abonnement Unibet Coolblue
pi_169045976
Ik weet niet of ik mijn vraag hier goed heb gezet anders mag hij verplaatst worden.

Maar ik zit met een probleem, ik heb de auto van iemand geleend waar in de sleutel dus een klein chipje hoort te zitten voor de startonderbreking.

Nu ben ik dus met boodschappen doen dat chipje verloren en dit is de enige sleutel aanwezig..

De sleutel heb ik dus nog wel alleen dat chipje is weg..

De Fiat dealer heb ik al gebeld alleen die gaf aan dat het goederen euro's zou gaan kosten dit te vervangen.

Iemand hier er toevallig ervaring mee of een optie die mij geen honderden euro's gaat kosten zodat de auto weer gestart kan worden..
pi_169046010
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:56 schreef Bumbabaloo het volgende:
Ik weet niet of ik mijn vraag hier goed heb gezet anders mag hij verplaatst worden.

Maar ik zit met een probleem, ik heb de auto van iemand geleend waar in de sleutel dus een klein chipje hoort te zitten voor de startonderbreking.

Nu ben ik dus met boodschappen doen dat chipje verloren en dit is de enige sleutel aanwezig..

De sleutel heb ik dus nog wel alleen dat chipje is weg..

De Fiat dealer heb ik al gebeld alleen die gaf aan dat het goederen euro's zou gaan kosten dit te vervangen.

Iemand hier er toevallig ervaring mee of een optie die mij geen honderden euro's gaat kosten zodat de auto weer gestart kan worden..
Hoe kan je zo lomp zijn???

Die sleutel zit dichtgeschroefd!
5 Ferrari's op videoband!
pi_169046034
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Hoe kan je zo lomp zijn???

Die sleutel zit dichtgeschroefd!
Nee deze niet dus..
Er zat wel een plakbandje omheen maar dat ding lag al helemaal los.
pi_169046056
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:59 schreef Bumbabaloo het volgende:

[..]

Nee deze niet dus..
Er zat wel een plakbandje omheen maar dat ding lag al helemaal los.
Dan zit er niks anders op dan honderden euro's te betalen
5 Ferrari's op videoband!
pi_169046233
Welk chipje precies? Paprika of Bolognese?
pi_169046537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:08 schreef Handleiding het volgende:
Welk chipje precies? Paprika of Bolognese?
Haha toch nog een kleine lach ondanks mijn paniek 🙄
pi_169047147
Ik vrees toch dat je pech hebt, en dik geld mag lappen.. of met heel veel geluk hem terug vindt
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_169049476
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:46 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik vrees toch dat je pech hebt, en dik geld mag lappen.. of met heel veel geluk hem terug vindt
Terugvinden gaat niet lukken dat ding is net een klein zwart steentje en ik ben hem verloren in een parkeergarage.
Maar we hebben een oplossing!
Kost me alsnog 150 euro maar beter dan die 600 van de Fiat garage.

Nja nu heeft ze straks in ieder geval wel weer meerdere fatsoenlijke sleutels ipv 1 sleutel die van ellende uit elkaar valt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')