abonnement Unibet Coolblue
pi_169430891
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 00:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Monogamie heeft niks met vrouwen in een relatie te maken er zijn ook zat mannen die niet een open relatie zouden willen.
Ik (vrouw) denk dat ik nog veel eerder een voorstander van een open relatie zou (kunnen) zijn dan dat mijn (mannelijke) partner dat zou (kunnen) zijn :')
Tails tell tales
pi_169431887
Daar ben ik vanaf het begin héél duidelijk in geweest: ik ben niet monogaam. Af en toe heb ik gewoon behoefte aan een andere vrouw tussen de lakens. Daar kan mijn vrouw mee leven. Zij heeft die behoefte niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 11 maart 2017 @ 13:28:56 #128
442397 UitStraling
pi_169431953
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Daar ben ik vanaf het begin héél duidelijk in geweest: ik ben niet monogaam. Af en toe heb ik gewoon behoefte aan een andere vrouw tussen de lakens. Daar kan mijn vrouw mee leven. Zij heeft die behoefte niet.
Als ze goed kan koken, baren en poetsen toch maar vasthouden die handige hap ^O^
pi_169432223
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Als ze goed kan koken, baren en poetsen toch maar vasthouden die handige hap ^O^
Nou het is meer dan alleen handig. Ik hou ook echt van haar en zou haar nooit kwijt willen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 11 maart 2017 @ 17:58:14 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169436911
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom heeft het dan wel zin, het is toch de bedoeling dat het iets toevoegd en niet om het aantal maal dat je met een ander buiten de deur neukt?

Zelfde met monogamie, uiteindelijk ligt het net aan de persoon die je treft en wat je beide kiest daarin. Hoewel ik van mening ben dat monogamie flauwekul is.
Hoezo is monogamie flauwekul? Het gaat er toch om dat beide gelukkig zijn in een relatie? Of die relatie nu monogaam of open is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169436956
Is rond neuken de nieuwe 'it'?
  zaterdag 11 maart 2017 @ 18:07:42 #132
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169437087
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoezo is monogamie flauwekul? Het gaat er toch om dat beide gelukkig zijn in een relatie? Of die relatie nu monogaam of open is.
Klopt,dat zeg ik toch ook maar omdat mensen van nature niet monogaam zijn is het wel een keuze om dat op te geven voor iemand.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 11 maart 2017 @ 18:12:46 #133
442397 UitStraling
pi_169437198
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Klopt,dat zeg ik toch ook maar omdat mensen van nature niet monogaam zijn is het wel een keuze om dat op te geven voor iemand.
Sprookje verzonnen door mensen met iets teveel geslachtshormonen in hun donder :')
Je hoeft echt niet de halve wereld te neuken om gelukkig te zijn
  zaterdag 11 maart 2017 @ 18:20:18 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169437337
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Klopt,dat zeg ik toch ook maar omdat mensen van nature niet monogaam zijn is het wel een keuze om dat op te geven voor iemand.
Ik geloof niet dat mensen van nature niet monogaam zijn :). Als dat zo zou zijn, dan zouden een hele hoop relaties open zijn en dat is geloof ik niet het geval.

Don't get me wrong, ik heb niks tegen open relaties verder.

Nog een dingetje, waarom is monogamie flauwekul?

[ Bericht 4% gewijzigd door Samzz op 11-03-2017 18:26:32 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169443019
Hier ook een open relatie, op voorstel van mm vrouw. Ik had dr nog nooit bij stil gestaan eerlijk gezegd. En t is best wel eens lastig, als ze naar dr fwb gaat.

Ikzelf vind daten ook nog maar lastig. Ik ben dr gewoon eerlijk in dat ik een relatie heb en een hoop vrouwen vinden t toch maar niks. En uiteraard is de verhouding m/v ook compleet kut op dating sites.

Ook heb ik t idee dat veel vrouwen meer willen zeg maar. Terwijl t een vent niks uit maakt of een vrouw "bezet" is, zolang dr maar geneukt kan worden.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 23:53:41 #136
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_169448255
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:32 schreef Veldfles het volgende:
Hier ook een open relatie, op voorstel van mm vrouw. Ik had dr nog nooit bij stil gestaan eerlijk gezegd. En t is best wel eens lastig, als ze naar dr fwb gaat.

Ikzelf vind daten ook nog maar lastig. Ik ben dr gewoon eerlijk in dat ik een relatie heb en een hoop vrouwen vinden t toch maar niks. En uiteraard is de verhouding m/v ook compleet kut op dating sites.

Ook heb ik t idee dat veel vrouwen meer willen zeg maar. Terwijl t een vent niks uit maakt of een vrouw "bezet" is, zolang dr maar geneukt kan worden.
Ik denk dat je wel een punt hebt maar secondlove is de m/v verhouding toch wel redelijk en daar komen vrouwen die niet meer zoeken dan alleen sex.
Sweet but not that sweet !
  zaterdag 11 maart 2017 @ 23:55:16 #137
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_169448326
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Meeste mannen kijken ook neer op mannen die hun eigen vrouw door een ander laten neuken, zijn nu niet bepaald de leeuwen onder de mannen
Nou sorry maar dat vind ik kul.
Sweet but not that sweet !
pi_169448538
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 23:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel een punt hebt maar secondlove is de m/v verhouding toch wel redelijk en daar komen vrouwen die niet meer zoeken dan alleen sex.
Ik heb het soort sites als secondlove nog niet geprobeerd. Ik heb t gevoel dat dat allemaal fake is.
pi_169459754
Ik wil niet eens een relatie omdat ik gewoon weet dat het niet werkt. Friends with benefits zijn genoeg.
Het klinkt misschien raar maar ik hecht niet echt aan mensen op een manier dat ik altijd met ze moet zijn, zoals in een relatie. Ik vind het gewoon té, als je samenwoont en je doet je huishouden samen. Een gezin lijkt mij ook afschuwelijk. Ik ben ook nog nooit verliefd geweest.

[ Bericht 30% gewijzigd door Countrylover op 12-03-2017 14:27:45 ]
  zondag 12 maart 2017 @ 19:14:10 #140
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169467272
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat mensen van nature niet monogaam zijn :). Als dat zo zou zijn, dan zouden een hele hoop relaties open zijn en dat is geloof ik niet het geval.

Don't get me wrong, ik heb niks tegen open relaties verder.

Nog een dingetje, waarom is monogamie flauwekul?
Anders zouden er niet zoveel mensen vreemdgaan of scheiden, daarom vind ik monogamie flauwekul.
  zondag 12 maart 2017 @ 19:18:45 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169467373
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Anders zouden er niet zoveel mensen vreemdgaan of scheiden, daarom vind ik monogamie flauwekul.
Zoals net zo veel mensen niet vreemd gaan en niet scheiden :o?

Oké. Beetje een vreemd argument. Dat verliefdheid/houden van over kan gaan, sure. Maar dat maakt een monogame relatie/monogamie an sich geen flauwekul.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169468590
M'n zus begon vanmiddag ineens een ding. Dat als je ieder weekend uit zou gaan, je jezelf in de moeilijke (ahum) positie zou zetten en het moeilijk zou zijn om niet vreemd te gaan.

Beetje vreemde gedachtegang. Ik ben gewoon monogaam, er moet wel echt iets heel erg mis zijn in mijn relatie wil ik vreemd (willen) gaan, maar daar kon ik haar echt niet van overtuigen. _O-

Alsof het moeilijk is om niet je tong in iemand zijn bek te hangen en meer. Gewoon voor je kijken, door dansen, sociaal zijn, maar niet close worden met iemand. Het zal wel genetisch zijn ofzo. Heb er zelf in ieder geval geen moeite mee om niet intiem te worden met mensen.
  zondag 12 maart 2017 @ 22:19:07 #143
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_169473154
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:05 schreef Myrr het volgende:
M'n zus begon vanmiddag ineens een ding. Dat als je ieder weekend uit zou gaan, je jezelf in de moeilijke (ahum) positie zou zetten en het moeilijk zou zijn om niet vreemd te gaan.

Beetje vreemde gedachtegang. Ik ben gewoon monogaam, er moet wel echt iets heel erg mis zijn in mijn relatie wil ik vreemd (willen) gaan, maar daar kon ik haar echt niet van overtuigen. _O-

Alsof het moeilijk is om niet je tong in iemand zijn bek te hangen en meer. Gewoon voor je kijken, door dansen, sociaal zijn, maar niet close worden met iemand. Het zal wel genetisch zijn ofzo. Heb er zelf in ieder geval geen moeite mee om niet intiem te worden met mensen.
Ik ben het met jou eens en heb het argument ook vaak gehoord.
Zelfs omdat ik uitga zonder m'n partner, dat er dan wel echt iets mis is met onze relatie.
En dat er vast meer achter steekt ook al zien ze me niks doen.
Sweet but not that sweet !
  zondag 12 maart 2017 @ 22:20:18 #144
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_169473188
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:22 schreef Countrylover het volgende:
Ik wil niet eens een relatie omdat ik gewoon weet dat het niet werkt. Friends with benefits zijn genoeg.
Het klinkt misschien raar maar ik hecht niet echt aan mensen op een manier dat ik altijd met ze moet zijn, zoals in een relatie. Ik vind het gewoon té, als je samenwoont en je doet je huishouden samen. Een gezin lijkt mij ook afschuwelijk. Ik ben ook nog nooit verliefd geweest.
😜😜 country LOVER heetten en dan zeggen ben nog nooit verliefd geweest sorry ik vond hem grappig
Sweet but not that sweet !
pi_169474368
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens en heb het argument ook vaak gehoord.
Zelfs omdat ik uitga zonder m'n partner, dat er dan wel echt iets mis is met onze relatie.
En dat er vast meer achter steekt ook al zien ze me niks doen.
Je naam _O_ _O-

Hai, Alexandra. Aangenaam. Anyhow... Het zegt meer over anderen dan over jezelf. Althans, ik vind het echt superleuk om samen met mijn vriend uit te gaan. Misschien zou ik er zelfs wel vraagtekens bij krijgen als hij steevast zonder mij uit zou willen gaan, maar dat is niet het geval. (Soms willen we apart, soms willen we samen, ligt er een beetje aan met wie we gaan).

Maar echt, wat mijn zus aan het blaten was, vol overtuiging... Ik was er na anderhalve minuut alweer ' :') ' mee. Dat zij er moeite mee heeft d'r benen bij elkaar te houden, is haar ding. Ik heb er zelf niet echt een probleem mee aantrekkelijke mensen tussen mijn benen vandaan te houden maar op een of andere manier kwam dat niet echt binnen bij haar. Na mijn overtuiging kwam ze met 'Ja maar als het nou echt heel slecht gaat in je relatie...' Ja... Naja, dan nog. Iets met normen en waarden. Dan moet die persoon van tevoren wel echt met een heel plan van aanpak komen dat het het waard maakt om mijn normen en waarden te breken, en nog belangrijker, het respect voor mijn vriend. Met een heel plan van aanpak bedoel ik de zekerheid dat ik minstens acht keer klaar kom op een fokpenner met een bepaalde dikte en een bepaalde manier van likken waarbij ik niet hoef aan te wijzen van hoe en wat. Als het even kan nog een hele happily ever after en een paar mil op de bank, ofzo. Moet het wel echt heel slecht gaan in mijn relatie. De kans op al die dingen schat ik echter nihil dus tja... Vreemdgaan met een of andere mooi uitziende persoon zonder enkele garantie op beterschap itt de huidige situatie... Ja. Neuh. Niet waard. En al zou iemand wel een paar milli's op zijn bank hebben staan en me voor altijd en eeuwig trouw beloven en dat ook doen, dan nog niet... Dus wat is een beetje seks nou, daar tegenover. _O- Echt... Zo moeilijk is het niet. En ik krijg echt meer dan de gewenste aandacht tijdens het uitgaan, tot irriterend en daar ver overheen aan toe. Zonder er als een gewillige del uit te zien overigens. Blokkeer het allemaal volledig. Respecteer mezelf en mijn vriend veel te veel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 23:09:41 ]
pi_169474415
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:33 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik (vrouw) denk dat ik nog veel eerder een voorstander van een open relatie zou (kunnen) zijn dan dat mijn (mannelijke) partner dat zou (kunnen) zijn :')
Ik denk je man het niet leuk zou vinden dat je elke week door een andere penis gecreampuffed wordt nee.
pi_169474455
Ik ben een tijdje best een aardig 'feestbeest' geweest (niet echt qua drank/drugs, maar ging gewoon wel veel en tot laat uit), ook in het begin van mijn (huidige) relatie nog, maar is voor mij eigenlijk nooit zo'n versieren en/of versierd worden-ding geweest. Aanspraak/aandacht was er op zich wel, maar niet/nauwelijks van mijn kant. Bijna al mijn scharrels/liefdes/ex-en heb ik in een andere setting ontmoet.

Edit: en dat zijn er sowieso niet zo veel. Mijn punt is dat uitgaan = verleiding (ook om vreemd te gaan) voor mij nooit echt zo opgegaan is...

[ Bericht 15% gewijzigd door Forbry op 12-03-2017 23:35:03 ]
Tails tell tales
  maandag 13 maart 2017 @ 07:13:12 #148
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_169477055
quote:
Echt... Zo moeilijk is het niet. En ik krijg echt meer dan de het uitgaan, tot irriterend en daar ver overheen aan toe. Zonder er als een gewillige del uit te zien overigens. Blokkeer het allemaal volledig. Respecteer mezelf en mijn vriend veel te veel.
Zeker normen en waarden als je het dan echt niet denkt te kunnen laten.
Dan maar beter als vrijgezel door het leven. Ik ga graag uit m'n partner niet.
O en m'n naam ben hier misschien een DEL maar in RL niet hoor.
Sweet but not that sweet !
pi_169477112
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:59 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dan moet die persoon van tevoren wel echt met een heel plan van aanpak komen dat het het waard maakt
ok

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2017 07:35:30 ]
  maandag 13 maart 2017 @ 14:10:14 #150
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_169482666
Het is onzin dat mensen die uitgaan een grotere kans hebben om uiteindelijk vreemd te gaan, maar tegelijkertijd is het wel vrij bekend dat er erg veel mensen vreemd gaan als ze teveel hebben gedronken. Remmingen weg en zo. Ik vind die ''smoes'' (vind ik het in ieder geval) altijd maar onzin, maar veel vreemdgangers gooien het daar op. Teveel drinken kan bij uitgaan gebeuren, maar net zo goed op andere locaties. Daarnaast zijn er talloze mensen die prima monogaam kunnen blijven, ook met veel drank op.

Zelf heb ik geen probleem met monogamie. Groot voorstander. Ben dan ook nog nooit vreemdgegaan en zal dat ook gewoon nooit kunnen. Tegelijkertijd hebben we wel afspraken in de relatie die vreemdgaan sowieso onnodig maakt. Als we echt opeens met iemand anders iets willen doen (binnen bepaalde afspraken) dan mag dat, zolang het vooraf verteld wordt. Of meteen achteraf als het heel spontaan gebeurd. Daar hebben we allebei helemaal geen probleem mee, maar met vreemdgaan dus wel. Uiteindelijk zijn we nu meer dan zes jaar samen, waarbij er nog nooit iets is gebeurd met iemand anders, maar helemaal monogaam is het dus ook weer niet. Al is de definitie van monogaam zijn voor mij meer dat je enkel van elkaar houdt en elkaar respecteert. Elkaar niet bedriegt en uiteindelijk altijd voor elkaar zal kiezen.

Maar mensen kunnen dus best monogaam zijn. Vreemdgaan zit niet in genen, of wat dan ook. Je kiest ervoor en dat verdiend in geen enkele situatie respect. Vind ik dan. Er zijn geen ongelukjes. Mensen kiezen er gewoon bewust voor.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')