abonnement Unibet Coolblue
pi_169002295
Originele OP van YazooW:

Jesse Klaver boos na ontmaskering
DEN HAAG - GroenLinks-leider Jesse Klaver slaat wild om zich heen, nu is gebleken dat hij zijn levensverhaal heeft opgepoetst. Deze krant publiceerde vanochtend een artikel waarin duidelijk wordt dat er heel wat valt af te dingen op Klavers verhalen over zijn jeugd, op de start van zijn carrière en op de beloftes die hij doet.

Klaver zet zijn oud-mentor van de middelbare school en de pastoor uit zijn geboorteplaats Roosendaal in een reactie op Facebook weg als leugenaars. De twee hadden vanochtend in de krant het tranentrekkende relaas van Klaver over diens moeilijke jeugd tegengesproken. Maar volgens de GL-leider is sprake van 'een onzinstuk'.

Hij reageert verbeten op de onthullingen in deze krant, waaruit blijkt dat zijn verleden minder dramatisch is als hij zijn toehoorders graag voorspiegelt. Zo overdreef de linkse politicus de weerzin bij de Katholieke Kerk om hem als baby te dopen, jokte hij over zijn 'zware' schoolcarriere en schetste hij een onjuist beeld over de wijk waarin hij opgroeide.

Klaver, kennelijk in het nauw gedreven, voelde zich vandaag genoodzaakt te reageren. Hij spreekt van een 'zuur' stuk. „Inmiddels is GroenLinks zo sterk dat vanochtend wij aan de beurt waren.” Hij beweert: „Ik ben altijd open en transparant geweest.”

Bij GroenLinks brak de afgelopen dagen blijkbaar paniek uit over het verhaal, nadat deze krant wederhoor had gevraagd aan Klaver.

Verschillende media bleken van tevoren gewaarschuwd dat er een stuk op handen was over de politicus, dat wellicht niet zo positief zou zijn over de man die SP-aanvoerder Emile Roemer en PvdA-voorman Lodewijk Asscher naar de kroon wil steken als leider op links.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_ontmaskering__.html

Wie kunnen we nog wel vertrouwen?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169002353
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
Smerige spelletjes zeker, maar we mogen als simpele burgers blij zijn dat de winnaar de winnaar was...
Je bent ervan op de hoogte dat "koude oorlog" slechts een abstracte term is? Het was geen echte oorlog hoor. Er waren niet echt winnaars of verliezers.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169003312
En dan zit die vandaag bij Buitenhof op de NPO en geen woord/vraag over zijn gelogen achtergrond. :') En als Trump of Wilders een scheet laten lassen ze extra nieuwsuitzendingen in om ze zwart te maken.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:10:13 #4
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169003738
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En dan zit die vandaag bij Buitenhof op de NPO en geen woord/vraag over zijn gelogen achtergrond. :') En als Trump of Wilders een scheet laten lassen ze extra nieuwsuitzendingen in om ze zwart te maken.
Welke gelogen achtergrond? Heel dat artikel is überhaupt niet nieuwswaardig. Dus terecht dat journalisten niet op dergelijk "nieuws".
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169003760
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En dan zit die vandaag bij Buitenhof op de NPO en geen woord/vraag over zijn gelogen achtergrond. :') En als Trump of Wilders een scheet laten lassen ze extra nieuwsuitzendingen in om ze zwart te maken.
Zoals je op de FP kunt lezen (goed stuk van Janneke) is er weinig gelogen en is het bewijs uiterst mager. Hij weet de kritiek ook nog eens spelenderwijs te weerleggen. Dus het is maar net wat je wilt geloven van de tendentieuze Televaag verslaggeving. Jesse toonde ook nog een haarfijn aan dat dit de gebruikelijke jaarlijkse Televaag aanval is op de grootste linkse partij. Je moet best een beetje koekwous zijn als je dit serieus neemt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169003789
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:21 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Je bent ervan op de hoogte dat "koude oorlog" slechts een abstracte term is? Het was geen echte oorlog hoor. Er waren niet echt winnaars of verliezers.
Nmm kun je het westen prima als winnaar aanwijzen aangezien het oostblok als een kaartenhuis inelkaar gedonderd is en een flinke rij vml oostbloklanden op hun blote knieen lopen te bedelen of ze alsjeblieft niet bij de NATO of EU mogen...

Wat dat betreft is het westen wel degelijk de winnaar en was het wel degelijk de goede kant. Of zou jij liever in oost-Duitsland oid geboren zijn?
pi_169003941
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:11 schreef AchJa het volgende:
Of zou jij liever in oost-Duitsland oid geboren zijn?
Ik ben niet zo van de valse dilemma's. Maar goed. Er dient perse een "winnaar" aangewezen begrijp ik. U doet maar.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:35:43 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169004510
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:21 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Je bent ervan op de hoogte dat "koude oorlog" slechts een abstracte term is? Het was geen echte oorlog hoor. Er waren niet echt winnaars of verliezers.
Ehh? Ga het westen en Rusland (vooral in de jaren '90) maar eens met elkaar vergelijken. Het was voor beide kampen een (proxy) oorlog met relatief weinig doden aan de eigen kant, maar de winnaar was overduidelijk.
pi_169004599
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:16 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van de valse dilemma's. Maar goed. Er dient perse een "winnaar" aangewezen begrijp ik. U doet maar.
Jij vond dat er "geen goede kant" was "zonder winnaars"...

En dat is simpelweg onzin.
pi_169005531
Als Merkel geboren worden daar?
pi_169005592
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En dan zit die vandaag bij Buitenhof op de NPO en geen woord/vraag over zijn gelogen achtergrond. :') En als Trump of Wilders een scheet laten lassen ze extra nieuwsuitzendingen in om ze zwart te maken.
Precies de NPO is zo partijdig als de pest.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169005607
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:21 schreef john2406 het volgende:
Als Merkel geboren worden daar?
Ze wil geen Merkel meer heten maar haar meisjesnaam aannemen.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169005908
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:10 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Zoals je op de FP kunt lezen (goed stuk van Janneke) is er weinig gelogen en is het bewijs uiterst mager. Hij weet de kritiek ook nog eens spelenderwijs te weerleggen. Dus het is maar net wat je wilt geloven van de tendentieuze Televaag verslaggeving. Jesse toonde ook nog een haarfijn aan dat dit de gebruikelijke jaarlijkse Televaag aanval is op de grootste linkse partij. Je moet best een beetje koekwous zijn als je dit serieus neemt.
En jij hebt de telegraaf nodig om te beoordelen of die Klaver echt of nep is?
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_169006092
Of die echt of nep is weet ik pas al er mee in mijn maag zit toch?
pi_169006113
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:45 schreef john2406 het volgende:
Of die echt of nep is weet ik pas al er mee in mijn maag zit toch?
Ja of dat je zo van hee en dan ineens niet maar anders wel. Zie je later pas.
pi_169006260
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
En dan zit die vandaag bij Buitenhof op de NPO en geen woord/vraag over zijn gelogen achtergrond.
Welke leugens? Wie zei wat, wanneer... kom eens met letterlijk citaten en linkjes
Niet dat hetzerige nepnieuws van de telegraaf
pi_169007120
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:10 schreef richolio het volgende:

[..]

Welke gelogen achtergrond? Heel dat artikel is überhaupt niet nieuwswaardig. Dus terecht dat journalisten niet op dergelijk "nieuws".
Weet je wat ik niet nieuwswaardig vind? Melania's gezichtsuitdrukking als ze achter haar man staat, of hoe het zoontje van Trump kijkt als hij in de auto zit, dat is pas non nieuws, het liegen van een tweede kamer lid van Nederland vind ik dan weer wel nieuws.
pi_169007161
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Welke leugens? Wie zei wat, wanneer... kom eens met letterlijk citaten en linkjes
Niet dat hetzerige nepnieuws van de telegraaf
Mooi, die houden we erin als jij en je mede huilers weer beginnen over Trump en Wilders. Gaan jullie elke keer de reactie van mij krijgen:

"Niet dat hetzerige nepnieuws van "willekeurig links medium".
  zondag 19 februari 2017 @ 18:31:45 #19
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169007236
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Weet je wat ik niet nieuwswaardig vind? Melania's gezichtsuitdrukking als ze achter haar man staat, of hoe het zoontje van Trump kijkt als hij in de auto zit, dat is pas non nieuws,
Relevant ja.
quote:
het liegen van een tweede kamer lid van Nederland vind ik dan weer wel nieuws.
Dat heeft hij dus niet gedaan.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169007268
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Mooi, die houden we erin
Jij beweert iets. Ik vraag je om uitleg en dan vlucht je weg.
Je hebt over leugens van Klaver. Welke leugens, wat zei hij dan letterlijk en waarom denk je het beter te weten dan hem .
Of je erkend dat je maar wat zat te lullen en helemaal niks beter weet .
Je lijkt Trump wel.
pi_169007299
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

het liegen van een tweede kamer lid van Nederland vind ik dan weer wel nieuws.
Je zit zelf te liegen . Je weet niks, maar je wilt wel graag iemand verketteren
pi_169007612
Als er niks aan of van waar is hoef ik ook niet boos te worden.
pi_169007701
Jammer dat de Telegraaf de claims wát er nou precies gelogen is achter een betaalmuur houdt. :')

Heb het artikel van Janneke op de FP gelezen, hier mee eens:

quote:
Je kunt van de reactie vinden wat je wil, maar de toonzetting is zonder meer beschaafd en eigenlijk doet Klaver weinig anders dan herhalen wat hij eerder heeft gezegd. Volgens de Telegraaf echter, 'slaat Klaver wild om zich heen' en is de partijtop in grote paniek over het verschenen artikel. En daarmee weten we weer even wat de Telegraaf is: een zuivere sensatiekrant.
pi_169008611
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:52 schreef Tchock het volgende:
Jammer dat de Telegraaf de claims wát er nou precies gelogen is achter een betaalmuur houdt. :')

een quote uit deel 1, het hele artikel
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:10 schreef Dance99Vv het volgende:
Hier het telegraaf primium artikel:

Is Jesse Klaver authentiek of is hij het product van een aantal spindoctors?

Laag glazuur op held van links

Vandaag, 05:30 Jorn Jonker en Niels Rigter

Jonge hond Jesse Klaver is als belofte van GroenLinks en zelfverklaard premierskandidaat toch niet zo oorspronkelijk als zijn beeldvormers willen doen laten geloven. Zijn looks zijn geleend, zijn quotes gekopieerd en zijn verleden was minder miserabel dan hij steevast uitdraagt.

Een volle Melkweg, jong publiek. Op het podium staat Jesse Klaver, brenger van hoop en de grootste linkse leider in de peilingen. De hoop voor het land belichaamt hij zelf, zo blijkt uit zijn toespraak. Want: voor een dubbeltje geboren, toch een kwartje geworden. Boodschap en beeld vallen hier samen. De kiezer moet begrijpen: ik voel uw pijn.

Nu is het zeker geen standaard-gesternte waaronder de jonge Jesse ter wereld kwam, op de Dag van de Arbeid in 1986 in de Westrand in Roosendaal. Opvoeding kreeg hij vooral van zijn grootouders. Zijn half-Indische moeder was alleenstaand, want zijn Marokkaanse vader had de benen genomen.

„Veel pastoors wilden een kind van een alleenstaande moeder niet dopen”, zo vertelt hij in een interview. „Eén pater wilde het wel doen.”

Aangedikt
Het verhaal is onwaarschijnlijk, of op z’n minst aangedikt. De katholieke kerk wil juist zoveel mogelijk mensen dopen en ontzegt niemand uit principe dat sacrament, zo zet een woordvoerder van de Rooms-Katholieke Kerk Nederland uiteen. „Wel wordt gevraagd of ouder, ouders en of grootouders en peter en meter het kind een katholieke opvoeding kunnen geven. Ook kan een pastoor naar de eigen parochie van de moeder verwijzen om het kind in de eigen geloofsgemeenschap op te laten nemen, maar weigeren is dus niet het beleid van de kerk. Dat was ook niet zo eind jaren tachtig.”

„Dit kan niet waar zijn”, zegt pastoor Burm over de vermeende weigering van de doop. Hij werkte zo’n twintig jaar in Roosendaal en kende opa Klaver goed. Burm vindt het verhaal ’heel merkwaardig’.

Dan de wijk waarin Klaver opgroeide: Westrand. Een buurt waarin het alom sappelen was, zo wil de jonge leider doen geloven. „Een wijk van portiek- en eengezinswoningen... De werkloosheid is hoog. Er is stille armoede. Op de fiets naar de voedselbank.” De wijk is een terugkerend element in Jesses toespraken, maar is het wel een probleemwijk?

In de lijst van probleemwijken komt de buurt niet voor. Prominente buurtbewoners zochten onlangs de media op om het voor hun wijk op te nemen. Dat Klaver de wijk misbruikte om zijn punt te maken, vonden ze niet zo kies.

De GL-leider blijft weg bij harde leugens, maar de waarheid blijkt telkens net iets anders te zijn dan het beeld dat Klaver schetst. Er is bijvoorbeeld ook iets raars aan de hand met Jesses cv, merkt een collega-Kamerlid op.

„In Duitsland was er een schandaal rond politici die op hun cv zeiden dat ze hoger waren opgeleid dan achteraf bleek. Jesse doet het tegenovergestelde. Om volkser te lijken en om de klim naar boven meer spectaculair te laten lijken.”

Wie naar zijn schooltijd kijkt, ziet inderdaad dat Klaver zijn loopbaan kariger reproduceert. „Ik ben een stapelaar”, claimt Klaver over zijn schooltijd. Stapelaars doorlopen doorgaans eerst mavo of vmbo, om daarna via havo en vwo door te stoten naar hoger onderwijs. Hierin bewijst het dubbeltje zijn doorzettingsvermogen.

Maar op dat stapelen van de GroenLinks-leider valt wat af te dingen. Rob Hoek, Jesses mentor op het Michael College Prinsenbeek, legt uit dat zijn pupil niet echt op een vmbo zat, maar op een vrije school waar iedereen in ieder geval vmbo-examen deed en zo mogelijk later ook havo en vwo.

Jesse hoefde z’n havo-examen nooit te doen, hij mocht alvast met een getuigschrift naar het hbo. De Avans hogeschool bevestigt dit verhaal. Zij zeggen dat hij met het ’Vrije-Schooldiploma’ is toegelaten. Deze route was officieel niet eens toegestaan. Niet stapelen was zijn verdienste naar het hogere, maar mazzel. Al heeft hij er volgens Hoek heus hard voor gewerkt.

Hard werken deed Klaver naar verluidt niet toen hij in 2009 als CNV’er werd afgevaardigd naar de Sociaal-Economische Raad (SER). Met zijn 23 jaar was hij het jongste SER-lid ooit. „Iedereen verheugde zich op zijn komst”, vertelt een hooggeplaatst bestuurder van toen. „Hij was evident ambitieus. Hij was evident welkom. Maar inhoudelijk hebben we niet veel van zijn bijdragen gemerkt.” Een ander SER-lid dat Klaver van nabij meemaakte kan zich ’Klavers bijdragen niet herinneren’.

Zijn opvolger bij CNV Jongeren, IJmert Muilwijk, springt echter voor hem in de bres. Klaver kon in de korte tijd die hij had niet veel doen en probeerde wel degelijk zaken voor elkaar te krijgen, zegt hij. Muilwijk kruiste als voorzitter van CU-jongeren ook de degens met Klaver die toen hetzelfde deed bij de jongerenbeweging van GL. „Eerlijk is eerlijk, Jesse stak er toen met kop en schouders bovenuit. Hij is zo overtuigend dat hij mensen kan laten geloven dat het eigenlijk dom is als je iets anders vindt dan hij.”

Politiek talent heeft de GroenLinkser onmiskenbaar, erkennen vriend en vijand. Bovendien benadrukken velen dat hij zo prettig in de omgang is. En speechen kan hij als de beste, al leent hij zijn meest ronkende strofen geregeld uit het retorisch repertoire van een ander. Grote voorbeeld: de Amerikaanse president Obama. Een kleine bloemlezing:

Klaver: „We zijn de eerste generatie die de gevolgen van klimaatverandering merkt en de laatste die haar kan stoppen.” Obama: „We are the first generation to feel the effect of climate change and the last who can do something about it.”

Klaver: „Te veel politici doen ons geloven dat we verdeeld zijn.” Obama: „America is not as divided as is suggested.”

Klaver: „En daarom gaan we de politiek veranderen, en dat gaan we samen doen.” Obama: „We have tot change our politics and come together.”

Ook nadat tv-presentator Arjen Lubach de gelijkenissen in zijn programma genadeloos blootlegde, was Klaver het grasduinen in andermans toespraken nog niet moe. „Wat ik nu ga zeggen, is impopulair” tijdens het Debat van het Noorden lijkt verdacht veel op „We moeten hier het eerlijke verhaal vertellen” van Diederik Samsom tijdens het premiersdebat.

Favoriete serie
Ook lijkt hij inspiratie te putten uit politieke tv-series. „Mij is afgeraden dit te zeggen”, bij aanvang van een verhaal dat persvoorlichters niet zouden pruimen, komt uit het programma Borgen en ook flarden uit zijn favoriete serie The west wing komen soms voorbij.

Zijn voorkomen lijkt bovendien ook nog eens geleend, want dat witte overhemd met opgerolde mouwen waarin hij zijn jonge publiek tijdens de ’Meetups’ toespreekt, de bovenste twee knoopjes open, komt overeen met het kloffie van de Canadese premier Justin Trudeau. ’Toeval’, verklaart Klaver in Vrij Nederland.

De nadruk op de stijl in de GL-campagne beneemt het zicht op de inhoud. Hierin is de partij niet altijd even stijlvast. Het sociaal leenstelsel voor studenten, waardoor studenten hun studiebeurs tijdens hun werkzame leven moeten terugbetalen, is er gekomen dankzij GroenLinks. In het Kieskompas doet de partij alsof ze neutraal is op dit punt. Ze claimt het collegegeld te halveren, maar uit de CPB-berekeningen blijkt dat maar een reductie te zijn met een kwart.

Andere partijen kijken vol jaloezie naar de drukbezochte politieke bijeenkomsten van GroenLinks. Ze hebben alleen een manco: veel is er nep. En niet alleen de geleende quotes over ’hoop’. Hard klappende partijleden zitten vooraan om het er op beeld extra enthousiast uit te laten zien en Klaver zegt dat hij na afloop graag met iedereen in gesprek gaat. Het beeld van de benaderbare man is neergezet. Ook in de media gaat hij voor dat imago: hij laat zich op de foto zetten met zijn vrouw op de bank en op sociale media post hij foto’s van zijn kinderen. In een interview noemde Klaver het echter ’klote’ dat hij op straat door wildvreemden wordt benaderd. Bovendien gaat de volksvertegenwoordiger regelmatig zo onherkenbaar mogelijk door de Haagse straten. Het doet denken aan actrice Halina Reijn die, als de spotlights uit zijn, ineens weinig moest hebben van fans.

„Jesse Klaver heeft een soort jeugdige bluf”, ziet Erik van Bruggen van campagnebureau BKB. „Daardoor vergeven mensen hem veel. Dat dwepen met JFK en Obama, de afgekeken slogans, het wordt bedekt door jeugdigheid.”

De komende tijd moet blijken of die frisse uitstraling genoeg is om veel zetels binnen te halen. Dan weten we of het beeld, ’de hoop van links’, dit keer wel samenvalt met de werkelijkheid. Daar zal Klaver nog wel voor moeten vechten. Wie in de Haagse wandelgangen zijn oor te luisteren legt, vindt bij andere partijen fluisteraars die met grote graagte de jonge, groene leider beentje lichten. Op basis van anonimiteit en zonder vermelding van partij. Met een aanval op Jesse maak je je niet populair, weet men. Een enkele partij heeft zelfs een ’dossier Klaver’ aangelegd waarmee negatief campagne gevoerd kan worden. De GL-frontman wachten dus nog pittige weken als de verkiezingsstrijd echt losbarst.

’Altijd open geweest’
Jesse Klaver stelt in een reactie dat er één pastoor was die hem de doop weigerde. Al zei hij in een interview eerder dat ’veel pastoors’ het niet wilden doen en slechts één er wel toe bereid zou zijn geweest.

De GroenLinks-leider houdt vol dat hij altijd open is geweest over zijn schoolverloop. Hij deed de Vrije School waar iedereen, ongeacht het niveau, het vmbo-examen aflegt. Toch kreeg hij op enig moment wel degelijk een vmbo-advies, stelt hij.

De zegsman van Klaver beweert dat alle citaten ’door onszelf zijn geformuleerd’. „De boodschap van hoop, verandering en empathie is een universele boodschap.” Bovendien wordt er door het GL-kamp ter verdediging aangevoerd dat de quote over het milieu oorspronkelijk niet van Obama komt, maar van Michael McGinn, oud-burgemeester van het Amerikaanse Seattle. GroenLinks leende de quote dus wel, maar van een ander.

Een andere uitspraak (PvdA-leider Asscher riep op tot meer luisteren en minder schreeuwen – een week later herhaalde Klaver die boodschap) is volgens Klaver eerder door hem gebezigd ’in een andere vorm’.

[ afbeelding ]

Deel dit Premium artikel met je vrienden zodat zij het gratis kunnen lezen!
http://www.telegraaf.nl/r(...)eld_van_links__.html
pi_169008729
„In Duitsland was er een schandaal rond politici die op hun cv zeiden dat ze hoger waren opgeleid dan achteraf bleek. Jesse doet het tegenovergestelde. Om volkser te lijken en om de klim naar boven meer spectaculair te laten lijken.”

Harde maatregelen zijn hier angebracht.

Nog even wat namedropping:

Het doet denken aan actrice Halina Reijn die, als de spotlights uit zijn, ineens weinig moest hebben van fans.

[ Bericht 21% gewijzigd door Bart2002 op 19-02-2017 19:44:38 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169008925
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:37 schreef Bart2002 het volgende:
„In Duitsland was er een schandaal rond politici die op hun cv zeiden dat ze hoger waren opgeleid dan achteraf bleek. Jesse doet het tegenovergestelde. Om volkser te lijken en om de klim naar boven meer spectaculair te laten lijken.”

Wat was dan niet waar? Hij zat toch op het vmbo. Best wel volks hoor.
pi_169009067
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat was dan niet waar? Hij zat toch op het vmbo. Best wel volks hoor.
Geen idee. Dat is een passage uit het artikel. Ze zullen toch wel research hebben gedaan? :)

Edit: Vrije school. Wel met vmbo examen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169009149
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:51 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Geen idee. Dat is een passage uit het artikel. Ze zullen toch wel research hebben gedaan? :)
quote:
esse Klaver werd op 1 mei 1986 geboren in Roosendaal, Brabant. Zijn moeder is van Nederlands-Indische afkomst, zijn vader is Marokkaans. Zijn moeder was 20 toen zij hem kreeg. Jesse groeide op zonder zijn vader, in een sociale huurwoning in de wijk Westrand. Hij verliet de middelbare Vrije School in Prinsenbeek met een vmbo-diploma. Daarna studeerde hij social work aan Avans Hogeschool in Den Bosch
Hier staat toch duidelijk dat hij op een vmbo-afdeling zat.
https://groenlinks.nl/mensen/jesse-klaver

quote:
Op het Michaël college is er voor alle leerlingen (ongeacht het instroomadvies) een vierjarig basisprogramma dat afsluit met een vmbo-examen. Hierin zijn veel ontwikkelingsgerichte programmaonderdelen opgenomen zoals stages, presentaties, themablokken (periodeonderwijs), kunst- en praktijkvakken, reizen en excursies.
http://www.michaelcollege(...)bid/209/Default.aspx
pi_169009203
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

Hier staat toch duidelijk dat hij op een vmbo-afdeling zat.
https://groenlinks.nl/mensen/jesse-klaver
Ja, dat stond ook in het artikel. En even voor de goede orde: het is een kutartikel. Een niet-geslaagde poging tot karaktermoord. Ik ga stemmen op Jesse.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169009265
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

een quote uit deel 1, het hele artikel

[..]

Dus eigenlijk komt het neer op:
- De wijk waar hij woonde is volgens anderen niet zo slecht als hij zei
- Klaver heeft een vmbo-diploma en is toen toegelaten tot het hbo. Maar omdat het een vrije school was is het niet echt vmbo dus is heeft hij niet opgeklommen.
- Hij zegt niet gedoopt te zijn omdat zijn moeder alleenstaand was maar dat vinden betrokkenen onwaarschijnlijk (toch is hij niet gedoopt, blijkbaar).

Ik vind het een storm in een glas water. Tussendoor wordt er heel veel gesuggereerd en geïnsinueerd.
pi_169009281
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:55 schreef Bart2002 het volgende:

Ik ga stemmen op Jesse.
ik ook
advies voor Jesse:
  zondag 19 februari 2017 @ 19:59:24 #32
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_169009367
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:59 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat lag er dan ook nog niet zo dik bovenop... :')
Die kutsmileys zijn niet nodig. Ik respecteer jouw keuze ook.

Het is duidelijk dat rechts in de broek schijt voor dat dekselse jong. En terecht.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169009412
quote:
0s.gif

Op zondag 19 februari 2017 19:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dus eigenlijk komt het neer op:
- De wijk waar hij woonde is volgens anderen niet zo slecht als hij zei
Wat zei hij dan letterlijk ? citeer hem met linkje

quote:
- Klaver heeft een vmbo-diploma en is toen toegelaten tot het hbo. Maar omdat het een vrije school was is het niet echt vmbo dus is heeft hij niet opgeklommen.
Hoezo is het niet echt een vmbo ? Het is een opleiding die eindigt met een vmbo-diploma.
Dan is het zeker wel een vmbo-school. Wel anders dan regulier, omdat een vrije school dingen anders aanpakt.
quote:
- Hij zegt niet gedoopt te zijn omdat zijn moeder alleenstaand was maar dat vinden betrokkenen onwaarschijnlijk (toch is hij niet gedoopt, blijkbaar).
Waar zegt hij niet gedoopt te zijn? Wanneer en wat zei hij dan letterlijk

quote:
Ik vind het een storm in een glas water.
Mee eens.
  zondag 19 februari 2017 @ 20:03:35 #35
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_169009452
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:00 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Die kutsmileys zijn niet nodig. Ik respecteer jouw keuze ook.
De smiley ging over je opmerking. Ik gok erop dat 99% van het volk hier dat al door had... Het ging niet om de gemaakte politieke keus ansich, daar heb ik nog nooit iemand op aangevallen.
pi_169009472
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

De smiley ging over je opmerking. Ik gok erop dat 99% van het volk hier dat al door had... Het ging niet om de gemaakte keus ansich.
Ok. Mijn excuses voor de verwarring.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 19 februari 2017 @ 20:05:44 #37
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_169011459

En woon werk-verkeer onbetaalbaar maken doen ze er ook nog even bij.
pi_169021688
Jesse Nivelleer.
  maandag 20 februari 2017 @ 12:02:34 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169021761
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:10 schreef richolio het volgende:

[..]

Welke gelogen achtergrond? Heel dat artikel is überhaupt niet nieuwswaardig. Dus terecht dat journalisten niet op dergelijk "nieuws".
Weet het niet. Ik weet wel dat de katholieke kerk een rare club is zeker als het om kinderen gaat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_169021850
Dit was helemaal geen breaking news van de Telegraaf dit werd namelijk 2 jaar geleden ook al door JOOP.nl aan de kaak gesteld.

http://www.joop.nl/opinies/jesse-klaver-was-geen-stapelaar
pi_169022700
Links DENKt dat zij met een goed moraal mogen liegen en bedriegen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169025837
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:52 schreef HSG het volgende:
Links DENKt dat zij met een goed moraal mogen liegen en bedriegen.
Alles voor 'de goede zaak', immers.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169026917
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:06 schreef wolkentoetje het volgende:
Dit was helemaal geen breaking news van de Telegraaf dit werd namelijk 2 jaar geleden ook al door JOOP.nl aan de kaak gesteld.

http://www.joop.nl/opinies/jesse-klaver-was-geen-stapelaar
Nja, joop.nl... door een of andere sukkel, gezien:

quote:
Hij voltooid
:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  Beste debater 2022 maandag 20 februari 2017 @ 18:02:39 #45
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_169028135
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Alles voor 'de goede zaak', immers.
Wat is de goede zaak volgens links dan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_169029076
Men heeft toch niks te verbergen.
pi_169032359
Vanavond bij Eva Jinek
pi_169032496
Wat een klapmongooltje is het toch en door zijn ego graaft hij pakweg 3 weken voor de verkiezingen zijn eigen graf.
  maandag 20 februari 2017 @ 21:00:32 #49
165633 eriksd
The grand facade...
pi_169032606
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:57 schreef Nintex het volgende:
Wat een klapmongooltje is het toch en door zijn ego graaft hij pakweg 3 weken voor de verkiezingen zijn eigen graf.
Heh?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_169032652
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:00 schreef eriksd het volgende:

[..]

Heh?
Klaver moet er weer boos op reageren en zijn oud dorpsgenoten te kakken zetten op Facebook.

Hij had het hele verhaal ook gewoon kunnen negeren of kunnen zeggen: "Telegraaf ga de boom in"

Wilders was zo slim om bij dat akkefietje met zijn broer, zijn pijlen te richten op RTL en de manier van berichtgeven, maar niet inhoudelijk in te gaan op de reportage. Jesse heeft dat inzicht niet.
  maandag 20 februari 2017 @ 21:07:03 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169032807
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:02 schreef Nintex het volgende:

[..]

Klaver moet er weer boos op reageren en zijn oud dorpsgenoten te kakken zetten op Facebook.

Hij had het hele verhaal ook gewoon kunnen negeren of kunnen zeggen: "Telegraaf ga de boom in"

Wilders was zo slim om bij dat akkefietje met zijn broer, zijn pijlen te richten op RTL en de manier van berichtgeven, maar niet inhoudelijk in te gaan op de reportage. Jesse heeft dat inzicht niet.
Heb je misschien ook een linkje?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 februari 2017 @ 21:15:53 #52
165633 eriksd
The grand facade...
pi_169033064
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:02 schreef Nintex het volgende:

[..]

Klaver moet er weer boos op reageren en zijn oud dorpsgenoten te kakken zetten op Facebook.

Hij had het hele verhaal ook gewoon kunnen negeren of kunnen zeggen: "Telegraaf ga de boom in"

Wilders was zo slim om bij dat akkefietje met zijn broer, zijn pijlen te richten op RTL en de manier van berichtgeven, maar niet inhoudelijk in te gaan op de reportage. Jesse heeft dat inzicht niet.
Dat verhaal van de Telegraaf gaat toch ook helemaal nergens over? Ik stem sinds jaar en dag VVD, maar zelfs door die bril bezien was dit een zwaktebod. Wat een armoe.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_169033088
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:15 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat verhaal van de Telegraaf gaat toch ook helemaal nergens over? Ik stem sinds jaar en dag VVD, maar zelfs door die bril bezien was dit een zwaktebod. Wat een armoe.
Daarom is het ook dom van Jesse om boos te worden. Gewoon zeggen, no comment over die roddelrubriek. Fake news, failing Telegraaf. :s)
pi_169033126
Klaver :') :') |:( |:(
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 20 februari 2017 @ 21:18:41 #55
165633 eriksd
The grand facade...
pi_169033150
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:16 schreef Nintex het volgende:

[..]

Daarom is het ook dom van Jesse om boos te worden. Gewoon zeggen, no comment over die roddelrubriek. Fake news, failing Telegraaf. :s)
Dat is waar.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_169033601
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:16 schreef Nintex het volgende:

[..]

Daarom is het ook dom van Jesse om boos te worden. Gewoon zeggen, no comment over die roddelrubriek. Fake news, failing Telegraaf. :s)
Natuurlijk word een normaal mens boos over dit soort laster . Duidelijk bedoeld hem te framen , 4 weken voor de verkiezingen.
Hij reageerde op zijn facebook op een rustige manier. Maar de Telegraaf gaat door met hem op te hangen en noemt zijn reactie : Klaver ziet complot.
Komt er nog meer de komende weken ?

Als Klaver niet reageerde dan vonden ze wel een andere smoes hem verder kalt te stellen voor de verkiezingen. Dat deden ze 4 jaar geleden ook met de Pvda.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 20-02-2017 21:39:06 ]
pi_169036008
Straks bij Jinek
pi_169036293
Jinek maakt tot nu toe gehakt van die Wouter de Winther :D

Wat een kneusje dat figuur.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169036356
Echt. Die Wouter maakt deze hele farche nog erger _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169036877
Die Klaver met z'n kroeskop moet gewoon een beetje dimmen. Denkt dat 'ie sympathie kan kweken door een beetje te kijken als een zielige puppy? Wat een kwal is dat zeg. Wanabee politicus.
pi_169036942
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jinek maakt tot nu toe gehakt van die Wouter de Winther :D

Wat een kneusje dat figuur.
Jinek maakt gehakt van iedereen. Die kuzu was al geen partij en volgens mij is rutte dat ook niet voor haar.

Heerlijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169036995
'Jesse Klaver, u staat voor duurzaam. Waarom rijdt u dan niet elektrisch?

'Ik ben ook maar een gewone burger'


Was dat werkelijk zijn antwoord?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_169036999
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:16 schreef Nintex het volgende:

[..]

Daarom is het ook dom van Jesse om boos te worden. Gewoon zeggen, no comment over die roddelrubriek. Fake news, failing Telegraaf. :s)
Waar wordt ie boos dan? Heb je een linkje of is dit weer een van je vele bizarre hersenspinsels? :?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_169037212
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jinek maakt gehakt van iedereen. Die kuzu was al geen partij en volgens mij is rutte dat ook niet voor haar.

Heerlijk.
En dan te bedenken dat Fok! nog een beetje aan de wieg de carrière van de huidige Eva Jinek heeft gestaan :D Het heeft haar vast iets geholpen om bekend te worden.

Eva Jinek vindt uitlekken filmpje niet erg

quote:
FOK!user PiRANiA ontdekte het filmpje in een folder, met nog enkele andere filmpjes, op een server van de NOS. Nadat een ingekorte versie van dit filmpje door MaGNeT (MoosePower740) op YouTube werd gezet namen vrijwel alle nieuwssites het filmpje over.
Filmpje staat nog steeds in m'n YT kanaal O+
pi_169037438

Justin Klaver sloopt broer: 'Hij heeft veel bomen vernield. Echt een nephippie.'
standaarddrinker
pi_169037529
quote:
11s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:51 schreef DrDentz het volgende:

Justin Klaver sloopt broer: 'Hij heeft veel bomen vernield. Echt een nephippie.'
Als Jesse een broertje zou hebben, zou deze er wel op lijken inderdaad.
pi_169038383
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:02 schreef Nintex het volgende:

[..]

Klaver moet er weer boos op reageren en zijn oud dorpsgenoten te kakken zetten op Facebook.

Hij had het hele verhaal ook gewoon kunnen negeren of kunnen zeggen: "Telegraaf ga de boom in"

Wilders was zo slim om bij dat akkefietje met zijn broer, zijn pijlen te richten op RTL en de manier van berichtgeven, maar niet inhoudelijk in te gaan op de reportage. Jesse heeft dat inzicht niet.
Ik mis even wat denk ik. DIT is de reactie van Jesse Klaver op Facebook - waarin hij exact doet wat je zegt dat hij moet doen.

Dus waar heb je het over ?

quote:
Zo kennen we de Telegraaf.

In verkiezingstijd valt de ‘krant van wakker Nederland’ altijd de grootste linkse partij aan. Iedere campagne opnieuw. Inmiddels is GroenLinks zo sterk dat vanochtend wij aan de beurt waren. Een onzinstuk. Je weet dat je het kan verwachten. Maar toch, ze zetten vraagtekens bij wie ik ben en waar ik vandaan kom.

Ik ben altijd open en transparant geweest over mijn achtergrond. Dat heeft een reden. Mijn geschiedenis heeft me gevormd tot wie ik ben en waar ik als politicus voor sta.

Ik ben opgegroeid in de wetenschap dat mijn moeder naar een pastoor ging om mij te laten dopen, maar hij dat weigerde omdat zij niet getrouwd was. Dat heeft bijgedragen aan mijn wereldbeeld. In mijn pubertijd werd me verteld dat ik op het vmbo op mijn plek was en mijn droom om te gaan studeren misschien wel onhaalbaar was. Dat heeft mij gevormd.

Maar wat het belangrijkst is geweest in mijn ontwikkeling is de boodschap die mijn moeder me op zulke momenten meegaf. Laat niemand je vertellen dat je niets voorstelt. Laat niemand je zeggen dat iets niet kan. Werk hard. Bewijs het tegendeel. Maar bovenal: volg je hart. Jaag je dromen na. Laat je angst om te falen los en dan is alles mogelijk.

Het zijn precies zulke woorden die door mijn hoofd gaan als ik zo’n stuk in de krant lees als vanochtend. Onze beweging groeit en groeit. Verandering hangt in de lucht. En hoe sterker wij worden, hoe meer tegenkracht we kunnen verwachten. Het maakt niet uit. Tegenover iedere zure letter in de krant staan vele vrijwilligers die met ons meedoen. Heel veel mensen, met totaal verschillende achtergronden, die één ding gemeen hebben: wij geloven in een verhaal van hoop. Van idealisme. Van eerlijk delen. Van empathie. Wij gaan het politieke speelveld op zijn kop zetten. Door verder te bouwen aan onze beweging. Door politiek te bedrijven vanuit ons hart.

Doe je mee? ➡️ groenlinks.nl/doemee

- Jesse
  dinsdag 21 februari 2017 @ 06:34:04 #68
381517 Zapata
held op sokken
pi_169038441
Komisch hoe je nieuws kan sturen. Ergens anders las ik juist dat Klaver heel positief reageerde met een grappig bericht. Maar volgens de Telegraaf slaat hij wild om zich heen.
pi_169039849
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jinek maakt tot nu toe gehakt van die Wouter de Winther :D

Wat een kneusje dat figuur.
Maar de echte goede klap heeft Jinek niet gegeven aan deze journalist.

"Je werkt voor de 'wakkere krant', maar in mei 2015 was dit ook al gepubliceerd, en nu komen jullie er pas mee. Zijn jullie nu pas wakker geworden of spelen jullie op de man, omdat het bijna verkiezingen zijn?"

http://www.joop.nl/opinies/jesse-klaver-was-geen-stapelaar
PS: deze link was door een andere FOK!ker al eerder geplaatst in dit topic (dus niet mijn onderzoekswerk).
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:04:07 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169039878
Heeft iemand nu al (de link naar) dat Facebookbericht waarin hij zijn oud-dorpsgenoten te kakken zou zetten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169039913
Is er nu al eens een keer een écht boos berichtje gespot?
Ja doei.
pi_169039920
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:02 schreef Nintex het volgende:

Klaver moet er weer boos op reageren en zijn oud dorpsgenoten te kakken zetten op Facebook.
Deed ie dat ? Heb je een linkje naar waar hij oud-dorpsgenoten iets verwijt?
Ik heb zo'n idee dat je dat fantaseert .
Overigens woonde hij in Roosendaal. Dat noemen we een stad.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:09:48 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169039977
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
Is er nu al eens een keer een écht boos berichtje gespot?
Volgens die knakker van de Telegraaf was dat FB bericht van zaterdag uit z'n plaat gaan.... :')
https://www.facebook.com/jesseklaver/posts/1328614347197180
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169039988
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens die knakker van de Telegraaf was dat FB bericht van zaterdag uit z'n plaat gaan.... :')
https://www.facebook.com/jesseklaver/posts/1328614347197180
Ja, die stond hierboven al. :)
Ja doei.
pi_169039996
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens die knakker van de Telegraaf was dat FB bericht van zaterdag uit z'n plaat gaan.... :')
https://www.facebook.com/jesseklaver/posts/1328614347197180
Ja wat een afgang die knakker gister bij Jinek _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:12:46 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169040018
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, die stond hierboven al. :)
Ja, maar zonder linkje, dus nogmaals kan geen kwaad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:13:34 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169040028
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:11 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ja wat een afgang die knakker gister bij Jinek _O-
Ja, wat een gejankzak.... echt, en dan nog doen alsof de ander verkeerd reageert, terwijl je zelf zo'n stuk nonsens op de voorpagina zet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:19:00 #78
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169040099
Jesse is betrapt op jokkebrokken en iedereen hier staat klaar om de 'fake news' krant af te branden. Goh, waarom komt mij dit scenario zo bekend voor? :')

Dat Jesse een moeilijke jeugd had en in een achterstandswijk woonde is niet waar. Dat iemand ooit heeft geweigerd hem te dopen is niet waar. Dat Jesse zich met moeite door het onderwijssysteem heeft geworsteld is niet waar.

Maargoed, geloof vooral in Jesse Klaver en zijn 'alternative facts'. Het sprookje is uiteindelijk prettiger dan de waarheid. Wat Jesse brengt Hope en Change, Jesse is de Marokkaanse Obama die tegen de racistische Nederlandse samenleving in nu premier van Nederland gaat worden. Handjes in de lucht.
pi_169040114
Boos?
Ja doei.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:20:25 #80
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_169040120
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Boos?
Ja joh. Hij slaat wild om zich heen!!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_169040121
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jesse is betrapt op jokkebrokken en iedereen hier staat klaar om de 'fake news' krant af te branden. Goh, waarom komt mij dit scenario zo bekend voor? :')

Dat Jesse een moeilijke jeugd had en in een achterstandswijk woonde is niet waar. Dat iemand ooit heeft geweigerd hem te dopen is niet waar. Dat Jesse zich met moeite door het onderwijssysteem heeft geworsteld is niet waar.

Maargoed, geloof vooral in Jesse Klaver en zijn 'alternative facts'. Het sprookje is uiteindelijk prettiger dan de waarheid.
Geloven doe ik in de kerk, daarbuiten geloof ik nergens meer in behalve in wat ik kan controleren.
pi_169040139
Triest dat ie liegt.
pi_169040166
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jesse is betrapt op jokkebrokken.
Hij is het slachtoffer van jokkebrokkers die hem willen framen als jokkebrokker
pi_169040181
met zo'n kop boven een artikel verwacht je op zijn minst toch wat meer
pi_169040234
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Boos?
Lol mad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169040489
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jesse is betrapt op jokkebrokken en iedereen hier staat klaar om de 'fake news' krant af te branden. Goh, waarom komt mij dit scenario zo bekend voor? :')

Dat Jesse een moeilijke jeugd had en in een achterstandswijk woonde is niet waar. Dat iemand ooit heeft geweigerd hem te dopen is niet waar. Dat Jesse zich met moeite door het onderwijssysteem heeft geworsteld is niet waar.

Maargoed, geloof vooral in Jesse Klaver en zijn 'alternative facts'. Het sprookje is uiteindelijk prettiger dan de waarheid. Wat Jesse brengt Hope en Change, Jesse is de Marokkaanse Obama die tegen de racistische Nederlandse samenleving in nu premier van Nederland gaat worden. Handjes in de lucht.
Op Jesse Klaver en zijn Groen Linksprogramma valt heel wat aan te merken. Zijn belastingverschuiving van 18 miljard euro is van een Leninistische ingeving, en dat doet hij een beetje lachterig af met een dooddoener: "Je moet durven dingen echt anders aan te pakken'.
Hij heeft vijf jaar VMBO gedaan, inclusief zitten blijven, en toch was hij een jaar eerder klaar met HBO dat iemand die steeds met overgaan het VWO had gevolgd. Ik denk dat Jesse klaver hierdoor essentiële kennis heeft gemist door bepaalde jaargangen over te slaan.
pi_169040579
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:48 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Hij heeft vijf jaar VMBO gedaan, inclusief zitten blijven, en toch was hij een jaar eerder klaar met HBO dat iemand die steeds met overgaan het VWO had gevolgd.
Ik begrijp niet wat je wilt zeggen. Bedoel je nu dat Klaver eerder met vmbo + hbo klaar was dan iemand die nominaal het vwo doorloopt? Of dat Klaver eerder klaar was met vmbo + hbo dan iemand die vwo + hbo doet?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169040720
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:33 schreef schommelstoel het volgende:
'Jesse Klaver, u staat voor duurzaam. Waarom rijdt u dan niet elektrisch?

'Ik ben ook maar een gewone burger'

Was dat werkelijk zijn antwoord?
Elektrisch is alles behalve duurzaam op dit moment/
pi_169040765
Het grote mysterie blijft hoe hij zonder een havo-diploma op het HBO is gekomen.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169040787
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:07 schreef MrSalazar het volgende:
Het grote mysterie blijft hoe hij zonder een havo-diploma op het HBO is gekomen.
21+ toets :P
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169040803
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:07 schreef MrSalazar het volgende:
Het grote mysterie blijft hoe hij zonder een havo-diploma op het HBO is gekomen.
Met zijn mooie ogen?

Als het niet waar is dat hij het maar bewijzen doet dan, ik heb toch niks te verbergen.
pi_169040806
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:08 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

21+ toets :P
Hij was destijds 18, las ik.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169040823
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:07 schreef MrSalazar het volgende:
Het grote mysterie blijft hoe hij zonder een havo-diploma op het HBO is gekomen.
Ik heb het hele stuk gelezen, en op zijn vrije school deed iedereen vmbo-examen.

Een decaan heeft zich er toen hard voor gemaakt dat Jesse zonder havo-diploma toch naar het hbo kon.
pi_169040854
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik heb het hele stuk gelezen, en op zijn vrije school deed iedereen vmbo-examen.

Een decaan heeft zich er toen hard voor gemaakt dat Jesse zonder havo-diploma toch naar het hbo kon.
En die decaan was wat van deze?
pi_169040862
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 20:58 schreef HarryP het volgende:

En woon werk-verkeer onbetaalbaar maken doen ze er ook nog even bij.
geniaal :)
pi_169040867
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik heb het hele stuk gelezen, en op zijn vrije school deed iedereen vmbo-examen.

Een decaan heeft zich er toen hard voor gemaakt dat Jesse zonder havo-diploma toch naar het hbo kon.
Ik geloof dat er 'minstens' vmbo stond. En een decaan die zoiets wel eventjes regelt? Corrupte bende dan.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169040893
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:12 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ik geloof dat er 'minstens' vmbo stond. En een decaan die zoiets wel eventjes regelt? Corrupte bende dan.
Vergis jij niet de afkomst kan ook meegewerkt hebben?
pi_169041369
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:04 schreef Chadi het volgende:

[..]

Elektrisch is alles behalve duurzaam op dit moment/
Wat was mijn vraag?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_169041626
Zag 'm zondag bij Buitenhof.

Wat een vreselijk zelfingenomen en betweterig mannetje.

Bijna nog gênanter geval dan Kuzu die ook aan tafel zat.
pi_169041953
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:51 schreef DrMabuse het volgende:
Zag 'm zondag bij Buitenhof.

Wat een vreselijk zelfingenomen en betweterig mannetje.

Bijna nog gênanter geval dan Kuzu die ook aan tafel zat.
Is toch alleen maar gunstig als men zich zo te koop zet.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:09:54 #102
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_169042100
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:51 schreef DrMabuse het volgende:
Zag 'm zondag bij Buitenhof.

Wat een vreselijk zelfingenomen en betweterig mannetje.

Bijna nog gênanter geval dan Kuzu die ook aan tafel zat.
Die nep-imitator van Obama wil ons doen geloven dat hij door God gezonden is om het Nederlandse volk door de woestijn te leiden naar het Beloofde Land. Een ventje van amper 30 jaar die maatschappelijk nog niet echt iets heeft gepresteerd.

Welke gek trapt hier in?
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_169042134
Hij zal het wel een beetje aangedikt hebben,maar zo zal de Telegraaf het ook wel wat sensationeler hebben gemaakt. Vond die journalist die gisteren bij Jinek zat ook maar een naar mannetje.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:14:07 #104
3542 Gia
User under construction
pi_169042228
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:08 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

21+ toets :P
Dit. Niets mysterieus aan. Onze oudste met een mavo en mbo2 diploma naar het HBO.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:14:40 #105
3542 Gia
User under construction
pi_169042244
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:09 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Hij was destijds 18, las ik.
Dan wellicht met een afgeronde MBO4?
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:14:52 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169042252
Volgens mij stond dit scenario niet in Jesse's boekje "Hoe word ik politicus" dat hij volgens de letter volgt.

En dan gaat het mis
pi_169042273
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan wellicht met een afgeronde MBO4?
Nee, daar is sowieso geen sprake van. Ging gewoon om een middelbare vrije school.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:16:49 #108
3542 Gia
User under construction
pi_169042324
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:51 schreef DrMabuse het volgende:
Zag 'm zondag bij Buitenhof.

Wat een vreselijk zelfingenomen en betweterig mannetje.

Bijna nog gênanter geval dan Kuzu die ook aan tafel zat.
En één credo:
"Hoe zou u het vinden als uw wasmachine stuk gaat en u geen geld heeft om een nieuwe te kopen?"
Heb ik onderhand al wel bij 5 verschillende tv momenten gehoord.

Als dat je campagneslogan is.....
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:18:16 #109
3542 Gia
User under construction
pi_169042377
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:15 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee, daar is sowieso geen sprake van. Ging gewoon om een middelbare vrije school.
Gematst vanwege zijn afkomst dan. Om aan te tonen dat die buitenlanders echt wel kunnen leren.
Misschien is ie er wel voor getest om aan te tonen dat hij, ondanks vmbo4, toch wel meer kan, en gewoon vanaf de basisschool verkeerd is beoordeeld. Dat komt voor, namelijk, weten wij uit ervaring.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:19:29 #110
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169042414
Ik vind vooral zijn inhoudsloosheid irritant. Al dat gelul over verandering en een beweging bla bla bla maar het verkiezingsprogramma is weer ouderwets belasten belasten belasten.

Het lijkt wel alsof hij voor een compleet andere partij staat te lullen. Of hij heeft geen idee waar zijn partij eigenlijk voor staat of hij durft niet uit te spreken wat dat dan is. Je mag zelf kiezen wat erger is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:26:16 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169042637
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind vooral zijn inhoudsloosheid irritant. Al dat gelul over verandering en een beweging bla bla bla maar het verkiezingsprogramma is weer ouderwets belasten belasten belasten.

Het lijkt wel alsof hij voor een compleet andere partij staat te lullen. Of hij heeft geen idee waar zijn partij eigenlijk voor staat of hij durft niet uit te spreken wat dat dan is. Je mag zelf kiezen wat erger is.
Ik vind vooral zijn gebrek aan authenticiteit verschrikkelijk. Alles eraan is gemaakt en gebaseerd op wat bij gemakkelijk beinvloedbare types die links zijn werkt. Ik zit zelf al wel eventjes in de politiek en ik zie alle aangeleerde foefjes voorbij komen.

Mocht hij het klaarspelen in de regering komen dan gaat hij nog flink op zijn bek gezien dan de realpolitiek om de hoek komt, iets waar Groenlinksers vaak sowieso al niet tegen kunnen.
pi_169042745
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Gematst vanwege zijn afkomst dan. Om aan te tonen dat die buitenlanders echt wel kunnen leren.
Misschien is ie er wel voor getest om aan te tonen dat hij, ondanks vmbo4, toch wel meer kan, en gewoon vanaf de basisschool verkeerd is beoordeeld. Dat komt voor, namelijk, weten wij uit ervaring.
ligt ook een beetje aan de opleiding. Lerarenopleiding doet men ook niet moeilijk over VMBO bijvoorbeeld, groot tekort etc als reden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169042752
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Gematst vanwege zijn afkomst dan. Om aan te tonen dat die buitenlanders echt wel kunnen leren.
Misschien is ie er wel voor getest om aan te tonen dat hij, ondanks vmbo4, toch wel meer kan, en gewoon vanaf de basisschool verkeerd is beoordeeld. Dat komt voor, namelijk, weten wij uit ervaring.
Het is bij mijn weten zeker niet normaal dat iemand zonder vereist diploma aan een opleiding begint. Zoals iemand al zei kun je colloquium doctum doen voor universiteit en iets soortgelijks voor hbo, maar daar moet je dus inderdaad 21 voor zijn. Niet dat het niet goed is uitgepakt, want blijkbaar heeft ie die opleiding daarna in 3 ipv 4 jaar afgemaakt, maar het is niet de normale gang van zaken.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:32:31 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169042861
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:16 schreef Nintex het volgende:

[..]

Daarom is het ook dom van Jesse om boos te worden. Gewoon zeggen, no comment over die roddelrubriek. Fake news, failing Telegraaf. :s)
Hij had gewoon dit linkje moeten tweeten

pi_169043458
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Gematst vanwege zijn afkomst dan. Om aan te tonen dat die buitenlanders echt wel kunnen leren.
Misschien is ie er wel voor getest om aan te tonen dat hij, ondanks vmbo4, toch wel meer kan, en gewoon vanaf de basisschool verkeerd is beoordeeld. Dat komt voor, namelijk, weten wij uit ervaring.
Of men had angst dat hun auto zonder banden op de parkeerplek zou staan?
pi_169043923
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:26 schreef Hexagon het volgende:

Mocht hij het klaarspelen in de regering komen dan gaat hij nog flink op zijn bek gezien dan de realpolitiek om de hoek komt, iets waar Groenlinksers vaak sowieso al niet tegen kunnen.
Zoals blijkt uit hun vele regeringsdeelnames? Volgens mij ben je in de war met D66 toen het nog niet alle idealen verkwanseld had.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 13:19:43 #117
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169043974
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik vind vooral zijn gebrek aan authenticiteit verschrikkelijk. Alles eraan is gemaakt en gebaseerd op wat bij gemakkelijk beinvloedbare types die links zijn werkt. Ik zit zelf al wel eventjes in de politiek en ik zie alle aangeleerde foefjes voorbij komen.

Mocht hij het klaarspelen in de regering komen dan gaat hij nog flink op zijn bek gezien dan de realpolitiek om de hoek komt, iets waar Groenlinksers vaak sowieso al niet tegen kunnen.
Eigenlijk is hij gewoon de Nederlandse Marco Rubio. Alles voorgeprogrammeerd en uitgekookt, zo mechanisch en onecht als wat...
  dinsdag 21 februari 2017 @ 13:19:53 #118
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169043978
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zoals blijkt uit hun vele regeringsdeelnames? Volgens mij ben je in de war met D66 toen het nog niet alle idealen verkwanseld had.
Zoals blijkt uit dat Groenlinks al bijna uit elkaar knalt van een akkoord over een missie dat zelfs in hun verkiezingprogramma stond. Dan mogen ze hun borst nat maken als ze in de regering komen.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 13:24:36 #119
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_169044066
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:16 schreef Gia het volgende:

[..]

En één credo:
"Hoe zou u het vinden als uw wasmachine stuk gaat en u geen geld heeft om een nieuwe te kopen?"
Heb ik onderhand al wel bij 5 verschillende tv momenten gehoord.

Misschien moet iemand gewoon een keer antwoord geven op de vraag.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_169044479
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Misschien moet iemand gewoon een keer antwoord geven op de vraag.
Geen nieuwe kopen maar:
Wasmachine kopen op marktplaats voor 50 euro.
pi_169044616
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:29 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Het is bij mijn weten zeker niet normaal dat iemand zonder vereist diploma aan een opleiding begint. Zoals iemand al zei kun je colloquium doctum doen voor universiteit en iets soortgelijks voor hbo, maar daar moet je dus inderdaad 21 voor zijn. Niet dat het niet goed is uitgepakt, want blijkbaar heeft ie die opleiding daarna in 3 ipv 4 jaar afgemaakt, maar het is niet de normale gang van zaken.
normaal gesproken wel, maar als jij met een beetje fatsoenlijke cijfers aankomt zetten bij een HBO en de opleiding vind vooral de vakken waar jij hoog voor scoort belangrijk, dan doet men niet meer zo moeilijk.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169045240
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:09 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Die nep-imitator van Obama wil ons doen geloven dat hij door God gezonden is om het Nederlandse volk door de woestijn te leiden naar het Beloofde Land. Een ventje van amper 30 jaar die maatschappelijk nog niet echt iets heeft gepresteerd.

Welke gek trapt hier in?
Meer dan genoeg. Maar het vervelende eraan is nou net dat ze er allemaal heilig van overtuigd zijn dat ze via een perfect logische en op een volkomen rationele wijze tot hun keuze zijn gekomen. Het idee dat zij, net als vrijwel alle andere kiezers trouwens, wel eens 'misleid' kunnen worden komt überhaupt niet eens bij ze op.
pi_169045258
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:19 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Meer dan genoeg. Maar het vervelende eraan is nou net dat ze er allemaal heilig van overtuigd zijn dat ze via een perfect logische en op een volkomen rationele wijze tot hun keuze zijn gekomen. Het idee dat zij, net als vrijwel alle andere kiezers trouwens, wel eens 'misleid' kunnen worden komt überhaupt niet eens bij ze op.
Nee dat kan niet, want GroenLinksers stemmen met hun hersenen, en PVV'ers stemmen met hun onderbuik, dus dat kun je niet met elkaar vergelijken.
standaarddrinker
pi_169045349
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:20 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nee dat kan niet, want GroenLinksers stemmen met hun hersenen, en PVV'ers stemmen met hun onderbuik, dus dat kun je niet met elkaar vergelijken.
Sarcasme?

nogal moeilijk te herkennen op het interwebs :@
pi_169046177
Hoe kun je een HBO opleiding afronden, direct vanaf het VMBO?

Heeft hij zich via het netwerk van familieleden het HBO binnen gerommeld?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 16:07:13 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169047618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:05 schreef Rockefellow het volgende:
Hoe kun je een HBO opleiding afronden, direct vanaf het VMBO?

Heeft hij zich via het netwerk van familieleden het HBO binnen gerommeld?
De school die hij gedaan heeft is toch niet alleen vmbo? Het is alleen wel zo dat ze daar iig allemaal een vmbo-examen doen.
Hoe men er dan ook bij komt dat hij 5 jaar over vmbo gedaan zou hebben weet ik niet, want er staat nergens dat hij dat vmbo-examen in het laatste jaar heeft gedaan.
Hij kan prima op havo-niveau (of hoger) gezeten hebben en dat dat ook gewoon bewezen kon worden.
Dat hij qua niveau ver boven vmbo zat is iig wel duidelijk uit het feit dat hij z'n hbo een jaar sneller heeft afgerond dan er voor stond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169048085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 16:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

De school die hij gedaan heeft is toch niet alleen vmbo? Het is alleen wel zo dat ze daar iig allemaal een vmbo-examen doen.
Hoe men er dan ook bij komt dat hij 5 jaar over vmbo gedaan zou hebben weet ik niet, want er staat nergens dat hij dat vmbo-examen in het laatste jaar heeft gedaan.
Hij kan prima op havo-niveau (of hoger) gezeten hebben en dat dat ook gewoon bewezen kon worden.
Met een diploma bijvoorbeeld.

Op de website van groenlinks staat letterlijk dat hij de school verliet met een VMBO diploma.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_169048562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 16:31 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Met een diploma bijvoorbeeld.

Op de website van groenlinks staat letterlijk dat hij de school verliet met een VMBO diploma.
Hij mocht toch direct na zijn examen naar het HBO? Volgens mij staat het hoe en wat in het artikel van de Telegraaf.
pi_169048629
Eigenlijk blijkt nu gewoon dat hij helemaal niet is tegengewerkt en juist allemaal duwtjes vooruit heeft gekregen, ziek om daarover zo te jokkebrokken.
standaarddrinker
pi_169048647
Je kunt wel zien dat de verkiezingen er bijna aankomen waar de Telegraaf weer zijn beste beentje voor zet om linkse politici zwart te maken. Eerst hadden we het rode gevaar. Hoe gaan we dit noemen, het groene gevaar?

Overigens zul je nooit zien dat de Telegraaf tracht Mark Rutte te ontmaskeren, gek hé?
pi_169048830
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:02 schreef MakkieR het volgende:

Overigens zul je nooit zien dat de Telegraaf tracht Mark Rutte te ontmaskeren, gek hé?
Wat niet is kan altijd nog komen.
pi_169048874
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:05 schreef Rockefellow het volgende:

Heeft hij zich via het netwerk van familieleden het HBO binnen gerommeld?
Ik zou het niet weten, maar als die wat ken of zou kunnen wat doet die dan in de politiek?
pi_169050549
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:02 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk blijkt nu gewoon dat hij helemaal niet is tegengewerkt
Dat heeft hij ook nooit beweerd Hij vertelde wel dat op het vmbo iemand ooit zei dat vmboscholieren niet zo ver komen in de maatschappij. En dat heeft hem gestimuleerd juist.
Prima toch.... laat je niet neerdrukken, maar handen uit de mouwen om verder te komen.
pi_169051043
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:02 schreef MakkieR het volgende:
Overigens zul je nooit zien dat de Telegraaf tracht Mark Rutte te ontmaskeren, gek hé?
Dan doe jij dat toch?
pi_169051085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jesse is betrapt op jokkebrokken en iedereen hier staat klaar om de 'fake news' krant af te branden. Goh, waarom komt mij dit scenario zo bekend voor? :')

Dat Jesse een moeilijke jeugd had en in een achterstandswijk woonde is niet waar. Dat iemand ooit heeft geweigerd hem te dopen is niet waar. Dat Jesse zich met moeite door het onderwijssysteem heeft geworsteld is niet waar.

Maargoed, geloof vooral in Jesse Klaver en zijn 'alternative facts'. Het sprookje is uiteindelijk prettiger dan de waarheid. Wat Jesse brengt Hope en Change, Jesse is de Marokkaanse Obama die tegen de racistische Nederlandse samenleving in nu premier van Nederland gaat worden. Handjes in de lucht.
Dit topic gaat echter over de claim dat Jesse Klaver op Facebook wild om zich heen aan het slaan is en zijn dorpsgenoten schoffeert, zoals de Telegraaf stelt.
Dit blijkt echter een bijzonder creatieve versie van de feiten te zijn (bijna net zo creatief als Jesse Klavers jeugdverhalen ;)) - ik mag hopen dat je dat na lezing van de post waar het om draait ook met mij eens bent.

Wat ik persoonlijk amusant vind is dat mensen in dit topic gnuivend aan het vertellen waren hoe dom Jesse Klaver bezig is en hoe hij wel had moeten reageren - wat precies overeen blijkt te komen met wat hij heeft gedaan. En hoe het toen plotseling stil werd op dit punt en men snel overging op een ander aanvalsplan :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Kassamiep op 21-02-2017 20:18:51 (Ik vindt met dt. Ik schaam mij.) ]
pi_169053214
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:56 schreef Kassamiep het volgende:
Wat ik persoonlijk amusant vindt is dat mensen in dit topic gnuivend aan het vertellen waren hoe dom Jesse Klaver bezig is en hoe hij wel had moeten reageren - wat precies overeen blijkt te komen met wat hij heeft gedaan. En hoe het toen plotseling stil werd op dit punt en men snel overging op een ander aanvalsplan

:D
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169055782
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:55 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Dan doe jij dat toch?
Zo zit ik niet in elkaar, de Telegraaf overigens wel, die doen er alles aan om een hetze te creëren rondom linkse politici die een gevaar vormen voor het rechtse blok, gesponsord door de Telegraaf.
pi_169059789
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:25 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Zo zit ik niet in elkaar, de Telegraaf overigens wel, die doen er alles aan om een hetze te creëren rondom linkse politici die een gevaar vormen voor het rechtse blok, gesponsord door de Telegraaf.
Jaja links!
  dinsdag 21 februari 2017 @ 23:35:30 #139
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169060221
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:25 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Zo zit ik niet in elkaar, de Telegraaf overigens wel, die doen er alles aan om een hetze te creëren rondom linkse politici die een gevaar vormen voor het rechtse blok, gesponsord door de Telegraaf.
Ja man, al die fake news media! :') Zij zijn de vijand van het VOLK. Gelukkig is Jesse ''Jezus Christus Obama Che Guevara'' Klaver daar om moedig de strijd aan te gaan met het guurrechtse establishment. _O- _O-
pi_169060457
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja man, al die fake news media! :') Zij zijn de vijand van het VOLK. Gelukkig is Jesse ''Jezus Christus Obama Che Guevara'' Klaver daar om moedig de strijd aan te gaan met het guurrechtse establishment. _O- _O-
Hij heeft iig een concreet en uitgewerkt programma ipv een A4'tje met onverklaarde standpunten.
pi_169060709
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hij heeft iig een concreet en uitgewerkt programma ipv een A4'tje met onverklaarde standpunten.
Yep dat had, nogmaals had, de PvdA ook bij het aantreden.
pi_169060858
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:08 schreef john2406 het volgende:

[..]

Yep dat had, nogmaals had, de PvdA ook bij het aantreden.
Het is handig om te hebben zodat je bij de coalitie-onderhandelingen iets hebt om over te onderhandelen.

Om even een zijweg te nemen: de PVV heeft bijvoorbeeld geen uitgewerkte, concrete plannen. Lijkt me lastig onderhandelen.
pi_169060890
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is handig om te hebben zodat je bij de coalitie-onderhandelingen iets hebt om over te onderhandelen.

Om even een zijweg te nemen: de PVV heeft bijvoorbeeld geen uitgewerkte, concrete plannen. Lijkt me lastig onderhandelen.
Wat denk jij wat onderhandelen is?

Tot hoever wil jij je verkopen?
pi_169060922
Als voor mij vast staan doet wat iemand wil hebben of wil geven weet ik al waar ik mijn slag moet slaan!

Lijkt mij bij de PVV tamelijk onzeker?
Niet dat ik een voorstander ben van die partij hoor.
Voor als nog lijken mij die voor anderen een kat in een zakkie.
pi_169060971
Nog vergeten als deze bij zoiets al begint te flippen kan ik nagaan wat er zal uitkomen van zijn (hun) programma.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2017 00:30:49 ]
pi_169061049
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:30 schreef john2406 het volgende:
Nog vergeten als deze bij zoiets al begint te flippen kan ik nagaan wat er zal uitkomen van zijn (hun) programma.
De grap is: Klaver is niet geflipt. Niet op Facebook, niet in de Media. Alleen de Telegraaf stelt dat. Bewijs is er niet, FB reactie was keurig.

En nee, ik stem geen GL maar ben wel klaar met de Telegraaf.
pi_169061080
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De grap is: Klaver is niet geflipt. Niet op Facebook, niet in de Media. Alleen de Telegraaf stelt dat. Bewijs is er niet, FB reactie was keurig.
Ik weet het niet heb geen theekransje waar ik op aangemeld ben.
Behalve hier dan, laat ik het eens op mezelf reflecteren, met mij is niet te onderhandelen, om dat maar als voorbeeld te nemen, dan viel het gekozen kabinet maar achteraf.
Zou de kiezer duidelijk maken dat ik het maximale eruit probeer te halen en zou ook toelichten waarom het niet kan of gelukt is, waardoor er evt nieuwe verkiezingen moeten komen.
Denk dat ik er uiteindelijk hoger of lager door zou uit komen?
Het is gewoon een pokerface trekken en door, volgens mij?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2017 00:43:35 ]
pi_169061166
En als het niet waar is?
Waarom hangt die ze dan geen rechtszaak aan hun broek?
pi_169061185
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:30 schreef john2406 het volgende:
Nog vergeten als deze bij zoiets al begint te flippen kan ik nagaan wat er zal uitkomen van zijn (hun) programma.
Dit was de reactie van Jesse Klaver op facebook.
Gewoon netjes, rustig . Niks flippen, tilt of tirade. Dat is een frame van de Telegraaf
quote:
18 februari om 9:25 ·
Zo kennen we de Telegraaf.
In verkiezingstijd valt de ‘krant van wakker Nederland’ altijd de grootste linkse partij aan. Iedere campagne opnieuw. Inmiddels is GroenLinks zo sterk dat vanochtend wij aan de beurt waren. Een onzinstuk. Je weet dat je het kan verwachten. Maar toch, ze zetten vraagtekens bij wie ik ben en waar ik vandaan kom.
Ik ben altijd open en transparant geweest over mijn achtergrond. Dat heeft een reden. Mijn geschiedenis heeft me gevormd tot wie ik ben en waar ik als politicus voor sta.
Ik ben opgegroeid in de wetenschap dat mijn moeder naar een pastoor ging om mij te laten dopen, maar hij dat weigerde omdat zij niet getrouwd was. Dat heeft bijgedragen aan mijn wereldbeeld. In mijn pubertijd werd me verteld dat ik op het vmbo op mijn plek was en mijn droom om te gaan studeren misschien wel onhaalbaar was. Dat heeft mij gevormd.
Maar wat het belangrijkst is geweest in mijn ontwikkeling is de boodschap die mijn moeder me op zulke momenten meegaf. Laat niemand je vertellen dat je niets voorstelt. Laat niemand je zeggen dat iets niet kan. Werk hard. Bewijs het tegendeel. Maar bovenal: volg je hart. Jaag je dromen na. Laat je angst om te falen los en dan is alles mogelijk.
Het zijn precies zulke woorden die door mijn hoofd gaan als ik zo’n stuk in de krant lees als vanochtend. Onze beweging groeit en groeit. Verandering hangt in de lucht. En hoe sterker wij worden, hoe meer tegenkracht we kunnen verwachten. Het maakt niet uit. Tegenover iedere zure letter in de krant staan vele vrijwilligers die met ons meedoen. Heel veel mensen, met totaal verschillende achtergronden, die één ding gemeen hebben: wij geloven in een verhaal van hoop. Van idealisme. Van eerlijk delen. Van empathie. Wij gaan het politieke speelveld op zijn kop zetten. Door verder te bouwen aan onze beweging. Door politiek te bedrijven vanuit ons hart.
https://www.facebook.com/jesseklaver/posts/1328614347197180
pi_169061192
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dit was de reactie van Jesse Klaver op facebook.
Gewoon netjes, rustig . Niks flippen, tilt of tirade. Dat is een frame van de Telegraaf

[..]

https://www.facebook.com/jesseklaver/posts/1328614347197180
Slager keurt zijn eigen vlees?

Dreig met een rechtszaak of dwing een excuus af, toon ballen man!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2017 00:58:40 ]
pi_169061210
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:57 schreef john2406 het volgende:

[..]

Slager keurt zijn eigen vlees?
Gelukkig maar dat slagers dit doen !!
Stel je voor dat ze het niet doen en te oud vlees verkopen.
pi_169061294
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat slagers dit doen !!
Stel je voor dat ze het niet doen en te oud vlees verkopen.
Kwaliteit staat los van versheid :)
  donderdag 23 februari 2017 @ 12:31:50 #153
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_169088652
Klaver komt ongeloofwaardig over en verkoopt knollen voor citroenen omdat hij niet eerlijk is wat zijn klimaatbeleid betekent voor de portemonnee van de gewone burger.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_169096708
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:31 schreef Old_Pal het volgende:
Klaver komt ongeloofwaardig over en verkoopt knollen voor citroenen omdat hij niet eerlijk is wat zijn klimaatbeleid betekent voor de portemonnee van de gewone burger.
Stelt toch niks voor man, kom op iedere burger 1 euro is uiteindelijk een grote hoop!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 06:08:00 #155
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_169109568
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 18:18 schreef john2406 het volgende:

[..]

Stelt toch niks voor man, kom op iedere burger 1 euro is uiteindelijk een grote hoop!
Wie heeft je dat wijs gemaakt? Trap er niet in!
De afschaffing van de vergoeding voor woon-werkverkeer en de invoering van een 'fikse congestieheffing' zou al snel optellen tot ¤ 500 per maand voor forensen. Bovendien zal de opslag op de energierekening meer dan vertienvoudigen na 2021 tot
¤ 800 extra per gezin.

Nederland wordt groen maar de economie zal worden verwoest als alle plannen van GL gerealiseerd worden.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_169122422
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 06:08 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Wie heeft je dat wijs gemaakt? Trap er niet in!
De afschaffing van de vergoeding voor woon-werkverkeer en de invoering van een 'fikse congestieheffing' zou al snel optellen tot ¤ 500 per maand voor forensen. Bovendien zal de opslag op de energierekening meer dan vertienvoudigen na 2021 tot
¤ 800 extra per gezin.

Nederland wordt groen maar de economie zal worden verwoest als alle plannen van GL gerealiseerd worden.
Komop zeg stel je niet aan, een veilig Europa mag toch een prijskaartje aan hangen toch.
pi_169125268
Die uitgestoken hand naar Asscher vandaag in het radio debat.

Zo glad, zo goedkoop, voorspelbaar en zo eng zelfingenomen.

Man , wat haat ik dat omhooggevallen betweterige mannetje met die glibberoogjes en pruillipje..
pi_169125519
Klaver deed het prima.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 00:22:12 #159
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169128690
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik vind vooral zijn gebrek aan authenticiteit verschrikkelijk. Alles eraan is gemaakt en gebaseerd op wat bij gemakkelijk beinvloedbare types die links zijn werkt. Ik zit zelf al wel eventjes in de politiek en ik zie alle aangeleerde foefjes voorbij komen.

Mocht hij het klaarspelen in de regering komen dan gaat hij nog flink op zijn bek gezien dan de realpolitiek om de hoek komt, iets waar Groenlinksers vaak sowieso al niet tegen kunnen.
Datzelfde gevoel had ik bij de vorige verkiezingen bij Samsom. Net een robot die gladde praatjes instudeerde. :r Klaver is een stukje erger: braaf groentje dat een hustlerimago probeert te creëren. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Gary_Oak op 25-02-2017 00:31:36 ]
  zaterdag 25 februari 2017 @ 00:38:50 #160
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_169128846
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dit was de reactie van Jesse Klaver op facebook.
Gewoon netjes, rustig . Niks flippen, tilt of tirade. Dat is een frame van de Telegraaf

[..]

https://www.facebook.com/jesseklaver/posts/1328614347197180
Netjes? Hij opent met het een onzinstuk te noemen wat specifiek geschreven zou zijn met het doel links aan te pakken. Verre van netjes en kennelijk zijn enige weerwoord.

Wat volgt zijn nog wat platitudes als 'ik ben gevormd door mijn geschiedenis'. Ja Jesse, surprise surprise, dat geldt voor iéder mens en maakt jou echt niet bijzonder.

Inhoudsloos gebrabbel van een inhoudsloos politicus.
pi_169128905
Telegraaf _O-
pi_169129418
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 06:08 schreef Old_Pal het volgende:
Nederland wordt groen maar de economie zal worden verwoest als alle plannen van GL gerealiseerd worden.
Altijd fijn om verstandige mensen te hebben hier die dat allemaal voor ons doorgerekend hebben. Opdat onze economie niet "verwoest" zal worden. Bedankt voor de waarschuwing.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169129530
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:27 schreef john2406 het volgende:
Komop zeg stel je niet aan, een veilig Europa mag toch een prijskaartje aan hangen toch.
Met GroenLinks een veilig Europa _O- _O-
Geen extra investeringen in defensie.
Meer immigranten in Nederland.

Nee, daar wordt het toch niet echt veiliger op John.... :N
pi_169129543
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 01:38 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Met GroenLinks een veilig Europa _O- _O-
Geen extra investeringen in defensie.
Meer immigranten in Nederland.

Nee, daar wordt het toch niet echt veiliger op John.... :N
Zijn deze voor of tegen de EU?
  zaterdag 25 februari 2017 @ 06:53:22 #165
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_169130277
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 00:38 schreef Zelva het volgende:

[..]

Netjes? Hij opent met het een onzinstuk te noemen wat specifiek geschreven zou zijn met het doel links aan te pakken. Verre van netjes en kennelijk zijn enige weerwoord.

Wat volgt zijn nog wat platitudes als 'ik ben gevormd door mijn geschiedenis'. Ja Jesse, surprise surprise, dat geldt voor iéder mens en maakt jou echt niet bijzonder.

Inhoudsloos gebrabbel van een inhoudsloos politicus.
Amper 30 jaar. Nog niet echt iets gepresteerd in zijn leven behalve aanvoerder zijn van een van elke realiteit gespeende partij van groen-linkse zeloten.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_169130285
Dat snotjong is zo ontzettend ijdel. Hij zegt ook bijna altijd "ik" : "ik wil", "ik vind", "ik denk" en nauwelijks "Groenlinks wil".
pi_169130299
Het wordt steeds Amerikaanser hier... In de politiek gaat het meer om de persoon en minder om de inhoud. Jammer maar wel logisch in een land dat niet eens meer zijn eigen wetten maakt. Waar moet je het anders over hebben?
pi_169131312
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 00:38 schreef Zelva het volgende:

[..]

Netjes? Hij opent met het een onzinstuk te noemen wat specifiek geschreven zou zijn met het doel links aan te pakken.

Dat schreef hij netjes op. Geen gevloek,. geen verkettering , geen tirade.
Het was ook de bedoeling hem, als linkse leider met de meeste zetels in de peilingen, in een kwaad daglicht te stellen.
Mijn antwoord aan jou is ook netjes geformuleerd
pi_169137366
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 07:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat snotjong is zo ontzettend ijdel. Hij zegt ook bijna altijd "ik" : "ik wil", "ik vind", "ik denk" en nauwelijks "Groenlinks wil".
Ik vind hem een vreselijk irritante en betweterige eikel.
pi_169137718
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:33 schreef DrMabuse het volgende:
Die uitgestoken hand naar Asscher vandaag in het radio debat.

Zo glad, zo goedkoop, voorspelbaar en zo eng zelfingenomen.

Man , wat haat ik dat omhooggevallen betweterige mannetje met die glibberoogjes en pruillipje..
En zo drammerig. Ik had als Asscher de hand niet aangenomen aan deze hooghartige en arrogante kwal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Idisrom op 25-02-2017 17:29:47 ]
pi_169139028
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 07:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat snotjong is zo ontzettend ijdel. Hij zegt ook bijna altijd "ik" : "ik wil", "ik vind", "ik denk" en nauwelijks "Groenlinks wil".
Zou kunnen dat deze niet gemachtigd is door hun?

Of dat deze niet vastgepind wil worden door eerdere beloftes, mij lijkt het slim?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2017 18:25:04 ]
pi_169139714
Nou boehoe... een politicus die dingen mooier maakt dan ze in werkelijkheid zijn, wat een nieuws...
  zaterdag 25 februari 2017 @ 21:33:05 #173
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_169142936
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 19:04 schreef Sjemmert het volgende:
Nou boehoe... een politicus die dingen mooier maakt dan ze in werkelijkheid zijn, wat een nieuws...
Maar wel een politicus die zijn image heeft gejat van een voormalige Amerikaanse president. Er is niks origineels aan die vent.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_169144524
GL moet wel wat goed doen als zoveel users de moeite nemen om Jesse af te zeiken.
pi_169145241
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
GL moet wel wat goed doen als zoveel users de moeite nemen om Jesse af te zeiken.
Het maakt niet uit wie ik zeik ze allemaal af!

Hun handen zijn volgens mij gebonden door de EU?
pi_169145303
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:08 schreef john2406 het volgende:

[..]

Het maakt niet uit wie ik zeik ze allemaal af!

Hun handen zijn volgens mij gebonden door de EU?
Als je de EU als iets negatiefs ziet wel.
Als je de EU ziet als een kans die ons al veel geld heeft opgeleverd, niet.
pi_169145325
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je de EU als iets negatiefs ziet wel.
Als je de EU ziet als een kans die ons al veel geld heeft opgeleverd, niet.
Welk land heeft het tot nog toe het meeste opgeleverd?
pi_169145444
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

Welk land heeft het tot nog toe het meeste opgeleverd?
Er zal altijd 1 land zijn wat er het meeste voordeel heeft.

Maar met de vrije handel, onze export, onze wereldhaven Rotterdam, etc. profiteren wij er goed van.

Nederland heeft in feite maar weinig te bieden aan grondstoffen, onze gasvoorraden zijn eindig, we zijn dus vrijwel compleet afhankelijk van onze export (o.a. land- en tuinbouw) en dienstverlenende sector.

En dankzij de EU is onze afzetmarkt groot, zonder ingewikkelde afspraken met ieder EU land te hoeven maken.

Dat zal GB nog wel ontdekken, er moeten duizenden regels en afspraken opnieuw gemaakt worden.

Ben ik geheel "pro EU"?
Nee, ik ben "EU kritisch".

Maar ik zie de voordelen zeker wel, zoals de jaarlijkse 80 Miljard Euro export aan land- en tuinbouw, wat toch een substantieel deel is van ons BNP.
pi_169145480
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er zal altijd 1 land zijn wat er het meeste voordeel heeft.

Maar met de vrije handel, onze export, onze wereldhaven Rotterdam, etc. profiteren wij er goed van.

Nederland heeft in feite maar weinig te bieden aan grondstoffen, onze gasvoorraden zijn eindig, we zijn dus vrijwel compleet afhankelijk van onze export (o.a. land- en tuinbouw) en dienstverlenende sector.

En dankzij de EU is onze afzetmarkt groot, zonder ingewikkelde afspraken met ieder EU land te hoeven maken.

Dat zal GB nog wel ontdekken, er moeten duizenden regels en afspraken opnieuw gemaakt worden.

Ben ik geheel "pro EU"?
Nee, ik ben "EU kritisch".

Maar ik zie de voordelen zeker wel.
Daar hadden we dus ook zonder de EU van geprofiteerd, daar Rotterdam de levensader van de EU is!
pi_169145509
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Daar hadden we dus ook zonder de EU van geprofiteerd, daar Rotterdam de levensader van de EU is!
Naja, ik vulde nog aan met de ruim 80 Miljard Euro aan export van alleen al de land- en tuinbouw in Nederland. Dat gaat een stuk soepeler zonder importheffingen en strenge grenscontroles.
pi_169145525
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, ik vulde nog aan met de ruim 80 Miljard Euro aan export van alleen al de land- en tuinbouw in Nederland. Dat gaat een stuk soepeler zonder importheffingen en strenge grenscontroles.
En wie betaald die nu dan?

Importheffingen.

Het pensioenfonds?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2017 23:23:02 ]
pi_169145556
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

En wie betaald die nu dan?

Importheffingen.
Betaald is met een t in dit geval.

En het lijkt me duidelijk, binnen de EU niemand.

GB kan nu wel weer importheffingen gaan toepassen om hun eigen markt te beschermen tegen Nederlandse kaas, melk of bloemen.
Hangt er vanaf wat voor afspraken we met GB kunnen maken (als EU).

Dat onderhandelen gebeurt nu overigens ook als EU ipv land voor land.
Dat maakt wel dat we veel sterker staan in die onderhandelingen.
pi_169145570
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Betaald is met een t in dit geval.

En het lijkt me duidelijk, binnen de EU niemand.

GB kan nu wel weer importheffingen gaan toepassen om hun eigen markt te beschermen tegen Nederlandse kaas, melk of bloemen.
Hangt er vanaf wat voor afspraken we met GB kunnen maken (als EU).
maak dat de kat wijs!
pi_169145641
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

maak dat de kat wijs!
Nou, nee, dat is wat er nu gaande is.
GB moet vrijwel alle afspraken opnieuw maken, dat is algemeen bekend en het gevolg van de Brexit (zie o.a. artikel 50 verdrag)

En dat doet GB met de EU als geheel, niet land voor land.
pi_169145679
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nou, nee, dat is wat er nu gaande is.
GB moet vrijwel alle afspraken opnieuw maken, dat is algemeen bekend en het gevolg van de Brexit.
NIet GB dat niemand die rekening betalen doet!

Wat GB aangaan doet, als deze ballen hebben zetten ze door, is ook zo een land wat veel bijdragen deed.
Is maar wie de langste adem heeft dan!

Misschien doen ze wel niks en laten ze de EU uitrazen?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2017 23:32:13 ]
pi_169145696
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

NIet GB dat niemand die rekening betalen doet!

Wat GB aangaan doet, als deze ballen hebben zetten ze door, is ook zo een land wat veel bijdragen deed.
Is maar wie de langste adem heeft dan!
Ik begrijp niet wat hier staat.
pi_169145707
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat hier staat.
Importheffingen rekening van Brussel?
pi_169145735
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:32 schreef john2406 het volgende:

[..]

Importheffingen rekening van Brussel?
Wat bedoel je? Rekening voor wie? Vanwege wat?
  zondag 26 februari 2017 @ 06:28:57 #189
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_169148623
Terug naar de hoofdzaak: Klaver is een charlatan!
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_169148722
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 06:28 schreef Old_Pal het volgende:
Terug naar de hoofdzaak: Klaver is een charlatan!
Naja, daar is dus geen enkel bewijs van boven water gekomen. Typisch Telegraaf.
  zondag 26 februari 2017 @ 11:16:02 #191
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_169150167
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 07:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, daar is dus geen enkel bewijs van boven water gekomen. Typisch Telegraaf.
Het gaat er niet om wat de feiten zijn maar hoe hij overkomt. En dat is buitengewoon ongeloofwaardig. En waarom is hij ongeloofwaardig? Omdat Klaver:
- niet authentiek is, hij steelt ideeën en woorden van een geliefde Amerikaanse ex-president
- nietszeggende, holle meningen ventileert zoals Wilders en Roemer
- als broekie nog niet echt iets heeft gepresteerd in de maatschappij waar hardwerkende burgers vooruit proberen te komen
- totaal onhaalbare milieudoelstellingen nastreeft waardoor de economie zeer grote schade wordt berokkend
- nauwelijks een luisterend oor biedt aan de vele miljoenen Nederlanders die zich grote zorgen maken over instroom van "vluchtelingen"
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_169150235
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:16 schreef Old_Pal het volgende:
Het gaat er niet om wat de feiten zijn maar hoe hij overkomt.
Dat lijkt me nou geen verstandig uitgangspunt. Maar dat is de bedoeling ook niet zo te zien. :{
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169150505
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:16 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat de feiten zijn maar hoe hij overkomt. En dat is buitengewoon ongeloofwaardig. En waarom is hij ongeloofwaardig? Omdat Klaver:
- niet authentiek is, hij steelt ideeën en woorden van een geliefde Amerikaanse ex-president
Dat is niet uniek. Kijk je door de geschiedenis van de Nederlandse politiek en media dan zie je dat de USA altijd leidend is geweest in hoe er nu omgegaan wordt met de media bijvoorbeeld. Rutte heeft bijvoorbeeld ook een uitspraak van Bill Clinton gebruikt, valt ook niemand over.

quote:
- nietszeggende, holle meningen ventileert zoals Wilders en Roemer
Laat ik dat beperken tot Wilders.
In tegenstelling tot Wilders hebben zowel Roemer als Klaver wel degelijk concrete plannen en komt dat in de debatten terug.

quote:
- als broekie nog niet echt iets heeft gepresteerd in de maatschappij waar hardwerkende burgers vooruit proberen te komen
Dat kan je als een verwijt zien of als compliment. Weinig mensen weten op zijn leeftijd lijsttrekker te worden voor politieke partij.

Z'n CV kan je dan ook indrukwekkend noemen als je er rekening mee houdt dat hij 30 is:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jesse_Klaver

quote:
- totaal onhaalbare milieudoelstellingen nastreeft waardoor de economie zeer grote schade wordt berokkend
Of iets haalbaar is of niet hangt er vooral vanaf wie je meekrijgt.
Wil je iets mogelijk maken in een coalitie dan zal je hoog in moeten zetten.

Uit de CPB berekeningen bleek hier weinig van.

GL kreeg het verwijt dat ze de kosten over deze kabinetsperiode heen zouden tillen maar vergeet niet dat die bewering uit de koker van GL's oppositie kwam en dat ik daar nog geen financiële onderbouwing van heb gezien.

https://www.businessinsider.nl/groenlinks-zorgt-beter-beter-voor-de-staatskas-dan-de-vvd-concludeert-het-cpb/

Er zijn ook andere geluiden.

quote:
- nauwelijks een luisterend oor biedt aan de vele miljoenen Nederlanders die zich grote zorgen maken over instroom van "vluchtelingen"
Klaver is er in ieder geval helder over wat hij wil en hoe hij dat wil als het om immigratie gaat.
Daar kan je voor zijn of tegen zijn, het is in iedergeval meer dan een A4'tje met "minder dit en minder dat".

https://groenlinks.nl/standpunten/integratie
https://groenlinks.nl/standpunten/vrij-verkeer-van-werknemers
https://groenlinks.nl/standpunten/vluchtelingen
https://groenlinks.nl/standpunten

Dan kan je beginnen over "een luisterend oor", je kan GL moeilijk de problemen verwijten die er zijn. Die zijn veroorzaakt door de partijen die we jaren lang hebben laten regeren.

Wil je wat anders, kies je wat anders.
Ik stem overigens geen GL, ik ben SP lid.
  zondag 26 februari 2017 @ 12:47:13 #194
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_169151817
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik zie dat anders. Klaver dwingt andere partijen om niet met de VVD te gaan regeren. Hoe is het godsmogelijk? Wat een perverse idioot is die man. Kijk, de PVV gaat al niet regeren omdat elke andere partij Wilders uitsluit. Als je dan nog de VVD uitsluit en streeft naar 'linkse' samenwerking dan sluit je in totaal ca. 40% van de stemmers - rechtse stemmers in dit geval - totaal uit. Wat een ongelofelijke, dictatoriale lul ben je dan om dat na te streven. Geen greintje democratisch gehalte.

Overigens, GroenLinks wil zijn plannen realiseren met 18 miljard belastingverhogingen. En ook dat is desastreus.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_169152447
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 12:47 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ik zie dat anders. Klaver dwingt andere partijen om niet met de VVD te gaan regeren. Hoe is het godsmogelijk? Wat een perverse idioot is die man. Kijk, de PVV gaat al niet regeren omdat elke andere partij Wilders uitsluit. Als je dan nog de VVD uitsluit en streeft naar 'linkse' samenwerking dan sluit je in totaal ca. 40% van de stemmers - rechtse stemmers in dit geval - totaal uit. Wat een ongelofelijke, dictatoriale lul ben je dan om dat na te streven. Geen greintje democratisch gehalte.

Overigens, GroenLinks wil zijn plannen realiseren met 18 miljard belastingverhogingen. En ook dat is desastreus.
GroenLinks dwingt niemand, GroenLinks nodigt de PvdA uit om samen te werken en dat is iig een duidelijke keuze voor de kiezer.
De VVD sluit eigenlijk alleen de PVV uit en zelfs dat is na 15 maart maar weer afwachten.

En nee, GroenLinks wil het hele belastingstelsel aanpakken en 27 miljard aan lasten verschuiven.
Als je daar selectief (zoals Elsevier deed) alleen de plusjes (lastenverhogingen) uithaalt dan kom je inderdaad op ongeveer 18 miljard voor deze kabinetsperiode. Maar, zoals de CPB berekening aantoont zijn er ook "minnetjes" en dan blijkt de balans toch heel veel af te wijken van het gemiddelde.

GL maakt andere keuzes, die keuzes kunnen je aanstaan of niet. Dan kies je wat anders.
  zondag 26 februari 2017 @ 13:15:42 #196
165633 eriksd
The grand facade...
pi_169152471
18 miljard? Allemachtig.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_169153105
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2017 13:15 schreef eriksd het volgende:
18 miljard? Allemachtig.
Nee dus.
pi_169153164
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:16 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat de feiten zijn maar hoe hij overkomt.
Nee, dan zou je uitspraak "Klaver komt over als een charlatan" moeten zijn.
Verder heb je wel gelijk dat hoe je overkomt in de politiek 100x belangrijker is dan de inhoud.
pi_169153239
Het verbaast me hoelang GroenLinks al wegkomt met zo'n extreem Amerikaanse campagne. Je zou toch denken dat Nederland hier heel snel genoeg van zou hebben.
pi_169153589
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 13:48 schreef Kassamiep het volgende:
Verder heb je wel gelijk dat hoe je overkomt in de politiek 100x belangrijker is dan de inhoud.
Wel jammer dit. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169153675
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:21 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Wel jammer dit. :)
Is het echt jammer ? Wil het volk niet stiekem gewoon brood en spelen ;) ?
pi_169153801
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:26 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Is het echt jammer ? Wil het volk niet stiekem gewoon brood en spelen ;) ?
Gezien de topics hier over de Amerikaanse presidentsverkiezingen zou je dat wel zeggen ja. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169154045
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:34 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Gezien de topics hier over de Amerikaanse presidentsverkiezingen zou je dat wel zeggen ja. :)
En is dat echt erg ?
pi_169154119
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:44 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

En is dat echt erg ?
Als je mij vraagt: is het echt erg? Dan zeg ik: ja, dat is het. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169154158
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:48 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Als je mij vraagt: is het echt erg? Dan zeg ik: ja, dat is het. :)
Waarom ? Als de inhoud de overweldigende meerheid niets interesseert en de maatschappij linksom of rechtsom on the whole gewoon blijft voortkabbelen.. wat maakt het dan uit ?
pi_169154357
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:49 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Waarom ? Als de inhoud de overweldigende meerheid niets interesseert en de maatschappij linksom of rechtsom on the whole gewoon blijft voortkabbelen.. wat maakt het dan uit ?
Dat de politiek tot dat soort circus en rariteitenkabinet verwordt wat wij er graag in zien. Het is een self fulfilling prophecy. Maar misschien is dat inderdaad helemaal niet zo erg. ;)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 14:49:21 #207
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_169263995
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:35 schreef ietjefietje het volgende:
[..]

Maar Klavertje schijnt zelf een allochtoon te zijn, dus vandaar.

[/i]
Bron?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_169264239
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 14:49 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Bron?
Waarvoor ? Jesse Klaver is de zoon van een Marokkaan en een vrouw van Nederlands-Indische afkomst. Staat in alle tekstjes over hem - zelfs wikipedia ;)
Dus ja, hij is een allochtoon. Net als Kuzu. En Wilders. En de Koning. En alle prinsesjes.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kassamiep op 03-03-2017 15:19:53 ]
pi_169265759
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 13:53 schreef Jigzoz het volgende:
Het verbaast me hoelang GroenLinks al wegkomt met zo'n extreem Amerikaanse campagne. Je zou toch denken dat Nederland hier heel snel genoeg van zou hebben.
25 zetels voor Geert bewijst anders. Die voert al jaren op Republikeinse/Trumpiaanse wijze campagne: cultiveren van pessimisme, onderbuik boven feiten, anderen persoonlijk aanvallen.
En het werkt :')

Je zou zeggen dat Trump goed heeft afgekeken, maar Trump & Geert bedrijven gewoon politiek zoals al decennia politiek door populisten wordt bedreven, dus niets nieuws onder de zon. Inspelen op angst en afzetten tegen de elite. Zo eenvoudig is het.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_169265841
Zolang het er geen 76 zijn is er niks aan het handje en hoeft deze ook niks waar te maken!
pi_169280935
Jesse zat toch gisteravond goed met de mond vol tanden bij Jinek en Pauw..
Dat gezicht van hem ook.. _O-

http://www.npo.nl/pauw-ji(...)9031/POMS_KN_7748622
pi_169281063
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:24 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

25 zetels voor Geert bewijst anders. Die voert al jaren op Republikeinse/Trumpiaanse wijze campagne: cultiveren van pessimisme, onderbuik boven feiten, anderen persoonlijk aanvallen.
En het werkt :')

Je zou zeggen dat Trump goed heeft afgekeken, maar Trump & Geert bedrijven gewoon politiek zoals al decennia politiek door populisten wordt bedreven, dus niets nieuws onder de zon. Inspelen op angst en afzetten tegen de elite. Zo eenvoudig is het.
Ten eerste, als de elite op eerlijke wijze zijn werk doet dan is er geen sprake voor enige afzetting van diezelfde elite. Een elite die zijn kiezers glashard voorliegt (zoals we nu wederom in deze campagne zien) vraagt om vertrouwensverlies en cynisme.

Het benoemen van concrete feiten die indruisen tegenover inmiddels achterhaalde idealen van anderen is niet het inspelen op andermans angsten. Degene die niet willen dat die feiten worden benoemd en daarmee de ander uitscheld voor populist en racist zijn juist degene die het instrument van angst inzetten.

Het is een vorm van politieke zelfprojectie. Eigen angsten en teleurstellingen niet onder ogen willen zien en ze daarom projecteren op degene die ze benoemd.
pi_169301079
Blijft een Mocro...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169301731
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

En wie betaald die nu dan?

Importheffingen.

Het pensioenfonds?
Daarom is de BTW zo hoog geworden, je betaalt nu 21%
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_169302499
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:35 schreef Slayage het volgende:
Blijft een Mocro...


Jesse weet wat goed is voor ons
standaarddrinker
pi_169303141
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 13:29 schreef DrDentz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jesse weet wat goed is voor ons
Aandoenlijk.
pi_169304856
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 13:29 schreef DrDentz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jesse weet wat goed is voor ons
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169304871
Wat afgrijselijk zeg, die foto. Mensen die het naar hun zin hebben en respect voor elkaar hebben. Dat dit kan in Nederland :r
Ja doei.
pi_169307048
quote:
14s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:59 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Daarom is de BTW zo hoog geworden, je betaalt nu 21%
Nou nee voor mij niet koop over de grens.

Deed ik al voor de invoering van de Euro, al heeft de Euro het er niet goedkoper op gemaakt, volgens mij afspraken over heel Europa wat betreft de prijzen.
pi_169307084
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Wat afgrijselijk zeg, die foto. Mensen die het naar hun zin hebben en respect voor elkaar hebben. Dat dit kan in Nederland :r
Op de 1000 foto s is er wel een positieve te vinden dus die zet men dan erbij.
pi_169307520
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:37 schreef Bart2002 het volgende:
„In Duitsland was er een schandaal rond politici die op hun cv zeiden dat ze hoger waren opgeleid dan achteraf bleek. Jesse doet het tegenovergestelde. Om volkser te lijken en om de klim naar boven meer spectaculair te laten lijken.”

Harde maatregelen zijn hier angebracht.

Nog even wat namedropping:

Het doet denken aan actrice Halina Reijn die, als de spotlights uit zijn, ineens weinig moest hebben van fans.

Beide volgens mij.
Jesse beweert ook begonnen te zijn aan een master politicologie.
Hij heeft echter slechts vmbo. Hij kan nooit op een universiteit toegelaten worden daardoor.
  zondag 5 maart 2017 @ 16:14:15 #222
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169307658
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 16:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Beide volgens mij.
Jesse beweert ook begonnen te zijn aan een master politicologie.
Hij heeft echter slechts vmbo. Hij kan nooit op een universiteit toegelaten worden daardoor.
Jawel hoor, colloquium doctum.
pi_169307665
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 16:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Beide volgens mij.
Jesse beweert ook begonnen te zijn aan een master politicologie.
Hij heeft echter slechts vmbo. Hij kan nooit op een universiteit toegelaten worden daardoor.
quote:
Naast zijn bestuurswerk studeerde hij in 2008 af aan de opleiding Social Work aan Avans Hogeschool en volgde hij een schakelprogramma om toegelaten te worden tot de master politicologie aan de Universiteit van Amsterdam. Met het schakelprogramma is hij voortijdig gestopt.
  zondag 5 maart 2017 @ 16:20:44 #224
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169307894
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 16:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

Quitters never win.
pi_169309520
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 16:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

Dat kan niet, want hij heeft alleen vmbo. Hij kan nooit het hbo bereikt hebben, tenzij hij een havo-diploma of mbo-4 diploma verzwijgt.
pi_169309592
quote:
99s.gif Op zondag 5 maart 2017 16:14 schreef Gary_Oak het volgende:
colloquium doctum.
Is vanaf 21 jaar.

https://www.tweedekamer.n(...)aver-jf-gl/biografie

Snowflake Klaver is 1 mei 1986 geboren. Dat betekent dat hij 21 jaar werd op 1 mei 2007. Volgens het CV begon hij in 2008 aan het schakelprogramma voor zijn master. Volgens het CV heeft hij zijn hbo-opleiding afgerond. Dus moet hij rond 2004 zijn begonnen. Dat was ver voordat hij 21 jaar werd. Onmogelijk. Er is gelogen in het cv.
pi_169309673
-

[ Bericht 99% gewijzigd door TheFreshPrince op 05-03-2017 17:27:49 ]
pi_169309699
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Is vanaf 21 jaar.

https://www.tweedekamer.n(...)aver-jf-gl/biografie

Snowflake Klaver is 1 mei 1986 geboren. Dat betekent dat hij 21 jaar werd op 1 mei 2007. Volgens het CV begon hij in 2008 aan het schakelprogramma voor zijn master. Volgens het CV heeft hij zijn hbo-opleiding afgerond. Dus moet hij rond 2004 zijn begonnen. Dat was ver voordat hij 21 jaar werd. Onmogelijk. Er is gelogen in het cv.
Ja maar hij zat op een vrije school ofzo en deed bepaalde dingen op havo-niveau en andere weer op vmbo-niveau, misschien heeft hij op basis van die vakken toegang verkregen tot het hbo.
standaarddrinker
pi_169309743
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:27 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ja maar hij zat op een vrije school ofzo en deed bepaalde dingen op havo-niveau en andere weer op vmbo-niveau, misschien heeft hij op basis van die vakken toegang verkregen tot het hbo.
Tijd om dat soort idiote praktijken te stoppen. Deze vmbo-klant heeft het hbo gehaald omdat hij een flutstudie deed, maar valt door de mand zodra het een beetje serieus wordt (master).
pi_169309785
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Is vanaf 21 jaar.

https://www.tweedekamer.n(...)aver-jf-gl/biografie

Snowflake Klaver is 1 mei 1986 geboren. Dat betekent dat hij 21 jaar werd op 1 mei 2007. Volgens het CV begon hij in 2008 aan het schakelprogramma voor zijn master. Volgens het CV heeft hij zijn hbo-opleiding afgerond. Dus moet hij rond 2004 zijn begonnen. Dat was ver voordat hij 21 jaar werd. Onmogelijk. Er is gelogen in het cv.
Volgens zijn (ik meen) oud-lerares is hij met zijn vmbo-diploma direct toegelaten tot het hbo.
pi_169310310
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:32 schreef Physsic het volgende:

[..]

Volgens zijn (ik meen) oud-lerares is hij met zijn vmbo-diploma direct toegelaten tot het hbo.
http://www.startpagina.nl(...)mbo-diploma-havo-mbo

Of zou de familie genoeg geld hebben dat het evt gekocht kan zijn?
pi_169310516
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Is vanaf 21 jaar.

https://www.tweedekamer.n(...)aver-jf-gl/biografie

Dat betekent dat hij 21 jaar werd op 1 mei 2007. Volgens het CV heeft hij zijn hbo-opleiding afgerond. Dus moet hij rond 2004 zijn begonnen. Dat was ver voordat hij 21 jaar werd. Onmogelijk. Er is gelogen in het cv.
Wat is daar onmogelijk aan?
Ik was net 17 toen ik mijn Havo had afgerond, direct doorgegaan en op mijn 21ste klaar met de HBO.

Vriendin van mij was net 17 en klaar met VMBO, ook direct doorgegaan en eveneens op 21ste klaar met HBO.
pi_169310697
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]
Er is gelogen in het cv.
Jij bent een domkop.
Natuurlijk liegt hij niet -- bij het aantreden als fractieleider -- over zoiets wat gemakkelijk te checken is. En er waren tientallen getuigen op die scholen en als hij op andere scholen of werkplaatsen was, waren er ook tientallen getuigen.
pi_169313085
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:06 schreef FYazz het volgende:

[..]

Wat is daar onmogelijk aan?
Ik was net 17 toen ik mijn Havo had afgerond, direct doorgegaan en op mijn 21ste klaar met de HBO.

Vriendin van mij was net 17 en klaar met VMBO, ook direct doorgegaan en eveneens op 21ste klaar met HBO.
HAVO is geen VMBO.
pi_169313105
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij bent een domkop.
Natuurlijk liegt hij niet -- bij het aantreden als fractieleider -- over zoiets wat gemakkelijk te checken is. En er waren tientallen getuigen op die scholen en als hij op andere scholen of werkplaatsen was, waren er ook tientallen getuigen.
Schelden...je weet dat je dat niet moet doen als je goed hebt opgelet bij de Libero-training.
pi_169313308
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Schelden...je weet dat je dat niet moet doen als je goed hebt opgelet bij de Libero-training.
ik scheld niet.... ik benoem een feit: jij bent een domkop.
Dat was al eerder duidelijk, maar in dit geval, Jesse Klaver vertelde zijn schoolgeschiedenis bij aantreden als fractieleider. Veel journalisten die dat vastlegden. Veel publiciteit op tv.
Natuurlijk liegt hij niet over zijn schooltraject . Met zoveel media-aandacht en tientallen getuigen in die schooljaren val je snel door de mand.
Dat wil je niet weten, want je wil hem afzeiken... Daarom ben je een domkop
pi_169313331
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ik scheld niet.... ik benoem een feit: jij bent een domkop.
Dat was al eerder duidelijk, maar in dit geval, Jesse Klaver vertelde zijn schoolgeschiedenis bij aantreden als fractieleider. Veel journalisten die dat vastlegden. Veel publiciteit op tv.
Natuurlijk liegt hij niet over zijn schooltraject . Met zoveel media-aandacht en tientallen getuigen in die schooljaren val je snel door de mand.
Dat wil je niet weten, want je wil hem afzeiken... Daarom ben je een domkop
Hij heeft gelogen over heel veel dingen. Hij is al door de mand gevallen. Meer woorden maak ik er niet aan vuil, aangezien jij niet op een beschaafde manier kunt discussiëren.
pi_169313412
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Hij heeft gelogen over heel veel dingen. Hij is al door de mand gevallen. Meer woorden maak ik er niet aan vuil, aangezien jij niet op een beschaafde manier kunt discussiëren.
Ik argumenteer waarom jij fout denkt met die schoolhistorie.
Tja.... ik heb te sterke argumenten voor je , daarom haak je af.
Ga je gang, hoor .
pi_169313437
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik argumenteer waarom jij fout denkt met die schoolhistorie.
Tja.... ik heb te sterke argumenten voor je , daarom haak je af.
Ga je gang, hoor .
Nee je scheldt.
Je komt met een flut-argument, je zegt dat Jesse niet liegt maar hij heeft alles bij elkaar gelogen. Daar gaat dit topic over.
pi_169313463
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee je scheldt.
Je komt met een flut-argument, je zegt dat Jesse niet liegt maar hij heeft alles bij elkaar gelogen. Daar gaat dit topic over.
Nee, dit topic gaat over framing door de Telegraaf :P
pi_169313508
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:05 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Nee, dit topic gaat over framing door de Telegraaf :P
Misschien kan Bart002 het toelichten wat hij beoogde met het topic, en niet iedereen maar een mauw eraan knopen!
pi_169313597
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee je scheldt.
Je komt met een flut-argument, je zegt dat Jesse niet liegt maar hij heeft alles bij elkaar gelogen. Daar gaat dit topic over.
Je zou toch niet meer reageren op mij ?
Doe dat dan !!!!!
pi_169313612
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

HAVO is geen VMBO.
Omdat je heel selectief over de 2e alinea van mijn reactie heen leest schrijf ik het nog maar een keer...

Een vriendin van mij was ook op haar 21ste al klaar met HBO via de VMBO weg.
pi_169313633
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Misschien kan Bart002 het toelichten wat hij beoogde met het topic, en niet iedereen maar een mauw eraan knopen!
Mwoah, het gequote artikel in de OP blijkt een bijzonder inventieve weergave van de daadwerkelijke facebookpost van Klaver te zijn. Aangezien die daadwerkelijke facebookpost gewoon beschikbaar was gaat het dus blijkbaar om de manier waarop de Telegraaf manipuleert ;)
pi_169313645
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Misschien kan Bart002 het toelichten wat hij beoogde met het topic, en niet iedereen maar een mauw eraan knopen!
Is niet relevant wat de TS denkt.
Het hele topic gaat over de framing van de Telegraaf , vooral ivm met de verkiezingen .
pi_169313732
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Misschien kan Bart002 het toelichten wat hij beoogde met het topic, en niet iedereen maar een mauw eraan knopen!
Nou ja, de openbare reactie van Klaver was allesbehalve boos. Hij sloot ook af met een positieve boodschap.

Dus ja, framing is het wel. Wat je ook vindt van Klaver.
pi_169313749
Mij jeukt het niet, ik denk het mijne ervan, denk dat het wel duidelijk is wat ik denk.

Ik vind het vreemd, vraag mij iets anders als ik daarop antwoord en jij gelooft mij niet maak ik je wel iets anders wijs.

Al met al met zijn (slechte) jeugd is of zijn hem toch verschillende dingen in de schoot geworpen geworden denk ik dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2017 20:32:02 ]
pi_169333330
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:09 schreef FYazz het volgende:

[..]

Omdat je heel selectief over de 2e alinea van mijn reactie heen leest schrijf ik het nog maar een keer...

Een vriendin van mij was ook op haar 21ste al klaar met HBO via de VMBO weg.
Niet over heen gelezen. Jij bent via de HAVO gekomen, dat kan. Wat Yasser Feras en sommige anderen doen via het VMBO is geen toegestande route.
pi_169333449
Ken wel een paar mensen die op hun 16e aan de uni begonnen.
pi_169333630
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

HAVO is geen VMBO.
quote:
Maar op dat stapelen van de GroenLinks-leider valt wat af te dingen. Rob Hoek, Jesses mentor op het Michael College Prinsenbeek, legt uit dat zijn pupil niet echt op een vmbo zat, maar op een vrije school waar iedereen in ieder geval vmbo-examen deed en zo mogelijk later ook havo en vwo.

Jesse hoefde z’n havo-examen nooit te doen, hij mocht alvast met een getuigschrift naar het hbo. De Avans hogeschool bevestigt dit verhaal. Zij zeggen dat hij met het ’Vrije-Schooldiploma’ is toegelaten. Deze route was officieel niet eens toegestaan. Niet stapelen was zijn verdienste naar het hogere, maar mazzel. Al heeft hij er volgens Hoek heus hard voor gewerkt.
Als je meer informatie wil over hoe&wat raad ik je aan om contact op te nemen met Rob Hoek.
pi_169334371
Waarom geven jullie niet gewoon op? De Telegraaf deed een wanhoopspoging op hun gebruikelijke achterbakse manier, ze hebben hun hand overspeeld en het beklijfde niet. Klaar. De Telegraaf komt vast binnenkort met iets waar jullie dan weer in kunnen trappen, en wellicht houdt dat verhaal langer stand.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169334679
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom geven jullie niet gewoon op? De Telegraaf deed een wanhoopspoging op hun gebruikelijke achterbakse manier, ze hebben hun hand overspeeld en het beklijfde niet. Klaar. De Telegraaf komt vast binnenkort met iets waar jullie dan weer in kunnen trappen, en wellicht houdt dat verhaal langer stand.
Heb je ook enig idee waarom hij zijn naam veranderd heeft?
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169334713
Jesse Klaver was in het Carré debat boos omdat hij ontmaskerd is als Yasser Feras, nu googlet iedereen opeens zijn echte naam



ROFLMAO
standaarddrinker
pi_169334808
Jesse Feras Klaver is dan ook zijn volledige naam. Nogal dom om je daarvoor te 'schamen'. Is hij Barrack Hussein Obama vergeten?
  maandag 6 maart 2017 @ 19:02:38 #256
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169334821
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom geven jullie niet gewoon op? De Telegraaf deed een wanhoopspoging op hun gebruikelijke achterbakse manier, ze hebben hun hand overspeeld en het beklijfde niet. Klaar. De Telegraaf komt vast binnenkort met iets waar jullie dan weer in kunnen trappen, en wellicht houdt dat verhaal langer stand.
Dit.

quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:54 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Heb je ook enig idee waarom hij zijn naam veranderd heeft?
En dat is precies relevant.. Hoe?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169334865
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:02 schreef richolio het volgende:

[..]

Dit.

[..]

En dat is precies relevant.. Hoe?
Ben gewoon benieuwd. En niet relevant? Relevant voor wat? Blijkbaar is alles relevant zelfs de broer van Wilders.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169334915
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:54 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Heb je ook enig idee waarom hij zijn naam veranderd heeft?
Misschien hebben zijn ouders dat wel gedaan omdat het zo goed in de Nederlandse joods-christelijke traditie past om kinderen een roepnaam te geven die in een ver verwijderd verband of geen enkel verband staat tot de officiele namen bij de burgerlijke stand? Misschien kregen ze wel een bankstel van ome Feras voor het vernoemen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169334946
Ik vermoed dat hij stiekem in Marokko is geboren als Yasser Feras en daarom officieel geen premier van ons land kan worden als immigrant.
standaarddrinker
pi_169334994
En nu heeft de Telegraaf een hekel aan hem omdat een geintegreerde Marokkaan niet in hun verhaal past.

DrDentz en ik hebben het opgelost!
pi_169335051
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik vermoed dat hij stiekem in Marokko is geboren als Yasser Feras en daarom officieel geen premier van ons land kan worden als immigrant.
En nou afwachten of die objectieve journalistiek naar Marokko trekt om wat vuile was te vinden. Bij Hirsi Ali hadden ze er geen probleem mee maar die was dan ook stout rechts en Jessie Yasser is lief links
Ik blijf het een raar verhaal vinden waarom een Yasser Feras zich ineens Jessie Klaver gaat noemen.
God bestaat niet dus geniet van het leven
  maandag 6 maart 2017 @ 19:15:55 #262
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_169335078
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:14 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

En nou afwachten of die objectieve journalistiek naar Marokko trekt om wat vuile was te vinden. Bij Hirsi Ali hadden ze er geen probleem mee maar die was dan ook stout rechts en Jessie Yasser is lief links
Ik blijf het een raar verhaal vinden waarom een Yasser Feras zich ineens Jessie Klaver gaat noemen.
Gokje: omdat zijn vader met de noorderzon (of zuiderzon, zo u wil) vertrokken is en de naam van zijn moeder heeft aangenomen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_169335088
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:14 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

En nou afwachten of die objectieve journalistiek naar Marokko trekt om wat vuile was te vinden. Bij Hirsi Ali hadden ze er geen probleem mee maar die was dan ook stout rechts en Jessie Yasser is lief links
Ik blijf het een raar verhaal vinden waarom een Yasser Feras zich ineens Jessie Klaver gaat noemen.
Nuancering: een Yasser Feras Klaver waarvan de Feras de Klaver in de steek heeft gelaten.

En tsja. Misschien wilde hij een baantje bij de supermarkt en ontdekte hij dat Jesse sneller werd aangenomen dan Yasser ;)
pi_169335104
standaarddrinker
pi_169335106
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Gokje: omdat zijn vader met de noorderzon (of zuiderzon, zo u wil) vertrokken is en de naam van zijn moeder heeft aangenomen.
zijn moeder is Indonesisch en heet ongetwijfeld geen Klaver. Ook verklaard dat niet waarom hij ook zijn voornaam heeft veranderd.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169335132
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:16 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Nuancering: een Yasser Feras Klaver waarvan de Feras de Klaver in de steek heeft gelaten.

En tsja. Misschien wilde hij een baantje bij de supermarkt en ontdekte hij dat Jesse sneller werd aangenomen dan Yasser ;)
Dus Klaver moet de naam van zijn moeder zijn?
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169335193
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:18 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Dus Klaver moet de naam van zijn moeder zijn?
Zou moeten ja. En kan ook wel; de naam komt in Nederlands-Indie voor.
pi_169335241
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:20 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Zou moeten ja. En kan ook wel; de naam komt in Nederlands-Indie voor.
Weer wat geleerd.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169335299
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:22 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Weer wat geleerd.
BIjna alle Nederlandse achternamen komen in Nederlands Indie voor ;)
Goed ander voorbeeld: de familie Meijer. Bekend van die andere half-Indo lijsttrekker Geert Wilders ;)
pi_169335381
Ik mis Femke Halsema zowaar, die is -tig keer meer politicus dan Klaver :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_169343196
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:24 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

BIjna alle Nederlandse achternamen komen in Nederlands Indie voor ;)
Goed ander voorbeeld: de familie Meijer. Bekend van die andere half-Indo lijsttrekker Geert Wilders ;)
Toevallig had Wilders het daar vanmiddag over bij Tijd voor Max. Hij zei daar dat dat niet klopte. Zijn moeder is wel in de stad Sukabumi op Java geboren maar was Nederlandse en is na de geboorte meteen weer naar Nederland vertrokken. Ze hebben daar niet meer als een maand verbleven. De opa van Wilders zou daar gelegerd zijn geweest. Ook zijn Joodse achtergrond, wat door de jaren heen ook vaak beweert is, blijkt ook niet te kloppen.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169345318
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:11 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nmm kun je het westen prima als winnaar aanwijzen aangezien het oostblok als een kaartenhuis inelkaar gedonderd is en een flinke rij vml oostbloklanden op hun blote knieen lopen te bedelen of ze alsjeblieft niet bij de NATO of EU mogen...

Wat dat betreft is het westen wel degelijk de winnaar en was het wel degelijk de goede kant. Of zou jij liever in oost-Duitsland oid geboren zijn?
Dat was misschien eerder een kwestie van de langste adem. En die wedstrijd gaat gewoon dóór.
pi_169345331
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:27 schreef TLC het volgende:
Ik mis Femke Halsema zowaar, die is -tig keer meer politicus dan Klaver :')
Klaver's uiterlijk doet het beter bij de naïeve kutjes.
pi_169345356
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:14 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

En nou afwachten of die objectieve journalistiek naar Marokko trekt om wat vuile was te vinden. Bij Hirsi Ali hadden ze er geen probleem mee maar die was dan ook stout rechts en Jessie Yasser is lief links
Ik blijf het een raar verhaal vinden waarom een Yasser Feras zich ineens Jessie Klaver gaat noemen.
Wacht even.. Feras is toch gewoon (nog steeds) zijn tweede naam, en dus niet zijn achternaam? Dat is tenminste hoe ik het begreep..
pi_169345382
quote:
12s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:23 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Ze wil geen Merkel meer heten maar haar meisjesnaam aannemen.
Het is een vrouw!!?!! :o
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_169348033
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 02:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wacht even.. Feras is toch gewoon (nog steeds) zijn tweede naam, en dus niet zijn achternaam? Dat is tenminste hoe ik het begreep..
Zoals ik het begrepen heb is Feras de achternaam van zijn vader en heeft hij om een of andere reden de achternaam van zijn moeder (Klaver) aangenomen.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169348141
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom geven jullie niet gewoon op? De Telegraaf deed een wanhoopspoging op hun gebruikelijke achterbakse manier, ze hebben hun hand overspeeld en het beklijfde niet. Klaar. De Telegraaf komt vast binnenkort met iets waar jullie dan weer in kunnen trappen, en wellicht houdt dat verhaal langer stand.
Niets achterbaks aan.

Als je liegt over je achtergrond dan moet je niet verongelijkt gaan janken dat je een keer ontmaskert wordt.

Jesse Klaver is gewoon een Pinoccio-kloon van Mark Rutte. Goed, zijn grote neus maakt hem daarom iets herkenbaarder, maar voor de rest houdt die zijn kiezers een grote leugenachtige worst voor.

Sowieso belachelijk dat zo'n flut partijtje met amper 4 zetels wordt neergezet als de grote belofte van Nederland. Autorijdend Nederland zal straks blij zijn met Jesse Klaver, maar niet heus.

Zijn klimaatdoelstellingen doen niet onder voor een Eftelingsprookje. Landen als China en de VS maken het verschil. Zo'n minuscuul oppervlakte van Nederland allerminst. Voor dit soort dwaze linkse idealen moeten we ons straks kapot betalen? Ik dacht het niet.

Gewoon weer terug naar de drie zetels. Tip: iets minder hoogmoedswaanzin bij de volgende verkiezing.
pi_169348246
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als je liegt over je achtergrond dan moet je niet verongelijkt gaan janken dat je een keer ontmaskert wordt.
En als je verzint gaat iemand gaat janken moet je niet janken dat dat achterbaks genoemd wordt.
pi_169348251
Is 'ie nou nog steeds 'boos'?
Ja doei.
pi_169348273
Ik zou het niet weten kom ik erachter als die evt regeren mag?
pi_169348422
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Is 'ie nou nog steeds 'boos'?
Yip... hij oefent al met een bomvest
pi_169348427
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Yip... hij oefent al met een bomvest
Beetje zure bom dan -O-
Ja doei.
pi_169348443
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:04 schreef Elzies het volgende:

Als je liegt over je achtergrond dan moet je niet verongelijkt gaan janken dat je een keer ontmaskert wordt.

Het is de Telegraaf die liegt. Niet Jesse Klaver. Die zat echt wel op een vmbo-opleiding. Er is niemand van die school die dat ontkent. Geen medeschiolieren, geen docenten of bestuurders.
pi_169348573
Yasser Muhammad Feras (Rabat, 23 september 1985) is een Marokkaans politicus van GroenLinks. Sinds 2010 is hij Tweede Kamerlid voor GroenLinks en sinds 12 mei 2015 fractievoorzitter. Feras groeide op in Marokko en kwam in 1992 naar Nederland, waar hij onder de naam Jesse Klaver het vmbo doorliep en lid werd van DWARS, GroenLinkse jongeren.
standaarddrinker
pi_169348833
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het is de Telegraaf die liegt. Niet Jesse Klaver. Die zat echt wel op een vmbo-opleiding. Er is niemand van die school die dat ontkent. Geen medeschiolieren, geen docenten of bestuurders.
Kom op. Pinoccio jr. heeft gewoon bepaalde zaken van zijn jeugd aangedikt. Dat is bevestigd door mensen uit zijn omgeving uit die tijd.

Ik zit er overigens niet mee, maar ga niet janken als zoiets uitkomt.
pi_169349108
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het is de Telegraaf die liegt. Niet Jesse Klaver. Die zat echt wel op een vmbo-opleiding. Er is niemand van die school die dat ontkent. Geen medeschiolieren, geen docenten of bestuurders.
De telegraaf heeft hooguit de info van Joop.nl gejat want daar stond het hele verhaal al 2 jaar eerder.
pi_169349127
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kom op. Pinoccio jr. heeft gewoon bepaalde zaken van zijn jeugd aangedikt. Dat is bevestigd door mensen uit zijn omgeving uit die tijd.

Ik zit er overigens niet mee, maar ga niet janken als zoiets uitkomt.
Misschien heeft deze er dan ook geen problemen mee om zijn campagne aan te dikken?
pi_169349149
Wil iemand nog een leuk puzzeltje doen?

  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:14:38 #289
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_169349241
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:09 schreef wolkentoetje het volgende:
Wil iemand nog een leuk puzzeltje doen?

Zo te lezen heeft GroenLinks een verleden van landverraders, pedofielen en andere griezels. :')
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_169349249
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kom op. Pinoccio jr. heeft gewoon bepaalde zaken van zijn jeugd aangedikt. Dat is bevestigd door mensen uit zijn omgeving uit die tijd.
Nee , dat is niet bevestigd. Ook niet is een duidelijke leugen bewezen. Zoals de Telegraaf suggereert
Het was een VMBO-opleiding. Dat zei Klaver ook
pi_169349262
We krijgen daadwerkelijk dalijk nog een derde topic over deze onzin of niet?
pi_169349272
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:15 schreef Stranger het volgende:
We krijgen daadwerkelijk dalijk nog een derde topic over deze onzin of niet?
Vraag het aan Jesse. :)
pi_169349275
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:15 schreef Stranger het volgende:
We krijgen daadwerkelijk dalijk nog een derde topic over deze onzin of niet?
BOOS, ja, BOOS!!!!
Ja doei.
pi_169349306
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

BOOS, ja, BOOS!!!!
Woest
standaarddrinker
pi_169349346
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kom op. Pinoccio jr. heeft gewoon bepaalde zaken van zijn jeugd aangedikt. Dat is bevestigd door mensen uit zijn omgeving uit die tijd.

Ik zit er overigens niet mee, maar ga niet janken als zoiets uitkomt.
Maar hij jankt niet, dat is een leugen van de Telegraaf. Jij blijft maar janken.
pi_169349396
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:21 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar hij jankt niet, dat is een leugen van de Telegraaf. Jij blijft maar janken.
Hij jankte wel in het Carré debat
standaarddrinker
pi_169349407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hij jankte wel in het Carré debat
Maar deze berichtgeving is van voor het Carré debat.
pi_169349414
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar deze berichtgeving is van voor het Carré debat.
Maar hij is later alsnog gaan janken
standaarddrinker
pi_169349455
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar hij is later alsnog gaan janken
Elzies blijft ontkennen dat de Telegraaf liegt. Die hebben wel degelijk leugens verspreid.

edit: inb4 maar hunnie doen het ook. Kwalijke is dat ze dit bewust doen en het ook niet rectificeren. Zeer hypocriet, want ze beschuldigen Klaver juist van liegen. :')

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2017 12:28:37 ]
pi_169349472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Elzies blijft ontkennen dat de Telegraaf liegt. Die hebben wel degelijk leugens verspreid.
Neehee die hebben hooguit de leugen van JOOP.nl gejat.
pi_169349488
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:21 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar hij jankt niet, dat is een leugen van de Telegraaf. Jij blijft maar janken.
Knap van je hoor. Dat je vanachter je scherm mij met tranen en tuiten ziet huilen. Moet toch maar eens overwegen een plakbandje over mijn ingebouwde camera te doen. :')

Nogmaals, Jesse Klaver is degene die zijn leugens aan zijn eigen kiezers verkondigd. Het is Mark 'Pinoccio' Rutte next generation. Jesse haalde eerder al zijn inspiratieleugens bij een andere Pinoccio genaamd Obama. Zelfs hele verkiezingsslogans kopieerde Jesse van Obama. Jesse heeft de neus die hij verdiend. En hij is groeiende. En dat voor een onbeduidend partijtje met amper vier zeteltjes. Dat mensen daadwerkelijk in deze onzin kunnen intrappen. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')