abonnement Unibet Coolblue
pi_168984167
Net naar de supermarkt geweest. Man man man, wat een bron van ergernis was dat weer.

- Mensen die kinderen meenemen naar de supermarkt. Waarom zou je dat in vredesnaam doen? Laat die schreeuwende kutkoters gewoon thuis. De supermarkt is verdomme geen speeltuin.

- Mensen met sleepmandjes. Vooral jongeren, wtf is er mis met je? En dan natuurlijk vooral niet opletten wie je ermee voor de voeten loopt. Til je zooi gewoon, slappe pauper.

- Mensen die al hangend over een kar met een kop koffie in de hand ieder product aandachtig bestuderen. Dit zijn meestal mensen die naar de supermarkt gaan als een ervaring zien, die denken dat het leuk uitje is. Beetje sloom vooruit bewegen, kop koffie in de hand, één product per keer bekijken, om vervolgens dezelfde producten als de afgelopen 10 jaar te kopen. Ondertussen blokkeren ze dolleuk het gangpad.

- Mensen die een uitgebreid gesprek gaan voeren in het gangpad. Dit zijn vaak huisvrouwen die geen leven meer buiten huis hebben behalve dan Sterre en Droomske dumpen bij het kinderdagverblijf en naar de supermarkt gaan. Als ze elkaar tegenkomen komt er eerst een hele hoge 'HEEEEEEEEYYYYYY, HOOIIIIII!' uit voordat de karren (want die hebben ze natuurlijk voor de voordeelpakken luiers waarmee ze extra zegels kunnen sparen) gelijk aan de kant worden gezet waardoor er als het ware een barricade midden in het gangpad wordt gevormd. Zonder erg praten ze over de laatste meuk bij de action waarmee je lekker kan freubelen terwijl mensen geïrriteerd om moeten lopen.

- Bejaarden die op zaterdag of zondag na de supermarkt gaan. Niet zozeer een ergerlijk punt, maar vooral meer dat ik me afvraag waarom? Je hebt de hele week geen reet te doen lijkt me, waarom zou je voor de lol in het weekend naar de supermarkt gaan als het niet hoeft?

Bonusklacht: Zegelacties. Lekker voor 600 euro aan boodschappen uitgeven en dan nog 50 euro erbij moeten dokken voor een pan van middelmatige kwaliteit.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 16:50:25 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_168984176
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_168984191
Kinderen
Bejaarden
pi_168984198
Op zich redelijk eens met je klacht, alleen kinderen thuis laten is niet altijd een optie natuurlijk. Vooral als er verder niemand is zeg maar.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 16:52:37 #5
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168984200
Emigreer naar Afrika, daar heb je deze klachten niet. ^O^
pi_168984219
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:52 schreef Henno het volgende:
Op zich redelijk eens met je klacht, alleen kinderen thuis laten is niet altijd een optie natuurlijk. Vooral als er verder niemand is zeg maar.
Je hebt toch meestal een vader en een moeder? Zie vaak genoeg dat mama, papa, en de drie koters de supermarkt inlopen. Waarschijnlijk ziet moeders het als een leuk uitje. Op zaterdag gezellig naar de supermarkt, op zondag naar de Ikea of zo. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168984257
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:55 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je hebt toch meestal een vader en een moeder? Zie vaak genoeg dat mama, papa, en de drie koters de supermarkt inlopen. Waarschijnlijk ziet moeders het als een leuk uitje. Op zaterdag gezellig naar de supermarkt, op zondag naar de Ikea of zo. :')
Ja maar papa moet mee, want die huismoeders zijn te lui om zelf de boodschappen in te laden in de auto. Papa is een soort draagvader.
pi_168984331
Autist gespot. Van dat soort grijze muis types die, wanneer ze het publieke domein betreden, opeens geconfronteerd worden met zaken waar ze geen invloed op uit kunnen oefenen en daar obsessief gefrustreerd over kunnen raken.

Nee, ik raas gewoon door de supermarkt om mijn benodigdheden te kopen en geen enkel obstakel die mij in de weg ligt.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 17:10:07 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168984388
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:05 schreef Stabiel het volgende:
Autist gespot. Van dat soort grijze muis types die, wanneer ze het publieke domein betreden, opeens geconfronteerd worden met zaken waar ze geen invloed op uit kunnen oefenen en daar obsessief gefrustreerd over kunnen raken.


:D
pi_168984439
Eenzame mensen die elke dag naar de supermarkt gaan voor sociaal contact :')
5 Ferrari's op videoband!
pi_168984491
De supermarkt bezorgt ook thuis tegenwoordig he ;)
pi_168984792
Whehe. Goede klacht.

Ik ga de supermarkt in, loop via de meest efficiënte route langs de producten waarvan ik vantevoren wist dat ik ze wilde halen en haal ook niks anders, en sta binnen enkele minuten weer buiten.
pi_168985449
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:18 schreef Kassamiep het volgende:
De supermarkt bezorgt ook thuis tegenwoordig he ;)
Ik ben al bijna een jaar niet meer in een supermarkt geweest! _O_
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:17:49 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_168985491
Kinderen met 1 ding in de hand worden door iedereen voorgelaten. Dan kom ik met de kar. 8-).
And so is the past
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 18:17:55 #15
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_168985495
Ah het dagelijkse rezania is weer eens zuur topic
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_168990121
Ze moeten gewoon zaterdagochtend mens morning doen alleen toegankelijk voor mannen die zonder gezeik hun boodschappen willen halen en afrekenen zonder spaarzegels
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:11:05 #17
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168990787
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja maar papa moet mee, want die huismoeders zijn te lui om zelf de boodschappen in te laden in de auto. Papa is een soort draagvader.
Draagvader _O-
pi_168990908
Ik heb ook mijn eigen lijstje:

1. Kinderen in de supermarkt (dat vind ik echt vreselijk en ik begrijp het ook niet. Dat laatste is het ergste nog, je partner kan toch op de kinderen letten? Waarom krijgen wij die jankerds voor onze voeten gesmeten)
2. Mensen die hun karretje midden in het pad parkeren om uitgebreid iets te pakken (denk ook eens aan een ander die verder wil en parkeer hem gewoon zoals parkeren moet, een auto parkeer je ook niet midden op straat)
3. Mensen die denken dat een supermarkt een kroeg is. Ja, dus sociotalks gaan houden voor midden in het centrrum van de supermarkt (let maar eens op) en die koffiedrinkers. Koffie drink je thuis vind ik. En dan zet AH ook nog koekjes neer. Zo maak je het alleen maar erger. AH: DIE MENSEN KOPEN HELEMAAL NIKS HOOR, die AHsielzoekers!!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:20:52 #19
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168991014
Voor de bejaarden de koffiehoek
Voor de kinderen een soort speelhoek.
Inmiddels ook een boekenhoek (buurtbieb) in de AH.
Gratis wifi :9
Waarom zou je nog naar huis gaan?
pi_168991086
Ik zag laatst nog een bejaarde strompelend op staan van de koffietafel. Toen hadden ze net blokjes kaas gesneden en als proeferijtje neer gezet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_168991221
Niet naar een Chinese/Turkse toko gaan. :')
In de supermarkt is niks vers.
pi_168992346
Terechte klacht, ook al heb ik nooit last van krijsende kinderen in de supermarkt. Fuck Sterre en Kik, laat die aub buiten wachten in de bakfiets.
Bonusergenis, te weinig kassa's die open zijn :')
pi_169109045
http://www.nu.nl/economie(...)re-supermarkten.html

Ja gvd, dan blijven mensen er al helemaal plakken. Het is geen IKEA. :r :(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 24 februari 2017 @ 01:01:23 #24
206731 Mortaxx
Doomer
pi_169109079
Dit topic gaat vanaf nu over jantjeverthongen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 24 februari 2017 @ 01:01:35 #25
206731 Mortaxx
Doomer
pi_169109080
Jantje Jantje Jantje!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')