abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 februari 2017 @ 17:42:46 #1
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_169027796
Hier dan maar verder
pi_169027906
Enkel breken en enkelbanden scheuren op Lowlands :7 door over een greppel heen te springen, verkeerd terechtkomen en vervolgens +- 20 minuten later door een drietal ambulancepersoneel uit de greppel getild te worden.

[ Bericht 22% gewijzigd door Metalfrost op 20-02-2017 18:01:09 ]
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 20 februari 2017 @ 17:57:02 #3
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_169028019
Tijdens schoolreisje in groep 8 aan de tenen van mijn juffrauw gesabbeld. (tijdens haar slaap).
Kreeg straf en moest met 3 docenten in een kamer slapen.
pi_169028829
Ik vertelde dit verhaal laatst eens hier op FOK! en men vond het wel bizar :7 Bizar dat het gelukt is.

Gratis rijbewijs van het UWV

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  roze maandag 20 februari 2017 @ 18:43:45 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_169028898
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:40 schreef Poes. het volgende:
Ik vertelde dit verhaal laatst eens hier op FOK! en men vond het wel bizar :7 Bizar dat het gelukt is.

Gratis rijbewijs van het UWV

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_169028984
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:40 schreef Poes. het volgende:
Ik vertelde dit verhaal laatst eens hier op FOK! en men vond het wel bizar :7 Bizar dat het gelukt is.

Gratis rijbewijs van het UWV

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eigenlijk hebben wij als werkende gemeenschap jouw rijbewijs betaald. Eigenlijk zou je als goedmakertje de rest van je leven als gratis taxi voor de werkende medemens moeten zijn.


Mag ik je nummer?
pi_169029753
Kraak gezet.
U MAD?
  maandag 20 februari 2017 @ 20:01:43 #8
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_169030943
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:51 schreef flipsen het volgende:

[..]

De hamvraag dan: stript ze nog steeds? :)
Geen idee, we zijn al jaren uit elkaar en ik spreek haar zelden.

quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:41 schreef warp995 het volgende:

[..]

Je ging voor 2 weken op vakantie, je hebt daar een stripper ontmoet en hoe ben je op het idee gekomen om zo snel te trouwen?
Het eerste contact was via het internet. dus ik kende haar al een beetje toen ik haar in de VS ontmoette.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  maandag 20 februari 2017 @ 20:09:32 #9
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_169031110
toen ik 8-9 was ofzo van de schommel gesprongen kwam met een arm naar beneden op beton eerste 10 seconden deden geen pijn bot stak er half uit kwam een mevrouw naar me toe GAAT HET WEL. daarna schreeuwde ik het uit, ze wouden mijn bot rechttrekken maar dat ging niet spier was verplaatst moest geopereerd worden. daarna 2 dagen goed ziek geweest van de narcose
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  maandag 20 februari 2017 @ 20:10:29 #10
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_169031136
wou over muurtje heen lopen glipte eraf, kwam met mijn hoofd op ijzeren paal terecht, halve dag was ik bewusteloos werd in de klas wakker met een zak ijs op me hoofd.

daarna nog last gehad van hoofdpijn "met een pijnstiller komt alles weer goed" zij de meester
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_169031471
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:57 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Tijdens schoolreisje in groep 8 aan de tenen van mijn juffrauw gesabbeld. (tijdens haar slaap).
hoi kun je ook de smaak omschrijven? :)
  maandag 20 februari 2017 @ 20:23:41 #12
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_169031480
in groep 8 waren we helemaal losgeslagen, potloden, scharen, komplete tafels werden er naar de juffrouws en meesters gegooit en we deden altijd waar we zijn in hadden.

ben er pas terug geweest om te kijken hoe het er gaat, er hangen klassenfoto's die teruggaan naar de jaren 80 maar ons jaar is een lege plek. hoe zou dat nou komen

op de middelbare school waren we niet anders, wij hadden een gele kaarten systeem en als je er 5 had kreeg je een rode en werd je een dag geschorst. hoe meer je der had hoe koeler je was natuurlijk sommige hadden er meer dan 30 en gingen er trots mee lopen zwaaien "zo'n dikke stapel gek"
lekkere dagje vrij met een rode dachten wij natuurlijk

als we 4-5 tussenuren hadden kwamen we niet opdagen en maandagochtend was standaard te laat. ohw ohw had ik toen maar me kop erbij gehouden.

hulde aan de conciërge die ons meerdere malen uit de brand heeft geholpen.

janken natuurlijk als je je diploma kwam ophalen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_169031521
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
in groep 8 waren we helemaal losgeslagen, potloden, scharen, komplete tafels werden er naar de juffrouws en meesters gegooit en we deden altijd waar we zijn in hadden.

op de middelbare school waren we niet anders, wij hadden een gele kaarten systeem en als je er 5 had kreeg je een rode en werd je een dag geschorst. hoe meer je der had hoe koeler je was natuurlijk sommige hadden er meer dan 30 en gingen er trots mee lopen zwaaien "zo'n dikke gek"
lekkere dagje vrij met een rode dachten wij natuurlijk

als we 4-5 tussenuren hadden kwamen we niet opdagen en maandagochtend was standaard te laat. ohw ohw had ik toen maar me kop erbij gehouden.

janken natuurlijk als je je diploma kwam ophalen
Wat hersenletsel al niet met je kan doen :+
  maandag 20 februari 2017 @ 20:28:08 #14
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_169031630
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:24 schreef Poes. het volgende:

[..]

Wat hersenletsel al niet met je kan doen :+
kwam pas een goede mentor tegen op het ROC in leiden, helaas is beste man overleden, voor het eerst in mijn schoolbaan had ik iemand waarvan ik dacht dat hij me kon, hij heeft mij dan ook op het rechte pad gezet. hier ben ik deze man eeuwig voor dankbaar.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_169031654
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:28 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

kwam pas een goede mentor tegen op het ROC in leiden, helaas is beste man overleden, voor het eerst in mijn schoolbaan had ik iemand waarvan ik dacht dat hij me kon, hij heeft mij dan ook op het rechte pad gezet. hier ben ik deze man eeuwig voor dankbaar.
Dat was vast geen docent Nederlands.
  maandag 20 februari 2017 @ 20:30:22 #16
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_169031721
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:28 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dat was vast geen docent Nederlands.
decaan ofzo hoe noem je zo iemand, ben zelfs zijn naam kwijt. hij is toen aangereden volgens mij
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_169031805
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:30 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

decaan ofzo hoe noem je zo iemand, ben zelfs zijn naam kwijt. hij is toen aangereden volgens mij
Het grapje missen :D Ik zou je basisschoolleraar aanklagen als ik jou was.
  maandag 20 februari 2017 @ 20:32:56 #18
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_169031828
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:40 schreef Poes. het volgende:
Ik vertelde dit verhaal laatst eens hier op FOK! en men vond het wel bizar :7 Bizar dat het gelukt is.

Gratis rijbewijs van het UWV

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig ja :P _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 20 februari 2017 @ 20:33:20 #19
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_169031839
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:23 schreef possetje het volgende:

[..]

hoi kun je ook de smaak omschrijven? :)
Beetje zoutig, rook niet echt vies of sterk.
pi_169038198
Op schoolreis naar Tsjechie, een hotel in een buitenwijk van Praag. Midden in de nacht een prank uithalen bij wat klasgenoten door waterballonnen een kamer in te gooien. Bleek het de verkeerde kamer te zijn _O- Wat zullen die mensen gedacht hebben. Maar waarom zat die deur dan ook niet op slot :?
Jesus saves but death prevails.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 07:15:58 #21
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_169038539
Ik ben wel eens in een compleet vreemde auto gestapt :') Stond op iemand te wachten en ik kende haar auto niet echt en deze deed aan de omschrijving die ze had gegeven, dus ik stapte vrolijk in. Die gezichten van die mensen _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_169038569
Ik heb een keer ingebroken op de basisschool, ik was 10 ofzo. Als je iets goed had gedaan kreeg je een sticker, maar ik was niet zo slim en bovendien was ik echt een rotzakje dus ik kreeg nooit een sticker. Dat vond ik niet leuk, en dus heb ik ingebroken om die stickers te jatten. Een van mijn meest bizarre dingen die ik heb gedaan.
Hi,ras mach galoo de micho
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:23:34 #23
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_169042552
Toen het uitging met m'n ex toen ik 21 was, trok ik dat HEEL slecht.. superverdrietig, facebook gestalkt, hotmailwachtwoord achterhaald, mails gelezen met dingen erin die m'n frustraties op dat moment nog erger maakte, echt beschamend gewoon zoals ik me toen gedroeg :X

Verder nog wat NSFW dingen en zo maar de 'normale' dingen daarvan boeit toch niemand denk ik :P Tenzij op verzoek :P

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackEyedAngel op 21-02-2017 15:29:05 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  Grootste filosoof 2022 dinsdag 21 februari 2017 @ 12:30:07 #24
442397 UitStraling
pi_169042768
Ok nog eentje dan, voor 6000 dollar aan verkeersboetes verzamelen in Australië en daarom het land niet uitmogen maar zo'n stennis bij de douane maken dat ze het maar lieten bij 15 jaar inreisverbod :')
pi_169042893
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Ok nog eentje dan, voor 6000 dollar aan verkeersboetes verzamelen in Australië en daarom het land niet uitmogen maar zo'n stennis bij de douane maken dat ze het maar lieten bij 15 jaar inreisverbod :')
Stennis maken als een baas.Klasse!
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169083866
Dit gaat vast niemand geloven maar ik heb laatst nog een BN'er (zal de naam niet noemen) in haar mond geplast.
Sue Me
pi_169083881
Ik had een keer griep. Zo ziek. Heb ik dus gewoon 24 uur lang niemand aangerand!
pi_169084213
De hele dag gezopen in een kroeg die later in de avond een bardancing werd.

Toen in gevecht geraakt met de uitsmijters want ik was volgens hun te dronken... ik herinner mij dat ik op de grond lag met 2 t-shirts van hun in mijn handen en 5 man sterk boven op mij..

Uiteindelijk meegenomen door de politie en wouden ze mij een nacht vast zetten

Toen maar een smoes opgehangen dat ik ghb verslaafd was en ze mij op basis daarvan niet vast mochten houden. "Dat had ik ergens in de krant gelezen"

Vervolgens hadden ze er een arts van de ggd bij gehaald.. en ik had van te voren heel snel adem gehaald waardoor ik ging zweten en mijn hartslag omhoog ging..

Hij doet even snel zijn checks en 10 min later komt er een boze agent aan die chagrijnig meldt dat hun mij op last van de ggd niet vast mogen houden.

En een half jaar later kreeg ik een brief dat ik vanwege gebrek aan bewijs ik vrijgesproken werd van mishandeling van die uitsmijters.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_169085314
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:01 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Geen idee, we zijn al jaren uit elkaar en ik spreek haar zelden.

[..]

Het eerste contact was via het internet. dus ik kende haar al een beetje toen ik haar in de VS ontmoette.
Waarom ben je er dan nog mee getrouwd? Mss niet helemaal handig als je nog eens een keer met iemand anders wil trouwen?
Sue Me
  donderdag 23 februari 2017 @ 20:07:03 #30
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_169099855
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 09:50 schreef Staaf het volgende:

[..]

Waarom ben je er dan nog mee getrouwd? Mss niet helemaal handig als je nog eens een keer met iemand anders wil trouwen?
Klopt, maar we zijn in de VS getrouwd. Het huwelijk is niet in Nederland geregistreerd/gelegaliseerd. Ik vind het teveel gedoe om vanuit Nederland een echtscheidingsprocedure in werking te stellen aangezien ze niet echt meewerkt. Bovendien heb ik er in Nederland totaal geen last van dat we in de VS op papier nog getrouwd zijn. Het kost tijd en geld zonder dat het me ook maar iets oplevert.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_169100812
Ik durf het niet eens te posten allemaal hier.. maar ik heb aardig domme dingen gedaan.

Paar dingen:

- Vrienden maken met een maffiabaas op vakantie en de rest van de tijd met de 'don' hoeren en sloeren (inclusief magnums dure champagne en zijn vrouwelijke entourage, vip clubs en noem maar op)

- Als student werkte ik in de horeca, ipv mijn echte pauze met een meisje in het washok achter gekropen voor een vluggertje. Zij knetterlam op een familiebruiloft... ik heb het gvd nog even met mijn baas ovelregd ook (zo braaf ben ik dan weer wel).. mag ik ipv mijn pauze even gebruik maken van het hok achter.... (kreeg ik een high five.. wat een kerel)

- Onder invloed van xtc in het bos terecht komen. Aldaar met wildvreemden gefeest, die waren daar ook onder invloed van iets. Het is dat de vriend waarmee ik was hetzelfde had meegemaakt, want ik dacht achteraf dat ik het misschien ingebeeld had....

- In mijn eentje een tocht in de bergen maken van een paar dagen, wildkamperen en na een paar dagen weer terug de bewoonde wereld in (ik werkte daar)

- Ruzie en vechtpartij, heb ik er twee tanden uitgeslagen bij iemand...best spijtig.. ben hem snel gepeerd... ben weken bang geweest dat de politie toch en keer langs zou komen.

- Onder invloed van iets met 220 km per uur in de nacht naar huis geknald in een patserbak met 12 cilinders van een ander...(echt met stip het domste wat ik ooit gedaan heb, ja ik weet het, echt waar).

Ik ben een tijdje best op vage plekken geweest, op undergroundfeestjes op verboden plekken (bunkers, onder een snelweg, bos) rare vrienden gemaakt in NL en het butenland, op afterparties terechtgekomen waar het geweldig was. MAar ook wel eens heel snel weggegaan toen het echt te gek werd... bijvoorbeeld een after waar een kilo pep op tafel werd gelegd.... Of met een clubje stappen die ik niet goed kenden, dat waren een soort hooligans... en gedroegen zich ook zo... (dat was kut). Sowieso wel een tijdje teveel in het nachtleven rondgehangen, met teveel vage types, halve en hele criminelen als 'vriend' hebben en was bijna in de verkeerde wereld terecht gekomen. Dingen met drugs, wapens, etc. Ik was gelukkig niet diep genoeg erin en ik heb nooit iets voor ze gedaan, ik ging gewoon gezellig met ze feesten enzo.

Wel mooie tijd gehad. Nu al jaren een brave huisvader, ik doe wel eigenwijze dingen, maar zo onverantwoordelijk nooit meer. Heb nu ook een baan bij een groot bedrijf op aardig niveau, daar zouden ze dit echt niet moeten weten... alhoewel al die ouwe corpsballen in het management ook wel van een feestje houden...
Whatever...
  donderdag 23 februari 2017 @ 22:11:06 #32
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_169105142
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:26 schreef Spanky78 het volgende:
Ik durf het niet eens te posten allemaal hier.. maar ik heb aardig domme dingen gedaan.

Paar dingen:

- Vrienden maken met een maffiabaas op vakantie en de rest van de tijd met de 'don' hoeren en sloeren (inclusief magnums dure champagne en zijn vrouwelijke entourage, vip clubs en noem maar op)

- Als student werkte ik in de horeca, ipv mijn echte pauze met een meisje in het washok achter gekropen voor een vluggertje. Zij knetterlam op een familiebruiloft... ik heb het gvd nog even met mijn baas ovelregd ook (zo braaf ben ik dan weer wel).. mag ik ipv mijn pauze even gebruik maken van het hok achter.... (kreeg ik een high five.. wat een kerel)

- Onder invloed van xtc in het bos terecht komen. Aldaar met wildvreemden gefeest, die waren daar ook onder invloed van iets. Het is dat de vriend waarmee ik was hetzelfde had meegemaakt, want ik dacht achteraf dat ik het misschien ingebeeld had....

- In mijn eentje een tocht in de bergen maken van een paar dagen, wildkamperen en na een paar dagen weer terug de bewoonde wereld in (ik werkte daar)

- Ruzie en vechtpartij, heb ik er twee tanden uitgeslagen bij iemand...best spijtig.. ben hem snel gepeerd... ben weken bang geweest dat de politie toch en keer langs zou komen.

- Onder invloed van iets met 220 km per uur in de nacht naar huis geknald in een patserbak met 12 cilinders van een ander...(echt met stip het domste wat ik ooit gedaan heb, ja ik weet het, echt waar).

Ik ben een tijdje best op vage plekken geweest, op undergroundfeestjes op verboden plekken (bunkers, onder een snelweg, bos) rare vrienden gemaakt in NL en het butenland, op afterparties terechtgekomen waar het geweldig was. MAar ook wel eens heel snel weggegaan toen het echt te gek werd... bijvoorbeeld een after waar een kilo pep op tafel werd gelegd.... Of met een clubje stappen die ik niet goed kenden, dat waren een soort hooligans... en gedroegen zich ook zo... (dat was kut). Sowieso wel een tijdje teveel in het nachtleven rondgehangen, met teveel vage types, halve en hele criminelen als 'vriend' hebben en was bijna in de verkeerde wereld terecht gekomen. Dingen met drugs, wapens, etc. Ik was gelukkig niet diep genoeg erin en ik heb nooit iets voor ze gedaan, ik ging gewoon gezellig met ze feesten enzo.

Wel mooie tijd gehad. Nu al jaren een brave huisvader, ik doe wel eigenwijze dingen, maar zo onverantwoordelijk nooit meer. Heb nu ook een baan bij een groot bedrijf op aardig niveau, daar zouden ze dit echt niet moeten weten... alhoewel al die ouwe corpsballen in het management ook wel van een feestje houden...
Leuke avonturen en heel herkenbaar. :D

Zo heb ik (Rotterdammer en Feyenoorder) in Amsterdam eens via een kennis 2 Ajacieden (harde kern, volledig ondergetattoeerd) ontmoet. Uiteindelijk met die gasten in een leegstaande woning van een overleden oom in Amstelveen beland en daar tot in de vroege ochtend gezopen, gesnoven en geslikt. Daarna nog naast een van die gasten een tukkie gedaan op een matras tussen de pitbulls. _O- Ze waren ook nog eens zo vriendelijk om me rond het middaguur een lift te geven naar het station.

Ook ben ik een keer in Amsterdam twee Amerikaanse zussen (twee-eiige tweeling, heb later hun paspoorten gecheckt) tegengekomen tijdens het stappen. Ik was toen al 33, zij 21. Van de ene naar de andere tent gegaan totdat Savoy de enig overgebleven optie was. Daar zijn we niet lang gebleven omdat een van die meiden met een vage Marokkaan aan de praat was geraakt en ik haar non-verbaal duidelijk moest maken dat het niet verstandig was en dat het tijd was om te vertrekken. Taxi naar hun hotel genomen en daar seks gehad. Gekke wijven hebben elkaar afgelebberd en liggen beffen. Pas toen ik de volgende dag nuchter was besefte ik hoe bizar dat eigenlijk was.

Een goede vriend had via een datingsite een wat oudere dame (51) aan de haak geslagen. Op het eerste gezicht een keurige dame, hoteleigenares en verzorgd uiterlijk. Maar goed, die maat had haar uitgenodigd voor een feestje bij hem thuis. Ze was echt gruwelijk irritant. Dacht blijkbaar dat ze de mannen wel in de stemming kon krijgen voor een gang bang door steeds meer kleding uit te trekken en de hele tijd op en aan ons te zitten. Op een geven moment zat ze in een fauteuil in haar lingerie en zat een andere vriend voor haar op de vloer met 4 vingers in d'r kut. Meer dan dat heeft ze niet gekregen. Even later verdwenen zij en die maat die haar had uitgenodigd naar de slaapkamer en kon de rest eindelijk relaxt doorfeesten. Ik heb haar de volgende ochtend nog even gezien toen ik in de keuken aan de thee zat en die vriend achter haar stond en z'n vingers in haar strot stond te duwen. Ze had voor het eerst een pilletje geslikt en die was niet goed gevallen. :')

Zo heb ik nog wel meer gekke dingen gezien en/of zelf gedaan.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 23 februari 2017 @ 22:51:06 #33
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169106298
Ik heb laatst gepoept met de deur open. Sta er nog van te trillen.
Fade to Black
pi_169108401
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:11 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Leuke avonturen en heel herkenbaar. :D

Zo heb ik (Rotterdammer en Feyenoorder) in Amsterdam eens via een kennis 2 Ajacieden (harde kern, volledig ondergetattoeerd) ontmoet. Uiteindelijk met die gasten in een leegstaande woning van een overleden oom in Amstelveen beland en daar tot in de vroege ochtend gezopen, gesnoven en geslikt. Daarna nog naast een van die gasten een tukkie gedaan op een matras tussen de pitbulls. _O- Ze waren ook nog eens zo vriendelijk om me rond het middaguur een lift te geven naar het station.

Ook ben ik een keer in Amsterdam twee Amerikaanse zussen (twee-eiige tweeling, heb later hun paspoorten gecheckt) tegengekomen tijdens het stappen. Ik was toen al 33, zij 21. Van de ene naar de andere tent gegaan totdat Savoy de enig overgebleven optie was. Daar zijn we niet lang gebleven omdat een van die meiden met een vage Marokkaan aan de praat was geraakt en ik haar non-verbaal duidelijk moest maken dat het niet verstandig was en dat het tijd was om te vertrekken. Taxi naar hun hotel genomen en daar seks gehad. Gekke wijven hebben elkaar afgelebberd en liggen beffen. Pas toen ik de volgende dag nuchter was besefte ik hoe bizar dat eigenlijk was.

Een goede vriend had via een datingsite een wat oudere dame (51) aan de haak geslagen. Op het eerste gezicht een keurige dame, hoteleigenares en verzorgd uiterlijk. Maar goed, die maat had haar uitgenodigd voor een feestje bij hem thuis. Ze was echt gruwelijk irritant. Dacht blijkbaar dat ze de mannen wel in de stemming kon krijgen voor een gang bang door steeds meer kleding uit te trekken en de hele tijd op en aan ons te zitten. Op een geven moment zat ze in een fauteuil in haar lingerie en zat een andere vriend voor haar op de vloer met 4 vingers in d'r kut. Meer dan dat heeft ze niet gekregen. Even later verdwenen zij en die maat die haar had uitgenodigd naar de slaapkamer en kon de rest eindelijk relaxt doorfeesten. Ik heb haar de volgende ochtend nog even gezien toen ik in de keuken aan de thee zat en die vriend achter haar stond en z'n vingers in haar strot stond te duwen. Ze had voor het eerst een pilletje geslikt en die was niet goed gevallen. :')

Zo heb ik nog wel meer gekke dingen gezien en/of zelf gedaan.
Die tweeeiige 2ling was wel baas. Had je ze wijs gemaakt dat je film producer was ofzo?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 13:56:03 #35
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_169115679
-Drugs op rare plekken gedaan. Zoals ik eerder zei xtc in de dierentuin en daar lopen kotsen, de dag voor oud en nieuw ermee uitgeweest in een kroeg die zowat leeg was, op een examenfeestje van iemand. Speed in het casino, op school, tijdens het avond eten met het gezin genomen. Stoned in de kerk.

-Na het uitgaan voor het eerst seks gehad in een kamer waarin 2 bedden stonden, ik in het ene bed met iemand en een vriend van me in het andere bed met een vriendin van die meid. Nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld aangezien ik merkt dat hij af en toe naar me zat te kijken en ik in het begin tegen die meid had gezegd dat ik geen maagd meer was :')

-Eerste keer dat ik echt goed bad ging op alcohol was geen pretje. Gekotst in de club door er vervolgens door een uitsmijter uitgegooid te worden en vol voor een rij mensen op je plaat te gaan en met je kop tegen een hek aan te stoten. Vervolgens met een flinke bloedneus helemaal uitgesmeerd op m'n gezicht op een bankje neergezet te worden. Politie dacht dat ik gevochten had, die hadden toen mannetjes van het rode kruis ofzo geroepen die me meenamen naar hun EHBO post. Daar nog een keer gekotst en hele lulverhalen lopen vertellen. Maat van me kwam me ophalen die heeft me naar zn studentenhuis gedragen. Daar nog een keer gekotst en op de vloer in slaap gevallen.

-Voorderest nog weleens gevochten met een goede vriend na het uitgaan (misverstand van hem was het uiteindelijk, is ook niet meer goedkomen), verloren en vervolgens bont en blauw de eerste bus naar huis gepakt terwijl iedereen me zat aan te staren.

-Vriend uit de vriendengroep heeft ruzie gemaakt met een andere vriendengroep waardoor dat bijna op ieder lokaal feest in de omgeving matten wordt.

-Eerste werkdag binnen 20 minuten een machine gesloopt. Gelukkig kon hij gerepareerd worden en was de baas niet al te boos.

-M'n eindexamen Frans afgekeken waardoor ik een 5,4 had gehaald. Als ik een 5 had gehaald of lager was ik gezakt. Frans was m'n slechtste vak, haalde voor oefenexamens nooit hoger dan een 4.

[ Bericht 0% gewijzigd door warp995 op 24-02-2017 14:16:34 ]
  vrijdag 24 februari 2017 @ 13:57:40 #36
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169115700
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:40 schreef Poes. het volgende:
Ik vertelde dit verhaal laatst eens hier op FOK! en men vond het wel bizar :7 Bizar dat het gelukt is.

Gratis rijbewijs van het UWV

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar idd dat je anderen voor jouw shit laat betalen :r walgelijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 15:22:39 #37
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_169117648
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:11 schreef KillemWieft het volgende:
Ook ben ik een keer in Amsterdam twee Amerikaanse zussen (twee-eiige tweeling, heb later hun paspoorten gecheckt) tegengekomen tijdens het stappen. Taxi naar hun hotel genomen en daar seks gehad. Gekke wijven hebben elkaar afgelebberd en liggen beffen. P
Godver _O_ :9 _O_
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_169117768
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 13:56 schreef warp995 het volgende:
-Drugs op rare plekken gedaan. Zoals ik eerder zei xtc in de dierentuin en daar lopen kotsen, de dag voor oud en nieuw ermee uitgeweest in een kroeg die zowat leeg was, op een examenfeestje van iemand. Speed in het casino, op school, tijdens het avond eten met het gezin genomen. Stoned in de kerk.

-Na het uitgaan voor het eerst seks gehad in een kamer waarin 2 bedden stonden, ik in het ene bed met iemand en een vriend van me in het andere bed met een vriendin van die meid. Nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld aangezien ik merkt dat hij af en toe naar me zat te kijken en ik in het begin tegen die meid had gezegd dat ik geen maagd meer was :')

-Eerste keer dat ik echt goed bad ging op alcohol was geen pretje. Gekotst in de club door er vervolgens door een uitsmijter uitgegooid te worden en vol voor een rij mensen op je plaat te gaan en met je kop tegen een hek aan te stoten. Vervolgens met een flinke bloedneus helemaal uitgesmeerd op m'n gezicht op een bankje neergezet te worden. Politie dacht dat ik gevochten had, die hadden toen mannetjes van het rode kruis ofzo geroepen die me meenamen naar hun EHBO post. Daar nog een keer gekotst en hele lulverhalen lopen vertellen. Maat van me kwam me ophalen die heeft me naar zn studentenhuis gedragen. Daar nog een keer gekotst en op de vloer in slaap gevallen.

-Voorderest nog weleens gevochten met een goede vriend na het uitgaan (misverstand van hem was het uiteindelijk, is ook niet meer goedkomen), verloren en vervolgens bont en blauw de eerste bus naar huis gepakt terwijl iedereen me zat aan te staren.

-Vriend uit de vriendengroep heeft ruzie gemaakt met een andere vriendengroep waardoor dat bijna op ieder lokaal feest in de omgeving matten wordt.

-Eerste werkdag binnen 20 minuten een machine gesloopt. Gelukkig kon hij gerepareerd worden en was de baas niet al te boos.

-M'n eindexamen Frans afgekeken waardoor ik een 5,4 had gehaald. Als ik een 5 had gehaald of lager was ik gezakt. Frans was m'n slechtste vak, haalde voor oefenexamens nooit hoger dan een 4.
Dit is niet bizar maar gewoon extreem tokkie.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 17:04:29 #39
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_169119796
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dit is niet bizar maar gewoon extreem tokkie.
Ik ben er dan ook niet trots op nee. Tuurlijk zijn dit geen dingen die ik met veel charisma aan andere vertel :')
pi_169123925
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dit is niet bizar maar gewoon extreem tokkie.
Als je dat al tokkie vindt, dan doe ik mijn verhalen liever niet :D
Lambo of Rekt
pi_169124077
En Oja, dingen als raften, canyoning, slapen in sneeuwholen bij - 25, paragliding, duiken, bergbeklimmen in de zomer en winter een vlot bouwen en een paar dagen een rivier afzakken op een zelfgebouwd vlot.
Whatever...
pi_169128605
Nog een lijst (nieuw en oud door elkaar):

- Toen ik jonger was heb ik mijn ouders wijsgemaakt dat ik bij een vriendin bleef slapen en heb ik ondertussen bij mijn vriend gelogeerd (paar x gedaan).

- Ik kwam een oude bekende tegen, maar ik had totaal geen zin om te praten, dus gedaan alsof ik haar niet herkende. Na een tijdje kwam ze naar me toe en vroeg of ik Highlighter was en ik zei nee ik ben haar nicht, maar we hebben geen contact.

- Keihard in een winkelcentrum lopen schreeuwen aan de telefoon, omdat ik hele erge ruzie had met mijn ex.

- Ooit een keer moeten oppassen op een peuter. Peuter had gepoept en zijn luier moest verschoond worden. Ik kan niet tegen vieze luchtjes, dus heb ik eerst een deofles vrijwel leeggespoten in de kamer en op zijn achterwerk (op zijn broekje dan) en daarna had ik pas moed om de luier te verschonen. Was overigens alsnog geen pretje.

- Meerdere keren gedate met een jongen die dacht dat we een relatie hadden. Ik durfde het niet uit te maken, omdat hij nogal dramatisch, heftig en hard kon reageren. Uiteindelijk steeds de geplande dates afgezegd, geen aandacht aan hem besteed en ervoor gezorgd dat hij het uitmaakte met mij ipv ik met hem :')
Hij belde op een gegeven moment om te zeggen dat hij niet meer verder wilde met mij, omdat hij het gevoel had dat hij steeds aan een dood paard aan het trekken was _O-
Mijn reactie was okee is prima en ik voelde me opgelucht :P
  zaterdag 25 februari 2017 @ 00:23:01 #43
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_169128695
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die tweeeiige 2ling was wel baas. Had je ze wijs gemaakt dat je film producer was ofzo?
Haha nee. Ik heb eigenlijk helemaal niks bijzonders gedaan. Ze hadden gewoon zin om lekker gek te doen denk ik.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 26 februari 2017 @ 20:34:02 #44
282714 Sovjet
CCCP &#9773;
pi_169162595
Ik heb, vooral in de ogen van anderen, heel veel bizarre dingen gedaan... na een hele reeks van geweldadige incidenten, verspreid over enkele jaren, moest ik in therapie en werd er een antisociale persoonlijkheidsstoornis (er werd zelfs geneigd naar een psychopathische persoonlijkheidsstoornis) vastgesteld. Volgens mijn psychiater toen der tijd als gevolg van een slechte jeugd. Zeer apart is wel dat na de diagnose de hulp werd afgekapt... enkele jaren later wel nog tijdje bij het Riagg gelopen. De impulsieve woedeaanvallen heb ik overigens al enkele jaren niet meer. Eigenlijk toen ik uit mijn ouderlijk huis ging ebte dat weg. Heel soms voel ik van binnen wel een bepaalde vorm van woede opbouwen maar weet het altijd goed te onderdrukken. Droom/fantaseer wel nog steeds erg vaak over moorden.

Hele kleine opsomming dan maar:

- In groep 5 mijn lerares met een stoel geslagen en vervolgens tafeltje op der gegooid.

- In zowel groep 7 en 8 paar keer klasgenoten tijdens gym expres met een knuppel geslagen.

- In groep 8 een klasgenoot neergestoken met een schaar.

- Tijdens mijn gehele jeugd enkele malen mijn oudste zus gewurgd totdat ze buiten bewustzijn raakte. Dit heb ik ook tijdens mijn tienerjaren bij een vriendinnetje twee keer gedaan.

Ik ben voor meerdere incidenten overigens veroordeeld geweest... overigens enkel tot taakstraffen en schadevergoedingen. Taakstraf onder andere vervuld in een keuken bij een bejaardentehuis...

Heb zelf nergens spijt van, ik leef in het heden en naar de toekomst. Niet in het verleden. Heb er ook zelf geen moeite mee dat ik verminderde empathie heb voor anderen, de eerste persoon waar ik mezelf pas echt bij kon inleven was mijn dochter toen ze een gat in der hoofd viel nadat ze door haar broertje van de bank afgeduwd was tegen de salontafel. Voor het eerst voelde ik me lichaam warm worden en me hart extreem snel kloppen.

Ik weet dat het voor mijn partner (en vroegere vriendinnen) wel een lastig iets is om mee te leven. Wat dat betreft kon ik altijd makkelijk vriendinnen krijgen daar ik zeer manipulatief en dominerend kan zijn... echter liepen (tot mijn huidige partner) alle relaties stuk door mijn gedrag, bijvoorbeeld weinig medeleven wanneer ze dat verwachten van me, het domineren en doordrukken van mijn meningen en beslissingen, etcetera...

Overigens denken de meeste mensen dat sociopaten totaal géén empathie hebben. Dit is absoluut niet waar... ik heb wel degelijk empathie, enkel verminderd, en kan het eigenlijk indien ik wil gewoon uitschakelen. Mijn vroegere psychiater zei dat het eigenlijk maar een schijnvorm van empathie was, die ik gebruikte als manipulatief middel. Echter weet ik wel beter... vooral na de geboorte van mijn kinderen...
☭ Да здравствует коммунизма! ☭
  zondag 26 februari 2017 @ 20:36:54 #45
282714 Sovjet
CCCP &#9773;
pi_169162726
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 13:56 schreef warp995 het volgende:
Nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld aangezien ik merkt dat hij af en toe naar me zat te kijken
Je wist dat hij keek, omdat je zelf naar hem keek dus? HA! GAAAAAAAAYYYYY!!!! :W
☭ Да здравствует коммунизма! ☭
pi_169162963
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 07:15 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben wel eens in een compleet vreemde auto gestapt :') Stond op iemand te wachten en ik kende haar auto niet echt en deze deed aan de omschrijving die ze had gegeven, dus ik stapte vrolijk in. Die gezichten van die mensen _O-
Heb ik ook gehad. Ik wilde gaan pinnen, parkeer mijn auto, er stap een gozer in en die zegt: "2 gram graag". Ik kijk hem aan, hij kijkt mij aan en stamelt: "oooh verkeerde"
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 26 februari 2017 @ 20:43:21 #47
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_169163049
quote:
15s.gif Op zondag 26 februari 2017 20:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad. Ik wilde gaan pinnen, parkeer mijn auto, er stap een gozer in en die zegt: "2 gram graag". Ik kijk hem aan, hij kijkt mij aan en stamelt: "oooh verkeerde"
_O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 27 februari 2017 @ 12:51:56 #48
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_169175708
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 20:36 schreef Sovjet het volgende:

[..]

Je wist dat hij keek, omdat je zelf naar hem keek dus? HA! GAAAAAAAAYYYYY!!!! :W
Ooghoeken
pi_169178731
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 20:34 schreef Sovjet het volgende:
Ik heb, vooral in de ogen van anderen, heel veel bizarre dingen gedaan... na een hele reeks van geweldadige incidenten, verspreid over enkele jaren, moest ik in therapie en werd er een antisociale persoonlijkheidsstoornis (er werd zelfs geneigd naar een psychopathische persoonlijkheidsstoornis) vastgesteld. Volgens mijn psychiater toen der tijd als gevolg van een slechte jeugd. Zeer apart is wel dat na de diagnose de hulp werd afgekapt... enkele jaren later wel nog tijdje bij het Riagg gelopen. De impulsieve woedeaanvallen heb ik overigens al enkele jaren niet meer. Eigenlijk toen ik uit mijn ouderlijk huis ging ebte dat weg. Heel soms voel ik van binnen wel een bepaalde vorm van woede opbouwen maar weet het altijd goed te onderdrukken. Droom/fantaseer wel nog steeds erg vaak over moorden.

Hele kleine opsomming dan maar:

- In groep 5 mijn lerares met een stoel geslagen en vervolgens tafeltje op der gegooid.

- In zowel groep 7 en 8 paar keer klasgenoten tijdens gym expres met een knuppel geslagen.

- In groep 8 een klasgenoot neergestoken met een schaar.

- Tijdens mijn gehele jeugd enkele malen mijn oudste zus gewurgd totdat ze buiten bewustzijn raakte. Dit heb ik ook tijdens mijn tienerjaren bij een vriendinnetje twee keer gedaan.

Ik ben voor meerdere incidenten overigens veroordeeld geweest... overigens enkel tot taakstraffen en schadevergoedingen. Taakstraf onder andere vervuld in een keuken bij een bejaardentehuis...

Heb zelf nergens spijt van, ik leef in het heden en naar de toekomst. Niet in het verleden. Heb er ook zelf geen moeite mee dat ik verminderde empathie heb voor anderen, de eerste persoon waar ik mezelf pas echt bij kon inleven was mijn dochter toen ze een gat in der hoofd viel nadat ze door haar broertje van de bank afgeduwd was tegen de salontafel. Voor het eerst voelde ik me lichaam warm worden en me hart extreem snel kloppen.

Ik weet dat het voor mijn partner (en vroegere vriendinnen) wel een lastig iets is om mee te leven. Wat dat betreft kon ik altijd makkelijk vriendinnen krijgen daar ik zeer manipulatief en dominerend kan zijn... echter liepen (tot mijn huidige partner) alle relaties stuk door mijn gedrag, bijvoorbeeld weinig medeleven wanneer ze dat verwachten van me, het domineren en doordrukken van mijn meningen en beslissingen, etcetera...

Overigens denken de meeste mensen dat sociopaten totaal géén empathie hebben. Dit is absoluut niet waar... ik heb wel degelijk empathie, enkel verminderd, en kan het eigenlijk indien ik wil gewoon uitschakelen. Mijn vroegere psychiater zei dat het eigenlijk maar een schijnvorm van empathie was, die ik gebruikte als manipulatief middel. Echter weet ik wel beter... vooral na de geboorte van mijn kinderen...
Ja ik snap de diagnose wel. Je klas genoten waren vast blij met je.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_169179040
Ik vind heel veel dat hier genoemd wordt niet echt bizar ;(
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')