abonnement Unibet Coolblue
pi_169146877
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens, Ken O+
Heeft wat moois. Niet alleen zijn gezicht, maar gewoon wat..
pi_169149863
Ik zat oude filmpjes te kijken, wat heb ik weer gelachen om Gringko.
pi_169149972
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:42 schreef Michellee het volgende:
Ik zat oude filmpjes te kijken, wat heb ik weer gelachen om Gringko.
Ja dat was echt geweldig _O_

Jammer dat je nergens de oude afleveringen kan terugkijken
Maar nog van veel eerder, vanaf seizoen 1.
pi_169150451
Jefferson zal er niet om rouwen denk ik, ik vind hem echt nog zo'n jochie. Verder vind ik die Ken helemaal niks, te geforceerd of zo. Heb niks met zulke types, want ze zijn niet 'echt'. En dat Jezus-haar :r maar hij heeft wel een knappe kop.
pi_169150487
Lize en Ken hebben een relatie btw.
pi_169150701
Soort van spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet klikken voor de grootste spoiler :D
Volgens de geruchten zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door DKUp op 26-02-2017 12:13:26 ]
SOONY
pi_169163976
Net pas aflevering 4 gezien. Maar sjezus wat een overtrokken reacties van die vrouwen bij het eerste kampvuur, of moet ik vuurkamp zeggen? :+ Ja oké, Jolien is gewoon onzeker van zichzelf. En Lize was echt heel overdreven. :')

Verder blijven de afleveringen saai. Vroegahh was het toch veel leuker, zoals:

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:42 schreef Michellee het volgende:
Ik zat oude filmpjes te kijken, wat heb ik weer gelachen om Gringko.


Gouden tijden >:)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_169171667
En dan noemt die Ken het nog wel de heftigste Temptation ooit.... waar niet snel een Temptation overheen zal komen. Als je die Gringo ziet :D
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_169171953
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:36 schreef Status het volgende:
Jefferson zal er niet om rouwen denk ik, ik vind hem echt nog zo'n jochie. Verder vind ik die Ken helemaal niks, te geforceerd of zo. Heb niks met zulke types, want ze zijn niet 'echt'. En dat Jezus-haar :r maar hij heeft wel een knappe kop.
Jefferson is ook nog maar 21.
  maandag 27 februari 2017 @ 12:37:29 #110
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169175454
Laatst had ik een aflevering van een oud seizoen op youtube gevonden maar het was echt tenenkrommend om naar te kijken :X

"Voodoo altaar" met opdrachten, er kwam de hele tijd een Jamaicaan door beeld met zijn gitaar, lelijk hotel en schijnbaar deden er gewoon kennissen mee "undercover" om te kijken hoe een vriend vreemd zou gaan. Voice over alsof het de lokale omroep is.
Heb het uur niet kunnen afkijken.

吴 曼 迪
pi_169175813
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat heb ik bij Parastoophoer.
Wat een walgelijk ordinair wijf vind ik dat.

En ordinairt kan z'n charme hebben (zo vind ik Pommelien best grappig, op het werk trouwens omgedoopt tot Meloenelien). Maar die Parastoo lijkt me gewoon een erg naar mens.

Niels lijkt me gewoon een domme cherso dude.
Die Para is inderdaad goor.

Pommelien valt inderdaad mee.Valt eigelijk wel onder de leukere dames.
pi_169188639
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 00:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Heeft wat moois. Niet alleen zijn gezicht, maar gewoon wat..
Charmante gast, als (heterosexuele) man kijk ik met bewondering naar Ken.

De reacties op het Viva forum op hem vielen me heel erg tegen. De helft van de vrouwen daar is bang dat hij meer shampoo gebruikt dan zij ; wat volgens mij een verkapte manier is om te zeggen dat ze per se het stralend middelpunt van een relatie willen zijn en geen concurrentie kunnen dulden van een man op dat vlak. En de andere helft van de vrouwen daar beweert dat hij een onoprechte gluiperd is. Terwijl hij op mij juist heel echt overkomt. Op Lize gelukkig ook, die schat hem volgens mij goed in.
pi_169188795
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 februari 2017 @ 22:01:54 #114
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169188910
Expeditie Robinson is weer met onbekende mensen volgend seizoen *O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169188934
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Expeditie Robinson is weer met onbekende mensen volgend seizoen *O*
en deels bn-ers.
pi_169189005
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 21:54 schreef wappertje het volgende:

[..]

Charmante gast, als (heterosexuele) man kijk ik met bewondering naar Ken.

De reacties op het Viva forum op hem vielen me heel erg tegen. De helft van de vrouwen daar is bang dat hij meer shampoo gebruikt dan zij ; wat volgens mij een verkapte manier is om te zeggen dat ze per se het stralend middelpunt van een relatie willen zijn en geen concurrentie kunnen dulden van een man op dat vlak. En de andere helft van de vrouwen daar beweert dat hij een onoprechte gluiperd is. Terwijl hij op mij juist heel echt overkomt. Op Lize gelukkig ook, die schat hem volgens mij goed in.
Tis een kwal. En Jezus type met dat haar.
pi_169189417
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 21:54 schreef wappertje het volgende:

[..]

Charmante gast, als (heterosexuele) man kijk ik met bewondering naar Ken.

De reacties op het Viva forum op hem vielen me heel erg tegen. De helft van de vrouwen daar is bang dat hij meer shampoo gebruikt dan zij ; wat volgens mij een verkapte manier is om te zeggen dat ze per se het stralend middelpunt van een relatie willen zijn en geen concurrentie kunnen dulden van een man op dat vlak. En de andere helft van de vrouwen daar beweert dat hij een onoprechte gluiperd is. Terwijl hij op mij juist heel echt overkomt. Op Lize gelukkig ook, die schat hem volgens mij goed in.
Hij komt best oprecht over, maar in een ander programma was het een regelrechte eikel. Heeft dus zeker wel twee kanten.
  maandag 27 februari 2017 @ 23:56:52 #118
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169191929
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 21:54 schreef wappertje het volgende:

[..]

Charmante gast, als (heterosexuele) man kijk ik met bewondering naar Ken.

De reacties op het Viva forum op hem vielen me heel erg tegen. De helft van de vrouwen daar is bang dat hij meer shampoo gebruikt dan zij ; wat volgens mij een verkapte manier is om te zeggen dat ze per se het stralend middelpunt van een relatie willen zijn en geen concurrentie kunnen dulden van een man op dat vlak. En de andere helft van de vrouwen daar beweert dat hij een onoprechte gluiperd is. Terwijl hij op mij juist heel echt overkomt. Op Lize gelukkig ook, die schat hem volgens mij goed in.
Als hij een gluiperd was had hij wel zijn slag geslagen na het vuurkamp.
吴 曼 迪
pi_169192088
Man bun. Erger kan niet.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 00:56:47 #120
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169192648
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 00:06 schreef Craptacular het volgende:
Man bun. Erger kan niet.
Man bun :9~
吴 曼 迪
pi_169193686
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2017 23:56 schreef megamandy het volgende:

[..]

Als hij een gluiperd was had hij wel zijn slag geslagen na het vuurkamp.
Heb je hem bij The Next Boy/Girl band gezien?

Wat een enorme arrogante kwal was hij daar. Elke keer boos op de zang en danscoach, kon totaal niet tegen kritiek.
pi_169193740
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2017 23:56 schreef megamandy het volgende:

[..]

Als hij een gluiperd was had hij wel zijn slag geslagen na het vuurkamp.
Dat heeft 'ie toch ook gedaan?
pi_169193781
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Expeditie Robinson is weer met onbekende mensen volgend seizoen *O*
en wat heeft dat te maken met Temptation island?
pi_169193790
Hopelijk gaat het morgen in België los :9
SOONY
pi_169194530
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 21:54 schreef wappertje het volgende:

[..]

Charmante gast, als (heterosexuele) man kijk ik met bewondering naar Ken.

De reacties op het Viva forum op hem vielen me heel erg tegen. De helft van de vrouwen daar is bang dat hij meer shampoo gebruikt dan zij ; wat volgens mij een verkapte manier is om te zeggen dat ze per se het stralend middelpunt van een relatie willen zijn en geen concurrentie kunnen dulden van een man op dat vlak. En de andere helft van de vrouwen daar beweert dat hij een onoprechte gluiperd is. Terwijl hij op mij juist heel echt overkomt. Op Lize gelukkig ook, die schat hem volgens mij goed in.
Komt heel oprecht over. Maar goed, dat moet gaandeweg nog blijken.

En, tuurlijk willen vrouwen in het middelpunt staan. Begrijp ik ook wel.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 februari 2017 @ 14:12:57 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169198625
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 08:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

en wat heeft dat te maken met Temptation island?
Zelfde makers zelfde publiek etc.
Nee ER topic stond gisteren niet zo hoog dus kon hem niet vinden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 16:16:22 #128
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169200762
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 07:46 schreef Max23 het volgende:

[..]

Heb je hem bij The Next Boy/Girl band gezien?

Wat een enorme arrogante kwal was hij daar. Elke keer boos op de zang en danscoach, kon totaal niet tegen kritiek.
Nee, normaal kijk ik nooit naar Nederlandse tv, geen idee waarom ik deze rotzooi wel kijken :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 07:57 schreef Status het volgende:

[..]

Dat heeft 'ie toch ook gedaan?
Ik bedoel natuurlijk wel echt serieus doorpakken. Nu heeft hij alleen gitaar gespeeld en bij haar gezeten, ze hebben nog niet gezoend of wat dan ook. Volgens mij niet eens de arm om elkaar heen geslagen.
吴 曼 迪
pi_169204331
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:16 schreef megamandy het volgende:

[..]

Nee, normaal kijk ik nooit naar Nederlandse tv, geen idee waarom ik deze rotzooi wel kijken :')

[..]

Ik bedoel natuurlijk wel echt serieus doorpakken. Nu heeft hij alleen gitaar gespeeld en bij haar gezeten, ze hebben nog niet gezoend of wat dan ook. Volgens mij niet eens de arm om elkaar heen geslagen.
Naja, hij heeft de hele nacht met haar gezeten. Das niet voor niks, hij weet gewoon dat het een kans heeft dat ' iets wordt.
pi_169204398
quote:
Das wel zielig.
pi_169204637

quote:
'Temptation' Parastoo worstelt met depressie: Ik verloor mezelf

Op tv komt ze over als een wilde losbol, maar in het echt is Parastoo een meid met een klein hartje. Ze worstelt met een depressie. ,,Ik slik nu antidepressiva en angstremmers. Én slaappillen. Zonder doe ik geen oog dicht", vertelt de Temptation Island-deelneemster openhartig in het Vlaamse tijdschrift Dag Allemaal.

,,Ik ben m'n zelfcontrole helemaal verloren. Weet je, 'Temptation Island' is als een luxueuze gevangenis, waar alles kan en mag. Ik heb dingen gedaan die ik me zelfs niet meer kan herinneren. Toen ik mezelf bezig zag op tv, was ik zo kwaad. Hoe kon ik mezelf al zo verliezen op dag één? Ik schrik er dan ook niet van dat mensen zo tekeergaan over mij", tekent het blad op uit de mond van de verleidster.

Op het eiland greep Parastoo weer naar de drank, iets waar ze voorheen mee had afgerekend. ,,Ik dacht dat ik me herpakt had. Ik verzorgde mezelf, sportte veel, verloor mezelf niet meer in drank en drugs. Maar op het eiland ben ik opnieuw begonnen met drinken. Die eerste nacht ben ik er direct in gevlogen, ik dronk mezelf helemaal lazarus. En dat patroon heb ik de elf daaropvolgende dagen aangehouden. Ontbijtje nemen en hupsakee: aan de drank."

Verslavingsgevoelig
Ook het drugsgebruik blijft een moeilijk onderwerp voor de brunette. Zo bekent ze dat haar vader een drugsverslaafde was. ,,Die gevoeligheid voor verslavingen heb ik van hem meegekregen. Ik ben er erg vroeg mee begonnen. Toen ik veertien was, rookte ik al marihuana. Niet veel later gebruikte ik harddrugs. Drugs maken me kalm, en leuker in de omgang. Ik hou ervan om de realiteit te ontvluchten."

Ondertussen doet ook het gerucht de ronde dat Parastoo transgender is. Iets waar ze heel veel moeite mee heeft. ,,Een krant somde zelfs redenen op waarom ik vroeger een man was. Mijn schouders, mijn kaaklijn, de manier waarop ik loop... Te mannelijk in hun ogen. Vernederend, zeker als je weet hoeveel ik met mijn uiterlijk bezig ben. Huilend heb ik aan m'n vrienden gevraagd of ik echt op een man lijk. Dit alles heeft mijn depressie alleen maar erger gemaakt. Ik slik nu antidepressiva en angstremmers. Én slaappillen. Zonder doe ik geen oog dicht."
Bron:http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)gn=socialsharing_app
SOONY
pi_169207597
De trailer van komende aflevering, nice
pi_169213832
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:28 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

;(
pi_169227976
Aflevering 6 kijken *O*
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:25:14 #135
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169228460
:'(
SOONY
pi_169229007
quote:
17s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Aflevering 6 kijken *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169229071
quote:
9s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:25 schreef DKUp het volgende:
:'(
Wat is er?
pi_169234574
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169234690
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 00:53 schreef tralalala het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er trouwens al acteurs betrapt? Dacht ergens te hebben gelezen dat Niels en Rosanna helemaal geen stel zijn in het echte leven.
  donderdag 2 maart 2017 @ 02:12:46 #140
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169235334
Temptation is een teken van God O+
吴 曼 迪
pi_169236139
Weet iemand al wie er bedsport aan het beoeffenen zijn wat je ziet in de reclame? Kan haast niet geloven dat het in dit seizoen gebeurt :')
pi_169237459
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 08:34 schreef Vlicious87 het volgende:
Weet iemand al wie er bedsport aan het beoeffenen zijn wat je ziet in de reclame? Kan haast niet geloven dat het in dit seizoen gebeurt :')
Ik heb een sterk vermoeden dat dat Rosanne en Lex zijn, gezien de stijl van het haar. (Kan natuurlijk ook het haar van Ken zijn :'))
pi_169240947
quote:
Zijn er trouwens al acteurs betrapt? Dacht ergens te hebben gelezen dat Niels en Rosanna helemaal geen stel zijn in het echte leven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169242589
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:51 schreef Blast het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's met ken ook op instagram en facebook aanwezig (bron). Ze heeft ook een aantal foto's met Jefferson erop staan van zo'n 30 week geleden...
  donderdag 2 maart 2017 @ 15:46:38 #145
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169243412
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 10:30 schreef nokenindekoken het volgende:

[..]

Ik heb een sterk vermoeden dat dat Rosanne en Lex zijn, gezien de stijl van het haar. (Kan natuurlijk ook het haar van Ken zijn :'))
Sowieso staat Ken naakt onder de douche :7
吴 曼 迪
pi_169246001
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:51 schreef Blast het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zien elkaar sowieso nog. Deelden ook een filmpje op Facebook.
pi_169246058
quote:
17s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wat is er?
Ik wilde ook aflevering zes zien en niet vijf vanavond.
SOONY
pi_169249021
Game on *O*
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_169249182
Relativeren :{w
SOONY
pi_169249244
Niels :') wat een achterlijke mongool
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')