abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 februari 2017 @ 13:29:16 #1
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_169023291
Waarom zijn bepaald soort mensen zo geil op blondines?
GIste rbij boer zoekt vrouw, de knapste boer koos alleen maar blondines om op gesprek te laten komen. Veel voetballers geilen ook op blondjes net als de succesvolste zakenmannen.
Tuurlijk geilen ook veel mannen op prachtige brunnetttes. Maar ik heb het idee dat die hoge status mannentjes (ook wel engnekken genoemd) vooral geilen op blondjes. Hoe blonder hoe beter hun ogen.

[ Bericht 9% gewijzigd door hugecooll op 20-02-2017 13:40:39 (klaagbaak is geen vraagbaak) ]
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  maandag 20 februari 2017 @ 13:40:54 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169023454
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:29 schreef jantjevertonghen het volgende:

Klacht: oppervlakkige mannen die vrouw sorteren op haarkleur en dus als lustobject zien.
En jij selecteert je vrouw met een Randomizer app toch?

Oeps.... zuid-amerikaanse negerin met een manke poot en een cellulitis bubblebutt. Stiekem nog een keertje op die knop drukken want eigenlijk ben je net zo erg als de rest.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169023498
Goed onderbouwd oordelend onderbuik topic dit
Eerder iets voor klb
  maandag 20 februari 2017 @ 13:43:53 #4
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_169023502
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En jij selecteert je vrouw met een Randomizer app toch?

Oeps.... zuid-amerikaanse negerin met een manke poot en een cellulitis bubblebutt. Stiekem nog een keertje op die knop drukken want eigenlijk ben je net zo erg als de rest.
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En jij selecteert je vrouw met een Randomizer app toch?

Oeps.... zuid-amerikaanse negerin met een manke poot en een cellulitis bubblebutt. Stiekem nog een keertje op die knop drukken want eigenlijk ben je net zo erg als de rest.
Daar heb je gelijk. Maar dan nog is het toch merkwaardig dat blonde vrouwen als het hoogst haalbare worden gezien? Hoewel ook door veel mannen op blondjes word neergekeken (Ik zelf ook, vind ze veelal dom). Maar hoe komt het dat die zogenaamde alfmannetjes altijd de blonde vrouw kiezen? Wat is dat voor kansloos gedrag.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  maandag 20 februari 2017 @ 13:44:18 #5
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_169023507
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:43 schreef Allures het volgende:
Goed onderbouwd oordelend onderbuik topic dit
Eerder iets voor klb
Hij stond in KLB. Maar kreeg een kick van een mod.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_169023550
Blond vind ik niks, maar herken het beeld wel, mijn broers hebben ook blonde vrouwen.
Hi,ras mach galoo de micho
  maandag 20 februari 2017 @ 13:49:02 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169023571
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:43 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

[..]

Daar heb je gelijk. Maar dan nog is het toch merkwaardig dat blonde vrouwen als het hoogst haalbare worden gezien?
Voor elke eigenschap die een vrouw kan hebben heb je hordes mannen die dat associeren met seks of met iets anders wat ze denken te willen.

Zo heb je figuren die alleen maar aziatische chicks lekker vinden en andere vrouwen niet eens opmerken.

Brunettes, groene ogen, sproeten, grote tieten, kleine tieten, slank, dik, heupen, geen huepen....etc... alles heeft een fanclub en elke fanclub heeft fanatieke leden en minder fanatieke leden.

quote:
Hoewel ook door veel mannen op blondjes word neergekeken (Ik zelf ook, vind ze veelal dom). Maar hoe komt het dat die zogenaamde alfmannetjes altijd de blonde vrouw kiezen? Wat is dat voor kansloos gedrag.
Bepaalde mensen uit bepaalde milieus groeien op om (afgezien van de biologische markers) specifieke eigenschappen geil te vinden. Als alle vrienden in je groep lekkere blonde neuktertjes hebben dan ga je dat op een gegeven moment ook associeren met seks. En dus ga je er naar zoeken.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 20 februari 2017 @ 13:51:45 #8
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_169023614
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Voor elke eigenschap die een vrouw kan hebben heb je hordes mannen die dat associeren met seks of met iets anders wat ze denken te willen.

Zo heb je figuren die alleen maar aziatische chicks lekker vinden en andere vrouwen niet eens opmerken.

Brunettes, groene ogen, sproeten, grote tieten, kleine tieten, slank, dik, heupen, geen huepen....etc... alles heeft een fanclub en elke fanclub heeft fanatieke leden en minder fanatieke leden.

[..]

Bepaalde mensen uit bepaalde milieus groeien op om (afgezien van de biologische markers) specifieke eigenschappen geil te vinden. Als alle vrienden in je groep lekkere blonde neuktertjes hebben dan ga je dat op een gegeven moment ook associeren met seks. En dus ga je er naar zoeken.
Dat is ook zo. Maar valt me op dat de zogenaamd succesvolle mannen (voetballers, top carriere boys) relatief vaker geilen op een blondje. Soort statusobject oid.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_169023863
Blondjes zijn ook gewoon geil.
  maandag 20 februari 2017 @ 14:22:59 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169024177
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:51 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Maar valt me op dat de zogenaamd succesvolle mannen (voetballers, top carriere boys) relatief vaker geilen op een blondje. Soort statusobject oid.
Mensen vinden geil wat ze geil vinden. Je kan er een hobby van maken om je daar aan te ergeren.

Voorbeeldje... De meeste vrouwen willen een man die lang is. Niet langer.. gewoon lang. Dus zelfs zo'n dwergin van 1,54m moet per se koste wat het kost zo'n stronk van 1,95+ hebben.

Daar kan je je hele leven over op gaan lopen vreten. Vooral als je 1,70 bent oid... of je kan gewoon accepteren dat mensen willen wat ze willen dat dat het niet jouw plek is om ze te gaan lopen overtuigen dat het anders moet.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2017 @ 14:25:17 #11
460494 naoomx
pi_169024215
Ik denk dat dit zowel biologische als culturele factoren heeft.

Blond haar wordt al snel donkerder, dus staat blond haar voor jeugdigheid. Hiernaast zijn blonde vrouwen meestal blank en wordt een blanke huid meestal sneller oud dan een donkerdere huid. Bovendien kun je op een lichtere huid beter besmettingen zien als acne en dus of de huid gezond is. Blankheid staat hierdoor ook om jeugd & gezondheid.

Hiernaast komt het arische ras uit Europa, wat in de geschiedenis het continent is dat de meeste macht verzameld heeft, de meeste koloniėn had, de laatste eeuwen de verste vooruitgang etc. Een lichte huid geeft ook aan dat je niet in de zon hoeft te werken. Blonde, blanke mensen staan daarom aan de top van de hiėrarchie en zijn dus erg gewild.

Dit is mijn idee hierover althans. ~

EDIT: En omdat we in onze cultuur blonde vrouwen met domheid associėren, worden ze ook wel als benaderbaar beschouwd. Dit verklaart misschien niet dat de alfa's ze nemen, maar wel deels dat ze vaker worden aangesproken etc.

[ Bericht 12% gewijzigd door naoomx op 20-02-2017 14:32:23 ]
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2017 @ 14:27:46 #12
460494 naoomx
pi_169024266
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:49 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Voor elke eigenschap die een vrouw kan hebben heb je hordes mannen die dat associeren met seks of met iets anders wat ze denken te willen.

Zo heb je figuren die alleen maar aziatische chicks lekker vinden en andere vrouwen niet eens opmerken.

Brunettes, groene ogen, sproeten, grote tieten, kleine tieten, slank, dik, heupen, geen huepen....etc... alles heeft een fanclub en elke fanclub heeft fanatieke leden en minder fanatieke leden.

[..]

Bepaalde mensen uit bepaalde milieus groeien op om (afgezien van de biologische markers) specifieke eigenschappen geil te vinden. Als alle vrienden in je groep lekkere blonde neuktertjes hebben dan ga je dat op een gegeven moment ook associeren met seks. En dus ga je er naar zoeken.
En dit idd. :Y

Al is dit bij blondines een wat sterker fenomeen, waarschijnlijk oa door wat ik hierboven beschreven heb.
pi_169024330
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:51 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Maar valt me op dat de zogenaamd succesvolle mannen (voetballers, top carriere boys) relatief vaker geilen op een blondje. Soort statusobject oid.
Het zijn - grof gezegd - vaak domme mensen (voetballers) die op domme mensen vallen (barbies). In mijn omgeving willen de succesvolle zakenluitjes alleen maar brunettes hoor. :P mja als jij Trump een top carriere boy vind, snap ik dat je dat voorbeeld gebruikt.

Dat slaat natuurlijk nergens op. ;) Ieder heeft een eigen voorkeur. Ik heb ook eerder een zwak voor intelligente mannen met bruin haar en groene ogen, omdat ik dat zelf ook heb en mijn vader toevallig ook.

Toch zoek je misschien onbewust iets wat niet ver van je bed staat..
  maandag 20 februari 2017 @ 15:09:01 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169025009
Laten we onzin maar in onzin houden en klachten in klb, thanks :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')