abonnement Unibet Coolblue
pi_168998458
Dat is bijzonder zeg sillie, wat mooi O+

Skittles dat is echt zooo K als je juist dan zo'n telefoontje krijgt :') Hopelijk blijft het bij dat ene onbekende nummer!

Ow ja dromen: ik heb laatst voor het eerst wel heel echt gedroomd dat ik overreden werd en doodging :{
pi_168998482
Ik vond het ook wel een beetje akward om te onthullen :p. Maar ik ben toch niet de enige... Nu ik heb gehoord dat het niet zo moeilijk zal ik me wat meer risico veroorloven en ook nog reageren op pagina 12. * living on the edge :p

Oh das lastig! Jongensnaam hebben we nog bewaard van de vorige keer. Ik vind jongensnamen veel moeilijker te bedenken. Meisjesnamen vind ik best veel leuk! Na de geboorte van L werd ik ook weer een beetje verliefd op een leuke meisjesnaam. Die staat nu ook op 1. Lijkt me gek als je een naam eerst heel leuk vond en nu plotseling niet meer. Hoop dat ik dat niet zal hebben. Maar onder invloed van hormonen kan alles... Ik dacht echt dat de dementie niet kon bestaan, maar toch wel last van. Vorige zwangerschap vergat ik steeds spullen. In het begin van deze keer vergat ik op mijn werk steeds de wcdeur af te sluiten.
pi_168998680
Geen zorgen vieve, tis echt heel simpel. Zeker met die reeksen. ^O^

Namen. O+ Wij hadden ze al heel lang voor een jongen maar ook voor een meisje. Verheug me er zo op er een van te gebruiken straks.

Oh en wisseldag. 36 weken. :o
  zondag 19 februari 2017 @ 13:21:19 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_168999319
Ik vind namen soberso kut. Ik had wel favorieten maar die werden gevetood. Maar uiteindelijk past de naam vanzelf bij je kind hoor :Y
disclaimer
pi_168999658
Het kind past zich maar aan de naam aan.
  zondag 19 februari 2017 @ 13:40:45 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_168999683
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:39 schreef ingee het volgende:
Het kind past zich maar aan de naam aan.
precies :')
disclaimer
pi_168999993
Gister was ik blij dat ik in bed lag alles deed zeer en was moe en nu niks, geen pijnlijke borsten meer of krampjes beneden, snik heb het gevoel alsof het weer mis is... :'(
Nog geen bloed of buikkramp dat is het positieve gelukkig, ik houdt mij daar maar aan vast.
  Moderator zondag 19 februari 2017 @ 13:55:12 #108
382129 crew  Donna
pi_169000020
Was net in de supermarkt, maar dat is ook geen feest meer. Nooit gedacht dat je zo vroeg in de zwangerschap al zo beroerd kon worden van geuren of gedachtes van/aan bepaald eten. Blegh.
pi_169000132
Die klachten komen en gaan, Aloria. Probeer je niet teveel zorgen te maken (lekker makkelijk om te zeggen, I know!)

DonnaRush, juist dan zo beroerd :P Bij de meeste zwangeren gaat het gelukkig over. :s)

Als het een meisje was geworden, was de naam 'Amy' geworden. Daar waren we binnen 30 seconden over uit. :D Jongensnaam was een stuk lastiger :X
Je raekt an de dinge geweun.
  Moderator zondag 19 februari 2017 @ 14:00:22 #110
382129 crew  Donna
pi_169000139
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:54 schreef Aloria het volgende:
Gister was ik blij dat ik in bed lag alles deed zeer en was moe en nu niks, geen pijnlijke borsten meer of krampjes beneden, snik heb het gevoel alsof het weer mis is... :'(
Nog geen bloed of buikkramp dat is het positieve gelukkig, ik houdt mij daar maar aan vast.

Bij mij gaat het ook op en af hoor met de zere borsten, krampjes en steekjes.
Ik vind het ook heel moeilijk om vertrouwen te hebben. Heb m`n vorige miskraam niet bewust meegemaakt (werd ietsje te laat ongesteld, maar enorm heftig en ging meerdere keren uit de tijd, test bij HAP wees het uit) maar ik vind het maar doodeng allemaal nu.

Ben wel blij om te lezen van anderen dat bijna iedereen het zo doodeng vond (vindt) in het begin. Niemand heeft me dat ooit verteld of ik heb het nooit bewust opgepikt, maar jemig.

Nou ik brabbel ook maar weer een eind weg. Hopelijk lukt het je wat om het vertrouwen te vinden. :*
pi_169000446
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:00 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Bij mij gaat het ook op en af hoor met de zere borsten, krampjes en steekjes.
Ik vind het ook heel moeilijk om vertrouwen te hebben. Heb m`n vorige miskraam niet bewust meegemaakt (werd ietsje te laat ongesteld, maar enorm heftig en ging meerdere keren uit de tijd, test bij HAP wees het uit) maar ik vind het maar doodeng allemaal nu.

Ben wel blij om te lezen van anderen dat bijna iedereen het zo doodeng vond (vindt) in het begin. Niemand heeft me dat ooit verteld of ik heb het nooit bewust opgepikt, maar jemig.

Nou ik brabbel ook maar weer een eind weg. Hopelijk lukt het je wat om het vertrouwen te vinden. :*
Bedankt allemaal voor de oppep beurt, hier hebben we de meisjesnaam samen al uitgekozen en de jongens naam is een familie traditie die staat al vast , vriend zijn kant ( gaat al 4 a 5 generaties zo )
pi_169000464
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:55 schreef DonnaRush het volgende:
Was net in de supermarkt, maar dat is ook geen feest meer. Nooit gedacht dat je zo vroeg in de zwangerschap al zo beroerd kon worden van geuren of gedachtes van/aan bepaald eten. Blegh.
Jawel hoor. Ik werk in een lunchroom. Die lucht van al dat eten :r :'(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169000532
Zeker herkenbaar Aloria. Als ik misselijk ben baal ik er van, niet misselijk denk ik weer dat het mis is. Het is gewoon nooit goed ;).
En helaas stopt dat niet na 12 weken. Kinderen krijgen is instant zorgen hebben.
En dan zeker als je al eens wat hebt meegemaakt. :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator zondag 19 februari 2017 @ 14:21:19 #114
382129 crew  Donna
pi_169000643
Ja vanaf moment 1 maak ik me ook zorgen idd. Ik zorg voor veel afleiding en duim dat het zo snel mogelijk 'echo tijd' is.
En dan de volgende. En volgende. :')
  zondag 19 februari 2017 @ 14:34:34 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_169000923
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:59 schreef Messina het volgende:
Die klachten komen en gaan, Aloria. Probeer je niet teveel zorgen te maken (lekker makkelijk om te zeggen, I know!)

DonnaRush, juist dan zo beroerd :P Bij de meeste zwangeren gaat het gelukkig over. :s)

Als het een meisje was geworden, was de naam 'Amy' geworden. Daar waren we binnen 30 seconden over uit. :D Jongensnaam was een stuk lastiger :X
Amy en Vladimir. I.just.can't.
disclaimer
pi_169001230
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Amy en Vladimir. I.just.can't.
:D

Gelukkig is Vladimir alleen de naam tot de geboorte. :P
En m'n man is ook van de rouwkaart af en is nu zelf maar aan het ontwerpen geslagen. Gelukkig niets zwarts ^O^
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169001692
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:21 schreef DonnaRush het volgende:
Ja vanaf moment 1 maak ik me ook zorgen idd. Ik zorg voor veel afleiding en duim dat het zo snel mogelijk 'echo tijd' is.
En dan de volgende. En volgende. :')
Precies dat. Ik heb weinig kwaaltjes, voel me gewoon al een aantal weken niet fit. Dan eens moe, dan eens buikpijn. Ik leef ook erg van echo naar echo, dat is de bevestiging dat het goed gaat. Nu ik over de 11 weken ben begint dat vertrouwen steeds meer te komen gelukkig. Als de echo over anderhalve week ook weer oké is en we het aan anderen vertellen zal het wel weer iets echter worden.
pi_169002035
Oh, ik durfde eigenlijk ook geen nieuw topic te openen! Heb wel eens van die berichtjes voorbij zien komen a la: Mod, hellup, ik kan de OP niet kopieren (of zoiets), bwrhelp!
Maar dat is blijkbaar al heel lang geleden dan. Good.

Naam wordt drama. Bij mr T. Hebben we de knoop pas met 38 weken doorgehakt. (Anders had ie denk ik van ellende echt zijn werknaam Djay'laneaux gekregen :P )

We grapten toen nog dat het geen optie was om ooit nog een keer een jongen te krijgen, but here we are. :')

Aloria, och man, wat heb ik me zorgen gemaakt bij de eerste. Elk (gebrek aan) symptoom was reden tot pessimisme. Hoort er misschien ook wel bij? Hoop dat er niets aan de hand is! Wanneer heb je de eerste echo?

Messina's baby krijgt geen rouwkaart, phew!


Verdorie, ik moet kakken maar ik woon in dat gebied wat nu al de hele dag zonder water zit. Rij zo maar ff naar de Mc Donalds voor een wegbreng-Big Drek.
pi_169002482
Kwaaltjes of geen kwaaltjes blijft idd altijd onzekerheid geven :*
Hier is de naam ook besloten trouwens. We hebben ons er bij neergelegd dat we niet het SUPERWAUWYEAH gevoel hadden dat we bij eerste al bij 20 weken ofzo hadden, maar we vinden deze naam wel helemaal prima O+

En ze wil er nog steeds niet uit :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_169002769
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:12 schreef Sara82 het volgende:

Aloria, och man, wat heb ik me zorgen gemaakt bij de eerste. Elk (gebrek aan) symptoom was reden tot pessimisme. Hoort er misschien ook wel bij? Hoop dat er niets aan de hand is! Wanneer heb je de eerste echo?

1 maart dus dat is al vrij vlot, aankomende week veel werken dus deze week vliegt ook voorbij hoop ik, ik heb gehuild aan de telefoon dat ik niet weer pas moest wachten op de 10 weken echo, gelukkig snapte ze het en mag ik eerder :@
pi_169002847
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:26 schreef tombolafan het volgende:
Kwaaltjes of geen kwaaltjes blijft idd altijd onzekerheid geven :*
Hier is de naam ook besloten trouwens. We hebben ons er bij neergelegd dat we niet het SUPERWAUWYEAH gevoel hadden dat we bij eerste al bij 20 weken ofzo hadden, maar we vinden deze naam wel helemaal prima O+

En ze wil er nog steeds niet uit :D
ben je al weeën opwekkende dingen aan het doen ? :D
pi_169003731
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:39 schreef Aloria het volgende:

[..]

ben je al weeën opwekkende dingen aan het doen ? :D
niet echt nog, volgend weekend missschien, als ze er dan nog niet is :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Licht Ontvlambaar zondag 19 februari 2017 @ 17:15:02 #123
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169005404
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:44 schreef Tweedledee het volgende:
Onze meisjesnaam hebben we al jaren en dat wordt m ook O+ Alleen de tweede naam is er sinds een jaar ofzo bijgekomen en ook die vinden we allebei heel mooi. Ik vind het best jammer dat ik er niet bij ben als hij naar het gemeentehuis gaat om haar aan te geven, lijkt me mooi om trotse verse papa dat te zien doen en haar naam officieel te horen zeggen O+
ik ben gewoon mee geweest ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_169005452
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 16:10 schreef tombolafan het volgende:

[..]

niet echt nog, volgend weekend missschien, als ze er dan nog niet is :7
Welke weeenopwekkende dingen had je in gedachten? Die zeg maar echt werken? ;) Ik begin ook zover te zijn geloof ik...

Wup, hoe is het? Ben jij nog geduldig? (Tenzij bezig...)
  zondag 19 februari 2017 @ 17:19:01 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_169005492
Ik ga iig Chinees eten vanavond. Das normaal een garantie voor mijn ingewanden er uit schijten dus misschien schiet Noud er wel achteraan :7
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')