abonnement Unibet Coolblue
pi_169091650
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik maak al 57 jaar allerlei weersomstandigheden mee, heb er nog nooit iets van opgelopen.
De hysterie over het weer, ik snap het werkelijk niet. Al die codes :o
owww die zullen mn mn reet roesten, gewoon blij dat ik niets "hoef" gewoon lui en moment kiezen om iets wel of niet te doen ipv "moeten" best blij met dit weer dat ik niet om half 5 s morgens er doorheen hoef zeg maar
pi_169091660
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Maar jij moet dan ook rusten en kokkerellen *O*
psies beetje energie proberen te sparen ook, rete ogezellig als ik anders om een uur of 8 op de bank in slaapval!
pi_169091676
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik maak al 57 jaar allerlei weersomstandigheden mee, heb er nog nooit iets van opgelopen.
De hysterie over het weer, ik snap het werkelijk niet. Al die codes :o

Nou ja de schuttingen zijn 2X omgewaaid, dat was minder :(
Die zijn er omdat een groot deel van de stemgerechtigde NL bevolking niet meer zelf een inschatting kan maken, met gezond verstand, over wat er wel of niet kan.

Als in hun agenda staat "donderdag met lege hoge caravan over de Moerdijkbrug rijden naar die en die " en het waait zoals vandaag, dan doen ze dat. Want gepland. Want in agenda. Want "het kan niet op een ander moment" ed.

Dus is er een code systeem ontwikkeld om dit soort brainless gedrag te proberen te doorbreken.

Daar waar eenzelfde situatie 20 jaar terug met een schouderophalen en "dan over drie weken maar even zien of we dan weer een moment tijd vinden" was afgedaan, en men was gaan wandelen aan het strand.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169091715
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die zijn er omdat een groot deel van de stemgerechtigde NL bevolking niet meer zelf een inschatting kan maken, met gezond verstand, over wat er wel of niet kan.

Als in hun agenda staat "donderdag met lege hoge caravan over de Moerdijkbrug rijden naar die en die " en het waait zoals vandaag, dan doen ze dat. Want gepland. Want in agenda. Want "het kan niet op een ander moment" ed.

Dus is er een code systeem ontwikkeld om dit soort brainless gedrag te proberen te doorbreken.

Daar waar eenzelfde situatie 20 jaar terug met een schouderophalen en "dan over drie weken maar even zien of we dan weer een moment tijd vinden" was afgedaan, en men was gaan wandelen aan het strand.
och opgegroeit aan het strand en met windkracht 10 echt wel eens over de sluizen geweest op mn brommertje omdt die kutpont weer eens vertraging had....zolang je idd niet zo stom bent op de pier te gaan staan komt het wel goed, volgens mij als je er mee opgroeit snap je heus wel wat wel en niet kan.
volgens mij de doden daar waren vooral Duitsers die echt geen idee hebbenwat wind kan doen
  Moderator donderdag 23 februari 2017 @ 14:37:55 #230
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169091753
quote:
99s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:28 schreef Bluezz het volgende:
Nogmaals, zoon F (die maandag 30 wordt golfer }:| )en ik doen de alternatieve HHB he.. niks niets van wat je op die foto's ziet.
Echt er zijn pareltjes te vinden *)
Likeurstand/Silent disco/Beeld en geluid stand/Pasar dinges met heerlijk eten en geinige muziek.
Verder komen we niet, iig niet bij die stands met monsters/samples/eet of drink-dingen :r
En al helemaal niet met trolleys _O-
Jajaja, ga nou maar lekker tupperwarebakjes en je trolley gooien. Veel plezier.

als je d'r een dagje 'mensen kijken' van maakt kan het misschien leuk zijn. In elk geval leuker dan een dierentuin met dit weer.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169091758
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:36 schreef liedetector het volgende:

[..]

och opgegroeit aan het strand en met windkracht 10 echt wel eens over de sluizen geweest op mn brommertje omdt die kutpont weer eens vertraging had....zolang je idd niet zo stom bent op de pier te gaan staan komt het wel goed, volgens mij als je er mee opgroeit snap je heus wel wat wel en niet kan
Het gaat er om dat mensen niet meer zelf verantwoording nemen voor eigen daden en eigen keuzes. En dan dus afspraken, tijd, gelegenheid e.d. boven risico's gaan stellen.

En om het hardst gaan brullen wat een ander had moeten doen om hun ongeluk te voorkomen.
Wat ze zelf hebben opgezocht.

En dat hangt weer samen met het gedoe met verzekeringen,sleepdiensten en wat er nog meer allemaal in het leven is geroepen, en wat een samenhang van voor naar achter heeft gekregen draaiend om geld.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 23 februari 2017 @ 14:39:14 #232
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169091774
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Jajaja, ga nou maar lekker tupperwarebakjes en je trolley gooien. Veel plezier.

als je d'r een dagje 'mensen kijken' van maakt kan het misschien leuk zijn. In elk geval leuker dan een dierentuin met dit weer.
Niks mis met tupperware bakjes :(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169091803
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:37 schreef derLudolf het volgende:

Jajaja, ga nou maar lekker tupperwarebakjes en je trolley gooien. Veel plezier.

als je d'r een dagje 'mensen kijken' van maakt kan het misschien leuk zijn. In elk geval leuker dan een dierentuin met dit weer.
Een dag is me veel te veel. Zal wel van 17 tot 20 worden net als de vorige keer :D
  donderdag 23 februari 2017 @ 14:41:02 #234
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169091819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik maak al 57 jaar allerlei weersomstandigheden mee, heb er nog nooit iets van opgelopen.
De hysterie over het weer, ik snap het werkelijk niet. Al die codes :o

Nou ja de schuttingen zijn 2X omgewaaid, dat was minder :(
Ik ben het met je eens`.

Maar toch vind ik het wel lekker als ik in dit weer niet naar buiten hoef :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169091840
Hmz motorbeurs is wel leuk maar nu ff zien wie er allemaal meegaan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169091841
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:44 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Aan de onderkant van haar ramen. oO<
Spuit elfje ):O
pi_169091863
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:41 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens`.

Maar toch vind ik het wel lekker als ik in dit weer niet naar buiten hoef :Y
Wat net wel gaaf was was de hoeveelheid water wat door de regenpijp in de damwand spoot, toen het even volgas regende :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 23 februari 2017 @ 14:53:49 #238
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169092167
Ik zou wel een flinke dut kunnen doen :O
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169092281
Onderweg naar Rotterdam. *O*
Eerst intakegesprek van de voorleesdinges, dan brownies naar de bakkerij brengen. Het zijn brownies volgens de tip van Kwakz0r laatst, met alleen cacao en geen chocolade. :9
Twee soorten, met kleine blokjes zelfgemaakte fudge erin en met gemalen venkelzaad erdoor + venkelpollen erop. Zulk awesome spul, dat laatste! _O_
http://www.seriouseats.co(...)g-fennel-pollen.html

Nu even afwachten of LHO en Isegrim de brownies ook lekker en derhalve verkoopbaar vinden. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169092416
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:58 schreef minilot het volgende:
Onderweg naar Rotterdam. *O*
Eerst intakegesprek van de voorleesdinges, dan brownies naar de bakkerij brengen. Het zijn brownies volgens de tip van Kwakz0r laatst, met alleen cacao en geen chocolade. :9
Twee soorten, met kleine blokjes zelfgemaakte fudge erin en met gemalen venkelzaad erdoor + venkelpollen erop. Zulk awesome spul, dat laatste! _O_
http://www.seriouseats.co(...)g-fennel-pollen.html

Nu even afwachten of LHO en Isegrim de brownies ook lekker en derhalve verkoopbaar vinden. :)
Ik kom morgen twee kopen :)
pi_169092457
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:06 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik kom morgen twee kopen :)
Ze zijn geloof ik voor zaterdag, maar wellicht kun je de bakker lief aankijken :7

Ik bemoei me alleen met het bakken, wat de bakkers er verder qua verkoop mee doen, daar ga ik niet over *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169092482
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Ze zijn geloof ik voor zaterdag, maar wellicht kun je de bakker lief aankijken :7

Ik bemoei me alleen met het bakken, wat de bakkers er verder qua verkoop mee doen, daar ga ik niet over *)
Dan kom ik zaterdag, hoop dat ze dan niet slof zijn
pi_169092537
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:09 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan kom ik zaterdag, hoop dat ze dan niet slof zijn
Dit type fudgy brownies blijft minstens een week perfect in de koeling. :9
Er zit bijna geen bloem in (slechts vijfenzestig gram op een batch), dus er zit weinig in dat überhaupt slof kan raken *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169092644
Net vanuit de bus de dame van de voorleesstichting gebeld omdat alles helemaal vaststaat en ik (ondanks al een half uur extra reistijd genomen) dus wat later ben, en het leek wel een finalewedstrijd vrolijk-klinken-aan-de-telefoon, zij en ik :D
Dat kan wat worden zo. :') #hysterischgezellig
Let me see you stripped down to the bone
pi_169092734
Ik heb zin in chocolade.. En heb alleen bolussen mee genomen -O-

Die overigens ook lekker zijn :7
  donderdag 23 februari 2017 @ 15:24:46 #246
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_169092765
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb zin in chocolade.. En heb alleen bolussen mee genomen -O-

Die overigens ook lekker zijn :7
Bolussen O+
Vorig jaar voor het eerst in zeeland geweest en 1 gegeten O+ :')
pi_169092786
Jaren '70 en '80 indonesische kookboeken gepakt hier. Zaterdag mee-etende familie.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 23 februari 2017 @ 15:25:52 #248
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169092791
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Bolussen O+
Vorig jaar voor het eerst in zeeland geweest en 1 gegeten O+ :')
Zeeland heeft sowieso de lekkerste _O_
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169092822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Bolussen O+
Vorig jaar voor het eerst in zeeland geweest en 1 gegeten O+ :')
Zolang je de traditionele maar hebt.. En niet die rare met pudding gevulde.
  Moderator donderdag 23 februari 2017 @ 15:27:36 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169092825
Twee keer in Zeeland bolussen gehad, van de bakker. Vind ze niet zo eigenlijk :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')