abonnement Unibet Coolblue
pi_169024782
Hallo!
Voor mijn Master Marketing Management doe ik onderzoek naar het vertrouwen dat consumenten hebben in vakantie accommodaties die online aangeboden worden en hun bereidheid om hiervoor te betalen. Mijn doelgroep bestaat uit mensen woonachtig in Nederland boven de 18 jaar oud.

Ik heb ongeveer 250 respondenten nodig dus ik kan iedere hulp gebruiken. Mochten jullie ook aan het afstuderen zijn laat dan even een berichtje achter met jullie vragenlijst en dan vul ik deze ook in!

Alvast bedankt!

De link naar mijn vragenlijst: edit

[ Bericht 12% gewijzigd door UIO_AMS op 20-02-2017 15:27:17 ]
pi_169024895
Hallo Anna, ik ga eens kijken!
pi_169024976
Waar is Trianon Borgo Pio?
Kijk ergens in Azië dan zeg ik 35 á 50 euro voor een nachtje, maar in Europa kan dat wel een drie keer zoveel zijn.

Edit gevonden het is in Rome en dat is vaak duur.
  Moderator maandag 20 februari 2017 @ 15:17:28 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_169025185
En dit topic blijft open. De rest is gesloten. Deze staat in het juiste forum.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_169025332
Ik heb hem ingevuld, weetje ik heb de laatste tijd niet meer zo'n goed vertrouwen in dat soort sites. Bij mijn laatste hotel liep de poep en de pies (sorry voor mijn woorden) van de kamer erboven letterlijk langs de badkamertegels naar beneden. En dan krijgt zo'n hotel toch een 7.9 op de Agoda site als waardering.

De volgende reis boek ik vooraf alleen maar 4-sterren hotels, en alles wat daar onder zit wil ik éérst zelf bekijken voordat ik daar mijn intrek inneem.

Heb uiteraard bij de hoteleigenaar geklaagd, en later ook een filmpje naar Agoda gezonden (zij kunnen er natuurlijk niets aan doen maar ik moest het gewoon kwijt) en heb gezien het mijn 29e hotel was wat ik via hun boekte een korting gegeven voor mijn volgende boeking!
Leuk maar ik had liever gehad dat ze dat smerige hotel van hun website hadden afgetrapt!
  Forum Admin maandag 20 februari 2017 @ 15:24:58 #6
35723 crew  GGMM
pi_169025356
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:23 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik heb hem ingevuld, weetje ik heb de laatste tijd niet meer zo'n goed vertrouwen in dat soort sites. Bij mijn laatste hotel liep de poep en de pies (sorry voor mijn woorden) van de kamer erboven letterlijk langs de badkamertegels naar beneden. En dan krijgt zo'n hotel toch een 7.9 op de Agoda site als waardering.

De volgende reis boek ik vooraf alleen maar 4-sterren hotels, en alles wat daar onder zit wil ik éérst zelf bekijken voordat ik daar mijn intrek inneem.

Heb uiteraard bij de hoteleigenaar geklaagd, en later ook een filmpje naar Agoda gezonden (zij kunnen er natuurlijk niets aan doen maar ik moest het gewoon kwijt) en heb gezien het mijn 29e hotel was wat ik via hun boekte een korting gegeven voor mijn volgende boeking!
Leuk maar ik had liever gehad dat ze dat smerige hotel van hun website hadden afgetrapt!
Je snapt dat TS dit puur doet om af te studeren toch?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator maandag 20 februari 2017 @ 15:25:59 #7
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_169025390
quote:
Door deze enquête in te vullen maakt u kans op een VVV cheque t.w.v. 25 euro. U maakt alleen kans als u alle vragen invult en op het einde uw e-mailadres doorgeeft.
En dat mag dus niet op FOK!.

Jammer maar helaas, dit topic gaat op slot.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')