Je verwacht het nietquote:Rotterdam - Breda HSL 12.00 uur - 19.00 uur
laatste update: donderdag 23 februari 2017, 10.02 uur
Vanwege de weersomstandigheden rijden er vanmiddag tot tenminste 19.00 uur vanavond geen Intercity's en Intercity Direct tussen Rotterdam en Breda op het HSL-traject.
In de avondspits wordt het weer een kwartierdienst.quote:Op donderdag 23 februari 2017 09:07 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die kwartierdienst wordt na de ochtendspits toch teruggebracht tot een halfuurdienst? De meeste mensen moeten ook nog terug...
quote:Breda-Rotterdam C.
laatste update: donderdag 23 februari 2017, 10.50 uur
Tussen Breda en Rotterdam C. rijden geen treinen door een defecte trein.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 12:00 uur verholpen.
Reizigers tussen Rotterdam C. en Breda reizen via Dordrecht.
Nu is het weinige dat al reed nog stuk ookquote:Den Haag C.-Rotterdam C.
laatste update: donderdag 23 februari 2017, 10.53 uur
Tussen Den Haag C. en Rotterdam C. rijden minder Intercity's door een defecte trein.
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min.
De verstoring is naar verwachting rond 12:00 uur verholpen.
Als ik de trein vanuit Nice naar Ventimillia neem, op het station blijf en 3 kwartier later weer terug ga, ben ik dan in Italie geweest?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En misschien verkopen ze daar ook toetsenborden met komma's, punten en dat soort buitenissigheden
THXquote:
Foto doet het niet helaasquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:38 schreef Zug-Chef het volgende:
Vandaag mocht de nieuwste aanwinst van Raillogix/Captrain voor het eerst écht buitenspelen:
[ link | afbeelding ]Sinds de start van Connexxion op de Valleilijn tussen Amersfoort en Ede-Wageningen eind 2006 werd de dienstregeling uitgebreid tot een kwartierdienst. De bediening van Barneveld met graantreinen vindt daarom sindsdien 's nachts plaats. Ook de aan- en afvoer van de treinen in Amersfoort is niet vaak bij daglicht waarneembaar.
Op de inmiddels bewolkte zaterdagmiddag van zaterdag 4 februari 2017 mocht de onlangs "nieuw" op de baan verschenen Raillogix/Captrain 1618 (mét rood rooster, in tegenstelling tot soortgenoot 1619) met 29 lege VTG graanwagens uit Amersfoort vertrekken naar Bad Bentheim. De foto toont de passage in de ingraving bij Assel tussen Stroe en Apeldoorn. De lok zou na afleveren van de trein in het Nederlands/Duitse grensstation los terug keren naar Nederland.
Het ligt aan het weer....quote:Breda-Rotterdam C.
last updated: Thursday, February 23, 2017 11:49 AM
Tussen Breda en Rotterdam C. rijden geen treinen door weersomstandigheden.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 23:30 uur verholpen.
Reizigers tussen Rotterdam C. en Breda reizen via Dordrecht.
De rest kan instorten, 1100 valt onder Intercity Direct dus ik mag niet ingezet worden op NSR materieelquote:Op donderdag 23 februari 2017 12:08 schreef b2py het volgende:
Als alles verder loopt volgens plan wel ja
En als het kan met haltering in Dordrecht.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:14 schreef dennistd het volgende:
Waarom die ICd niet omleiden via Dordrecht denk ik dan?
Mag niet van wie?quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:13 schreef renwan het volgende:
[..]
De rest kan instorten, 1100 valt onder Intercity Direct dus ik mag niet ingezet worden op NSR materieel
dat wordt perrondienstquote:Op donderdag 23 februari 2017 12:00 schreef renwan het volgende:
Dat wordt dus een dienst van 8 uur alleen maar zitten en niks doen !
Ben je als HC wel gewend toch?quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:00 schreef renwan het volgende:
Dat wordt dus een dienst van 8 uur alleen maar zitten en niks doen !
Neequote:Op donderdag 23 februari 2017 12:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ben je als HC wel gewend toch?
Is de sudoku af?quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:00 schreef renwan het volgende:
Dat wordt dus een dienst van 8 uur alleen maar zitten en niks doen !
Huh, die 1100 is toch helemaal geen Intercity Direct?quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:13 schreef renwan het volgende:
[..]
De rest kan instorten, 1100 valt onder Intercity Direct dus ik mag niet ingezet worden op NSR materieel
Ze hebben wel dedicated personeel geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2017 12:41 schreef ReisT het volgende:
[..]
Huh, die 1100 is toch helemaal geen Intercity Direct?
En dan nog, Intercity Direct valt toch onder NSR tegenwoordig?
1100 is een locomotiefserie die niet meer in actieve dienst wordt ingezet. Soms verwijst het naar de reeks 11.8 van de NMBS, die voor de oude Beneluxtrein tussen Brussel en Amsterdam werd ingezet. Een leuk feitje aan deze 11.8 is dat er geen omschakelmechanisme aanwezig was voor 3KV of 1,5KV zoals je dat bij andere multicourante locomotieven hebt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:41 schreef ReisT het volgende:
[..]
Huh, die 1100 is toch helemaal geen Intercity Direct?
En dan nog, Intercity Direct valt toch onder NSR tegenwoordig?
Omdat het over de HSL rijdt valt het onder Intercity Direct volgens mij. De logica ontgaat me ook compleetquote:Op donderdag 23 februari 2017 12:41 schreef ReisT het volgende:
[..]
Huh, die 1100 is toch helemaal geen Intercity Direct?
En dan nog, Intercity Direct valt toch onder NSR tegenwoordig?
omdat personeel een aparte opleiding moet genieten voordat ze er dienst op mogen doen. Die treinen zitten ook in dedicated dienstenquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Omdat het over de HSL rijdt valt het onder Intercity Direct volgens mij. De logica ontgaat me ook compleet
Ja oké maar of het dan logisch is om een man of 20 aan personeel maar te laten neuspeuteren op standplaats terwijl ze prima in staat zijn om andere treinen te rijden is een ander verhaal.quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat personeel een aparte opleiding moet genieten voordat ze er dienst op mogen doen. Die treinen zitten ook in dedicated diensten
Heb je dienst op icd of de 1100 serie heb je dus geen reguliere ic's of spr in je dienst zitten en andersom (passagieren uitgezonderd)
daar is personeel zat voor hoor? Of denk je dat de helft van hè toerismebelasting vandaag thuisblijft? De verblijven zitten volquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja oké maar of het dan logisch is om een man of 20 aan personeel maar te laten neuspeuteren op standplaats terwijl ze prima in staat zijn om andere treinen te rijden is een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |