abonnement Unibet Coolblue
pi_169030917
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_169030939
Sorry voor het plaatje.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_169031140
trusten!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 20 februari 2017 @ 20:11:46 #4
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169031167
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
trusten!
Het is 20:10. :o.

Ga je altijd zo vroeg?
pi_169031375
Ik ben ook een LB.
pi_169031388
Hoe is het trouwens met AX?
pi_169031421
L_S ik moet bekennen dat ik ook even dacht oh das lief en toen oh nee mini houdt van alle mensen dus haar mening is sowieso verdacht, over wie het ook gaat.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169031502
Hey mijn half-om-half gehakt plaatje is er nog O+
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 20 februari 2017 @ 20:24:53 #9
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169031522
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:21 schreef Vanyel het volgende:
L_S ik moet bekennen dat ik ook even dacht oh das lief en toen oh nee mini houdt van alle mensen dus haar mening is sowieso verdacht, over wie het ook gaat.
Dit was ook mijn gedachtengang. :').
pi_169031553
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:21 schreef Vanyel het volgende:
haar mening is sowieso verdacht
:D Sowieso.

Maar ja, hoe zeg je beleefd dat iemand toch niet zo leuk is als dat je had verwacht? 'mjan gemeet, was niks, snel weggerend.'
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169031635
Hmm dubio..

of: - 10 weken weg, 7 weken verlof (en dus 2-3 weken hebben nadat ik de sleutel van m'n huis krijg)
of: - 10 weken weg, extra verlof opnemen (wat ik heb) en 5 weken na verkrijgen van mn sleutel hebben; maar dan zit ik ook in de bouwvak. Ik wil tuindeuren (laten) zetten, dus dat gaat dan sowieso niet meer lukken.

Zit nu serieus maar aan het eerste te denken en dan wel de tuindeuren alvast in te laten meten etc. zodat ik daarna gelijk bij thuiskomst die dingen er in kan laten zetten. Tuindeuren betekend ook verandering aan de vewarmingsinstallatie en een nieuwe vloer in de woonkamer/keuken.
pi_169031653
Je hóeft niet te melden dat je iemand gemeet hebt.
Of je zegt mjan gemeet, wel jammer dat het zo kort was, niet echt een beeld kunnen vormen.
Of mjan gemeet, man die was echt 4 koppen groter dan ik (lekker moeilijk)
Mjan gemeet, dies knap zeg
Mjan gemeet, echt zo leuk dat we van dezelfde muziek houden

Kan allemaal.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169031705
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm dubio..

of: - 10 weken weg, 7 weken verlof (en dus 2-3 weken hebben nadat ik de sleutel van m'n huis krijg)
of: - 10 weken weg, extra verlof opnemen (wat ik heb) en 5 weken na verkrijgen van mn sleutel hebben; maar dan zit ik ook in de bouwvak. Ik wil tuindeuren (laten) zetten, dus dat gaat dan sowieso niet meer lukken.

Zit nu serieus maar aan het eerste te denken en dan wel de tuindeuren alvast in te laten meten etc. zodat ik daarna gelijk bij thuiskomst die dingen er in kan laten zetten. Tuindeuren betekend ook verandering aan de vewarmingsinstallatie en een nieuwe vloer in de woonkamer/keuken.
Nu al op zoek en een klusman regelen die niet in de bouwvak vrij is. Of laat in de bouwvak.
En dan optie 2. Verhuizen vraagt tijd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169031723
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:28 schreef Vanyel het volgende:
Je hóeft niet te melden dat je iemand gemeet hebt.
Of je zegt mjan gemeet, wel jammer dat het zo kort was, niet echt een beeld kunnen vormen.
Of mjan gemeet, man die was echt 4 koppen groter dan ik (lekker moeilijk)
Mjan gemeet, dies knap zeg
Mjan gemeet, echt zo leuk dat we van dezelfde muziek houden

Kan allemaal.
Ik moet bij jou in de leer.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169031743
Meeten? *)
Dan moet jij daarna net doen of je het leuk vond. Als ze je niet geloven, moet je opnieuw.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 20 februari 2017 @ 20:30:59 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169031749
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm dubio..

of: - 10 weken weg, 7 weken verlof (en dus 2-3 weken hebben nadat ik de sleutel van m'n huis krijg)
of: - 10 weken weg, extra verlof opnemen (wat ik heb) en 5 weken na verkrijgen van mn sleutel hebben; maar dan zit ik ook in de bouwvak. Ik wil tuindeuren (laten) zetten, dus dat gaat dan sowieso niet meer lukken.

Zit nu serieus maar aan het eerste te denken en dan wel de tuindeuren alvast in te laten meten etc. zodat ik daarna gelijk bij thuiskomst die dingen er in kan laten zetten. Tuindeuren betekend ook verandering aan de vewarmingsinstallatie en een nieuwe vloer in de woonkamer/keuken.
Waarom moeten de tuindeuren in 2017?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169031778
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nu al op zoek en een klusman regelen die niet in de bouwvak vrij is. Of laat in de bouwvak.
En dan optie 2. Verhuizen vraagt tijd.
Verwarming & vloer doe ik zelf. Kozijn bouwen en plaatsen niet. Alles hier in de buurt wat betaalbaar is, doet tijdens de bouwvak niks.
pi_169031790
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:30 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waarom moeten de tuindeuren in 2017?
Ik zou mijn nieuwe vloer liever erin leggen voor ik gesetteld was.
Maar die doet ie dus zelf, niks gezegd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169031811
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:30 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waarom moeten de tuindeuren in 2017?
Omdat ik gelijk de 'basis' van de woonkamer af wil hebben tbh. Kan natuurlijk nu wel al de vloer en de verwarming doen, maar dan zit ik later nog eens met de rotzooi (en meubels die er al staan en dan aan de kant moeten etc.)
  maandag 20 februari 2017 @ 20:33:39 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169031845
Dan is de redenering toch andersom?

- Wat moet er gebeuren
- Wanneer kan dat
- Wie kan het doen
- Wie wil ik dat het doet
- Hoeveel tijd zegt die dat het kost
- Hoe plan ik mijn verlof

Zo in die trant?


Je begint nu aan het eind, als ik het zo lees :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169031950
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:30 schreef Vanyel het volgende:
Meeten? *)
Dat vraag je nu alleen omdat ik vandaag vertelde dat ik boven twee PokeStops woon ;(
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169032005
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:33 schreef fietsie het volgende:
Dan is de redenering toch andersom?

- Wat moet er gebeuren
- Wanneer kan dat
- Wie kan het doen
- Wie wil ik dat het doet
- Hoeveel tijd zegt die dat het kost
- Hoe plan ik mijn verlof

Zo in die trant?

Je begint nu aan het eind, als ik het zo lees :@
Die vragen heb ik al lang uitgezocht, daaruit kan ik al afleiden dat er geen club is waar ik zo direct mee in zee wil gaan die 't binnen mijn gestelde tijdframe (lees: in de 2-3 weken aanlopend naar de bouwvak) kan leveren. Het gaat om een maatwerk kozijn wat nog ingemeten moet worden. Iets waar ik ook bij wil zijn.

En ik kan mijn verlof niet 100% vrij plannen, ik ben afhankelijk van schepen ;) Waar bevinden die zich, wanneer zijn die in een haven, etc. Mijn geplande data van aanmonsteren en afmonsteren zijn altijd plus of min 2 weken. Kan zomaar zijn dat een schip een haven niet in kan omdat ineens de ligplaats bezet is, of omdat de havenmeester ineens een scheet dwars heeft zitten.
  maandag 20 februari 2017 @ 20:41:34 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169032043
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:39 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Die vragen heb ik al lang uitgezocht, daaruit kan ik al afleiden dat er geen club is waar ik zo direct mee in zee wil gaan die 't binnen mijn gestelde tijdframe (lees: in de 2-3 weken aanlopend naar de bouwvak) kan leveren. Het gaat om een maatwerk kozijn.

En ik kan mijn verlof niet 100% vrij plannen, ik ben afhankelijk van schepen ;) Waar bevinden die zich, wanneer zijn die in een haven, etc. Mijn geplande data van aanmonsteren en afmonsteren zijn altijd plus of min 2 weken. Kan zomaar zijn dat een schip een haven niet in kan omdat ineens de ligplaats bezet is, of omdat de havenmeester ineens een scheet dwars heeft zitten.
Kan je dan niet een opzichter aanstellen? Iemand die ze binnenlaat en die van jou instructies heeft over randvoorwaarden ed. ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169032071
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

Kan je dan niet een opzichter aanstellen? Iemand die ze binnenlaat en die van jou instructies heeft over randvoorwaarden ed. ?
Ik wil er zoveel mogelijk zelf bij zijn. Ik kan m'n familie niet overal mee belasten.
De een heeft geen technisch inzicht en de ander heeft 0,0 communicatieve vaardigheden.
pi_169032094
Maar Frantic, lees ik nu dat in beide opties de tuindeuren toch niet gaan lukken? Dan zou ik geen extra verlof gaan opnemen als dat het eerste is dat je wil gaan doen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')