abonnement Unibet Coolblue
pi_169085995
Onze keuken is bijna 30 jaar oud, maar ondanks de leeftijd is de basis in goede staat. De deurtjes beginnen af te bladderen, het aanrechtblad moet echt hoognodig vervangen worden, en als het even kan de apparatuur ook (De oven is ook uit 1988 maar de kookplaat is uit mijn hoofd uit 2010, beiden werken nog).
Mijn man wil in het geval van een compleet nieuwe keuken, de volledige benedenverdieping stucen, nieuwe vloer, verlaagd plafond vervangen etc.
We overwegen daarom om de keuken te renoveren en zodoende nog een paar jaar door te sparen.
Zijn er Fok!ers met ervaring met bedrijven die aan te raden zijn? En waar moeten we wegblijven?
pi_169086435
Nieuwe frontjes halen bij de ikea, evenals een blad?
pi_169086788
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:01 schreef CarltonBanks het volgende:
Nieuwe frontjes halen bij de ikea, evenals een blad?
Kunnen ikea frontjes op elke keuken dan?
pi_169087079
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:19 schreef Puala het volgende:

[..]

Kunnen ikea frontjes op elke keuken dan?
Mits de maten beschikbaar zijn die TS wil.... Soms heb je nieuwe scharnieren nodig en moet je ze aftekenen en afhangen in de huidige kastjes, maar dat is afhankelijk wat TS nu heeft. Mocht het een optie zijn dan zou ik een deurtje kopen en even proef hangen voordat je alle fronten aankoopt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2017 11:35:27 ]
  donderdag 23 februari 2017 @ 13:41:06 #5
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_169090381
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Onze keuken is bijna 30 jaar oud, maar ondanks de leeftijd is de basis in goede staat. De deurtjes beginnen af te bladderen, het aanrechtblad moet echt hoognodig vervangen worden, en als het even kan de apparatuur ook (De oven is ook uit 1988 maar de kookplaat is uit mijn hoofd uit 2010, beiden werken nog).
Mijn man wil in het geval van een compleet nieuwe keuken, de volledige benedenverdieping stucen, nieuwe vloer, verlaagd plafond vervangen etc.
We overwegen daarom om de keuken te renoveren en zodoende nog een paar jaar door te sparen.
Zijn er Fok!ers met ervaring met bedrijven die aan te raden zijn? En waar moeten we wegblijven?
Kun je dingen zelf doen?
Bij de gemiddelde keukenzaak wordt je van voor tot achter genaaid iig. Keukenzaken zijn erger dan tweedehands autoverkopers.
Zelf ervaringen met ikea en kvik keukens. Prima kwaliteit en een stuk goedkoper dan bij andere afzetters.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')