abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169069384
Stel dat Donald wist van een incident in Zweden dat eigenlijk niemand mocht weten, maar zich versprak... Het zou zomaar kunnen, denk ik.
Hersenscheten zijn hem niet vreemd. Ja, hij zegt wel eens vaker rare dingen. Niet dat president Trump ooit gaat zeggen dat 'ie fout zat, echter, de oorverdovende stilte die nu van Washington komt is veelzeggend.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:17:53 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169069851


Je suis Zweden... :'(
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:34:33 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169070301
mooie vind ik, hij geeft aan zelf iets te hebben gezien over migranten etc in zweden.

Donald Trump verwees naar eigen zeggen niet naar een terreuraanslag toen hij zaterdag zonder verdere uitleg zijn verbazing uitsprak over gebeurtenissen in Zweden - een uitspraak die voor veel verwarring zorgde, aangezien er geen aanslag heeft plaatsgevonden. De Amerikaanse president stelde zondag op Twitter dat hij zich had gebaseerd op een item van Fox News over migranten in het Noord-Europese land
.
http://www.volkskrant.nl/(...)m-fox-news~a4464435/

Daarna verklaard hij de media als grote boosdoener voor zijn eigen blunder.
https://twitter.com/realD(...)?ref_src=twsrc%5Etfw

Ik vind het geweldig en ik geniet hier van :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:44:33 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169070505
Trump spreekt gewoon als een stream of consciousness... Mensen moeten kappen met als havikken overal bovenop zitten om zo snel mogelijk een plasje over alles te kunnen doen.

Even normaal doen met zijn allen dan hebben we ook een normale wereld. Kunnen we ons weer met belangrijke dingen bezighouden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169070874
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:01 schreef Ridocar het volgende:
Stel dat Donald wist van een incident in Zweden dat eigenlijk niemand mocht weten, maar zich versprak... Het zou zomaar kunnen, denk ik.
Hersenscheten zijn hem niet vreemd. Ja, hij zegt wel eens vaker rare dingen. Niet dat president Trump ooit gaat zeggen dat 'ie fout zat, echter, de oorverdovende stilte die nu van Washington komt is veelzeggend.
Ik weet niet of de POTUS per se alle internationale incidenten krijgt verteld. Daar hangt het een beetje van af.
pi_169071786
BREAKING: WIKILEAKS Just EXPOSED A HUGE Scandal In The Swedish Government And Proved Trump RIGHT!!

President Trump is facing an incredible amount of critisism for recent comments he made about migrant crime in Sweden. In a speech this weekend, Trump explained that Sweden is facing a crisis.

“We’ve got to keep our country safe. You look at what’s happening in Germany, you look at what’s happening last night in Sweden. Sweden, who would believe this? They took in large numbers and their having problems that they never thought possible!”

The media attempted to manipulate his comments and make it sound as if Trump was referring to a specific attack. The media spin on his words even inspired Sweden to tweet a message to our president.

Follow
Embassy of Sweden US ✔ @SwedeninUSA
We look forward to informing the US administration about Swedish immigration and integration policies. https://twitter.com/realdonaldtrump/status/833435244451753984
12:45 AM - 20 Feb 2017
72,962 72,962 Retweets 151,551 151,551 likes
Well it seems Sweden isn’t even being honest with their own people about the migrant crisis, so “informing” Trump might be a problem.

WIKILEAKS POSTED A LINK EXPOSING SWEDEN FOR CENSORING STORIES ABOUT MIGRANT CRIME.

Follow
WikiLeaks ✔ @wikileaks
Swedish media admits to censoring stories for the last five years on migrant crime http://translate.google.c(...)s://archive.is/19k3Q … #svpol #SD
9:22 AM - 18 Jan 2016
9,882 9,882 Retweets 8,792 8,792 likes
Journalists in Swedish media are told not to report on the violent crime escalating due to the increase of migrants.

A journalist who has worked on several major editorial says that in all workplaces has been a pronounced or unspoken policy not to promote SD (Swedish conservative party)and xenophobia. And especially remember the honor murder of Pela Atroshi: “We did not write a line about it.”

Pela Atroshi was an Islamic immigrant who was murdered by her father for “dishonoring” the family.

Related image
Pela Atroshi killed by father in honor killing
Sweden is known to be Europe’s Official “Rape Capital”. In fact, data shows that in Sweden and Denmark 80 to 100 per cent of people said they were sexually assaulted as adults – the highest anywhere in the continent.

Women and children are being attacked at overwhelming rates and the Swedish government and media are covering it up.

THIS is why we NEED president Trump to keep fighting for extreme vetting of refugees!! We can NOT let America fall into the same mistake as Sweden!

https://libertywritersnew(...)-proved-trump-right/
There is only one religion
pi_169071874
quote:
WIKILEAKS POSTED A LINK EXPOSING SWEDEN FOR CENSORING STORIES ABOUT MIGRANT CRIME.
In begin 2016. Dus letterlijk geen enkele connectie met de uitspraak van Trump nu en de (vermeende) verbuiging daarvan.

Met andere woorden, goedkope pro-Trump propaganda. Doet het ongetwijfeld goed bij z'n eenvoudige achterban.

"Breaking" :') manmanman
Conscience do cost.
pi_169188393
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:55 schreef ems. het volgende:

[..]

In begin 2016. Dus letterlijk geen enkele connectie met de uitspraak van Trump nu en de (vermeende) verbuiging daarvan.

Met andere woorden, goedkope pro-Trump propaganda. Doet het ongetwijfeld goed bij z'n eenvoudige achterban.

"Breaking" :') manmanman
Het kwam er misschien wat verkeerd uit, maar ik snap de bedoeling van Trump wel. Oa dat filmpje van die beveiligers die in elkaar geslagen werden door immigranten of scholen die nu beveiligers/wapendetectors hebben of agenten die anoniem vertellen dat 90% van de tijd overvallen/diefstal/vechpartijen moeten oplossen waar dat een aantal jaar geleden nog bijna nihil was..

Maar dat noemt de (linkse) media niet...
pi_169190260
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2017 21:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het kwam er misschien wat verkeerd uit, maar ik snap de bedoeling van Trump wel. Oa dat filmpje van die beveiligers die in elkaar geslagen werden door immigranten of scholen die nu beveiligers/wapendetectors hebben of agenten die anoniem vertellen dat 90% van de tijd overvallen/diefstal/vechpartijen moeten oplossen waar dat een aantal jaar geleden nog bijna nihil was..

Maar dat noemt de (linkse) media niet...
Waarom 'linkse' als extra vermelding?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_169190587
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 22:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom 'linkse' als extra vermelding?
Waarom niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 februari 2017 @ 23:10:02 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169190697
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:44 schreef SpecialK het volgende:
Trump spreekt gewoon als een stream of consciousness... Mensen moeten kappen met als havikken overal bovenop zitten om zo snel mogelijk een plasje over alles te kunnen doen.

Even normaal doen met zijn allen dan hebben we ook een normale wereld. Kunnen we ons weer met belangrijke dingen bezighouden.
Hij is de vleesgeworden mentale staat van de ontevredenheid van de globale samenleving.


Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 13 maart 2017 @ 11:09:39 #12
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_169479187
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 22:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom 'linkse' als extra vermelding?
Want zwart/wit denken.
' Alles is de schuld van Links! huilie huilie :'( '
Ik vind het wel fijn als mensen het vermelden, dan weet ik precies met wat voor persoon ik te maken heb
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')