abonnement Unibet Coolblue
pi_168979108
.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:16:48 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168979145
Twee weken in een all inclusive resort...
Hel op de fiets!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 11:17:23 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168979150
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:19:42 #4
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168979177
Gelukkig. Piet staat nog fier op de zijne.
pi_168979188
Ok, nu neigen we toch weer naar verstandiger zijn en pas verder op reis gaan nadat we een huis hebben gekocht. Houden we het nu bij een weekje wat dichterbij.
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 11:20:28 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168979195
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Twee weken in een all inclusive resort...
Hel op de fiets!
Ze had het over vijf dagen...

M'n ouders doen het ook wel es, dat het All in is, betekent niet dat je daar gebruik van moet maken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 11:21:01 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168979203
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:20 schreef Myraela het volgende:
Ok, nu neigen we toch weer naar verstandiger zijn en pas verder op reis gaan nadat we een huis hebben gekocht. Houden we het nu bij een weekje wat dichterbij.
Verstandig :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168979215
Ik zat laatst ook over een paar dagen all in te denken. Ik kom elke keer zo moe terug van reis, ik heb helemaal geen energie meer om nog vermoeider terug te komen. :') Maar ik vind de rest te leuk en dat all in maar gewoon eng.
pi_168979225
Een cruise? In een goed gebied, lekker warm en als je wilt blijf je aan boord of je doet met excursies mee als het hangen teveel is.
Zelf nooit gedaan maar een paar vrienden wel en waren erg enthousiast.
We have far more in common than that which devides us..
pi_168979243
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Twee weken in een all inclusive resort...
Hel op de fiets!
Ik zou het niet weten. Ik zou het alleen niet kiezen, omdat ik lokaal graag verschillende restaurantjes uit zou willen proberen en dat doe je lijkt me niet in zo;n all inclusive ding omdat je er dan al voor betaald hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168979260
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Een cruise? In een goed gebied, lekker warm en als je wilt blijf je aan boord of je doet met excursies mee als het hangen teveel is.
Zelf nooit gedaan maar een paar vrienden wel en waren erg enthousiast.
Ja, en ik ken een collega die het afschuwelijk vond, zo'n cruise (zijn vrouw was dan weer wel enthousiast begreep ik). Je moet er het type voor zijn, denk ik. Mij lijkt het ook echt he-le-maal niks.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168979265
:W Goede, veel te vroege morgen :O
pi_168979269
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
:W Goede, veel te vroege morgen :O
Ik ben je kwijt -O- Waar ben je nu? Nog in Boston?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:27:25 #14
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168979296
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:20 schreef Myraela het volgende:
Ok, nu neigen we toch weer naar verstandiger zijn en pas verder op reis gaan nadat we een huis hebben gekocht. Houden we het nu bij een weekje wat dichterbij.
Heeft je lief zijn vakantie afgezegd?

Oh, shit. In de war. Sorry. Niks gezegd.
pi_168979300
Wij hebben een donaucruise gedaan omdat dat de laatste wens van mijn terminale schoonvader was maar het viel me heel erg mee.

____

De mannen zouden 6 boompjes omzagen maar het zijn er 11 ofzo geworden. Ze gaan nu de klimop te lijf met de kettingzaag.
Spoilers!
pi_168979306
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben je kwijt -O- Waar ben je nu? Nog in Boston?
ja boston. Donderdagavond om 18 aangekomen, vanavond concert hier, morgenochtend vroeg als 't goed gaat naar NYC.
pi_168979321
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:21 schreef Myraela het volgende:
Ik zat laatst ook over een paar dagen all in te denken. Ik kom elke keer zo moe terug van reis, ik heb helemaal geen energie meer om nog vermoeider terug te komen. :') Maar ik vind de rest te leuk en dat all in maar gewoon eng.
:Y
Precies mijn probleem! Maar toch ga ik kijken of we het kunnen doen. Met grote kans dat we alsnog de hele tijd andere eetplekken zoeken, maar dan hebben we iig de luie optie.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168979333
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Een cruise? In een goed gebied, lekker warm en als je wilt blijf je aan boord of je doet met excursies mee als het hangen teveel is.
Zelf nooit gedaan maar een paar vrienden wel en waren erg enthousiast.
Dat lijkt mij dan weer hel op de fiets. Dan kun je niet weg als je daar toevallig zelf zin in hebt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:30:02 #19
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168979339
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, en ik ken een collega die het afschuwelijk vond, zo'n cruise (zijn vrouw was dan weer wel enthousiast begreep ik). Je moet er het type voor zijn, denk ik. Mij lijkt het ook echt he-le-maal niks.
Vakantie in een flatgebouw op zee.
Wat is de overtreffende trap van hel op een fiets?
pi_168979371
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:30 schreef RobinOok het volgende:

Vakantie in een flatgebouw op zee.
Wat is de overtreffende trap van hel op een fiets?
Hel op een scooter?

Nee, een cruise zou ik nooit overwegen :N Een boot is voor een overtocht of voor een dagje duiken/snorkelen en dat is het wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168979382
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Ik zou het alleen niet kiezen, omdat ik lokaal graag verschillende restaurantjes uit zou willen proberen en dat doe je lijkt me niet in zo;n all inclusive ding omdat je er dan al voor betaald hebt.
Wij doen dat we wel :@
Een keer 2,5 dag all inclusive gedaan omdat dat de goedkoopste reis was. Toen waren we alleen bij het ontbijt, eind van de avond kwamen we weer eens terug in ons hotel. Reisgidsen natuurlijk geschokt, want ze hadden ons helemaal niet uitgelegd waar de bus ging, de pinautomaat was en dat soort wazel :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168979383
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:30 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Vakantie in een flatgebouw op zee.
Wat is de overtreffende trap van hel op een fiets?
Wat voor vakantietype ben jij dan Robin?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:33:12 #23
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168979404
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, en ik ken een collega die het afschuwelijk vond, zo'n cruise (zijn vrouw was dan weer wel enthousiast begreep ik). Je moet er het type voor zijn, denk ik. Mij lijkt het ook echt he-le-maal niks.
Volgens mij sta je de hele dag in de rij. Voor ontbijt, tripjes , voorstellingen, eten, etc.
En overal waar je komt is het druk, want het hele schip is er.
pi_168979407
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:30 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Vakantie in een flatgebouw op zee.
Wat is de overtreffende trap van hel op een fiets?
Hel op de bakfiets?
Hel op de tandem?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168979422
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:32 schreef Vanyel het volgende:

Wij wel :@
Een keer 2,5 dag all inclusive gedaan omdat dat de goedkoopste reis was. Toen waren we alleen bij het ontbijt in ons hotel, eind van de avond kwamen we weer eens terug in ons hotel. Reisgidsen natuurlijk geschokt, want ze hadden ons helemaal niet uitgelegd waar de bus ging, de pinautomaat was en dat soort wazel :)
8)7

Nou ja, als het de goedkoopste optie is en je niet 24/7 in zo'n hotel blijft zitten dan snap ik het nog wel :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168979427
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:33 schreef Maarten het volgende:

[..]

Volgens mij sta je de hele dag in de rij. Voor ontbijt, tripjes , voorstellingen, eten, etc.
En overal waar je komt is het druk, want het hele schip is er.
Plus de horrorverhalen over norouitbraak op zo'n boot
pi_168979428
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:33 schreef Vanyel het volgende:

Hel op de bakfiets?
Hel op de tandem?
Hel op de waterfiets want dat is al een hel an sich. Waterfietsen :r
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168979467
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat lijkt mij dan weer hel op de fiets. Dan kun je niet weg als je daar toevallig zelf zin in hebt.
Ik heb geen rijbewijs dus zou ook vanaf een resort in de middle of nowhere ook niet wegkunnen. En als zo'n boot groot genoeg is zie je de laatste dag ook nog nieuwe dingen. ;)
Ik ga t zeker niet doen, heb erg last van reisziekte enook al zegt iedereen dat je daar niets van merkt op zo'n groot schip, ik neem het risico niet (en de zee trekt me voor geen meter)
Maar als je zon wilt en af en ook dingen wilt zien en geen eigen vervoer hebt is het wel handig.
We have far more in common than that which devides us..
pi_168979487
Het is min of meer nu de droom om gewoon dagenlang niet te bewegen en alleen maar bij te slapen en uit te rusten. De kans dat we dat daadwerkelijk doen is natuurlijk minimaal. Na een keer buffet vlucht je sowieso voor het eten wel weg. Maar misschien zijn er wel plekken waar het eten zo goed is, dat je dat niet doet. Dat weet ik dus niet. En al helemaal niet of ik dat kan betalen. Dat gaan we nu dus uitzoeken.

Onze laatste weekends zonder kinderen waren we in Berlijn, Berlijn, Nijmegen, Berlijn en Rotterdam. Zoiets wordt het nu dus zeker niet. Want energie=0.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168979490
Oh en wandelen is leuk, ga straks hier de freedom trail lopen. Gister was het ook heerlijk wandelweer. Hopelijk vandaag ook.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:40:06 #31
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168979504
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:32 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat voor vakantietype ben jij dan Robin?
Ik vind alles goed als het maar ver weg is van een plaats waar all-inclusive-mensen zich verzamelen en de service gericht is op all-inclusive-mensen.

In de praktijk ben ik te moe/lui voor doe-vakanties en lig 2 weken in mijn blote kont bij een privezwembadje van een huisje zonder buren in Frankrijk. Waarbij de belangrijkste beslissing van de dag is : wat gaan we eten en waar?
pi_168979516
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:40 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik vind alles goed als het maar ver weg is van een plaats waar all-inclusive-mensen zich verzamelen en de service gericht is op all-inclusive-mensen.

In de praktijk ben ik te moe/lui voor doe-vakanties en lig 2 weken in mijn blote kont bij een privezwembadje van een huisje zonder buren in Frankrijk. Waarbij de belangrijkste beslissing van de dag is : wat gaan we eten en waar?
:D

Precies mijn ideale zonvakantie. Behalve dan dat ik niet zo van Frankrijk houd.

Dus, mocht iemand een zonnig huis zonder buren weten waar je voor 5 of minder dagen terecht kunt, nog liever. Maar die zijn wat dungezaaid.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168979519
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Ik zou het alleen niet kiezen, omdat ik lokaal graag verschillende restaurantjes uit zou willen proberen en dat doe je lijkt me niet in zo;n all inclusive ding omdat je er dan al voor betaald hebt.
Oh jawel, als dat de beste optie is. Niemand verplicht je om ergens binnen te blijven. Maar dan wel zoeken naar zoiets dat op loopafstand van een stadje ligt en niet dat je nog een halve woestijn door moet
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:44:56 #34
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168979560
Cruises.
Veel vrienden van mij zijn er gek op, maar ik vind het niets.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168979562
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:40 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik vind alles goed als het maar ver weg is van een plaats waar all-inclusive-mensen zich verzamelen en de service gericht is op all-inclusive-mensen.

In de praktijk ben ik te moe/lui voor doe-vakanties en lig 2 weken in mijn blote kont bij een privezwembadje van een huisje zonder buren in Frankrijk. Waarbij de belangrijkste beslissing van de dag is : wat gaan we eten en waar?
Daar zou ik dan weer helemaal gek van worden. Niets doen doe ik altijd een paar dagen als ik terug ben van vakantie, op een vakantie wil ik veel doen, veel zien, veel ruiken. Alleen GEEN souvenier winkeltjes. Maar wel door een lokale supermarkt struinen.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:49:16 #36
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168979622
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dus, mocht iemand een zonnig huis zonder buren weten waar je voor 5 of minder dagen terecht kunt, nog liever. Maar die zijn wat dungezaaid.
Mijn lief is altijd heel lang bezig geschikte huisjes te vinden. En die heeft wel eens gezocht in andere landen, maar niet te vinden. Al zijn dat dan landen in Europa, want ik rijd er het liefste zelf heen. Ik vind vliegtuigen gedoe, dan moet je nadenken over wat je meeneemt en slepen met koffers. Bluh. Ik ben meestal te druk/lui en gooi de dag van vertrek de auto vol, klaar.
pi_168979636
Mijn telefoon is kwijt geraakt gisteren FML :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 februari 2017 @ 11:51:07 #38
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_168979658
In 2004 in Antalya, zo'n all inclusive week gedaan. Met zo'n Waterpark erbij. Als je wilt hoef je een week niet van het terrein af. :) Toen nog geen Russen, wel Engelsen en Duitsers naast de Nederlanders. De Engelsen gaven ook wel herrie, maar had je verder weinig last van.

Maar persoonlijk wel een beetje been there done that. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:52:44 #39
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168979699
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:50 schreef Lonaa het volgende:
Mijn telefoon is kwijt geraakt gisteren FML :')
Zit ie niet toevallig in je kut?
Gezien die seks met alles, Joe?
pi_168979712
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:49 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Mijn lief is altijd heel lang bezig geschikte huisjes te vinden. En die heeft wel eens gezocht in andere landen, maar niet te vinden. Al zijn dat dan landen in Europa, want ik rijd er het liefste zelf heen. Ik vind vliegtuigen gedoe, dan moet je nadenken over wat je meeneemt en slepen met koffers. Bluh. Ik ben meestal te druk/lui en gooi de dag van vertrek de auto vol, klaar.
Wij gaan wel eens met vrienden waarvan zij dan de huisjes zoekt. Zij vindt ze ook in Portugal, op Cyprus en in Spanje. Maar die zijn ruim groot genoeg voor 2 gezinnen en daarmee meteen wat aan de prijs voor met zijn tweetjes.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168979722
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:52 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Zit ie niet toevallig in je kut?
Gezien die seks met alles, Joe?
thanks man. Maar nee.

Hij is gevonden bij de kroeg O+
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:57:42 #42
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168979782
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wij gaan wel eens met vrienden waarvan zij dan de huisjes zoekt. Zij vindt ze ook in Portugal, op Cyprus en in Spanje. Maar die zijn ruim groot genoeg voor 2 gezinnen en daarmee meteen wat aan de prijs voor met zijn tweetjes.
Denk dat lief daar niet zoekt. Beetje ver rijden. Vind zelf 1200 km genoeg, iets meer mag ook. Ik rij alleen, dus het moet nog wel te doen zijn.

Maaaaar, bij het juiste huisje met zwembad zou ik vliegen dan misschien toch ook overwegen.... Ik ga het eens voorleggen.
pi_168979894
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Het is min of meer nu de droom om gewoon dagenlang niet te bewegen en alleen maar bij te slapen en uit te rusten. De kans dat we dat daadwerkelijk doen is natuurlijk minimaal. Na een keer buffet vlucht je sowieso voor het eten wel weg. Maar misschien zijn er wel plekken waar het eten zo goed is, dat je dat niet doet. Dat weet ik dus niet. En al helemaal niet of ik dat kan betalen. Dat gaan we nu dus uitzoeken.

Onze laatste weekends zonder kinderen waren we in Berlijn, Berlijn, Nijmegen, Berlijn en Rotterdam. Zoiets wordt het nu dus zeker niet. Want energie=0.
Berlijn O+ Ik wil eigenlijk naar Berlijn met kind. We gaan binnenkort Hamburg proberen, als dat een beetje bevalt doen we Berlijn misschien ook wel eens.

Heeft Elisa niks rustigs zonnigs? Die hebben ook wel vrijstaande huisjes toch?

Ik heb ooit drie dagen all inclusive gedaan op Varadero, na twee weken rondreizen. Dat was prima, het was ook niet heel ordi. Ik vond het wel wat bevreemdend (Tepanyaki eten in een straatarm land in Zuid Amerika) en drie dagen was ook wel genoeg, maar het viel me niks tegen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 12:05:16 #44
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168979898
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:50 schreef Lonaa het volgende:
Mijn telefoon is kwijt geraakt gisteren FML :')
Om 02:01 had je em nog. :').
pi_168979931
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:05 schreef Maarten het volgende:

[..]

Om 02:01 had je em nog. :').
Thanks. Dan was ik toen nog niet thuis :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168979946
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:05 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Berlijn O+ Ik wil eigenlijk naar Berlijn met kind. We gaan binnenkort Hamburg proberen, als dat een beetje bevalt doen we Berlijn misschien ook wel eens.

Heeft Elisa niks rustigs zonnigs? Die hebben ook wel vrijstaande huisjes toch?

Ik heb ooit drie dagen all inclusive gedaan op Varadero, na twee weken rondreizen. Dat was prima, het was ook niet heel ordi. Ik vond het wel wat bevreemdend (Tepanyaki eten in een straatarm land in Zuid Amerika) en drie dagen was ook wel genoeg, maar het viel me niks tegen.
Ver weg heb ik nog nooit in luxe resorts gezeten, lijkt me idd vreemd.
Ik dacht dat Eliza alleen langere reizen had, maar daar zit ook 4 dagen etc bij. Ik ga eens kijken, tnx.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168979987
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 07:01 schreef Vork het volgende:
wie haat er nou fietsen?
Ja, ze doen toch niks -O-
pi_168979992
Oh vakanties.
Heerlijk een huissie met een auto in een warm (Europees)land met zee/meer/zwembad.
Zelf doen wat je wilt 2.0

Vanyel: Eliza was here iets voor jullie?
pi_168980014
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh vakanties.
Heerlijk een huissie met een auto in een warm (Europees)land met zee/meer/zwembad.
Zelf doen wat je wilt 2.0

Vanyel: Eliza was here iets voor jullie?
:D je loopt net een paar posts achter.
Eliza stelt me Ibiza voor. Dat schijnt meer te zijn dan feest en nachtclubs. Maar dan wordt het wel sept/oktober. En ik ben bang dat het all inclusiveplan bij dezen is gesneuveld....


Maar nog niks zeker, Ludolf, bedoelde jijnniet RIU ipv rui?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168980043
Ow heb ik wat posts gemist, sorry daarvoor :D
pi_168980073
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh vakanties.
Heerlijk een huissie met een auto in een warm (Europees)land met zee/meer/zwembad.
Zelf doen wat je wilt 2.0

Vanyel: Eliza was here iets voor jullie?
Ik vind jullie vakanties er altijd zalig uitzien O+ Dagje niksen, dagje stad, dagje bezienswaardigheid, lekker eten O+ Ik zou zo mee gaan! :D

Vanyel, je zou zo in onze villa met zwembad in de Algarve mogen van mij, maar daar ga ik niet echt over :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168980156
Zow. Kachel lekker aan.

Was frisjes op de fiets, maar er wel beetje wakker van geworden.
Goede koffie in het zwembad, dat was wel fijn :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168980172
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D je loopt net een paar posts achter.
Eliza stelt me Ibiza voor. Dat schijnt meer te zijn dan feest en nachtclubs. Maar dan wordt het wel sept/oktober. En ik ben bang dat het all inclusiveplan bij dezen is gesneuveld....


Maar nog niks zeker, Ludolf, bedoelde jijnniet RIU ipv rui?
Ibiza lijkt me serieus tof!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 12:30:44 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168980195
Prima ervaringen de laatste jaren met Eliza was here.
Daarvoor vaker ook wel georganiseerde fly-drive-rondreizen of all-in (2x 16 jaar geleden) gedaan.

Maar een eigen vaste stek met zwembad en huurauto bevalt ons toch het beste.
Luie strand/zwembaddagen afwisselen met rondrijden en bezienswaardigheden bekijken.
En elke avond proberen weer ergens een goed restaurantje te vinden.

Zijn nu alweer aan het aftellen tot eind mei, want dan 5 dagen weer op die manier naar Cyprus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_168980196
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_de_Antillen__.html

Antillen vakanties steeds goedkoper schrijven ze daar...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 12:37:16 #56
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168980270
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, ze doen toch niks -O-
Niet uit zichzelf nee.

Verder is de fiets een ideaal vakantievoertuig. :)
pi_168980294
Ah. Daarom is het hier zo stil: de Huishoudbeurs is open.

(niet serieus he...)

[ Bericht 21% gewijzigd door fietsie op 18-02-2017 13:03:03 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168980334
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:38 schreef fietsie het volgende:
Ah. Daarom is het hier zo stil: de Huishoudbeurs is open.
Hier als thuis of hier als in fok?
We have far more in common than that which devides us..
pi_168980357
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier als thuis of hier als in fok?
Hier thuis kan ik de aquariumpomp zelfs horen draaien O+ O+ O+
Maar da's omdat iedereen naar vanalles is, en ik even koffiepauze heb tussen het plee- en badkamerschrobben door.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 13:05:14 #60
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168980717
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:30 schreef fietsie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_de_Antillen__.html

Antillen vakanties steeds goedkoper schrijven ze daar...

Hou rekening met zwaar vertraging bij terugkomst, Iedereen en zijn bagage wordt onderzocht bij aankomst op Schiphol
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168981074
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hou rekening met zwaar vertraging bij terugkomst, Iedereen en zijn bagage wordt onderzocht bij aankomst op Schiphol
Ja mooi is dat ; ik kwam keer op hele vroege vlucht uit de USA,toen werden we nog net niet over de bagageband heen geduwd.. Opschieten opschieten want we gaan de boel hierna afzetten voor 100% controles ivm vlucht uit Curacao. Snel die koffers pakken en snel eruit....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168981087
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind jullie vakanties er altijd zalig uitzien O+ Dagje niksen, dagje stad, dagje bezienswaardigheid, lekker eten O+ Ik zou zo mee gaan! :D

Vanyel, je zou zo in onze villa met zwembad in de Algarve mogen van mij, maar daar ga ik niet echt over :+
Huh? Jij hebt een villa met zwembad in de Algarve? Cool!
Maar je hebt er geen zeggenschap over?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 13:30:10 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168981096
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168981118
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hou rekening met zwaar vertraging bij terugkomst, Iedereen en zijn bagage wordt onderzocht bij aankomst op Schiphol
Daar is toch niks nieuws aan? 100% controle is al jaren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168981369
Hop weer een ruimte schoon.
Leuk wordt t nooit, maar het is te doen zo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168981397
Neem een poets.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168981493
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:48 schreef Vanyel het volgende:
Neem een poets.
Tijdje gehad. Om dan bij het schoolhek te horen "Omg hebben jullie drie tv's !!" dus mee gestopt.
(niet ik, maar eega, die had daar geen trek meer in).
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168981502
En zij helpt wel met schoonmaken? Of is ze daar ook te moe voor?
pi_168981532
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:33 schreef Maarten het volgende:

[..]

Volgens mij sta je de hele dag in de rij. Voor ontbijt, tripjes , voorstellingen, eten, etc.
En overal waar je komt is het druk, want het hele schip is er.
Dit.

Ik kom regelmatig in Bridgetown, Barbados. Dan komen om 7u morgens 8 - 10 cruise schepen aan (a 2500 passagiers gemiddeld per stuk). Nou dan zit het hele eiland VOL. Die gaan dan rond 19u 's avonds weer weg en mogen wij weer naar binnen om verder te lossen.

Dit gaat zo dag in dag uit door in 't cruise seizoen.
pi_168981549
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:57 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dit.

Ik kom regelmatig in Bridgetown, Barbados. Dan komen om 7u morgens 8 - 10 cruise schepen aan (a 2500 passagiers gemiddeld per stuk). Nou dan zit het hele eiland VOL. Die gaan dan rond 19u 's avonds weer weg en mogen wij weer naar binnen om verder te lossen.

Dit gaat zo dag in dag uit door in 't cruise seizoen.
Lekker authentiek Barbados kijken...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168981564
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:54 schreef Myraela het volgende:
En zij helpt wel met schoonmaken? Of is ze daar ook te moe voor?
Let'snot go there.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168981566
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

Lekker authentiek Barbados kijken...
Idd :+

Het mooie is wel dat 't happy hour pas begint als wij voor de kant komen :7
pi_168981575
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:57 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dit.

Ik kom regelmatig in Bridgetown, Barbados. Dan komen om 7u morgens 8 - 10 cruise schepen aan (a 2500 passagiers gemiddeld per stuk). Nou dan zit het hele eiland VOL. Die gaan dan rond 19u 's avonds weer weg en mogen wij weer naar binnen om verder te lossen.

Dit gaat zo dag in dag uit door in 't cruise seizoen.
:r
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168981598
Cruisen lijkt me wel gaaf op zich hoor.. Maar dan wel op 1 van de kleinst mogelijke schepen die naar van die uithoeken gaat waar geen hond komt.

Aan de andere kant, waarom zou ik in m'n verlof op een boot gaan zitten :+
pi_168981607
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:58 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Idd :+

Het mooie is wel dat 't happy hour pas begint als wij voor de kant komen :7
Ja de plaatselijke bevolking moet natuurlijk ff bijkomen van het geld binnenharken van toeristische nietsomhetlijfjes.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168981611
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:29 schreef Vanyel het volgende:

Huh? Jij hebt een villa met zwembad in de Algarve? Cool!
Maar je hebt er geen zeggenschap over?
Is van Ross en zijn zussen. Wij gaan er in september heen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168981613
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
Cruisen lijkt me wel gaaf op zich hoor.. Maar dan wel op 1 van de kleinst mogelijke schepen die naar van die uithoeken gaat waar geen hond komt.

Aan de andere kant, waarom zou ik in m'n verlof op een boot gaan zitten :+
Ik heb wel eens overwogen die naar de Noordkaap te doen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168981621
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb wel eens overwogen die naar de Noordkaap te doen.
Noordkaap heb ik nog niet gerond :o al komen wij (als in: de baas) daar wel regelmatig..
  zaterdag 18 februari 2017 @ 14:02:28 #79
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168981622
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

(niet ik, maar eega, die had daar geen trek meer in).

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_168981642
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:57 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dit.

Ik kom regelmatig in Bridgetown, Barbados. Dan komen om 7u morgens 8 - 10 cruise schepen aan (a 2500 passagiers gemiddeld per stuk). Nou dan zit het hele eiland VOL. Die gaan dan rond 19u 's avonds weer weg en mogen wij weer naar binnen om verder te lossen.

Dit gaat zo dag in dag uit door in 't cruise seizoen.
Oeh, da's hel op de fiets.
We have far more in common than that which devides us..
pi_168981655
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Noordkaap heb ik nog niet gerond :o al komen wij (als in: de baas) daar wel regelmatig..
Ik heb hem met de auto en met de motor gedaan; lijkt me nog wel eens leuk hem liggend in bed te doen met een boot ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168981677
Om een idee te geven, dit is een rustige dag:

pi_168981681
Anyhow: middagdutje :P
pi_168981688
Collega is paar jaar geleden met een (niet luxe cruise) boot naar Antartica gegaan. Maar golven van 4 meter was wel pittig.
Hij moest vooraf (verplicht) anti reisziekte pleisters plakken.
En ik heb de foto's gezien, vond het behoorlijk tegenvallen. Maar ja, ik ben dan ook een afrika mens
We have far more in common than that which devides us..
pi_168981695
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
Om een idee te geven, dit is een rustige dag:

[ afbeelding ]
Damn wat veel bewolking; het hoort daar toch zonnig en heet te zijn?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168981720
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:54 schreef Myraela het volgende:
En zij helpt wel met schoonmaken? Of is ze daar ook te moe voor?
Echt not done deze opmerking, nergens voor nodig ook.
pi_168981732
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:06 schreef fietsie het volgende:

[..]

Damn wat veel bewolking; het hoort daar toch zonnig en heet te zijn?
Dit is het begin van het cruise seizoen, vlak na 't orkaan seizoen. Dus dan is 't weer nog aan t omschakelen ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Collega is paar jaar geleden met een (niet luxe cruise) boot naar Antartica gegaan. Maar golven van 4 meter was wel pittig.
Hij moest vooraf (verplicht) anti reisziekte pleisters plakken.
En ik heb de foto's gezien, vond het behoorlijk tegenvallen. Maar ja, ik ben dan ook een afrika mens
Zeeziekte is een keuze :+
pi_168981743
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Echt not done deze opmerking, nergens voor nodig ook.
Wat is daar not done aan? Het is toch vreemd dat iemand geen schoonmaakster meer wil, maar zelf niet kan schoonmaken. Ik vind het wel erg makkelijk om alles zo op Fiets af te schuiven.
pi_168981759
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:09 schreef Myraela het volgende:

Wat is daar not done aan? Het is toch vreemd dat iemand geen schoonmaakster meer wil, maar zelf niet kan schoonmaken. Ik vind het wel erg makkelijk om alles zo op Fiets af te schuiven.
Het kwam anders op mij over als hoe je het nu zegt :)
Maar het is gevaarlijk weet ik uit ervaring om iets te zeggen over wat een chronisch ziek iemand wel of niet zou kunnen als je de situatie niet kent.
pi_168981767
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:08 schreef FranticDJ het volgende:

Dit is het begin van het cruise seizoen, vlak na 't orkaan seizoen. Dus dan is 't weer nog aan t omschakelen ;)

AH ok. Ik had bij Barbados inderdaad wat minder Hollandse Meesters wolken in mijn hoofd ;)

Maar doe mij maar Scandinavie dus. Al zou een motortour door Canada naar de Yukon ook wel op mijn shortlist mogen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168981774
Ik wil ook een luie uitrusting vakantie. Mijn oplossing is om naar Lanzarote te gaan; een overzichtelijk eiland waar ik niet de druk voel om de hele dag vanalles te doen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_168981777
Mensen.. Laminaat-plakplintjes om drie keer zigzaggende deurposten heenwurmen is een matig klusje.
}:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_168981785
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:11 schreef minilot het volgende:
Mensen.. Laminaat-plakplintjes om drie keer zigzaggende deurposten heenwurmen is een matig klusje.
}:|
Jup. Heb je een verstekbakje, een hardhouten latje en een goed stevig scherp Stanleymes?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 14:13:17 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168981799
Of een multitool en de laminaat tot onder het kozijn laten lopen :7

Maar plakplinten zijn inderdaad nogal frustrerend met van die kleine hoekjes.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168981805
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:13 schreef derLudolf het volgende:
Of een multitool en de laminaat tot onder het b kozijn laten lopen :7
Juh maar de kans daarop acht ik dan weer kleiner ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168981815
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

Al zou een motortour door Canada naar de Yukon ook wel op mijn shortlist mogen
Als je de kans hebt: DOEN. Sowieso door Canada & langs de Great Lakes is heel mooi. Bij Niagara Falls enzo is 't ook mooi rijden. Een loods heeft me foto's en filmpjes laten zien, ik heb z'n email adres nog ergens. Ik moest 'm contacten als ik er heen ging :+

Sowieso wil ik nog eens op de motor door Noord Amerika (van hotel naar hotel, zo rollen wij dan weer wel).
pi_168981819
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:11 schreef minilot het volgende:
Mensen.. Laminaat-plakplintjes om drie keer zigzaggende deurposten heenwurmen is een matig klusje.
}:|
Daar heb je speciale scharen voor :P
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 14:14:40 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168981821
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Juh maar de kans daarop acht ik dan weer kleiner ;)
Valide punt :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168981823
Goed, nu echt ff een uurtje m'n kooi in.
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 14:15:08 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168981831
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:14 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Daar heb je speciale scharen voor :P
Ook speciale trapjes.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 februari 2017 @ 14:15:18 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168981836
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:14 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Als je de kans hebt: DOEN. Sowieso door Canada & langs de Great Lakes is heel mooi. Bij Niagara Falls enzo is 't ook mooi rijden. Een loods heeft me foto's en filmpjes laten zien, ik heb z'n email adres nog ergens. Ik moest 'm contacten als ik er heen ging :+

Sowieso wil ik nog eens op de motor door Noord Amerika (van hotel naar hotel, zo rollen wij dan weer wel).
Quebec - Toronto heb ik 1x kunnen doen met de auto. Dat was al mooi. En dan heb je dus alleen het saaie deel van Canada nog maar gehad ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 14:15:31 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168981839
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
Goed, nu echt ff een uurtje m'n kooi in.
Opladen voor het feestje? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 februari 2017 @ 14:15:46 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168981843
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ook speciale trapjes.
Mini heeft geen plintentrapje nodig gok ik. Die is klein genoeg.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168981844
quote:
Zeeziekte is een keuze :+
Dan maak ik sinds ik 1,5 was al de verkeerde keuze :P (gaat even zoeken naar de primatour, moet zo naar Utrecht met de auto)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 februari 2017 @ 14:16:46 #105
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168981858
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan maak ik sinds ik 1,5 was al de verkeerde keuze :P (gaat even zoeken naar de primatour, moet zo naar Utrecht met de auto)
Al eens getest wat 2 wodka doet? ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 14:17:37 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168981872
Allemachtig wat een verzamelde wansmaak op RTL4.

Trouwerijen van Travellers...
(Groot deel van de beelden zijn mensen onherkenbaar gemaakt.. en dan mopperen waarom je als bevolkingsgroep zo negatief in het licht staat... )
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168981878
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ook speciale trapjes.
Ladders.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Quebec - Toronto heb ik 1x kunnen doen met de auto. Dat was al mooi. En dan heb je dus alleen het saaie deel van Canada nog maar gehad ;)
Ja, ik ben met een trein vanuit Quebec gegaan. Dat is een soort cruise trein, langs de rivier.. Wel duur (200 dollar ofzo) maar ook een aanrader.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Opladen voor het feestje? :D
Dit, het was 4u van morgen en ik sliep om 12.30. Ik word over 1 jaar en 10 dagen immers 30 :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan maak ik sinds ik 1,5 was al de verkeerde keuze :P (gaat even zoeken naar de primatour, moet zo naar Utrecht met de auto)
haha ja de een heeft er aanleg voor, de ander niet. Maar wat ik nogal merk met heel veel collega's is 't voor een groot deel de mate waarin je er aan toegeeft.
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 14:19:06 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168981894
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:17 schreef fietsie het volgende:
Allemachtig wat een verzamelde wansmaak op RTL4.

Trouwerijen van Travellers...
(Groot deel van de beelden zijn mensen onherkenbaar gemaakt.. en dan mopperen waarom je als bevolkingsgroep zo negatief in het licht staat... )
Gezellig.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168981919
quote:
haha ja de een heeft er aanleg voor, de ander niet. Maar wat ik nogal merk met heel veel collega's is 't voor een groot deel de mate waarin je er aan toegeeft.
Ik wil nog wel eens vergeten om wat in te nemen als ik weer terug ga naar huis. Afstraffing binnen 15 minuten, en dan is mijn zus de chauffeur, da's een goeie (zij let nu op :r )
We have far more in common than that which devides us..
pi_168982093
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is van Ross en zijn zussen. Wij gaan er in september heen.
Lekker! Als het (min of meer) van jezelf is, is het nog chiller.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168982110
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:33 schreef Vanyel het volgende:

Lekker!
Nou....op zich wel lekker, maar ik kan het iedereen afraden om en een partner uit het buitenland te hebben en een eigen vakantiehuis. Want je vakanties gaan dan eigenlijk alleen daar heen. Dus voor ons Engeland en Portugal :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168982147
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:11 schreef Lot_1 het volgende:
Ik wil ook een luie uitrusting vakantie. Mijn oplossing is om naar Lanzarote te gaan; een overzichtelijk eiland waar ik niet de druk voel om de hele dag vanalles te doen.
Kom je daar vaker? Niet zo'n irritante wind als op Gran Canaria?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168982190
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou....op zich wel lekker, maar ik kan het iedereen afraden om en een partner uit het buitenland te hebben en een eigen vakantiehuis. Want je vakanties gaan dan eigenlijk alleen daar heen. Dus voor ons Engeland en Portugal :')
Zijn jullie daar dan ook met de hele familie of is er een "rooster"?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 februari 2017 @ 14:38:53 #114
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168982199
Ik kijk momenteel Passengers.

Wel een vette film!
pi_168982205
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou....op zich wel lekker, maar ik kan het iedereen afraden om en een partner uit het buitenland te hebben en een eigen vakantiehuis. Want je vakanties gaan dan eigenlijk alleen daar heen. Dus voor ons Engeland en Portugal :')
Die combi is wel wat veel van het goede. Ik heb geen van beide, dat maakt de keuze weer iets te reuze.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168982267
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:13 schreef derLudolf het volgende:
Of een multitool en de laminaat tot onder het kozijn laten lopen :7
Het laminaat lag er al in toen we de sleutel kregen. En er lagen tientallen meters plakplintjes los in de gang, blijkbaar was de vorige bewoner daar nog niet aan toegekomen. :7

Ik heb een verstekbak en een klein zaagje, het komt goed. Het is alleen een prutklus. *)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 18 februari 2017 @ 14:42:21 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168982279
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:36 schreef Vanyel het volgende:

Kom je daar vaker? Niet zo'n irritante wind als op Gran Canaria?
Wij hebben ook goede herinneringen aan Lanzarote in het najaar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_168982317
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:38 schreef Kaatje1 het volgende:

Zijn jullie daar dan ook met de hele familie of is er een "rooster"?
We geven aan Alexandra door wanneer we er heen willen en dan blokkeert ze dat in het rooster :Y Nee, godzijdank niet met de hele familie :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168982354
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:38 schreef Maarten het volgende:
Ik kijk momenteel Passengers.

Wel een vette film!
Ja, die vond ik opvallend tof! Het plot boeide me nog niet zozeer maar allemachtig, wat een retegaaf schip! _O_
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:05:46 #120
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168982620
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, die vond ik opvallend tof! Het plot boeide me nog niet zozeer maar allemachtig, wat een retegaaf schip! _O_
Ja. Gewoon leuk. Lekker wijf ook.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:06:02 #121
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168982625
Twitterfittie. Maar ik merk dat ik er te oud voor ben geworden. :)
Beetje vermakelijk, vooral vermoeiend.

Zou er dag komen dat ik te lui wordt om nog ergens tegenin te gaan?
pi_168982643
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:06 schreef RobinOok het volgende:
Twitterfittie. Maar ik merk dat ik er te oud voor ben geworden. :)
Beetje vermakelijk, vooral vermoeiend.

Zou er dag komen dat ik te lui wordt om nog ergens tegenin te gaan?
Mensen schijnen milder te worden als ze ouder worden :+ Geen idee of dat ook voor jou op zal gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:12:03 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168982720
Als die rottige wasmachine nou eens opschoot dan kan de boel de droger in en kan ik boodschappen gaan doen..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:13:35 #124
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168982744
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mensen schijnen milder te worden als ze ouder worden :+ Geen idee of dat ook voor jou op zal gaan.
Echt wel! Ik ben al een kittypoesje vergeleken met vroeger!
pi_168982746
Op Curaçao hebben ze een speciale pier gebouwd met dure winkels om de cruisepassagiers uit te laten. Die komen dus nauwelijks op de rest van het eiland. En tussen de boten door is het daar uitgestorven.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168982754
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:05 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ja. Gewoon leuk. Lekker wijf ook.
J. en ik vonden zowel hem als haar wel lekker, da's leuk filmkijken. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168982771
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou....op zich wel lekker, maar ik kan het iedereen afraden om en een partner uit het buitenland te hebben en een eigen vakantiehuis. Want je vakanties gaan dan eigenlijk alleen daar heen. Dus voor ons Engeland en Portugal :')
Ook zonder vakantiehuis al heel herkenbaar hoor. We gaan nu voor het eerst op zomervakantie naar een bestemming waarbij haar geboortestad geen logische tussenstop is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168982845
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:06 schreef RobinOok het volgende:
Twitterfittie. Maar ik merk dat ik er te oud voor ben geworden. :)
Met onze favo foodblogger nog wel! :D
Ze heeft mij geblokkeerd op Twitter, dus ik kan alleen jouw kant van het verhaal zien. Maar ik kan me de rest er levendig bij voorstellen. :7 -x-
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:19:43 #129
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168982854
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:06 schreef RobinOok het volgende:

Zou er dag komen dat ik te lui wordt om nog ergens tegenin te gaan?
Klinkt gewoon alsof je ongesteld bent. Typisch vrouwengebrabbel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168982861
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ook zonder vakantiehuis al heel herkenbaar hoor. We gaan nu voor het eerst op zomervakantie naar een bestemming waarbij haar geboortestad geen logische tussenstop is.
ouders die je 10 jaar achtereen meenemen naar dezelfde plaats in Oostenrijk, ook leuk (als ik daar was wel weer, maar ik was toch ook graag ergens anders heengegaan)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:21:40 #131
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168982890
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ouders die je 10 jaar achtereen meenemen naar dezelfde plaats in Oostenrijk, ook leuk (als ik daar was wel weer, maar ik was toch ook graag ergens anders heengegaan)
De ouders van mijn ex deden ook, al 30 jaar.
2 weken Oostenrijk in de zomer en 2x een midweek in Duitsland.
Altijd dezelfde plek.

Moet er niet aan denken.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:22:17 #132
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168982899
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:13 schreef Clubsoda het volgende:
Op Curaçao hebben ze een speciale pier gebouwd met dure winkels om de cruisepassagiers uit te laten. Die komen dus nauwelijks op de rest van het eiland. En tussen de boten door is het daar uitgestorven.
Hadden ze bij Venetie ook moeten doen. Nu is de stad onleefbaar geworden. Amsterdamse binnenstad gaat hard die kant op trouwens.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:22:58 #133
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168982912
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Met onze favo foodblogger nog wel! :D
Ze heeft mij geblokkeerd op Twitter, dus ik kan alleen jouw kant van het verhaal zien. Maar ik kan me de rest er levendig bij voorstellen. :7 -x-
Ja, erg verrassend komt ze niet uit de hoek.
Kans dat ze mij zo ook blockt. :)
pi_168983003
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Met onze favo foodblogger nog wel! :D
Ze heeft mij geblokkeerd op Twitter, dus ik kan alleen jouw kant van het verhaal zien. Maar ik kan me de rest er levendig bij voorstellen. :7 -x-
Link?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:28:37 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_168983032
Lanzarote vond ik heerlijk, Samos ook, Cyprus sowieso ook.
Nog een maandje dan nog maar eens een keer Tenerife, veelzijdig eiland.

Voor september ben ik aan het twijfelen tussen Madeira, Zakynthos of toch weer Kreta.. Zucht :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_168983035
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ouders die je 10 jaar achtereen meenemen naar dezelfde plaats in Oostenrijk, ook leuk (als ik daar was wel weer, maar ik was toch ook graag ergens anders heengegaan)
Ik ga straks op wintersport met mijn ouders naar een plek waar ik sinds mijn ehm... 10e ieder jaar ben geweest op twee jaar na. Daar heb ik geen moeite mee, ik vind het er heerlijk en ski bijna nergens zo fijn als daar. Maar het is nooit mijn enige vakantie in een jaar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168983057
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Lanzarote vond ik heerlijk, Samos ook, Cyprus sowieso ook.
Nog een maandje dan nog maar eens een keer Tenerife, veelzijdig eiland.

Voor september ben ik aan het twijfelen tussen Madeira, Zakynthos of toch weer Kreta.. Zucht :P
Madeira! Zeker voor een wandelfanaat als jij!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:31:19 #138
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168983078
Heb er eens over nagedacht, mensen die Cruises willen, ieder jaar naar Bad Meingarten of een resort in Turkije. Doen! Laat ze gaan, vertel ze dat ze dat vooral moeten doen. Dan kom je ze niet tegen op de Etna, in de Bergen van Sicilie, in de binnenlanden van Kroatie waar je voor 5 euro een gegrilld stuk speenvarken met brood en salade kan eten, in de Bergen van Mallorca. Hoe meer je ze verteld hoe geweldig sommige delen van de wereld zijn, hoe eerder ze verpest zijn. Laat ze naar Las Vegas gaan, naar Selau.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:32:05 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168983094
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Madeira! Zeker voor een wandelfanaat als jij!
Kijk, dit bedoel ik.
:+
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168983121
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ga straks op wintersport met mijn ouders naar een plek waar ik sinds mijn ehm... 10e ieder jaar ben geweest op twee jaar na. Daar heb ik geen moeite mee, ik vind het er heerlijk en ski bijna nergens zo fijn als daar. Maar het is nooit mijn enige vakantie in een jaar.
Bij ons was het de zomervakantie en die verliep ook eigenlijk altijd hetzelfde, dezelfde wandelingen, dezelfde steden bezoeken etc. De familie waar wij waren is echt wel familie geworden, maar wat was ik blij dat ik alleen op reis kon. Mijn ouders zijn later ook wel naar andere plekken gegaan, maar zeker 1x in de 2 jaar terug naar Oostenrijk
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:34:04 #141
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168983128
Heel hetero neef van me was ooit eens aangeraden door het reisbureau twee weken op Mykonos te boeken
_O- _O- _O- _O-
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:34:28 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_168983137
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Madeira! Zeker voor een wandelfanaat als jij!
Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit maar dan is het voor het eerst dat wij niet naar Griekenland . Gewoontedieren dat wij zijn: maar = canarisch eiland (volgend jaar Kaapverdie) en september is een Grieks eiland
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:35:35 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168983163
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bij ons was het de zomervakantie en die verliep ook eigenlijk altijd hetzelfde, dezelfde wandelingen, dezelfde steden bezoeken etc. De familie waar wij waren is echt wel familie geworden, maar wat was ik blij dat ik alleen op reis kon. Mijn ouders zijn later ook wel naar andere plekken gegaan, maar zeker 1x in de 2 jaar terug naar Oostenrijk
Mijn moe sleepte me mee om te kramperen in Schotland. Haat sindsdien kramperen tot het bot
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168983183
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Heel hetero neef van me was ooit eens aangeraden door het reisbureau twee weken op Mykonos te boeken
_O- _O- _O- _O-
Ik maakte eens in voormalig joegoslavie (ben even vergeten welke vakantie dat was) een wandeling met een ouder, zeer christelijk echtpaar. Hij ging even kijken of we nog verder konden lopen, was er een nudistenstrand :D De man was helemaal ontdaan..Ze hebben daar geen kleren aan!! (zij lagen ook gekleed op de zonnebedden op het strand)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:37:05 #145
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168983203
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit maar dan is het voor het eerst dat wij niet naar Griekenland . Gewoontedieren dat wij zijn: maar = canarisch eiland (volgend jaar Kaapverdie) en september is een Grieks eiland
Madeira is écht een aanrader als je van wandelen houd en geen hoogtevrees hebt, Levada wandelingen zijn de mooiste en aangenaamste wandelingen die ik gemaakt heb
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168983206
In de nieuwe serie van Chefs table worden net Elandlippen gekookt
:9 :D
pi_168983220
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn moe sleepte me mee om te kramperen in Schotland. Haat sindsdien kramperen tot het bot
Dat deden mijn ouders ook niet. Ik heb zelf tijdens 2 vakanties gekampeerd, maar dat was puur kostentechnisch. 4 weken in Afrika rondreizen is aanmerkelijk goedkoper in een tent dan in lodges. Maar tegenwoordig, dan maar wat korter en in een echt bed, zonder corvee etc.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:38:15 #148
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168983222
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Link?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door RobinOok op 18-02-2017 15:45:50 ]
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:38:28 #149
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168983225
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik maakte eens in voormalig joegoslavie (ben even vergeten welke vakantie dat was) een wandeling met een ouder, zeer christelijk echtpaar. Hij ging even kijken of we nog verder konden lopen, was er een nudistenstrand :D De man was helemaal ontdaan..Ze hebben daar geen kleren aan!! (zij lagen ook gekleed op de zonnebedden op het strand)
Mijn ex werd als kind door hippie ouders meegesleept naar nudisten campings, vond hij vreselijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:40:13 #150
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168983256
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:37 schreef Bluezz het volgende:
In de nieuwe serie van Chefs table worden net Elandlippen gekookt
:9 :D
Heeft wel elan, die dlippen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168983258
Wat een onzinnig wijvengeneuzel. @Twitterlink.
pi_168983282
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heeft wel elan, die dlippen
Wel eens gegeten? Ik had er nog nooit van gehoord.
pi_168983297
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn ex werd als kind door hippie ouders meegesleept naar nudisten campings, vond hij vreselijk
Ooit geblinddate (schrijf je dat zo) met een meneer die tijdens het eerste etentje vertelde dat hij mij drie weken later mee wilde nemen naar een nudistencamping "dachutniethoor"
We have far more in common than that which devides us..
pi_168983326
Geëmancipeerde mannen 'doetjes' vinden.. Dat wereldbeeld van Kayotic Kitchen, echt.. :')

*zaagt verder*
Let me see you stripped down to the bone
pi_168983379
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ooit geblinddate (schrijf je dat zo) met een meneer die tijdens het eerste etentje vertelde dat hij mij drie weken later mee wilde nemen naar een nudistencamping "dachutniethoor"
:o :D 8)7
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:48:50 #156
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168983389
Wat kinderachtig allemaal.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:49:14 #157
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168983402
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Wat een onzinnig wijvengeneuzel. @Twitterlink.
Ja. Sorry. :D
Ik zat erin voor ik erg in had.
Maar ik ben allergisch voor vrouwen die klinken als mijn oma (al klonk die helemaal niet zo) of mannen die praten als Ome Ko.
pi_168983477
Ik hoef gelukkig niet(eigenlijk nooit dus) naar een zonnebank te gaan,heb medelijden met mensen die zo graag een tintje willen. :P
pi_168983528
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:49 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja. Sorry. :D
Ik zat erin voor ik erg in had.
Maar ik ben allergisch voor vrouwen die klinken als mijn oma (al klonk die helemaal niet zo) of mannen die praten als Ome Ko.
Je werd nu wel mooi door oma kee meegesleept >:)
  zaterdag 18 februari 2017 @ 16:10:22 #160
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168983723
Nieuwste trend : #tinytrump photoshops.
Zo simpel, maar zo leuk. :)

Zal ik er ook eens eentje shoppen? Iemand een goed idee?
pi_168983786
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:44 schreef minilot het volgende:
Geëmancipeerde mannen 'doetjes' vinden.. Dat wereldbeeld van Kayotic Kitchen, echt.. :')

*zaagt verder*
Dat. Hoewel onze zoete Robin ook wat minder cryptisch had kunnen zijn en had kunnen zeggen dat janken over je niet-geemancipeerde man net zo zinloos is als janken over je niet-geemancipeerde zelf. Beter kun je er iets aan doen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 18 februari 2017 @ 16:18:21 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168983819
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wel eens gegeten? Ik had er nog nooit van gehoord.
Nope, nog niet gegeten.
Ik eet het liefst lokaal geschoten wild trouwens.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168983901
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Wat een onzinnig wijvengeneuzel. @Twitterlink.
ja, is toch ook geen fittie te noemen
pi_168983922
Goed. Rolgordijnen aftekenen en op maat knippen.
:O
Let me see you stripped down to the bone
pi_168983942
Moggeh :O
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 16:41:05 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168984063
Er zit een experiment in de kitchenaid.

Alvast mijn excuses aan lho: geen roggemeel, wél gist :+

http://www.hefe-und-mehr.(...)-iii-schnittbrtchen/

En ja er staat met de hand kneden maar ik ben eigenwijs.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168984103
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:41 schreef derLudolf het volgende:
Er zit een experiment in de kitchenaid.

Alvast mijn excuses aan lho: geen roggemeel, wél gist :+

http://www.hefe-und-mehr.(...)-iii-schnittbrtchen/

En ja er staat met de hand kneden maar ik ben eigenwijs.
O die lijken me lekker toe! Maak je een foto van het resultaat? *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 18 februari 2017 @ 16:49:25 #168
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168984161
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
Goed, nu echt ff een uurtje m'n kooi in.
Weer aan boord?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168984183
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Weer aan boord?
Neuh gewoon thuis.. Iets met vakidioot enzo :P
  zaterdag 18 februari 2017 @ 16:52:19 #170
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168984197
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:10 schreef RobinOok het volgende:
Nieuwste trend : #tinytrump photoshops.
Zo simpel, maar zo leuk. :)

Zal ik er ook eens eentje shoppen? Iemand een goed idee?
Tadaaaaaa. Speciaal zijn handjes ook gedaan. :-)

  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 16:52:34 #171
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168984199
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O die lijken me lekker toe! Maak je een foto van het resultaat? *O*
Als het toon- en eetbaar is zal ik dat even doen :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 16:53:21 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168984208
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:52 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Tadaaaaaa. Speciaal zijn handjes ook gedaan. :-)

[ afbeelding ]
En dan zou ik nu in een knoop moeten liggen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 februari 2017 @ 16:55:23 #173
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168984220
Echt, ik word zo moe van het gedoe in de media en sociale media rond Trump, heb de boodschap begrepen, weken geleden al.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 16:55:40 #174
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168984227
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En dan zou ik nu in een knoop moeten liggen?
Nee, maar na de 5e wel. :-)
Ik vind het heel heilzaam. #tinytrump
pi_168984228
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Echt, ik word zo moe van het gedoe in de media en sociale media rond Trump, heb de boodschap begrepen, weken geleden al.
Dit.
pi_168984248
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:55 schreef FranticDJ het volgende:

Dit.
Polonaise.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168984455
Ik heb een hongerdag :o prima ontbeten, lunch met salade, tweede lunch bij een gezellig tentje in de stad en cheesecake na en nu kan ik niet wachten tot het tijd is sushi te bestellen :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 18-02-2017 18:02:38 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168984504
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit maar dan is het voor het eerst dat wij niet naar Griekenland . Gewoontedieren dat wij zijn: maar = canarisch eiland (volgend jaar Kaapverdie) en september is een Grieks eiland
Ha, je hebt al in het Madeira-topic gepost! ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 17:20:00 #179
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168984516
Ik heb vanaf 10 uur niets gegeten en ben net naar de jumbo gegaan.

Wanneer leer ik het eens om nooit met honger naar de supermarkt te gaan :')


Trouwens herkennen jullie dit ook;
Als je hele lange tijd niets gegeten heb en dan op een gegeven moment gewoon helemaal slap, futloos en trillerig ben?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168984529
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:20 schreef zeefje het volgende:
Ik heb vanaf 10 uur niets gegeten en ben net naar de jumbo gegaan.

Wanneer leer ik het eens om nooit met honger naar de supermarkt te gaan :')

Trouwens herkennen jullie dit ook;
Als je hele lange tijd niets gegeten heb en dan op een gegeven moment gewoon helemaal slap, futloos en trillerig ben?
Das vrij normaal..
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 17:22:26 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168984549
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Echt, ik word zo moe van het gedoe in de media en sociale media rond Trump, heb de boodschap begrepen, weken geleden al.
Uhu, en dan de zogenaamd grappige filmpjes die DWDD en Jinek laten zien. 0,0 grappig
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168984552
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb er eens over nagedacht, mensen die Cruises willen, ieder jaar naar Bad Meingarten of een resort in Turkije. Doen! Laat ze gaan, vertel ze dat ze dat vooral moeten doen. Dan kom je ze niet tegen op de Etna, in de Bergen van Sicilie, in de binnenlanden van Kroatie waar je voor 5 euro een gegrilld stuk speenvarken met brood en salade kan eten, in de Bergen van Mallorca. Hoe meer je ze verteld hoe geweldig sommige delen van de wereld zijn, hoe eerder ze verpest zijn. Laat ze naar Las Vegas gaan, naar Selau.
Ja, dat klopt ook, geheime hotspots moeten ook een beetje geheim blijven. Las Vegas vond ik overigens fantastisch, in als z'n kitsch en waanzin.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168984575
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bij ons was het de zomervakantie en die verliep ook eigenlijk altijd hetzelfde, dezelfde wandelingen, dezelfde steden bezoeken etc. De familie waar wij waren is echt wel familie geworden, maar wat was ik blij dat ik alleen op reis kon. Mijn ouders zijn later ook wel naar andere plekken gegaan, maar zeker 1x in de 2 jaar terug naar Oostenrijk
Mijn opa en oma deden dat ook. 28 jaar naar Zuid Duitsland, en dan op woensdag eten bij Hotel Sonnenblick, op vrijdag bij Zum Kreuz etc. Niet mijn ding, maar het houdt het leven wel overzichtelijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 17:26:07 #184
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168984603
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:20 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Das vrij normaal..
Ik dacht dat het iets met suiker te maken had?

(Tegenwoordig zie je zo ontzettend veel dingen langskomen van suiker krijg je dit en dit en dit,maar ik vrees dat t allemaal nog wel meevalt )
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168984722
Aanvaring met loeischerpe (gisteren gekochte) textielschaar. Diepe snee in één vinger, iets minder diepe snee in vinger ernaast. Veul bloed, J. net op een holletje naar de HEMA vijftig meter verderop voor een verbanddoos. Aaaaau. :')

Nou ja, het valt nog mee: al één week in huisje van broertje bezig, nu pas een ongelukje. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_168984769
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:26 schreef zeefje het volgende:

[..]

Eten doe je niet voor jan lul hè suffie? :* Brandstof voor je lijf. Als je niks eet krijg je daar op den duur uiteraard wat last van. Logisch, dunkt me. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168984791
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:35 schreef minilot het volgende:
Aanvaring met loeischerpe (gisteren gekochte) textielschaar. Diepe snee in één vinger, iets minder diepe snee in vinger ernaast. Veul bloed, J. net op een holletje naar de HEMA vijftig meter verderop voor een verbanddoos. Aaaaau. :')

Nou ja, het valt nog mee: al één week in dit huis bezig, nu pas een ongelukje. ^O^
Kusje er op :* Kan je de vingers wel goed bewegen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168984807
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kusje er op :* Kan je de vingers wel goed bewegen?
Jup, dat gaat goed. Het schrijnt alleen heel erg. }:|
Nu stevig ingepakt en nog even door tot er geen daglicht meer is. :O En dan een voortreffelijk avondje niksen. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_168984838
Ik vind je heel lief dat je je broertje zo helpt O+ Nu helemaal met bloed, zweet en tranen O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 18 februari 2017 @ 17:42:48 #190
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168984870
Gewoon, omdat het kan. :-)

  zaterdag 18 februari 2017 @ 17:43:05 #191
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168984877
Oh wacht, daar is vast een topic voor op Fok.... :P
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 17:45:03 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168984905
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:43 schreef RobinOok het volgende:
Oh wacht, daar is vast een topic voor op Fok.... :P
Vast wel :W
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168984918
Toch al maar naar huis gegaan. Teveel zere vinger, te weinig zin om verder te gaan :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168984935
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je heel lief dat je je broertje zo helpt O+ Nu helemaal met bloed, zweet en tranen O-)
Naah, niet nodig. Zo doe ik ook eens wat nuttigs in plaats van Netflixen. :7
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 18 februari 2017 @ 17:57:54 #195
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168985131
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Eten doe je niet voor jan lul hè suffie? :* Brandstof voor je lijf. Als je niks eet krijg je daar op den duur uiteraard wat last van. Logisch, dunkt me. ;)
Weer wat geleerd.
k Vond het al zo wonderlijk dat mensen in mijn omgeving nooit iets merken (of niet zeggen) als ze geen eten hebben.

Net even twee mokken verse jus naar binnen gewerkt en zoute stengels en nu ben ik weer een beetje mezelf O+

Tevens kusje op je vinger mop *; :*
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168985148
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:57 schreef zeefje het volgende:

[..]

Weer wat geleerd.
k Vond het al zo wonderlijk dat mensen in mijn omgeving nooit iets merken (of niet zeggen) als ze geen eten hebben.

Net even twee mokken verse jus naar binnen gewerkt en zoute stengels en nu ben ik weer een beetje mezelf O+

Tevens kusje op je vinger mop *; :*
Goed zo, mop! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_168985184
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Naah, niet nodig. Zo doe ik ook eens wat nuttigs in plaats van Netflixen. :7
je bent niet meer aan het bakken de laatste tijd he?
pi_168985186
Hoezee, de voortuin komt weer wat tot leven! O+




Let me see you stripped down to the bone
pi_168985208
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je bent niet meer aan het bakken de laatste tijd he?
Al een poosje geen zoet nee, maar wel juist de afgelopen paar weken weer aardig wat dagen meegedraaid met LHO in de bakkerij voor het broodbakken na een hiatus is december en januari :Y
Mogelijk volgend weekend wel weer zoet van mij in de bakkerij, als ik mezelf ertoe te porren krijg. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168985213
Ik ben aan de ene kant wel blij dat allebei m'n tuinen bestraat zijn :+

Hooikoorts for life..
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:03:10 #201
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168985218
Vandaag alleen nog maar afwassen en verder niets

En morgen wat inpakken om te verhuizen

En verder lui zijn O+
Ik hou er zo van om O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168985240
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:26 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik dacht dat het iets met suiker te maken had?

(Tegenwoordig zie je zo ontzettend veel dingen langskomen van suiker krijg je dit en dit en dit,maar ik vrees dat t allemaal nog wel meevalt )
Nou ja, je bloedsuikerspiegel daalt na een tijd niet eten, ook als niet voortdurend suiker eet. Het kan wel heftiger pieken en dalen bij eten met veel suiker en weinig verder voedingswaarde.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168985248
En mini's vinger klinkt pijnlijk! :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:04:51 #204
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168985259
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Echt, ik word zo moe van het gedoe in de media en sociale media rond Trump, heb de boodschap begrepen, weken geleden al.
Ach jeetje, dan zal je het nog zwaar krijgen. Vier jaar blijft ie normaa gesproken zitten.
pi_168985279
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:45 schreef minilot het volgende:
Toch al maar naar huis gegaan. Teveel zere vinger, te weinig zin om verder te gaan :+
Vingerfoto?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:06:59 #206
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168985304
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nou ja, je bloedsuikerspiegel daalt na een tijd niet eten, ook als niet voortdurend suiker eet. Het kan wel heftiger pieken en dalen bij eten met veel suiker en weinig verder voedingswaarde.
Maar geen soms wel t idee dat ik suiker 'nodig' heb om weer ff door te gaan (mijn getril stopte pad nadat ik suikerrijke drank op had..)

Eigenlijk ben ik dan gawoon verslaafd aan suiker hé
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 18:08:44 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168985336
Junkie
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:09:14 #208
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168985347
Sterkte mini. Kan wel ff zeer doen.

*Herinnert zich het tonijnblik-incident van een tijdje geleden.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:09:29 #209
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_168985352
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:06 schreef zeefje het volgende:

[..]

Maar geen soms wel t idee dat ik suiker 'nodig' heb om weer ff door te gaan (mijn getril stopte pad nadat ik suikerrijke drank op had..)

Eigenlijk ben ik dan gawoon verslaafd aan suiker hé
Nee, je lichaam heeft glucose nodig.

Als diabeet heb ik het sporadisch dat ik het te ver laat komen en dan ben ik chagrijnig, slap, trillende handen en verward. Iets wat veel suiker bevat innemen en het liefst iets dat snel door je lichaam wordt opgenomen, zoals druivensuiker (of gewoon een flink glas cola) helpt dan weer.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:09:54 #210
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168985363
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:09 schreef Maarten het volgende:
Sterkte mini. Kan wel ff zeer doen.

*Herinnert zich het tonijnblik-incident van een tijdje geleden.
Ooehh blikkensneden. Die zijn echt ontzettend pijnlijk

:X
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:11:31 #211
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168985398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:09 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nee, je lichaam heeft glucose nodig.

Als diabeet heb ik het sporadisch dat ik het te ver laat komen en dan ben ik chagrijnig, slap, trillende handen en verward. Iets wat veel suiker bevat innemen en het liefst iets dat snel door je lichaam wordt opgenomen, zoals druivensuiker (of gewoon een flink glas cola) helpt dan weer.
Maar ik denk dat je als gediagnosticeerd diabeet ook gewoon veel beter let op suiketiname/hypos/hypers omdat de gevolgen heftiger kunnen zijn.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:12:00 #212
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168985407
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Vingerfoto?
Zeg! }:|
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:12:01 #213
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168985408
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:09 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ooehh blikkensneden. Die zijn echt ontzettend pijnlijk

:X
Ja, maar met dat soort dingen ben ik ook wel echt een mietje. 8-).

(Wie kopt em in)
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:12:08 #214
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168985412
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:04 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ach jeetje, dan zal je het nog zwaar krijgen. Vier jaar blijft ie normaa gesproken zitten.
:Z
Denk dat een huilbui van vier jaar zwaarder is

[ Bericht 4% gewijzigd door Pietverdriet op 18-02-2017 18:17:56 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:13:09 #215
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168985429
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:12 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ja, maar met dat soort dingen ben ik ook wel echt een mietje. 8-).

(Wie kopt em in)
Ik vind je geen mietje hoor :*
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:13:18 #216
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_168985430
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:11 schreef zeefje het volgende:

[..]

Maar ik denk dat je als gediagnosticeerd diabeet ook gewoon veel beter let op suiketiname/hypos/hypers omdat de gevolgen heftiger kunnen zijn.
Ik let er niet zo heel erg bewust op. Je voelt het vanzelf wel aankomen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:14:06 #217
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168985442
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

:Z
Maar euh, Piet, Ludolf, Frantic en Isabeau. De man zelf en wat hij doet en zegt kan jullie niet boeien of opwinden, alleen de opwinding van anderen over wat de man zegt en doet?
pi_168985443
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Vingerfoto?
Ik overwoog iets oneerbaars, maar toch maar niet. Eerst een keer meeten. :*

Nee, ik haalde net de verbandjes eraf en beide sneden waren al opgehouden te bloeden - jeuj voor stolling! Er nu flink strak een stel Takkie-pleisters omheen gedaan. Als ik die er morgen weer af haal maak ik een foto van de wonden, beloofd. :7

Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:15:46 #219
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168985463
Dat ziet er niet ernstig uit. Wat een anticlimax zeg.
Ben jij met snedes net als met naalden of zo? Al gillen van een papercut?
pi_168985476
Zo. J. is er eventjes vandoor om wat van zijn broertjes eerst naar een eettentje en dan naar A State of Trance in Utrecht te brengen en ik ga pittige lupineworstjes (vega dus) van de Lidl in de pan gooien en ondersteboven op de bank liggen met een boek tot -ie weer thuis is. :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_168985502
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:15 schreef RobinOok het volgende:
Dat ziet er niet ernstig uit. Wat een anticlimax zeg.
Ben jij met snedes net als met naalden of zo? Al gillen van een papercut?
Jij weet niet wat een enorme scheur er onder die strakke pleister zit. :+ Maar is een keurigere snee dan wat ik me voorstel bij je snijden aan een blikkie tonijn, dat wel. :Y Zit niettemin tamelijk diep.

En nee, helemaal niet. Ik heb met verwondingen verder geen enkel fobisch probleem. Of ik me nu snij of brand of kneus, dat boeit me allemaal niet, afgezien van dat het wat zeer doet natuurlijk. Ook geen enkel probleem met bloed. :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:19:17 #222
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168985517
Okay dan.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:19:45 #223
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168985521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:14 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Maar euh, Piet, Ludolf, Frantic en Isabeau. De man zelf en wat hij doet en zegt kan jullie niet boeien of opwinden, alleen de opwinding van anderen over wat de man zegt en doet?
Ik zei dat ik de boodschap al begrepen had, je hoeft niet maanden te blijven huilen in topics die er geen fuck mee te maken hebben.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:20:26 #224
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168985535
:o

dat maak ik lekker zelf wel uit. :6
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:23:56 #225
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168985589
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:13 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik vind je geen mietje hoor :*
Thanks. Dat maakt veel goed. :*.
pi_168985634
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:06 schreef zeefje het volgende:

[..]

Maar geen soms wel t idee dat ik suiker 'nodig' heb om weer ff door te gaan (mijn getril stopte pad nadat ik suikerrijke drank op had..)

Eigenlijk ben ik dan gawoon verslaafd aan suiker hé
Niet per se. Waarschijnlijk stopt je getril ook als je een bruine boterham zou nemen, alleen duurt dat langer.

Ik heb er ook last van, ik kan ook helemaal bibberig worden als ik te lang niet gegeten heb, trillende handen inderdaad, draaierig en poepchagrijnig. En normaalgesproken eet ik overdag niets met toegevoegde suikers dus daar kan het niet aan liggen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168985698
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Waarschijnlijk stopt je getril ook als je een bruine boterham zou nemen
Dit :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_168985730
Ik weet niet waarom, maar ik heb deze nu al twee weken minstens eens per dag geluisterd..


O+

Kleine verslaving aan één liedje - merkwaardig! Ik vind 'm zó lekker.. Zeker zo vanaf ongeveer de helft..
Let me see you stripped down to the bone
pi_168985811
Zo, bed verschoond en de matrassen omgedraaid: huisvrouwpunten verdiend! :7

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:30 schreef minilot het volgende:

Nu ik je hier tref: jij hebt een ukele toch? Heb je een linkje of video i.o.d hoe je kan leren het ding te bespelen?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168985873
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:14 schreef RobinOok het volgende:

Maar euh, Piet, Ludolf, Frantic en Isabeau. De man zelf en wat hij doet en zegt kan jullie niet boeien of opwinden, alleen de opwinding van anderen over wat de man zegt en doet?
Beiden! Die man windt me enorm op, omdat hij zo incompetent over komt, maar al die aandacht constant, daar word ik ook echt wel wat moe van (ja, we weten het nu wel, de halve wereld lacht de VS uit).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168985892
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168985912
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Niet per se. Waarschijnlijk stopt je getril ook als je een bruine boterham zou nemen, alleen duurt dat langer.

Ik heb er ook last van, ik kan ook helemaal bibberig worden als ik te lang niet gegeten heb, trillende handen inderdaad, draaierig en poepchagrijnig. En normaalgesproken eet ik overdag niets met toegevoegde suikers dus daar kan het niet aan liggen.
Of een witte. Dat maakt het verschil niet echt.
pi_168985927
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beiden! Die man windt me enorm op, omdat hij zo incompetent over komt, maar al die aandacht constant, daar word ik ook echt wel wat moe van (ja, we weten het nu wel, de halve wereld lacht de VS uit).
Uitlachen? Een simpele ziel die zich laat sturen door iemand die veelvuldig geroepen heeft dat hij een derde wereld oorlog wil. Uitlachen is niet helemaal het woord.
pi_168985948
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:40 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, bed verschoond en de matrassen omgedraaid: huisvrouwpunten verdiend! :7

[..]

Nu ik je hier tref: jij hebt een ukele toch? Heb je een linkje of video i.o.d hoe je kan leren het ding te bespelen?
Ik vond deze website toevallig heel gezellig en duidelijk, ondanks.. eh.. retro! :)
http://www.ukeschool.com/ukulele/lessons/beginner.html
Let me see you stripped down to the bone
pi_168985997
..maar er zijn massa's uitstekende Youtube-cursusjes. Ukelele is behoorlijk makkelijk te leren, dat komt echt wel goed. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_168986013
lekker bakken. :9
pi_168986038
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
lekker bakken. :9
Wat bak je? :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:59:37 #238
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168986096
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Uitlachen? Een simpele ziel die zich laat sturen door iemand die veelvuldig geroepen heeft dat hij een derde wereld oorlog wil. Uitlachen is niet helemaal het woord.
Zijn voorgangers deden niet anders dan oorlogen in de derde wereld
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 19:00:10 #239
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168986109
Hier ganzenpoten met rode kool en spaetzle
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168986145
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zijn voorgangers deden niet anders dan oorlogen in de derde wereld
Er zit wel een aardig verschil tussen het handelen van Obama en dat van Trump. Zelfs Bush zou een vooruitgang zijn. Die liet in elk geval geen legaal in de VS wonende burgers niet terug het land in.
pi_168986156
Wat is Venus mooi en fel in de lucht te zien zeg! O+

#achtertuin
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 18 februari 2017 @ 19:03:24 #242
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_168986157
Net lekker lui kip shoarma besteld.
Vandaag mn cosplay getest inclusief haar en make up want over 2 weken mijn eerste con! :D
Nog wat verbeterpuntjes maar wel tevreden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 19:07:54 #243
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168986245
Voor de fans van Terry Pratchett hier, morgen op bbc 2 een mooie doc over hem, zijn boeken, fans en zijn alzheimer
http://www.bbc.co.uk/programmes/b08fjlvx
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168986251
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:03 schreef gcjoel het volgende:
Net lekker lui kip shoarma besteld.
Vandaag mn cosplay getest inclusief haar en make up want over 2 weken mijn eerste con! :D
Nog wat verbeterpuntjes maar wel tevreden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke foto!

Ik ga nu een hamburger bestellen. :7

En ik ben weer thuis. Telefoon ogpehaald in de kroeg, biertje gedaan (ruggegraat anyone?) en nu ook lui op de bank
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 19:08:29 #245
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168986254
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Er zit wel een aardig verschil tussen het handelen van Obama en dat van Trump. Zelfs Bush zou een vooruitgang zijn. Die liet in elk geval geen legaal in de VS wonende burgers niet terug het land in.
Open er een topic over
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168986263
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:03 schreef gcjoel het volgende:
Net lekker lui kip shoarma besteld.
Vandaag mn cosplay getest inclusief haar en make up want over 2 weken mijn eerste con! :D
Nog wat verbeterpuntjes maar wel tevreden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof!
pi_168986293
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Open er een topic over
Fuck die shit. Dit is niet 'gewoon een politicus met een andere mening'. Hitler2 is het (bannon).
pi_168986341
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Of een witte. Dat maakt het verschil niet echt.
Uhuh, ik koos even voor een makkelijk voorbeeld van iets wat als 'gezond' gezien wordt om aan te geven dat het niet alleen met suiker opgelost hoeft te worden. Een paprika of zak chips helpt vast ook :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168986373
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik vond deze website toevallig heel gezellig en duidelijk, ondanks.. eh.. retro! :)
http://www.ukeschool.com/ukulele/lessons/beginner.html
^O^ Ik kan alleen pianospelen en snap er nog geen klap van :@ maar moet me er maar even in verdiepen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168986702
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:03 schreef gcjoel het volgende:
Net lekker lui kip shoarma besteld.
Vandaag mn cosplay getest inclusief haar en make up want over 2 weken mijn eerste con! :D
Nog wat verbeterpuntjes maar wel tevreden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een fraai en zacht uitziend haar zeg! O+ En Wonder Woman natuurlijk altijd +1 *O*
Leuk om je eens te zien!
Let me see you stripped down to the bone
pi_168986709
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor de fans van Terry Pratchett hier, morgen op bbc 2 een mooie doc over hem, zijn boeken, fans en zijn alzheimer
http://www.bbc.co.uk/programmes/b08fjlvx
Jup, die moeten we ook nog kijken. Dank voor de reminder :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_168986760
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

^O^ Ik kan alleen pianospelen en snap er nog geen klap van :@ maar moet me er maar even in verdiepen.
Maar piano ( O+ ) is veel mooier en vooral: veel moeilijker om onder de knie te krijgen! Komt met jou en de uke dus echt wel goed. Gewoon wat online tutorials voor absolute n00bs opsnorren (zoals die ene die ik linkte) die echt beginnen bij de basis: hoe hou je zo'n ding vast, hoe zet je je vingers op de snaren, etcetera. Voor je het weet ken je een stuk of zes basisakkoorden en kun je simpele liedjes spelen en heel hard meeblèren, echt. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_168986803
Zo, wij zijn eindelijk op de bank geploft. Ik kan nauwelijks nog lopen en denken kost ook moeite. J zit nog even een hele berg goede antwoorden bij Twee voor Twaalf op te lepelen. Ik vergeet na een paar woorden al waar de vraag over gaat.

Ik at net een Reeses Piece :9

J vraagt zich overigens af of falafel meervoud is. Of een zo'n balletje misschien een falaf heet.
Spoilers!
pi_168986839
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:40 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, bed verschoond en de matrassen omgedraaid: huisvrouwpunten verdiend! :7
Douze points ^O^
Spoilers!
pi_168986857
Wikipedia vertelt mij dat het inderdaad meervoud is, maar dat het enkelvoud filfil is 8-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168986935
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar piano ( O+ ) is veel mooier en vooral: veel moeilijker om onder de knie te krijgen! Komt met jou en de uke dus echt wel goed. Gewoon wat online tutorials voor absolute n00bs opsnorren (zoals die ene die ik linkte) die echt beginnen bij de basis: hoe hou je zo'n ding vast, hoe zet je je vingers op de snaren, etcetera. Voor je het weet ken je een stuk of zes basisakkoorden en kun je simpele liedjes spelen en heel hard meeblèren, echt. :Y
Ik vind piano ook tof, maar een ukelele past beter in m'n huisje :+ Zo'n simpele stap-voor-stap-tutorial is precies waar ik naar op zoek was dus ik ga me er binnenkort maar eens aan wegen!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 19:43:46 #257
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168986952
Ik ga slapen.
Wie hou ik voor de gek om nog langer op te blijven.

Slaap O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168986959
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:39 schreef Clubsoda het volgende:
Wikipedia vertelt mij dat het inderdaad meervoud is, maar dat het enkelvoud filfil is 8-)
Douze points ^O^
Spoilers!
pi_168987028
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Douze points ^O^
Ik steven af op een overwinning O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 19:47:55 #260
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168987033
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Jup, die moeten we ook nog kijken. Dank voor de reminder :*
Zie het wel op die pagina, maar niet in het programma overzicht.
Echter, in het programma van mijn sat reciever staat ie voor AS zaterdag 25 feb om 0:05 uk tijd.
Hij is erg mooi, heb hem vanmiddag zitten kijken van HD
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 19:48:05 #261
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168987037
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor de fans van Terry Pratchett hier, morgen op bbc 2 een mooie doc over hem, zijn boeken, fans en zijn alzheimer
http://www.bbc.co.uk/programmes/b08fjlvx
Danku! Inprogrammeren die handel...

-O- Koffiemachinereinigingstabletten op...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 20:11:51 #262
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_168987569
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat een fraai en zacht uitziend haar zeg! O+ En Wonder Woman natuurlijk altijd +1 *O*
Leuk om je eens te zien!
Dank je!
maar ik heb mn onesie foto als eens geplaatst :D
pi_168987602
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:39 schreef Clubsoda het volgende:
Wikipedia vertelt mij dat het inderdaad meervoud is, maar dat het enkelvoud filfil is 8-)
In Teheran 'pilpil' op, dat is fonetisch praktisch gelijk aan filfil. Daar per stuk benoemd dus. Lekkerste falafel ooit. Hier vaak droge meuk.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 20:13:39 #264
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168987608
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, wij zijn eindelijk op de bank geploft. Ik kan nauwelijks nog lopen en denken kost ook moeite. J zit nog even een hele berg goede antwoorden bij Twee voor Twaalf op te lepelen. Ik vergeet na een paar woorden al waar de vraag over gaat.

Ik at net een Reeses Piece :9

J vraagt zich overigens af of falafel meervoud is. Of een zo'n balletje misschien een falaf heet.
De aflevering met mijn foto van spekkoek? :P
pi_168987676
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:13 schreef RobinOok het volgende:

[..]

De aflevering met mijn foto van spekkoek? :P
Nee, een aflevering of 4 geleden. De eerste sinds de kerst want we lopen wat achter.

Hadden ze je foto gepikt?
Spoilers!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 20:24:17 #266
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168987901
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, een aflevering of 4 geleden. De eerste sinds de kerst want we lopen wat achter.

Hadden ze je foto gepikt?
Ja. UItzending van de week, maandag of dinsdag.
Zat als een gillende dinges of the bodysnatchers voor de tv. :)


pi_168988181
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:24 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja. UItzending van de week, maandag of dinsdag.
Zat als een gillende dinges of the bodysnatchers voor de tv. :)


[ afbeelding ]
Da's wel heel onnetjes van die lieve Astrid :o
Spoilers!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 20:36:57 #268
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168988276
Astrid? Oh fuck, ik haal per seconden wijzer weer eens door de elkaar met Twee voor Twaalf. :')

Kees Driehuizen!
pi_168988624
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik overwoog iets oneerbaars, maar toch maar niet. Eerst een keer meeten. :*

Nee, ik haalde net de verbandjes eraf en beide sneden waren al opgehouden te bloeden - jeuj voor stolling! Er nu flink strak een stel Takkie-pleisters omheen gedaan. Als ik die er morgen weer af haal maak ik een foto van de wonden, beloofd. :7

[ afbeelding ]
O+

Ik ben nog nooit zo overtuigend gemotiveerd om iemand te meeten *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168988773
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:36 schreef RobinOok het volgende:
Astrid? Oh fuck, ik haal per seconden wijzer weer eens door de elkaar met Twee voor Twaalf. :')

Kees Driehuizen!
:D
Spoilers!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 20:57:20 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168988885
Zow.

Koffiemachine weer ontkalkt en gereiningd.
Raar hoeveel voldoening zulke trutklusjes soms kunnen geven.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168988936
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:20 schreef RobinOok het volgende:
:o

dat maak ik lekker zelf wel uit. :6
Totdat een ander hetzelfde doet (met een ander onderwerp).
pi_168988954
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:03 schreef gcjoel het volgende:
Net lekker lui kip shoarma besteld.
Vandaag mn cosplay getest inclusief haar en make up want over 2 weken mijn eerste con! :D
Nog wat verbeterpuntjes maar wel tevreden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:00:27 #274
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168988965
Nou.. dat was een interessante avond.
Versierd door de buurvrouwen van m'n maat. :').

*Egoboost.
pi_168989004
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:00 schreef Maarten het volgende:
Nou.. dat was een interessante avond.
Versierd door de buurvrouwen van m'n maat. :').

*Egoboost.
:?



gcjoel, mooi die cosplay! _O_ _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:02:03 #276
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168989012
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:00 schreef Maarten het volgende:
Nou.. dat was een interessante avond.
Versierd door de buurvrouwen van m'n maat. :').

*Egoboost.
En waarom ben je dan nu hier? >:)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:03:19 #277
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168989047
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:?

[ afbeelding ]

gcjoel, mooi die cosplay! _O_ _O_
Ik moest daar ook gelijk aan denken :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:04:07 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168989068
Mooie docu op BBC2 over Uist en de eilanden eromheen in Schotland.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:04:09 #279
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168989069
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:?

[ afbeelding ]

gcjoel, mooi die cosplay! _O_ _O_
Zoiets ja. Maar dan X2.

Idd leuk, gcjoel!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:06:58 #280
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168989142
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:59 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Totdat een ander hetzelfde doet (met een ander onderwerp).
Dan maak ik het niet meer zelf uit? :?
Echt wel!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:22:15 #281
286 Maarten
Groetjes, Maarten
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 21:35:19 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168989901
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:?

[ afbeelding ]

gcjoel, mooi die cosplay! _O_ _O_
Gcjoel is Kees?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168990193
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat bak je? :)
gemarineerde schouderkarbonade en baby ribs,rond 19:30 afgebakken . :+
pi_168990424
Zo, verjaardag cadeau voor m'n ma bedacht :+

Een bos bloemen met een staafmixer in het boeket :P
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 21:55:40 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168990451
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, verjaardag cadeau voor m'n ma bedacht :+

Een bos bloemen met een staafmixer in het boeket :P
Als ze de bloemen zat is kan ze de mixer aanzetten :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168990472
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als ze de bloemen zat is kan ze de mixer aanzetten :+
Mja is een beetje een inside joke :P

Echte cadeau is iets heel anders..

M'n ma roept al meer dan een jaar dat ze 2 staafmixers heeft, maar ze heeft er dus geen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:58:28 #287
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_168990522
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gcjoel is Kees?
alleen in het weekend
pi_168990690

Wat een heerlijke vent is die Gijp :P
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 22:06:57 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168990700
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 22:06 schreef FranticDJ het volgende:

Wat een heerlijke vent is die Gijp :P
Vind die Bromsnor leuker :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168990727
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 22:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vind die Bromsnor leuker :+
Ik kijk geen voetbal inside (want ik vind voetbal een dom hondenspelletje), maar ik kijk wel altijd deze stukjes op YT :P
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 22:09:53 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168990762
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 22:08 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik kijk geen voetbal inside (want ik vind voetbal een dom hondenspelletje), maar ik kijk wel altijd deze stukjes op YT :P
We delen dezelfde mening over voetbal. Soms zie ik idd fragmenten van de snor.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:12:23 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168990809
Verstandige uitspraken over voetbal; zo zeldzaam; zo welkom :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:13:07 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_168990826
* uniekhoorn mag niet op haar nagels bijten, mag niet haar nagels bijten...

nou ja, dan maar drank

En de pizzeria was weer heerlijk... vrijdag naar de steakhouse hierzo
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:19:05 #294
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168990967
Voetbal. O+.

:9 FC Twente :9.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:19:57 #295
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168990991
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn mag niet op haar nagels bijten, mag niet haar nagels bijten...

nou ja, dan maar drank

En de pizzeria was weer heerlijk... vrijdag naar de steakhouse hierzo
Wat heb je gehad?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:22:00 #296
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168991041
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 22:06 schreef FranticDJ het volgende:

Wat een heerlijke vent is die Gijp :P
Dat fragment en hoe gijp erover vertelt

_O-
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:22:29 #297
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168991050
Ik ga een flinke avondwandeling maken want volgens mij is het verdomd lekker weer ❤
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:23:07 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_168991067
Pizza met extra knoflook en pepers, paprika, champ. ui, asperges zeevruchten en een ei erboven op
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:23:47 #299
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168991088
Zo fijn als onze CUL mannen gewoon braaf in hun hokje spelen. Ik hou ervan.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:23:49 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_168991089
Jij ging toch slapen Zeefje?
Wat hebben jullie gegeten?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 22:23:51 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168991091
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 22:22 schreef zeefje het volgende:
Ik ga een flinke avondwandeling maken want volgens mij is het verdomd lekker weer ❤
Heel mooi helder weer :Y
Kon je niet slaap komen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')