abonnement Unibet Coolblue
pi_168998385
Ik ben op zoek maar een leuk 2e hands western gitaar. Ik wil deze graag zelf schuren en beschilderen en durf dit met mijn eigen Martin niet te toen.

Dus heeft er iemand in omgeving Zeeland nog een leuk 2e handse steelstring in de kast stofhap dienst gegeven? En zou je er voor tot 150 euro van af willenż Laat dan even een berichtje achter met merk en model een duidelijke Foto. Kras schade en of kleine deukjes zijn geen probleem.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator maandag 20 februari 2017 @ 10:45:09 #2
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_169020405
Subforum toegevoegd :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_169020936
Deze zwarte samick gitaar staat niks te doen bij mij. Is al wel wat ouder (20+ jaar) maar goed verzorgd en in prima staat.

Foto: https://imgur.com/gallery/uUY2L

Voor 75 euro mag je hem hebben, ophalen in Rotterdam.
pi_169029654
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:21 schreef Farenji het volgende:
Deze zwarte samick gitaar staat niks te doen bij mij. Is al wel wat ouder (20+ jaar) maar goed verzorgd en in prima staat.

Foto: https://imgur.com/gallery/uUY2L

Voor 75 euro mag je hem hebben, ophalen in Rotterdam.
Ziet er nog netjes uit. Is de hals nog ren beetje recht?

Heb je hem onlangs nieuwe snaren gegeven als verjaardagscadeau? Ze zien er nog zo shiny uit.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_169032927
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 19:14 schreef DikPropje het volgende:

[..]

Ziet er nog netjes uit. Is de hals nog ren beetje recht?

Heb je hem onlangs nieuwe snaren gegeven als verjaardagscadeau? Ze zien er nog zo shiny uit.
Ja, de hals is helemaal recht. Het is een fijne gitaar met een stevige klank, goed bespeelbaar. Ten tijde van de foto had ie idd net nieuwe snaren maar dat is ook al een aantal maanden geleden.
pi_169046036
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:11 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ja, de hals is helemaal recht. Het is een fijne gitaar met een stevige klank, goed bespeelbaar. Ten tijde van de foto had ie idd net nieuwe snaren maar dat is ook al een aantal maanden geleden.
Ik moet even kijken wanneer ik kan want ben momenteel nogal druk en heb tijdelijk geen eigen auto. Hij staat niet actief in de verkoop toch? Dan kunnen we wmb via de PM wel contact houden.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_169046335
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_169047033
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:59 schreef DikPropje het volgende:

[..]

Ik moet even kijken wanneer ik kan want ben momenteel nogal druk en heb tijdelijk geen eigen auto. Hij staat niet actief in de verkoop toch? Dan kunnen we wmb via de PM wel contact houden.
Hij staat niet actief te koop nee maar ik kreeg nav mijn reactie hier wel een pm van iemand anders die misschien ook interesse had.
pi_169048075
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:41 schreef Farenji het volgende:

[..]

Hij staat niet actief te koop nee maar ik kreeg nav mijn reactie hier wel een pm van iemand anders die misschien ook interesse had.
Mocht die persoon eerder kunnen dan is het pech voor mij ;)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_169050041
Mocht het niet doorgaan, dan kun je eventueel mijn Dean Performer E overnemen. Zelfde prijs. Semi-akoestisch, dus met elementje.

Heeft ooit een sticker van het schoenenmerk DC opgezeten :') die is eraf, maar heeft een permanente zon-tattoo achtergelaten. En hij is wat vergeeld hier en daar. PM maar als je interesse hebt, dan maak ik wat foto's.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')