abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 februari 2017 @ 14:03:24 #51
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168981644
Tja, als je een mening hebt op TV of internet dan ontvang je dreigementen. Zo rollen we tegenwoordig.
pi_168983356
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hoe is het met de broer van Rutte? Of de zus van Pechtold? Of gaan we alleen bij Wilders in de familie kijken als er familieleden kritiek op hem hebben?
De broer van Mark Rutte is dood en van Alexander Pechtold heb ik geen zus kunnen vinden.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_169002510
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ik-zijn-gedachtegoed
Paul Wilders over Geert
met jeugdfoto

Geert spring weer uit zijn vel ( moet ie dat dagelijks doen? therapeutisch verantwoord?)
Wilders zegt Carrédebat af vanwege RTL-interview broer
http://www.volkskrant.nl/(...)view-broer~a4464504/

ahhhh Trump and Geert in oorlog met de pers.... ^O^ smullen

[ Bericht 27% gewijzigd door Bluesdude op 19-02-2017 15:36:18 ]
pi_169006050
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:43 schreef MichaelScott het volgende:
Heb wel een beetje medelijden met hem. Als je zijn twitter-account bekijkt lijkt hij volkomen geobsedeerd door de PVV/Wilders.

https://twitter.com/paul_wilders?lang=nl
Zo inderdaad die man heeft een obsessie. En zo te zien neemt hij ook een loopje met de waarheid. Hij beweert op twitter te zijn benaderd om op de PVV lijst te komen staan voor de Tweede Kamerverkiezingen. Daar geloof ik niets van. Dan vraag ik mij af of er aangiftes bestaan van die zogenaamde bedreigingen.

paul_wilders twitterde op maandag 02-01-2017 om 17:46:23 Nee Geert, voor de honderste keer: ik wil niet op de #pvv #TK2017 lijst.Vraag @jndkgrf @thierrybaudet @LavieJanRoos maar! #wilders reageer retweet
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169006343
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:43 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Zo inderdaad die man heeft een obsessie. En zo te zien neemt hij ook een loopje met de waarheid. Hij beweert op twitter te zijn benaderd om op de PVV lijst te komen staan voor de Tweede Kamerverkiezingen. Daar geloof ik niets van. Dan vraag ik mij af of er aangiftes bestaan van die zogenaamde bedreigingen.

paul_wilders twitterde op maandag 02-01-2017 om 17:46:23 Nee Geert, voor de honderste keer: ik wil niet op de #pvv #TK2017 lijst.Vraag @jndkgrf @thierrybaudet @LavieJanRoos maar! #wilders reageer retweet
Het is ook wel merkwaardig dat zijn woorden door een aantal mensen gelijk voor waarheid worden aangenomen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169023334
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:08 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Weet je wat ik verachtelijk en levensgevaarlijk vind? Het soort mensen dat al het geweld, al de bedreigingen tegen Trump en Wilders negeren en als er 1 keertje een progressief persoon bedreigd wordt verontwaardigd gaan schreeuwen. Honderden berichten heb ik het afgelopen jaar gelezen en videos heb ik gezien waar Trumpsupporters aangevallen worden door progressief tuig. Kiesmannen werden met de dood bedreigd, Trump wordt met de dood bedreigd. Niks daarover hoorde je bij de NPO of van deugende politici maar als 1 keertje Trumpsupporters iets geflikt hebben dan wordt het van de daken af geroepen.
Dat is links.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169023431
Ik ben niet bepaald een aanhanger van de PVV, maar vind het wel erg goedkoop om in de verkiezingstijd interviews met familieleden te plaatsen om de lijsttrekkers in een bepaald licht te zetten.
  maandag 20 februari 2017 @ 13:43:56 #58
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169023503
Geert Wilders voelt zich trouwens vooral bedreigd door zijn broer, want die heeft er wél voor gezorgd dat de GBL een debat afzegt, en al die bedreigingen vanuit andere hoek niet.

Agressieve schreeuwlelijken kan hij namelijk wel aan, maar een inhoudelijk en weloverwogen tegengeluid niet.
pi_169023517
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:39 schreef Bananenpap het volgende:
Ik ben niet bepaald een aanhanger van de PVV, maar vind het wel erg goedkoop om in de verkiezingstijd interviews met familieleden te plaatsen om de lijsttrekkers in een bepaald licht te zetten.
Het is achtergrondinformatie. Paul Wilders kent hem al 50 jaar . Hij kent zijn standpunten en hij kent hem privé .
Het is relevant te weten dat ook privé Geert niet tegen kritiek kan. Het bevestigt het beeld van controlfreak, de dictator van de PVV.
En dat figuur zou wel eens minister-president kunnen worden. Willen we dat soort wel als belangrijkste leider van het land.
pi_169023635
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:43 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Zo inderdaad die man heeft een obsessie. En zo te zien neemt hij ook een loopje met de waarheid. Hij beweert op twitter te zijn benaderd om op de PVV lijst te komen staan voor de Tweede Kamerverkiezingen. Daar geloof ik niets van. Dan vraag ik mij af of er aangiftes bestaan van die zogenaamde bedreigingen.

paul_wilders twitterde op maandag 02-01-2017 om 17:46:23 Nee Geert, voor de honderste keer: ik wil niet op de #pvv #TK2017 lijst.Vraag @jndkgrf @thierrybaudet @LavieJanRoos maar! #wilders reageer retweet
Nou inderdaad de man lijk nogal een ziekelijke obsessie voor zijn broer te hebben.
pi_169023693
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hoe is het met de broer van Rutte? Of de zus van Pechtold?
Die worden ook bedreigd door PVV-ers.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169023783
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het is achtergrondinformatie. Paul Wilders kent hem al 50 jaar . Hij kent zijn standpunten en hij kent hem privé .
Het is relevant te weten dat ook privé Geert niet tegen kritiek kan. Het bevestigt het beeld van controlfreak, de dictator van de PVV.
En dat figuur zou wel eens minister-president kunnen worden. Willen we dat soort wel als belangrijkste leider van het land.
Het gaat er om dat een nieuwsplatform als RTL die neutraal zou moeten zijn, zeker in verkiezingstijden, dit soort exclusieve interviews publiceert. Al helemaal als je ziet hoe personen als Jesse Klaver de hemel in worden geprezen. Er zijn veel mensen makkelijk te beïnvloeden door dit soort nieuwsitems.

Nogmaals; ik ben geen voorstander van Geert Wilders, maar dit zou niet mogen.
  maandag 20 februari 2017 @ 14:23:52 #63
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_169024192
Tamelijk flauw om een verongelijkt familielid van een politicus, te ondervragen over diens verleden en ontstane situatie terwijl je weet dat die niet goed mt elkaar (om)gaan.
Retorisch graven in in de privé omstandigheden die totaal niets van doen heeft met de f(r)actieleider.

Dat journalistieke "onderzoek" relevant noemen is een belediging van eenieder die objectief verslag doet. Pas wanneer Geert met z'n familie/omstandigheden politiek aan de haal gaat, dan mag/kan je (pas) "het" graven in diens verleden goedkeuren.

Het is goedkope propaganda en zelfs karaktermoord. De broer 'van' heeft de pest 'aan' of is het op z'n minst niet eens 'met' . Het voeg totaal niets toe aan de politieke beeld, laat staan op de inhoud. RTL kan (en kon) van mij al de boom in met hun veelal goedkope volksvermaak dat stijf staat van de reclame.

Wilders houdt er absoluut stupide oneliners op na maar grosso modo liggen die niet eens zo heel erg ver van enerzijds SP (denk aan het linkse "zorg" standpunt) , het naar het midden opgeschoven (a)sociaalgezicht van PvdA en anderzijds de wat naar recht(ver)strekkende VVD met de veiligheid/immigratie in gedachten.

Het probleem van de PVV is vooral de populistische ver(tegen)woording die door de rest als politiek incorrect wordt weggezet waarbij geen middel wordt geschuwd dat als verwerpelijk te veroordelen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_169024406
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:02 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het gaat er om dat een nieuwsplatform als RTL die neutraal zou moeten zijn,[/qukote]
Waarom moet RTL neutraal zijn. Die moet niks..... behalve winst maken .

[quote] Al helemaal als je ziet hoe personen als Jesse Klaver de hemel in worden geprezen.
Dat is jouw niet-neutrale visie. Klaver werd overigens dit weekend niet-neutraal belasterd door de Telegraaf.
Paul Wilders vertelt gewoon zijn verhaal. Hij heeft net zoveel recht zijn verhaal te doen als zijn broer , toch ?
Als het van jou afhangt mag geen enkele professionele media hem aan het woord laten.?
Ik wil wel weten wie de nieuwe belangrijkste politieke leider van het land kan worden en of die man ook een betrouwbaar en bindend leider kan zijn. Oa. weet je dit door iemand die hem al 50 jaar kent aan het woord te laten.

En ik vind het relevant te weten hoe het leven van de familie van zo'n haatzaaier bepaald wordt door zijn publiek optreden. Het is zeker terzakedoende nieuws dat de oudere broer meldt dat hij bedreigd word door voor- en tegenstanders van zijn broer. En soms is die bedreiging direct fysiek face-to-face. Hij kreeg ook klappen.
  maandag 20 februari 2017 @ 15:12:56 #65
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_169025084
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is jouw niet-neutrale visie. Klaver werd overigens dit weekend niet-neutraal belasterd door de Telegraaf.
Paul Wilders vertelt gewoon zijn verhaal. Hij heeft net zoveel recht zijn verhaal te doen als zijn broer , toch ?
Als het van jou afhangt mag geen enkele professionele media hem aan het woord laten.?
Ik wil wel weten wie de nieuwe belangrijkste politieke leider van het land kan worden en of die man ook een betrouwbaar en bindend leider kan zijn. Oa. weet je dit door iemand die hem al 50 jaar kent aan het woord te laten.

En ik vind het relevant te weten hoe het leven van de familie van zo'n haatzaaier bepaald wordt door zijn publiek optreden. Het is zeker terzakedoende nieuws dat de oudere broer meldt dat hij bedreigd word door voor- en tegenstanders van zijn broer. En soms is die bedreiging direct fysiek face-to-face. Hij kreeg ook klappen.
Het is duidelijk dat je (kennis omtrent) iemands persoonlijke situatie relevant vindt voor je keuze.

Je gaat echter compleet mank dat Klaver niet-neutraal werd afgetekend. Klaver schermde met z'n (imho zeker niet zo zielige) verleden en is daarbij genadeloos door de mand gevallen.
Het moment waarop is natuurlijk "geen groot toeval" waarvoor hij (Klaver) volledig zelf verantwoordelijk is.

Ik vind het ook relevant te weten of/hoe/waarom iemand strijdbaar is geworden. Wat drijft iemand in z'n strijd. Wanneer blijkt dat dat erg aangedikt of bij elkaar gelogen is, ben je voor mij een mieschazzer. Hou dan beter je bek en maak je eigen strijd.

Media horen zeer terughoudend te zijn om verongelijkte intimi deel te laten nemen aan het informatieproces. Zo ja, dan vooral aangeven waarom die persoon het zo rechtvaardig vindt z'n
ontevredenheid te spuien. Het lijkt mij sowieso duidelijk dat die persoon nimmer een ware "vriend(in)" is geweest. Iemand die nu alles slecht vindt van diegene die hij/zij ooit lief had, is (terecht ?) boos en kan beter in therapie gaan.

Het gas mag van mij wel aan wanneer die leiders zelf "gebruik" van maken van getuigenissen om hun CV mee te helpen oppoetsen. Bij waarheid zal er geen loos woord extra over worden gezegd en bij leugens hebben we een nette ontmaskering.

Ik snap ook niet goed waarom iemand z'n "eigenbeeld" moet oppoetsen op grond van waar hij/zij vandaan komt. Dat je uitlegt hoe en waarom je je (zo) hebt ontwikkeld, kan ik nog mee inkomen mits je daarbij voldoende relativistische nuance weet aan te brengen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_169025684
quote:
12s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:12 schreef Vallon het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat je (kennis omtrent) iemands persoonlijke situatie relevant vindt voor je keuze.
Ik vind het relevant wat voor een persoon de mogelijk nieuwe belangrijkste bestuurder van het land is.
Of hij van plassex of donald duck houdt is niet belangrijk. Als hij gaat scheiden... ook zijn zaak.
Als hij zijn vrouw slaat .... dan zegt het wel iets over zijn persoonlijkheid.
Idem als de man ook in familiesfeer geen tegenspraak duldt.
En of hij wel bereid is te luisteren naar zijn familie die overlast heeft van zijn grote publieke bek.
pi_169026532
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is jouw niet-neutrale visie.
Dat is juist wel mijn neutrale visie. Ik vind de PVV een verschrikkelijke partij, maar wel dat het op eenzelfde manier belicht moet worden door de media als ieder andere partij. Ik heb het nu trouwens over een interview met Paul Wilders, maar er zijn inmiddels als talloze voorbeelden te noemen waarin media als RTL aan het sturen zijn. Dat ze commercieel zijn maakt niet uit, ze zijn een gigantisch bedrijf met enorm veel invloed op Nederland en daar moet op een juiste manier mee worden omgegaan.

quote:
Klaver werd overigens dit weekend niet-neutraal belasterd door de Telegraaf.
Paul Wilders vertelt gewoon zijn verhaal. Hij heeft net zoveel recht zijn verhaal te doen als zijn broer , toch ?
Als het van jou afhangt mag geen enkele professionele media hem aan het woord laten.?
Er zit een verschil in een interview en iemand aan het woord laten.

quote:
Ik wil wel weten wie de nieuwe belangrijkste politieke leider van het land kan worden en of die man ook een betrouwbaar en bindend leider kan zijn. Oa. weet je dit door iemand die hem al 50 jaar kent aan het woord te laten.
En dan vind je dit soort eenzijdige op sensatiebewuste interviews nuttig?

quote:
En ik vind het relevant te weten hoe het leven van de familie van zo'n haatzaaier bepaald wordt door zijn publiek optreden. Het is zeker terzakedoende nieuws dat de oudere broer meldt dat hij bedreigd word door voor- en tegenstanders van zijn broer. En soms is die bedreiging direct fysiek face-to-face. Hij kreeg ook klappen.
Waarom is dat relevant? Vind je het ook relevant om te weten waarom Mark Rutte geen partner heeft? Je stemt toch op een partij vanwege de standpunten en oplossingen? Niet om te weten of de partijleider een brave jongen was of goed overweg kan met zijn broer?
pi_169026747
De Speld is echt heel lekker bezig vandaag.

RTL organiseert broersdebat met Paul Wilders en Ferry Baudet
pi_169026822
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:44 schreef Jigzoz het volgende:
De Speld is echt heel lekker bezig vandaag.

RTL organiseert broersdebat met Paul Wilders en Ferry Baudet
Haha nou dan vind ik dan wel weer grappig..
  maandag 20 februari 2017 @ 20:17:00 #70
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_169031306
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik vind het relevant wat voor een persoon de mogelijk nieuwe belangrijkste bestuurder van het land is.
Of hij van plassex of donald duck houdt is niet belangrijk. Als hij gaat scheiden... ook zijn zaak.
Als hij zijn vrouw slaat .... dan zegt het wel iets over zijn persoonlijkheid.
Idem als de man ook in familiesfeer geen tegenspraak duldt.
En of hij wel bereid is te luisteren naar zijn familie die overlast heeft van zijn grote publieke bek.
En die waardevolle informatie wil/ga je halen bij verongelijkte (voormalige) vrienden of in ongenade geraakte familieleden ?

Het lijkt mij handiger dat personen een passend (en onafhankelijk) assesment krijgen waar dan de karakterkenmerken van openbaar worden gemaakt en dan idd is iemand voorkeur voor "passer la joie de vivre" als levenstijl (voor mij) wel degelijk van belang.
Klinkt ouderwets maar ik ga niet stemmen op iemand die een ander in de bek zeikt of wil afjekkerd worden met een zweep. Dat zijn voor mij (machts)tekenen hoe iemand omgaat met respect jegens zichzelf en/of anderen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_169038314
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:54 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat ik wil zeggen dat ik die krokodillentranen in dit topic lachwekkend vind. Zowat de gehele PVV-fractie wordt met de dood bedreigd. Als iemand dat vermeldt of als er bijvoorbeeld een topic is over het ingooien van ruiten van lokale PVV-politici dan zie je allerlei opmerkingen van "Eigen schuld" tot "Lekker voor hem" en nu zie ik opeens allerlei hartverscheurend medeleven met een broer van Wilders. Heel geloofwaardig. :|W
pi_169038320
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Doodsbedreigingen zijn de dagelijkse realiteit voor mensen die een "niet-deugende" filosofie hebben. Of je nou Geert Wilders heet, Jan Roos heet, Ayaan Hirsi Ali heet, in het beste geval wordt je bedreigd, in het slechtste geval wordt je vermoord zoals Fortuyn en Van Gogh. Ga nou dus niet zielig doen want ik lach je midden in je gezicht uit. Het gevaar van links is 1000 keer erger dan het gevaar van rechts.
Dat je nog tegen al die (zure) trollen praat. Lekker nutteloos. Sommige trollen hier zijn zo zuur dat ze minsten al 4 jaar lang non-stop vertellen hoe 'fout' Wilders wel niet is.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 05:36:10 #73
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169038385
Iemand meldt op Twitter dat hij wordt bedreigd en mensen laten zich al beïnvloeden voor hun uit te oefenen kiesrecht... hoe achterlijk kun je zijn?

Omdat iemand die tegen Wilders het zegt,is het automatisch waar of zo? Is "het stond op Twitter" de opvolger van "het stond op Facebook"?

En sinds wanneer zijn politici verantwoordelijk voor de acties van mensen die hem kennelijk achter zijn politieke ideeën staan? Welke politici zijn ter verantwoording geroepen voor de moord op Fortuyn? Op Van Gogh? Els Borst?
pi_169040793
Wel mooi dat Paul er privé last van heeft dat die de broer is van Geert er daarom massaal de media opzoekt :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:37:36 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169041347
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 05:36 schreef Lunatiek het volgende:
Iemand meldt op Twitter dat hij wordt bedreigd en mensen laten zich al beïnvloeden voor hun uit te oefenen kiesrecht... hoe achterlijk kun je zijn?

Omdat iemand die tegen Wilders het zegt,is het automatisch waar of zo? Is "het stond op Twitter" de opvolger van "het stond op Facebook"?

En sinds wanneer zijn politici verantwoordelijk voor de acties van mensen die hem kennelijk achter zijn politieke ideeën staan? Welke politici zijn ter verantwoording geroepen voor de moord op Fortuyn? Op Van Gogh? Els Borst?
Als aanhanger van welke politieke partij identificeerde Mohammed B zich? Of Bart van U? We kunnen hooguit de ecoterroristen ter verantwoording roepen voor van der Graaf. Ja en de partij voor de dieren of groenlinks ofzo heeft met een van zijn extremistenvriendjes samengewerkt en is daarvoor ook ter verantwoording geroepen.

Overigens vind ik totaal niet dat Wilders ter verantwoording moet worden geroepen voor de bedreigingen van zijn aanhang, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen zich niet met die aanhang wensen te identificeren eñ wel even twee keer nadenkt voor ze pvv'er willen zijn
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')