abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:16:58 #26
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_168989365
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:50 schreef Gohf046 het volgende:
Baudet sloopt Simons keihard. Waarna ze waarschijnlijk vanuit boze emotie gaat debatteren en dan is ze nog kanslozer.
Ik verwacht een 'hallo mag ik effE uitpraten?' In de eerste 3 minuten
:')
pi_168991440
Ik had liever Theo Hiddema vs. Sylvana Simons gezien
pi_168992542
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik verwacht een 'hallo mag ik effE uitpraten?' In de eerste 3 minuten
:') dat is eigenlijk ook het eerste wat ik dacht.
pi_168994154
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:50 schreef Gohf046 het volgende:
Baudet sloopt Simons keihard. Waarna ze waarschijnlijk vanuit boze emotie gaat debatteren en dan is ze nog kanslozer.
Zou het?
Ze lijken stiekem erg op elkaar hoor.
pi_168994159
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:39 schreef 99.999 het volgende:
De lamme tegen de blinde in debat. Dit is bijna als het downpatientjes inzetten voor entertainmentprogramma's
Je bent je ervan bewust dat jouw gedroomde leider aan dezelfde debatreeks meedoet? :')
pi_168994188
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:24 schreef Achterhoker het volgende:
Baudet sloopt dat wijf finaal. Die vent kan zeer goed spreken.
Ik zie Baudet nog wel een zeteltje pakken; misschien zelfs meer dan één.

Sylvana Simons is totaal kansloos. Ze had de grootst mogelijke moeite om zelfs maar genoeg handtekeningen bijeen te brengen. Ze heeft bovendien totaal geen achterban. Antillianen en Surinamers stemmen massaal op de PVV. Geeft te denken, wat betreft haar hetze tegen Zwarte Piet.
pi_168994215
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 00:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je bent je ervan bewust dat jouw gedroomde leider aan dezelfde debatreeks meedoet? :')
Dat lijkt me stug. Zie geen gedroomde leider voor mij
pi_168994345
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 00:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug. Zie geen gedroomde leider voor mij
... aldus de verpersoonlijking van GroenLinks, afdeling Meppel. Waarvan akte.
pi_168994488
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 00:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

... aldus de verpersoonlijking van GroenLinks, afdeling Meppel. Waarvan akte.
_O- ik stem op een kandidaat / vriend die sowieso niet verkozen wordt. Als hij voor een andere partij verkiesbaar was geweest had ik daar ook prima voor kunnen kiezen.
pi_168994555
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 01:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

_O- ik stem op een kandidaat / vriend die sowieso niet verkozen wordt. Als hij voor een andere partij verkiesbaar was geweest had ik daar ook prima voor kunnen kiezen.
Dus als die vriend van jou zich had gekandideerd voor bijvoorbeeld VNL, dan had jij er ook op gestemd? En dat moeten wij geloven?
pi_168994567
Sylvana heeft alleen racisme als stokpaardje, dus als Zwarte Piet afgeschaft is moet ze naar verplichte quota van allochtonen in het bedrijfsleven, meer allochtonen op TV, etc etc steeds iets anders, racisme kan nooit verdwijnen anders verdwijnt haar partij.
standaarddrinker
pi_168994578
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 01:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dus als die vriend van jou zich had gekandideerd voor bijvoorbeeld VNL, dan had jij er ook op gestemd? En dat moeten wij geloven?
Er zijn natuurlijk wel grenzen. Geloof niet dat vrienden van mij voor dergelijke partijen actief zouden worden :P. Maar bij pakweg D66, VVD of PvdA had ik allicht ook op hem gestemd.
pi_168994641
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 01:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk wel grenzen. Geloof niet dat vrienden van mij voor dergelijke partijen actief zouden worden :P. Maar bij pakweg D66, VVD of PvdA had ik allicht ook op hem gestemd.
VVD en PvdA staan compleet ander beleid voor. Redelijk bizar dat jouw stemgedrag kennelijk afhangt van de politieke aspiraties van vrienden en bekenden.

Ik heb één keer lokaal op een bekende gestemd (D66), maar wel omdat ik dat voor mezelf ook rijmen met hun programma. Ik vond het te billijken en het programma sprak me wel aan. Ik had er beslist niet op gestemd als dat niet geval was.

Inmiddels sta ik trouwens verder dan ooit bij D66 vandaan. Het is precies de verkeerde mix tussen PvdA en VVD.
pi_168994694
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 01:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

VVD en PvdA staan compleet ander beleid voor. Redelijk bizar dat jouw stemgedrag kennelijk afhangt van de politieke aspiraties van vrienden en bekenden.

Ik heb één keer lokaal op een bekende gestemd (D66), maar wel omdat ik dat voor mezelf ook rijmen met hun programma. Ik vond het te billijken en het programma sprak me wel aan. Ik had er beslist niet op gestemd als dat niet geval was.

Inmiddels sta ik trouwens verder dan ooit bij D66 vandaan. Het is precies de verkeerde mix tussen PvdA en VVD.
VVD en PvdA vormden afgelopen jaren een prima kabinet. Had ik dus prima voor kunnen stemmen. Maar goed, een andere vriend dreigde verkiesbaar te zijn voor de SP, dat zou me dan weer te ver gaan.
pi_168994782
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 01:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

VVD en PvdA vormden afgelopen jaren een prima kabinet. Had ik dus prima voor kunnen stemmen. Maar goed, een andere vriend dreigde verkiesbaar te zijn voor de SP, dat zou me dan weer te ver gaan.
Als ietwat rechtse PvdA'er kon ik eigenlijk prima leven met het huidige kabinet. De punten waarop dit kabinet tekortschoot, zijn bijna allemaal punten die me binnen de PvdA tegenstaan. En ik kan echt helemaal niks met die Asscher. Alleen een flinke verkiezingsnederlaag gaat de PvdA nog wakker schudden.
pi_168995686
Baudet de zelfbenoemde Messias en intellectueel, die genoegen moeten nemen met een debat met Simons. Wel lachwekkend eigenlijk.
٩๏̯͡๏)۶
pi_168996026
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2017 00:39 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zou het?
Ze lijken stiekem erg op elkaar hoor.
Tuurlijk, zit maar zo'n 50 IQ punten verschil tussen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_168996282
Ze gaat het waarschijnlijk gooien op "jij bent een heteroseksuele witte man en kan niet weten wat racisme is", dan staat Thierry buitenspel.
standaarddrinker
pi_168996574
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 09:37 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Tuurlijk, zit maar zo'n 50 IQ punten verschil tussen.
Schat ze beide niet erg hoog in maar als jij het zegt :s).
Ik denk juist dat ze erg gewaagd aan elkaar zijn. Beide zijn het immers nogal gemankeerde politici.
  zondag 19 februari 2017 @ 11:46:31 #45
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_168997685
Baudet gaat haar zeker slopen. Sylvana heeft het IQ van een pepernoot.
pi_168997882
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:24 schreef Achterhoker het volgende:
Baudet sloopt dat wijf finaal. Die vent kan zeer goed spreken.
Dit.

Baudet is zeer begenadigd wat dat betreft. simons is geen partij eigenlijk. Ik denk dat zij alleen maar met persoonlijke aanvallen gaat komen om zich nog een beetje te redden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168997930
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:06 schreef DrDentz het volgende:
Ze gaat het waarschijnlijk gooien op "jij bent een heteroseksuele witte man en kan niet weten wat racisme is", dan staat Thierry buitenspel.
'je snapt het niet want jij bent wit en ik ben zwart. Jij bemt een geboren racist. Jou voorouders sloegen mij voorouders. Boehoehoeeee'.

Als ze begint met dat soort, wat een best grote kans is, geeft ze zichzeld direct in discrediet gebracht.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168997989
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 01:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

VVD en PvdA vormden afgelopen jaren een prima kabinet. Had ik dus prima voor kunnen stemmen. Maar goed, een andere vriend dreigde verkiesbaar te zijn voor de SP, dat zou me dan weer te ver gaan.
Schandaal op schandaal, gebroken beloftes, weggestuurde minister na minister, 2 ministeries in puin, faal op faal in belangrijke dossiers en een verdeelde maatschappij die op veel fronten head to head staan...

Jahoor, prima kabinet voor de rest.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168997996
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit.

Baudet is zeer begenadigd wat dat betreft. simons is geen partij eigenlijk. Ik denk dat zij alleen maar met persoonlijke aanvallen gaat komen om zich nog een beetje te redden.
Zou het werkelijk? Immers Baudet werd laatst bij Buitenhof op inhoud en benadering finaal gesloopt in het debat met Wiegel en Fricke. Hij heeft net als Simons 1 trucje en als dat mislukt worden ze geïrriteerd en lijkt het bepaald niet politiek meer allemaal. Zoals ik al eerder aangaf zal dit vooral de lamme tegen de blinde zijn.
pi_168998027
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Schandaal op schandaal, gebroken beloftes, weggestuurde minister na minister, 2 ministeries in puin, faal op faal in belangrijke dossiers en een verdeelde maatschappij die op veel fronten head to head staan...

Jahoor, prima kabinet voor de rest.
Gigantische en zeer lastige bezuinigingen doorgevoerd en van een krimpende economie en stijgende werkloosheid naar een economie die weer op volle toeren groeit en een werkloosheid die sterk daalt.

Denk niet dat dit was gelukt bij een kabinet in een erg andere samenstelling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')