abonnement Unibet Coolblue
pi_169037424
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:38 schreef marcodej het volgende:

[..]

Daar zat op haar 21e al geen leven meer in man.
Ach, smaken verschillen. Ik vond hun 2 een perfecte match en velen met mij.
pi_169037857
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:00 schreef Apotheose het volgende:
ja true. Een gepimpte foto van jezelf opsturen en in werkelijkheid er niet zo bijlopen, is iemand op het verkeerde been zetten. Ze was - wellicht terecht - overduidelijk teleurgesteld.
Zo groot is het verschil nu ook weer niet. Bovendien vind ik de kleurenfoto beter, daarop zie je dat ze iemand is. Op de modellenfoto ziet ze eruit als een mannequin, die beroepshalve kwaad kijkt.

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:55 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat het voor Herman wel goed uitkomt al die verlegen en onzekere meisjes.

Een vrouw met een eigen leven gaat toch niet op een boer van 24 schrijven die nog bij zijn ouders woont op een boerderij in Frankrijk.

De kansen van Herman zijn alleen maar gestegen.
Nou, het gebeurt wel vaker dat boerenzonen op het bedrijf van hun ouders werken en wonen. Dat is op zich niets bijzonders.

Er is wat met de site en daardoor met uitzending gemist. Ik kan de boeren niet terugzien en de aflevering niet zien.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 06:47:47 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169038466
The love you take is equal to the love you make.
pi_169038587
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee. Gewoon nee. Je wordt nooit een Cee. Of een Nynke. Ik zou het gewoon lekker op een privéblogje gooien. ;)
Zeik niet :')
pi_169038633
Samenvatting van René van der Gijp over Boer zoekt vrouw

pi_169038774
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 07:44 schreef Idisrom het volgende:
Samenvatting van René van der Gijp over Boer zoekt vrouw

_O- René verkoopt het altijd zo smaakvol
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_169038837
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:20 schreef edraket31 het volgende:
Lachen dit topic.....vorige week was het gros hier ervan overtuigd dat het fotomodel alleen maar meedoet om de aandacht om zo in the picture te komen.
Komt het kind opdraven, BAM...alle vooroordelen pleitte maar nu is het weer niet goed dat ze zich niet opmaakt. Had ze zich opgemaakt zoals op de beroemde foto, was het weer een aandachtshoer geweest.....
_O- daar moest ik ook om lachen. Niemand die nog zegt dat ze heeft gereageerd voor de reclame.
Somebody that I used to know
pi_169038894
Oja, en Marc gaat geen vrouw overhouden als hij zo doorgaat. Hij voerde sollicitatiegesprekken met de dames. Geen greintje persoonlijke interesse. Volgens mij denkt hij dat hij dit moet overleven en dat hij na BZV weer interesse in vrouwen kan gaan tonen. Heeft nog niet begrepen dat hij zich nu al open kan stellen voor vrouwen. Juist dat is daten...

Oja, en daarom was dat skypegesprek zo leuk. Die vrouw vertelde direct wat persoonlijks, gaf Marc niet eens de tijd om in een zakelijke, gesloten modus te schieten. Je zag ook direct dat Marc vertederend zat te kijken. Hij vond het echt leuk, was geraakt. Mazzeltje voor die vrouw.
Somebody that I used to know
pi_169044482
Ik heb gisteravond even een inhaalslag gemaakt en de twee afleveringen bekeken. Normaal zijn de 'buitenlandedities' wat mij betreft vaak wat minder leuk dan de seizoenen met boeren in Nederland, maar ik ben nu toch redelijk hoopvol gestemd.

Bij de kennismaking dacht ik dat Olke een beetje de 'botte boer' zou zijn, maar oogt mijns inziens erg sympathiek en gevoelig. Ik vond zijn tien dames (uit 200+) brieven daarom toch redelijk tegenvallen en over het algemeen vrij oud, zelfs voor Olke. Harriet (wisten haar ouders niet wat deeltekens zijn?), de dame met twee kinderen, springt er wat mij betreft in positieve zin bovenuit.

David lijkt (misschien iets te) zelfverzekerd en best aardig. Mara lijkt me de leukste dame van zijn uitgekozen vijf. Laura het knapst, maar komt wat 'leeg' over.

De knappe boer van het seizoen had wat mij betreft toch een heel matig clubje dames uitgenodigd. Bijna allen waren relatief veel minder mooi dan hij en ook door het feit dat hij uit 800 brieven kon kiezen had ik er toch wat meer van verwacht. Misschien kwam het door Yvonne die met haar grijpgrage vingertjes en nare moederrol in de eerste aflevering 'hoppakee' zomaar de twee brieven op het ja-stapeltje legde nadat Marc aangaf dat hij het moeilijk vond om een selectie te maken. Komt verder wat saai over, maar wat mij betreft toch wel wat beter dan die bollenboer van vorig seizoen.

Herman lijkt mij, samen met Olke, het leukst om te volgen. Hij is de onzekere, onhandige maar toch schattige boer die er bijna ieder seizoen wel bij zit. Dat mensen zo over zijn gebit vallen snap ik niet zo goed, een spleetje tussen de tanden kan ook juist aantrekkelijk worden ervaren. De speeddates deed hij verrassend goed en ook voor mij was het een verrassing dat hij dat schattige blonde meisje niet koos. Anne kwam inderdaad heel anders over dan haar modellenfoto, maar dat kwam mede doordat die foto heel veel kracht en zelfverzekerdheid in zich had. Ik verwachtte een stoere, wereldse vrouw naast een verlegen schuchtere jongen. Uiteindelijk bleek het een wat onhandig meisje, maar ik vind haar toch heel leuk en sympathiek overkomen (en best knap).

Aan Riks zit, net als zijn bosjes bloemen (met maïskolf?), geen smaak of reuk. Een botte boer zonder inhoud. De vrouw met kort rood haar oogt veel te leuk hem. Van de madame met langer rood haar heb ik de hele nacht niet kunnen slapen. Ze lijkt, zoals hier ergens eerder benoemd, inderdaad op een typetje van Tineke Schouten (dat is al erg genoeg) en ik ga er blind vanuit dat de '29' naast haar naam een typefout was van de redactie.

[ Bericht 0% gewijzigd door VanKuikeren op 21-02-2017 14:05:37 ]
pi_169044744
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:57 schreef Revanches het volgende:
Die Mara van David mag ik wel, gezien haar interesses.

[..]

Dame met smaak. 8-)
Aan dat boek ben ik toevallig net begonnen. _O_
pi_169045594
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:42 schreef VanKuikeren het volgende:

De knappe boer van het seizoen had wat mij betreft toch een heel matig clubje dames uitgenodigd. Bijna allen waren relatief veel minder mooi dan hij en ook door het feit dat hij uit 800 brieven kon kiezen had ik er toch wat meer van verwacht.

Daar zeg je idd wat, niet bijzonder mooie meiden.

quote:
Ze lijkt, zoals hier ergens eerder benoemd, inderdaad op een typetje van Tineke Schouten (dat is al erg genoeg)
Ik was al aan het zoeken naar een vergelijking, Tineke Schouten idd :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 februari 2017 @ 15:25:22 #137
163650 Greys
pi_169046616
Die knappe boer had één dame met blond haar die een klein beetje op Yvon leek. Die vond ik toch wel behoorlijk knap en stijlvol!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169046686
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 08:33 schreef Postbus100 het volgende:
Oja, en Marc gaat geen vrouw overhouden als hij zo doorgaat. Hij voerde sollicitatiegesprekken met de dames. Geen greintje persoonlijke interesse. Volgens mij denkt hij dat hij dit moet overleven en dat hij na BZV weer interesse in vrouwen kan gaan tonen. Heeft nog niet begrepen dat hij zich nu al open kan stellen voor vrouwen. Juist dat is daten...

Oja, en daarom was dat skypegesprek zo leuk. Die vrouw vertelde direct wat persoonlijks, gaf Marc niet eens de tijd om in een zakelijke, gesloten modus te schieten. Je zag ook direct dat Marc vertederend zat te kijken. Hij vond het echt leuk, was geraakt. Mazzeltje voor die vrouw.
Ja, dat viel mij ook op.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:42 schreef VanKuikeren het volgende:
Ik heb gisteravond even een inhaalslag gemaakt en de twee afleveringen bekeken. Normaal zijn de 'buitenlandedities' wat mij betreft vaak wat minder leuk dan de seizoenen met boeren in Nederland, maar ik ben nu toch redelijk hoopvol gestemd.

Bij de kennismaking dacht ik dat Olke een beetje de 'botte boer' zou zijn, maar oogt mijns inziens erg sympathiek en gevoelig. Ik vond zijn tien dames (uit 200+) brieven daarom toch redelijk tegenvallen en over het algemeen vrij oud, zelfs voor Olke. Harriet (wisten haar ouders niet wat deeltekens zijn?), de dame met twee kinderen, springt er wat mij betreft in positieve zin bovenuit.

David lijkt (misschien iets te) zelfverzekerd en best aardig. Mara lijkt me de leukste dame van zijn uitgekozen vijf. Laura het knapst, maar komt wat 'leeg' over.

De knappe boer van het seizoen had wat mij betreft toch een heel matig clubje dames uitgenodigd. Bijna allen waren relatief veel minder mooi dan hij en ook door het feit dat hij uit 800 brieven kon kiezen had ik er toch wat meer van verwacht. Misschien kwam het door Yvonne die met haar grijpgrage vingertjes en nare moederrol in de eerste aflevering 'hoppakee' zomaar de twee brieven op het ja-stapeltje legde nadat Marc aangaf dat hij het moeilijk vond om een selectie te maken. Komt verder wat saai over, maar wat mij betreft toch wel wat beter dan die bollenboer van vorig seizoen.

Herman lijkt mij, samen met Olke, het leukst om te volgen. Hij is de onzekere, onhandige maar toch schattige boer die er bijna ieder seizoen wel bij zit. Dat mensen zo over zijn gebit vallen snap ik niet zo goed, een spleetje tussen de tanden kan ook juist aantrekkelijk worden ervaren. De speeddates deed hij verrassend goed en ook voor mij was het een verrassing dat hij dat schattige blonde meisje niet koos. Anne kwam inderdaad heel anders over dan haar modellenfoto, maar dat kwam mede doordat die foto heel veel kracht en zelfverzekerdheid in zich had. Ik verwachtte een stoere, wereldse vrouw naast een verlegen schuchtere jongen. Uiteindelijk bleek het een wat onhandig meisje, maar ik vind haar toch heel leuk en sympathiek overkomen (en best knap).

Aan Riks zit, net als zijn bosjes bloemen (met maïskolf?), geen smaak of reuk. Een botte boer zonder inhoud. De vrouw met kort rood haar oogt veel te leuk hem. Van de madame met langer rood haar heb ik de hele nacht niet kunnen slapen. Ze lijkt, zoals hier ergens eerder benoemd, inderdaad op een typetje van Tineke Schouten (dat is al erg genoeg) en ik ga er blind vanuit dat de '29' naast haar naam een typefout was van de redactie.
^O^ Op een paar (kleine) puntjes na, behoorlijk met je eens. Ik vond die bloemen wel leuk eigenlijk, maar toch... _O-

Ik had geschreven dat ik ModelAnne wat 'gehandicapt' vond overkomen, maar hoewel dat natuurlijk nogal negatief klinkt, bedoelde ik dat echt niet gemeen. Ik bedoelde het ook niet per se geestelijk. Ze leek me ook niet dom ofzo, het zou kunnen dat het iets motorisch was/is. Ik vond gewoon iets 'vreemd' aan haar, maar kan het (nog) niet plaatsen. Vond haar verder wel sympathiek overkomen, ze was ook nog de meest extraverte van het groepje leek het en idd alsnog wel knap (wat mij betreft wel alleen qua gezicht dan).

Ik vond die vrouwen qua mooiheid t.o.v. Marc en gezien de > 800 brieven idd (erg) tegenvallen. Maar vind ik in het geval van David ook, die vind ik ook knapper dan veel van 'zijn' meiden. Ik schreef eerder dat ik Laura het knapst vond, maar ik heb nog even naar haar foto gekeken en kom terug op die woorden. Ik vond al dat ze geen leuke uitstraling had, maar vind haar voor de rest toch ook niet zó. Ik denk dat ik dat meisje wat iedereen zo graag had zien worden uitgekozen nog het mooist vond (ik houd ook heel erg van 'naturel') en anders misschien toch wel een paar vrouwen bij Marc. Die Nicole heeft wel hele bijzondere (mooie) ogen en er zat volgens mij nog een (blonde, duh :') ) vrouw bij die ik dan toch nog wel knapper dan die Laura vond.
Tails tell tales
pi_169046789
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:25 schreef Greys het volgende:
Die knappe boer had één dame met blond haar die een klein beetje op Yvon leek. Die vond ik toch wel behoorlijk knap en stijlvol!
Ik vermoed dat jij dezelfde vrouw in je hoofd hebt als ik. Kan het zijn dat ze niet zo heel goed/lang in beeld kwam? Anders werd ik misschien gewoon te veel afgeleid doordat het allemaal zo moeizaam ging :')
Tails tell tales
  dinsdag 21 februari 2017 @ 15:33:20 #140
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_169046828
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:27 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, dat viel mij ook op.

[..]

^O^ Op een paar (kleine) puntjes na, behoorlijk met je eens. Ik vond die bloemen wel leuk eigenlijk, maar toch... _O-

Ik had geschreven dat ik ModelAnne wat 'gehandicapt' vond overkomen, maar hoewel dat natuurlijk nogal negatief klinkt, bedoelde ik dat echt niet gemeen. Ik bedoelde het ook niet per se geestelijk. Ze leek me ook niet dom ofzo, het zou kunnen dat het iets motorisch was/is. Ik vond gewoon iets 'vreemd' aan haar, maar kan het (nog) niet plaatsen. Vond haar verder wel sympathiek overkomen, ze was ook nog de meest extraverte van het groepje leek het en idd alsnog wel knap (wat mij betreft wel alleen qua gezicht dan).

Ik vond die vrouwen qua mooiheid t.o.v. Marc en gezien de > 800 brieven idd (erg) tegenvallen. Maar vind ik in het geval van David ook, die vind ik ook knapper dan veel van 'zijn' meiden. Ik schreef eerder dat ik Laura het knapst vond, maar ik heb nog even naar haar foto gekeken en kom terug op die woorden. Ik vond al dat ze geen leuke uitstraling had, maar vind haar voor de rest toch ook niet zó. Ik denk dat ik dat meisje wat iedereen zo graag had zien worden uitgekozen nog het mooist vond (ik houd ook heel erg van 'naturel') en anders misschien toch wel een paar vrouwen bij Marc. Die Nicole heeft wel hele bijzondere (mooie) ogen en er zat volgens mij nog een (blonde, duh :') ) vrouw bij die ik dan toch nog wel knapper dan die Laura vond.
Heel effe tellen:

7x het woord mooi of knap. Netjes.

Maar dat model: die kijkt niet scherp, ik weet niet hoe ik dat moet zeggen. Net of ze 0,5 seconden later reageert dan wat haar ogen waarnemen. Traag is ze zeg maar. En niet niet scherp en helder.
pi_169046923
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Heel effe tellen:

7x het woord mooi of knap. Netjes.

Maar dat model: die kijkt niet scherp, ik weet niet hoe ik dat moet zeggen. Net of ze 0,5 seconden later reageert dan wat haar ogen waarnemen. Traag is ze zeg maar. En niet niet scherp en helder.
Ik geloof je en ga het niet natellen :P , maar had het nu vooral even over het uiterlijk van deze en gene dus tja... Het woord 'lelijk' viel tenminste geen enkele keer :P

Tja, ik kan het zelf gewoon (nog) echt niet plaatsen... we zullen er vast nog wel een beter beeld bij krijgen...
Tails tell tales
  dinsdag 21 februari 2017 @ 17:57:06 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169049733
David knap :? Kijken wij naar dezelfde show?
KuikenGuppy
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 februari 2017 @ 17:59:59 #143
163650 Greys
pi_169049788
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vermoed dat jij dezelfde vrouw in je hoofd hebt als ik. Kan het zijn dat ze niet zo heel goed/lang in beeld kwam? Anders werd ik misschien gewoon te veel afgeleid doordat het allemaal zo moeizaam ging :')
Ze heet Anke, volgens de BZV site. De foto daar doet vind ik geen recht aan hoe mooi ik haar op bewegend beeld vond. Hij koos haar.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 21 februari 2017 @ 18:00:51 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169049805
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:57 schreef Burdie het volgende:
David knap :? Kijken wij naar dezelfde show?
Zal ik de open deur eens intrappen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_169050734
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze heet Anke, volgens de BZV site. De foto daar doet vind ik geen recht aan hoe mooi ik haar op bewegend beeld vond. Hij koos haar.

[ afbeelding ]
Dat is dan wel weer een lekker wijf ja ;)
pi_169050917
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze heet Anke, volgens de BZV site. De foto daar doet vind ik geen recht aan hoe mooi ik haar op bewegend beeld vond. Hij koos haar.

[ afbeelding ]
Die vond ik toen recht van voor weer ineens tegenvallen en tamelijk oud (als in, geen heel fris en strak gezicht meer).
Wel aantrekkelijk, leuk om te zien, maar héél mooi? Neh.

Bijna al die vrouwen van Marc zijn redelijk hoogopgeleid, meestal gaat dat wel samen met een naturel uiterlijk.

Die van die boer die nu bij Eigen Huis en Tuin werkt waren allemaal wat simpeler (kapsters bv) maar veel mooier en verzorgd.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 19:28:47 #147
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169052014
De dames die boer Marc uit had gekozen zijn mij geen van allen bijgebleven. In tegenstelling tot de dames van Herman: ik vond ze kwetsbaar ogen, verlegen en dat ene meisje in dat rode shirtje was helemaal een engeltje. Die vielen mij op. Was zo mooi om te zien. Zij zagen in hem (Herman is toch geen hunk) een geweldige man, dat zegt wat over die meisjes. O+
pi_169052208
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:17 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Het contrast tussen twee beelden van dezelfde persoon kan ook bijna niet groter.

Alsof je denkt een date met Doutzen Kroes te hebben en het is vervolgens Paulien Cornelisse :o

[ Bericht 3% gewijzigd door Ronald op 21-02-2017 19:39:41 ]
٩๏̯͡๏)۶
  Vis een optie? dinsdag 21 februari 2017 @ 19:36:11 #149
70532 loveli
N
pi_169052271
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:34 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het contrast tussen twee beelden van dezelfde persoon kan ook bijna niet groter.

Alsof je denkt een date met Doutzen Kroes te hebben en het is vervolgens Paulien Cornelisse :o
Ze had meer foto's gestuurd, niet alleen deze.
crap in = crap out
pi_169052328
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:34 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het contrast tussen twee beelden van dezelfde persoon kan ook bijna niet groter.

Alsof je denkt een date met Doutzen Kroes te hebben en het is vervolgens Paulien Cornelisse :o
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')