abonnement Unibet Coolblue
pi_169054956
Gefeliciteerd Wup!! O+ O+
pi_169055138
2 babies geboren *O*

Gefeliciteerd Marel, wat bijzonder zo met z'n 2!! O+

Van harte Wup! Jammer van het bloedverlies, hopelijk wel snel weer thuis.

Kazy, fijn dat je je al wat geruster voelt :*

Franny, mooi dat er vooruitgang is bij je vader :* Mooi vooruitzicht dat je volgende week vrij bent.

Hier gaat het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 21:12:16 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_169055324
Och fazz wat naar om te lezen ;( ik vind de hele situatie zo moeilijk te verkroppen!
Wel heel lief dat je schoonouders jullie zo steunen, hopelijk kun je daar wat kracht uit putten, maar ik had het zo graag anders voor je gezien ;( :*
disclaimer
pi_169055346
Wup, gefeliciteerd!! *O* ! Goed gedaan, balen van het bloedverlies en dat je in het ziekenhuis bent. Gelukkig maar eventjes.

Fazz, wat een bizarre toestand zo. Fijn dat je lieve schoonouders hebt en ik hoop dat je echt voor jezelf kunt kiezen. De storm moet maar gaan liggen, voor jou en de baby. De omgeving hoort zich nu aan jou aan te passen en niet andersom, hoe moeilijk dat ook is voor ze.

(Ik weet dat het zo simpel niet is natuurlijk, maar het roept wel een boosheid in me op, dat jij je zo moet voelen nu, het klopt niet. :* .)

[ Bericht 10% gewijzigd door Franny_G op 21-02-2017 21:19:03 ]
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169055577
Wup *O* Super gefeliciteerd O+

Fazz, wat onbegrijpelijk dat het jullie nu zo moeilijk gemaakt wordt
  dinsdag 21 februari 2017 @ 21:21:37 #156
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_169055644
Wat Thistleweed zegt Fazz, ongelofelijk veel liefs voor jullie :*

En Wup :o *O*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_169055746
Jeetje Fazz, wat klote.. veel sterkte!!
pi_169055796
Wat naar voor zowel jou als je vriend, Fazz ;( :* Gelukkig kunnen jullie nu wel bij je schoonouders terecht
pi_169055952
Kazy fijn dat je al wat meer gerust bent!

Adrian goed dat je gebeld hebt... Herkenbaar dat het toch altijd zo'n drempel is. Fijn dat je je weer beter voelt.

Franny lijkt me ook erg moeilijk om je vader zo te zien maar wel heel fijn dat het beter gaat met hem...

Fazz wat verdrietig dat je op dit moment in zulke situatie zit. Je zou hopen dat je omgeving wat meer inlevingsvermogen heeft op zulke momenten in je leven & beter nog op alle momenten... Veel sterkte iig!
pi_169056732
Wat naar Fazz! Fijn dat je schoonouders wel voor jullie klaar staan. Veel sterkte, en denk eraan dat jij en jouw gezin het belangrijkst zijn!

Kazy, fijn dat je zo snel stappen kon ondernemen en dat het je wat rust geeft.

Wij zijn zojuist wat maten op wezen nemen in ons nieuwe huis. Zo'n fijn gevoel dat we daar straks gewoon als 5-persoons gezin wonen! En twee wiegjes plus ons bed plus luie stoel past makkelijk in de (voorlopige) hoofdslaapkamer! Binnenkort dus vast gordijnen en behang enzo uitzoeken nu ik nog goed mobiel ben. En zaterdag een proefrit in een auto waar ook alle kinderzitjes in zouden moeten passen!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_169057028
Fazz. :*
pi_169057129
Gefeliciteerd Wup! *O* *O* *O*

Fazzo, da's met recht kut. :*

Kazy, hoop dat je nu snel uitsluitsel hebt.

Franny, fijn dat je pa wat vooruit lijkt te gaan. Wat een zorgen zeg... Sterkte voor jullie!

Productief weekje zo, FF! Welke auto gaat het nu uiteindelijk waarschijnlijk worden?

De vorige keer lukte het me aardig om gezond te eten. Maar deze keer heb ik de hele dag honger, en vreet ik alles wat los en vast zit. Echt bleeeegh. Ik heb vandaag een liter chocomelk weggeklokt... :@ Ik vrees dat ik 50 kilo ga aankomen tijdens de tweede helft. :'(
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 21 februari 2017 @ 22:29:29 #163
269689 crew  Viv
pi_169058363
Oh verdorie Fazz. Wat ongelooflijk klote dat het zo moet lopen :'( dat is echt niet leuk zo aan het einde van je 9 maanden. Gelukkig heb je veel aan je schoonouders. Ik hoop dat het snel goed gaat met vent :*


En YAY voor je nieuwe huis FF! Spannend allemaal O+

Wij hebben sinds vandaag nieuwe huisdieren. Senn z'n lievelingste wens is in vervulling gegaan (zijn woorden :') ) hij heeft een heuse vissenkooi! Eigenlijk zou hij hem voor z'n verjaardag krijgen van ons (augustus) maar een vriend van vent deed zijn vissenkooi weg. Dus die heeft de Senn gekregen. Vandaag hysterisch roze steentjes (ook zijn keuze, tot ergernis van vent :') ) visjes en neerzetbeeldjes gekocht. Hij was er de hele dag niet vandaan te slaan O+
pi_169058777
Jaaa Baby! Gefeliciteerd Wup!

Een :* voor Franny en Fazz. Wat een nare situaties.

Een 5-persoons gezin. Klinkt mooi FF! Fijn zeg, een nieuw huis.
pi_169059562
Fazz, eens met wat iedereen al geschreven heeft en :* omdat het gewoon klote is, zeker op dit moment.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169060557
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:02 schreef Sara82 het volgende:
Gefeliciteerd Wup! *O* *O* *O*

Fazzo, da's met recht kut. :*

Kazy, hoop dat je nu snel uitsluitsel hebt.

Franny, fijn dat je pa wat vooruit lijkt te gaan. Wat een zorgen zeg... Sterkte voor jullie!

Productief weekje zo, FF! Welke auto gaat het nu uiteindelijk waarschijnlijk worden?

De vorige keer lukte het me aardig om gezond te eten. Maar deze keer heb ik de hele dag honger, en vreet ik alles wat los en vast zit. Echt bleeeegh. Ik heb vandaag een liter chocomelk weggeklokt... :@ Ik vrees dat ik 50 kilo ga aankomen tijdens de tweede helft. :'(
We hebben een testrit in een Nissan Versa uit 2016. Met nog 2 extra zitplaatsen als we de kofferbak niet nodig hebben.

En chocomel is goed toch? Dat drinken mensen die heel gespierd willen worden ook was laatst ergens op het nieuws! Maar hier hetzelfde verhaal, ik gruwel momenteel van alles wat enigszins gezond is, maar kroketten, donuts en chocolade kun je me voor wakker maken. Gelukkig heb ik geen weegschaal, en dik word ik toch wel. Al nerveus voor de SEO donderdag? Ik door het nieuws van Kazy nu toch wel een stuk meer dan vorige keer...

Ik ben benieuwd hoe lang de vissenkooi leuk blijft hilz. Ik vond dat de meest duffe dieren die we ooit gehad hebben, maar dat lag misschien ook aan het soort vissen dat erin zat. Ik zou wel graag een aquarium met kwallen willen, dat zijn echt mooie beesten!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_169060950
Klinkt fijn allemaal ff. O+ Wij hebben ook een Nissan, een ander model maar ook een hele fijne auto. O+
pi_169061872
Gefeliciteerd wup!
Schudden voor gebruik
  woensdag 22 februari 2017 @ 07:42:00 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_169062087
Vissen zijn ook duf, daarom zijn het ideale huisdieren. Kotsen je bank niet onder en brullen je baby niet wakker O+
disclaimer
pi_169062107
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 07:42 schreef Stormqueen het volgende:
Vissen zijn ook duf, daarom zijn het ideale huisdieren. Kotsen je bank niet onder en brullen je baby niet wakker O+
nergens haren, ze gaan niet in de wieg/box op de baby liggen O+

Ik zeg doen!

Zullen we ruilen van dag SQ? Ik denk niet dat ze vandaag komt :{w
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 februari 2017 @ 07:47:45 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_169062119
Ik denk ook niet dat noud vandaag komt hoor. Ik reken nog steeds op maart namelijk :P
disclaimer
pi_169062156
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk ook niet dat noud vandaag komt hoor. Ik reken nog steeds op maart namelijk :P
oh _O- maart kan ik in theorie ook nog redden :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 februari 2017 @ 07:54:39 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_169062166
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 07:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

oh _O- maart kan ik in theorie ook nog redden :')
dan hoef je niet eens zo drastisch over tijd als Wup!
disclaimer
pi_169062176
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 07:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan hoef je niet eens zo drastisch over tijd als Wup!
41+4 vind ik best drastisch :(
Maar idd geen record :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')