abonnement Unibet Coolblue
pi_169046256
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior?
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture?
Wilbur Ross - Secretary of Commerce?
Alexander Acosta - Secretary of Labor?
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development?
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy?
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative?
Dan Coats - Director of National Intelligence?
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sean Spicer - Press Secretary

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump

Hoogtepunten tot nu toe:
Timeline of the presidency of Donald Trump
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 Februari: Senior Advisor Stephen Miller spreekt namens Trump in verschillende tv-programma's over de "ban" en wat The White House daarmee van plan is na de laatste nederlaag in de rechtszaal.

13 Februari: Trudeau op staatsbezoek in de VS. Hij weerstaat de intimidatie-handdruk van Trump. Verder ontvangen Trump en Ivanka Amerikaanse en Canadese zakenvrouwen. Tenslotte tot op heden alleen redelijk nette tweets (zou die telefoon dan toch?).

14 Februari: Flynn had te vroeg en teveel met Rusland gesproken en en had daarom besloten dat het beter zou zijn als hij eieren voor zijn geld zou kiezen.

15 Februari: Trump heeft iets te lang op rechtse sites rondgehangen gisteravond en begint zijn dag met een rondje beschuldigingen aan Clinton, Obama, de pers en de veiligheidsdiensten.

16 Februari: Wauw, wat een ongelooflijk bizarre persconferentie! In 77 minuten laat Trump zich van zijn slechtste kant te zien, door incoherent te brabbelen en pers continu te beledigen. Quote van de dag is: "The leaks are real, but the news is fake."

17 Februari: Media berichten dat Trump 100.000 National Guards wil inzetten tegen illegalen, wat onmiddellijk ontkend werd door Sean Spicer.

18 Februari:
Campagne-stijl bijeenkomst in Melbourne (Fla.) weer vol met 'alternatieve feiten' in toespraak Trump
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169046492
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
Schiet het eigenlijk al op met de vervanging van de ACA?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:03 schreef antiderivative het volgende:
Hier een policy brief van de GOP, via Politico, over Obamacare: PDF

Wat we hebben gehoord van Trump in de personferentie gisteren is:

"for statutory and budgetary reasons we have to submit health care sooner than tax reform".

Volgende maand dus. Dat komt overeen met wat Preibus eerder in een interview zei over "budget reconciliation"
House Freedom Caucus steunt trouwens het healthcare plan van Dr. Rand Paul.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_169046503
Trump agenda vandaag:

* Visit the Museum of African American History and Culture with Ben Carson and Mrs. Carson, Senator Tim Scott of South Carolina, Alveda Celeste King, Ivanka Trump, Lonnie Bunch and David Skorton
* Intelligence briefings
* Legislative session
* Lunch with Tom Barrack
* National Security Council briefing
* Dinner with Vice President Pence
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_169046611
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:58 schreef starla het volgende:

[..]

Je hebt werkelijk waar geen idee wie Milo is of wel? Reageer anders niet...

Milo is homo.
Milo heeft een hele lange relatie gehad met een zwarte moslim.
Milo is zélf seksueel misbruikt als kind en dat heeft hem gemaakt zoals hij nu is; hij is het SLACHTOFFER geweest van pedofilie en in zijn journalistieke carričre is hij zelfs een tijdje een pedo-exposer geweest die 3 bekende pedofielen bekritiseerde en ontmaskerde.

Wie zijn wij om zijn manier om met dit litteken om te gaan te veroordelen? Hij heeft het zeer omhandig verwoord, maar is zélf geen pedofiel wat de linkse media allemaal beweren en heeft zelf ook aangegeven dat zijn woordkeuze ongelukkig was.

Verdiep je eerst in iemand voordat je oordeelt. Dit zijn namelijk aantijgingen die iemand's leven compleet kunnen verwoesten. Bewijs is in het geval van pedofilie niet nodig vanwege de hysterie hieromtrent, een beschuldiging is tegenwoordig al genoeg...
Ik vind dit altijd zo'n ontzettend zwak argument: mijn man/vrouw/vriendin/buurman/collega/werknemer/groenteman is zwart, dus hoewel ik rascistische dingen roep, kan ik geen rascist zijn!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 februari 2017 @ 15:28:09 #5
426493 crew  PippenScottie
pi_169046699
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:20 schreef antiderivative het volgende:
Trump agenda vandaag:

* Visit the Museum of African American History and Culture with Ben Carson and Mrs. Carson, Senator Tim Scott of South Carolina, Alveda Celeste King, Ivanka Trump, Lonnie Bunch and David Skorton
* Intelligence briefings
* Legislative session
* Lunch with Tom Barrack
* National Security Council briefing
* Dinner with Vice President Pence
Dit klinkt zowaar als een serieuze dag. Intelligence briefings, nsc briefing.
pi_169046707
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bron
Van de site die ook meldt: "Dogs march for the end of canine genital mutilation", "Army officials uncertain whether recruitment numbers down or if camouflage is getting better "...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169046730
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:58 schreef starla het volgende:

[..]

Je hebt werkelijk waar geen idee wie Milo is of wel? Reageer anders niet...

Milo is homo.
Milo heeft een hele lange relatie gehad met een zwarte moslim.
Milo is zélf seksueel misbruikt als kind en dat heeft hem gemaakt zoals hij nu is; hij is het SLACHTOFFER geweest van pedofilie en in zijn journalistieke carričre is hij zelfs een tijdje een pedo-exposer geweest die 3 bekende pedofielen bekritiseerde en ontmaskerde.

Wie zijn wij om zijn manier om met dit litteken om te gaan te veroordelen? Hij heeft het zeer omhandig verwoord, maar is zélf geen pedofiel wat de linkse media allemaal beweren en heeft zelf ook aangegeven dat zijn woordkeuze ongelukkig was.

Verdiep je eerst in iemand voordat je oordeelt. Dit zijn namelijk aantijgingen die iemand's leven compleet kunnen verwoesten. Bewijs is in het geval van pedofilie niet nodig vanwege de hysterie hieromtrent, een beschuldiging is tegenwoordig al genoeg...
Mooie teksten van iemand die wel gelooft dat Podesta een pizza-pedoring bestuurt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169046774
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:25 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik vind dit altijd zo'n ontzettend zwak argument: mijn man/vrouw/vriendin/buurman/collega/werknemer/groenteman is zwart, dus hoewel ik rascistische dingen roep, kan ik geen rascist zijn!
Eerder, "ik ben jood dus is mijn kritiek op joden niet antisemitisch"...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169046879
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:28 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Dit klinkt zowaar als een serieuze dag. Intelligence briefings, nsc briefing.
Je vergeet dat een NSC Briefing bij Trump inhoudt dat hij een uur met Bannon naar de fearmongering van Fox et al. kijkt ;P
pi_169046976
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Mooie teksten van iemand die wel gelooft dat Podesta een pizza-pedoring bestuurt.
Maar die is in de ogen van Starla vast links, dus dan worden de fluwelen handschoentjes vervangen door bokshandschoenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kansenjongere op 21-02-2017 15:53:33 ]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 februari 2017 @ 15:43:17 #11
426493 crew  PippenScottie
pi_169047068
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:35 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je vergeet dat een NSC Briefing bij Trump inhoudt dat hij een uur met Bannon naar de fearmongering van Fox et al. kijkt ;P
Ik vind Trump een waardeloze zak hooi, maar hij heeft nu in elk geval weer een veiligheidsadviseur. Ik neem aan dat McMaster deze sessies leidt en dat lijkt me een hele verbeteringen op wat we tot nu toe hebben gezien.
pi_169047106
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:43 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik vind Trump een waardeloze zak hooi, maar hij heeft nu in elk geval weer een veiligheidsadviseur. Ik neem aan dat McMaster deze sessies leidt en dat lijkt me een hele verbeteringen op wat we tot nu toe hebben gezien.
Het was een grapje. Ik help het je hopen!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 februari 2017 @ 15:47:44 #13
426493 crew  PippenScottie
pi_169047181
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:45 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het was een grapje. Ik help het je hopen!
Niet echt een grapje, helaas.
Sinds het vertrek van Flynn heeft Trump geen briefings gehad en het is bekend dat hij zijn informatie van nieuwszenders krijgt.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 februari 2017 @ 15:53:43 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169047326
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Eerder, "ik ben jood dus is mijn kritiek op joden niet antisemitisch"...
Typisch de rechtse foutmensch met zijn zelfhaat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169047400
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:47 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Niet echt een grapje, helaas.
Sinds het vertrek van Flynn heeft Trump geen briefings gehad en het is bekend dat hij zijn informatie van nieuwszenders krijgt.
Ach, hoe vaak zou het voorkomen dat een president moet ingrijpen omwille van national security over iets dat niet in de media verschijnt?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169047415
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:20 schreef antiderivative het volgende:
Trump agenda vandaag:

* Visit the Museum of African American History and Culture with Ben Carson and Mrs. Carson, Senator Tim Scott of South Carolina, Alveda Celeste King, Ivanka Trump, Lonnie Bunch and David Skorton
* Intelligence briefings
* Legislative session
* Lunch with Tom Barrack
* National Security Council briefing
* Dinner with Vice President Pence


en Dr. Ben Carson heeft er ook een plekje:

;)
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_169047433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:57 schreef antiderivative het volgende:

en Dr. Ben Carson heeft er ook een plekje:
[ afbeelding ]
;)
:r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169047475
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:45 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het was een grapje. Ik help het je hopen!
Het hart van de NSC, voor en na Flynn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intelligence personen met een lange staat van dienst op die vakgebieden.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_169047512
quote:
Riots erupt in Sweden’s capital just days after Trump comments
..
For reasons not yet undisclosed by the police, word of the arrest prompted a crowd of youths to gather.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.092d8e4f70a1
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 21 februari 2017 @ 16:05:39 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169047588
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:20 schreef antiderivative het volgende:

[..]

[..]

House Freedom Caucus steunt trouwens het healthcare plan van Dr. Rand Paul.
er zijn 4-5 plannen voor replacement dus ik denk dat het nog even gaat duren voordat die tax reforms er komen, ondertussen wel 20 miljoen amerikanen die afhankelijk zijn van obamacare en nog eens 25 miljoen mensen die straks hun medical benefit kwijt zijn

ik ben benieuwd of het gaat lukken in 2 weken zoals trump heeft beloofd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 februari 2017 @ 16:07:03 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169047614
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 16:05 schreef Re het volgende:

[..]

er zijn 4-5 plannen voor replacement dus ik denk dat het nog even gaat duren voordat die tax reforms er komen, ondertussen wel 20 miljoen amerikanen die afhankelijk zijn van obamacare en nog eens 25 miljoen mensen die straks hun medical benefit kwijt zijn

ik ben benieuwd of het gaat lukken in 2 weken zoals trump heeft beloofd
Hij beloofde toch op dag 1 de ACA te repealen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 16:07:57 #22
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169047630
Gaat nog lastig zat worden als ik dit artikel lees.

UH-OH: Are Republicans About To Blow Obamacare Repeal And Tax Reform?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 16:15:29 #23
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169047752
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 16:05 schreef Re het volgende:

[..]

er zijn 4-5 plannen voor replacement dus ik denk dat het nog even gaat duren voordat die tax reforms er komen, ondertussen wel 20 miljoen amerikanen die afhankelijk zijn van obamacare en nog eens 25 miljoen mensen die straks hun medical benefit kwijt zijn

ik ben benieuwd of het gaat lukken in 2 weken zoals trump heeft beloofd
It'll be repealed, and replaced. It will be essentially simultaneously. It will be various.... segments, you understand, but will most likely be on the same day or the same week but probably the same day, could be the same hour.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 februari 2017 @ 16:23:56 #24
426493 crew  PippenScottie
pi_169047920
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 16:15 schreef monkyyy het volgende:

[..]

It'll be repealed, and replaced. It will be essentially simultaneously. It will be various.... segments, you understand, but will most likely be on the same day or the same week but probably the same day, could be the same hour.
Helder! Dank!
pi_169048265
Trump lijkt na z'n eerste maand populairder geworden bij Republikeinse kiezers die eerst skeptisch waren. Enkele quotes uit het (lange) artikel van CNN:
quote:
These Republicans didn't like Trump at first. They do now.

In the beginning, they didn't care for Donald Trump.
"Trump's a buffoon," David Searles said before casting a vote for Marco Rubio in the New Hampshire primary.
"He scares me," Rebecca Meyer said before settling on Ben Carson in South Carolina's primary.
"He's not presidential," Gail Francioli said after backing Ohio Gov. John Kasich in that state's primary.
Yet like nearly nine out of 10 Republicans nationwide, Searles, Meyer and Francioli supported Trump in the general election. And like the vast majority of Republicans, they support him still.
In fact, these one-time-skeptics are part of the bulwark that is bolstering a President whose first month in office roiled the nation.

Consider Wendy Housel of Summerville, South Carolina. She was so distraught by her party's nominee that she cried in the voting booth. She cast a ballot for Trump anyway, and prayed it was the right thing to do.
Now? "So far, I've liked what I've seen," Housel said.

[..]

When it came time to vote, Republicans were as loyal to their party as Democrats were to theirs. And now, they are standing solidly behind Trump, even as his approval rating is the lowest of any new president in modern times. Trump's 40% approval rating is 21 points below average for a president finishing his first month in office, while his 87% approval rating among Republicans is second only to that of George W. Bush among all GOP presidents elected in the last 65 years, Gallup reported Friday.

Put another way, a greater percentage of Republicans support Trump than backed Ronald Reagan after his first four weeks in the Oval Office.
I called a number of Republicans I met along the campaign trail to find out what they think of Trump now. Some bemoaned his blustery style. None disputed his policies.
The reason is simple: They agree with him.

[..]

'I have a good feeling about him'

"Trump is not good for this country. He's not presidential," she said. "His character leaves a lot to be desired. The way he insults people, it makes me cry. The children! I'm embarrassed."
The only good thing about Trump, she said, was his running mate, Mike Pence.
"I'm praying for a miracle," Francioli said. "I'm praying that either Trump gets out" -- she paused -- "I'm praying for something."
...
Trump hasn't changed since that July day. But Francioli has.
...
"I have a good feeling about him," she said. "He seems like he's going to be good."
...
When I asked if there was anything she disliked about the man whose behavior used to bring her to tears, Francioli responded flatly: "Not that I can think of."

[..]
http://edition.cnn.com/20(...)-republican-support/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169048280
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 16:42 schreef crystal_meth het volgende:
Trump lijkt na z'n eerste maand populairder geworden bij Republikeinse kiezers die eerst skeptisch waren. Enkele quotes uit het (lange) artikel van CNN:

[..]

http://edition.cnn.com/20(...)-republican-support/
Veel Fox-kijkers waarschijnlijk. ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 februari 2017 @ 16:45:48 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169048336
CNN, pfft. Fake News!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169048620
Ja, maar, het is positief voor hem, dus hoe kan het dan nep zijn?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_169048785
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 16:42 schreef crystal_meth het volgende:
Trump lijkt na z'n eerste maand populairder geworden bij Republikeinse kiezers die eerst skeptisch waren. Enkele quotes uit het (lange) artikel van CNN:

[..]

http://edition.cnn.com/20(...)-republican-support/
Op zich begrijpelijk in een land dat steeds meer splijt. Republikeinen graven zich steeds dieper in hun eigen bubbel en dan hoor en zie je geen negatieve dingen meer. In de ogen van deze mensen zal Trump in een steeds positiever licht gezien worden. Democraten zitten ergens ook in hun eigen bubbel, waarin Trump alleen maar negatiever belicht zal worden.
Als we echter naar de feiten kijken, is de bubbel van de democraten en de neutralere mensch (die ook anti-Trump is gezien zijn populariteitscijfer) wel een meer realistische. Daar is geen twijfel over mogelijk.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_169049082
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 16:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Veel Fox-kijkers waarschijnlijk. ;)
Wat je vooral ook ziet is dat met name veel Republikeinen zich tegenwoordig als independent beschouwen. Je zou kunnen stellen dat daardoor de 'harde kern' overblijft. Dat leidt dan ook weer tot hogere approval ratings onder die groep. Ik denk niet dat het lijstje met beste Republikeinse presidenten aller tijden wordt aangevoerd door W Bush en Trump.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169049093
Overigens is dit toch wel één van de vervelendere bijeffecten van het presidentschap van Trump:
https://mobile.nytimes.co(...)tp://m.facebook.com/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 21 februari 2017 @ 17:29:42 #32
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_169049180
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:25 schreef Monolith het volgende:
Overigens is dit toch wel één van de vervelendere bijeffecten van het presidentschap van Trump:
https://mobile.nytimes.co(...)tp://m.facebook.com/
Ik kan het artikel niet lezen (ik zal zo eens op de reguliere site kijken of ik het kan vinden), maar zie je hetzelfde niet in andere landen? Hier in Nederland is het blijkbaar ook steeds populairder om je kind niet in te enten (ook buiten de bible belt).
pi_169049295
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik kan het artikel niet lezen (ik zal zo eens op de reguliere site kijken of ik het kan vinden), maar zie je hetzelfde niet in andere landen? Hier in Nederland is het blijkbaar ook steeds populairder om je kind niet in te enten (ook buiten de bible belt).
Fok kwaaltje geloof ik. Als je de titel googelt, dan kun je het artikel gewoon vinden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169049338
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Mooie teksten van iemand die wel gelooft dat Podesta een pizza-pedoring bestuurt.
Ja exact als die doosStarla nu zelf haar eigen advies nu eens ter harte neemt maar blijkbaar geld haar eigen advies niet als het om personen die deze doos niet zo aardig vind zoals de familie Clinton en Podesta. Maar goed van Starla ben ik inmiddels wel gewend dat bewijs er niet toe doet buiten haar eigen kennisgebied, dus is ze heel erg skeptisch (en terecht) over bigpharma complotten maar totaal niet kritisch (onterecht) over 1 van de meest absurde en minst onderbouwde complotten van het laatste jaar.
pi_169049384
Memorandum (13 pagina's) op de site van Homeland Security:

Implementing the President's Border Security and Immigration Enforcement Improvements Policies

DHS memo orders the border wall — by locating existing, usable funds and preparing budget requests to Congress. Also to ID sources of aid to Mexico
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  dinsdag 21 februari 2017 @ 17:39:46 #36
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_169049422
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Fok kwaaltje geloof ik. Als je de titel googelt, dan kun je het artikel gewoon vinden.
Dank je, ik zal het artikel na het eten even opzoeken.
pi_169049480
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:37 schreef antiderivative het volgende:
Memorandum (13 pagina's) op de site van Homeland Security:

Implementing the President's Border Security and Immigration Enforcement Improvements Policies

DHS memo orders the border wall — by locating existing, usable funds and preparing budget requests to Congress. Also to ID sources of aid to Mexico
+ memorandum (6 pagina's):

Enforcement of the Immigration Laws to Serve the National Interest

o.a. over deportations

The 2 memos don't affect DACA or DAPA, & don't direct National Guard troops to round up anyone. The memos explain they're ending "catch and release" -- "use our detention authority to detain folks" not legally in US or caught crossing.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_169049810
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 16:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Veel Fox-kijkers waarschijnlijk. ;)
Best mogelijk, maar dat wil niet zeggen dat ze zich laten leiden door wat Fox zegt (die zijn ook niet zo positief over Trump).
Ik denk dat de kritiek in de media mede de oorzaak is. Zonder die kritiek zouden ze Trump moeten beoordelen op wat hij doet, nu kunnen ze het uitblijven van concrete maatregelen of resultaten toeschrijven aan de tegenwerking die hij ondervindt, en denken ze dat de "biased media" niet wil berichten over Trump's "accomplishments".

Ik vind niet meteen een overzicht van hoe de steun van registered democrats voor Clinton op of neer ging door zaken als Benghazi en haar email server, maar ik vermoed dat je daar een gelijkaardig effect zou zien: eerst minder steun voor haar, maar nadien een stijging omdat de meeste kritiek afkomstig is van haar politieke tegenstanders.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169049869
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Dank je, ik zal het artikel na het eten even opzoeken.
Hier nog een stuk van de WaPo van gelijke strekking:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.e650a952cb48
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169050058
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik kan het artikel niet lezen (ik zal zo eens op de reguliere site kijken of ik het kan vinden), maar zie je hetzelfde niet in andere landen? Hier in Nederland is het blijkbaar ook steeds populairder om je kind niet in te enten (ook buiten de bible belt).
10 article/month limiet? Als je firefox gebruikt is deze add-on handig: https://addons.mozilla.or(...)sable-stuff/?src=api

Geeft onder het tools menu de optie: "Just disable JavaScript". Disable het voordat je een NYTimes link aanklikt (niet vergeten nadien Tools > Just enable JavaScript te kiezen, anders krijg je rare effecten op oa Fok.)
Werkt ook voor enkele andere sites. (sites die het artikel laden voordat ze een splash screen tonen of naar andere pagina doorlinken. Denk dat het niet werkt voor de Wall Street Journal en/of Financial Times)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 21 februari 2017 @ 18:19:59 #41
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169050179
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 18:29:12 #42
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_169050382
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hier nog een stuk van de WaPo van gelijke strekking:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.e650a952cb48
Bedankt. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:13 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

10 article/month limiet? Als je firefox gebruikt is deze add-on handig: https://addons.mozilla.or(...)sable-stuff/?src=api

Geeft onder het tools menu de optie: "Just disable JavaScript". Disable het voordat je een NYTimes link aanklikt (niet vergeten nadien Tools > Just enable JavaScript te kiezen, anders krijg je rare effecten op oa Fok.)
Werkt ook voor enkele andere sites. (sites die het artikel laden voordat ze een splash screen tonen of naar andere pagina doorlinken. Denk dat het niet werkt voor de Wall Street Journal en/of Financial Times)
De mobiele site werkte bij mij gewoon niet. De normale site lees ik altijd in incognitomodus. :p Maar bedankt voor de tip, misschien ga ik dat nog wel doen. Dan hoef ik niet steeds op te letten of ik de site wel in incognitomodus open. :)


quote:
Iemand moet het doen!


Hopelijk gaat Obama trouwens niet last krijgen van dit soort verhalen. Er hoeft maar één mafketel het gevoel te hebben dat het oorlog is om grote problemen te veroorzaken.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 18:48:56 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169050875
quote:
Klinkt bijzonder geloofwaardig ja... _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 februari 2017 @ 19:11:04 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169051501
quote:
Misschien kunnen de second amendement people wel wat doen....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 februari 2017 @ 19:16:44 #45
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169051659
http://www.nu.nl/economie(...)egroeid-in-2016.html

IN 2018 Na een jaartje Trump met zijn anti-handel-politiek nog maar eens kijken. Eens zien wat de effecten van zijn protectionisme en zijn tariefmuren gaat zijn. MAGA!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169051933
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Bedankt. :)

[..]

De mobiele site werkte bij mij gewoon niet. De normale site lees ik altijd in incognitomodus. :p Maar bedankt voor de tip, misschien ga ik dat nog wel doen. Dan hoef ik niet steeds op te letten of ik de site wel in incognitomodus open. :)

[..]

Iemand moet het doen!

Hopelijk gaat Obama trouwens niet last krijgen van dit soort verhalen. Er hoeft maar één mafketel het gevoel te hebben dat het oorlog is om grote problemen te veroorzaken.
Obama heeft voor de rest van zijn leven Secret Service bescherming.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_169052182
quote:
Meer bewijs dat Trump een tijdsreiziger is. Hij zat er gewoon met de datum een dagje naast.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 19:34:35 #48
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169052422
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

De mobiele site werkte bij mij gewoon niet. De normale site lees ik altijd in incognitomodus. :p Maar bedankt voor de tip, misschien ga ik dat nog wel doen. Dan hoef ik niet steeds op te letten of ik de site wel in incognitomodus open. :)

[..]

Bij nader inzien lijkt private mode een handigere optie. Had het zelf nog nooit gebruikt, heb plugins tegen online tracking maar lokaal wil ik al m'n history bewaren.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169052516
quote:
Klinkt als iemand die uitermate geschikt is voor zijn functie, hij heeft zich optimaal aangepast aan zijn cliënt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')