Livery is leuk en eerste indruk, toch probeer ik daar wel vaak doorheen te prikken en opzoek te gaan naar de aerodynamische foefjes. Die FI ben ik geen fan van de neus, maar het levert wel een hoop neerwaartse druk op de voorwielen, hopen dat dat ding als een malle door de bochten gaat !quote:Op donderdag 23 februari 2017 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Mja ik vind dat zilver uberhaupt al niet zo mooi staan, maar dat is helaas nou eenmaal de kleur van Merc. Zal net zo'n verbazingwekkend andere livery zijn als die van Ferrari.
Niet echt benieuwd naar, nouja alleen of ze wel of geen sharkfin hebben.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 08:19 schreef motorbloempje het volgende:
Straks Ferrari. Ben benieuwd naar de kleur.
Gewoon emigreren nu het nog kan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 08:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
eerst weer een nieuwe Henno zoeken
Ik denk dat er nog vanalles kan veranderen aan de auto's die ze op dit moment presenteren. Dat werd ook aangegeven op 2? van de presentaties, de auto die in Australië aan de start staat kan anders zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2017 09:34 schreef Ener-G het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is er waar van de geruchten dat ze het nu al compleet verkloot hebben en inmiddels met een b spec wagen bezig zijn?
Ik heb dit jaar een verlopen ID kaart en we gaan van de winter naar London, dus ik ga gelijk een paspooort aanvragen xD. Je weet nooit hoe het loopt met de UKquote:Op donderdag 23 februari 2017 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon emigreren nu het nog kan.
Aero hoeft in principe niet iets fundamenteels te zijn;quote:Op donderdag 23 februari 2017 09:41 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog vanalles kan veranderen aan de auto's die ze op dit moment presenteren. Dat werd ook aangegeven op 2? van de presentaties, de auto die in Australië aan de start staat kan anders zijn.
Al kun je in het geval van Ferrari wel stellen dat waar rook is, er ook wel vuur kan zijn. Lopen helaas ook wel vaak achter de feiten aan, dus kan best wel eens kloppen dat ze problemen hebben met de aerodynamica.
quote:Mercedes has made an ‘unprecedented step’ with its 2017 Formula 1 engine, one of its customer teams has revealed, in a move that could have dramatic implications for the title fight.
The German car manufacturer has had the benchmark powerunit since the new turbo V6 hybrid regulations came into play in 2014.
And although closest rivals Ferrari and Renault have made good gains over the past three years, Mercedes has always been able to stretch its advantage in the power stakes.
Ahead of the 2017 F1 season, it is widely accepted that Red Bull’s hopes of taking the fight to Mercedes rest on what progress Renault has made with its all-new engine for this year.
–– ADVERTISEMENT ––
Speaking at the launch of Renault’s new F1 car in London on Tuesday, Renault F1 managing director Cyril Abiteboul said that his company’s power unit had made a 0.3-seconds step forward over the winter – with it hoping to make a similar step over the course of the season.
But Mercedes has not been sitting back waiting for the opposition to catch up, and it has emerged prior to the launch of its new car on Thursday that its 2017 unit has delivered a big step forward.
Force India technical director Andy Green, whose team runs Mercedes engines, has gone out of his way to heap praise on the progress made by Brixworth engineers.
When asked if he expected more power, he said: “Oh yes. That is what we have been promised.
“It is all part of the data input that goes into all our simulation data, it is part of it. Mercedes HPP (High Performance Powertrains) have done a fantastic job over the winter and made another unprecedented step. It is impressive.”
If Mercedes has been able to keep, or even extend its advantage, then it could be a big blow to the opposition – because power is expected to be even more important this year.
The wider tyres and wider cars this year have increased drag by 10 percent – which means car that are lacking power could be exposed on straights to faster rivals.
The progress on the engine front could be why Force India is so bullish about its prospects for 2017, with it clear in its target of fighting for third place in the constructors’ championship.
Green said: “I think it is an arms race, it is a war. We have got some really good soldiers with some really good weapons.
“We don’t have many of them but the ones we have got are really a crack unit and I think we can do a lot of damage with that. They are good shots.”
De 1000pk grens is nog niet bereikt toch? Meen zoiets vanuit Mercedes gelezen te hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:40 schreef Jigzoz het volgende:
En dan moeten we denken aan... 1030 pk? 1050?
Ik had ergens gelezen dat Mercedes vorig jaar al over de 1000 heen was, dacht ik.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:57 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De 1000pk grens is nog niet bereikt toch? Meen zoiets vanuit Mercedes gelezen te hebben.
Willen jullie meer of minder Kamphues?quote:Presentator Rob Kamphues kijkt daar samen met onder meer Robert Doornbos en Tom Coronel vooruit naar het weekeinde. Dit betekent overigens niet dat we Kamphues in de studio op zaterdag en zondag niet meer gaan zien, want ook dat blijft hij doen.
Alleen tijdens de kwali toch?quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat Mercedes vorig jaar al over de 1000 heen was, dacht ik.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Kamphues?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik heb eigenlijk een teringhekel aan schreeuwerig schapengedrag, maar voor Kamphues wil ik wel een uitzondering maken: minder!quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Kamphues?
Tja, zo gaat het nou eenmaal in landen die doorgaans niet heel veel succes hebben in een sport en dan ineens wel dankzij één sporter, ongeacht het land en ongeacht de sportquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Het hele circus is sowieso een beetje schaamteloos Prima dat 'ie 't leuk doet hoor, hup hup, maar die intense tunnelvisie en alleen maar praten over VES is toch wel echt .
quote:Ook op het fysieke vlak vragen de nieuwe auto’s meer van de coureurs. In de winterperiode werd er dan ook harder dan andere jaren getraind. Vooral de krachttraining was intensiever om zo meer spiermassa te kweken. Aan BBC laat de 32-jarige Hamilton doorschemeren er nog niet helemaal gerust op te zijn.
“De nieuwe auto’s zijn een stuk sneller. Dat wordt voor alle coureurs een grote uitdaging. Voor mezelf weet ik nog niet of ik makkelijk fit genoeg word om met die snellere wagens goed om te gaan. Misschien zal ik er een beetje problemen mee hebben of mogelijk zal ik aanzienlijk harder moeten werken omdat ik fysiek nog flink tekort kom. We gaan het zien.”
Wat had je anders verwacht? Dat ze diep gingen inzoomen op de F1.quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:58 schreef Gezicht het volgende:
Oppervlakkig kut interviewtje waarbij alleen op Max wordt gehamerd. Niet de moeite om terug te kijken.
Ach zo is dat in elk land zo, zo was RTL ook jarenlang niet te kijken omdat elke minuut wel de term "schumi" viel. En dan ook nog eens Kai Ebel.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, zo gaat het nou eenmaal in landen die doorgaans niet heel veel succes hebben in een sport en dan ineens wel dankzij één sporter, ongeacht het land en ongeacht de sport
Ik vind het nog best meevallen eigenlijk, er wordt ook vaak zat over de rest gepraat en dat Verstappen het centrale figuur is voor Nederlandse F1-uitzendingen is vrij logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |