abonnement Unibet Coolblue
pi_169005154
Lion (2016) is een Australische indiefilm die net is uitgebracht. Het gaat over een jongetje, Saroo, die op 5-jarige leeftijd verdwaald raakt en enorm ver van huis rondzwerft op de straten van Calcutta, voor hij geholpen wordt en na niet al te lange tijd wordt geadopteerd door een koppel in Australië (Nicole Kidman en David Wenham).

Het jongetje dat de kleine pittige Saroo speelt doet dat echt enorm goed, zelden of misschien wel nooit heb ik zo'n goed kind-acteurtje gezien, je zou hem kunnen vergelijken met het kleine jongetje uit La Vita E Bella.

Later in zijn leven, 25 jaar later om precies te zijn, gaat Saroo op zoek naar zijn familie die hij heeft verloren.

Iemand deze film gezien? Ik vond hem enorm goed, vooral het 1e deel in India.

IMDb: Lion (2016) - IMDb
  Moderator zondag 19 februari 2017 @ 22:51:06 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_169015390
Ja, echt een hele mooie film. Hier in het filmhuis blijft het ook druk...ik denk dat veel mensen 'm aanbevelen aan anderen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 februari 2017 @ 23:55:44 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_169016708
Lion is een van de verrassingen van afgelopen jaar ja. Vooral het eerste gedeelte is aangrijpend. Het tweede gedeelte, o.a het gedeelte met Rooney Mara vond ik wat minder, maar overall erg tof. Toffe beelden van India, mooie muziek.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169017928
Klinkt als een boeiende film.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')