abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168989035
heb het een beetje warm...het zou toch wat warmer worden?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_168989120
.

[ Bericht 96% gewijzigd door raspberryPi op 19-02-2017 07:03:11 ]
Hi,ras mach galoo de micho
pi_168989162
Tussen de Antilliaanse vrouwen zitten veel halfbloedjes. Die mixen er op los daar op die eilanden. Surinamers hebben dat veel minder.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_169012888
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:02 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb van de week een Argentijns-Colombiaanse chick gefixt maar ze kan alleen maar Spaans :(

Klacht: moet spaans leren maar dat klinkt stom dus dan moet ik de hele tijd hoesten omdat ik ga overdrijven qua uitspraak..
Eng he een andere taal aanleren en dan in aanraking komen met andere culturen. Misschien kan Regilio Tuur je helpen want die spreekt tegenwoordig alleen maar engels, nou ja, brabbel takkitakki-engels. :')
pi_169013238
quote:
3s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:33 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Eng he een andere taal aanleren en dan in aanraking komen met andere culturen. Misschien kan Regilio Tuur je helpen want die spreekt tegenwoordig alleen maar engels, nou ja, brabbel takkitakki-engels. :')
I-wa-ni-us _O_
pi_169015871
quote:
3s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:33 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Eng he een andere taal aanleren en dan in aanraking komen met andere culturen. Misschien kan Regilio Tuur je helpen want die spreekt tegenwoordig alleen maar engels, nou ja, brabbel takkitakki-engels. :')
Eerder luiheid, ik heb de Spaanse boeken namelijk in huis maar vond het leuker om zo overdreven mogelijk de verhaaltjes te lezen. Qua cultuur kan ik daar beter overweg dan in Nederland. Men beweert dat Argentijnen en Napolitanen een beetje hetzelfde zijn, dus ben sowieso wel nieuwschierig naar dat land. Qua voetbal sowieso, zij is helemaal gek van Racing Club de Avellaneda en dat herken ik zeker wel terug met hoe ik Napoli support.
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')