abonnement Unibet Coolblue
pi_169084510
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:48 schreef Nintex het volgende:

[..]

En daarom is Nederland zo mooi en goed, omdat we voor perfectie gaan. Met zijn +/- 16 miljoenen alleen het beste van het beste. Een ander volk had het nooit voor elkaar gekregen met zo'n klein stukje land.
Prima, maar we moeten dan niet gaan zeiken of we in een eerste de beste derdewereldland wonen. Het is bijna nergens op aarde beter wonen, ondanks het kutweer hier. Dat zegt toch wat.

Dus helemaal eens met perfectionisme, maar als 'tegen' iedereen e alles zijn van dit moment. Ik ben er niet zo van. Ik wil weten waar mensen vóó'r zijn. Dat geldt ook voor politici.
Whatever...
pi_169084524
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:07 schreef Wegenbouwer het volgende:
Die zogenaamd sociaal denkende mensen willen natuurlijk vooral dat anderen dan henzelf meer gaan bijdragen. Wat dat betreft gaan egoïsme en sociaal(istisch) denken prima samen, zolang je zelf maar netto ontvanger bent.
Dat is inderdaad een beetje 'afa' denken. Een uitkering is toch gewoon een keuze? Alsof daar godverdikke niet een ander voor moet werken.
Whatever...
pi_169097346
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 20:48 schreef Nintex het volgende:

[..]

En daarom is Nederland zo mooi en goed, omdat we voor perfectie gaan. Met zijn +/- 16 miljoenen alleen het beste van het beste. Een ander volk had het nooit voor elkaar gekregen met zo'n klein stukje land.
Nederland is niet meer mooi of schoon. Het is een grote vuilnisbelt geworden door toedoen van het lerarenleger.
pi_169103943
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 08:44 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een beetje 'afa' denken. Een uitkering is toch gewoon een keuze? Alsof daar godverdikke niet een ander voor moet werken.
Zelden maak je ook mee dat de groep kwetsbaren eens een keer dankbaar is voor het gratis geld dat ze ontvangen van de hardwerkende mensen in Nederland.
In plaats daarvan wordt er steeds weer afgegeven op de werkenden en is het geld dat ze voor niets krijgen ook nooit genoeg.

Ja, je kan pech hebben, ja kan je kan werkloos zijn, maar feit blijft dat jij dus niet 40 uur per week moet werken, geen werk-gerelateerde verantwoordelijkheden hebt, dagelijks kan uitslapen, lekker een wandelingetje maken, noem maar op terwijl er maandelijks geld op je rekening bijkomt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_169105417
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:11 schreef Wespensteek het volgende:
Nee rechts en sociaal gaat niet samen, uitkeringen en belastingen moeten namelijk omlaag en iedereen moet maar voor zichzelf zorgen door te werken, liefst hard en veel werken dus de lonen moeten ook niet te hoog worden.
Rechts en sociaal kan prima. Je moet alleen zorgen het bestaansminimum gegarandeerd is. Zo simpel mogelijk geregeld. Zoals een basisinkomen oid. Verder mag iedereen zo rijk worden als hij wil.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_169105989
Nederland verleent onderwijs, huisvesting, eten en zorg. Deze dingen zijn gratis of zwaar gesubsidieerd. Terecht. Maar alles daarboven zul je gewoon voor moeten werken/investeren. De tools zijn er.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  donderdag 23 februari 2017 @ 23:41:21 #57
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169107773
Het is staand beleid om voor 5% werkloosheid te zorgen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 23 februari 2017 @ 23:45:38 #58
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169107877
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:41 schreef ssebass het volgende:
Nederland verleent onderwijs, huisvesting, eten en zorg. Deze dingen zijn gratis of zwaar gesubsidieerd. Terecht. Maar alles daarboven zul je gewoon voor moeten werken/investeren. De tools zijn er.
De tools zijn er niet.

http://www.joop.nl/opinie(...)onrust-onderwijs-aan

https://www.poraad.nl/nie(...)ederlandse-onderwijs

VVD is de ultieme verdeel en heers partij. Steunde de Apartheid in zuid Afrika en tegen het homohuwelijk in 1996. Uitbuiters pur sang. Lekker de bevolking vergiftigen met roet en kunstgraskorrels.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169110666
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 23:45 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De tools zijn er niet.

http://www.joop.nl/opinie(...)onrust-onderwijs-aan

https://www.poraad.nl/nie(...)ederlandse-onderwijs

VVD is de ultieme verdeel en heers partij. Steunde de Apartheid in zuid Afrika en tegen het homohuwelijk in 1996. Uitbuiters pur sang. Lekker de bevolking vergiftigen met roet en kunstgraskorrels.
Tools zijn er wel. Die ongelijkheid onstaat door de cultuur binnen een familie. Kinderen van lager opgeleiden worden minder gepushed om hoger te gaan of te investeren in educatie. Niet een taak van de overheid.

Sowiewso moet de overheid zich niet overal mee bemoeien. Er worden voornamelijk plannen gemaakt puur voor het maken van plannen. Dingen worden alweer gewijzigd voordat het effect heeft kunnen hebben. Log, duur en inefficient orgaan. De meeste instanties e.d. werken juist averechts en het enige waar ze mee bezig zijn is het behouden van hun subsidie en bestaansrecht.

Ik stoor mij aan het feit dat velen zich verschuilen achter het recht op allerlei zaken. Nul eigen verantwoordelijkheid. Zij moeten een huis voor mij vinden, zij moeten zorgen dat ik gelukkig ben, zij moeten zorgen dat ik gezond kan eten, etc, etc. Nooit de hand in eigen boezem steken en altijd klagen. NIet door hebben dat, op ongeveer 3 landen na, ze het hier beter hebben dan waar ook ter wereld. Ze zullen nooit gelukkig worden want van dingen krijgen waar je zelf geen moeite in hebt gestoken wordt je niet gelukkig van. Geen trots, geen eigenwaarde. Er zit een groot verschil tussen niet kunnen en niet kunnen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_169110780
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:24 schreef ssebass het volgende:

[..]

Tools zijn er wel. Die ongelijkheid onstaat door de cultuur binnen een familie. Kinderen van lager opgeleiden worden minder gepushed om hoger te gaan of te investeren in educatie. Niet een taak van de overheid.

Sowiewso moet de overheid zich niet overal mee bemoeien. Er worden voornamelijk plannen gemaakt puur voor het maken van plannen. Dingen worden alweer gewijzigd voordat het effect heeft kunnen hebben. Log, duur en inefficient orgaan. De meeste instanties e.d. werken juist averechts en het enige waar ze mee bezig zijn is het behouden van hun subsidie en bestaansrecht.

Ik stoor mij aan het feit dat velen zich verschuilen achter het recht op allerlei zaken. Nul eigen verantwoordelijkheid. Zij moeten een huis voor mij vinden, zij moeten zorgen dat ik gelukkig ben, zij moeten zorgen dat ik gezond kan eten, etc, etc. Nooit de hand in eigen boezem steken en altijd klagen. NIet door hebben dat, op ongeveer 3 landen na, ze het hier beter hebben dan waar ook ter wereld. Ze zullen nooit gelukkig worden want van dingen krijgen waar je zelf geen moeite in hebt gestoken wordt je niet gelukkig van. Geen trots, geen eigenwaarde. Er zit een groot verschil tussen niet kunnen en niet kunnen.
Dit dus.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 24 februari 2017 @ 09:36:42 #61
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169110825
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:11 schreef Wespensteek het volgende:
Nee rechts en sociaal gaat niet samen, uitkeringen en belastingen moeten namelijk omlaag en iedereen moet maar voor zichzelf zorgen door te werken, liefst hard en veel werken dus de lonen moeten ook niet te hoog worden.
Waarom zou ik voor een ander moeten werken? De meesten moeten al een heel gezin verzorgen en dan zeker ook nog voor een stel bankhangende luie apen.
Fade to Black
pi_169110833
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:07 schreef Wegenbouwer het volgende:
Die zogenaamd sociaal denkende mensen willen natuurlijk vooral dat anderen dan henzelf meer gaan bijdragen. Wat dat betreft gaan egoïsme en sociaal(istisch) denken prima samen, zolang je zelf maar netto ontvanger bent.
Precies het komt op mij altijd over als 'ik niet dan jij ook niet'. Veel egoistischer dan dat wordt het niet. Daarnaast levert het niets op. Kijk financiele gelijkheid mbt onderwijs ben ik helemaal voor. Iedereen moet gelijke kansen hebben op wat betreft beheersbaar is. Wat je daarmee doet is aan jezelf. Doe je er niets mee dan moet je later ook niet gaan miepen dat mensen die dat wel gedaan hebben nu beter af zijn. Daarnaast moeten we accepteren dat mensen gelijkwaardig zijn maar zeker niet gelijk. Iedereen ook op intellectueel niveau toegang geven tot elk type onderwijs zorgt er niet voor dat iedereen nu een goede opleiding heeft, maar dat de opleiding c.q. diploma geen reet meer voorstelt. Je trekt dan iedereen naar beneden ipv omhoog.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_169110857
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:36 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zelden maak je ook mee dat de groep kwetsbaren eens een keer dankbaar is voor het gratis geld dat ze ontvangen van de hardwerkende mensen in Nederland.
In plaats daarvan wordt er steeds weer afgegeven op de werkenden en is het geld dat ze voor niets krijgen ook nooit genoeg.

Ja, je kan pech hebben, ja kan je kan werkloos zijn, maar feit blijft dat jij dus niet 40 uur per week moet werken, geen werk-gerelateerde verantwoordelijkheden hebt, dagelijks kan uitslapen, lekker een wandelingetje maken, noem maar op terwijl er maandelijks geld op je rekening bijkomt.
Ze hoeven van mij voor de basisbehoeften niet dankbaar te zijn. Maar wel ophouden met zeiken over dat ze niet op vakantie kunnen of op de markt en bij de Aldi moeten shoppen. Dat soort tranentrekkers (liefst in de Volkskrant) storen mij mateloos.

Veel uitkeringstrekkers kunnen toch een dikke flatscreen een dure vechthond en iphones betalen... En dan nog krijgen ze wat extra als de wasmachine het begeeft. Nee, het is geen vetpot en zo was het ook niet bedoeld. Als je meer wilt moet je een opleiding afmaken, hard werken en ook nog een beetje geluk hebben.

Prima dat er een vangnet, fijn zelfs, maar verwacht dan niet van mensen die vaak 40+ uur werken en meer dan de helft van hun inkomensgrens verdwijnen naar de belastingdienst dat ze ook nog de leuke extraatjes betalen.

Overigens vind ik dan weer wel dat onderwijs goedkoper en beter moet zijn. Voor iedereen. Het leenstelsel moet afgeschaft worden en onderwijsgelden geminimaliseerd. Voor iedereen!

Maar als je dan als zielige allochtoon zelfs geen mbo weet F te maken, dan vraag je ook zelf om de harde hand. Wil je een uitkering? Kom maar naar het heropvoedongskamp. Je leert werken en discipline. Je hoeft niet, maar verwacht dan niets van ons, de samenleving.
Whatever...
  vrijdag 24 februari 2017 @ 09:50:50 #64
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169111015
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:24 schreef ssebass het volgende:

[..]

Tools zijn er wel. Die ongelijkheid onstaat door de cultuur binnen een familie. Kinderen van lager opgeleiden worden minder gepushed om hoger te gaan of te investeren in educatie. Niet een taak van de overheid.
Onzin. De OESO geeft duidelijk aan dat het effect van het schoolsysteem enorm is.

http://www.economist.com/(...)ca/2010/03/born_well
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169111051
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Onzin. De OESO geeft duidelijk aan dat het effect van het schoolsysteem enorm is.

http://www.economist.com/(...)ca/2010/03/born_well
Onzin. Mogelijkheden in Nederland zijn dik prima. Zitten hier op fok ook mensen die van (v)mbo naar PhD zijn opgeklommen. Respect voor die mensen. Ik heb zowel in de VS als in NL gestudeerd. Ik kan je vertellen het is hier in NL echt heel goed.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 24 februari 2017 @ 09:53:59 #66
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169111055
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:39 schreef Spanky78 het volgende:
Veel uitkeringstrekkers kunnen toch een dikke flatscreen een dure vechthond en iphones betalen... En dan nog krijgen ze wat extra als de wasmachine het begeeft. Nee, het is geen vetpot en zo was het ook niet bedoeld. Als je meer wilt moet je een opleiding afmaken, hard werken en ook nog een beetje geluk hebben.
Marga Klompé, de verantwoordelijk minister, sprak de beroemde woorden "een bloemetje hoort er ook bij".
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169111069
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Onzin. De OESO geeft duidelijk aan dat het effect van het schoolsysteem enorm is.

http://www.economist.com/(...)ca/2010/03/born_well
Zeker. Maar het effect van achterlijke ouders is dat ook.

Goed en goedkyonderwijs is een, maar het verplicht naar schoolgaande van uitkeringsgerechtigde ouders is een tweede. Al die allochtone moeders die geen Nederlands praten. Al die achtergebleven orthodoxe religieuzen die ons land eigenlijk helemaal niet kennen.
Whatever...
  vrijdag 24 februari 2017 @ 09:55:41 #68
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169111074
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:53 schreef ssebass het volgende:

[..]

Onzin. Mogelijkheden in Nederland zijn dik prima. Zitten hier op fok ook mensen die van (v)mbo naar PhD zijn opgeklommen. Respect voor die mensen. Ik heb zowel in de VS als in NL gestudeerd. Ik kan je vertellen het is hier in NL echt heel goed.
Daar is rechts ook altijd een kei in: uitzonderingen tot regel verheffen.

Nederland blinkt daarin JUIST niet uit. Het stapelen is door de VVD juist expliciet bemoeilijkt en ontmoedigd. Deze route is expres moeilijker dan omringende landen gemaakt. Dat is een feit.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 24 februari 2017 @ 09:58:16 #69
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169111104
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:24 schreef ssebass het volgende:
NIet door hebben dat, op ongeveer 3 landen na, ze het hier beter hebben dan waar ook ter wereld.
Nederland had in de jaren 70 en jaren 80 inderdaad de hoogste levensverwachting en gezonde levensjaren van Europa en de wereld. Nu door neoliberale vergiftiging afgezakt naar de middenmoot.

Het NOS Journaal heeft er een talent voor om de meest irrelevante lijstjes eruit te lichten, en de minder mooie te negeren.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169111161
In NL:

Gezin drie kinderen, twee niet werkende ouders:

- Krijgen eengezinswoning die vaak groter is dan de meeste starters hebben
- Krijgen geld voor kinderen
- Gratis zorg
- Kleine deel dat niet gratis is van de zorg krijgen ze een tegemoedkoming
- Gratis eten beschikbaar
- Krijgen geld voor leven algemeen
- Krijgen vakantiegeld
- Kinderen krijgen gratis onderwijs (uni zwaar gesubsidieerd en daarnaast ontzettend goedkope lening om extra geld beschikbaar te stellen)
- Kunnen vaak gratis witgoed krijgen
- Kinderen kunnen gratis sporten
- Schuldsanering om schulden kwijt te schelden
- Vele andere vrijstellingen en subsidies
- etc, etc

Ja Nederland heeft het superslecht geregeld. In het grootste deel van de wereld ga je gewoon dood in die situatie. Zeg niet dat we daar naartoe moeten, maar dat we het hier zo slecht hebben is complete onzin. De meesten hebben ook nog computers, ipads, auto, veel huisdieren, etc, etc. Hoe dan?

Oh ja btw om dit mogelijk te maken moeten anderen zo'n 40 uur per week werken.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 24 februari 2017 @ 10:03:10 #71
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169111177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:56 schreef Nintex het volgende:
De VVD doet helemaal niks. Behalve dingen kapotbezuinigen en de tering in laten draaien.

- Huizenmarkt = kapot
- Defensie = kapot
- Immigratie = kapot
- Infrastructuur = kapot
- MKB/ZZP = kapot
- Justitie/politie = kapot
- Onderwijs = duur/kapot
- Vertrouwen in de politiek = kapot
- Banden met Rusland = kapot
- Banden met Amerika = kapot

Dat je Wilders of Klaver of wie dan ook niet mag en daarom liever op Markie stemt, prima. Echter kom niet met een lul verhaal dat de VVD zorgt voor 'stabiliiteit' of 'goed bestuur' dan wel 'law en order'. Rutte zou zich kapot moeten schamen dat hij weer lijsttrekker is van die boevenbende.
_O_

Volledig dit!

Ik ben zelf en ZZPér, en actief in de juridische wereld en als het ergens een puinhoop is, dan is het wel in die twee gebieden die al jaren 'onder controle' van de VVD staan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 24 februari 2017 @ 10:03:44 #72
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169111183
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:58 schreef 0906 het volgende:
Ik hoor de VVD veel praten over excellente kinderen, lagere belastingen, werkende mensen belonen. Op zich zijn het geen slechte ideeën, daar kan ik wel achter staan.

Echter mijn bezwaar is dat de VVD weinig doet voor mensen die wat minder geluk in het leven hebben. Dan kan Mark iedereen wel gemakkelijk wijzen op de ''eigen verantwoordelijkheid'' maar het zijn juist de kwetsbare groepen die wel wat hulp kunnen gebruiken.

Bestaat er niet zoiets als sociaal rechts?
Dit zie je verkeerd. Bouwbedrijven, bankiers en andere beroepen zijn fundamenteel kwetsbare beroepen. Dus regel je voor ze dat 120 euro wordt afgerekend voor een spaarlamp (in een PPS constructie), dus geef je 80 miljard per maand aan de Zuidas. Ook kwetsbaar is de man van Edith Schippers, en andersoortig commercieel denkende lieden in de zorg.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169111243
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Daar is rechts ook altijd een kei in: uitzonderingen tot regel verheffen.

Precies om te laten zien dat dit gewoon kan. Of het er nou 1 is of 10.000, maakt geen verschil, het kan gewoon wel.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 24 februari 2017 @ 10:12:50 #74
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169111301
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:02 schreef ssebass het volgende:
In NL:

Gezin drie kinderen, twee niet werkende ouders:

- Krijgen eengezinswoning die vaak groter is dan de meeste starters hebben
- Krijgen geld voor kinderen
- Gratis zorg
- Kleine deel dat niet gratis is van de zorg krijgen ze een tegemoedkoming
- Gratis eten beschikbaar
- Krijgen geld voor leven algemeen
- Krijgen vakantiegeld
- Kinderen krijgen gratis onderwijs (uni zwaar gesubsidieerd en daarnaast ontzettend goedkope lening om extra geld beschikbaar te stellen)
- Kunnen vaak gratis witgoed krijgen
- Kinderen kunnen gratis sporten
- Schuldsanering om schulden kwijt te schelden
- Vele andere vrijstellingen en subsidies
- etc, etc

Ja Nederland heeft het superslecht geregeld. In het grootste deel van de wereld ga je gewoon dood in die situatie. Zeg niet dat we daar naartoe moeten, maar dat we het hier zo slecht hebben is complete onzin. De meesten hebben ook nog computers, ipads, auto, veel huisdieren, etc, etc. Hoe dan?
Ipad c.q. Iphone: grootst mogelijke onzin.

https://www.comscore.com/(...)s-than-Android-Users
http://www.digitalstrateg(...)come_of_us_users.php

Factfree en onderbuik.

Verder is de bijstand al ruim 30-40% lager in koopkracht dan het ooit was.

http://www.volkskrant.nl/(...)an-gedacht~a3516931/

Iets waar Mark Rutte medeverantwoordelijk voor was als staatssecrataris.

https://books.google.nl/b(...)#v=onepage&q&f=false

Mede daardoor is de armoede steeds langduriger en permanenter geworden, door alle treiteracties en fuiken waarin ze zitten gevangen.

POL / "Permanente armoede groeit"
https://www.trouw.nl/home(...)de-stijgt-~ad46eb93/
http://www.volkskrant.nl/(...)hardnekkig~a4254243/
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)k-in-leeuwarden.html

Er is ook geen geld voor bijscholing (zoals ze dat in Scandinavie kennen) en het ontwikkelen van sociale contacten. Ze worden compleet gemarginaliseerd. En de VVD stuurt bewust aan op 10% landelijke werkloosheid. Het grootkapitaal wil geen 0% werkloosheid.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169111311
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:07 schreef ssebass het volgende:

[..]

Precies om te laten zien dat dit gewoon kan. Of het er nou 1 is of 10.000, maakt geen verschil, het kan gewoon wel.
Alleen worden dat soort uitzonderingen dan weer eerder aangegrepen om te laten zien dat het kan en daarmee ook geïmpliceerd dat het voor iedereen mogelijk is. Dat is gewoon niet waar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')