abonnement Unibet Coolblue
pi_169019196
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

In tegendeel. Trump fans kunnen juist geen kritiek leveren. Dit is een belangrijke kwaliteit die ze missen. Ik wil jou bijvoorbeeld wel iets negatiefs over Trump zien zeggen. Iets, maakt niet uit wat, om te bewijzen dat je niet verliefd op hem bent. Kan je dat? :) Het hoeft maar iets kleins te zijn, dan ben ik al tevreden.

Ik denk dat ik een Trump fan ben in de ogen van posters hier.

Ik vind Trump niet bijster intelligent, en dat is jammer. Hij tweet te vaak en tweet domme dingen. Hij moet zich minder aantrekken van wat de media van hem vinden.

Kritiek op Trump is soms best wel terecht, maar als de media van alle muggen olifanten maken kan je hem niet meer pakken op de dingen die het echt waard zijn om voor te vechten.
  maandag 20 februari 2017 @ 09:25:57 #227
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_169019200
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:24 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Zijn trollen, GL trollen! Eigenlijk moet je nergens meer op in gaan. Ze komen zichzelf nog wel een keer tegen!
Onzin. Ik ben voor een streng immigratie beleid. Veel strenger dan er nu is in Europa. Ik heb voornamelijk kritiek op Trump, met zijn verwarring en dommigheid gaat er gewoon ellende komen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_169019206
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Bewijs het maar. Laat maar zien dat je kritiek kan leveren op Trump.

een aantal ideeen van hem zijn zeker niet slecht trouwens.
Tactisch kan er nog wel het een en ander worden bijgeschaafd. Ook laat Trump zich teveel meeslepen door de media die hem aanvalt.

Tegelijkertijd laat Trump nu wel een paranoïde werkelijkheid zien in een wereld waar onafhankelijk nieuws nauwelijks meer bestaat en waar nepnieuws nu de boventoon viert.
pi_169019210
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:24 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Echte deughumor. Leuk man.
Ja want argumenten hebben ze niet.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_169019222
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Onzin. Ik ben voor een streng immigratie beleid. Veel strenger dan er nu is in Europa. Ik heb voornamelijk kritiek op Trump, met zijn verwarring en dommigheid gaat er gewoon ellende komen.
want nu is er geen ellende in Europa?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_169019248
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Mijn punt is meer dat Trump fans niet in staat zijn om kritiek te leveren op hun 'leider'. Ze kunnen het niet. verblind door pure liefde. Hillary fans hetzelfde hoor. Maar Trump is nu aan de macht en dan zien we hoeveel mannen hier op dit forum hunkeren naar een sterke leider die de wereld kan vertellen wat er moet gebeuren.

Je moet gewoon altijd kritisch blijven, wie er ook aan de macht is. Dat lijkt mij vrij logisch. Trump praat complete poep. Natuurlijk zijn er problemen met immigranten in Zweden, en de rest van Europa. Daar moet ook hard tegen opgetreden worden, maar Trump kan niet eens een paar zinnen normaal uitspreken. Hij is geestelijk gehandicapt. Ik ben zelf vrij links maar ik zie nog liever Pence aan de macht dan.
Raar, dit was toch echt een uitspraak van jou:

quote:
Wat een onzin. mensen kunnen nog steeds tegen Trump zijn, maar wel eens zijn met z'n immigratie beleid
Waarom zijn mensen die zo'n nieuws met een korreltje zout nemen Trump fanboys, maar zodra je tegen Trump bent kan er wel altijd nuance worden aangebracht volgens jouw mening?

Ik ben geen fan van Trump, ik vind het een idioot, wat niet wegneemt dat ik hem liever zag dan Hillary en begrijp waarom iemand zoals Trump aan de macht gekomen is. Maar ik zie ook de hetze gaande vanuit de media, omdat ik dezelfde hetze al jaren zie bij Wilders en toen Fortuyn. Dat is hetgeen wat mij stoort en waar ik mij tegen verzet, dan word je uitgemaakt voor Trump fanboy door gasten die totaal niet kritisch kijken (je eigen woorden) en niet alleen naar de westerse leiders maar ook naar de media. Kritisch kijken gaat over alle factoren in onze samenleving, en zo ook naar de media die een hetze is gestart.

Het "blind" verdedigen van Trump is een antwoord op het "blind" aanvallen van Trump, voor elke "Trump supporter" (zoals velen hier benoemd worden zodra ze niet tegen Trump zijn) is er een "anti Trump supporter", die ook geen nuance aanbrengt, die ook feiten negeert zolang we Trump maar kunnen bashen aangezien de media Trump als gevaar heeft bestempeld en daardoor vinden sommigen het gerechtvaardigd alle feiten te negeren en te kotsen op Trump en zijn aanhangers.

Selectief kritisch kijken vind ik dat.
pi_169019256
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

In de alternatieve werkelijkheid is Zweden een soort hel op aarde. Politie bestaat daar niet meer, iedereen is er veranderd in een verkrachtende moslimextremist. O, en de blanken zijn in kampen vermoord.
ah ok... Is snel gegaan dan, ik was er 3 weken geleden nog en toen was alles nog ok. Maar dat zal dan ook wel de slinkse media zijn geweest die mij dat heeft laten denken.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 20 februari 2017 @ 09:29:51 #233
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169019258
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:24 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Echte deughumor. Leuk man.
Man, stel je aan.
pi_169019273
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]

ah ok... Is snel gegaan dan, ik was er 3 weken geleden nog en toen was alles nog ok. Maar dat zal dan ook wel de slinkse media zijn geweest die mij dat heeft laten denken.
Ja, de (s)linksen hebben een alternatieve realiteit opgezet waardoor er weinig aan de hand lijkt, maar eigenlijk is Zweden al deel van het kalifaat.
pi_169019279
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:29 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Man, stel je aan.
Je had een trigger-warning moeten geven vooraf, nu is hij aangevallen terwijl hij dacht zich in een safe space te bevinden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169019304
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:46 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Welke verzonnen gebeurtenis? Jij spoort niet helemaal he.
Dat wat in de lijn van Nice, Brussel en Duitsland staat maar de policor hebben verzwegen.
pi_169019310
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:22 schreef Elzies het volgende:

[..]

Opnieuw het verkondigen van linkse leugens. We bepalen zelf onze kritiek en als je goed kunt lezen (maar dat kunnen de meeste anti-Trump gekkies niet) kun je punten van kritiek teruglezen.
Wacht even, je roept eerst iets over vermeende linkse leugens ...
quote:
Maar het overgrote deel van Amerika heeft gekozen voor deze ideeën, ideeën die ook binnen de EU steun krijgt bij een groot deel van diens bevolking.
en dan lieg vervolgens je dat Trump met overgrote meerderheid is verkozen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 09:33:26 ]
pi_169019335


[ Bericht 50% gewijzigd door Elzies op 20-02-2017 09:36:12 ]
  maandag 20 februari 2017 @ 09:34:37 #239
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169019337
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je had een trigger-warning moeten geven vooraf, nu is hij aangevallen terwijl hij dacht zich in een safe space te bevinden.
Die lange tenen van iedereen tegenwoordig, welvaart kweekt blijkbaar massaal verwijfde mannetjes

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 20-02-2017 09:46:19 ]
pi_169019352
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wacht even, je roept eerst iets over vermeende linkse leugens ...

[..]

en dan lieg vervolgens je dat Trump met overgrote meerderheid is verkozen?
pi_169019355
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:34 schreef Elzies het volgende:

[..]
Ik lieg nergens. Dat denkbeeld zit in jouw eigen hoofdje verscholen.

Ja, Trump heeft met overgrote meerderheid gewonnen. Trump had de meeste kiesmannen behaald en het verschil was groot ten opzichte van andere verkiezingen.
pi_169019387
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wacht even, je roept eerst iets over vermeende linkse leugens ...

[..]

en dan lieg vervolgens je dat Trump met overgrote meerderheid is verkozen?
Dat is een feit. Ik zal het je uitleggen. Als je van de uitslag de 5 miljoen illegale stemmen op Clinton netjes aftrekt staat ze al achter. Dan heb je nog ongeveer 10 miljoen mensen die op Trump wilden stemmen, maar bang waren voor de gevolgen in een land dat KAPOT wordt gemaakt door de PC-cultuur. Die hebben dus toch maar Clinton gestemd (zouden ze bedreigd zijn? Ik weet het niet. Zou zomaar kunnen). Dat is dus sowieso al een winst van 15 miljoen stemmen voor Trump.

Verder gaat het natuurlijk om de electoral votes, en daar heeft hij in een gigantische landslide gewonnen. 304 306 stemmen, de grootste overwinning sinds Reagan (great guy). Als het om het totaal aantal stemmen ging had Trump trouwens anders campagne gevoerd en nog makkelijker gewonnen. Haal New York en Californië maar eens van de telling af, dan zie je dat Trump zo alweer ruim voorstaat, ook qua totalen.

Nee nee, deze linkse leugens van de winst van Clinton trappen wij niet meer in. Links wordt steeds wanhopiger, maar de revolutie is niet meer te keren. De Westerse Zomer is in aantocht, ik kan niet wachten op 15 mei!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169019403
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Mijn punt is meer dat Trump fans niet in staat zijn om kritiek te leveren op hun 'leider'. Ze kunnen het niet. verblind door pure liefde.
Je punt slaat nergens op. Ik ben een groot fan van Trump, maar zie zelf ook wel in dat het een "male chauvinist pig" is en dat hij met dat lompe gedrag veel vrouwen, minderheden en andere tere zieltjes tegen de borst stuit. Ik zie z'n minpunten dus wel, maar het boeit me simpelweg niet, want het is niet mijn probleem.
quote:
Natuurlijk zijn er problemen met immigranten in Zweden, en de rest van Europa. Daar moet ook hard tegen opgetreden worden,
Ja, dat roept de gevestigde orde nu al zo'n 15 jaar, als een soort goedmakertje voor de moord op Fortuyn. Zo van "ja wij begrijpen jullie wel hoor, ook al wonen wij in Aerdenhout, het is ook allemaal heel vervelend en we gaan er binnenkort echt keihard tegen optreden!" Mooie woorden, maar het heeft alleen nog nooit tot enige daad geleid. :')
pi_169019431
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je had een trigger-warning moeten geven vooraf, nu is hij aangevallen terwijl hij dacht zich in een safe space te bevinden.
Say wut???
  maandag 20 februari 2017 @ 10:48:57 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169020459
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:29 schreef devlinmr het volgende:

ah ok... Is snel gegaan dan, ik was er 3 weken geleden nog en toen was alles nog ok. Maar dat zal dan ook wel de slinkse media zijn geweest die mij dat heeft laten denken.
Het schijnt dat ze in Zweden een soort Truman-showwereld hebben gecreëerd voor de toeristen. Maar achter de schermen is het mayem in het kwadraat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169020508
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:35 schreef Elzies het volgende:

[..]


Trump had de meeste kiesmannen behaald en het verschil was groot ten opzichte van andere verkiezingen.
Ik denk dat je deze feiten eerst even wil checken voordat je zijn woorden herhaalt.
  maandag 20 februari 2017 @ 10:52:23 #247
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_169020513
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het schijnt dat ze in Zweden een soort Truman-showwereld hebben gecreëerd voor de toeristen. Maar achter de schermen is het mayem in het kwadraat.
"Het schijnt"
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  maandag 20 februari 2017 @ 10:53:10 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169020526
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het schijnt dat ze in Zweden een soort Truman-showwereld hebben gecreëerd voor de toeristen. Maar achter de schermen is het mayem in het kwadraat.
Oh, dus dan kan ik er wel veilig op vakantie gaan? Mooi.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 februari 2017 @ 10:53:23 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169020533
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:52 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

"Het schijnt"
Ik houd even een slag om de arm. Kan ik straks nog linksom of rechtsom. Ik heb in een ver verleden immers niet voor niets Journalistiek gestudeerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169020535
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:48 schreef Copycat het volgende:

mayem
Het is Mayhem en die komen niet uit Zweden, maar uit Noorwegen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')