abonnement Unibet Coolblue
pi_169072697
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:27 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Ja snap ik. Maar wellicht kan ik het framen om het niet zo te laten klinken?
Maar waarom ben je er mee gestopt?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:32:45 #27
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169072715
Jullie kunnen de pot op. Stelletje autisten :')
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_169072737
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:32 schreef KetchupFTW het volgende:
Jullie kunnen de pot op. Stelletje autisten :')
Is toch een vraag die je kan verwachten dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169072749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:32 schreef KetchupFTW het volgende:
Jullie kunnen de pot op. Stelletje autisten :')
Kom op zeg, dit kan je toch ook wel zelf bedenken?
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:34:16 #30
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_169072754
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:32 schreef KetchupFTW het volgende:
Jullie kunnen de pot op. Stelletje autisten :')
Wij zijn de autisten? _O- Hoe vaak kwam je buiten tijdens het manipuleren van de Neopetscoins-markt? :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:35:41 #31
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169072785
Hoe oud ben je TS?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:36:14 #32
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_169072798
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:50 schreef KetchupFTW het volgende:


k heb toen ik een jaar of 13-14 was een tijdje virtueel geld verhandeld. Ik kocht het goedkoop en en verkocht het duurder. Daarnaast manipuleerde we de markt in het spel zelf om producten na verloop van tijd duurder te kunnen verkopen. Er kwam veel verantwoordelijkheid bij kijken en ik had dan ook een semi-leidinggevende rol binnen de community. Daarnaast beheerde ik destijds duizenden euro's (in virtueel geld) van anderen om meer te kunnen handelen, waarop ik uiteindelijk interest betaalde aan de uitleners. Ik heb in totaal rond de ¤10.000 verhandeld.
Het klinkt allemaal een beetje vaag en vereist wel enige uitleg. Ik ben bang dat het op mijn CV als iets vaags wordt gezien en niet goed begrepen, of dat het onder hetzelfde rijtje valt als ''Community manager bij forum FOK!'', wat ik natuurlijk niet wil. Aan de andere kant is het wel iets unieks waardoor ik er wel uit zou kunnen springen. Thoughts?
ff quoten voor t nageslacht
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:36:45 #33
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169072816
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:35 schreef Maraca het volgende:
Hoe oud ben je TS?
19 nu.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:39:16 #34
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_169072882
Leg trouwens ff uit hoe t op je bankrekening stond. Wisten je ouders ervan?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_169072890
Heb je toevallig nog Club Penguin coins in de aanbieding?
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:41:31 #36
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169072936
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:36 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

19 nu.
Dan zou ik het niet doen. Je bent volwassen en dan verwijzen naar een spel met virtueel geld, komt nogal onprofessioneel over. Zeker omdat het zo lang geleden is :) Je kunt wel de eigenschappen op je cv zetten en als ze ernaar vragen kun je het eventueel wel vertellen (als je in de tussentijd ook nog dit soort dingen hebt gedaan. Als je tussen je 13e en 19e niks meer in dit kader hebt gedaan zou ik het niet vernoemen). Als opbouw naar iets, is het wel grappig. Als dit het is, is het niet echt handig :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:46:30 #37
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169073061
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan zou ik het niet doen. Je bent volwassen en dan verwijzen naar een spel met virtueel geld, komt nogal onprofessioneel over. Zeker omdat het zo lang geleden is :) Je kunt wel de eigenschappen op je cv zetten en als ze ernaar vragen kun je het eventueel wel vertellen (als je in de tussentijd ook nog dit soort dingen hebt gedaan. Als je tussen je 13e en 19e niks meer in dit kader hebt gedaan zou ik het niet vernoemen). Als opbouw naar iets, is het wel grappig. Als dit het is, is het niet echt handig :P
Zo he, de eerste normale reactie! Zit natuurlijk wel wat in. Het is ook geen opbouw naar iets geweest dus dat zou ik ook niet kunnen gebruiken. Ik denk dat ik dan in ieder geval die eigenschappen erop zet en het daarbij laat.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_169073070
Ik denk wel dat je eruit springt, wellicht alleen niet op de manier waarop je hoopt :7

Maar het ligt er misschien ook aan wat voor functie je zou ambiëren. Zolang je zoiets niet deelt, krijg je natuurlijk alleen maar dit soort reacties.

Ik weet niet precies hoe dat 'virtueel geldbeheer' in zijn werk ging, maar ik kan me wel voorstellen dat als er wel iets van een soort van data-analyse in zat.

Je zou die jeugdhobby dan eventueel wel kunnen gebruiken om aan te geven dat je al vroeg interesse had in dit soort dynamieken. Moet het natuurlijk wel iets relevante zijn voor die functie, en zou je het wel met een goed verhaal moeten brengen.

Dan nog kun je er goed mee op je bek gaan, maar ik kan me voorstellen dat het her of der wel van waarde zou kunnen zijn, ik zou het echter niet op je standaard cv zetten, maar voor specifieke sollicitaties zou je het in je brief of cv kunnen noemen, maar dan wel als klein zijdelings dingetje ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_169073082
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:00 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Niets in het bijzonder, maar ergens in de juridische dienstverlening. Ik dacht dat het misschien verantwoordelijkheid en vertrouwen uitstraalde. Daarnaast moest ik ook veel contacten onderhouden.
Markt manipulatie noemen en daarmee vertrouwen in de juridische wereld willen wekken, daarna mensen hier als autist wegzetten. Ik vind het weer een briljant topic. :D _O-
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:49:20 #40
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169073137
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:46 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk wel dat je eruit springt, wellicht alleen niet op de manier waarop je hoopt :7

Maar het ligt er misschien ook aan wat voor functie je zou ambiëren. Zolang je zoiets niet deelt, krijg je natuurlijk alleen maar dit soort reacties.

Ik weet niet precies hoe dat 'virtueel geldbeheer' in zijn werk ging, maar ik kan me wel voorstellen dat als er wel iets van een soort van data-analyse in zat.

Je zou die jeugdhobby dan eventueel wel kunnen gebruiken om aan te geven dat je al vroeg interesse had in dit soort dynamieken. Moet het natuurlijk wel iets relevante zijn voor die functie, en zou je het wel met een goed verhaal moeten brengen.

Dan nog kun je er goed mee op je bek gaan, maar ik kan me voorstellen dat het her of der wel van waarde zou kunnen zijn, ik zou het echter niet op je standaard cv zetten, maar voor specifieke sollicitaties zou je het in je brief of cv kunnen noemen, maar dan wel als klein zijdelings dingetje ;)
Ik ga ergens in de juridische dienstverlening werken. Grote gelijkenissen daarmee zijn er natuurlijk niet, maar vooral de eigenschappen van vertrouwen, networking en samenwerken springen er (naar mijn inziens) goed uit.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:49:40 #41
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169073147
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Markt manipulatie noemen en daarmee vertrouwen in de juridische wereld willen wekken, daarna mensen hier als autist wegzetten. Ik vind het weer een briljant topic. :D _O-
Geen idee wat hier staat.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_169073159
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:27 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Ja snap ik. Maar wellicht kan ik het framen om het niet zo te laten klinken?
Nee, maar je kan er tijdens interview wel aan refereren.
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:53:39 #43
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169073217
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:46 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Zo he, de eerste normale reactie! Zit natuurlijk wel wat in. Het is ook geen opbouw naar iets geweest dus dat zou ik ook niet kunnen gebruiken. Ik denk dat ik dan in ieder geval die eigenschappen erop zet en het daarbij laat.
Ja, maar dan moet je wel meer te vertellen hebben he :P Bijvoorbeeld je zet op je cv dat je goed bent met data-analyses. Dan is het leuk als je iets kan vertellen als: "Nou, dat begon al op jonge leeftijd. Toen ik 13 was, was er een spel waarbij ik virtueel geld kon handelen en dit dat. Toen ik 15 was heb ik blabla gedaan en toen ik 17 was blabla". Zoals ik net al zei: als dit je enige voorbeeld is, dan ook niet die eigenschap op je cv zetten. Al is dat meer doordat je nu 19 bent en dit iets was van toen je 13 was
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169073254
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:49 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Geen idee wat hier staat.
Lees je openingspost eens terug daar heb je het over marktmanipulatie om de prijzen op te drijven, in de normale juridische verwacht ik dat er wel een bepaald ethos zal zijn, jij niet? :D
pi_169073332
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je wel meer te vertellen hebben he :P Bijvoorbeeld je zet op je cv dat je goed bent met data-analyses. Dan is het leuk als je iets kan vertellen als: "Nou, dat begon al op jonge leeftijd. Toen ik 13 was, was er een spel waarbij ik virtueel geld kon handelen en dit dat. Toen ik 15 was heb ik blabla gedaan en toen ik 17 was blabla". Zoals ik net al zei: als dit je enige voorbeeld is, dan ook niet die eigenschap op je cv zetten. Al is dat meer doordat je nu 19 bent en dit iets was van toen je 13 was
Dit dus :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_169073375
Ik heb toen ik acht was ooit een knikker geleend en met die ene knikker de lener helemaal blut gespeeld.

Ik had duizenden knikkers zonder er ooit eentje te kopen...

Wel kut dat ik dit nooit op mijn CV heb gezet, daarom heb ik natuurlijk maar een simpel baantje...
  woensdag 22 februari 2017 @ 18:02:17 #47
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169073401
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Lees je openingspost eens terug daar heb je het over marktmanipulatie om de prijzen op te drijven, in de normale juridische verwacht ik dat er wel een bepaald ethos zal zijn, jij niet? :D
Gewoon volledig legaal hoor. Dat is de juridische ethos.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_169073444
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:02 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Gewoon volledig legaal hoor. Dat is de juridische ethos.
Maar je geeft aan dat je er lekker aan verdiende, in ieder geval voor je leeftijd, waarom ben je er dan mee gestopt?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 22 februari 2017 @ 18:10:26 #49
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169073554
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar je geeft aan dat je er lekker aan verdiende, in ieder geval voor je leeftijd, waarom ben je er dan mee gestopt?
Het werd steeds moeilijker om de markt te manipuleren vanwege veranderingen in het spel, die er vooral op bedoeld waren dit soort praktijken uit te bannen.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_169073572
Je nieuwe werkgever ziet je aankomen.
Ga jij even pallets verhandelen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')