abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 februari 2017 @ 22:12:35 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_169034810
http://www.telegraaf.nl/d(...)jdende_auto_s__.html

quote:
Crash bij eerste race zelfrijdende auto's
Vandaag, 11:10
BUENOS AIRES - De eerste race van zelfrijdende auto's op een straatcircuit is zaterdag in Buenos Aires geëindigd met een crash. Een van de twee raceauto's, Devbot 1 en Devbot 2, die deelnamen aan de race lijkt volgens Electrek een van de bochten te enthousiast te hebben genomen en een barrière te hebben geraakt.

Het grote voordeel van zelfrijdende auto's is echter dat bij een crash er geen zorgen zijn om eventuele verwondingen van een coureur, aangezien die er niet is. ''Geen coureurs zijn gewond geraakt'', twitterde de organisatie Roborace dan ook.
wanneer zal max verstappen een race doen tegen een zelf rijdende auto??

en wanneer zal die zelf rijdende auto winnen?/
Het scheelt wel 80KG gewicht he, Die software is niet zo zwaar

[ Bericht 47% gewijzigd door michaelmoore op 20-02-2017 22:19:02 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_169035263
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:12 schreef michaelmoore het volgende:
Het scheelt wel 80KG gewicht he, Die software is niet zo zwaar
En de auto kan vele malen kleiner worden als er niemand in hoeft te zitten.
Scheelt ook weer gewicht.
pindazakje
pi_169035500
Het gaat om deze voertuigen.. de hardware is dan allemaal gestandaardiseerd, de software komt van de verschillende teams en moeten het verschil gaan maken. De beste programmeurs winnen dus eigenlijk (uitgezonderd de mechanische pech die het op kan lopen).

Alhoewel ik echt wel een petrolhead ben, ben ik wel nieuwsgierig naar deze klasse. Welk team gaat als eerste valsspelen met ergens een simracer op zijn zolderkamer :D
pi_169035840
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:40 schreef Meike26 het volgende:
Het gaat om deze voertuigen.. de hardware is dan allemaal gestandaardiseerd, de software komt van de verschillende teams en moeten het verschil gaan maken. De beste programmeurs winnen dus eigenlijk (uitgezonderd de mechanische pech die het op kan lopen).

Alhoewel ik echt wel een petrolhead ben, ben ik wel nieuwsgierig naar deze klasse. Welk team gaat als eerste valsspelen met ergens een simracer op zijn zolderkamer :D
Kan die auto alleen rechtuit? Er lijkt nauwelijks ruimte om wielen te draaien.
pi_169035978
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:31 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

En de auto kan vele malen kleiner worden als er niemand in hoeft te zitten.
Scheelt ook weer gewicht.
Weet ik niet hoor. Als de bestuurder niet in de auto zit maar erop is de auto natuurlijk mogelijkerwijs kleiner. Maar word het dan niet meer een motor fiets met vier wielen?
pi_169036166
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:58 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Weet ik niet hoor. Als de bestuurder niet in de auto zit maar erop is de auto natuurlijk mogelijkerwijs kleiner. Maar word het dan niet meer een motor fiets met vier wielen?
Ik ga er vanuit dat er geen coureur aanwezig is zoals in de OP staat, dus ook niet erop.
Anders is erin zitten sowieso beter vanwege lager zwaartepunt.
Maar zonder coureur kan het gewoon een superlicht RC wagentje zijn wat in een flits naar de 300 knalt.
pindazakje
  User die overal opduikt 2022 maandag 20 februari 2017 @ 23:27:42 #7
186611 Haags
pi_169036806
Wat een lelijke wagens. :r
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 21 februari 2017 @ 06:54:57 #8
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_169038486
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een lelijke wagens. :r
ja koplampen hoeft ook niet he
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_169038493
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:40 schreef Meike26 het volgende:
Het gaat om deze voertuigen.. de hardware is dan allemaal gestandaardiseerd, de software komt van de verschillende teams en moeten het verschil gaan maken. De beste programmeurs winnen dus eigenlijk (uitgezonderd de mechanische pech die het op kan lopen).

Alhoewel ik echt wel een petrolhead ben, ben ik wel nieuwsgierig naar deze klasse. Welk team gaat als eerste valsspelen met ergens een simracer op zijn zolderkamer :D
Ik denk dat een simracer het al (bijna) niet meer gaat winnen AI van dit soort wagens is behoorlijk goed, vooral omdat je op een circuit nauwelijks rekening hoeft te houden met onverwachte situaties.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:36:03 #10
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_169042983
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 06:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Alhoewel ik echt wel een petrolhead ben, ben ik wel nieuwsgierig naar deze klasse. Welk team gaat als eerste valsspelen met ergens een simracer op zijn zolderkamer :D
Ik denk dat een simracer het al (bijna) niet meer gaat winnen AI van dit soort wagens is behoorlijk goed, vooral omdat je op een circuit nauwelijks rekening hoeft te houden met onverwachte situaties.
[/quote]
klopt, ik denk dat de zelfrijdende auto snel een succes gaat worden ook in het dagelijks verkeer, lekker appen onderweg naar het werk
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:39:00 #11
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_169043062
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:40 schreef Meike26 het volgende:
Het gaat om deze voertuigen.. de hardware is dan allemaal gestandaardiseerd, de software komt van de verschillende teams en moeten het verschil gaan maken. De beste programmeurs winnen dus eigenlijk (uitgezonderd de mechanische pech die het op kan lopen).

Alhoewel ik echt wel een petrolhead ben, ben ik wel nieuwsgierig naar deze klasse. Welk team gaat als eerste valsspelen met ergens een simracer op zijn zolderkamer :D
Hij ziet er nu nog zo uit:



Als je op de weg al met auto's autonoom kan rijden moet racen ook wel lukken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_169043289
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:39 schreef nils7 het volgende:

[..]

Alhoewel ik echt wel een petrolhead ben, ben ik wel nieuwsgierig naar deze klasse. Welk team gaat als eerste valsspelen met ergens een simracer op zijn zolderkamer :D
quote:
Hij ziet er nu nog zo uit:

[ afbeelding ]

Als je op de weg al met auto's autonoom kan rijden moet racen ook wel lukken.
Ik weet het.. had het nieuws zondag avond al vernomen via twitter ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')