abonnement Unibet Coolblue
pi_169065494
Ik was 19 toen ik mijn huidige vriend leerde kennen. Was daarvoor vooral heel erg bezig met me aan niemand te binden, dus heb wel het gevoel dat ik genoeg rond heb gekeken. Hij is ouder, maar was een stuk braver. Dus ik heb eerder bij hem soms het gevoel dat hij misschien meer had moeten experimenteren. Maarja, ik ben awesome, dus hij mist alleen wat slechte ervaringen.
pi_169065499
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
Het oosten van Zeeuws Vlaanderen is het begin van de bible belt ja.
maar dat heb ik ook hoor. Ik ben begin 30, maar woon (weliswaar met partner en kind) op een flatje van 60 m2 in de grote stad. Een oude klasgenoot woont in het huis tegenover m'n ouders. Dat vind ik altijd zo gek als ik daar ben. De matchende orchideen in de vensterbank, de tuin die onderhouden word door een tuinbedrijf, de 2 auto's, etc. etc. Andere keuzes, ander leven.
pi_169065513
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:

maar dat heb ik ook hoor. Ik ben begin 30, maar woon (weliswaar met partner en kind) op een flatje van 60 m2 in de grote stad. Een oude klasgenoot woont in het huis tegenover m'n ouders. Dat vind ik altijd zo gek als ik daar ben. De matchende orchideen in de vensterbank, de tuin die onderhouden word door een tuinbedrijf, de 2 auto's, etc. etc. Andere keuzes, ander leven.
Zolang iemand er zelf maar gewoon gelukkig mee is :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169065544
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ja, dat kan. Loop je een protocol af?
ja, in zoverre dat het een intakegesprek was en je dus ook veel feitelijke informatie wilt hebben. Hij had er moeite mee om in te schatten hoe lang bepaalde dingen geleden waren, of hoe lang ze geduurd hadden dus raakte gefrustreerd. Ik heb me er toen maar bij neergelegd dat we op veel vragen geen concreet antwoord kregen, en toen hij zich weer relaxter voelde kwam hij meer op zijn praatstoel. Maar het was wel even een mooi leermoment :D
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169065554
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:50 schreef Myraela het volgende:
Ik was 19 toen ik mijn huidige vriend leerde kennen. Was daarvoor vooral heel erg bezig met me aan niemand te binden, dus heb wel het gevoel dat ik genoeg rond heb gekeken. Hij is ouder, maar was een stuk braver. Dus ik heb eerder bij hem soms het gevoel dat hij misschien meer had moeten experimenteren. Maarja, ik ben awesome, dus hij mist alleen wat slechte ervaringen.
:D
Spoilers!
pi_169065562
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar dat heb ik ook hoor. Ik ben begin 30, maar woon (weliswaar met partner en kind) op een flatje van 60 m2 in de grote stad. Een oude klasgenoot woont in het huis tegenover m'n ouders. Dat vind ik altijd zo gek als ik daar ben. De matchende orchideen in de vensterbank, de tuin die onderhouden word door een tuinbedrijf, de 2 auto's, etc. etc. Andere keuzes, ander leven.
Idd

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zolang iemand er zelf maar gewoon gelukkig mee is :Y
En idd..

Langste relatie die ik heb gehad was ook best van pff iets meer dan anderhalf jaar. Toen ging ik varen :+ Was misschien ook wel de enige 'serieuze'. Wel nog wat scharrels, maar niks serieus.
pi_169065578
Net zei ik dat ik de slet heb uitgehangen, ik weet niet of dat nou wel de juiste omschrijving is. Een slet laat zich in mijn ogen gebruiken. Dat heb ik absoluut niet laten doen. Ik deed waar ik zin in had, had er lol in en heb wat leuke ervaringen waardoor ik niet het gevoel heb dat ik iets gemist heb.
Spoilers!
pi_169065592
Maar aan de andere kant.. Hoe kan je het gevoel hebben dat je iets mist, zonder dat je weet wat je mist :P?
  woensdag 22 februari 2017 @ 11:57:07 #259
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169065605
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net zei ik dat ik de slet heb uitgehangen, ik weet niet of dat nou wel de juiste omschrijving is. Een slet laat zich in mijn ogen gebruiken. Dat heb ik absoluut niet laten doen. Ik deed waar ik zin in had, had er lol in en heb wat leuke ervaringen waardoor ik niet het gevoel heb dat ik iets gemist heb.
Niks mis met de slet uithangen hoor. Gewoon doen waar je blij/gelukkig van wordt ^O^
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 22 februari 2017 @ 11:57:44 #260
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169065612
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jullie zijn ook allemaal vroeg begonnen met bij je liefje blijven. Wij zijn komend jaar 11 jaar samen maar ik scheel in leeftijd (denk ik) niet veel met bijvoorbeeld Bramito.
30/04/1976 hier. We zijn dit jaar ook 14 jaar getrouwd. Wij zijn echt burgerlijk man! _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar dat heb ik ook hoor. Ik ben begin 30, maar woon (weliswaar met partner en kind) op een flatje van 60 m2 in de grote stad. Een oude klasgenoot woont in het huis tegenover m'n ouders. Dat vind ik altijd zo gek als ik daar ben. De matchende orchideen in de vensterbank, de tuin die onderhouden word door een tuinbedrijf, de 2 auto's, etc. etc. Andere keuzes, ander leven.
Mijn jeugdvriendbuurjongen woont nu ook in dezelfde straat als mijn ouders. Dat vind ik zooooo raar. Dat is ook wel uit een refo nest trouwens.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 22 februari 2017 @ 11:58:36 #261
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169065629
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
Maar aan de andere kant.. Hoe kan je het gevoel hebben dat je iets mist, zonder dat je weet wat je mist :P?
Deze is een beetje dom, Frantic. :7.
  woensdag 22 februari 2017 @ 11:58:51 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169065631
Gewoon een cul-ontopic activiteit: ik ben de voorraadkast aan het herindelen, opruimen en inventariseren.

Wil vanavond voor uk een kleine taart bakken (morgen jarig) en zaterdag een grote (vieren verjaardag op zondag).
Dus eerst maar eens aan het kijken wat zich in al die jaren in de kast heeft verzameld :)

Vond net bv poedersuikerparels. Geen idee wat je er mee maakt....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169065638
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:58 schreef Maarten het volgende:

[..]

Deze is een beetje dom, Frantic. :7.
Misschien niet goed verwoord wat ik bedoel :+
pi_169065647
En om aan te sluiten bij het onderwerp: zolang je maar zelf de keuze maakt om je leven op een bepaalde wijze in te vullen is het prima lijkt me. Als je gelukkig wordt van jong een burgerlijk leven leiden is daar weinig mis mee. Ik zie de andere kant ook wel; dat men alles wil doen en dan tegen hun 30e midden in hun carričre zitten, tweeverdieners, ook een kind willen en die goed willen opvoeden, een rijk sociaal leven moeten onderhouden, en dan in de knoop raken omdat het eigenlijk teveel is. En anderen kiezen ook die weg en zijn daar wel gelukkig mee.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169065658
Overigens.. Ik blijf ook lekker in de buurt van m'n ouders wonen :+ Wel in een ander dorp. Maar 'in de buurt' is hier relatief :)

Er moet nu eenmaal iemand m'n post en planten en huis in de gaten houden als ik er niet ben ;)
pi_169065770
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:46 schreef Lot_1 het volgende:
Cliënt net in een gesprek met mij: 'wat stel jij een domme vragen zeg! :( '

ging lekker :') :D
"Oh ja? Waarom vind u dat?" :+ Niet makkelijk, als mensen zich openlijk verzetten, maar zo te horen kon je het goed oplossen ^O^

Wij zijn iets meer dan vier jaar samen. Zo gaan we ons 60-jarig jubileum natuurlijk nooit halen
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 22 februari 2017 @ 12:08:36 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169065782
Hmz ik woon 200+km bij mijn ouders vandaan; niet om zo ver mogelijk weg te zijn, maar omdat ik de volbouwerij daar echt niet meer zie zitten: ik wil daar niet tussen wonen.
Vind het hier al te vol.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169065785
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens.. Ik blijf ook lekker in de buurt van m'n ouders wonen :+ Wel in een ander dorp. Maar 'in de buurt' is hier relatief :)

Er moet nu eenmaal iemand m'n post en planten en huis in de gaten houden als ik er niet ben ;)
Ook daar kun je andere mensen voor vinden hoor. :D
pi_169065793
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:08 schreef fietsie het volgende:
Hmz ik woon 200+km bij mijn ouders vandaan; niet om zo ver mogelijk weg te zijn, maar omdat ik de volbouwerij daar echt niet meer zie zitten: ik wil daar niet tussen wonen.
Vind het hier al te vol.
Ik ben ook 200 km van mijn ouderlijk huis vertrokken maar precies in omgekeerde richting :) Vooral omdat ik wel toe was aan iets nieuws. Ik vind het heerlijk dat alles hier in de buurt is, maar kom in het noorden altijd wel tot rust O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169065798
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens.. Ik blijf ook lekker in de buurt van m'n ouders wonen :+ Wel in een ander dorp. Maar 'in de buurt' is hier relatief :)

Er moet nu eenmaal iemand m'n post en planten en huis in de gaten houden als ik er niet ben ;)
Ik heb buren :+ Hoewel ik snap dat in jouw geval best een beroep doet op mensen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169065815
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ook daar kun je andere mensen voor vinden hoor. :D
Klopt, maar: dan ga je naar een plek verkassen waar je geen mens kent. En dan ook nog wildvreemden in je privé binnen laten..?
  woensdag 22 februari 2017 @ 12:11:17 #272
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169065820
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ben ook 200 km van mijn ouderlijk huis vertrokken maar precies in omgekeerde richting :) Vooral omdat ik wel toe was aan iets nieuws. Ik vind het heerlijk dat alles hier in de buurt is, maar kom in het noorden altijd wel tot rust O+
Jij woont in Noord-Frankrijk? :D Whoa cool
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169065821
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:57 schreef Bramito het volgende:

[..]

30/04/1976 hier. We zijn dit jaar ook 14 jaar getrouwd. Wij zijn echt burgerlijk man! _O-

[..]

Mijn jeugdvriendbuurjongen woont nu ook in dezelfde straat als mijn ouders. Dat vind ik zooooo raar. Dat is ook wel uit een refo nest trouwens.
Oh je bent toch vet ouder. Ruim een jaar wel :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 22 februari 2017 @ 12:11:28 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_169065825
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:10 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Klopt, maar: dan ga je naar een plek verkassen waar je geen mens kent. En dan ook nog wildvreemden in je privé binnen laten..?
Wie is er zo gek om dat een paar maanden te doen ook :D
pi_169065831
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:10 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Klopt, maar: dan ga je naar een plek verkassen waar je geen mens kent. En dan ook nog wildvreemden in je privé binnen laten..?
Die wildvreemde worden vanzelf bekende.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')