abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169021599
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff


  Moderator maandag 20 februari 2017 @ 12:17:51 #2
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169022057
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

3-3 tegen Real. Dat zie ik Ajax niet doen
Scheelt wel dat er een aantal spelers is weggegaan in de winter
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 20 februari 2017 @ 12:20:49 #3
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169022124
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

3-3 tegen Real. Dat zie ik Ajax niet doen
Dat is natuurlijk flauwekul
pi_169022217
Daar tegenover denk ik niet dat Ajax ruim 25 tegengoals zou krijgen in een cl poule.
pi_169022287
Wel mooi om te zien dat men gedurende een jaar of 5 wat realistischer is geworden. Pakweg 4 jaar geleden zat men hier, en op andere media met een zure bek te klagen dat "Ajax 0-5 moet winnen van Legia".
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Forum Admin / PR maandag 20 februari 2017 @ 12:32:33 #6
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_169022359
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:25 schreef Brammess het volgende:
Daar tegenover denk ik niet dat Ajax ruim 25 tegengoals zou krijgen in een cl poule.
Aan de andere kant heeft Legia er wel negen gemaakt. Dat is Ajax ook al tig jaar niet gelukt.

Zo kan je er vast nog wel honderd statistieken bijhalen die niks te maken hebben met de wedstrijd donderdag.
pi_169022603
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel mooi om te zien dat men gedurende een jaar of 5 wat realistischer is geworden. Pakweg 4 jaar geleden zat men hier, en op andere media met een zure bek te klagen dat "Ajax 0-5 moet winnen van Legia".
Moeten ze ook.
pi_169022646
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:46 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Moeten ze ook.
Zou ik wel willen ja. Maar de kaarten zijn anders geschud tegenwoordig.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169022929
Ik voorzie weer een moeizame wedstrijd met talloze gemiste kansen en levengevaarlijke counters.
Slecht voor het hart en alleen vermakelijk voor niet-ajacieden
Wie dit leest is gek
  maandag 20 februari 2017 @ 14:04:24 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169023810
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik voorzie weer een moeizame wedstrijd met talloze gemiste kansen en levengevaarlijke counters.
Slecht voor het hart en alleen vermakelijk voor niet-ajacieden
Dat zou zomaar kunnen. Wedstrijden als deze kun je eigenlijk alleen maar verliezen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 20 februari 2017 @ 14:05:08 #11
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169023824
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen. Wedstrijden als deze kun je eigenlijk alleen maar verliezen.
kan zo op een tegeltje dit.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169024293
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:32 schreef Sked het volgende:

[..]

Aan de andere kant heeft Legia er wel negen gemaakt. Dat is Ajax ook al tig jaar niet gelukt.

Zo kan je er vast nog wel honderd statistieken bijhalen die niks te maken hebben met de wedstrijd donderdag.
Ajax kwam de laatste keer tot 8 doelpunten. Dat zijn er inderdaad geen negen, maar is wel een vergelijkbaar aantal.
Die 25 tegendoelpunten toont in ieder geval aan dat de verdediging niet overeind blijft tegen de echte top. Dat betekent echter niet dat ze net zo kwetsbaar zijn als het tempo twee tandjes lager ligt. Het was donderdag wel te zien dat er voor Ajax niet al te veel te halen viel uit hoge voorzetten en corners. Echt veel overtredingen op gunstige plekken maakte Legia ook niet, waardoor je het wapen dat je met Schöne en Ziyech hebt ook niet in stelling kon brengen.

Waar het Ajax in dit soort wedstrijden echt aan ontbreekt is in mijn ogen de snelle en effectieve omschakeling. Juist op de moment dat er eindelijk eens wat ruimte ligt gaat het vaak relatief traag waardoor een Legia weer rustig in positie kan gaan staan. Als er dan al eens snel omgeschakeld wordt, dan ontbreekt het toch vaak net weer aan nauwkeurigheid of overzicht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169025172
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ajax kwam de laatste keer tot 8 doelpunten. Dat zijn er inderdaad geen negen, maar is wel een vergelijkbaar aantal.
Die 25 tegendoelpunten toont in ieder geval aan dat de verdediging niet overeind blijft tegen de echte top. Dat betekent echter niet dat ze net zo kwetsbaar zijn als het tempo twee tandjes lager ligt. Het was donderdag wel te zien dat er voor Ajax niet al te veel te halen viel uit hoge voorzetten en corners. Echt veel overtredingen op gunstige plekken maakte Legia ook niet, waardoor je het wapen dat je met Schöne en Ziyech hebt ook niet in stelling kon brengen.

Waar het Ajax in dit soort wedstrijden echt aan ontbreekt is in mijn ogen de snelle en effectieve omschakeling. Juist op de moment dat er eindelijk eens wat ruimte ligt gaat het vaak relatief traag waardoor een Legia weer rustig in positie kan gaan staan. Als er dan al eens snel omgeschakeld wordt, dan ontbreekt het toch vaak net weer aan nauwkeurigheid of overzicht.
De enige speler die dat wel heeft is Klaassen. Ook logisch dat Ajax dat niet kan. Want zodra een speler dat wel kan is hij klaar voor een stapje hoger op.
Gino ♥
  maandag 20 februari 2017 @ 16:15:06 #14
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169026190
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:05 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

kan zo op een tegeltje dit.
En ik doe mijn best nog niet eens, mok.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169027996


Litmanen held, gefeliciteerd.
  maandag 20 februari 2017 @ 18:18:08 #16
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169028389
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Echt veel overtredingen op gunstige plekken maakte Legia ook niet, waardoor je het wapen dat je met Schöne en Ziyech hebt ook niet in stelling kon brengen.
Dat wapen vind ik de laatste tijd flink tegenvallen, geen enkele vrije bal valt goed en corners kunnen we ook net zo goed meteen achter trappen
quote:
Waar het Ajax in dit soort wedstrijden echt aan ontbreekt is in mijn ogen de snelle en effectieve omschakeling. Juist op de moment dat er eindelijk eens wat ruimte ligt gaat het vaak relatief traag waardoor een Legia weer rustig in positie kan gaan staan. Als er dan al eens snel omgeschakeld wordt, dan ontbreekt het toch vaak net weer aan nauwkeurigheid of overzicht.
Nauwkeurigheid en overzicht zeker, maar ik zie vooral iedereen constant maar wandelen. Niemand gaat diep, ook niet als er flinke kansen liggen. Je zag het ook gisteren bij de goal van Klaassen, Viergever ging er allesbehalve vanuit dat Younes diep zou gaan en gaf hem gewoon in de voeten
  maandag 20 februari 2017 @ 18:24:05 #17
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_169028481
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:18 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat wapen vind ik de laatste tijd flink tegenvallen, geen enkele vrije bal valt goed en corners kunnen we ook net zo goed meteen achter trappen

[..]

Nauwkeurigheid en overzicht zeker, maar ik zie vooral iedereen constant maar wandelen. Niemand gaat diep, ook niet als er flinke kansen liggen. Je zag het ook gisteren bij de goal van Klaassen, Viergever ging er allesbehalve vanuit dat Younes diep zou gaan en gaf hem gewoon in de voeten
We score bar weinig uit corners dit seizoen voor mijn gevoel. Enige wat ik me kan herinneren zijn die 2 kopgoals van Sanchez.
Snelle Egel
pi_169028666
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:18 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat wapen vind ik de laatste tijd flink tegenvallen, geen enkele vrije bal valt goed en corners kunnen we ook net zo goed meteen achter trappen
Corners noemde ik ook niet als wapen, vrije trappen wel. En ja dat valt wel iets tegen, maar doorgaans heeft de 'speler met de hoogste efficiëntie' nog steeds maar iets van een scoringspercentage van 1 op 5. Het kan echter wel een wedstrijd openbreken als je gewoon niet het vermogen hebt om je tegenstander op tempo uit elkaar te spelen.

quote:
[..]

Nauwkeurigheid en overzicht zeker, maar ik zie vooral iedereen constant maar wandelen. Niemand gaat diep, ook niet als er flinke kansen liggen. Je zag het ook gisteren bij de goal van Klaassen, Viergever ging er allesbehalve vanuit dat Younes diep zou gaan en gaf hem gewoon in de voeten
Het gebrek aan diepgang stoort mij sowieso al tijden, met name op de vleugels. Vaak laat Dolberg zich ook terugzakken om aanspeelbaar te zijn en ruimte te creëeren, maar loopt er vervolgens niemand het gat in. Hopelijk heb je op termijn met Neres en Kluivert meer diepgang dan met de huidige twee vleugels. Nu Traoré weer speelt moet ik ook zeggen dat ik eigenlijk nog liever Younes zie dan Traoré. Die grossiert al helemaal in blinde acties en dan ook nog eens vaak op eigen helft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 20 februari 2017 @ 18:45:13 #19
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169028942
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Corners noemde ik ook niet als wapen, vrije trappen wel. En ja dat valt wel iets tegen, maar doorgaans heeft de 'speler met de hoogste efficiëntie' nog steeds maar iets van een scoringspercentage van 1 op 5. Het kan echter wel een wedstrijd openbreken als je gewoon niet het vermogen hebt om je tegenstander op tempo uit elkaar te spelen.

[..]

Het gebrek aan diepgang stoort mij sowieso al tijden, met name op de vleugels. Vaak laat Dolberg zich ook terugzakken om aanspeelbaar te zijn en ruimte te creëeren, maar loopt er vervolgens niemand het gat in. Hopelijk heb je op termijn met Neres en Kluivert meer diepgang dan met de huidige twee vleugels. Nu Traoré weer speelt moet ik ook zeggen dat ik eigenlijk nog liever Younes zie dan Traoré. Die grossiert al helemaal in blinde acties en dan ook nog eens vaak op eigen helft.
Oh ja ik had het ook meer over voorzetten uit vrije trappen :@. Die twee moeten toch in staat zijn om een bal panklaar neer te leggen.

En Traoré is echt één groot drama, zie zo veel liever Kluivert maar ik kan ook wel weer begrijpen dat hij nog niet alles speelt. Ben ook bang dat Traoré gewoon blijft staan, en dat Younes eruit gaat voor Neres
  maandag 20 februari 2017 @ 18:53:20 #20
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_169029119
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:56 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Litmanen held, gefeliciteerd.
Litmanen _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_169029327
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:45 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Oh ja ik had het ook meer over voorzetten uit vrije trappen :@. Die twee moeten toch in staat zijn om een bal panklaar neer te leggen.

En Traoré is echt één groot drama, zie zo veel liever Kluivert maar ik kan ook wel weer begrijpen dat hij nog niet alles speelt. Ben ook bang dat Traoré gewoon blijft staan, en dat Younes eruit gaat voor Neres
En dat terwijl Younes de afgelopen wedstrijden beter was dan Traoré.
Oh.
  maandag 20 februari 2017 @ 19:22:57 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169029902
Met spelers zoals Younes en Traore die alleen maar een bal in de voeten willen hebben en gewoon niet de inhoud hebben om achter een diepe bal aan te rennen ga je nooit diepgang krijgen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_169030393
Probleem voor Kluivert kan wel eens zijn rendement worden. Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar in de eindfase gaat het vaak mis. Ik deel het enthousiasme over hem hier dus niet helemaal.
  maandag 20 februari 2017 @ 19:48:59 #24
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169030622
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 19:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Probleem voor Kluivert kan wel eens zijn rendement worden. Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar in de eindfase gaat het vaak mis. Ik deel het enthousiasme over hem hier dus niet helemaal.
Die gast is 17 en toont tenminste een beetje lef, komt zijn mannetje voorbij en geeft een voorzet :D
  maandag 20 februari 2017 @ 19:49:43 #25
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_169030651
quote:
13s.gif Op maandag 20 februari 2017 19:48 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Die gast is 17 en toont tenminste een beetje lef, komt zijn mannetje voorbij en geeft een voorzet :D
Al 17???!!!! Die gaat het nooit redden als hij nu nog niet constant is.
Snelle Egel
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')