Nouja op zich wel natuurlijk. Krijg quest van NPC, ga naar punt X, versla een aantal enemies, pak item X op, versla nog wat enemies, ga naar punt Y, versla wat enemies, versla een boss, pak item Y op, ga terug naar NPC.quote:Op donderdag 23 februari 2017 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, de sidequests in Witcher 3 zijn juist niet constant hetzelfde. Veel open world games hebben dat wel, W3 niet. Ik snap juist niet dat mensen het herhalend vinden, tenzij ze enkel Witcher contracten doen.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Zo kun je elke game wel declassificeren Beetje rondjes rijden, met elf man achter een bal een rennen en springen op paddenstoelen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja op zich wel natuurlijk. Krijg quest van NPC, ga naar punt X, versla een aantal enemies, pak item X op, versla nog wat enemies, ga naar punt Y, versla wat enemies, versla een boss, pak item Y op, ga terug naar NPC.
Maargoed dat heb je bij elke open world game
Zoals Rossdale eigenlijk al verwoord vond ik het niet veel verder gaan dan items verzamelen en vijanden vermoorden. Maar goed, zoals ik al zei: ik kan mij voorstellen dat mensen dit wel tof vinden en het nou eenmaal een genre is die je moet liggen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, de sidequests in Witcher 3 zijn juist niet constant hetzelfde. Veel open world games hebben dat wel, W3 niet. Ik snap juist niet dat mensen het herhalend vinden, tenzij ze enkel Witcher contracten doen.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Klopt, maar meer is het vaak ook eigenlijk niet Maar dat is wel mijn probleem met MMO's. Te veel hetzelfde. Een GTA doet zoiets veel beter. De mechanics zijn hetzelfde, maar het verhaal er omheen maakt het leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo kun je elke game wel declassificeren Beetje rondjes rijden, met elf man achter een bal een rennen en springen op paddenstoelen.
Dan is alles altijd hetzelfze. In elke film worden personages geintroduceerd, je gaat ze leren kennen en jets om ze geven,iets gaat mis en er komt spanning, vervolgens wordt alles opgelost.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja op zich wel natuurlijk. Krijg quest van NPC, ga naar punt X, versla een aantal enemies, pak item X op, versla nog wat enemies, ga naar punt Y, versla wat enemies, versla een boss, pak item Y op, ga terug naar NPC.
Maargoed dat heb je bij elke open world game
ja en daarom is de Witcher zo goed, vanwege het verhaal eromheen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar meer is het vaak ook eigenlijk niet Maar dat is wel mijn probleem met MMO's. Te veel hetzelfde. Een GTA doet zoiets veel beter. De mechanics zijn hetzelfde, maar het verhaal er omheen maakt het leuk.
de manier waarop je het doet is ook belangrijk natuurlijk, soms weten ze het goed te verbergen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:06 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Dan is alles altijd hetzelfze. In elke film worden personages geintroduceerd, je gaat ze leren kennen en jets om ze geven,iets gaat mis en er komt spanning, vervolgens wordt alles opgelost.
ik vond dat wel meevallen, het was wel goed maar alleen die red baron verhaallijn was bijzonder goed.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:07 schreef studentje7 het volgende:
[..]
ja en daarom is de Witcher zo goed, vanwege het verhaal eromheen.
Dit lijkt me nou precies het type spel dat je niet in VR wil spelen.quote:
juist wel, dan is het net alsof je in een soort diorama kijkt. Net als bv. Wayward Sky en Robot Rescue. Vind dat soort spellen het leukst in VR.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:31 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Dit lijkt me nou precies het type spel dat je niet in VR wil spelen.
Dan verschillen wij van mening.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:36 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
juist wel, dan is het net alsof je in een soort diorama kijkt. Net als bv. Wayward Sky en Robot Rescue. Vind dat soort spellen het leukst in VR.
ja dat is juist wat ik zo vet vindquote:Op donderdag 23 februari 2017 12:39 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Dit is nu net alsof je met levend lego speelt ofzo.
De quest met de weerwolf, baby die in de oven moest, alles met Olgierd, Towerful of Mice en zelfs de kleine kutquest met de dwerg armorer zijn memorabel. En dit is wat ik zo even kan herinneren.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
de manier waarop je het doet is ook belangrijk natuurlijk, soms weten ze het goed te verbergen.
[..]
ik vond dat wel meevallen, het was wel goed maar alleen die red baron verhaallijn was bijzonder goed.
ik heb t uitgespeeld maar kan me die allemaal niet meer herinnerenquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:08 schreef studentje7 het volgende:
[..]
De quest met de weerwolf, baby die in de oven moest, alles met Olgierd, Towerful of Mice en zelfs de kleine kutquest met de dwerg armorer zijn memorabel. En dit is wat ik zo even kan herinneren.
Ik ook niet, zo memorabel vond ik het niet eigenlijk Weet alleen nog dat ik hem leuk vond om te spelen maar alle details zijn wel redelijk weggezaktquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:23 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik heb t uitgespeeld maar kan me die allemaal niet meer herinneren
Ben zo vrij met werken.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een kut hobby hebben we met z'n allen
Ik claim ook nergens dat TW3 een MMO is, dat snap ik ook wel Bedoelde dat die games altijd bol staan van repetitie en grinden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:13 schreef 2dope het volgende:
Of het memorabel is lijkt me nogal persoonlijk, ik ken genoeg lui die alles met fantasy-elementen standaard troep vinden. Ik vind bijv. Dynasty Warriors-games ook memorabel, memorabel kut. TW3 distantieert zich qua uitgebreidheid van (side-)quests wel van veruit de meeste vergelijkbare titels (open-world action RPG) op die monster contracts en treasure hunts na wat gewoon radiant quests zijn.
TW3 is geen MMO trouwens, en de vergelijking met GTA V gaat meteen mank omdat dat geen RPG is.
In Blood & Wine zijn ze ook briljantquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:08 schreef studentje7 het volgende:
[..]
De quest met de weerwolf, baby die in de oven moest, alles met Olgierd, Towerful of Mice en zelfs de kleine kutquest met de dwerg armorer zijn memorabel. En dit is wat ik zo even kan herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Er zit zoveel repetitie in TW3 zoals je zelf wilt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik claim ook nergens dat TW3 een MMO is, dat snap ik ook wel Bedoelde dat die games altijd bol staan van repetitie en grinden.
Daarnaast ging het om de type missies, ongeacht het genre.
Bij die Witcher contracts had je 9/10 keer hetzelfde verhaaltje. "We got attacked last night by a vicous creature. One villager barely survived, talk to him for clues" en dat dan x 1000.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:44 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Er zit zoveel repetitie in TW3 zoals je zelf wilt.
Je kan gewoon de main quest en side quests doen als je helemaal geen repetitie wilt.
Als je alle treasure hunts en contracts gaat doen dan is het natuurlijk wel veel vanhetzelfde, maar die zijn dan ook bedoeld voor mensen die nog meer willen. Hoewel er wel bij de meeste treasure hunts alsnog een interessant briefje, of verhaaltje of wat dan ook zit dus zo herhalend is het ook weer niet.
overwatchquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
*Probleempje van de koptelefoon
Mensen hier die Overwatch spelen? Is het wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |