Officiële update, kwam binnen OTAquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:03 schreef ._HAAK_. het volgende:
Was het een officiele update of een rom? als hij officieel is kan je beter even naar de winkel, je hebt 2 jaar garantie.
Heb ik ook altijd problemen mee. Ik zou gewoon gaan klagen bij de winkel, dan ben je hem alleen wel twee weken kwijt.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:05 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Officiële update, kwam binnen OTA
Hmmm, gekocht bij Mediamarkt, kijken hoe dat gaat...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:07 schreef ._HAAK_. het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd problemen mee. Ik zou gewoon gaan klagen bij de winkel, dan ben je hem alleen wel twee weken kwijt.
Ja, en neequote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:09 schreef -AMG- het volgende:
De appgegevens van playstore al eens gewist? En een reset al geprobeerd?
Ik had problemen bij coolblue, ze sturen terug naar leverancier, dan hoor je twee weken niks. Dan moet je vier keer nabellen en klagen en dan krijg je e een nieuwe. je kan nog even een paar dagen wachten en googlen of er een patch komt als het een bekend probleem is.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:08 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hmmm, gekocht bij Mediamarkt, kijken hoe dat gaat...
Dit heeft geholpen! Wel even alles weer instellen maar hij gaat weer als de brandweer, thanksquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:43 schreef jogy het volgende:
Alles wat je bewaren wil extern opslaan ergens (google drive oid) en probeer dan eens dit (wel engels, sorry )
1.Turn off the device by pressing Power Button
2.Press and hold Volume Up button + Home button, while pressing these buttons press and hold Power button
3.Release all key when you see Android robot or Samsung logo
4.Now you are in Android Recovery Mode
5.Use Volume buttons to select wipe data / factory reset
6.Press Power button to confirm selection
7.Use Volume button to select Yes — delete all user data
8.Press power button to confirm selection
9.Use Volume button to select Reboot system now
10.Press Power key to confirm selection
Hard reset Samsung Galaxy Tab A 10.1 SM-T580 via Settings menu
1.Turn on the device
2.Select Apps
3.Select Settings
4.Select Backup and reset
5.Select Factory data reset
6.Select Reset device or Reset phone
7.Select Erase Everything or Delete All
8.Done!
Warning! Perform a hard reset and factory reset will erase all important data on the device. The data can not be recovered after perform a hard reset. Make sure to backup important data before doing hard reset and factory reset.
Oh tof. Hoef je em ook niet weg te sturen. .quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:14 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dit heeft geholpen! Wel even alles weer instellen maar hij gaat weer als de brandweer, thanks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |