abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2017 @ 21:31:32 #1
230491 Zith
pls tip
pi_169078843
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169078997
Ik vraag me af of Malena en Marcus ook weer terug zullen komen als blijkt dat Martine achter alles zat
  woensdag 22 februari 2017 @ 21:51:13 #3
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169079308
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Sowieso werd het tijd dat Sjors wat meer bad ass zou worden, maar ja, het zal niet lang duren voor ze weer die brave muts is die ze altijd al is geweest...
Kwestie van tijd totdat Sjors weer met Bing hokt, Anna weer met Wiet is, en Job het voor elkaar krijgt om Nina te scoren.
pi_169080292
Net even een deel van de fragmenten van deze verhaallijn bekeken. (twee jaar niet gekeken)

Alle spanning mist. Het rekt en het rekt, en Ludo had weer veel te lang oogkleppen op wat betreft Maxime, en moeten we dan medelijden met haar hebben?

Het is allemaal zo saai... Geen verrassing natuurlijk. Maar de terugkeer van Nick was wel iets spannender.
The show must go on
  woensdag 22 februari 2017 @ 22:42:16 #5
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169080581
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 22 februari 2017 @ 22:44:33 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169080624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 21:36 schreef Yasxmin_ het volgende:
Ik vraag me af of Malena en Marcus ook weer terug zullen komen als blijkt dat Martine achter alles zat
Hoop er maar niet op die zijn de schrijvers vergeten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2017 @ 23:30:55 #7
230491 Zith
pls tip
pi_169081639
Femme Fatales Wiet en Sjors :{
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169082990
Ik kijk het nauwelijks meer, maar werd geattendeerd op de terugkeer van Martine Hafkamp. Begrijp ik nou goed dat Ludo zonder fatsoenlijke verhaalopbouw ineens binnen een dag weer failliet is door nog wel Maxime? :')

Z'n 4e faillissement alweer dus, waarom kunnen Martine en hij niet ten strijde trekken terwijl ze beiden fors en stevig in het zadel zitten? Gewoon supermacht 1 tegen supermacht 2.
Een heer met stijl
pi_169083617
Kan iemand een korte samenvatting geven?
Waarom zijn Jack, Martine en Wiet terug?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_169083748
Ik hoop dat die HIV van Lucas een beetje tempo maakt.. gadverdamme wat een ranzig figuur. :r
pi_169084762
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 22:27 schreef Kokoswater het volgende:
Net even een deel van de fragmenten van deze verhaallijn bekeken. (twee jaar niet gekeken)

Alle spanning mist. Het rekt en het rekt, en Ludo had weer veel te lang oogkleppen op wat betreft Maxime, en moeten we dan medelijden met haar hebben?

Het is allemaal zo saai... Geen verrassing natuurlijk. Maar de terugkeer van Nick was wel iets spannender.
Jup. Dat met Veltman was écht goed gedaan. Thijs die binnen kwam als smerig mannetje, die vervolgens een baas had waar je nekharen van overeind gingen staan, die ook weer onder zware controle van een geest uit Ludo's verleden stond. Ludo die langzaam gek werd gemaakt.

Ik snap dat het logisch is om Ludo zakelijk aan de grond te krijgen. Maar had hem gewoon juridisch in een hoek gedreven. Zoals met die sigarettensmokkel een tijd geleden. Laat hem opdraaien voor mensenhandel ofzo. Dit is slappe hap. In elk geval als het om Hafkamp vs. Sanders gaat.

Die Joop Driessen gaat volgens de app een rol spelen. Dat was gaver geweest. Als hij in beeld was gebleven als rechterhand van Ludo. En we nu achteraf pas kunnen zien wat voor smerig spelletje hij eigenlijk heeft gespeeld. En dan was het liever nog iemand geweest die zich omhoog gewerkt heeft bij Sanders Inc, door goede deals binnen te halen met nepfirma's ofzo.

[ Bericht 12% gewijzigd door Japepk op 23-02-2017 09:15:31 ]
't Echte en 't ware!
pi_169084770
Wow Martine comeback is wel echt heel gaaf gedaan! En ze komt weg met de moord op Carel, zal niet teveel spoileren

Spoilers: http://gtstcourant.com/vo(...)d-en-zuid-frankrijk/
pi_169084828
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 09:08 schreef AnnaWietFan het volgende:
Wow Martine comeback is wel echt heel gaaf gedaan! En ze komt weg met de moord op Carel, zal niet teveel spoileren

Spoilers: http://gtstcourant.com/vo(...)d-en-zuid-frankrijk/
Eigenlijk zouden ze dit gewoon als dubbel-aflevering in moeten zetten. Dat is weleens eerder gedaan volgens mij. Toen kregen we één aflevering 'wat vooraf ging', en begon daarna de reguliere uitzending. Was dat niet in een jubileumuitzending?
't Echte en 't ware!
pi_169085001
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 09:13 schreef Japepk het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden ze dit gewoon als dubbel-aflevering in moeten zetten. Dat is weleens eerder gedaan volgens mij. Toen kregen we één aflevering 'wat vooraf ging', en begon daarna de reguliere uitzending. Was dat niet in een jubileumuitzending?
Weet ik niet meer.. De eerste 20 min zijn in Rusland de overige 4 in de huidige tijd. Goed in elkaar gezette aflevering!
  donderdag 23 februari 2017 @ 09:33:29 #15
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169085053
De vraag is natuurlijk hoe ze verder gaan na de comeback. We zijn al vaker lekker gemaakt met interessante vooruitzichten die uiteindelijk uitliepen op niets. Ludo moet weer eens gaan over lijken om te krijgen wat hij wil.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 23 februari 2017 @ 09:56:02 #16
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169085378
quote:
5s.gif Op donderdag 23 februari 2017 01:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik kijk het nauwelijks meer, maar werd geattendeerd op de terugkeer van Martine Hafkamp. Begrijp ik nou goed dat Ludo zonder fatsoenlijke verhaalopbouw ineens binnen een dag weer failliet is door nog wel Maxime? :')

Z'n 4e faillissement alweer dus, waarom kunnen Martine en hij niet ten strijde trekken terwijl ze beiden fors en stevig in het zadel zitten? Gewoon supermacht 1 tegen supermacht 2.
Mooi om te zien dat je nog actief bent. _O_
Helaas al een tijdje niks meer van je gehoord. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169085441
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 09:08 schreef AnnaWietFan het volgende:
Wow Martine comeback is wel echt heel gaaf gedaan! En ze komt weg met de moord op Carel, zal niet teveel spoileren

Spoilers: http://gtstcourant.com/vo(...)d-en-zuid-frankrijk/
Uit de tekst kan ik opmaken dat de comeback van Jack en Wiet alleen voor deze aflevering is... Gelukkig maar :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_169085875
Net de aflevering bekeken, vond het wel een goede aflevering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 februari 2017 @ 11:11:51 #19
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169086636
Ik ben ook echt pro Ludo. :P

Heb The Six BigBoobs in die tijd echt zitten vervloeken, maar wat was ik blij als een kind toen Ludo's wraakplan uiteindelijk succesvol was. :D
Alleen totaal geen idee wat we nu dus kunnen verwachten.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2017 @ 11:15:32 #20
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_169086703
ik heb de aflevering vanacht 2 keer gekeken
ludo komt wel weer terug :Y
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 23 februari 2017 @ 12:39:26 #21
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169088829
Dit gebeurt er dus precies volgende week donderdag!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben nu echt benieuwd naar die aflevering :P
En ook of Ludo er weer bovenop lijkt te te komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Claude_Viole op 23-02-2017 12:59:02 ]
  donderdag 23 februari 2017 @ 13:40:34 #22
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169090368
Ludo komt er wel weer bovenop, de vraag is alleen: hoe pakken ze het aan?
Komt er weer een heel uitgewerkt meesterplan of gaat hij gewoon even terug hacken?
Met deze schrijvers lijkt dat laatste waarschijnlijker...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 23 februari 2017 @ 13:51:27 #23
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169090684
Erger me ook weer groen een geel aan die waardeloze sounds van die mislukkeling van een Frons Servies. Kan die malloot nou werkelijk niets fatsoenlijks produceren? Het voegt allemaal geen ene reet toe. Muziek hoort de scènes extra kracht bij te zetten door de spanning nog eens op te voeren of de emotie nog eens extra te benadrukken. In plaats daarvan weer het geluid van een ijzeren staaf die wordt verbogen...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169092220
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:40 schreef Frey het volgende:
Ludo komt er wel weer bovenop, de vraag is alleen: hoe pakken ze het aan?
Komt er weer een heel uitgewerkt meesterplan of gaat hij gewoon even terug hacken?
Met deze schrijvers lijkt dat laatste waarschijnlijker...
Ludo begint ook met vloggen, waardoor Martine jaloers wordt en ook een vlog begint. Dan koopt Ludo door zijn grote vlogsucces het videoplatform op en laat de vlogs van Martine verwijderen :P

Het niveau zal niet veel hoger worden vrees ik...

[ Bericht 3% gewijzigd door PeterKelder op 23-02-2017 15:01:14 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 23 februari 2017 @ 16:04:15 #25
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169093615
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ludo begint ook met vloggen, waardoor Martine jaloers wordt en ook een vlog begint. Dan koopt Ludo door zijn grote vlogsucces het videoplatform op en laat de vlogs van Martine verwijderen :P

Het niveau zal niet veel hoger worden vrees ik...
_O- _O- _O-

Je ziet het ook zo gebeuren. :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169094087
Ik ben team Martine.

Ik hoop dat Martine deze strijd wint en Ludo naar de afgrond helpt zodat hij en Janine kunnen vertrekken uit Meerdijk en deze idioten aan karakters achter zich kunnen laten.

Ik zie het zo gebeuren dat dit de exitverhaallijn van Ludo en Janine wordt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 23 februari 2017 @ 16:39:13 #27
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169094299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 16:27 schreef Nexum het volgende:
Ik ben team Martine.

Ik hoop dat Martine deze strijd wint en Ludo naar de afgrond helpt zodat hij en Janine kunnen vertrekken uit Meerdijk en deze idioten aan karakters achter zich kunnen laten.

Ik zie het zo gebeuren dat dit de exitverhaallijn van Ludo en Janine wordt.
Dan komt GTST ook snel aan zijn eind, denk ik :P
pi_169096794
Maar het zou me niets verbazen. De schrijvers hebben immers Lucas nog, dat personage dat populair is om de hele serie te dragen. Ahum.
't Echte en 't ware!
  donderdag 23 februari 2017 @ 20:28:15 #29
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169100883
Job's Food Vibrations :')

Die groupies :')

Rikki die Bram thuishoudt :')
pi_169101274
De grote uitleg aflevering Afl. 5534
Th 2 Mar 2017

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_169102068
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:15 schreef markdeajaxfan het volgende:
ik heb de aflevering vanacht 2 keer gekeken
ludo komt wel weer terug :Y
Hoe weet jij dan dat Ludo er weer boven op komt ?
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_169107006
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 09:33 schreef Frey het volgende:
De vraag is natuurlijk hoe ze verder gaan na de comeback. We zijn al vaker lekker gemaakt met interessante vooruitzichten die uiteindelijk uitliepen op niets. Ludo moet weer eens gaan over lijken om te krijgen wat hij wil.
De Ludo van toen lijkt totaal niet meer op de Ludo van nu, en Sjors overtuigt Martine wss wel om af te zien van haar wraakplan
The show must go on
pi_169107110
Ik bedoel maar, de Ludo van toen waarschuwde Martine dat Sjors niet veilig zou zijn als Martine ooit nog terugkwam. Ludo zou Sjors nu echt niets meer aan doen.
The show must go on
pi_169107752
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_169108128
Ik heb alles al gezien want ik kan vooruit kijken.
Maar er zijn mensen die dat niet doen.

Dus waarom niet alles in een spoiler?
  donderdag 23 februari 2017 @ 23:58:35 #36
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169108157
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 00:04:43 #37
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169108265
quote:
Was Inge Ipenburg soms te laat op de set dat ze de grime heeft overgeslagen? Jeemig, wat ziet ze er verlept uit.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2017 @ 00:55:20 #38
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_169109004
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_169110654
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:55 schreef markdeajaxfan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2017 09:24:20 ]
pi_169111642
quote:
ik kon wel janken.. zo teleurstellend

Ook hiervoor geldt, alles is mooi op papier, maar in uitvoer zonder bezieling en bagger.

Dit is DE sleutel aflevering van een maandenlang opgebouwde terugkeer... en dan alles in DIT kapot slechte decor? Zelfs het kantoor van Stenders in aflevering 1 was beter...
Inge en Inge na 12 jaar tegenover elkaar... 0 chemie
Martine ontmoet de zoon van Frits... 0 woorden aan vuil gemaakt
Sjors benoemd 12 jaar exact... wat debiel is want dan is Nina ook pas 12 ouder dan na haar ontvoering... en uitgerekend in deze aflevering introduceren ze een Lana die al praktisch 12 is...
Aanwezigheid Wiet en Jack is totaal nietszeggend en de omzwaai van Maxime in Frankrijk komt wel heel erg plotseling en ook nog eens aangewakkerd door de slechtste gastacteur sinds tijden...

Je zou bijna denken dat ze niet willen dat dit een goede comeback was.
Tenslotte kijken er waarschijnlijk een hele hoop oud kijkers, die dat waarschijnlijk daarna ook nooit meer zullen doen...

Ongelofelijk...
  vrijdag 24 februari 2017 @ 11:39:27 #41
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169112720
Tel daarbij op dat we net seizoen 15 hebben en dus net gezien hebben waar dit het vervolg op is.
Komt niet in de buurt van dat niveau.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169112833
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:39 schreef Frey het volgende:
Tel daarbij op dat we net seizoen 15 hebben en dus net gezien hebben waar dit het vervolg op is.
Komt niet in de buurt van dat niveau.
En dat zal het ook nooit worden.

Overigens iets totaal anders: die vreemdgaan verhaallijn met Linda is zo treurig om naar te kijken. Met Robert was het teminste nog leuk om te zien hoe Laura helemaal flipte (+ het feit dat die verhaallijn gewoon leuk om naar te kijken was)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 13:47:15 #43
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169115521
En zo gaat GTST weer verder als Martine in Meerdijk komt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij had Ludo Martine na afloop beter kunnen vermoorden :P.
Al je aandelen eerst kwijt, je dochter kwijt, reputatie ten gronde, geld verloren, Il Figlio kwijt....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169115797
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:35 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

ik kon wel janken.. zo teleurstellend

Ook hiervoor geldt, alles is mooi op papier, maar in uitvoer zonder bezieling en bagger.
Zijn we iets anders van het superteam Gottschalk en Blanco gewend dan? :')

quote:
Dit is DE sleutel aflevering van een maandenlang opgebouwde terugkeer... en dan alles in DIT kapot slechte decor? Zelfs het kantoor van Stenders in aflevering 1 was beter...
Het decor is inderdaad waardeloos. Een decor á la het vroegere Sanders Inc. met de hoge ramen en het uitzicht over de stad had het veel meer allure gegeven. Maar ja, het is allang duidelijk dat het budget naar de verkeerde departementen gaat..

quote:
Inge en Inge na 12 jaar tegenover elkaar... 0 chemie
Dat kunnen we vooral wijten aan de belabberd geschreven scènes :{

quote:
Martine ontmoet de zoon van Frits... 0 woorden aan vuil gemaakt
Dat doet nu natuurlijk niet ter zake, het gaat om Martine die wraak wil nemen op Ludo. Jack is in feite niet meer dan een figurant om de losse eindjes aan elkaar te knopen.

quote:
Sjors benoemd 12 jaar exact... wat debiel is want dan is Nina ook pas 12 ouder dan na haar ontvoering... en uitgerekend in deze aflevering introduceren ze een Lana die al praktisch 12 is...
Ik weet niet wat Lana te eten krijgt maar die groeit inderdaad als kool :o _O-

quote:
Aanwezigheid Wiet en Jack is totaal nietszeggend
Nee, maar ze moesten dat losse eindje uit de Meerdijk-app nog even behandelen hè...

quote:
en de omzwaai van Maxime in Frankrijk komt wel heel erg plotseling en ook nog eens aangewakkerd door de slechtste gastacteur sinds tijden...
Oei, en dan te bedenken dat ik Miryanna van Reeden al verschrikkelijk slecht vond spelen in de scènes die ik heb gezien :o

quote:
Je zou bijna denken dat ze niet willen dat dit een goede comeback was.
Dat willen ze ook niet, geloof me. Voor deze schrijvers is "Job de superpopulaire foodvlogger" van groter belang dan de comeback van Martine. En heel eerlijk: de comeback van Martine kon eigenlijk ook alleen maar tegenvallen. Ze hadden het personage in ere moeten houden door haar niet terug te brengen in het verhaal. Had het een mysterie gelaten waar Martine was en of ze überhaupt nog in leven was. Maar ja, dat hadden ze ook moeten doen met de vermiste Arnie en dat hebben ze ook niet kunnen laten...

quote:
Tenslotte kijken er waarschijnlijk een hele hoop oud kijkers, die dat waarschijnlijk daarna ook nooit meer zullen doen...

Ongelofelijk...
Dat de makers geen respect hebben voor de oudere kijkers van de serie is al jaren duidelijk, ik kijk er niet eens meer gek van op.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 24 februari 2017 @ 14:55:50 #45
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169117087
Ik moet vooral wennen aan die zware stem van Inge Schrama na seizoen 13 t/m 15. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 24 februari 2017 @ 15:38:49 #46
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169117987
Martine ziekelijke vrouw en schijnheilige Sjors die meedoet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169118766
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:02 schreef PeterKelder het volgende:
Maar ja, dat hadden ze ook moeten doen met de vermiste Arnie en dat hebben ze ook niet kunnen laten...

O god.
Arnie = Dennis verhaallijn. 8)7
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_169119018
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 16:57:17 #49
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169119651
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:29 schreef Nexum het volgende:
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( :'( ;(
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169120545
Wat moeten de hedendaagse kijkers denken. Wie is die vrouw? Ludo zou zoiets nooit doen? Dit was zo'n mooie exit, de muziek ook:

The show must go on
pi_169120592
Over Sylvia in seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja en trouwens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_169123736
Ik zit momenteel te genieten van seizoen 15.
Wat ik me afvraag is wat de productionele reden is voor het drinken uit een leeg glas?
  Redactie Sport vrijdag 24 februari 2017 @ 20:44:58 #53
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169124179
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb alles al gezien want ik kan vooruit kijken.
Maar er zijn mensen die dat niet doen.

Dus waarom niet alles in een spoiler?
Komt omdat ze er zelf geen zak meer aan vinden dus het plezier voor iemand anders maar vergallen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169124967
Ludo is nu echt alles kwijt (De veiling)
Afl. 5535 Fr 3 Mar 2017

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_169126841
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169127733
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 22:45 schreef Nathvi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens... Ik had het moment dat Ludo en Martine elkaar weer oog in oog zagen ook liever wat uitgebreider gezien dan een kleine shot die dan weer overschakelt naar Ana en d'r gedoe
  vrijdag 24 februari 2017 @ 23:33:54 #57
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169127771
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169128044
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 00:07:18 #59
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_169128510
Dat haar van Martine.... lol :X _O-

[ Bericht 77% gewijzigd door Devil010 op 25-02-2017 16:16:10 ]
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 11:27:09 #60
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169132376
De laatste aflevering vlak voor de grote verandering in seizoen 10:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert ook hier. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169134027
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_169141834
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 00:07 schreef Devil010 het volgende:
Dat haar van Martine.... lol :X _O-
Ja erg he :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 25 februari 2017 @ 22:14:24 #63
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_169143954
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 22:27:29 #64
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_169144217
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zondag 26 februari 2017 @ 00:08:01 #65
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169146267
quote:
Als Ludo straks wraak wilt nemen op Martine, dan koopt hij dat masker en laat hij haar schrikken :')
  zondag 26 februari 2017 @ 01:40:56 #66
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169147727
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 00:08 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Als Ludo straks wraak wilt nemen op Martine, dan koopt hij dat masker en laat hij haar schrikken :')
Daarvoor heeft hij Tante Heks al.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 26 februari 2017 @ 01:47:41 #67
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_169147791
Ja we krijgen dus een witte heks tegen een zwarte heks :)

https://www.bol.com/nl/p/(...)70065bba51d000002853

vs

https://www.bol.com/nl/p/(...)ar/9200000020689731/

De witte pruik was wel nog leverbaar de zwarte van Maxime niet meer.

Ach Nina ziet het verschil niet tussen zwart en wit;

https://i0.wp.com/www.gez(...)jpg?resize=350%2C200

http://static.webshopapp.(...)llen-creme-150ml.jpg

[ Bericht 13% gewijzigd door Devil010 op 26-02-2017 01:57:24 ]
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 26 februari 2017 @ 01:58:57 #68
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_169147892
Snap even niet waarom ik geen plaatjes zie maar enkel links maar okay...
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 26 februari 2017 @ 11:46:26 #69
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169150630
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 01:47 schreef Devil010 het volgende:
Ja we krijgen dus een witte heks tegen een zwarte heks :)

https://www.bol.com/nl/p/(...)70065bba51d000002853

vs

https://www.bol.com/nl/p/(...)ar/9200000020689731/

De witte pruik was wel nog leverbaar de zwarte van Maxime niet meer.

Ach Nina ziet het verschil niet tussen zwart en wit;

https://i0.wp.com/www.gez(...)jpg?resize=350%2C200

http://static.webshopapp.(...)llen-creme-150ml.jpg

:o _O- _O-
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zondag 26 februari 2017 @ 23:42:29 #70
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169170160
Maar goed, Ludo raakt zijn huis kwijt......
Waar gaat hij nu dan wonen? :? De suite in de Rozenboom?
pi_169170279
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 23:42 schreef Claude_Viole het volgende:
Maar goed, Ludo raakt zijn huis kwijt......
Waar gaat hij nu dan wonen? :? De suite in de Rozenboom?
Pension Bouwhuis of Hotel De Jong zullen nog wel een kamer hebben :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 27 februari 2017 @ 00:23:00 #72
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169170876
Of misschien boven De Koning, kan hij daar meteen bij gaan klussen om er weer bovenop te komen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 27 februari 2017 @ 10:30:38 #73
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_169173438
Ik begin bijna aan seizoen 10, welk seizoen en welke aflevering doet sjors haar intrede?
pi_169173661
Seizoen 13, aflevering 2534 :)
  maandag 27 februari 2017 @ 12:13:06 #75
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169175035
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk weer ietwat belabberd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 februari 2017 @ 12:46:38 #76
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169175598
Ik snap er niks van hoor:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169176649
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 12:46 schreef Frey het volgende:
Ik snap er niks van hoor:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 27 februari 2017 @ 15:51:01 #78
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169178757
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 27 februari 2017 @ 20:38:22 #79
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169185710
Linda :r
pi_169185748
Geweldige centenbak heeft Linda :9~
pi_169187984
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 23:42 schreef Claude_Viole het volgende:
Maar goed, Ludo raakt zijn huis kwijt......
Waar gaat hij nu dan wonen? :? De suite in de Rozenboom?
Ja
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_169188126
Maandag Volgende week Afl. 5536

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 28 februari 2017 @ 14:42:54 #83
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_169199104
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 20:39 schreef MCH het volgende:
Geweldige centenbak heeft Linda :9~
Maar wel van plastic...
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_169204823
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 februari 2017 @ 23:08:33 #85
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169210538
Ik denk dat Martine deze cliff opeens dood in een hotelkamer ligt kunnen ze daarna een halfjaar lang oa Ludo Kimberly en Maxime verdacht maken en uiteindelijk heeft Lana het gedaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 1 maart 2017 @ 11:26:24 #86
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169216258
Is het nou inderdaad zo dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat geval falen de schrijvers echt enorm...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169225741
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:06:16 #88
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169225774
Waar is Rikki mee bezig? :')

En een leeg Sanders-huis is maar vreemd.
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:58:38 #89
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169227411
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:04 schreef Nexum het volgende:
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169227675
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:58 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:34:32 #91
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169228755
Kimberly kan hacken :D

Uiteraard weer die hele toffe C++ scripts die super snel foutloos getypt worden, en bij elke regel al uitgevoerd worden, met de nodige 'ACCES DENIED' popups op het beeld :')

Na afloop een IP-adres die begint met 192.168, welke gelijk staan aan een lokaal IP-adres binnen je eigen netwerk. :') :') Of dit was de gateway van Ludo.... :P

Ik word een beetje moet van dit fake gedoe... :')
Laat dan gewoon zo iets zien:
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:41:58 #92
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169228913
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:04 schreef Nexum het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2017 @ 21:46:10 #93
230491 Zith
pls tip
pi_169229021
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:34 schreef Claude_Viole het volgende:
Kimberly kan hacken :D

Uiteraard weer die hele toffe C++ scripts die super snel foutloos getypt worden, en bij elke regel al uitgevoerd worden, met de nodige 'ACCES DENIED' popups op het beeld :')

Na afloop een IP-adres die begint met 192.168, welke gelijk staan aan een lokaal IP-adres binnen je eigen netwerk. :') :') Of dit was de gateway van Ludo.... :P

http://www.hackertyper.com/

Druk F11 en begin typen :)

Ik word een beetje moet van dit fake gedoe... :')
Laat dan gewoon zo iets zien:
[ afbeelding ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169229093
De kerstaflevering van seizoen 15 <3
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:52:14 #95
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169229168
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:49 schreef SAMBAM het volgende:
De kerstaflevering van seizoen 15 <3
Mooie sfeer toen nog. _O_
Harmsen ook extra in het zonnetje. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169230638
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:52 schreef Frey het volgende:

[..]

Mooie sfeer toen nog. _O_
Harmsen ook extra in het zonnetje. _O_
Alles is perfect aan die aflevering... (behalve het laatste shot met nep sneeuw haha)
Mooie herinneringen tussen personages... wat is het überhaupt lang geleden dat er flash-backs waren...
pi_169239117
quote:
Inge Ipenburg hoopte op dood GTST-personage Martine Hafkamp

Actrice Inge Ipenburg hoopte bij haar terugkeer in Goede Tijden, Slechte Tijden als Martine Hafkamp invloed te hebben op de verhaallijn. "In mei werd ik gevraagd en toen heb ik gezegd: ik wil het wel doen, maar dan wil ik wel dood, uiteindelijk."
"Ik kan jullie verzekeren: dat heb ik niet gewonnen", vertelde Ipenburg op Radio 10 aan Lex Gaarthuis. "Voorlopig is het einde voor mij nog ongewis. Dus die belofte heb ik niet toegezegd gekregen."

Ipenburg werd ondanks de populariteit van haar personage nooit eerder teruggevraagd door de makers. "Nee, dat denken veel mensen, maar dit was echt voor het eerst. Ik had er wel vaker over nagedacht, maar dacht dan altijd 'geen haar op m'n hoofd'."

Toen de 59-jarige Ipenburg uiteindelijk werd gevraagd, merkte ze dat ze toch open stond voor een terugkeer. "Het lijkt me wel weer eens leuk om weer een periode dagelijks met mensen te werken. Zelfs als mensen me dan nog vaker Martine gaan noemen."
Dat wil al wat zeggen denk ik...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2017 @ 12:50:49 #98
230491 Zith
pls tip
pi_169239780
Ze gaat Laura vervangen als die met pensioen gaat.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 2 maart 2017 @ 13:18:16 #99
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_169240278
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 12:50 schreef Zith het volgende:
Ze gaat Laura vervangen als die met pensioen gaat.
In de huidige rol en de teksten die ze moet onthouden kan Laura als demente oude taart mee tot ze 100 wordt.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 2 maart 2017 @ 14:41:42 #100
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169241998
Even uit interesse. Zijn er foto's van de set van GTST? Die zijn heel zeldzaam geloof ik, en zelfs de cast mag niet eens een foto daarvan op social media zette.

Ik ben toch benieuwd hoe de set van de Rozenboom, en van Huize Sanders er nu uitziet.
Ik weet wel dat veel losse kamers met extra wanden en kleine aanpassingen in de huidige set worden geplaatst. De slaapkamer van Rikkie van vijf jaar geleden was exacte hetzelfde gestructureerd als de woonkamer.

Iemand foto's :P?
  donderdag 2 maart 2017 @ 16:05:17 #101
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_169243756
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 12:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat wil al wat zeggen denk ik...
Ik gok dat de cliffhanger aflevering haar laatste aflevering wel zou zijn.
Al vraag ik me dan af waarom zo'n hele grote happening om haar comeback word gehouden dan. Inclusief persconferentie.
pi_169244775
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:41 schreef Claude_Viole het volgende:
Even uit interesse. Zijn er foto's van de set van GTST? Die zijn heel zeldzaam geloof ik, en zelfs de cast mag niet eens een foto daarvan op social media zette.

Ik ben toch benieuwd hoe de set van de Rozenboom, en van Huize Sanders er nu uitziet.
Ik weet wel dat veel losse kamers met extra wanden en kleine aanpassingen in de huidige set worden geplaatst. De slaapkamer van Rikkie van vijf jaar geleden was exacte hetzelfde gestructureerd als de woonkamer.

Iemand foto's :P?
Niet dat ik weet.. hoop dat ze er zijn. Ben er ook wel benieuwd naar.

Ik kijk nu seizoen 15 en zie nu nog meer dat het zo'n gemis is dat ze van de losse lobby en het losse restaurant één decor maakte. Zeker omdat ze nu beide echt te klein zijn om serieus te nemen.
Ik vond de grote lobby (zelfde set als restaurant) zo'n verrijking voor de geloofwaardigheid van het hotel. Ook de eerste jaren van de nieuwe Rozenboom met dat lelijke groen deed echt afbreuk aan hoe chic het hotel was. Recent zijn de kleuren enzo mooi aangepast, maar je ziet nog steeds dat ze in 3 stappen van de lobby tot het restaurant zijn. Ook die mini doorgangen achter de desk zijn te knullig. En het belangrijkste element; de bar, die ontbreekt. En dat terwijl de mooiste gesprekken altijd aan de bar plaatsvonden. Heel zonde..
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 maart 2017 @ 18:18:42 #103
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169246032
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 12:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat wil al wat zeggen denk ik...
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat Martine deze cliff opeens dood in een hotelkamer ligt kunnen ze daarna een halfjaar lang oa Ludo Kimberly en Maxime verdacht maken en uiteindelijk heeft Lana het gedaan.
Weer een who did it cliffhanger dus met Lana als dader.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169246063
Ik herinner me nog goed dat Janine en Sjors de waarheid te horen kregen van Ludo. Waarom zijn ze dat nu weer vergeten. De schrijvers zijn zelf dement.
The show must go on
pi_169246125
Dat hackfilmpje van ehh Kimberley? (wie is dat eigenlijk, ik kijk alleen omdat Hafkamp terugkomt)

is gedaan met dit:

http://hackertyper.net/

:')!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kokoswater op 02-03-2017 18:33:17 ]
The show must go on
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 maart 2017 @ 18:59:57 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169246615
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:26 schreef Kokoswater het volgende:
Dat hackfilmpje van ehh Kimberley? (wie is dat eigenlijk, ik kijk alleen omdat Hafkamp terugkomt)

is gedaan met dit:

http://hackertyper.net/

:')!!!!
Is de dochter van Marcus Sanders.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:02:03 #107
436222 Japepk
Padvinder
pi_169246666
Het is helemaal niet leuk als vaste personages dit doen/kunnen. Leon moet terug naar Ludo's zijde. Dat was echt bruut toen met Nick. En ik begrijp nog steeds niet waarom Maxime hier tussen moest zitten. Beetje raar. Als het bedoelt was voor de tusentijdse spanning, waar Maxime ineens voor Malena's neus stond is dat dom, want rond dezelfde tijd brachten ze groot in het nieuws dat Martine terug zou komen.
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 maart 2017 @ 19:04:29 #108
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169246717
Hebben jullie de tietjes van Wiet al gezien? Erg smakelijk :)
http://www.vkmag.com/maga(...)aakt_voor_linda_mode
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:06:21 #109
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169248157
"Hey Sjors, weet je wie ook in Rusland is?"
Nou?
"Je moeder!"
pi_169248916
Dit slaat echt helemaal nergens op
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:31:15 #111
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169248983
Lana is toch niet veel ouder dan Bram? :')
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:35:20 #112
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169249136
Welcome back, Martine Hafkamp!
"U hoort nog van me!"
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:41:41 #113
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169249338
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:35 schreef Hogendoorn het volgende:
Welcome back, Martine Hafkamp!
Welcome back, Hogendoorn! _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169249347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:35 schreef Hogendoorn het volgende:
Welcome back, Martine Hafkamp!
En welcome back Hogendoorn! :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_169249474
Haha wat een gave uitzending! Echt zo'n mastercomplot. Leuk in beeld gebracht. GTST heeft zichzelf hiermee eindelijk weer eens vernieuwd.
pi_169249488
Geweldige aflevering _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:49:04 #117
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169249546
Alleen jammer dat de schrijvers even vergeten waren dat Sjors al op de hoogte was van Ludo's wraakplan destijds...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:03:46 #118
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169250017
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:41 schreef Frey het volgende:

[..]

Welcome back, Hogendoorn! _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En welcome back Hogendoorn! :D
Dank u! :D
"U hoort nog van me!"
pi_169250091
GTST heeft ook van dit soort cliffhangers nodig ;)

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:09:54 #120
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169250195
Ik vond het een mooie aflevering!

Vooral de rechtvaardiging van Martine pas terug te willen keren naar Nederland als Ludo niets meer tegen haar kon ondernemen, vond ik wel goed bedacht. Verder juich ik het toe dat Sjors nu eens aan de kant van Martine staat, in plaats van haar alleen maar tegen te werken en af te zeiken.

De duur van de aflevering verminderde uiteraard wel de interactie. Het oma-kleindochtermoment had wat indrukwekkender kunnen zijn. En het was mooi geweest als Martine Jack en Wiet als kinderen van Frits nog had leren kennen. Maar goed, dat draagt verder niets bij aan het verhaal.

De scènes met Maxime droegen totaal niets bij. Alsof iemand bij de bakker even tussendoor vraagt of je ook nog zin hebt om mee te doen aan een wraakactie tegen je familie. Beetje overbodig.

Ik weet dat ik mij hier niet populair bij maak bij Frey, maar ik vond de achtergrondmuziektheme van Mount Everest High Enterprises (bijvoorbeeld in de laatste scène) wel wat hebben...

Ik ben benieuwd naar de confrontatie met Ludo. Ze zetten er vaart achter als ze morgen alweer terug in Nederland zijn! :)
"U hoort nog van me!"
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:11:46 #121
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169250271
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:09 schreef Hogendoorn het volgende:

Ze zetten er vaart achter als ze morgen alweer terug in Nederland zijn! :)
Dat betekent waarschijnlijk dat Martine over drie weken heeft aangepapt met Anton en een week later bij hem intrekt. :')
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:17:21 #122
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169250451
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:09 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik weet dat ik mij hier niet populair bij maak bij Frey, maar ik vond de achtergrondmuziektheme van Mount Everest High Enterprises (bijvoorbeeld in de laatste scène) wel wat hebben...
Meh, ik vind het allemaal maar eentonig klinken. Dit ging nog het beste van alles, maar daarmee is alles ook gezegd. En dan weer het standaard geluidje op het eind...

Verder is het kijken waar het heengaat, maar de blunders met Sjors en Janine zijn al niet echt hoopvol... Daarbij kom ik net uit seizoen 15 en dan is dit allemaal gewoon slap. ;)
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:33:00 #123
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169251011
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:17 schreef Frey het volgende:

[..]

Meh, ik vind het allemaal maar eentonig klinken. Dit ging nog het beste van alles, maar daarmee is alles ook gezegd. En dan weer het standaard geluidje op het eind...

Verder is het kijken waar het heengaat, maar de blunders met Sjors en Janine zijn al niet echt hoopvol... Daarbij kom ik net uit seizoen 15 en dan is dit allemaal gewoon slap. ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:11 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat betekent waarschijnlijk dat Martine over drie weken heeft aangepapt met Anton en een week later bij hem intrekt. :')
Ik ben nu ook bezig met seizoen 15. En als ik dan even de vergelijking met de huidige verhaallijn trek, en die parallel is natuurlijk helder, valt me op dat Ludo in seizoen 15 veel indrukwekkender alles verliest. De prachtige scène waar hij Rosa ontslaat, de tango in de spotlight in een verlaten huis met de flashbacks. Prachtig! Martine daarentegen is de eerste weken met niets anders bezig dan hopen dat iedereen z'n mond houdt. Ze is gelijk al haar flair en verhaal kwijt, in tegenstelling tot seizoen 14. Pas als Carel in beeld komt heeft ze weer wat om handen.

Nu lijkt het andersom. Ludo verliest alles (en niet gek voor hem) alsof het erbij hoort en Martine is aan het opbouwen en het verhaal draait nu duidelijk om haar comeback (wat natuurlijk ook logisch is). Ik vind seizoen 15 in dat opzicht minder mooi dan seizoen 14. Je merkt nu al dat Martine's rol uitgespeeld is. Geen zijlijntjes, geen opbouw meer in het verhaal. Terwijl ze in de eerste vijf seizoenen in allerlei verhalen verwikkeld was.

En wat de opmerking van James betref: daar zit ik dus ook mee. Wat gaat Martine verder doen nu Ludo buitenspel is? Als dat hetzelfde is als seizoen 15 dan is het niet veel en als ze in inderdaad idiote verhaallijnen terecht gaat komen is dat niet wat fans verwachten. Ben benieuwd...

Van de huidige verhaallijnen vind ik die van Rikki nog wel in orde. Deze verhaallijn oogt alsof het nog spannend kan worden en de emoties van Rikki zijn begrijpelijk. Dat van Linda en Anton is weer echt GTST-achtig. Dat Linda kiest voor de zak en zelf vreemdgaat en het dan zo draait alsof Anton verkeerd bezig is. En dat met Lucas interesseert me al helemaal niet. Hij krijgt dadelijk via een omweg een relatie met die jongen. En in de tussentijd moeten we tenenkrommende scènes waar ze daten met anderen gaan aanzien... Zelfde met Job en Anna. We snappen de social media-message. Stop er nu maar mee...
"U hoort nog van me!"
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:41:56 #124
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169251344
Al die andere verhaallijnen ben ik totaal uit het oog verloren. :P
Ben nu alleen door de Ludo en Martine scènes aan het spoelen en dat is al meer dan normaal, want de laatste maanden heb ik bijna niets meer meegekregen van de lopende serie.

Verder blijf ik zeggen dat muziek gewoon vreselijk belangrijk is. Of het nou is bij een televisieserie, een film of een video game, muziek kan zo sfeerbepalend zijn... En de muziek in seizoen 15 was wederom een lust voor het oor. Daar zal die Frons Servies nooit bij in de buurt komen... Wat een zakkenwasser.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:50:32 #125
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169251631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:26 schreef Kokoswater het volgende:
Dat hackfilmpje van ehh Kimberley? (wie is dat eigenlijk, ik kijk alleen omdat Hafkamp terugkomt)

is gedaan met dit:

http://hackertyper.net/

:')!!!!
Niet direct met HackerTyper zelf, maar wel iets vergelijkbaars.
Ik vind het gewoon sneu eruit zien.
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:52:37 #126
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169251721
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:41 schreef Frey het volgende:
Al die andere verhaallijnen ben ik totaal uit het oog verloren. :P
Ben nu alleen door de Ludo en Martine scènes aan het spoelen en dat is al meer dan normaal, want de laatste maanden heb ik bijna niets meer meegekregen van de lopende serie.

Verder blijf ik zeggen dat muziek gewoon vreselijk belangrijk is. Of het nou is bij een televisieserie, een film of een video game, muziek kan zo sfeerbepalend zijn... En de muziek in seizoen 15 was wederom een lust voor het oor. Daar zal die Frons Servies nooit bij in de buurt komen... Wat een zakkenwasser.
Ik ben ook alleen weer gaan kijken, omdat ik wist dat Martine terug zou komen. Ik vergeef het mijzelf dan weer niet als ik niet gekeken heb...

En wat de muziek betreft ben ik het natuurlijk helemaal met je eens. Maar nogmaals, die theme bij de eindscène sprak me wel aan.
"U hoort nog van me!"
  donderdag 2 maart 2017 @ 23:06:42 #127
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169254442
Ik ben benieuwd wat er nu met de set gaat gebeuren van Ludo's huis. Zien we die nog terug komende week, en wordt die gerestyled? :P

Hoop eigenlijk dat Ludo het huis weer terugkoopt, ondanks die lullige voorwaarde :P
pi_169254553
http://gtst.nl/#!/uitgeli(...)c0-b51e-318e45c40ebc

Leuk interview, maar sinds wanneer noemt Inge Schrama zich Ingmar? :?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 2 maart 2017 @ 23:22:24 #129
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169254931
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:09 schreef PeterKelder het volgende:
http://gtst.nl/#!/uitgeli(...)c0-b51e-318e45c40ebc

Leuk interview, maar sinds wanneer noemt Inge Schrama zich Ingmar? :?
Volgens mij noemt ze zich zo op social media. Ik vermoed dat dit haar meisjesnaam is?
Het lijkt mij een foutje dat ze op de site van GTST zo genoemd is. Ik zal het eens mailen naar de redactie, kijken wat ze dan zeggen :P.
pi_169255209
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:22 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Volgens mij noemt ze zich zo op social media. Ik vermoed dat dit haar meisjesnaam is?
Het lijkt mij een foutje dat ze op de site van GTST zo genoemd is. Ik zal het eens mailen naar de redactie, kijken wat ze dan zeggen :P.
Ah ja, nu zie ik het :D Inclusief haar ietwat opmerkelijke tweets :@
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 2 maart 2017 @ 23:35:26 #131
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169255594


"Twee Inge's is veel te verwarrend voor ons, dus daarom houden we vast aan Ingmar. Dat is ook de reden waarom we Jette altijd Babette noemen, want we hebben al een Caroline. Of was het nou Marjolein? In ieder geval noemen ze mij Klaas."
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169255661
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:35 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

"Twee Inge's is veel te verwarrend voor ons, dus daarom houden we vast aan Ingmar. Dat is ook de reden waarom we Jette altijd Babette noemen, want we hebben al een Caroline. Of was het nou Marjolein? In ieder geval noemen ze mij Klaas."
En daar ging mijn thee _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 2 maart 2017 @ 23:37:44 #133
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169255666
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:35 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

"Twee Inge's is veel te verwarrend voor ons, dus daarom houden we vast aan Ingmar. Dat is ook de reden waarom we Jette altijd Babette noemen, want we hebben al een Caroline. Of was het nou Marjolein? In ieder geval noemen ze mij Klaas."
En bedankt, daar gaat mijn koffie _O- _O- _O-

Lol, twee bijna dezelfde gedachten _O-
pi_169257198
Afl 5539 Th 9 Mar 2017

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_169257743
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie de tietjes van Wiet al gezien? Erg smakelijk :)
http://www.vkmag.com/maga(...)aakt_voor_linda_mode

'Naakt'
Er is geen tepel of schaamlip te zien. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 3 maart 2017 @ 08:09:25 #136
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169258108
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 01:00 schreef MMXMMX het volgende:
Afl 5539 Th 9 Mar 2017

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat voorspelt weinig goeds...
"U hoort nog van me!"
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 3 maart 2017 @ 08:27:23 #137
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169258234
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 04:40 schreef superniger het volgende:

[..]

'Naakt'
Er is geen tepel of schaamlip te zien. :')
Tepel wel klik maar op de foto's.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 08:58:38 #138
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169258537
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 08:09 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Dat voorspelt weinig goeds...
Klinkt wel als de typische verhaallijnen van deze schrijvers. _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:17:32 #139
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_169259592
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 04:40 schreef superniger het volgende:

[..]

'Naakt'
Er is geen tepel of schaamlip te zien. :')
Tepel heus wel, beter kijken jij ;)
Foto nummer 2
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:43:12 #140
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169259937
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 08:09 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Dat voorspelt weinig goeds...
Ik ook niet.... :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:45:43 #141
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169259978
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:09 schreef PeterKelder het volgende:
http://gtst.nl/#!/uitgeli(...)c0-b51e-318e45c40ebc

Leuk interview, maar sinds wanneer noemt Inge Schrama zich Ingmar? :?
Ik heb reactie van de redactie:
quote:
Hi Claude Viole,

Dit is geen foutje! Ingmar is haar echte naam en zij heeft verzocht vanaf nu deze naam in de media te gebruiken.
Veel mensen noemen haar Inge omdat het makkelijk is, maar zij heet eigenlijk Ingmar.
Hopelijk is dit genoeg opheldering voor je!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:45:52 #142
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_169259981
Hilarisch hoe de media het heeft over Martine en haar drie kinderen Jack, Sjors en Wiet.

Trouwens wat is er eigenlijk gebeurd met die zoon van Rolf en Martine. Die was geloof ik gehandicapt toch? Maar had deze een naam? en wat is vervolgens met hem gebeurd? Is geloof ik ooit één keer in beeld geweest toen Martine samen met Alexandra hem gingen bezoeken.
pi_169260573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 08:58 schreef Frey het volgende:

[..]

Klinkt wel als de typische verhaallijnen van deze schrijvers. _O-
Dat dacht ik dus ook _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:26:54 #144
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169260577
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 10:45 schreef Woelli het volgende:
Hilarisch hoe de media het heeft over Martine en haar drie kinderen Jack, Sjors en Wiet.

Trouwens wat is er eigenlijk gebeurd met die zoon van Rolf en Martine. Die was geloof ik gehandicapt toch? Maar had deze een naam? en wat is vervolgens met hem gebeurd? Is geloof ik ooit één keer in beeld geweest toen Martine samen met Alexandra hem gingen bezoeken.
Dat is een hele goede vraag. Die is inderdaad volledig verdwenen uit de verhalen en uit het leven van Martine. Ze is nooit meer (in beeld) naar hem toegegaan. Ook niet bij haar terugkeer in 2004 en heeft nooit meer over hem gesproken. Best jammer.
"U hoort nog van me!"
pi_169260594
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 10:45 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Ik heb reactie van de redactie:

[..]

Ah oké, ik vind het wel een opmerkelijke switch ineens :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_169260671
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 10:45 schreef Woelli het volgende:
Hilarisch hoe de media het heeft over Martine en haar drie kinderen Jack, Sjors en Wiet.

Trouwens wat is er eigenlijk gebeurd met die zoon van Rolf en Martine. Die was geloof ik gehandicapt toch? Maar had deze een naam? en wat is vervolgens met hem gebeurd? Is geloof ik ooit één keer in beeld geweest toen Martine samen met Alexandra hem gingen bezoeken.
De zoon van Rolf en Martine heet(te) Wouter Hafkamp en is inderdaad één keer in beeld geweest gedurende seizoen 4. Later is hij nog eens ter sprake gekomen bij de legendarische confrontatie tussen Helen en Martine in seizoen 5, waarbij Helen zei: "Maar als het nodig is, zal ik goed voor jou kind zorgen... Voor de zoon van Rolf..."

Maar daarna is Wouter blijkbaar volledig vergeten in de geschiedenis van Martine. Het zou mij zelfs niet verbazen als hij in de huidige karakteromschrijving van Martine zelfs niet bestaat.

[ Bericht 4% gewijzigd door PeterKelder op 03-03-2017 11:36:50 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:41:15 #147
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169260881
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:31 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De zoon van Rolf en Martine heet(te) Wouter Hafkamp en is inderdaad één keer in beeld geweest gedurende seizoen 4. Later is hij nog eens ter sprake gekomen bij de legendarische confrontatie tussen Helen en Martine in seizoen 5, waarbij Helen zei: "Maar als het nodig is, zal ik goed voor jou kind zorgen... Voor de zoon van Rolf..."

Maar daarna is Wouter blijkbaar volledig vergeten in de geschiedenis van Martine. Het zou mij zelfs niet verbazen als hij in de huidige karakteromschrijving van Martine zelfs niet bestaat.
Wanneer werd hij Wouter genoemd? Dat staat mij niet meer bij...
"U hoort nog van me!"
pi_169261411
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:41 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Wanneer werd hij Wouter genoemd? Dat staat mij niet meer bij...
I stand corrected: behalve op Wikipedia wordt zijn naam nergens genoemd.

Wat wel opvallend is in de bio van Martine op de GTST site:

quote:
Affaire met Rolf Huygens. Met hem krijgt ze een zoon, die later overlijdt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_169261424
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 08:27 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Tepel wel klik maar op de foto's.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 10:17 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tepel heus wel, beter kijken jij ;)
Foto nummer 2
^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 3 maart 2017 @ 21:04:55 #150
436222 Japepk
Padvinder
pi_169271629
De veiling was op zich prima. Alleen Ludo is totaal ongeloofwaardig in dit verhaal. Zakelijk alles kwijt: dan start meneer een nieuw bedrijf en is zo weer vermogend? Of hij gaat in de directie van een ander bedrijf. Of hij leent een smak geld van een vriend/connectie. Ik mis nog een beetje het feit waarom Ludo écht helemaal aan de grond zit.

En dan de confrontatie met Martine: óf de Ludoblik had de cliffhanger moeten zijn, óf hij had zijn geduld moeten verliezen. Ik ben benieuwd hoe de strijd verder gaat, maar ik vrees het ergste.

Hoe is eigenlijk de relatie tussen Linda en Martine? Hadden die veel met elkaar op? Linda heeft nooit voor dat escortbureau gewerkt toch?
't Echte en 't ware!
pi_169273564
Afl. 5540

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:09:47 #152
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169275544
Ben benieuwd naar die bedreiging _O_
Ik hoop dat er een referentie aan zit aan de 'pissebed' ;)? Muhahaha

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom.... wat een prutsers, die schrijvers.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:15:52 #153
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169275725
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 22:01 schreef MMXMMX het volgende:
Afl. 5540

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Welke dag is dit?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:18:56 #154
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169275810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:09 schreef Claude_Viole het volgende:
Ben benieuwd naar die bedreiging _O_
Ik hoop dat er een referentie aan zit aan de 'pissebed' ;)? Muhahaha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:37:51 #155
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169276529
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:18 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O-
  zaterdag 4 maart 2017 @ 00:22:05 #156
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_169277635
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:15 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Welke dag is dit?
Volgende week vrijdag, de 10de.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 10:21:46 #157
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169279774
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:04 schreef Japepk het volgende:

Hoe is eigenlijk de relatie tussen Linda en Martine? Hadden die veel met elkaar op? Linda heeft nooit voor dat escortbureau gewerkt toch?
Nee, Linda heeft niet voor Martine gewerkt inderdaad.Bovendien hebben ze weinig contact met elkaar gehad.

In seizoen 4 heeft Linda een affaire met Frits van Houten, die op dat moment wat met Martine heeft. Uit wraak probeert Martine Linda's modebedrijf Lindalook in handen te krijgen en haar leven zuur te maken, maar op veel loopt dat niet uit. Ze hebben in ieder geval nooit een goede band met elkaar gehad.
"U hoort nog van me!"
  zaterdag 4 maart 2017 @ 10:24:06 #158
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169279786
Ik vond de veiling ook wel in orde. Ben benieuwd naar de man met de telefoon. Werkte die voor Martine, of voor Bill? Of iemand anders?

En nu de confrontatie tussen Martine en Ludo. Het had wat dramatischer gemogen, maar goed. Het begin is er. Nu de vraag hoe het verder gaat en welke rol Maxime nu precies gespeeld heeft. Een Sanders familie vs Hafkamp clan zou wel mooi kunnen zijn. Zeker met Sjors in de mix. We zullen zien...
"U hoort nog van me!"
pi_169280242
Van alle vrouwelijke figuranten is Sjors toch wel de meest schijnheilige en hypocriete.
Janine was dat tot de verschijning van Sjors, maar Sjors is daar sindiensdien totaal overheen geschoten.

Linda, wat kan daar over gezegd worden behalve dan dat het een totaal onvolwassen persoon is.

Wat trouwens raar was is dat Maxime ter plekke opbiecht samen met Martine te hebben gewerkt. Maxime die aan Martine aangeeft dat het geld van de Sanders aandelen op de rekening van Maxime staat waarna Nina en Ludo een glimlach vertonen? Dat zie ik niet als iets positiefs. Er is niets ergers dan door je zus en tante verraden te worden.

Zou mooi zijn als Nick terugkwam om zijn vader, Janine en zusje te redden, wraak te nemen op Martine en Maxime en Ludo in te peperen dat Maxime al die tijd een dubbelrol speelde.

Ben ik trouwens de enige die vind dat het acteerwerk van Inge Ipenburg wat tegenvalt?
Het acteerwerk van Linda viel in het begin ook tegen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 10:24 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik vond de veiling ook wel in orde. Ben benieuwd naar de man met de telefoon. Werkte die voor Martine, of voor Bill? Of iemand anders?
Op het eerste gezicht zou je denken aan Martine omdat zij wilt dat Ludo alles kwijtraakt en niets in de familie blijft, oftewel ook Maxime niets gunt en alle Sanders- familieleden wil ruineren.

Aan de andere kant, misschien Nick? *O* Die weer uit het gesticht heeft weten te komen en als onderdeel van zijn comeback alles als een baas laat terugkopen voor zijn vader? *O*

Alleen met deze schrijvers zie ik zo iets niet heel gauw gebeuren. :N

[ Bericht 2% gewijzigd door Gruj0 op 04-03-2017 11:19:31 ]
  zaterdag 4 maart 2017 @ 12:18:05 #160
436222 Japepk
Padvinder
pi_169281098
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:10 schreef Gruj0 het volgende:

Wat trouwens raar was is dat Maxime ter plekke opbiecht samen met Martine te hebben gewerkt. Maxime die aan Martine aangeeft dat het geld van de Sanders aandelen op de rekening van Maxime staat waarna Nina en Ludo een glimlach vertonen? Dat zie ik niet als iets positiefs. Er is niets ergers dan door je zus en tante verraden te worden.

Zou mooi zijn als Nick terugkwam om zijn vader, Janine en zusje te redden, wraak te nemen op

Op het eerste gezicht zou je denken aan Martine omdat zij wilt dat Ludo alles kwijtraakt en niets in de familie blijft, oftewel ook Maxime niets gunt en alle Sanders- familieleden wil ruineren.

Aan de andere kant, misschien Nick? *O* Die weer uit het gesticht heeft weten te komen en als onderdeel van zijn comeback alles als een baas laat terugkopen voor zijn vader? *O*

Alleen met deze schrijvers zie ik zo iets niet heel gauw gebeuren. :N
Ik snap dat wel. Dat geld van die aandelen was een behoorlijke smak. Als Maxime zegt aan Ludo's kant te staan, zou ik ook blij zijn dat het geld bij haar was ipv Martine. Alleen raar dat ze nu alles opbiecht. Een dubbelspel had me interessanter geleken.

Ik ben nog steeds benieuwd of Ludo en Janine nu het veld gaan ruimen of niet. Wel, want:
- dat gerucht ging een tijd terug
- Inge Ipenburg gaf aan gevraagd te zijn, en dat daar daarvoor nooit sprake van is geweest
- Er is onlangs al een grote 'Ludo-bedreigingslijn' geweest, dus weinig aanleiding voor de schrijvers om Martine daar zo kort na al op te laten draven om hetzelfde te doen

Bill, Martine of zelfs Jack zou daarna de grote rijkaard uit kunnen hangen in de serie.

En waarom worden Bing en Anna niet geshipt? Samen als grote horecabazen, ik zie het wel voor me. Bing is niet geloofwaardig als 'saaie' zakenman.
't Echte en 't ware!
  zaterdag 4 maart 2017 @ 12:24:45 #161
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169281186
Zojuist de shortie gezien en we mogen dus definitief concluderen dat de schrijvers één grote faal zijn.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 12:56:44 #162
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_169281673
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 10:24 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik vond de veiling ook wel in orde. Ben benieuwd naar de man met de telefoon. Werkte die voor Martine, of voor Bill? Of iemand anders?

En nu de confrontatie tussen Martine en Ludo. Het had wat dramatischer gemogen, maar goed. Het begin is er. Nu de vraag hoe het verder gaat en welke rol Maxime nu precies gespeeld heeft. Een Sanders familie vs Hafkamp clan zou wel mooi kunnen zijn. Zeker met Sjors in de mix. We zullen zien...
Bing wordt nog een spilfiguur
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Devil010 op 04-03-2017 13:42:16 ]
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 14:42:36 #163
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169283538
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 12:24 schreef Frey het volgende:
Zojuist de shortie gezien en we mogen dus definitief concluderen dat de schrijvers één grote faal zijn.
Spoiler eens...
"U hoort nog van me!"
  zaterdag 4 maart 2017 @ 14:53:01 #164
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169283699
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:42 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Spoiler eens...
Het bekende verhaal van de laatste dagen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 15:00:11 #165
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169283807
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:53 schreef Frey het volgende:

[..]

Het bekende verhaal van de laatste dagen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"U hoort nog van me!"
  zaterdag 4 maart 2017 @ 15:31:13 #166
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_169284379
Niet alleen Janine lijkt dement.. ook Nina. :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 20:12:47 #167
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169289391
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 20:27:56 #168
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169289756
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:12 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169290104
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:27 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 5 maart 2017 @ 00:06:35 #170
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_169295549
ik heb zover in seizoen 14 en 15 geen enkele scene tussen Laura en Martine gezien.. vind het dan wel logisch als ze Laura Alberts zegt. :P

daarnaast vind ik Laura als manager zo wel onbeschoft... geef Martine groot gelijk. Zo ga je niet om met klanten... :N
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_169297093
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:15 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Welke dag is dit?
Fr 10 Mar 2017
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zondag 5 maart 2017 @ 09:26:08 #172
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169298385
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:12 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich niet zoveel mis mee. Bij de introductie van Herman Hogendoorn zeikte hij ook het personeel van de Rozenboom af. Dit soort scenes kunnen best, als de hoofdlijn maar goed is. En dat is afwachten...
"U hoort nog van me!"
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 5 maart 2017 @ 14:55:39 #173
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169305121
Ze zijn ook vergeten dat Nina is ontvoerd door Martine.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169318492
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 12:18 schreef Japepk het volgende:
Bill, Martine of zelfs Jack zou daarna de grote rijkaard uit kunnen hangen in de serie.
Ludo is de eindbaas in GTST. Zonder Erik/Caroline mag de boel eigenlijk wel gesloten worden.
Van de vaste oude cast zijn dan alleen Laura, Rik en Linda over. Alle 3 hebben geen boeiende verhaallijnen gekend afgelopen jaren.
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2017 @ 22:10:08 #175
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_169319183
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze zijn ook vergeten dat Nina is ontvoerd door Martine.
:N
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zondag 5 maart 2017 @ 22:38:18 #176
436222 Japepk
Padvinder
pi_169320608
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ludo is de eindbaas in GTST. Zonder Erik/Caroline mag de boel eigenlijk wel gesloten worden.
Van de vaste oude cast zijn dan alleen Laura, Rik en Linda over. Alle 3 hebben geen boeiende verhaallijnen gekend afgelopen jaren.
Eensch. Maar als Erik en/of Caroline aan hebben gegeven het wel welletjes te vinden, dan krijgen zij vast een mooie afscheidsdeal aangeboden. Dan gewoon 3 maanden later Reinoud Oerlemans op laten draven, omhelzing met Laura en einde GTST.
't Echte en 't ware!
  zondag 5 maart 2017 @ 23:00:25 #177
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_169321542
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze zijn ook vergeten dat Nina is ontvoerd door Martine.
Nina is NIET ontvoerd door Martine maar Ludo dacht altijd van wel. Ze kwamen er later achter dat het enkel Isabella was maar in een aflevering recentelijk zegt Nina tegen Sjors dat Martine haar ontvoerd heeft. zo verwarrend..
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zondag 5 maart 2017 @ 23:20:04 #178
436222 Japepk
Padvinder
pi_169322132
Wat gaat Ludo tegen Janine zeggen over de toedracht van Martines haat? In het fragment in seizoen 15 zegt hij alleen dat hij haar heeft weggejaagd. Zijn de verdere details later ooit op tafel gegooid? Of is Janine nu ook in de veronderstelling dat Martine Carel vermoord had?
't Echte en 't ware!
  maandag 6 maart 2017 @ 10:14:23 #179
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169325661
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 6 maart 2017 @ 13:51:24 #180
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169328895
Slecht werk weer van de schrijvers dat niemand bedenkt hey Marcus kan terugkomen.

Zelfs Kimberly is te druk met een onzin verhaal met Rover.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169336217
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 6 maart 2017 @ 20:15:38 #182
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169336839
Vrijdag vertelde Maxime dat ze Martine had gedwarsboomd, en nu heeft ze alles al verteld aan Ludo? Krijgen wij als kijkers ook nog informatie, of gaan we nu weer over tot de orde van de dag?
  maandag 6 maart 2017 @ 20:37:05 #183
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169337484
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:54 schreef Nexum het volgende:
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldige scènes weer. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 6 maart 2017 @ 20:53:08 #184
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169337996
Ik begrijp een aantal zaken niet:

- waarom gelooft de politie dat een onbekende Rus Carel Kortenaer heeft vermoord, zonder enig bewijs, terwijl er voor de 'moord' door Martine wel bewijs was?
- zelfs als de politie de Rus en eventuele valse bewijzen gelooft, is Martine dan niet nog altijd strafbaar, omdat ze ontsnapt en gevlucht is?
- Janine weet dat Ludo Martine verantwoordelijk heeft gemaakt voor de moord op Carel en heeft laten verdwijnen (zie seizoen 15), dus welke nieuwe feiten moeten nog boven tafel? (Als de schrijvers dit niet eerst hebben uitgezocht vind ik dat wel een hele grove fout...).
"U hoort nog van me!"
  maandag 6 maart 2017 @ 22:02:30 #185
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169340544
Ludo na de wraak op Martine:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169340646
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 22:02 schreef Frey het volgende:
Ludo na de wraak op Martine:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_169343683
Ik vind de schrijvers prima en ik ga niet als een idioot graven in 20 seizoenen terug LOL

Het is lekker spannend en ik zie de terugkomst van Ludo nu al met plezier tegemoet.

Ik neem aan dat Nina binnen kort de scheidings papieren voor de dag haalt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:09:50 #188
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_169358029
Ik moet zeggen dat ik Sjors ook sinds tijden weer de moeite waard vind, nu ze samenwerkt met Martine Hafkamp laat ze eindelijk wat Hafkamp/Van Houten trekjes zien. Zal wel van korte duur zijn ,maar alles beter dan weer een simpele liefdeslijntje met Bing.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 7 maart 2017 @ 20:36:10 #189
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169358763
Martine ziet er teveel uit als een oud vrouwtje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:45:05 #190
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_169359089
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:53 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik begrijp een aantal zaken niet:

- waarom gelooft de politie dat een onbekende Rus Carel Kortenaer heeft vermoord, zonder enig bewijs, terwijl er voor de 'moord' door Martine wel bewijs was?
- zelfs als de politie de Rus en eventuele valse bewijzen gelooft, is Martine dan niet nog altijd strafbaar, omdat ze ontsnapt en gevlucht is?
- Janine weet dat Ludo Martine verantwoordelijk heeft gemaakt voor de moord op Carel en heeft laten verdwijnen (zie seizoen 15), dus welke nieuwe feiten moeten nog boven tafel? (Als de schrijvers dit niet eerst hebben uitgezocht vind ik dat wel een hele grove fout...).
Zullen vast wel vals bewijs hebben gemaakt ;) beetje verder denken. Want ze hadden het erover dat hij een compagnon was van Carel.

Nee ze is dan niet strafbaar. Omdat ze haar onschuld heeft bewezen (Nederlands recht is heel dubieus soms)
pi_169360980
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:09 schreef GayGuy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Sjors ook sinds tijden weer de moeite waard vind, nu ze samenwerkt met Martine Hafkamp laat ze eindelijk wat Hafkamp/Van Houten trekjes zien. Zal wel van korte duur zijn ,maar alles beter dan weer een simpele liefdeslijntje met Bing.
Van mij mag die Sjors zo snel mogelijk permanent de serie uitgeschreven worden. Misschien een stijltang als ze in bad zit ofzo. Vreselijk personage, eerst met dat kerkgedoe en later met dat vreemd gaan, bah
  dinsdag 7 maart 2017 @ 22:51:48 #192
436222 Japepk
Padvinder
pi_169363031
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:42 schreef den85 het volgende:

[..]

Van mij mag die Sjors zo snel mogelijk permanent de serie uitgeschreven worden. Misschien een stijltang als ze in bad zit ofzo. Vreselijk personage, eerst met dat kerkgedoe en later met dat vreemd gaan, bah
Dat stukje in Frankrijk waarbij wel 3x genoemd werd dat er geen doden moesten vallen intrigeert me. Maxime, Nina, Sjors, Janine staan wat mij betreft allemaal op de nominatie. Komt er een bloedbad aan?
't Echte en 't ware!
pi_169364632
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:42 schreef den85 het volgende:

[..]

Van mij mag die Sjors zo snel mogelijk permanent de serie uitgeschreven worden. Misschien een stijltang als ze in bad zit ofzo. Vreselijk personage, eerst met dat kerkgedoe en later met dat vreemd gaan, bah
mee eens!
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 11:51:21 #194
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169369012
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:09 schreef GayGuy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Sjors ook sinds tijden weer de moeite waard vind, nu ze samenwerkt met Martine Hafkamp laat ze eindelijk wat Hafkamp/Van Houten trekjes zien. Zal wel van korte duur zijn ,maar alles beter dan weer een simpele liefdeslijntje met Bing.
Opzich logisch, ze natuurlijk opgegroeid bij de Langeveldjes omdat ze geadopteerd is. Dus ze wist niet beter
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:38:32 #195
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169385018
Gaan we binnenkort nog dat huis van Sanders nog terugzien, of is die set nu uitgeschreven om ruimte te maken voor een nieuw decor?
  donderdag 9 maart 2017 @ 08:32:50 #196
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_169387167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:38 schreef Claude_Viole het volgende:
Gaan we binnenkort nog dat huis van Sanders nog terugzien, of is die set nu uitgeschreven om ruimte te maken voor een nieuw decor?
Hoop toch dat die blijft. Is toch al sinds 1999 ofzo deel van GTST (weliswaar al derde decor maar toch)
Mis namelijk ook nog steeds huize Alberts/Selmhorst en huize Alberts/Fischer.
Vind huizen als decor voor een soap geloofwaardiger dan alleen publieke plekken. We hebben nu alleen dan nog huize De Jong en huize Bouwhuis. en dan hebben we nog Toko, tjah op de leeftijd van de huidige inwoners van Toko hadden ik en mijn omgeving toch al een eigen stekkie :p
pi_169388743
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Martine ziet er teveel uit als een oud vrouwtje.
Guess what...
Martine IS een oud vrouwtje...

Zeker omdat haar dochter een leeftijdssprong maakte en de schrijvers het nu nodig vinden, zonder dat het ook maar ergens op slaat, de dochter van die dochter ook ineens een leeftijdsprong te geven naar meisje in groep 8...
Volstrekt ongeloofwaardig en compleet zinloos.

De SORAS van één generatie kinderen was begrijpelijk en ook nuttig
(Sjors, Nina, Lucas, Rikki, Amy enz..)
Maar nu ook de kinderen van die kinderen gaan opkloppen is echt een ongelofelijk faal..
pi_169390570
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:38 schreef Claude_Viole het volgende:
Gaan we binnenkort nog dat huis van Sanders nog terugzien, of is die set nu uitgeschreven om ruimte te maken voor een nieuw decor?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 9 maart 2017 @ 18:19:36 #199
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169396238
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:49 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Guess what...
Martine IS een oud vrouwtje...

Zeker omdat haar dochter een leeftijdssprong maakte en de schrijvers het nu nodig vinden, zonder dat het ook maar ergens op slaat, de dochter van die dochter ook ineens een leeftijdsprong te geven naar meisje in groep 8...
Volstrekt ongeloofwaardig en compleet zinloos.

De SORAS van één generatie kinderen was begrijpelijk en ook nuttig
(Sjors, Nina, Lucas, Rikki, Amy enz..)
Maar nu ook de kinderen van die kinderen gaan opkloppen is echt een ongelofelijk faal..
Dreiging komt er niet echt uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 9 maart 2017 @ 19:13:00 #200
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_169397380


Kon de foto in de OP niet meer aanzien :P
alleen als ik hem nu upload word die qua kwaliteit veel slechter...
  donderdag 9 maart 2017 @ 19:46:51 #201
436222 Japepk
Padvinder
pi_169398391
Als je het goed wil doen moeten Babette en Inge naar plaats 2 en 3, en Lucas voor of na Maxime. Rik moet ook omhoog.
't Echte en 't ware!
  donderdag 9 maart 2017 @ 20:09:20 #202
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_169398862
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:46 schreef Japepk het volgende:
Als je het goed wil doen moeten Babette en Inge naar plaats 2 en 3, en Lucas voor of na Maxime. Rik moet ook omhoog.
haha tja dat is een keuze die iedereen zelf maakt :p
Ik heb aangehouden hoe de credits er uit zouden zien als ze gewoon iedereen zouden plaatsen achteraan de credits.
pi_169401082
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dreiging komt er niet echt uit.
Wat bedoel je?
pi_169401983
Noemt Martine Sjors nog Wendela? Voldoet de terugkeer aan de lage verwachtingen, of is het toch nog leuk?
The show must go on
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 9 maart 2017 @ 21:55:15 #205
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169402153
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:17 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:17 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Vroeger was Martine een sterke enge vrouw nu komt dat nog niet echt zo over.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169408919
Seizoen 7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_169412038
quote:
14s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:44 schreef MMXMMX het volgende:
Ik vind de schrijvers prima en ik ga niet als een idioot graven in 20 seizoenen terug LOL

Het is lekker spannend en ik zie de terugkomst van Ludo nu al met plezier tegemoet.

Ik neem aan dat Nina binnen kort de scheidings papieren voor de dag haalt.
Continuïteit is zelfs bij een soap belangrijk. Als as the world turns dat 50 jaar kon volhouden, waarom is dat bij gtst over een veel kortere periode dan zo moeilijk?
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:56:13 #208
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_169412768
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:48 schreef Kokoswater het volgende:
Noemt Martine Sjors nog Wendela? Voldoet de terugkeer aan de lage verwachtingen, of is het toch nog leuk?
Nee volgens mij geen Wendela.
pi_169418048
Ennn.... le finale of seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_169419353
Nina ontslaat net een meisje in de sapsalon en scheld haar de huid vol en dat meisje loop met een brede glimlach zo zonder wat te zeggen de zaak uit WTF

NIET 1 Woord LOL o|O
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  vrijdag 10 maart 2017 @ 22:11:57 #211
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169421980
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 19:37 schreef Nexum het volgende:
Ennn.... le finale of seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_ _O_

Seizoen 8 heeft ook weer mooie verhaallijnen. Vooral de verhaallijn met Oscar vond ik sterk, wel heftig.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 11:49:16 #212
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169429918
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:11 schreef totebel het volgende:

[..]

Continuïteit is zelfs bij een soap belangrijk. Als as the world turns dat 50 jaar kon volhouden, waarom is dat bij gtst over een veel kortere periode dan zo moeilijk?
Precies! Het gaat er niet om of fans huilend wakker liggen van een foutje, maar als schrijver is het je werk om een verhaal te schrijven dat klopt en de indruk te wekken dat er realiteit schuilt achter je serie. En dat doe je door je huiswerk goed te maken, voordat je een verhaallijn schrijft.
"U hoort nog van me!"
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:13:03 #213
436222 Japepk
Padvinder
pi_169430445
[quote]0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 19:37 schreef Nexum het volgende:
Ennn.... le finale of seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, je staat in de fik!
't Echte en 't ware!
  zaterdag 11 maart 2017 @ 19:30:54 #214
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_169438759
quote:
14s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:44 schreef MMXMMX het volgende:
Ik vind de schrijvers prima en ik ga niet als een idioot graven in 20 seizoenen terug LOL

Het is lekker spannend en ik zie de terugkomst van Ludo nu al met plezier tegemoet.

Ik neem aan dat Nina binnen kort de scheidings papieren voor de dag haalt.
Je gaat niet als een idioot 20 seizoenen zitten graven, maar gaat wel als een idioot elke aflevering hier uittypen. |:(

Nu verwacht ik ook dat je die opmerking zonder mokken kan incasseren, want je bent zo denigrerend over kijkers van de oudere reeksen zonder enige aanleiding dat diezelfde oud-kijkers net zo ongefundeerd jouw manier van kijken kunnen bekritiseren.

Oftewel: laat elkaar gewoon lekker in hun waarde.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 20:37:38 #215
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_169440678
Arthur die riep 'Kijk uit, je staat in de fik!' is letterlijk het enige iconische wat dit personage ooit heeft gedaan. En zelfs dat was dom.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_169449732
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:30 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Je gaat niet als een idioot 20 seizoenen zitten graven, maar gaat wel als een idioot elke aflevering hier uittypen. |:(

Nu verwacht ik ook dat je die opmerking zonder mokken kan incasseren, want je bent zo denigrerend over kijkers van de oudere reeksen zonder enige aanleiding dat diezelfde oud-kijkers net zo ongefundeerd jouw manier van kijken kunnen bekritiseren.

Oftewel: laat elkaar gewoon lekker in hun waarde.
Dus !
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zondag 12 maart 2017 @ 02:00:29 #217
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_169452555
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:37 schreef LetsGame het volgende:
Arthur die riep 'Kijk uit, je staat in de fik!' is letterlijk het enige iconische wat dit personage ooit heeft gedaan. En zelfs dat was dom.
Hear hear. Al was zijn momentje tijdens het schoonmaken ook wel geestig. :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_169456322
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:37 schreef LetsGame het volgende:
Arthur die riep 'Kijk uit, je staat in de fik!' is letterlijk het enige iconische wat dit personage ooit heeft gedaan. En zelfs dat was dom.
Zijn exitlijn was anders ook wel mooi heb ik het idee, zeker omdat hij de jaren ervoor meer als edelfigurant leek te fungeren :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 12 maart 2017 @ 12:26:12 #219
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169457109
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zijn exitlijn was anders ook wel mooi heb ik het idee, zeker omdat hij de jaren ervoor meer als edelfigurant leek te fungeren :')
Dat herinner ik me nog hij en Roos staan te liften komt er een gek die Roos wil meenemen en Arthur valt lullig en daarna opeens dood.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169460426
Seizoen 8:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door Nexum op 12-03-2017 17:32:54 ]
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 13 maart 2017 @ 00:17:46 #221
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169475772
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:48 schreef Nexum het volgende:
Seizoen 8:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_169479759
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:48 schreef Nexum het volgende:
Seizoen 8:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel grappig ik heb seizoen 7 ongeveer tegelijkertijd met jou opnieuw gekeken en doe dat nu met seizoen 8 ;)
Een heer met stijl
pi_169481680
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:17 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_169481707
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wel grappig ik heb seizoen 7 ongeveer tegelijkertijd met jou opnieuw gekeken en doe dat nu met seizoen 8 ;)
*O* Ik vind seizoen 8 tot nu toe echt heel leuk, alleen vind de verhaallijn met Mira wel wat heftig. Dat de acteur die Oscar Brandts Buijs speelt hierin meestemde zeg....

Moet wel bekennen dat ik sommige scenes oversla, zoals de scenes met Rik's moeder... vind die echt totaal niet interessant :')
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 13 maart 2017 @ 13:58:35 #225
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169482361
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:34 schreef Nexum het volgende:

[..]

*O* Ik vind seizoen 8 tot nu toe echt heel leuk, alleen vind de verhaallijn met Mira wel wat heftig. Dat de acteur die Oscar Brandts Buijs speelt hierin meestemde zeg....
Een heftige verhaallijn met de ene schok na de andere, maar wel erg mooi uitgewerkt. Ook natuurlijk al wat eraan vooraf ging met Kim en Julian in seizoen 7.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 13 maart 2017 @ 20:45:10 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169493183
Hypocriet kut wijf die Sjors.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 01:26:04 #227
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_169500912
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hypocriet kut wijf die Sjors.
Wel een lekkere milf. :P
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_169514771
*Eerder die dag*

"Zoo, vanavond weer lekker om 8 uur GTST. Misschien een leuke, uitgedachte aflevering, die slim in elkaar steekt. Waar er wat verrassends in gebeurt!"

*flashback geluidje vooruit, flashback geluidje vooruit*

"Oh ja, nou ja...ach hè. Het was weer een hoop geneuzel. Nou ja, morgen beter"
  dinsdag 14 maart 2017 @ 22:42:38 #229
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169522536
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:23 schreef rvtm het volgende:
*Eerder die dag*

"Zoo, vanavond weer lekker om 8 uur GTST. Misschien een leuke, uitgedachte aflevering, die slim in elkaar steekt. Waar er wat verrassends in gebeurt!"

*flashback geluidje vooruit, flashback geluidje vooruit*

"Oh ja, nou ja...ach hè. Het was weer een hoop geneuzel. Nou ja, morgen beter"
Dit gedonder mogen ze echt nu wel eens afschaffen :r :r
  woensdag 15 maart 2017 @ 19:17:26 #231
436222 Japepk
Padvinder
pi_169542260
Helen Helmink die nog een keer de confrontatie met Martine aangaat. Martine glijdt uit over een stoepkrijtje en overlijdt. Ondertussen belt Arnie aan bij Laura's kamer. Afijn, jullie weten inmiddels wel hoe ik de serie graag zie eindigen :P
't Echte en 't ware!
pi_169542406
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:17 schreef Japepk het volgende:
Martine glijdt uit over een stoepkrijtje en overlijdt.
Martine doet een Onno P.'tje? :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 15 maart 2017 @ 19:29:39 #233
436222 Japepk
Padvinder
pi_169542607
Jup, wel in stijl eindigen uiteraard haha. En allebei Sjors' ouders laten overlijden door een televisie in hun bad te gooien is wel erg cru.
't Echte en 't ware!
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:02:38 #234
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169543661
Dat zou wat zijn. Heeft Martine eindelijk met Ludo afgerekend, komt Helen Helmink haar het leven weer zuur maken...
"U hoort nog van me!"
  woensdag 15 maart 2017 @ 21:05:44 #235
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169546676
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:02 schreef Hogendoorn het volgende:
Dat zou wat zijn. Heeft Martine eindelijk met Ludo afgerekend, komt Helen Helmink haar het leven weer zuur maken...
Wat Martine echter niet weet, is dat Helen terug is gehaald door Ludo.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 16 maart 2017 @ 00:06:34 #236
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169557784
Waarom is Bruni Heinke nu eigenlijk uit GTST gegaan? Wat voor ontslag en waarom?
  donderdag 16 maart 2017 @ 01:44:57 #237
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_169561229
Jezus, mens. Ga gewoon door met je leven denk ik dan. Je bent actrice, niet Helen Helmink.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 16 maart 2017 @ 02:10:55 #238
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_169561848
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 00:06 schreef Claude_Viole het volgende:
Waarom is Bruni Heinke nu eigenlijk uit GTST gegaan? Wat voor ontslag en waarom?
Deed ze destijds heel luchtig over, later werd bekend dat Johan Nijenhuis haar de laan uit had gestuurd.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 01:44 schreef LetsGame het volgende:
Jezus, mens. Ga gewoon door met je leven denk ik dan. Je bent actrice, niet Helen Helmink.
Also, dit.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 16 maart 2017 @ 10:41:01 #239
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_169565447
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 00:06 schreef Claude_Viole het volgende:
Waarom is Bruni Heinke nu eigenlijk uit GTST gegaan? Wat voor ontslag en waarom?
Gezien de castfoto het jaar erna toch de leeftijd.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 16 maart 2017 @ 15:10:26 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169570376
In Meerdijk weten ze niet eens meer wie Helen Helmink was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169584688
Job :') Wat was dat hotelkamer feest een tenenkrommende scene... vooral die stereotype daggerende negerin. Gadverdamme :r
pi_169596145
Eergisteren werd er in Shownieuws verteld dat Robin Martens van plan is de serie te verlaten, ze wil samen met haar vriend een carrière in de VS.
pi_169596205
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Meerdijk weten ze niet eens meer wie Helen Helmink was.
Een aantal personages nog wel. Linda, Laura, Ludo, Janine, Rik en Martine.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 18:52:13 #244
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169596396
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:40 schreef Alieda-R het volgende:
ze wil samen met haar vriend een carrière in de VS.
Om dan na een paar jaar huilend terug te keren omdat die carrière niet verder kwam dan een figurantenrol in een reclamespotje voor aambeienzalf? :')
  vrijdag 17 maart 2017 @ 20:02:05 #245
403253 Meke
after all this time? always.
pi_169597796
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:52 schreef James1988 het volgende:

[..]

Om dan na een paar jaar huilend terug te keren omdat die carrière niet verder kwam dan een figurantenrol in een reclamespotje voor aambeienzalf? :')
Zo vader, zo dochter :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 20:15:15 #246
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169598079
De kamermeisjes klagen over de rommel? Wat is dat voor hotel? :')

Ik snap best dat ze gaan klagen als ze de lakens uit de regenpijp moeten vissen, maar dat er na een orgie wat rommel is vind ik niet zo gek. :')
  vrijdag 17 maart 2017 @ 22:12:13 #247
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_169600438
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 20:02 schreef Meke het volgende:

[..]

Zo vader, zo dochter :D
Dat wilde ik net zeggen. Heeft ze straks binnen 10 jaar 16 rentrees gehad inmiddels.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_169600717
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:40 schreef Alieda-R het volgende:
Eergisteren werd er in Shownieuws verteld dat Robin Martens van plan is de serie te verlaten, ze wil samen met haar vriend een carrière in de VS.
Is dat een belofte? ;)
pi_169600854
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 22:12 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Dat wilde ik net zeggen. Heeft ze straks binnen 10 jaar 16 rentrees gehad inmiddels.
_O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2017 @ 22:35:58 #250
230491 Zith
pls tip
pi_169600873
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:40 schreef Alieda-R het volgende:
Eergisteren werd er in Shownieuws verteld dat Robin Martens van plan is de serie te verlaten, ze wil samen met haar vriend een carrière in de VS.
ze zitten vast te wachten op een butterface Soapmeisje uit Nederland
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169600973
Maar in dat geval heeft bijna de hele familie De Jong het wel geprobeerd in de USA: Ferri, Sabine, nu dan mogelijk Robin... _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_169605683
Wanneer gaat GTST eens stoppen?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_169644042
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 11:37 schreef Nexum het volgende:
Wanneer gaat GTST eens stoppen?
- Op de dag dat Lucas eens normaal gaat doen.
  maandag 20 maart 2017 @ 13:19:04 #254
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169650443
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 11:37 schreef Nexum het volgende:
Wanneer gaat GTST eens stoppen?
Deze scène ook in seizoen 8:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 20 maart 2017 @ 20:50:18 #255
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169662838
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169673141
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:50 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De week erna is alles mooi beige en zijn de kasten zwart. Ik denk dat het heel erg mooi gaat worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:15:09 #257
436222 Japepk
Padvinder
pi_169673216
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:10 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

De week erna is alles mooi beige en zijn de kasten zwart. Ik denk dat het heel erg mooi gaat worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 maart 2017 @ 11:30:15 #258
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169673494
Mooi ook Ludo en Maxime met weoeten als familie sterk staan maar niemand probeert Marcus te bereiken met het nieuws dat hij en Melena weer veilig zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 12:59:59 #259
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169674882
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:10 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

De week erna is alles mooi beige en zijn de kasten zwart. Ik denk dat het heel erg mooi gaat worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd naar een foto :).
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:10:36 #260
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169683459
Welkom terug, Aysen. Eindelijk krijgt NietGoedSnikki eens de waarheid te horen.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:19:49 #261
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169683791
Zijn de Dekkertjes trouwens aan het verbouwen, of gaan ze een openhartoperatie doen? :?
pi_169684351
Ok, wie is nou tegen wie? Bing + Martine tegen Ludo? Maxime + Ludo + Bing tegen Martine? Maxime + Martine tegen Ludo en Bing? Martine tegen Maxime + Bing? Whuuit what?!?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:40:29 #263
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169684431
Nina + Maxime + Ludo + Janine tegen Martine + Sjors + Bing, maar Bing doet alsof hij voor Team Sanders is.
  † In Memoriam † dinsdag 21 maart 2017 @ 20:44:34 #264
230491 Zith
pls tip
pi_169684545
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:19 schreef James1988 het volgende:
Zijn de Dekkertjes trouwens aan het verbouwen, of gaan ze een openhartoperatie doen? :?
Met de familie asbest ruimen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 22 maart 2017 @ 00:25:53 #265
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_169691964
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_169692633
Kutvloggers :r
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2017 @ 08:38:25 #267
230491 Zith
pls tip
pi_169693285
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:25 schreef Devil010 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De slet
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169693325
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:25 schreef Devil010 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk jaar? Want 23-3-17 is geen woensdag.
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:22:56 #269
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_169694834
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 08:42 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Welk jaar? Want 23-3-17 is geen woensdag.
In 2022 pas vermoedelijk. Duurt nog wel eventjes...... :D
pi_169698099
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:22 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

In 2022 pas vermoedelijk. Duurt nog wel eventjes...... :D
Ohhhh :D
  woensdag 22 maart 2017 @ 17:02:36 #271
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_169702694
Kimberly de persfoto
pi_169704672
Ik vind de comeback van Martine een beetje matig. Het voelt aan als Inge Ipenburg die Martine Hafkamp speelt die Martine Hafkamp speelt.
pi_169706977
Sam ziet er uit als Super Mario.
pi_169715199
Wat saaie kutaflevering was het vandaag zeg... De grote Job, Sam met d'r epische kuthoedje en dikke Anna show :r Gadverdamme
pi_169715202
Ik vond Martine Hafkamp altijd wel lekker in de jaren '90.
pi_169734021
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:40 schreef James1988 het volgende:
Nina + Maxime + Ludo + Janine tegen Martine + Sjors + Bing, maar Bing doet alsof hij voor Team Sanders is.
Wel lekker flauw, weer de aanhang van Ludo's oogappel in Team Martine gooien. Ik vind het nu al niks. Wat speelt er nu op dit moment? Martine die Ludo alles afhandig heeft gemaakt, op het geld van zijn aandelen na. Ludo die alsnog in een sterrenhotel bivakkeert en espresso in maatpak drinkt. Ludo die lafhartig niets doet tegen Martine, die zich uit de tent laat lokken. Nee, dit had zó veel beter gemoeten.
't Echte en 't ware!
pi_169740864
Martine Hafkamp komt los!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169740884
Martine Hafkamp komt los!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:13:19 #279
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_169755877
Ik snap het niet.. Kimberly en Job die bevriend zijn? Ze was letterlijk geboren rond de eerste twee Jobs te zien waren als volwassenen..? :')

En hoort ze niet even oud te zijn als Rikki op z'n minst??????? Of ouder iig.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_169756999
Fr 31 Mar 2017 Afl. 5555
Mega spoiler schokkend !!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_169763165
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 25 maart 2017 @ 11:17:27 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169763202
Mooi die Bing is opeens een zakenman verhaallijn onzin heeft al veel te lang geduurd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 12:59:26 #283
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_169764696
Ik vermoed dat Bing uiteindelijk toch Ludo gaat helpen en Martine erin probeert te luizen.
"U hoort nog van me!"
pi_169784875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:13 schreef LetsGame het volgende:
Ik snap het niet.. Kimberly en Job die bevriend zijn? Ze was letterlijk geboren rond de eerste twee Jobs te zien waren als volwassenen..? :')

En hoort ze niet even oud te zijn als Rikki op z'n minst??????? Of ouder iig.
Toen Rikki geboren werd was Job ongeveer 18. Rikki moet nu geloof ik voor een jaar of 22 doorgaan? Dan zou Job een 40er moeten zijn.

Kimberly werd na Rikki geboren. Die zou dan rond de 20 moeten zijn... het kan natuurlijk hoor, maar een vent van rond de 40 die zo sneu tussen de 20ers blijft hangen...jesses
  zondag 26 maart 2017 @ 11:04:21 #285
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_169786574
Het enige nadeel van GTST op dvd kijken is dat ik nu met dit lekkere weer, naar mensen kijk die kerst aan het vieren zijn
pi_169787516
Ik vraag me ook weleens af hoe oud Rikki hoort te zijn. Is ze dezelfde leeftijd als Nina? Want ik bedoel Rikki met 2 kinderen en voor mijn gevoel is ze de 20 nog niet eens gepasseerd...
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 26 maart 2017 @ 12:24:39 #287
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169787994
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik vraag me ook weleens af hoe oud Rikki hoort te zijn. Is ze dezelfde leeftijd als Nina? Want ik bedoel Rikki met 2 kinderen en voor mijn gevoel is ze de 20 nog niet eens gepasseerd...
Is ze wel ze heeft iets van borderline ofzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 13:13:18 #288
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169788949
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik vraag me ook weleens af hoe oud Rikki hoort te zijn. Is ze dezelfde leeftijd als Nina? Want ik bedoel Rikki met 2 kinderen en voor mijn gevoel is ze de 20 nog niet eens gepasseerd...
Volgensmij moeten Nina en Lucas iets van 26-28 zijn en is Rikki 23-24 ofzo?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169794108
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 07:55 schreef totebel het volgende:

[..]

Toen Rikki geboren werd was Job ongeveer 18. Rikki moet nu geloof ik voor een jaar of 22 doorgaan? Dan zou Job een 40er moeten zijn.

Kimberly werd na Rikki geboren. Die zou dan rond de 20 moeten zijn... het kan natuurlijk hoor, maar een vent van rond de 40 die zo sneu tussen de 20ers blijft hangen...jesses
Ze zijn het echt goed aan het verkloten...
Lana spant in mijn ogen de kroon. Sjors als moeder van een 12 jarige. Komende week een hele hoop ongeloofwaardige scenes van de familie Hafkamp. Dacht je dat de Kortenaer verhaallijn een slappe manier was om Martine was 'menselijke trekjes' te geven destijds... het kan blijkbaar slechter.

Eeuwig zonde dit
  zondag 26 maart 2017 @ 22:07:49 #290
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_169801747
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik vraag me ook weleens af hoe oud Rikki hoort te zijn. Is ze dezelfde leeftijd als Nina? Want ik bedoel Rikki met 2 kinderen en voor mijn gevoel is ze de 20 nog niet eens gepasseerd...
Ze was 16 in 2010. Dus nu jaartje of 22/23.
  zondag 26 maart 2017 @ 22:44:08 #291
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_169803110
Kimberly hoort denk ik ouder te zijn want Cerille was halverwege seizoen 12 zwanger en Anita pas eind seizoen 12.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zondag 26 maart 2017 @ 22:44:40 #292
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_169803130
Het klopt voor geen moer meer hoor.. Wiet die ongeveer 16 was toen Nina al 22 was.. wtf
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zondag 26 maart 2017 @ 22:46:06 #293
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_169803169
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik vraag me ook weleens af hoe oud Rikki hoort te zijn. Is ze dezelfde leeftijd als Nina? Want ik bedoel Rikki met 2 kinderen en voor mijn gevoel is ze de 20 nog niet eens gepasseerd...
Nina geboren in oktober 1997 en Rikki oktober 2002 volgens mij.. Nina was allang gesorast terwijl Rikki als kind terugkwam.. en later gesorast werd. Raar inderdaad.. de twee schelen niet veel. Net als Sjors en Nina/Lucas terwijl ze eerst hun fucking au pair was :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 27 maart 2017 @ 09:15:28 #294
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_169808005
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 27 maart 2017 @ 16:20:28 #295
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_169815524
Kimberly en Lucas zijn toegevoegd bij de bio's op de officiële website.
Martine niet...

Hier staat btw dood leuk Kimberly heeft weinig contact met haar moeder, joh gaat moeilijk he als ze dood is.
  maandag 27 maart 2017 @ 18:59:20 #296
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_169818577
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:20 schreef Woelli het volgende:
Kimberly en Lucas zijn toegevoegd bij de bio's op de officiële website.
Martine niet...

Hier staat btw dood leuk Kimberly heeft weinig contact met haar moeder, joh gaat moeilijk he als ze dood is.
misschien een hint naar een latere verhaallijn ...
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 maart 2017 @ 19:08:49 #297
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169818811
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:20 schreef Woelli het volgende:
Kimberly en Lucas zijn toegevoegd bij de bio's op de officiële website.
Martine niet...

Hier staat btw dood leuk Kimberly heeft weinig contact met haar moeder, joh gaat moeilijk he als ze dood is.
Martine niet omdat die bij de zomer Cliffhanger​ vermoord gaat worden.
En ik vermoed door Lana die hebben ze niet voor niks opeens puber gemaakt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 27 maart 2017 @ 20:40:02 #298
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_169821261
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Martine niet omdat die bij de zomer Cliffhanger​ vermoord gaat worden.
En ik vermoed door Lana die hebben ze niet voor niks opeens puber gemaakt.
Lana? :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 maart 2017 @ 23:04:03 #299
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169826160
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:40 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Lana? :')
Ja zo heet ze toch?
Let maar op Martine is straks opeens dood maken ze Nina Ludo etc een halfjaar verdacht en dan heeft Lana het gedaan een beetje zo als met Sill en ome Willem een paar jaar geleden.

De aflevering van morgen werkt er al een beetje naar toe.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169828788
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:47:57 #301
436222 Japepk
Padvinder
pi_169832873
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')