abonnement Unibet Coolblue
pi_169023304
quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat is de zwarte schaduw der moslimoverheersing die over hem heen valt.
Dat terwijl zijn kapsel doet vermoeden dat hij net Super-Saiyan is geworden.
pi_169023316
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:25 schreef Tem het volgende:
Nogmaals bedankt.
Hoe oud ben je geworden, eigenlijk?
pi_169023344
quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat is de zwarte schaduw der moslimoverheersing die over hem heen valt.
Overheersching, bij de PVV gebruiken ze gedegen oud hollandsch om beter bij de NSB roots aan te sluiten ;)
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_169023495
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:33 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Overheersching, bij de PVV gebruiken ze gedegen oud hollandsch om beter bij de NSB roots aan te sluiten ;)
Je bedoelt dat lettertype van de verkiezingsposters?

Dat lettertype (of vergelijkbaar) wat ook in het rapport over de rechtsstatelijkheid van de verkiezingsprogramma's werd gebruikt?
pi_169023518
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:43 schreef Igen het volgende:

[..]

Je bedoelt dat lettertype van de verkiezingsposters?

Dat lettertype (of vergelijkbaar) wat ook in het rapport over de rechtsstatelijkheid van de verkiezingsprogramma's werd gebruikt?
Waarom zou ik dat bedoelen als ik specifieke voorbeelden geef waarin geen lettertype genoemd wordt?
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_169023627
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:44 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat bedoelen als ik specifieke voorbeelden geef waarin geen lettertype genoemd wordt?
Oh, gebruikt de PVV letterlijk het woord "hollandsch"? Dat wist ik niet. :)
pi_169023639
Wat ik dan wel weer mooi vind is dat ik nu een docent heb die colleges doorspekt met "micro-agressions". Gaat het over een familiebedrijf: "Opgericht door vader, en later natuurlijk overgenomen door de zoons". Gaat het over een riante vergoeding voor een CEO: "Ja, daar kun je mee thuiskomen bij moeder de vrouw". "En zoals je het verschil tussen mannen en vrouwen kan zien, kun je het verschil tussen de verschillende rechtspersonen afleiden aan de formele- en materiële oprichtingskenmerken".

Je ziet de linksdraaiende cis-hatende tri-gendered queer dragonkin post-feminists zachtjes schuimbekken. Als we die zouden hebben op de faculteit.
pi_169023664
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat ik dan wel weer mooi vind is dat ik nu een docent heb die colleges doorspekt met "micro-agressions". Gaat het over een familiebedrijf: "Opgericht door vader, en later natuurlijk overgenomen door de zoons". Gaat het over een riante vergoeding voor een CEO: "Ja, daar kun je mee thuiskomen bij moeder de vrouw". "En zoals je het verschil tussen mannen en vrouwen kan zien, kun je het verschil tussen de verschillende rechtspersonen afleiden aan de formele- en materiële oprichtingskenmerken".

Je ziet de linksdraaiende cis-hatende tri-gendered queer dragonkin post-feminists zachtjes schuimbekken. Als we die zouden hebben op de faculteit.
Klinkt meer als iemand die hoognodig met pensioen moet.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_169023683
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat ik dan wel weer mooi vind is dat ik nu een docent heb die colleges doorspekt met "micro-agressions". Gaat het over een familiebedrijf: "Opgericht door vader, en later natuurlijk overgenomen door de zoons". Gaat het over een riante vergoeding voor een CEO: "Ja, daar kun je mee thuiskomen bij moeder de vrouw". "En zoals je het verschil tussen mannen en vrouwen kan zien, kun je het verschil tussen de verschillende rechtspersonen afleiden aan de formele- en materiële oprichtingskenmerken".

Je ziet de linksdraaiende cis-hatende tri-gendered queer dragonkin post-feminists zachtjes schuimbekken. Als we die zouden hebben op de faculteit.
Mag ik een keer met je mee, meeloopdagje doen?
pi_169023705
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:23 schreef remlof het volgende:
Ik zit te wachten tot mijn Thierry Baudet kamergotchi overlijdt.
Geef hem aan mij :'(
  maandag 20 februari 2017 @ 14:00:27 #211
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169023751
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat ik dan wel weer mooi vind is dat ik nu een docent heb die colleges doorspekt met "micro-agressions". Gaat het over een familiebedrijf: "Opgericht door vader, en later natuurlijk overgenomen door de zoons". Gaat het over een riante vergoeding voor een CEO: "Ja, daar kun je mee thuiskomen bij moeder de vrouw". "En zoals je het verschil tussen mannen en vrouwen kan zien, kun je het verschil tussen de verschillende rechtspersonen afleiden aan de formele- en materiële oprichtingskenmerken".

Je ziet de linksdraaiende cis-hatende tri-gendered queer dragonkin post-feminists zachtjes schuimbekken. Als we die zouden hebben op de faculteit.


Dan zeggen ze dat in Amsterdam álles gebeurt :N
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169023756
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Mag ik een keer met je mee, meeloopdagje doen?
Tuurlijk. Heb het nu nog een beetje druk, maar vanaf halverwege maart kunnen we wel een dagje rond gaan banjeren. Paar eerstejaarscolleges bezoeken of zo?
pi_169023769
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:55 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Klinkt meer als iemand die hoognodig met pensioen moet.
*1975

Dus ik denk dat we die nog wel even hebben.
pi_169023786
quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dan zeggen ze dat in Amsterdam álles gebeurt :N
De Achterhoek is het mooiste stukje Nederland.
pi_169023808
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:00 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Tuurlijk. Heb het nu nog een beetje druk, maar vanaf halverwege maart kunnen we wel een dagje rond gaan banjeren. Paar eerstejaarscolleges bezoeken of zo?
Lachen man, krijg je zelfs lunchbonnen voor van de Uni als je contact opneemt met de voorlichtingsafdeling van je faculteit.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_169023822
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:01 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

*1975

Dus ik denk dat we die nog wel even hebben.
Tragisch.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  maandag 20 februari 2017 @ 14:16:26 #217
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169024057
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat ik dan wel weer mooi vind is dat ik nu een docent heb die colleges doorspekt met "micro-agressions". Gaat het over een familiebedrijf: "Opgericht door vader, en later natuurlijk overgenomen door de zoons". Gaat het over een riante vergoeding voor een CEO: "Ja, daar kun je mee thuiskomen bij moeder de vrouw". "En zoals je het verschil tussen mannen en vrouwen kan zien, kun je het verschil tussen de verschillende rechtspersonen afleiden aan de formele- en materiële oprichtingskenmerken".

Je ziet de linksdraaiende cis-hatende tri-gendered queer dragonkin post-feminists zachtjes schuimbekken. Als we die zouden hebben op de faculteit.
Tsja.
  maandag 20 februari 2017 @ 14:18:34 #218
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_169024091
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat ik dan wel weer mooi vind is dat ik nu een docent heb die colleges doorspekt met "micro-agressions". Gaat het over een familiebedrijf: "Opgericht door vader, en later natuurlijk overgenomen door de zoons". Gaat het over een riante vergoeding voor een CEO: "Ja, daar kun je mee thuiskomen bij moeder de vrouw". "En zoals je het verschil tussen mannen en vrouwen kan zien, kun je het verschil tussen de verschillende rechtspersonen afleiden aan de formele- en materiële oprichtingskenmerken".

Je ziet de linksdraaiende cis-hatende tri-gendered queer dragonkin post-feminists zachtjes schuimbekken. Als we die zouden hebben op de faculteit.
Jij hebt dat natuurlijk wel nodig, een beetje vrouwendiscriminatie. Anders kom je straks nooit aan een baan.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 20 februari 2017 @ 14:19:17 #219
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169024106
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:18 schreef Euribob het volgende:

[..]

Jij hebt dat natuurlijk wel nodig, een beetje vrouwendiscriminatie. Anders kom je straks nooit aan een baan.
In dat deel van Nederland zijn veel vrouwen nog thuismoeder toch?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169024291
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:00 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Tuurlijk. Heb het nu nog een beetje druk, maar vanaf halverwege maart kunnen we wel een dagje rond gaan banjeren. Paar eerstejaarscolleges bezoeken of zo?
Lijkt me wel een keer leuk ja, zeg maar als je tijd hebt. Zit jij ook in dat nieuwe gebouw in Nijmegen?
pi_169024295
quote:
En hij wil geen kennis want weet al genoeg
ghehe, dit zag ik op fb tegenkomen van iemand die thierry baudet had op die lubach app.
  maandag 20 februari 2017 @ 14:29:54 #222
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_169024298
Zo. Uit. https://groenlinks.nl/sit(...)nLinks-2017-2021.pdf Daar word je niet vrolijk van.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_169024309
Zojuist een gastcollege gehad van de wethouder van Financiën van de gemeente Enschede over FC Twente. Interessant materie, dat Munsterman en consorten de raad/gemeente compleet voorliegen :'). Dossiers achterhouden, schaduwcontracten. Onderhandelen met de gemeente over herstructurering van schulden terwijl je zelf investeerder bent. Dat is dus het gevaar als een goede governance ontbreekt binnen een organisatie.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  maandag 20 februari 2017 @ 14:32:16 #224
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_169024343
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:30 schreef tofastTG het volgende:
Zojuist een gastcollege gehad van de wethouder van Financiën van de gemeente Enschede over FC Twente. Interessant materie, dat Munsterman en consorten de raad/gemeente compleet voorliegen :'). Dossiers achterhouden, schaduwcontracten. Onderhandelen met de gemeente over herstructurering van schulden terwijl je zelf investeerder bent. Dat is dus het gevaar als een goede governance ontbreekt binnen een organisatie.
De zotheid dat er belastinggeld en subsidies naar professionele sport gaat is te bezopen voor woorden.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_169024357
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
Zo. Uit. https://groenlinks.nl/sit(...)nLinks-2017-2021.pdf Daar word je niet vrolijk van.
Dat is speciaal gedaan om de gefrustreerde kereltjes het bloed onder de nagels vandaan te halen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')