abonnement Unibet Coolblue
pi_169025543
-

[ Bericht 43% gewijzigd door za18za18 op 20-02-2017 16:12:03 ]
pi_169025639
We hebben tegenwoordig meerdere universiteiten met 50% of meer decentrale selectie plekken. Als je daar niet binnenkomt, ben je gewoon niet geschikt.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 20 februari 2017 @ 15:45:45 #3
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169025717
België is juist een stuk goedkoper, zelfde taal en heeft volgens mij alleen een toeganstoets, tenminste dat was zo toen ik van de middelbare afkwam.
Genoeg Nederlanders die daar studeren.

Goede research als je dit niet weet.
吴 曼 迪
pi_169025757
[-

[ Bericht 100% gewijzigd door za18za18 op 20-02-2017 16:12:11 ]
pi_169025768
-

[ Bericht 37% gewijzigd door za18za18 op 20-02-2017 16:12:19 ]
pi_169025866
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:47 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Dat is van de laatste jaren, in mijn tijd was het computer loting.
En daarnaast klopt je vaststelling niet.
De mensen die via een ander traject binnenkomen schijnen uiteindelijk meer capaciteiten te bezitten; zoals meerdere studies afgerond, werkervaring etc.
Je reactie getuigt van arrogantie en heeft weinig toegevoegde waarde.
Het blijkt meermalen uit onderzoek dat studenten die ingeloot worden minder goed presteren binnen de opleiding geneeskunde dan mensen die via decentrale selectie binnenkomen. Dat is geen arrogantie, dat is mijn afstudeeronderzoek. :)

Verder: als je geneeskunde wilt studeren, moet je dat gaan doen. Niet gaan zitten mauwen dat je weetikhoeveel jaar geleden niet bent ingeloot. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_169025976
Begin ergens niet aan als je geen backup plan hebt..
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 20 februari 2017 @ 16:04:31 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169026024
Gewoon een jaartje jezelf leren kennen in Australië
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169026025
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:47 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Dat is van de laatste jaren, in mijn tijd was het computer loting.
En daarnaast klopt je vaststelling niet.
De mensen die via een ander traject binnenkomen schijnen uiteindelijk meer capaciteiten te bezitten; zoals meerdere studies afgerond, werkervaring etc.
Je reactie getuigt van arrogantie en heeft weinig toegevoegde waarde.
Koekoek
pi_169026050
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het blijkt meermalen uit onderzoek dat studenten die ingeloot worden minder goed presteren binnen de opleiding geneeskunde dan mensen die via decentrale selectie binnenkomen. Dat is geen arrogantie, dat is mijn afstudeeronderzoek. :)

Verder: als je geneeskunde wilt studeren, moet je dat gaan doen. Niet gaan zitten mauwen dat je weetikhoeveel jaar geleden niet bent ingeloot. :')
Volgens mij beantwoord je met je berichten geen van de 2 vragen die ik heb gesteld.
Wat is precies je bijdrage? Behalve de arrogante toon (die je nog steeds wil overbrengen)?

Ik neem aan dat je via een decentrale selectie bent geselecteerd en een paar maanden vrijwilligerswerk hebt gedaan, puur omdat het ''moest''. Want je hebt 0 procent inlevingsvermogen.

Loting of decentrale selectie is altijd een stuk geluk hebben; want je beoordeelt mensen ook (op afstand) op subjectieve waarden en niet puur op kennis of het gehele plaatje. Blijkbaar heb je dit nog niet begrepen.
Je zou wel anders oordelen als je ook het moeilijke proces moest doorlopen om het e.a. te bereiken. Want die mensen kom ik genoeg tegen en die zijn een stuk behulpzamer.
Maar je komt jezelf ongetwijfeld wel tegen.
  Forum Admin maandag 20 februari 2017 @ 16:07:18 #11
35723 crew  GGMM
pi_169026061
Dit topic kan wel een leuke mop gebruiken.

Er was eens een konijn en die ging naar de bakker. hij vroeg: bakker heeft u worteltjes taart??? nee zegt de bakker en sipjes ging het konijn naar huis. de volgende dag ging het konijn weer naar de bakker bakker heeft u worteltjes taart?? nee zegt de bakker en sipjes ging het konijn naar huis. toen dacht de bakker ik ga worteltjes taart bakkken. en hij was twaalf uur lang bezig met worteltjes taart bakken de volgende dag kwam het konijn weer naar de bakker bakker heeft u worteltjes taart? ja zegt de bakker ik heb worteltjes taart. zegt het konijn: vies he????
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169026086
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:07 schreef GGMM het volgende:
Dit topic kan wel een leuke mop gebruiken.

Er was eens een konijn en die ging naar de bakker. hij vroeg: bakker heeft u worteltjes taart??? nee zegt de bakker en sipjes ging het konijn naar huis. de volgende dag ging het konijn weer naar de bakker bakker heeft u worteltjes taart?? nee zegt de bakker en sipjes ging het konijn naar huis. toen dacht de bakker ik ga worteltjes taart bakkken. en hij was twaalf uur lang bezig met worteltjes taart bakken de volgende dag kwam het konijn weer naar de bakker bakker heeft u worteltjes taart? ja zegt de bakker ik heb worteltjes taart. zegt het konijn: vies he????
:D :')
pi_169026112
In 2004 was er al decentrale selectie. Wat wil je er nu mee?
pi_169026135
Niets, ik weet genoeg.
Succes allemaal
pi_169026182
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:06 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Volgens mij beantwoord je met je berichten geen van de 2 vragen die ik heb gesteld.
Wat is precies je bijdrage? Behalve de arrogante toon (die je nog steeds wil overbrengen)?

Ik neem aan dat je via een decentrale selectie bent geselecteerd en een paar maanden vrijwilligerswerk hebt gedaan, puur omdat het ''moest''. Want je hebt 0 procent inlevingsvermogen.

Loting of decentrale selectie is altijd een stuk geluk hebben; want je beoordeelt mensen ook (op afstand) op subjectieve waarden en niet puur op kennis of het gehele plaatje. Blijkbaar heb je dit nog niet begrepen.
Je zou wel anders oordelen als je ook het moeilijke proces moest doorlopen om het e.a. te bereiken. Want die mensen kom ik genoeg tegen en die zijn een stuk behulpzamer.
Maar je komt jezelf ongetwijfeld wel tegen.
Ik studeer helemaal geen geneeskunde. :') Verder heb je geen flauw idee van wie er wel of geen moeilijke processen hebben doorlopen. Je bent gewoon een zielepiet die graag zeikt maar geen actie onderneemt.

Wat weerhoudt je ervan om nu mee te doen aan de decentrale selectie en alsnog geneeskunde te studeren? En als je nu geen geneeskunde meer wilt studeren, waarom boeit het dan nog dat je dat vroeger ook niet hebt gestudeerd?
Your opinion of me is none of my business.
pi_169026311
Denk volgende keer eens een minuut langer na voordat je een topic opent. Dat voorkomt dit soort lege posts AIDS.
Ja doei.
pi_169026374
Goeie OP.
Noot noot.
pi_169026473
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Denk volgende keer eens een minuut langer na voordat je een topic opent. Dat voorkomt dit soort lege posts AIDS.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169026484
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:06 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Volgens mij beantwoord je met je berichten geen van de 2 vragen die ik heb gesteld.
Wat is precies je bijdrage? Behalve de arrogante toon (die je nog steeds wil overbrengen)?

Ik neem aan dat je via een decentrale selectie bent geselecteerd en een paar maanden vrijwilligerswerk hebt gedaan, puur omdat het ''moest''. Want je hebt 0 procent inlevingsvermogen.

Loting of decentrale selectie is altijd een stuk geluk hebben; want je beoordeelt mensen ook (op afstand) op subjectieve waarden en niet puur op kennis of het gehele plaatje. Blijkbaar heb je dit nog niet begrepen.
Je zou wel anders oordelen als je ook het moeilijke proces moest doorlopen om het e.a. te bereiken. Want die mensen kom ik genoeg tegen en die zijn een stuk behulpzamer.
Maar je komt jezelf ongetwijfeld wel tegen.
_O- :') _O- :D :'( :D
Ja doei.
  Forum Admin maandag 20 februari 2017 @ 16:41:23 #20
35723 crew  GGMM
pi_169026674
Jammer dat mijn mopje niet heeft geholpen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 20 februari 2017 @ 16:41:28 #21
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169026679
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:06 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Volgens mij beantwoord je met je berichten geen van de 2 vragen die ik heb gesteld.
Wat is precies je bijdrage? Behalve de arrogante toon (die je nog steeds wil overbrengen)?

Ik neem aan dat je via een decentrale selectie bent geselecteerd en een paar maanden vrijwilligerswerk hebt gedaan, puur omdat het ''moest''. Want je hebt 0 procent inlevingsvermogen.

Loting of decentrale selectie is altijd een stuk geluk hebben; want je beoordeelt mensen ook (op afstand) op subjectieve waarden en niet puur op kennis of het gehele plaatje. Blijkbaar heb je dit nog niet begrepen.
Je zou wel anders oordelen als je ook het moeilijke proces moest doorlopen om het e.a. te bereiken. Want die mensen kom ik genoeg tegen en die zijn een stuk behulpzamer.
Maar je komt jezelf ongetwijfeld wel tegen.
Dus als je door toeval bent ingeloot heb je een moeilijk proces doorlopen als toelating door een decentrale selectie? Juist.
吴 曼 迪
pi_169026774
TS heeft OP weggehaald, topic gaat daarom dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')