abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 februari 2017 @ 16:45:46 #1
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_169004768
Ik heb een VPN bij NordVPN aangeschaft.
Prima provder, haal meestal 80% van mijn internetsnelheid.

Goed, mijn vraag is, doet bovenstaande provider aan "loggen"?
Op hun website staat van niet.
pi_169005170
ze loggen vast wel iets.
:]
pi_169005243
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:45 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik heb een VPN bij NordVPN aangeschaft.
Prima provder, haal meestal 80% van mijn internetsnelheid.

Goed, mijn vraag is, doet bovenstaande provider aan "loggen"?
Op hun website staat van niet.
NordVPN logt niet volgens de Terms of Services.
Op het gebied van privacy is NordVPN een de betere providers :)
pi_169005767
Tja echt meer doen dan afgaan op hun blauwe ogen kan je nooit. Belangrijkste is dat in hun logs geen koppeling te maken is tussen jouw account daar en de verbindingen die je met ze maakt en waar naartoe, een goede anonieme VPN provider logt geen verbindingen, maar hooguit hoeveel data een account verstookt heeft als dat van belang is voor billing of detecteren van misbruik.
Dan is ze betalen met een traceerbaar betaalmiddel op zich ook geen probleem.

Het is ook wel in hun belang dat ze niet loggen omdat dat hun core business is, en ze wel kunnen opdoeken als ooit uitkomt dat ze het wel doen.

Dan is er nog de factor 'datacenter'. Als een VPN provider servers afneemt bij een datacenter die zelf wel van alles logt over inkomende/uitgaande verbindingen in hun firewalls, zou in theorie daar ook van alles opgevraagd kunnen worden over je echte IP-adres door hun logs naast andere logs te leggen.

Maar goed, zoiets gaan ze echt niet doen om te kijken wie nou werkelijk aan die ene Disney torrent geeft meegedaan, dan denk ik dat je een iets interessanter persoon moet zijn met iets interessantere verdenkingen :')
  zondag 19 februari 2017 @ 17:47:47 #5
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_169006134
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:32 schreef Henno het volgende:
Tja echt meer doen dan afgaan op hun blauwe ogen kan je nooit. Belangrijkste is dat in hun logs geen koppeling te maken is tussen jouw account daar en de verbindingen die je met ze maakt en waar naartoe, een goede anonieme VPN provider logt geen verbindingen, maar hooguit hoeveel data een account verstookt heeft als dat van belang is voor billing of detecteren van misbruik.
Dan is ze betalen met een traceerbaar betaalmiddel op zich ook geen probleem.

Het is ook wel in hun belang dat ze niet loggen omdat dat hun core business is, en ze wel kunnen opdoeken als ooit uitkomt dat ze het wel doen.

Dan is er nog de factor 'datacenter'. Als een VPN provider servers afneemt bij een datacenter die zelf wel van alles logt over inkomende/uitgaande verbindingen in hun firewalls, zou in theorie daar ook van alles opgevraagd kunnen worden over je echte IP-adres door hun logs naast andere logs te leggen.

Maar goed, zoiets gaan ze echt niet doen om te kijken wie nou werkelijk aan die ene Disney torrent geeft meegedaan, dan denk ik dat je een iets interessanter persoon moet zijn met iets interessantere verdenkingen :')
Oke dank voor de heldere uitleg, weer wat geleerd.
Nou, ik ben niet zo interessant. Mijn fetishes die ik opzoek ook niet I think...
  zondag 19 februari 2017 @ 17:48:03 #6
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_169006141
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:05 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

NordVPN logt niet volgens de Terms of Services.
Op het gebied van privacy is NordVPN een de betere providers :)
Thanks, welke gebruik jij?
pi_169009395
Heeft TS iets te verbergen?
pi_169012245
quote:
3s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:01 schreef Hamzoef het volgende:
Heeft TS iets te verbergen?
Wat maakt dat uit? Iedereen heeft wel iets te verbergen en dat is prima.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')