abonnement Unibet Coolblue
pi_169017085
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:43 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Hoe doe ze dat dan? Ik ben een gewone man en kan me moeilijk voorstellen dat je vele malen achter elkaar seks kunt hebben op een dag. (laten we elkaar geen mietje noemen)
Om te beginnen waren het er honderdduizenden he, en iedereen deed eraan mee, op bevel van de officieren zelfs. Dus als zo'n leger massaal aan het verkrachten slaat blijven er weinig vrouwen gespaard.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169017158
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:32 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

tja, jij hebt geloof ik ook mentale problemen....

soefis zijn geen moslims, eigenlijk. ze hebben de naam geadopteerd om vervolging te voorkomen, al vele eeuwen geleden. maar hun rituelen zijn gericht op het in trance brengen van zichzelf door dans, iets wat zeer on-islamitisch is. en ze staan in veel landen open voor elke religie.
Oh nee, dan is het natuurlijk helemaal niet erg dat ze opgeblazen worden, want ze doen zeer on-islamitische dingen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169017688
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 00:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Oh nee, dan is het natuurlijk helemaal niet erg dat ze opgeblazen worden, want ze doen zeer on-islamitische dingen.
nee, dat zei ik echt totaal niet. was gewoon wat info.
pi_169017754
Vrijheid van religie mensen, is een grondrecht, gewoon doorlopen, niets aan de hand :{w
pi_169017766
Binnenkort bij u in de straat !
Ik zwaai naar dieren.
pi_169017801
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:41 schreef Hathor het volgende:
Zo zijn de Russen in 1945 ook door Duitsland gerold, van deur naar deur, alles verkrachtend wat ze voor de voeten liep.
De Marokkanen deden hetzelfde in Italie.....
https://en.wikipedia.org/wiki/Marocchinate
quote:
Marocchinate is een Italiaans synoniem voor massa-verkrachting. Vrij vertaald betekent deze term "gemarokkaniseerde vrouw" en verwijst naar de massaverkrachtingen door Marokkaanse soldaten na afloop van de slag om Monte Cassino.
quote:
De Goumiers waren Marokkaanse troepen die deel uitmaakten van het Frans Koloniale leger. In mei 1944 werden deze eenheden als hulptroepen ingezet tegen de Duitse troepen tijdens de slag om Monte Cassino. Op 18 mei 1944 werd door de Geallieerden een doorbraak geforceerd bij Monte Cassino.
Die nacht zwermden duizenden Goumiers en andere koloniale troepen uit over de omringende heuvels. Moordend en verkrachtend trokken de soldaten van dorp naar dorp. Mannen die hun dochters en vrouwen probeerden te verdedigen werden ter plaatse doodgeschoten. Meer dan 2000 vrouwen in de leeftijd van 11 tot 86 werden vaak meermalen verkracht.
Vandaag de dag staat in Castro dei Volsci het monument "Mamma Ciociara" ter nagedachtenis aan deze oorlogsmisdaad.
In 1960 ontving Sophia Loren een Oscar voor haar rol in de film La ciociara, die is gebaseerd op deze gebeurtenissen.
Tot zover de glorieuze rol van Marokko in WO2 :{w
pi_169018153
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 01:46 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

De Marokkanen deden hetzelfde in Italie.....
https://en.wikipedia.org/wiki/Marocchinate

[..]


[..]

Tot zover de glorieuze rol van Marokko in WO2 :{w
De Marokkanen deden dat niet op de schaal van de Russen grappenmaker. In Duitsland zijn er rond de 2 miljoen vrouwen verkracht en daarna velen als beesten afgeslacht. En het Westen keek toe en gaf geen fuck, net als bij de geallieerde bombardementen om zoveel mogelijk burgers te doden in Duitsland.

En de geallieerden waren ook niet erg netjes op het gebied van verkrachting. Dus hou eens op met dat Marochinatte gelul. Overigens waren het de Franse bevelhebbers die beveelden de Marokkanen te doen wat ze maar wilden. Ze waren dus onder Frans bevel, maar dat is maar een klein detail wat de meesten even "vergeten". Dus wat jij bedoeld is de glorieuze blanke Franse geallieerden die de Marokkanen als kanonnenvuur hebben gebruikt.
  maandag 20 februari 2017 @ 07:21:54 #58
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_169018267
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zo zijn de Russen in 1945 ook door Duitsland gerold, van deur naar deur, alles verkrachtend wat ze voor de voeten liep.
Klopt, de Duitsers overigens op hun beurt weer in 1941/1942 in toenmalig Sovjet-Unie gebieden. De verkrachtingen van de Russen kwamen niet bepaald zomaar spontaan uit de lucht vallen.

Ik lijkt me eigenlijk dat oorlog sowieso vrij veel gepaard gaat met verkrachting...het is nou niet als of een ineenstorting van sociale orde (wat oorlog eigenlijk is) het beste uit de mens (en in dit geval de man) haalt. En is het niet verkrachting, dan is het wel martelen, plunderen, uitmoorden etc. :{
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_169018307
quote:
11s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:21 schreef Semisane het volgende:

[..]

Klopt, de Duitsers overigens op hun beurt weer in 1941/1942 in toenmalig Sovjet-Unie gebieden. De verkrachtingen van de Russen kwamen niet bepaald zomaar spontaan uit de lucht vallen.

Ik lijkt me eigenlijk dat oorlog sowieso vrij veel gepaard gaat met verkrachting...het is nou niet als of een ineenstorting van sociale orde (wat oorlog eigenlijk is) het beste uit de mens (en in dit geval de man) haalt. En is het niet verkrachting, dan is het wel martelen, plunderen, uitmoorden etc. :{
Het kwam zeker niet uit de lucht vallen, bijna elke Rus had wel een of meerdere dode familieleden te betreuren, dus dat Rode Leger was een grote golf van haat en revanchegevoelens.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 20 februari 2017 @ 08:25:54 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169018619
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:14 schreef tong80 het volgende:

Toch ziet Hussein zichzelf als een slachtoffer van ontbering, een product van een gebroken gezin en armoede in zijn thuisstad Mosul. Daar lanceren Iraakse troepen vandaag een offensief om IS te verdrijven.
Het woord slachtoffer is gevallen. Nu nog wachten op het PvdA/D66 idool dat deze persoon op wil halen om hier in Nederland te huisvesten. Desnoods ten kostte van een Nederlands gezin.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169021048
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 06:41 schreef yup het volgende:
De Marokkanen deden dat niet op de schaal van de Russen grappenmaker. In Duitsland zijn er rond de 2 miljoen vrouwen verkracht en daarna velen als beesten afgeslacht.
Ja, er waren ook meer Russen grapppenmaker :')
quote:
Overigens waren het de Franse bevelhebbers die beveelden de Marokkanen te doen wat ze maar wilden.
En het was aan de Marokkanen om te interpreteren wat dat bevel inhield, maar wat betreft heeft een Marokkaan blijkbaar aan een half woord genoeg :{w
  maandag 20 februari 2017 @ 11:38:23 #62
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169021220
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:32 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dit laatst ook toevallig voorbij zien komen bij een of andere documentaire, nooit wat van gehoord. Het maakte ze geen zak uit of het nog een kind was of een hoogbejaarde...
Verkrachting als wapen is redelijk normaal. Denk bijvoorbeeld ook aan de recente conflicten in de Balkan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 20 februari 2017 @ 11:39:12 #63
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169021235
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:29 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ja, er waren ook meer Russen grapppenmaker :')

[..]

En het was aan de Marokkanen om te interpreteren wat dat bevel inhield, maar wat betreft heeft een Marokkaan blijkbaar aan een half woord genoeg :{w
Dat is niet alleen voorbehouden aan Marokkanen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_169021677
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:32 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

tja, jij hebt geloof ik ook mentale problemen....

soefis zijn geen moslims, eigenlijk. ze hebben de naam geadopteerd om vervolging te voorkomen, al vele eeuwen geleden. maar hun rituelen zijn gericht op het in trance brengen van zichzelf door dans, iets wat zeer on-islamitisch is. en ze staan in veel landen open voor elke religie.
Het probleem in een notedop......en dat denkt dan dat ik mentale problemen heb.....evengoed bedankt voor het bevestigen van mijn stelling.....
pi_169022656
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:58 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Het probleem in een notedop......en dat denkt dan dat ik mentale problemen heb.....evengoed bedankt voor het bevestigen van mijn stelling.....
hoe bedoel je? ik vind soefis best wel cool, juist.
pi_169022760
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:50 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

hoe bedoel je? ik vind soefis best wel cool, juist.
Maar kennelijk geen moslims.....
pi_169023341
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:56 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Maar kennelijk geen moslims.....
jij hield niet van moslims, toch...
zie je, dat bedoel ik dus met mentale problemen. echt alle kanten gaat het op met jou. geen touw aan vast te knopen.
  Forum Admin maandag 20 februari 2017 @ 13:39:21 #68
35723 crew  GGMM
pi_169023433
Mensen die dit geloven.. :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169023916
Dit is nou eenmaal hun cultuur en dat moeten wij respecteren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169023990
Hij heeft het allemaal vast niet zo lelijk bedoeld...
pi_169024048
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:13 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Hij heeft het allemaal vast niet zo lelijk bedoeld...
Het was zo'n lieve jongen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 20 februari 2017 @ 14:39:34 #72
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_169024470
quote:
,,Jonge mannen hebben dat nodig, het is normaal",verklaart de Irakees
Ik ben erg benieuwd. Is dit de mening van iemand die verknocht is aan een idiote ideologie of is dit meer een gedachte van bijv. elke Irakees in deze leeftijdscategorie (laten we hopen optie 1).

quote:
Hij getuigt hoe hij in verschillende Iraakse steden van huis tot huis ging en er yezidivrouwen en vrouwen van andere minderheden verkrachtte toen IS terrein veroverde op de Iraakse troepen.
Laffe honden.

quote:
Toch ziet Hussein zichzelf als een slachtoffer
Dit moet toch wel een soort van cultuur dingetjes zijn. Iets met trots en schaamte ofzo. Er wordt altijd maar naar andere gewezen ipv de hand in eigen boezem te steken. Dat zie je in NL ook vaak. Het ligt aan alles en iedereen, maar zelf schuld..... nee dat kan er niet in.
  maandag 20 februari 2017 @ 14:45:35 #73
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_169024569
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:46 schreef spierbal het volgende:
Dus je gaat een andere stroming van noslimvrouwen verkrachten. Dan is toch je trots weg als man dat je daar je leuter in hebt gestopt.
Ho ho. Je bent selectief moslim of je bent het niet he?

Hypocriet gedoe van vele (en ja, hiermee bedoel ik ook de overige godsdiensten).
  maandag 20 februari 2017 @ 15:09:56 #74
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  maandag 20 februari 2017 @ 15:20:28 #75
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169025251
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
lekker doodmartelen dat soort varkens. :)
Of laten opeten door varkens.
Fade to Black
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')