abonnement Unibet Coolblue
pi_168965391
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

Rex Tillerson - Secretary of State
Mike Pompeo - CIA Director
Andrew Puzder - Secretary of Labor
Scott Pruitt - EPA Administrator
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Betsy DeVos - Secretary of Education
Stephen Bannon - Chief Strategist
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Reince Priebus - Chief of Staff
Jeff Sessions - Attorney General

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump

Hoogtepunten tot nu toe:
Timeline of the presidency of Donald Trump
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 Februari: Senior Advisor Stephen Miller spreekt namens Trump in verschillende tv-programma's over de "ban" en wat The White House daarmee van plan is na de laatste nederlaag in de rechtszaal.

13 Februari: Trudeau op staatsbezoek in de VS. Hij weerstaat de intimidatie-handdruk van Trump. Verder ontvangen Trump en Ivanka Amerikaanse en Canadese zakenvrouwen. Tenslotte tot op heden alleen redelijk nette tweets (zou die telefoon dan toch?).

14 Februari: Flynn had te vroeg en teveel met Rusland gesproken en en had daarom besloten dat het beter zou zijn als hij eieren voor zijn geld zou kiezen.

15 Februari: Trump heeft iets te lang op rechtse sites rondgehangen gisteravond en begint zijn dag met een rondje beschuldigingen aan Clinton, Obama, de pers en de veiligheidsdiensten.

17 Februari: Media bericht dat Trump 100.000 National Guards wil inzetten tegen illegalen, wat onmiddellijk ontkent werd door Sean Spicer. Meer fake news dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door tochnietweer op 17-02-2017 18:14:25 ]
pi_168965412
FAKE NEWS
AP twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 16:23:26 Memo obtained by AP shows Trump considering mobilizing the National Guard to round up unauthorized immigrants. https://t.co/DGaVQ60tmd reageer retweet
PressSec twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 16:43:09 This is not true. DHS also confirms it is 100% false https://t.co/MFIJci7XaU reageer retweet
  vrijdag 17 februari 2017 @ 18:10:10 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168965417
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:53 schreef SureD1 het volgende:
MSNBC meldt nu dat Flynn tegen de FBI gelogen heeft en daarnee een misdrijf heeft gepleegd...
Was al even bekend .. 3 a 4 uur voor dit bericht POL / [AMV] President Trump - Media-oorlog van FBI en CIA tegen Trump #265 :P
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 18:10:58 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168965431
Bij een atoomoorlog gaat het bigly fout. Dat is verontrustend.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168965441
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:26 schreef Puddington het volgende:

[..]

Daarom vraag ik me ook af of het juridisch wel te verantwoorden is.

[..]

Dan moet er dus sprake zijn van een noodtoestand. Ik betwijfel of dat met illegale migratie het geval is.
Als je de NG wil inzetten voor militaire taken. Wat hier niet het geval is.
Blijkt trouwens in 2011 al gebruikt geweest:

2011: "The 1,200 National Guard troops have helped Border Patrol agents apprehend 25,514 illegal immigrants..."
https://www.washingtonpos(...)m_term=.f9eb85940e3d

[ Bericht 15% gewijzigd door crystal_meth op 17-02-2017 18:22:11 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 17 februari 2017 @ 18:13:32 #6
192592 SureD1
------------------------------
pi_168965469
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Was al even bekend .. 3 a 4 uur voor dit bericht POL / [AMV] President Trump - Media-oorlog van FBI en CIA tegen Trump #265 :P
Sorry... Echt leven gehad vandaag :)
  Redactie Games vrijdag 17 februari 2017 @ 18:24:59 #7
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168965635
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Four states that border on Mexico are included in the proposal — California, Arizona, New Mexico and Texas — but it also encompasses seven states contiguous to those four — Oregon, Nevada, Utah, Colorado, Oklahoma, Arkansas and Louisiana.

Uit: https://apnews.com/550811(...)witter&utm_medium=AP
Oregon, Nevada en Colorado gaan sowieso ook niet meewerken.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 18:51:07 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168966057
Begrijpt iemand eigenlijk waarom precies Trump die persconferentie organiseerde? Ik kan het me niet voorstellen dat zijn team het een goed idee vond.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 17 februari 2017 @ 18:55:56 #9
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_168966143
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:51 schreef Ulx het volgende:
Begrijpt iemand eigenlijk waarom precies Trump die persconferentie organiseerde? Ik kan het me niet voorstellen dat zijn team het een goed idee vond.
Ik denk dat men daar gewoon dik tevreden is. Op FOX News vonden ze het ook een prima persconferentie.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 18:59:18 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168966207
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:55 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk dat men daar gewoon dik tevreden is. Op FOX News vonden ze het ook een prima persconferentie.
Allrighty then.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168966209
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:51 schreef Ulx het volgende:
Begrijpt iemand eigenlijk waarom precies Trump die persconferentie organiseerde? Ik kan het me niet voorstellen dat zijn team het een goed idee vond.
Om Acosta voor te stellen als zijn nieuwe kandidaat voor Labor Secretary. Ja, echt, daar was het voor bedoeld.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168966233
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:55 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat men daar gewoon dik tevreden is. Op FOX News vonden ze het ook een prima persconferentie.
Dat is wel heel selectief lezen op fox. Alleen Sean Hannity probeert dat.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168966247
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:55 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk dat men daar gewoon dik tevreden is. Op FOX News vonden ze het ook een prima persconferentie.
John Cassidy vatte het aardig samen aan het eind van dit stukje:

http://www.newyorker.com/(...)mbid=social_facebook
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 19:01:30 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168966262
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:59 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Om Acosta voor te stellen als zijn nieuwe kandidaat voor Labor Secretary. Ja, echt, daar was het voor bedoeld.
O, dan ging hij wel een beetje off-topic.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 17 februari 2017 @ 19:11:29 #15
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_168966467
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 19:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat is wel heel selectief lezen op fox. Alleen Sean Hannity probeert dat.
Nee hoor, ik heb vandaag zowel Bill O'Reilly als Chris Wallace horen zeggen op FOX dat ze het een prima persconferentie vonden. Wallace heb ik toch nog wel redelijk hoog zitten, dus zijn mening verbaasde me nog behoorlijk.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_168966526
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:53 schreef SureD1 het volgende:
MSNBC meldt nu dat Flynn tegen de FBI gelogen heeft en daarnee een misdrijf heeft gepleegd...
MSNBC flogging a dead horse...

CNN meldde reeds de beslissing van de FBI:
"barring new information, they weren't going to charge him. In their conversations with him he had been forthcoming, he didn't try to hide the truth. If he forgot some details of things, he was not intentionally misleading"
http://edition.cnn.com/20(...)-campaign/index.html

Flynn ontkende dat hij de sancties besproken had. Op de tapes spreekt hij over de uitzetting van 35 Russische diplomaten. Dat Flynn bij het woord sancties iets anders in gedachten had dan die uitwijzingen is niet zo vreemd. Onder sancties versta je normaal gezien maatregelen die effect hebben tot ze weer opgeheven worden. Dat is bij uitzettingen niet het geval, je hebt geen standing order nodig om hen buiten te houden omdat diplomatieke staff altijd moet goedgekeurd worden door het gastland. Genoeg voorbeelden van uitzettingen waar het woord sancties niet valt.

Als je de aankondiging van Obama leest:
quote:
I have issued an executive order that provides additional authority for responding to certain cyber activity that seeks to interfere with or undermine our election processes and institutions, or those of our allies or partners,” Obama said in the statement, released while he was vacationing with his family in Hawaii.

“Using this new authority, I have sanctioned nine entities and individuals: the GRU and the FSB, two Russian intelligence services; four individual officers of the GRU; and three companies that provided material support to the GRU’s cyber operations.

“In addition, the secretary of the treasury is designating two Russian individuals for using cyber-enabled means to cause misappropriation of funds and personal identifying information.” He also announced the closure of two Russian compounds in the US.
De amended Executive Order over de sancties vermeldt enkel de 5 entities en 4 personen, niet de 35 diplomaten:
https://www.treasury.gov/(...)/Pages/20161229.aspx
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168966591
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:51 schreef Ulx het volgende:
Begrijpt iemand eigenlijk waarom precies Trump die persconferentie organiseerde? Ik kan het me niet voorstellen dat zijn team het een goed idee vond.
Wat ik las was dat ie die ochtend z'n staff begroette met: let's have a press conference"..
Denk dat ze weinig konden inbrengen...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168966593
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 19:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb vandaag zowel Bill O'Reilly als Chris Wallace horen zeggen op FOX dat ze het een prima persconferentie vonden. Wallace heb ik toch nog wel redelijk hoog zitten, dus zijn mening verbaasde me nog behoorlijk.
Je verwacht toch niet dat ze nu ineens Trump gaan affikken? Maar de kritische noten waren echt wel zichtbaar.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168966608
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:59 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Om Acosta voor te stellen als zijn nieuwe kandidaat voor Labor Secretary. Ja, echt, daar was het voor bedoeld.
Nee, die was voor de volgende dag gepland, dit was een impromptu persconferentie.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 19:18:54 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168966614
Maar goed, er zijn dus mensen die deze persconferentie zagen en dan riepen:"Kijk, met die man kan ik mij identificeren! Hij is een leider die ik volg!"
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168966625
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 19:18 schreef Ulx het volgende:
Maar goed, er zijn dus mensen die deze persconferentie zagen en dan riepen:"Kijk, met die man kan ik mij identificeren! Hij is een leider die ik volg!"
:D Ik krijg al de bibbers als die het woord nuclear in zijn mond neemt.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168966919
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 19:18 schreef Ulx het volgende:
Maar goed, er zijn dus mensen die deze persconferentie zagen en dan riepen:"Kijk, met die man kan ik mij identificeren! Hij is een leider die ik volg!"
Er waren ook altijd legio mensen die naar Rush Limbaugh luisterden en dachten 'Deze man heeft gelijk!', dus zo verrassend mag dit niet zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 17 februari 2017 @ 19:33:54 #23
192592 SureD1
------------------------------
pi_168966931
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:51 schreef Ulx het volgende:
Begrijpt iemand eigenlijk waarom precies Trump die persconferentie organiseerde? Ik kan het me niet voorstellen dat zijn team het een goed idee vond.
Misschien om het nieuws over connecties met Rusland weer naar de achtergrond te drukken? Het gaat nu bijna alleen nog over de bizarre schertsvertoning van gisteravond. Zo deed 'ie het tijdens de campagne ook.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 19:40:49 #25
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_168967090
quote:




Zou Trump al begrijpen dat de meeste "manufacturing jobs" verloren gaan door automatisering en niet zozeer door China? Het is een lange trend die zich door zal blijven zetten. NIet alleen Trump trouwens, Obama, Bush en zelfs Clinton in de 90's hadden het over "creating manufacturing jobs".
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 19:46:36 #26
192592 SureD1
------------------------------
pi_168967243
Als hij nog lang president blijft gaan we Castro en Khadaffi achtige speeches zien... gewoon vier uur aan een stuk doorlullen.. :D
pi_168967445
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 19:40 schreef monkyyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zou Trump al begrijpen dat de meeste "manufacturing jobs" verloren gaan door automatisering en niet zozeer door China? Het is een lange trend die zich door zal blijven zetten. NIet alleen Trump trouwens, Obama, Bush en zelfs Clinton in de 90's hadden het over "creating manufacturing jobs".
Zou ie wel begrijpen dat ie bij Boeing nou precies op de verkeerde plaats speeched, als er nou één bedrijf in de USA is die significant exporteert.....

Als het China first wordt, moeten ze de helft van de fabrieken in de USA verplaatsen naar China om nog vliegtuigen te mogen verkopen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 19:56:24 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168967462
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 19:33 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Misschien om het nieuws over connecties met Rusland weer naar de achtergrond te drukken? Het gaat nu bijna alleen nog over de bizarre schertsvertoning van gisteravond. Zo deed 'ie het tijdens de campagne ook.
Dan maakt hij een denkfout. Hij niet meer op campagne. Het draait allemaal om hem. En de pers zal hun werk doen
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168967742
Die persconferenties van hem :D :') wat een grap die vent.
pi_168967811
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 19:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan maakt hij een denkfout. Hij niet meer op campagne. Het draait allemaal om hem. En de pers zal hun werk doen
Trump en denkfouten, je verwacht het niet :P
pi_168968031
Ik vind het wel een beetje eng dat hij de launch codes heeft.
pi_168968058
Staan die raketten alleen op het buitenland gericht of kun je ook het kantoor van CNN beschieten?
standaarddrinker
pi_168968220
nytimes twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 19:21:25 Breaking News: An opponent of the EPA will now run it. Scott Pruitt was confirmed despite Democrats' protests. https://t.co/Cc5H7F4oPz reageer retweet
Trump keeps winning 8-)

Alleen al door zijn aanwezigheid lost Trump het probleem van illegalen migratie op.

NBCNightlyNews twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 17:12:41 WATCH: CBC reporter finds a Somali refugee fleeing the US into Canada: "America is problem now."... https://t.co/QNu0jj86XS reageer retweet
pi_168968517
Op een gegeven moment gaan we dit gewoon allemaal normaal vinden, apart vooruitzicht :')
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:40:17 #35
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_168968602
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 20:17 schreef Stefanovich het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng dat hij de launch codes heeft.
Hoe zou dat gaan?

The nuclear bomb? Does that bother you? I just want you to think bigly Pence, for Christ sakes.

You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_168969525
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 19:19 schreef truthortruth het volgende:

[..]

:D Ik krijg al de bibbers als die het woord nuclear in zijn mond neemt.
Hij krijgt het er dan ook amper goed uit. Nukeleyear. :')
pi_168969592
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168969725
"You know what uranium is, right? It's a thing called nuclear weapons and other things. Like lots of things are done with uranium, including some bad things"

Wat een schertsfiguur is het toch.
pi_168969750
The Donald heeft een nieuwe 404 error op zijn site

https://action.donaldjtrump.com/assasa/



Internet trolls rule the world _O_
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:14:31 #40
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168969985
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:08 schreef Tem het volgende:
"You know what uranium is, right? It's a thing called nuclear weapons and other things. Like lots of things are done with uranium, including some bad things"

Wat een schertsfiguur is het toch.
Hij weet alles van de nookular van zijn oom zoals hij in 1 zin wist uit te leggen:

“Look, having nuclear—my uncle was a great professor and scientist and engineer, Dr. John Trump at MIT; good genes, very good genes, OK, very smart, the Wharton School of Finance, very good, very smart —you know, if you’re a conservative Republican, if I were a liberal, if, like, OK, if I ran as a liberal Democrat, they would say I’m one of the smartest people anywhere in the world—it’s true!—but when you’re a conservative Republican they try—oh, do they do a number—that’s why I always start off: Went to Wharton, was a good student, went there, went there, did this, built a fortune—you know I have to give my like credentials all the time, because we’re a little disadvantaged—but you look at the nuclear deal, the thing that really bothers me—it would have been so easy, and it’s not as important as these lives are (nuclear is powerful; my uncle explained that to me many, many years ago, the power and that was 35 years ago; he would explain the power of what’s going to happen and he was right—who would have thought?), but when you look at what’s going on with the four prisoners—now it used to be three, now it’s four—but when it was three and even now, I would have said it’s all in the messenger; fellas, and it is fellas because, you know, they don’t, they haven’t figured that the women are smarter right now than the men, so, you know, it’s gonna take them about another 150 years—but the Persians are great negotiators, the Iranians are great negotiators, so, and they, they just killed, they just killed us.”

Géén kloon van tvlxd!
pi_168970130
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:14 schreef Montov het volgende:

[..]

Hij weet alles van de nookular van zijn oom zoals hij in 1 zin wist uit te leggen:

“Look, having nuclear—my uncle was a great professor and scientist and engineer, Dr. John Trump at MIT; good genes, very good genes, OK, very smart, the Wharton School of Finance, very good, very smart —you know, if you’re a conservative Republican, if I were a liberal, if, like, OK, if I ran as a liberal Democrat, they would say I’m one of the smartest people anywhere in the world—it’s true!—but when you’re a conservative Republican they try—oh, do they do a number—that’s why I always start off: Went to Wharton, was a good student, went there, went there, did this, built a fortune—you know I have to give my like credentials all the time, because we’re a little disadvantaged—but you look at the nuclear deal, the thing that really bothers me—it would have been so easy, and it’s not as important as these lives are (nuclear is powerful; my uncle explained that to me many, many years ago, the power and that was 35 years ago; he would explain the power of what’s going to happen and he was right—who would have thought?), but when you look at what’s going on with the four prisoners—now it used to be three, now it’s four—but when it was three and even now, I would have said it’s all in the messenger; fellas, and it is fellas because, you know, they don’t, they haven’t figured that the women are smarter right now than the men, so, you know, it’s gonna take them about another 150 years—but the Persians are great negotiators, the Iranians are great negotiators, so, and they, they just killed, they just killed us.”

pi_168970609
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:14 schreef Montov het volgende:

[..]

Hij weet alles van de nookular van zijn oom zoals hij in 1 zin wist uit te leggen:

“Look, having nuclear—my uncle was a great professor and scientist and engineer, Dr. John Trump at MIT; good genes, very good genes, OK, very smart, the Wharton School of Finance, very good, very smart —you know, if you’re a conservative Republican, if I were a liberal, if, like, OK, if I ran as a liberal Democrat, they would say I’m one of the smartest people anywhere in the world—it’s true!—but when you’re a conservative Republican they try—oh, do they do a number—that’s why I always start off: Went to Wharton, was a good student, went there, went there, did this, built a fortune—you know I have to give my like credentials all the time, because we’re a little disadvantaged—but you look at the nuclear deal, the thing that really bothers me—it would have been so easy, and it’s not as important as these lives are (nuclear is powerful; my uncle explained that to me many, many years ago, the power and that was 35 years ago; he would explain the power of what’s going to happen and he was right—who would have thought?), but when you look at what’s going on with the four prisoners—now it used to be three, now it’s four—but when it was three and even now, I would have said it’s all in the messenger; fellas, and it is fellas because, you know, they don’t, they haven’t figured that the women are smarter right now than the men, so, you know, it’s gonna take them about another 150 years—but the Persians are great negotiators, the Iranians are great negotiators, so, and they, they just killed, they just killed us.”

Waar heeft 'ie het hier over. Ja, zijn oom, maar wat is zijn punt?
in a crowd you lose humanity
pi_168970792
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:08 schreef Tem het volgende:
"You know what uranium is, right? It's a thing called nuclear weapons and other things. Like lots of things are done with uranium, including some bad things"

Wat een schertsfiguur is het toch.
Het enige dat niet grappig is aan zijn presidentschap is dat hij daadwerkelijk de nucleaire codes heeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:35:04 #44
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_168970849
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het enige dat niet grappig is aan zijn presidentschap is dat hij daadwerkelijk de nucleaire codes heeft.
Mja, misschien denkt hij dat hij de codes heeft, maar hebben ze hebben eigenlijk een half ingevulde sudoku gegeven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:36:13 #45
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168970891
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waar heeft 'ie het hier over. Ja, zijn oom, maar wat is zijn punt?
Hij probeert 6 punten te maken vanuit een slachtofferrol dat conservatieven nooit serieus worden genomen qua intelligentie en dat de kerndeal met Iran slecht is gezien de situatie van Amerikaanse gevangenen in Iran. En hij is slim vanwege de genen in zijn familie en Iraniërs zijn niet geëmancipeerd.
Géén kloon van tvlxd!
pi_168970898
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 20:40 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Hoe zou dat gaan?

The nuclear bomb? Does that bother you? I just want you to think bigly Pence, for Christ sakes.

Lol, hij wil de dijken doorbreken, maar als ie hoort dat 200.000 mensen zouden verdrinken dan verkiest hij een atoombom te gooien. 200000 was te weinig?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168970944
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waar heeft 'ie het hier over. Ja, zijn oom, maar wat is zijn punt?

pi_168971208
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:36 schreef Montov het volgende:

[..]

Hij probeert 6 punten te maken vanuit een slachtofferrol dat conservatieven nooit serieus worden genomen qua intelligentie en dat de kerndeal met Iran slecht is gezien de situatie van Amerikaanse gevangenen in Iran. En hij is slim vanwege de genen in zijn familie en Iraniërs zijn niet geëmancipeerd.
Er is echt geen touw aan vast te knopen.
in a crowd you lose humanity
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:47:27 #49
192592 SureD1
------------------------------
pi_168971368
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:37 schreef Nintex het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een grafische weergave van Trump's gedachtengang tijdens zijn presser gisteren begrijp ik?
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:47:35 #50
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168971378
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waar heeft 'ie het hier over. Ja, zijn oom, maar wat is zijn punt?
Wat een gebazel :{
Vķķr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168971570
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:47 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dit is een grafische weergave van Trump's gedachtengang tijdens zijn presser gisteren begrijp ik?
Theorie is dat zijn oom de Tesla notes heeft bekeken en Trump een time traveler is. Vandaar dat zijn tegenstanders geen grip op hem krijgen en er bliksem insloeg in Trump Tower de nacht van super tuesday.

pi_168971668
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wat een gebazel :{
Nou hebben politici wel vaker veel woorden nodig om niets te zeggen, maar meestal is het nog wel een coherent verhaal. Dat is bij Trump eigenlijk nooit het geval. Hij springt van de hak op de tak. Praat 5 minuten en aan het einde denk je "waar heeft 'ie het over?
in a crowd you lose humanity
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:59:53 #53
192592 SureD1
------------------------------
pi_168971810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:53 schreef Nintex het volgende:

[..]

Theorie is dat zijn oom de Tesla notes heeft bekeken en Trump een time traveler is. Vandaar dat zijn tegenstanders geen grip op hem krijgen en er bliksem insloeg in Trump Tower de nacht van super tuesday.

Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen...
  vrijdag 17 februari 2017 @ 22:04:13 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168971963
Gisteren (ingelaste) persco, vandaag een weekly adress en morgen een rally. Wordt die man nou nooit moe van zichzelf en zijn gezwets?

Ok, retorische vraag...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168972012
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gisteren (ingelaste) persco, vandaag een weekly adress en morgen een rally. Wordt die man nou noiit moe van zichzelf en zijn gezwets?

Ok, retorische vraag...
Hij is blijkbaar niet blij met hoe Spicer dat deed en laat Spicey even zien hoe je het volk toespreekt. :7
  vrijdag 17 februari 2017 @ 22:06:01 #56
192592 SureD1
------------------------------
pi_168972040
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gisteren (ingelaste) persco, vandaag een weekly adress en morgen een rally. Wordt die man nou noiit moe van zichzelf en zijn gezwets?

Ok, retorische vraag...
Ik kop hem toch in: nee nooit :D

Hij had vandaag ook nog een nutteloze rant bij Boeing
  vrijdag 17 februari 2017 @ 22:06:29 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168972054
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 17 februari 2017 @ 22:07:37 #58
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168972107
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:05 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij is blijkbaar niet blij met hoe Spicer dat deed en laat Spicey even zien hoe je het volk toespreekt. :7
Het slechte voorbeeld dan toch..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 17 februari 2017 @ 22:08:55 #59
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168972178
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:06 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik kop hem toch in: nee nooit :D

Hij had vandaag ook nog een nutteloze rant bij Boeing
Ik heb beide gemist (Boeing en weekly adress).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168972808
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:06 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik kop hem toch in: nee nooit :D

Hij had vandaag ook nog een nutteloze rant bij Boeing
Daar heb ik vooral tijdens die 3,5 minuten dat een ander sprak en hij er naast stond verbijsterd naar hem zitten kijken: een soort pop die een beetje naar links en naar rechts draaide met hangende handen, alsof het een marionet was die neergehangen en vergeten was.
pi_168972894
Biograaf Donald Trump: 'Hij zal steeds onvoorspelbaarder worden'

quote:
Het Witte Huis glijdt af naar chaos na het vertrek van de nationale veiligheidsadviseur Michael Flynn. Donald Trumps contacten met de Russen tijdens de campagne zouden hem wel eens fataal kunnen worden. Biograaf David C. Johnston is niet verbaasd. ‘Donald is een dertienjarige jongen in het lichaam van een man van zeventig.’

David C. Johnston (68) volgt de ontwikkelingen rond Donald Trumps presidentschap met een mengeling van verbijstering, zorg en leedvermaak. Hij kent Donald Trump als geen ander, volgt hem vanaf de jaren tachtig, at met hem (‘Donald eet zijn steak altijd well done) en raakte regelmatig met hem in conflict. Vorig jaar nog voerden ze een uitvoerig telefoongesprek met elkaar. Johnston voorspelde Trumps opkomst, maar voorziet ook een snelle neergang. Want: ‘Donald weet nergens wat van af!’

Johnston was jarenlang een onderzoeksjournalist voor de New York Times en de Los Angeles Times. In 2001 won hij de Pulitzer Prize. Hij volgde Donald Trump vanaf de jaren tachtig, toen hij bouwde aan een casino-imperium in Atlantic City. Zijn onlangs in het Nederlands vertaalde boek The Making of Donald Trump is een absolute aanrader voor wie deze dagen de krankzinnige ontwikkelingen in het Witte Huis op de voet volgt.

Johnston – type grote beer, grote baard, sweatshirt –, sprak in zijn huis aan de Oostkust via Skype. We praten over Trumps maffiacontacten, over zijn puberteit en zijn vaste overtuiging dat hij genetisch superieur is aan andere mensen. Maar het gesprek begint – vanzelfsprekend – over de spectaculaire aftocht van generaal Michael Flynn als nationaal veiligheidsadviseur. ‘Wat ik het meest ongelofelijk vind,’ zegt Johnston, ‘is dat Trump al weken wist dat Flynn was gecompromitteerd door zijn gesprekken met de Russen. En dat hij niet heeft ingegrepen. Van de andere kant verbaast het me niet: Trump heeft geen enkel respect voor de grondwet, en voor de wetgeving van dit land. Er zal nog veel meer komen.’

..........
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 17 februari 2017 @ 22:38:15 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168973182
Owh, wow. We hadden het hier gisteren al over, maar Fox (!) heeft dit gewoon gemeld https://mobile.twitter.com/FoxNews/status/832621183719841797
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 17 februari 2017 @ 22:39:28 #64
192592 SureD1
------------------------------
pi_168973217
quote:
Geruststellend stuk... not, nondedju zeg... ik ga me maar eens inlezen over preppen en zo :N
  vrijdag 17 februari 2017 @ 22:43:58 #65
192592 SureD1
------------------------------
pi_168973369
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, wow. We hadden het hier gisteren al over, maar Fox (!) heeft dit gewoon gemeld https://mobile.twitter.com/FoxNews/status/832621183719841797
Ben benieuwd of Fox deze langzame koerswijziging doorzet... Allrighty then...
pi_168973414
Dit is toch nu al niet echt houdbaar meer? Echt met verbazing zitten kijken naar dat optreden.

Wel mooi hoe hij helemaal af wordt gemaakt over dat optreden in de late shows.

pi_168973739
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:39 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Geruststellend stuk... not, nondedju zeg... ik ga me maar eens inlezen over preppen en zo :N
Het meest onvoorstelbare vind ik nog dat er hele hordes zijn die zijn verbale diarree als zoete koek slikken. :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168973827
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, wow. We hadden het hier gisteren al over, maar Fox (!) heeft dit gewoon gemeld https://mobile.twitter.com/FoxNews/status/832621183719841797
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het meest onvoorstelbare vind ik nog dat er hele hordes zijn die zijn verbale diarree als zoete koek slikken. :')
Dat zie met verbazing als je de reacties onder dat Fox News leest, men gelooft het niet, want zij staan vierkant achter hun POTUS.
pi_168973891
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:59 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

[..]

Dat zie met verbazing als je de reacties onder dat Fox News leest, men gelooft het niet, want zij staan vierkant achter hun POTUS.
Maar je hoeft het nieuws ook niet te geloven om te zien dat Trump alleen onzin uitkraamt. Daarvoor hoefde je alleen maar de persconferentie te kijken.
in a crowd you lose humanity
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:07:35 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168974040
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:02 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar je hoeft het nieuws ook niet te geloven om te zien dat Trump alleen onzin uitkraamt. Daarvoor hoefde je alleen maar de persconferentie te kijken.
Dat zou je zeggen ja.
Maar nee hoor.. Uhuh :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168974076
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 22:48:22 The FAKE NEWS media (failing @nytimes, @NBCNews, @ABC, @CBS, @CNN) is not my enemy, it is the enemy of the American People! reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168974125
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zou je zeggen ja.
Maar nee hoor.. Uhuh :N
Wat mij betreft diskwalificeert hij zichzelf al volledig met de vraag over zijn overwinning. Hij beweert de grootste verkiezingsoverwinning sinds Reagan gehaald te hebben, maar als de CNN-reporter hem eerst wijst op Obama, dan gaat het alleen over de republikeinen, wordt hij vervolgens op Bush gewezen, dan wijst hij naar de info die hij gekregen had.
Je bent GVD de president, als bij je zoiets al niet de correcte info hebt, wanneer heb je die dan wel? Het is echt iets wat je in 2 seconden kunt googlen.
in a crowd you lose humanity
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:12:36 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168974148
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:08 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 22:48:22 The FAKE NEWS media (failing @nytimes, @NBCNews, @ABC, @CBS, @CNN) is not my enemy, it is the enemy of the American People! reageer retweet
Owh my :|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168974172
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:08 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 22:48:22 The FAKE NEWS media (failing @nytimes, @NBCNews, @ABC, @CBS, @CNN) is not my enemy, it is the enemy of the American People! reageer retweet
Hij vergeet WaPo. :o
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168974179
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh my :|W
Dit is dan weer helemaal niet verbazend. Dat is de reactie van Trump op elke negatief bericht over hem. Die man heeft echt 0 zelfreflectie.
in a crowd you lose humanity
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:14:40 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168974197
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat mij betreft diskwalificeert hij zichzelf al volledig met de vraag over zijn overwinning. Hij beweert de grootste verkiezingsoverwinning sinds Reagan gehaald te hebben, maar als de CNN-reporter hem eerst wijst op Obama, dan gaat het alleen over de republikeinen, wordt hij vervolgens op Bush gewezen, dan wijst hij naar de info die hij gekregen had.
Je bent GVD de president, als bij je zoiets al niet de correcte info hebt, wanneer heb je die dan wel? Het is echt iets wat je in 2 seconden kunt googlen.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:15:29 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168974221
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:13 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dit is dan weer helemaal niet verbazend. Dat is de reactie van Trump op elke negatief bericht over hem. Die man heeft echt 0 zelfreflectie.
Het verbaast me ook niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168974328
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:13 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Hij vergeet WaPo. :o
Daar zijn ze bij de WaPo vast niet blij mee :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168974333
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:08 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 22:48:22 The FAKE NEWS media (failing @nytimes, @NBCNews, @ABC, @CBS, @CNN) is not my enemy, it is the enemy of the American People! reageer retweet
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:20:46 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168974345
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168974349
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:02 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar je hoeft het nieuws ook niet te geloven om te zien dat Trump alleen onzin uitkraamt. Daarvoor hoefde je alleen maar de persconferentie te kijken.
Dat is nou juist het bizarre, het is net of die mensen die reageren iets anders zien dan wij, alsof ze door een vertekenende bril kijken. Ze zien echt iets heel anders dan de meesten hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168974366
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te overtuigen hoor ;)
Nee, dat weet ik.

Ik begrijp nog best dat zijn fans twijfelen aan polls en de media van bias beschuldigen.
Maar als Trump vervolgens zelf overduiidelijk fake-facts naar voren bremgt, dat vervolgens afdoet "mja, dat is wat ik hoorde", dan mag je toch wel even gaan nadenken of die man wel voldoende hersencellen heeft om president te zijn.
in a crowd you lose humanity
pi_168974392
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:20 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Dat is nou juist het bizarre, het is net of die mensen die reageren iets anders zien dan wij, alsof ze door een vertekenende bril kijken. Ze zien echt iets heel anders dan de meesten hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, in NWS zitten ook wel een paar users die een ander beeld van de werkelijkheid hebben dan ik.
Vergelijkbaar met degene die je aanhaalt.
in a crowd you lose humanity
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:24:41 #84
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168974457
LOL https://mobile.twitter.co(...)s/832709142317903874
Hoewel niet helemaal waar (Marla Maples)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168974466
quote:
ABC en CBS zijn er dus later aan toegevoegd. Dan zal WaPo nog wel komen vermoed ik :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:26:59 #86
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168974531
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik.

Ik begrijp nog best dat zijn fans twijfelen aan polls en de media van bias beschuldigen.
Maar als Trump vervolgens zelf overduiidelijk fake-facts naar voren bremgt, dat vervolgens afdoet "mja, dat is wat ik hoorde", dan mag je toch wel even gaan nadenken of die man wel voldoende hersencellen heeft om president te zijn.
Not gonna happen (bij de die hards). Je komt ook in NWS, dus ik hoef het fenomeen niet uit te leggen lijkt me ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168974575
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:20 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Dat is nou juist het bizarre, het is net of die mensen die reageren iets anders zien dan wij, alsof ze door een vertekenende bril kijken. Ze zien echt iets heel anders dan de meesten hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zien niets anders maar kunnen zich beter met hem identificeren. Het is eenvoudige/ begrijpelijke taal en wat hij zegt doet er helemaal niet meer toe want ze zijn ervan overtuigd dat hij het beste met ze voor heeft.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:28:50 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168974583
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

ABC en CBS zijn er dus later aan toegevoegd. Dan zal WaPo nog wel komen vermoed ik :+
Past niet meer... SICK! is ook al gesneuveld :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:29:29 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168974595
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ze zien niets anders maar kunnen zich beter met hem identificeren. Het is eenvoudige/ begrijpelijke taal en wat hij zegt doet er helemaal niet meer toe want ze zijn ervan overtuigd dat hij het beste met ze voor heeft.
Het is wartaal (& leugens), al begrijp ik waar je op doelt..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168974603
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Past niet meer... SICK! is ook al gesneuveld :P
Logisch! Stom van mij :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:34:01 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168974698
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Logisch! Stom van mij :P
Ook wel mooi: https://mobile.twitter.com/benjhaisch/status/832709309003821057
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:40:40 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168974838
Oei, ik zie op Twitter inmiddels vergelijkingen komen tussen Fake News! & "lugenpresse"
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168974852
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Naja, in NWS zitten ook wel een paar users die een ander beeld van de werkelijkheid hebben dan ik.
Vergelijkbaar met degene die je aanhaalt.
Ben even bij NWS gaan kijken en hier NWS / Medewerkers Witte Huis: Trump is gek doorheen gescrold, en je hebt gelijk, ik dacht dat alleen bij Klaagbakers draadjes los zaten, maar hier zijn ook heel wat oogkleppen en toverbrillen te vinden.
pi_168974865
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oei, ik zie op Twitter inmiddels vergelijkingen komen tussen Fake News! & "lugenpresse"
Dat doet de Alt Right al een tijdje, ze hebben niet de hersencellen om de ironie van die woordkeuze te zien maar goed, neo nazi's en intelligentie gaat meestal niet echt samen.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:43:31 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168974900
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:45:09 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168974925
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:41 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Dat doet de Alt Right al een tijdje, ze hebben niet de hersencellen om de ironie van die woordkeuze te zien maar goed, neo nazi's en intelligentie gaat meestal niet echt samen.
Dit was geen alt righter. Dit was iemand die serieus de overeenkomst zag/meende te zien.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168975022
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dit was geen alt righter. Dit was iemand die serieus de overeenkomst zag/meende te zien.
Tja, mensen die de PVV steunen zeggen ook constant dat ze niet rechts zijn, sommige mensen zijn zich maar matig bewust van hun eigen positie, denk ik weleens.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168975025
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oei, ik zie op Twitter inmiddels vergelijkingen komen tussen Fake News! & "lugenpresse"
Het is dan ook een beproefd middel om het volk achter je te krijgen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 17 februari 2017 @ 23:50:39 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168975041
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:49 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Tja, mensen die de PVV steunen zeggen ook constant dat ze niet rechts zijn, sommige mensen zijn zich maar matig bewust van hun eigen positie, denk ik weleens.
Ok, duidelijker dan: dit was een anti-Trumper..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168975069
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, duidelijker dan: dit was een anti-Trumper..
Vreemde reactie dan
In the beginning there was nothing, which exploded.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 00:01:41 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168975258
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:52 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Vreemde reactie dan
Want?
Er wordt een parallel getrokken tussen Trump & Hitler. Fake News & lugenpresse. Oftewel, antiTrumper ziet Trump als Hitler in spe.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168975308
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Want?
Er wordt een parallel getrokken tussen Trump & Hitler. Fake News & lugenpresse. Oftewel, antiTrumper ziet Trump als Hitler in spe.
Oh, op die fiets, maar FOX is al een decennium een vorm van lugenpresse, ze geven ook zelf toe geen nieuws organisatie te zijn maar entertainment.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168975474
Deze kwam ik tegen https://www.good.is/artic(...)11e6a03c354c456e1db2

Scherpe reacties.
pi_168975522
Dacht toch even dat ik in KLB terecht was gekomen ... maare nee, dit is toch echt POL _O-

Dennis Kucinich aan het woord :{w :
Intelligence community is trying to separate the U.S. and Russia so that this military industrial intel axis can cash in.


Glenn Greenwald ^O^
https://www.democracynow.(...)ng_the_deep_state_to
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2017 @ 00:28:30 #105
862 Arcee
Look closer
pi_168975816
Haha, wat een kinderachtige kerel is Trump. :)

Echt onbegrijpelijk dat-ie maar blijft doordrammen over z'n verkiezingsuitslag en Hillary Clinton. Die man staat gewoon nog in de campagnestand.
pi_168976057
Russische "hackers" ondermijnen de Amerikaanse politiek weer:


quote:
Russian hackers called US Democratic representative Maxine Waters and informed her that she is speaking to Ukraine's prime minister Vladimir Groysman and that Russian army is now occupying all of Ukraine. Also, from this conversation Maxine learned that Russian hackers interfered in elections of a country called Limpopo and installed their puppet president there by the name of Aibolit.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 18 februari 2017 @ 00:39:03 #107
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168976060
quote:
quote:
Now, I happen to think that the Trump presidency is extremely dangerous. You just listed off in your news—in your newscast that led the show, many reasons. They want to dismantle the environment. They want to eliminate the safety net. They want to empower billionaires. They want to enact bigoted policies against Muslims and immigrants and so many others. And it is important to resist them.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168976395
quote:
Vlg. mij pakken ze alleen een paar mollen aan :Y)
Zit te wachten op die met C. Schumer :P

Vraag me wel af .. zou een McCain zonder verifiëren zomaar kletsen aan de telefoon? 8)7

[ Bericht 9% gewijzigd door Peace99 op 18-02-2017 01:18:48 ]
pi_168976426
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 00:39 schreef Ringo het volgende:

[..]

[..]

Glenn is en blijft goed :Y
Ben het natuurlijk niet met alles eens wat Glenn zegt. ;)
pi_168976544
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 18-02-2017 om 01:02:58 Looking forward to the Florida rally tomorrow. Big crowd expected! reageer retweet
Na al die teleurstellende dagen van vervelende tv-programma's kijken en fake news mensen te woord staan gaat Trump weer iets doen wat hij leuk vindt: speechen voor zijn aanhangers!
standaarddrinker
pi_168976576
Scott Pruitt confirmed to EPA.

Een nieuw feest kan beginnen *O*
pi_168976577
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 01:19 schreef DrDentz het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 18-02-2017 om 01:02:58 Looking forward to the Florida rally tomorrow. Big crowd expected! reageer retweet
Na al die teleurstellende dagen van vervelende tv-programma's kijken en fake news mensen te woord staan gaat Trump weer iets doen wat hij leuk vindt: speechen voor zijn aanhangers!
Gelukkig maar. Stel je voor dat hij daadwerkelijk beleid zou gaan maken. Daar wordt niemand vrolijk van.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168976590
Het presidentschap draait vooral om big crowds bijeenbrengen
standaarddrinker
pi_168976636
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 01:25 schreef DrDentz het volgende:
Het presidentschap draait vooral om big crowds bijeenbrengen
Neu.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 18 februari 2017 @ 01:39:56 #115
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168976657
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 01:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Stel je voor dat hij daadwerkelijk beleid zou gaan maken. Daar wordt niemand vrolijk van.
Naja, hij had wel even tijd om een wet te tekenen waarmee koolmijnbedrijven weer rotzooi mogen dumpen in rivieren.

pi_168976727
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Want?
Er wordt een parallel getrokken tussen Trump & Hitler. Fake News & lugenpresse. Oftewel, antiTrumper ziet Trump als Hitler in spe.
Alt lefttists vinden iedereen die een beetje op afstand van hun staat in het politieke spectrum een nazi. Daar kun je niks mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door WhiteBeard op 18-02-2017 02:18:42 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168976733
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 01:22 schreef Peace99 het volgende:
Scott Pruitt confirmed to EPA.

Een nieuw feest kan beginnen *O*
Yes! Nu gaarne het klimaat akkoord van Parijs in de shredder. Dan is de staatsgreep van de VN en globalisten op de wereld mislukt
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  zaterdag 18 februari 2017 @ 02:18:00 #118
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168976736
Hitler had een plan en een visie. Het is echt zeer ongepast om hem met Trump te vergelijken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168976738
En men gaat weeral achter Flynn aan:

quote:
House committee probes Russia payment to Flynn

Citing a Yahoo News interview with retired Lt. Gen. Michael Flynn last July, a House committee has opened an investigation into whether President Trump’s recently resigned national security adviser received an improper payment from the Russian government for a trip to Moscow in December 2015.

In an unusual bipartisan letter, House Oversight and Government Reform committee chair Rep. Jason Chaffetz and ranking minority member Rep. Elijah Cummings have asked a Washington-based speakers bureau, Leading Authorities, to turn over information on how much Flynn was paid for his appearance at an event celebrating the 10th anniversary of RT — the Russian-government funded news organization — where he sat at the same table for dinner as President Vladimir Putin. Flynn also sat for a 44-minute interview with RT anchor Sophie Shevardnadze, granddaughter of former Soviet foreign affairs minister Eduard Shevardnadze, as part of the trip.

“We are attempting to determine the amount Lt. General Flynn received for his appearance, the source of the funds, and whether he may have received payments from any foreign governments for additional engagements,” Chaffetz and Cummings wrote in a letter to Mark French, the president of Leading Authorities.

A spokesman for Leading Authorities did not respond to a request for comment. Flynn, who joined the Trump White House on the day the president was sworn in and resigned late Monday night, is no longer listed on the Leading Authorities website. But an archived section of the website listed Flynn’s “fee ranges” as between $35,001 and $55,000 for talks in Europe and $55,001 and $75,000 in Asia.

At the time of the Dec. 2015 talk, Flynn had already been fired from his position as director of the Defense Intelligence Agency, and was not yet affiliated with the Trump campaign. But the investigators for the House panel have suggested that Flynn’s compensation by a Russian government arm like RT may still have been improper because of Department of Defense guidelines advising retired military officers that they are still covered by the “emoluments clause” of the U.S. Constitution that prohibits acceptance of any “present, emolument, office or title of any kind from any King, Prince, or foreign government.”
https://www.yahoo.com/new(...)flynn-210144266.html

Als ie geld van een buitenlandse overheid heeft gekregen, dan kan het DoD dat bedrag terugeisen van het pensioen dat hij in die periode ontvangen heeft (niet meer dan het verdiende bedrag, en niet meer dan het pensioen voor die periode)
http://www.dod.mil/dodgc/(...)use_restrictions.pdf
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 18 februari 2017 @ 02:19:46 #120
104871 remlof
Europees federalist
pi_168976741
Dus de CIA heeft senatoren drie uur lang geīnformeerd over wat ze tot nu toe weten over de Russische pogingen tot beīnvloeding van de 2016 presidentsverkiezingen.

Er wordt nog niets over naar buiten gebracht, maar ik hoop zo dat dit het begin van het einde voor Trump is.
pi_168976744
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 02:19 schreef remlof het volgende:
Dus de CIA heeft senatoren drie uur lang geīnformeerd over wat ze tot nu toe weten over de Russische pogingen tot beīnvloeding van de 2016 presidentsverkiezingen.

Er wordt nog niets over naar buiten gebracht, maar ik hoop zo dat dit het begin van het einde voor Trump is.

Deed me slechts hier aan denken
pi_168976746
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 02:19 schreef remlof het volgende:
Dus de CIA heeft senatoren drie uur lang geīnformeerd over wat ze tot nu toe weten over de Russische pogingen tot beīnvloeding van de 2016 presidentsverkiezingen.

Er wordt nog niets over naar buiten gebracht, maar ik hoop zo dat dit het begin van het einde voor Trump is.
Zie ik geen enkel nieuwsbericht over, en het zou me verbazen als de CIA dat zou doen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 18 februari 2017 @ 02:23:59 #123
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168976749
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 02:19 schreef remlof het volgende:
Dus de CIA heeft senatoren drie uur lang geīnformeerd over wat ze tot nu toe weten over de Russische pogingen tot beīnvloeding van de 2016 presidentsverkiezingen.

Er wordt nog niets over naar buiten gebracht, maar ik hoop zo dat dit het begin van het einde voor Trump is.
Och, die hersentumor groeit vanzelf wel door. Als ie klapt, mag de vlag uit.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168976755
De FBI dus:
quote:
FBI Director James Comey discussed Russia with members of the Senate Intelligence Committee Friday afternoon, as questions swirl about how expansive lawmakers will make their investigations into Russia's influence in last year's election.
A parade of top senators, including members of the Democratic and Republican leadership, darted into a Senate meeting room Friday afternoon at the end of a week that began with the resignation of national security adviser Michael Flynn over questions about his calls with the Russian ambassador to the US.

The senators were tight-lipped as they left the meeting to start their week-long recess, but one attendee said the closed-door briefing was about Russia. Florida Republican Sen. Marco Rubio, who was at the meeting, would not comment afterward but later tweeted: "I am now very confident Senate Intel Comm I serve on will conduct thorough bipartisan investigation of #Putin interference and influence."
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168976770
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 02:17 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Yes! Nu gaarne het klimaat akkoord van Parijs in de shredder. Dan is de staatsgreep van de VN en globalisten op de wereld mislukt
Hoop het maar ..
Lees verontrustende berichten mbt deepstate en a.s. ... fault7.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 02:34:58 #126
104871 remlof
Europees federalist
pi_168976771
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 02:27 schreef crystal_meth het volgende:
De FBI dus:

[..]

De FBI inderdaad, zie CNN.
pi_168976779
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 02:27 schreef crystal_meth het volgende:
De FBI dus:

[..]

Hopelijk hebben ze in het Witte Huis nu door dat bepaalde gesprekken via de telefoon niet meer gaan en ze dan beter afspreken de conversatie in veilig gebied voort te zetten totdat de veiligheidsdiensten gezuiverd zijn van ondermijnende DNC activisten. Trump kan ook maar het beste op zoek gaan naar iemand die alle mogelijke afluister apparatuur opspoort in het Witte Huis. Wellicht goed dat hij zijn gasten meeneemt naar zijn persoonlijk huis in Florida of zelfs de Trump Tower. Dan houden vervelende lekken vanzelf op
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  zaterdag 18 februari 2017 @ 02:43:04 #128
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168976784
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 02:38 schreef WhiteBeard het volgende:

Hopelijk hebben ze in het Witte Huis nu door dat bepaalde gesprekken via de telefoon niet meer gaan en ze dan beter afspreken de conversatie in veilig gebied voort te zetten totdat de veiligheidsdiensten gezuiverd zijn van ondermijnende DNC activisten. Trump kan ook maar het beste op zoek gaan naar iemand die alle mogelijke afluister apparatuur opspoort in het Witte Huis. Wellicht goed dat hij zijn gasten meeneemt naar zijn persoonlijk huis in Florida of zelfs de Trump Tower
Trump zocht oorlog.
Trump kan oorlog krijgen.

Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168976786
Als men Carter Page gaat ondervragen kan men best een psychiater meenemen.

Hij stuurde deze week een brief naar het Department of Justice met klachten over Hillary. Toen The Intercept hem vroeg of hij bezwaar zou hebben tegen het vrijgeven (declassify) van eventuele onderschepte communicatie tussen hem en de Russen, zond hij hen de brief en andere documenten:

https://www.documentcloud(...)nal.html#document/p1

enjoy! :P
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168976789
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 02:43 schreef Ringo het volgende:

[..]

Trump zocht oorlog.
Trump kan oorlog krijgen.

Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Omgekeerd. DNC activisten bij de veiligheidsdiensten kunnen de Nederlaag van Clinton niet accepteren en zochten samen met de never Trumpers de oorlog.

Trump moet gewoon vertrouwelijke gesprekken niet meer per telefoon doen en zijn belangrijke gasten naar de Trump Tower of naar Florida halen. Dan houden die vervelende lekken vanzelf op. Dan kan Pompeo de bezem halen door de veiligheidsdiensten
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168976792
Maar da's allemaal nep. Want het komt in het nieuws. En dat is nep. Dus wat doet hij moeilijk?

Zaken op een onbeveiligd terras bespreken is natuurlijk veel veiliger.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 18 februari 2017 @ 02:54:48 #132
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168976794
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 02:46 schreef WhiteBeard het volgende:

Omgekeerd. DNC activisten bij de veiligheidsdiensten kunnen de Nederlaag van Clinton niet accepteren en zochten samen met de never Trumpers de oorlog.
Welnee. Haal die ouwe heks toch eens uit je hoofd.
Trump voert oorlog tegen iedereen die de Grote Donald Trump Show niet wil steunen. Het is een brullende egomane clown. Mensen willen geen egomane clown op de troon, mensen pissen op de Grote Donald Trump Show.
Gedraag je, of ga ten onder.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 03:03:32 #133
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168976803
The problem is Trump, Trump is the problem.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168976804
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 02:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Welnee. Haal die ouwe heks toch eens uit je hoofd.
Trump voert oorlog tegen iedereen die de Grote Donald Trump Show niet wil steunen. Het is een brullende egomane clown. Mensen willen geen egomane clown op de troon, mensen pissen op de Grote Donald Trump Show.
Gedraag je, of ga ten onder.
_O-

Zeg eens, wie zie jij er graag zitten als president?
pi_168976805
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 03:06 schreef Peace99 het volgende:

[..]

_O-

Zeg eens, wie zie jij er graag zitten als president?
Daar gaat het toch niet om. Zie je niet dat Trump totaal incompetent is om president te zijn. Of je nou rechts of links bent...
my ambition is handicapped by my laziness
  zaterdag 18 februari 2017 @ 03:14:59 #136
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168976811
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 03:06 schreef Peace99 het volgende:
_O-

Zeg eens, wie zie jij er graag zitten als president?
Meer mensen liever niet dan wel.
Maar Trump hoort hoe dan ook niet op die positie.
Hij is daar een gevaar voor de samenleving. Die man moet kaltgestellt worden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168976815
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 03:14 schreef Ringo het volgende:

[..]

Meer mensen liever niet dan wel.
Maar Trump hoort hoe dan ook niet op die positie.
Hij is daar een gevaar voor de samenleving. Die man moet kaltgestellt worden.
Waarop baseer je die onzin over Trump?
pi_168976816
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 03:20 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Waarop baseer je die onzin over Trump?
Door alles wat hij twittert. Zijn persconferentie van gister. Breuklijn tussen het volk versterken plaats van verbinden. Deze man kijk tv en daar baseert hij zijn wereld visie op. Zoals dat hij vindt dat Israel en Palestina gewoon makkelijk in een land kunnen wonen zonder enig besef van geschiedenis.
my ambition is handicapped by my laziness
  zaterdag 18 februari 2017 @ 03:27:47 #139
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168976819
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 03:20 schreef Peace99 het volgende:
Waarop baseer je die onzin over Trump?
Gezond verstand.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168976820
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 03:27 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gezond verstand.
Oke, bezoek een dokter :Y
  zaterdag 18 februari 2017 @ 03:32:14 #141
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168976824
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 03:29 schreef Peace99 het volgende:

Oke, bezoek een dokter :Y
Ik zal erover denken, aluhoed.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168976826
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 03:29 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Oke, bezoek een dokter :Y
Kom jij eens met punten waarom Trump het zo goed doet dan? Hij praat over FAKE NEWS terwijl hij alles aan elkaar liegt. Dat is bewezen. Niks van wat hij beweerd klopt.
my ambition is handicapped by my laziness
  zaterdag 18 februari 2017 @ 03:35:02 #143
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168976827
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 03:32 schreef SlugGuts het volgende:

Kom jij eens met punten waarom Trump het zo goed doet dan? Hij praat over FAKE NEWS terwijl hij alles aan elkaar liegt. Dat is bewezen. Niks van wat hij beweerd klopt.
Kennelijk werkt die methode tķch, bij sommige mensenkinderen. Te veel games gespeeld, te veel stront gegeten, niet meer voor rede vatbaar.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168976828
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 03:35 schreef Ringo het volgende:

[..]

Kennelijk werkt die methode tķch, bij sommige mensenkinderen. Te veel games gespeeld, te veel stront gegeten, niet meer voor rede vatbaar.
Omdat hij zegt wat veel mensen denken. Wat die mensen vinden hebben ze gezien op tv, Trump heeft dat ook gezien daarom zijn ze het met elkaar eens. Dus dan is dat waarheid en al het andere is onzin.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_168976829
Trump mist één ding, een advertentiebedrijf zoals Berlusconi had. Als je de reclameinkomsten van de media controleert gaat alles makkelijker.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168976830
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 03:37 schreef SlugGuts het volgende:
hebben ze gezien op tv
_O- _O- _O-
pi_168976856
quote:
Poll: Germans are more concerned about Trump’s policies than Putin’s

That, at least, is the result of a poll published Friday by FG Wahlen for public broadcaster ZDF, in which a whopping 78 percent of Germans asked said they were “very concerned” about Donald Trump's policies, up from 62 percent in January. Meanwhile, 58 percent said they were worried about the politics of Russian President Vladimir Putin, while 40 percent said they weren't.

The poll, conducted Feb. 14-16, surveyed 1,231 Germans.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168976877
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168976897
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 03:32 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Kom jij eens met punten waarom Trump het zo goed doet dan? Hij praat over FAKE NEWS terwijl hij alles aan elkaar liegt. Dat is bewezen. Niks van wat hij beweerd klopt.
OH nee? Sommigen hier hebben een hekel aan video's van Youtube, want die zijn veel te pijnlijk voor de Trump Bashers. Ik probeer het nog een keer, wetende dat na klachten Euribob dit bericht wel weer zal verwijderen, een Clinton supporter met ziijn hoofd diep in haar aars. dat hebben jullie als Trump bashers toch mooi voor elkaar, de moderator aan jullie kant, waardoor de Trump bewonderaars op eierschalen moeten lopen. Er mogen de walgelijkste dingen over een president van de VS worden geroepen, maar O wee als ik een rechter debiel noem. Dan meent Euribob dat ik nodig een standje verdien. Hypocriete bende



[ Bericht 3% gewijzigd door WhiteBeard op 18-02-2017 05:57:22 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168976898
Da's niet echt een antwoord op z'n vraag.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 18 februari 2017 @ 05:55:51 #151
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168976901
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 02:46 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Omgekeerd. DNC activisten bij de veiligheidsdiensten kunnen de Nederlaag van Clinton niet accepteren en zochten samen met de never Trumpers de oorlog.

Trump moet gewoon vertrouwelijke gesprekken niet meer per telefoon doen en zijn belangrijke gasten naar de Trump Tower of naar Florida halen. Dan houden die vervelende lekken vanzelf op. Dan kan Pompeo de bezem halen door de veiligheidsdiensten
LOL eerst waren ze bezig om Hillary onderuit te halen met de email zaak en nu zouden ze tegen Trump zijn.

Lekken houden natuurlijk niet op. Camera's ter grote van een vlieg waren 20 jaar geleden al mogelijk, vandaag de dag wil ik het niet eens weten. Ze kunnen computers tegenwoordig afluisteren door te 'luisteren' naar de geluiden van de harde schijf, of gesprekken afluisteren door de trillingen van bladeren van een plant in de kamer analyseren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_168976902
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 05:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

LOL eerst waren ze bezig om Hillary onderuit te halen met de email zaak en nu zouden ze tegen Trump zijn.

Veiligheidsdiensten die Hillary onderuit haalden?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 18 februari 2017 @ 05:59:27 #153
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168976903
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 05:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Veiligheidsdiensten die Hillary onderuit haalden?
Hey, niet mijn mening maar dat hoorde ik van Hillary fans de hele tijd. Dat die email zaak helemaal niet zo vlak voor de verkiezingen openbaar hoefde te worden gemaakt. En dat het allemaal een complot was van de CIA/FBI om haar neer te halen. Er werd letterlijk gezegd: De FBI zou na de verkiezingen haar over de emails moeten vragen, niet ervoor. Nu hoor je Trump fans hetzelfde zeggen maar dan tegen Trump. Iedereen is gewoon batshit crazy. Geen wonder dat je zulke presidenten krijgt daar in de VS.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_168976904
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 05:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Hey, niet mijn mening maar dat hoorde ik van Hillary fans de hele tijd. Dat die email zaak helemaal niet zo vlak voor de verkiezingen openbaar hoefde te worden gemaakt. En dat het allemaal een complot was van de CIA/FBI om haar neer te halen. Nu hoor je Trump fans hetzelfde zeggen maar dan tegen Trump. Iedereen is gewoon batshit crazy. Geen wonder dat je zulke presidenten krijgt daar in de VS.
Dat was de FBI, niet de CIA.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 18 februari 2017 @ 06:01:36 #155
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168976906
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 06:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat was de FBI, niet de CIA.
Dus? beide kampen liepen/lopen de inlichtingendiensten ervan te beschuldigen dat ze tegen hen werken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_168976945
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 06:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dus? beide kampen liepen/lopen de inlichtingendiensten ervan te beschuldigen dat ze tegen hen werken.
Met als grote verschil dat ze tegen Trump helemaal niks hebben, want anders was de impeachment al lang gestart, maar DNC agenten doen net alsof er nog heel wat komt om Trump te ondermijnen vs Hillary die ternauwernood aan de FBI ontkwam, omdat de FBI onder druk van Linch opeens met het begrip "Intent" op de proppen kwam. Mooi, een dronken chauffeur van een auto kan dus nooit meer veroordeeld worden op grond van deze uitspraak, want die dronken bestuurder had echt de intent niet hoor om iemand dood te rijden. Met andere woorden corruptie in optima forma binnen de veiligheidsdiensten
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168977031
Weer een hele rij tweets over fake news vannacht. Geweldig hoe Trump twijfel zaait door deze boodschap steeds te herhalen en zeer interessant hoe dit straks gaat uitpakken...

quote:
The FAKE NEWS media (failing @nytimes, @NBCNews, @ABC, @CBS, @CNN) is not my enemy, it is the enemy of the American People!
quote:
"One of the most effective press conferences I've ever seen!" says Rush Limbaugh. Many agree.Yet FAKE MEDIA calls it differently! Dishonest
pi_168977041
Hij zaait weinig twijfel, eerder bakken achterlijkheid.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 18 februari 2017 @ 08:21:41 #159
192592 SureD1
------------------------------
pi_168977167
Lekker fascistoīde tweetje weer over hoe de pers de vijand van het volk is...
pi_168977300

  zaterdag 18 februari 2017 @ 08:53:23 #161
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168977352
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 07:37 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Weer een hele rij tweets over fake news vannacht. Geweldig hoe Trump twijfel zaait door deze boodschap steeds te herhalen en zeer interessant hoe dit straks gaat uitpakken...
Ja, geweldig leuk fascistisch propaganda-experiment inderdaad.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168977355


Toch nog een hoge approval van de republikeinen hoor!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2017 @ 08:58:29 #163
862 Arcee
Look closer
pi_168977381
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 08:53 schreef The_Temp het volgende:
[ afbeelding ]

Toch nog een hoge approval van de republikeinen hoor!
Maar wat Trump zelf op basis van deze cijfers gaat zeggen: "I have the best overall approval ratings since Ronald Regan. Tremendous ratings."
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:05:12 #164
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168977446
Hoe zit het nou met dat plannetje om 100.000 reservisten van de National Guard in te zetten bij razzia's tegen 'illegalen'?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168977534
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 07:37 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Weer een hele rij tweets over fake news vannacht. Geweldig hoe Trump twijfel zaait door deze boodschap steeds te herhalen en zeer interessant hoe dit straks gaat uitpakken...

[..]


[..]

Zijn er hier dan nog mensen die die media serieus nemen nadat ze aantoonbaar leugens na leugens verspreiden?

Het blijft mij verbazen hoe weinig mensen er hier om lijken te geven dat bijvoorbeeld een CNN liegt of het geschreven staat. En het dan vreemd vinden dat mensen zich gaat uitspreken tegen de liegende media.
Die media lijkt meer bezig te zijn met propaganda dan met daadwerkelijke verslaggeving en onderzoeksjournalistiek.

Ik weet het niet hoor, maar als ik een nieuwszender meedere keren betrap heb op het verspreiden van onwaarheden, en dan niet per ongeluk maar echt gefabriceerd, dan kan ik die ook niet meer serieus nemen. Toch strooit men hier met CNN linkjes alsof die niet even weinig waarde hebben als berichten van Niburu.nl
pi_168977537
quote:
it is the enemy of the American People!
Het begint al aardig op haatzaaien te lijken, duurt niet lang meer dan hebben mensen van de media extra bescherming nodig tegen Trump aanhangers.
pi_168977544
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:05 schreef Ringo het volgende:
Hoe zit het nou met dat plannetje om 100.000 reservisten van de National Guard in te zetten bij razzia's tegen 'illegalen'?
Ja inderdaad hoe zat het daarmee? Dat bericht is zonder enig bewijs of onderbouwing de wereld in geholpen door de pers.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:18:17 #168
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168977557
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 07:37 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Weer een hele rij tweets over fake news vannacht. Geweldig hoe Trump twijfel zaait door deze boodschap steeds te herhalen en zeer interessant hoe dit straks gaat uitpakken...

[..]

[..]

Ja, geweldig hoe hij persvrijheid en daarmee de vrijheid van meningsuiting aanvalt. Net zo geweldig als twijfel zaaien over rechters, vluchtelingen en stemmende illegalen.

Maar het is uit wanhoop waarop zijn aanhangers Trump verdedigen. Als er een periode komt waarop Trump rustig, presidentieel en non-fascistisch overkomt (lastig voor te stellen, maar die kans is er) dan gaan de cultvolgers merken hoe het is om iemand te steunen zonder schuldgevoelens. Want er wordt wel stoer gedaan hier hoe Trump zo geweldig trollt en de establishment/media aanvalt: zodra hij zich gedraagt als establishment zullen ze de realiteit weer opportunistisch gebruiken als argument.
Géén kloon van tvlxd!
pi_168977563
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:16 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het begint al aardig op haatzaaien te lijken, duurt niet lang meer dan hebben mensen van de media extra bescherming nodig tegen Trump aanhangers.
Je uitspreken tegenover de media die aantoonbaar liegt is haatzaaien?
pi_168977570
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja inderdaad hoe zat het daarmee? Dat bericht is zonder enig bewijs of onderbouwing de wereld in geholpen door de pers.
quote:
Dat zegt het persbureau Associated Press dat over een concept-memo van de regering beschikt.
Als ze dat memo hebben is er onderbouwing.
pi_168977575
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je uitspreken tegenover de media die aantoonbaar liegt is haatzaaien?
Ze vijand van het volk noemen is dat inderdaad.
pi_168977576
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:05 schreef Ringo het volgende:
Hoe zit het nou met dat plannetje om 100.000 reservisten van de National Guard in te zetten bij razzia's tegen 'illegalen'?
Fake news
PressSec twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 16:43:09 This is not true. DHS also confirms it is 100% false https://t.co/MFIJci7XaU reageer retweet
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:20:42 #173
62913 Blik
The one and Only!
pi_168977593
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 08:53 schreef The_Temp het volgende:
[ afbeelding ]

Toch nog een hoge approval van de republikeinen hoor!
Het schetst een veel treuriger beeld van een enorm tweekamp de laatste 3 decennia, waarin er een steeds grotere kloof ontstaat tussen de dems en reps. Vroeger waren de approval ratings niet zo laag
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:21:54 #174
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168977599
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:19 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Fake news
PressSec twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 16:43:09 This is not true. DHS also confirms it is 100% false https://t.co/MFIJci7XaU reageer retweet
Zeiden ze dat ook niet over de gesprekken met Flynn en leugens richting Pence?

Een overheid zou nooit propaganda gebruiken. Dat doen alleen de media! De selectieve verontwaardiging is lachwekkend. :
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:22:16 #175
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168977603
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:16 schreef Refragmental het volgende:

Ja inderdaad hoe zat het daarmee? Dat bericht is zonder enig bewijs of onderbouwing de wereld in geholpen door de pers.
Nee hoor, er is keurig hoor- en wederhoor toegepast en alle meer of minder officiële reacties zijn gepubliceerd.

Maar een plan is een plan, het is er en het staat nog te pruttelen op het vuur. Goed om te weten wat er speelt, nuttiger dan de twitterrants van die half-demente bokito.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:23:17 #176
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168977616
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:19 schreef tochnietweer het volgende:

Fake news
PressSec twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 16:43:09 This is not true. DHS also confirms it is 100% false https://t.co/MFIJci7XaU reageer retweet
Fake persvoorlichter, houd maar weer op.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168977627
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]


[..]

Als ze dat memo hebben is er onderbouwing.
Ze beweren iets te hebben. En we weten hoe vaak dat intussen onzin is gebleken.

Zoals gewoonlijk gooien ze weer berichten de deur uit zonder enige echte onderbouwing. En als na een maand blijkt dat het voor de zoveelste keer niet klopt en gewoon stemmingmakerij was dan hoor je er niemand over. Sterker nog, tegen die tijd zullen er wel weer een aantal andere niet onderbouwde berichten de wereld in zijn geholpen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:24:48 #178
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168977639
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Fake persvoorlichter, houd maar weer op.
quote:
“It is false,” the White House press secretary, Sean Spicer, said, according to a pool report. “It is irresponsible to be saying this. There is no effort at all to round up, to utilize the National Guard to round up illegal immigrants.”

“I wish you guys had asked before you tweeted,” Spicer added.

An AP reporter, however, replied that the wire service had asked the White House for comment multiple times before publishing the report.


The incident reflects an emerging pattern noted by several top political reporters in how the Trump administration handles its most controversial policy proposals, and undermines the press in the process:

1. Wait for a draft memo of a proposal to be leaked to the press.
2. Refuse to comment when asked about the draft.
3. Wait to dispute a story’s accuracy until the story is published.
4. Accuse the press of never having sought comment to begin with.

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
Géén kloon van tvlxd!
pi_168977642
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:21 schreef Montov het volgende:

[..]

Zeiden ze dat ook niet over de gesprekken met Flynn en leugens richting Pence?

Een overheid zou nooit propaganda gebruiken. Dat doen alleen de media! De selectieve verontwaardiging is lachwekkend. :
Goede vergelijking zeg. ^O^
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:25:39 #180
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168977654
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:23 schreef Refragmental het volgende:
Ze beweren iets te hebben. En we weten hoe vaak dat intussen onzin is gebleken.

Zoals gewoonlijk gooien ze weer berichten de deur uit zonder enige echte onderbouwing. En als na een maand blijkt dat het voor de zoveelste keer niet klopt en gewoon stemmingmakerij was dan hoor je er niemand over. Sterker nog, tegen die tijd zullen er wel weer een aantal andere niet onderbouwde berichten de wereld in zijn geholpen.
Zo'n werkwijze heet inmiddels 'presidentieel', toch?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:26:07 #181
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168977658
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:25 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Goede vergelijking zeg. ^O^
Dank je.
Géén kloon van tvlxd!
pi_168977661
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:22 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee hoor, er is keurig hoor- en wederhoor toegepast en alle meer of minder officiële reacties zijn gepubliceerd.

Maar een plan is een plan, het is er en het staat nog te pruttelen op het vuur. Goed om te weten wat er speelt, nuttiger dan de twitterrants van die half-demente bokito.
Meer of mindere officiële reacties. Juist.

Mag ik het ontzettend eng vinden hoe men hier klakkeloos alles overneemt van de media... zelfs nadat deze tig keer zijn betrapt op het verspreiden van leugens.
pi_168977667
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Fake persvoorlichter, houd maar weer op.
Ja, de fake news media is veel betrouwbaarder als het gaat om plannen van de Trump admin dan de Trump admin zelf.
pi_168977680
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 08:53 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ja, geweldig leuk fascistisch propaganda-experiment inderdaad.
Stalin gebruikte deze methodiek heel succesvol om zijn tegenstanders uit te schakelen. Trump gebruikt gewoon succesvolle strategieen uit het verleden. Conclusie: Hij wordt nog steeds onderschat door de zich superieur wanende opponenten.
pi_168977684
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Meer of mindere officiële reacties. Juist.

Mag ik het ontzettend eng vinden hoe men hier klakkeloos alles overneemt van de media... zelfs nadat deze tig keer zijn betrapt op het verspreiden van leugens.
Mag ik het eng vinden dat de machtigste man van de wereld de pers de vijand van het volk noemt? Als de eerste de beste Afrikaanse dictator.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:29:13 #186
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168977693
De media is een hele grote en diverse verzameling aan berichtgeving. Lekker makkelijk om bij elk negatief verhaal te wijzen naar slechte artikelen. En vooral goedkoop door geen voorbeelden te noemen.

Trump is 1 persoon, en zijn herhaalde leugens zijn lachwekkend. Mensen die daar in trappen hebben heel veel kapotte tweedehands auto's gekocht in hun leven.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:29:21 #187
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168977695
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:26 schreef Refragmental het volgende:

Mag ik het ontzettend eng vinden hoe men hier klakkeloos alles overneemt van de media... zelfs nadat deze tig keer zijn betrapt op het verspreiden van leugens.
Door wie, door Trump?
Trump liegt altijd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:31:21 #188
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168977716
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:27 schreef tochnietweer het volgende:

Ja, de fake news media is media zijn veel betrouwbaarder als het gaat om plannen van de Trump admin dan de Trump admin zelf.
Ja, dat klopt inderdaad, je kunt de berichtgeving vanuit het Witte Huis sowieso niet vertrouwen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168977735
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:24 schreef Montov het volgende:

[..]


[..]

Precies dit is het probleem. AP hoort een gerucht. Probeert contact op te nemen met het witte huis om te verifiëren maar krijgt geen gehoor. En publiceert het bericht dan alsnog, want de eerste zijn is belangrijker dan correct verslaggeven.

En als dan blijkt dat het bericht niet waar lijkt te zijn, dan zijn ze het zelf schuld.

De media is keihard bezig met zichzelf te ondermijnen. Het witte huis is niet verplicht om op elk gerucht of lek te reageren, net zo min als dat de media verplicht is om iedere scheet zonder onderbouwing te publiceren. De media heeftdaar alleen zichzelf mee, en dat blijkt we uit het vertrouwen wat men nog heeft in de media, en terecht.
pi_168977746
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Precies dit is het probleem. AP hoort een gerucht. Probeert contact op te nemen met het witte huis om te verifiëren maar krijgt geen gehoor. En publiceert het bericht dan alsnog, want de eerste zijn is belangrijker dan correct verslaggeven.

En als dan blijkt dat het bericht niet waar lijkt te zijn, dan zijn ze het zelf schuld.

De media is keihard bezig met zichzelf te ondermijnen. Het witte huis is niet verplicht om op elk gerucht of lek te reageren, net zo min als dat de media verplicht is om iedere scheet zonder onderbouwing te publiceren. De media heeftdaar alleen zichzelf mee, en dat blijkt we uit het vertrouwen wat men nog heeft in de media, en terecht.
Wat zou jouw voorstel zijn? Niet publiceren als het Witte Huis geen commentaar wil geven?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:34:29 #191
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168977757
'de media', is dat iedereen behalve Trump en zijn hofhouding?
Vķķr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168977769
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:31 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ja, dat klopt inderdaad, je kunt de berichtgeving vanuit het Witte Huis sowieso niet vertrouwen.
Ik zie dat je goed bent in woorden verdraaien, heb je goed overgenomen van de fake news media. 16 voorbeelden van hun leugens: http://thefederalist.com/(...)run-since-trump-won/
pi_168977773
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:28 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Mag ik het eng vinden dat de machtigste man van de wereld de pers de vijand van het volk noemt? Als de eerste de beste Afrikaanse dictator.
Dat mag jij. Maar dan ben ik benieuwd naar wat jouw mening is over de liegende media die keihard aan stemmingmakerij doet en zo de samenleving probeert te ontwrichten. Lijkt mij persoonlijk veel kwalijker dan een president die zich daarover uitspreekt.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:37:51 #194
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168977801
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat mag jij. Maar dan ben ik benieuwd naar wat jouw mening is over de liegende media die keihard aan stemmingmakerij doet en zo de samenleving probeert te ontwrichten. Lijkt mij persoonlijk veel kwalijker dan een president die zich daarover uitspreekt.
Vertel nog eens over waarom Hillary in de gevangenis moet belanden :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_168977809
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:33 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Wat zou jouw voorstel zijn? Niet publiceren als het Witte Huis geen commentaar wil geven?
Laten we het omdraaien. Is de media verplicht om ieder gerucht te publiceren wanneer men geen onderbouwing kan vinden?

En zo ja, wat is dan het effect, en wie draagt dan de gevolgen van onjuiste publicaties?
pi_168977838
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:37 schreef Falco het volgende:

[..]

Vertel nog eens over waarom Hillary in de gevangenis moet belanden :')
Oh jeeh!! Ik heb een mening, en daarom mag de media dan maar alles aan elkaar liegen.

Juist :W
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:40:06 #197
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_168977843
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zijn er hier dan nog mensen die die media serieus nemen nadat ze aantoonbaar leugens na leugens verspreiden?

Het blijft mij verbazen hoe weinig mensen er hier om lijken te geven dat bijvoorbeeld een CNN liegt of het geschreven staat. En het dan vreemd vinden dat mensen zich gaat uitspreken tegen de liegende media.
Die media lijkt meer bezig te zijn met propaganda dan met daadwerkelijke verslaggeving en onderzoeksjournalistiek.

Ik weet het niet hoor, maar als ik een nieuwszender meedere keren betrap heb op het verspreiden van onwaarheden, en dan niet per ongeluk maar echt gefabriceerd, dan kan ik die ook niet meer serieus nemen. Toch strooit men hier met CNN linkjes alsof die niet even weinig waarde hebben als berichten van Niburu.nl
Ik kan voor elke keer dat jij "CNN" of "nieuwszender" schrijft het woord vervangen door "Trump" en dan maak ik hetzelfde argument, maar dan tegen de huidige Amerikaanse administratie.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:41:09 #198
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168977857
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh jeeh!! Ik heb een mening, en daarom mag de media dan maar alles aan elkaar liegen.

Juist :W
De Grote Boze Media. Hihi.
Vķķr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168977859
Geef ze nog een jaar en dan is het wel einde 'oude' media, en maar goed ook.. sensatiezoekers
pi_168977861
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:35 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Ik zie dat je goed bent in woorden verdraaien, heb je goed overgenomen van de fake news media. 16 voorbeelden van hun leugens: http://thefederalist.com/(...)run-since-trump-won/
Echt bizar dit. Dan men nog enige waarde lijkt te hechten aan wat de media vertelt :N
Stockholm syndroom?
pi_168977865
Msmleugens zoals het Bowling Green bloedbad en al die andere aanslagen die uit de media zijn gehouden :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168977868
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:40 schreef Belabor het volgende:

[..]

Ik kan voor elke keer dat jij "CNN" of "nieuwszender" schrijft het woord vervangen door "Trump" en dan maak ik hetzelfde argument, maar dan tegen de huidige Amerikaanse administratie.
Ik zeg, doen!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:42:01 #203
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168977870
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Echt bizar dit. Dan men nog enige waarde lijkt te hechten aan wat de media vertelt :N
Stockholm syndroom?
De Nare Enge Media. Hihi.
Vķķr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:42:18 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168977875
Dus nu zijn DE MEDIA altijd onbetrouwbaar. En Trump strijdt daartegen?

Oké.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:42:51 #205
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168977880
quote:
Report: Carson 'speechless' after top aide fired from HUD over anti-Trump op-ed

Ben Carson, President Trump’s nominee for Housing and Urban Development secretary, was "baffled" by the firing of his close aide for his criticism of Trump during the 2016 campaign, BuzzFeed News reported on Friday.

A source close to Carson said that he was "speechless" after learning that Shermichael Singleton was fired from his position as a senior adviser at HUD for writing an op-ed critical of Trump for The Hill in October.

A source told the publication that Carson was informed of the incident by phone while having lunch in Washington.

A second source told the publication that although Carson was upset by the firing, he is moving on.

http://thehill.com/homene(...)ver-anti-trump-op-ed
Dit moet wel fake news zijn want Trump hecht veel waarde aan de vrijheid van meningsuiting.
Géén kloon van tvlxd!
pi_168977894
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat mag jij. Maar dan ben ik benieuwd naar wat jouw mening is over de liegende media die keihard aan stemmingmakerij doet en zo de samenleving probeert te ontwrichten. Lijkt mij persoonlijk veel kwalijker dan een president die zich daarover uitspreekt.
Ik ben het daar gedeeltelijk wel mee eens. Ik heb geen hoge pet op van de Amerikaanse media, maar meer omdat ze sensatiebelust en oppervlakkig zijn. Dat is op lange termijn schadelijk voor je land, omdat het het vertrouwen van lezers/kijkers ondermijnt.

Maar wat deze president doet is van een hele andere orde. Het interesseert hem niets wat de kwaliteit van berichtgeving is, maar enkel dat die berichtgeving hem tegenspreekt. Al even beroerde berichtgeving van rechtse media (en dat moet jij toch ook zien) prijst hij de hemel in. Je moet pas oppassen als je meneer de zonnekoning durft tegen te spreken, zelfs als hij aantoonbaar iets zegt wat niet klopt!

Los van je eigen politieke voorkeur he, baart je dat nou echt helemaal geen zorgen?
pi_168977924
Goede vraag temp. Hier ga je overigens een ontwijkend antwoord op krijgen.
pi_168977933
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:41 schreef xpompompomx het volgende:
Msmleugens zoals het Bowling Green bloedbad en al die andere aanslagen die uit de media zijn gehouden :r
Oh ja, die waren wel goed. CNN wist niet hoe snel ze een compilatie over alle aanslagen moesten rapporteren. En bowling green was onbekend voor het gros van het volk, maar nu niet meer nadat de media vol op dat "foutje" sprong en er volop gingen over berichten.

Netto effect... men wordt weer met de neus op de feiten gedrukt nadat de media een tijdje heeft liggen roepen dat er niet veel aanslagen zijn en dat ze ook niks achter houden.

Denk je nou echt dat dit negatief heeft uitgepakt voor Trump?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:48:32 #209
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168977941
JoeNBC twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 23:26:41 Only a FAKE PRESIDENT would declare the First Amendment to be the enemy of the American people. https://t.co/ZFZvlTf8Az reageer retweet
Heeft Morning Joe een show op zaterdagochtend? Ik ben benieuwd wat Trump daarna gaat tweeten als hij weer zijn ochtendshows heeft bekeken.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:50:24 #210
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168977965
is er ergens een objectieve site die zowel door trump als tegenstanders van trump wordt geaccepteerd als objectief die alle leugens van trump en zijn administratie en die van de media vermeldt en onderzoekt, met bronnen.

ik word een beetje moe van dat ontwijkingsgedrag in de discussie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:52:07 #211
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168977985
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:47 schreef Refragmental het volgende:

Denk je nou echt dat dit negatief heeft uitgepakt voor Trump?
(Fake) Newsflash: de discussie gaat niet over negatieve gevolgen voor Trump: dit gaat over verspreiden van leugens

"Oh, die leugens van Trump en zijn woordvoerders? Ach, die hebben geen negatieve gevolgen voor hem. "

Dit zou hetzelfde zijn als zeggen dat foute artikelen in de media niet slecht zijn zolang hun oplage maar stijgt.
Géén kloon van tvlxd!
pi_168978008
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:44 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Ik ben het daar gedeeltelijk wel mee eens. Ik heb geen hoge pet op van de Amerikaanse media, maar meer omdat ze sensatiebelust en oppervlakkig zijn. Dat is op lange termijn schadelijk voor je land, omdat het het vertrouwen van lezers/kijkers ondermijnt.

Maar wat deze president doet is van een hele andere orde. Het interesseert hem niets wat de kwaliteit van berichtgeving is, maar enkel dat die berichtgeving hem tegenspreekt. Al even beroerde berichtgeving van rechtse media (en dat moet jij toch ook zien) prijst hij de hemel in. Je moet pas oppassen als je meneer de zonnekoning durft tegen te spreken, zelfs als hij aantoonbaar iets zegt wat niet klopt!

Los van je eigen politieke voorkeur he, baart je dat nou echt helemaal geen zorgen?
De rechtse media liegt ook tot het een ons weegt. Gelukkig wordt de media nu eens onder een vergrootglas gelegd. Iets wat veel mensen hier heel eng lijken te vinden, want de media die hun mening vertegenwoordigd zou best wel eens door de mand kunnen vallen.

En het baart mij inderdaad ook zorgen dat tegenspraak niet wordt geduld. Maar gelukkig leven we in een informatie tijdperk waarbij de waarheid, ondanks de liegende media en fantaserende en censurerende president, toch aan het licht kan komen.

Maar nogmaals, de media is er grotendeels ook helemaal zelf bij dat ze zo behandeld worden. Ze zijn niet verplicht om geruchten ononderbouwd te publiceren.
  Overall beste user 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 09:55:00 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168978014
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:50 schreef Re het volgende:
is er ergens een objectieve site die zowel door trump als tegenstanders van trump wordt geaccepteerd als objectief die alle leugens van trump en zijn administratie en die van de media vermeldt en onderzoekt, met bronnen.

ik word een beetje moe van dat ontwijkingsgedrag in de discussie
Dat is per definitie onmogelijk. Trumpfundamentalisten verpolitieken alles, dus ben je voor of tegen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168978036
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:52 schreef Montov het volgende:

[..]

(Fake) Newsflash: de discussie gaat niet over negatieve gevolgen voor Trump: dit gaat over verspreiden van leugens

"Oh, die leugens van Trump en zijn woordvoerders? Ach, die hebben geen negatieve gevolgen voor hem. "

Dit zou hetzelfde zijn als zeggen dat foute artikelen in de media niet slecht zijn zolang hun oplage maar stijgt.
Trump is geen mediabedrijf dat aan verslaggeving doet. Wanneer zij iets uitbrengen (en dat kunnen inderdaad leugens zijn) is dat met een bepaald doel. En dat doel lijkt mij in die 2 gevallen zeer zeker behaald.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:58:02 #215
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168978053
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Trump is geen mediabedrijf dat aan verslaggeving doet. Wanneer zij iets uitbrengen (en dat kunnen inderdaad leugens zijn) is dat met een bepaald doel. En dat doel lijkt mij in die 2 gevallen zeer zeker behaald.
dus leugens mogen zolang ze een doel hebben?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168978090
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:58 schreef Re het volgende:

[..]

dus leugens mogen zolang ze een doel hebben?
Is dat wat ik zeg?
Heb ik daadwerkelijj gezegd dat Trump mag liegen?

Man man man. Het vermogen om zelf dingen te beredeneren is weer bedroevend laag.

Het vermogen om anderen woorden in de mond te leggen is daarentegen zoals gewoonlijk astronomisch hoog.
  Redactie Games zaterdag 18 februari 2017 @ 10:03:12 #217
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168978110
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:50 schreef Re het volgende:
is er ergens een objectieve site die zowel door trump als tegenstanders van trump wordt geaccepteerd als objectief die alle leugens van trump en zijn administratie en die van de media vermeldt en onderzoekt, met bronnen.

ik word een beetje moe van dat ontwijkingsgedrag in de discussie
Wikipedia, en zelfs dat slechts tot op zekere hoogte :+
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:05:40 #218
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168978133
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Trump is geen mediabedrijf dat aan verslaggeving doet. Wanneer zij iets uitbrengen (en dat kunnen inderdaad leugens zijn) is dat met een bepaald doel. En dat doel lijkt mij in die 2 gevallen zeer zeker behaald.
Weet je zeker dat je verder wil graven in je eigen gemaakte gat? :D
De selectieve verontwaardiging is lachwekkend. Je doet nu net alsof een mediabedrijf aan hogere standaarden moet voldoen dan een overheid. Iets met machtspositie? Oh sorry, dat weet jij ook wel, maar je deelt nu de politieke standpunten van de Amerikaanse overheid, dus moet je ze wanhopig verdedigen.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:05:59 #219
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_168978137
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is per definitie onmogelijk. Trumpfundamentalisten verpolitieken alles, dus ben je voor of tegen.
Ik heb juist dat idee van linkse media en de aanhangers ervan. Verschil is dat rechts bijvoorbeeld terug in 2008 na de honeymoon van de verkiezingen een gematigdere toon aannam en alleen Fox de grote nieuwsnetwerk was die alles zo'n beetje onder de loep lag en azijn zat te pissen..

De Trump hysterie van links na 9 november is echter gewoon door het dak geschoten. Er zijn mensen mishandeld, massa's protestgangers rondgebust en opgehitst, vernielingen aangericht, mensen beledigd en zelfs openlijk coup plegingen gepropageerd.

Ik vind dat wat jij zegt dwars tegenover staat van wat ik zelf gezien, gehoord en gelezen heb.
*Hosselcopter*
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:07:16 #220
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168978147
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:03 schreef Puddington het volgende:

[..]

Wikipedia, en zelfs dat slechts tot op zekere hoogte :+
Je bedoelt Conservapedia?
Waar vaccinaties eindelijk onder de loep worden genomen?
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:08:24 #221
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168978161
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:00 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is dat wat ik zeg?
Heb ik daadwerkelijj gezegd dat Trump mag liegen?

Man man man. Het vermogen om zelf dingen te beredeneren is weer bedroevend laag.

Het vermogen om anderen woorden in de mond te leggen is daarentegen zoals gewoonlijk astronomisch hoog.
je zegt letterlijk dat als het WH leugens verspreidt ze dat met een doel doen, dus mijn vraag is simpel, een leugen heeft een doel, dus dat is mijn vraag, ik heb je niet gevraagd of trump het mag, alleen blijkbaar de constatering dat ze hun doel bereikt hebben...

ik denk dat jij vast zit in een cirkelredenatie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168978175
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ze beweren iets te hebben. En we weten hoe vaak dat intussen onzin is gebleken.

Zoals gewoonlijk gooien ze weer berichten de deur uit zonder enige echte onderbouwing. En als na een maand blijkt dat het voor de zoveelste keer niet klopt en gewoon stemmingmakerij was dan hoor je er niemand over. Sterker nog, tegen die tijd zullen er wel weer een aantal andere niet onderbouwde berichten de wereld in zijn geholpen.
Grappig jij weet niet of ze dat concept hebben maar beweert alvast dat ze geen onderbouwing hebben. De pot verwijt de ketel.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:10:20 #223
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168978187
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:05 schreef Dibble het volgende:

[..]

Ik heb juist dat idee van linkse media en de aanhangers ervan. Verschil is dat rechts bijvoorbeeld terug in 2008 na de honeymoon van de verkiezingen een gematigdere toon aannam en alleen Fox de grote nieuwsnetwerk was die alles zo'n beetje onder de loep lag en azijn zat te pissen..

De Trump hysterie van links na 9 november is echter gewoon door het dak geschoten. Er zijn mensen mishandeld, massa's protestgangers rondgebust en opgehitst, vernielingen aangericht, mensen beledigd en zelfs openlijk coup plegingen gepropageerd.

Ik vind dat wat jij zegt dwars tegenover staat van wat ik zelf gezien, gehoord en gelezen heb.
al drogredenerend is het makkelijk te stellen dat er blijkbaar zoveel tegenstand is dat er wel een kern van waarheid in moet zitten dat deze president gewoon ongeschikt is... als zelfs republikeinen in het begin Obama met rust lieten ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168978204
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:05 schreef Montov het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je verder wil graven in je eigen gemaakte gat? :D
De selectieve verontwaardiging is lachwekkend. Je doet nu net alsof een mediabedrijf aan hogere standaarden moet voldoen dan een overheid. Iets met machtspositie? Oh sorry, dat weet jij ook wel, maar je deelt nu de politieke standpunten van de Amerikaanse overheid, dus moet je ze wanhopig verdedigen.
Jij lijkt dus niet te snappen dat een mediabedrijf en een overheid 2 verschillende doelen hebben.
Mediabedrijven moeten aan verslaglegging doen, het liefste eerlijke en correcte verslaggeving, iets wat nu dus lijkt te ontbreken voor de groot deel.
De overheid doet niet aan verslaggeving, de overheid probeert een land draaiende te houden. Daarin hebben zij andere middelen en doelen. Een daarvan kan zijn het naar buiten brengen van berichten, om daarmee een doel te bereiken. Dit bericht hoeft dan niet noodzakelijk correct te zijn, als het het doel maar bereikt in de ogen van de overheid. De overheid is namelijk niet verplicht om de waarheid te vertellen. Ik ben het er niet mee eens hoor, maar dat is nu eenmaal de keiharde werkelijkheid die jullie niet lijken te snappen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:12:41 #225
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168978220
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:11 schreef Refragmental het volgende:
het liefste eerlijke en correcte verslaggeving
was de slogan van FOX niet altijd "fair and balanced"
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168978224
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik dacht dat POL wat beschaafder was.
Dat dacht ik een tijd terug ook.
Maar het constante gescheld, gelieg, en getier, waarin een mod lekker even hard meedoet, toont toch anders. :)
pi_168978232
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:12 schreef Re het volgende:

[..]

was de slogan van FOX niet altijd "fair and balanced"
Leuke slogan, alleen weten we beiden dat dat pure onzin is.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:13:41 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168978239
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:12 schreef Refragmental het volgende:

Dat dacht ik een tijd terug ook.
Maar het constante gescheld, gelieg, en getier, waarin een mod lekker even hard meedoet, toont toch anders. :)
Ik zie nu alleen jou ordinair schelden. Maar oké. Dat zullen wel alternatieve feiten zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168978249
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:08 schreef Re het volgende:

[..]

je zegt letterlijk dat als het WH leugens verspreidt ze dat met een doel doen, dus mijn vraag is simpel, een leugen heeft een doel, dus dat is mijn vraag, ik heb je niet gevraagd of trump het mag, alleen blijkbaar de constatering dat ze hun doel bereikt hebben...

ik denk dat jij vast zit in een cirkelredenatie
Ik heb je antwoord gegeven in een andere post.
pi_168978256
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zie nu alleen jou ordinair schelden. Maar oké. Dat zullen wel alternatieve feiten zijn.
Selectieve blindheid :)
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:14:52 #231
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168978260
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zie nu alleen jou ordinair schelden. Maar oké. Dat zullen wel alternatieve feiten zijn.
Mediahetze op fok tegen Refragmental. :r
Vķķr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:15:39 #232
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168978270
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jij lijkt dus niet te snappen dat een mediabedrijf en een overheid 2 verschillende doelen hebben.
Mediabedrijven moeten aan verslaglegging doen, het liefste eerlijke en correcte verslaggeving, iets wat nu dus lijkt te ontbreken voor de groot deel.
De overheid doet niet aan verslaggeving, de overheid probeert een land draaiende te houden. Daarin hebben zij andere middelen en doelen. Een daarvan kan zijn het naar buiten brengen van berichten, om daarmee een doel te bereiken. Dit bericht hoeft dan niet noodzakelijk correct te zijn, als het het doel maar bereikt in de ogen van de overheid. De overheid is namelijk niet verplicht om de waarheid te vertellen. Ik ben het er niet mee eens hoor, maar dat is nu eenmaal de keiharde werkelijkheid die jullie niet lijken te snappen.
maar als de media de leugens weerlegt met bronnen en gedegen onderzoek ... is het dan weer FAKE media want ze willen het doel van de leugen tegengaan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:16:46 #233
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168978286
quote:
Report: Trump transition ordered government economists to cook up rosy growth forecasts
The Trump University economics department strikes again.

As the White House staff tries to put together a budget for President Donald Trump, they face a fundamental problem. Trump has promised to cut taxes, increase spending on the military and infrastructure, and avoid cuts to Social Security and Medicare. The only way to do that without producing an exploding budget deficit is to assume a big increase in economic growth.

And Nick Timiraos at the Wall Street Journal reports that Trump is planning to do just that — by making things up.

(...)

The make-believe reasoning the administration is giving for this is that “a regulatory rollback and a tax-code revamp will unleash growth that drives a recovery in productivity, sends business investment higher and draws idled workers back to the labor force.”

At the same time, however, it’s projecting that an uptick in economic growth won’t lead to higher interest rates, “because the U.S. would become a more attractive place to park money.”

This is, in a mechanical sense, the correct way to backfill the numbers. If you want to assume a huge acceleration in growth, the way do it is to assume a productivity boom that increases both wages and the size of the labor force without leading to higher interest rates. And in sum, Trump ends up assuming an economy that, 10 years from now, is 17 percent larger than the current CBO estimate. Since Trump is assuming GDP will be much higher, that naturally means the deficit as a share of GDP will be much lower.

[i]The White House is passing a hot potato to Congress[/i]
It’s customary for the White House to produce a budget forecast that is a bit rosier than what Congress, the Federal Reserve, or private sector forecasts generate. It’s unusually for it to be so wildly at odds with the consensus.

That’s in part because most presidents lack Trump’s shamelessness. Another part is that most presidents would worry that if you order CEA staff to make up fake numbers, they will leak that to the Wall Street Journal.

But perhaps the biggest part is that normally presidents are trying, on some level, to work with Congress to get things done. Congress needs to use Congressional Budget Office numbers when legislating, so a fake White House forecast doesn’t help a president’s allies on the Hill. In effect, Trump is simply tossing congressional Republicans a hot potato — telling them that he is disavowing responsibility for any of the trade-offs inherent in governing, and that the responsibility is all on them to work things out.

http://www.vox.com/2017/2/17/14651208/trump-budget-forecast
Dus, bedrijven gaan volop investeren in banen en groei, en tegelijkertijd ook nog geld parkeren bij de staat waardoor de rente niet stijgt, en dat alles na inflatiecorrectie. Als bedrijven hun geld dubbel kunnen uitgeven, dan kan Trump dat ook doen. Win-win.
Géén kloon van tvlxd!
pi_168978315
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zie nu alleen jou ordinair schelden. Maar oké. Dat zullen wel alternatieve feiten zijn.
Ik bedoel, kijk naar hoe je hier behandeld wordt als je niet meedoet aan de Trump-is-achterlijk hetze. Er wordt je vanalles in de mond gelegd, je wordt voor vanalles uitgemaakt, er wordt over je gelogen, het constante getroll en geflame. Het is allemaal heel makkelijk te zien. Vandaar dat ik geen zin meer heb om vriendelijk te zijn, heb het een flinke tijd geprobeerd, maar dat veranderde totaal niet hoe men hier met andersdenkende omgaat, dus waarom zou ik nog de moeite doen? :)
pi_168978325
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:15 schreef Re het volgende:

[..]

maar als de media de leugens weerlegt met bronnen en gedegen onderzoek ... is het dan weer FAKE media want ze willen het doel van de leugen tegengaan
Nee, juist dan doet de media haar werk. Maar dat zie ik vrij weinig gebeuren.
pi_168978327
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik dacht dat POL wat beschaafder was.
Ook hier komen agressieve en chronisch teleurgestelde typetjes :P
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:22:09 #237
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168978367
Gang of 8 hebben overleg gehad met FBI over de gang van zaken rondom Russische email hacks. Rubio tweet:

marcorubio twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 23:59:01 I am now very confident Senate Intel Comm I serve on will conduct thorough bipartisan investigation of #Putin interference and influence reageer retweet
Veel mensen denken ook dat de tweet van Trump over de media als staatsvijand de anticipatie is van explosieve informatie daaromtrent.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:22:22 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168978372
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:18 schreef Refragmental het volgende:

Ik bedoel, kijk naar hoe je hier behandeld wordt als je niet meedoet aan de Trump-is-achterlijk hetze. Er wordt je vanalles in de mond gelegd, je wordt voor vanalles uitgemaakt, er wordt over je gelogen, het constante getroll en geflame. Het is allemaal heel makkelijk te zien. Vandaar dat ik geen zin meer heb om vriendelijk te zijn, heb het een flinke tijd geprobeerd, maar dat veranderde totaal niet hoe men hier met andersdenkende omgaat, dus waarom zou ik nog de moeite doen? :)
Mja, schelden blijft dan toch een enorm zwaktebod. Waarmee je jezelf al direct op achterstand zet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168978378
Die Trump is zo gestoord als een deur met zijn fake news geneuzel, zorg er dan voor dat je als president wel de feiten op een rij heb, ga in op vragen ipv dingen alleen maar belachelijk te maken en ook hiermee zijn eigen positie steeds verder te ondermijnen.
pi_168978380
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik bedoel, kijk naar hoe je hier behandeld wordt als je niet meedoet aan de Trump-is-achterlijk hetze. Er wordt je vanalles in de mond gelegd, je wordt voor vanalles uitgemaakt, er wordt over je gelogen, het constante getroll en geflame. Het is allemaal heel makkelijk te zien. Vandaar dat ik geen zin meer heb om vriendelijk te zijn, heb het een flinke tijd geprobeerd, maar dat veranderde totaal niet hoe men hier met andersdenkende omgaat, dus waarom zou ik nog de moeite doen? :)
Ik kan het me niet herinneren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:23:42 #241
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_168978381
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:10 schreef Re het volgende:

[..]

al drogredenerend is het makkelijk te stellen dat er blijkbaar zoveel tegenstand is dat er wel een kern van waarheid in moet zitten dat deze president gewoon ongeschikt is... als zelfs republikeinen in het begin Obama met rust lieten ...
Dan hebben ze die tegenstand toch op een erg verkeerde manier geboden want Trump heeft middels door die tegenstand en dan heb ik het over een constante stroom van artikelen, protesten en 'hoogstaande' critici meer stemmen achter zich gekregen.

Blijkbaar ziet gewoon de helft van Amerika helemaal niets in die zogenaamde kern van waarheid. Die mensen hebben helemaal geen zin in dit constante gezeik. Ze hebben hun stem uitgebracht bij de stembus en zijn toen huiswaarts gekeerd.

Intussen heeft links hun stem alleen maar verheven als een kinderachtige persoon die niet krijgt wat ie wil en niet even in de spiegel kijkt om erachter te komen hoe dat nou komt.
*Hosselcopter*
pi_168978387
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:23 schreef Basp1 het volgende:
Die Trump is zo gestoord als een deur met zijn fake news geneuzel, zorg er dan voor dat je als president wel de feiten op een rij heb, ga in op vragen ipv dingen alleen maar belachelijk te maken en ook hiermee zijn eigen positie steeds verder te ondermijnen.
Daarom moet je ook de boodschapper aanvallen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168978392
Zoals gewoonlijk lijkt men hier Trump zwaar te onderschatten.
Die man is niet achterlijk zoals velen van jullie hopen en denken. Hij is niet op de plek gekomen waar hij nu zit door pure toeval of geluk.

Probeer die man zijn acties te doorgronden. Tot nu toe blijken veel handelingen goed doordacht te zijn. Het zal mij niet verbazen als dat hele Flynn gebeuren ook netto positief uitpakt voor Trump.
Want wat nu gebeurt is dat de intelligence community onder een vergrootglas ligt nadat is uitgekomen dat zij op illegale wijze Flynn hebben afgeluisterd. Het zal mij niet verbazen als Flynn zichzelf opgeofferd heeft op aanraden van Trump om dit zo aan het licht te brengen. Trump krijgt nu reden en munitie om tegen dit illegale aftappen op te treden en eens de bezem door de intelligence community te halen.

Let maar op, Trump is niet achterlijk, hij gaat heel doelbewust te werk, en in heel veel gevallen lijkt het resultaat positief voor hem uit te pakken. Ondanks dat het een brabbelende idioot lijkt.
  Overall beste user 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 10:24:49 #244
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168978396
Ondertussen speelt de Emoluments Clause weer op: http://www.politico.com/s(...)nne-feinstein-235147

Een paar dagen nadat Trump zijn knie boog voor de chinezen krijgt hij ineens een handelsmerk in China. Het is toch wel makkelijk president te zijn. Goed voor de nering, zeg maar. Maar misschien wat illegaal.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168978405
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik kan het me niet herinneren.
Meid, jij hebt al helemaal geen recht van spreken. Jij hebt nog nooit inhoudelijk gepost, alleen debiel getrol en geflame. :D
pi_168978414
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mja, schelden blijft dan toch een enorm zwaktebod. Waarmee je jezelf al direct op achterstand zet.
Prima toch?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:27:35 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168978430
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:26 schreef Refragmental het volgende:

Prima toch?
Het past wel in het Trumpiaans beeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168978434
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Daarom moet je ook de boodschapper aanvallen.
Dat mensen dat serieus een goede strategie vinden en die persoon dan bijna als Messias zien is in mijn optiek wel een vreemde ontwikkeling en druist ook tegen de zogenaamde altijd kritisch op alles blijven houding van die mensen. :D
pi_168978438
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Meid, jij hebt al helemaal geen recht van spreken. Jij hebt nog nooit inhoudelijk gepost, alleen debiel getrol en geflame. :D
Ik kom hier dan ook puur voor de lol.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168978444
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik kan het me niet herinneren.
Hij heeft het hier vermoedelijk over de vorige eeuw. Het is al sinds ik me kan herinneren een opvliegerig en agressief typetje.
pi_168978451
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het past wel in het Trumpiaans beeld.
Leg eens uit wat het Trumpiaans beeld is.
pi_168978465
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:28 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hij heeft het hier vermoedelijk over de vorige eeuw. Het is al sinds ik me kan herinneren een opvliegerig en agressief typetje.
Zegt de inhoudsloze troll die hier dag en nacht als een werkloze aanwezig is.
Heerlijk dit :D
pi_168978480
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:24 schreef Refragmental het volgende:
en in heel veel gevallen lijkt het resultaat positief voor hem uit te pakken.
Dat maakt het juist zo discutabel, het is leider van een land en moet voor andere belangen dan zijn eigen opkomen.
pi_168978485
Hoe is het eigenlijk met Conway de laatste dagen? Je hoort nog maar zo weinig van dat mens ineens.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:32:19 #255
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168978491
Met personen als Refragmental zien we nog de laatste achtergebleven Trump-fans, die zien dat ie een volslagen idioot is, maar dat nog niet kunnen accepteren.

Anyway, de trend is nu wel duidelijk ingezet. De Approval-ratings voor Trump blijven maar dalen, aangezien elke Amerikaan één voor één realiseert dat ze fucked up zijn met die malloot en zijn kneuzenkermis.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_168978500
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik kom hier dan ook puur voor de lol.
Oh sorry, ik wist niet dat je zo'n lage standaarden voor lol had.
Nouja, ik ken jouw privé situatie natuurlijk niet, maar ik snap jou nu wel meer :)
Ga vooral door :)
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:33:49 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168978512
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:29 schreef Refragmental het volgende:

Leg eens uit wat het Trumpiaans beeld is.
Het beeld van een verongelijkte, bozige man die in alle criticasters De Vijand ziet en steeds wanhopiger om zich heen slaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168978520
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat maakt het juist zo discutabel, het is leider van een land en moet voor andere belangen dan zijn eigen opkomen.
Het is inderdaad discutabel in veel gevallen.
Daarom is het onderschatten van hem ook zo gevaarlijk, je speelt hem daarmee volledig in de kaart. Zoals al vaker is gebleken.
pi_168978531
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jij lijkt dus niet te snappen dat een mediabedrijf en een overheid 2 verschillende doelen hebben.
Mediabedrijven moeten aan verslaglegging doen, het liefste eerlijke en correcte verslaggeving, iets wat nu dus lijkt te ontbreken voor de groot deel.
De overheid doet niet aan verslaggeving, de overheid probeert een land draaiende te houden. Daarin hebben zij andere middelen en doelen. Een daarvan kan zijn het naar buiten brengen van berichten, om daarmee een doel te bereiken. Dit bericht hoeft dan niet noodzakelijk correct te zijn, als het het doel maar bereikt in de ogen van de overheid. De overheid is namelijk niet verplicht om de waarheid te vertellen. Ik ben het er niet mee eens hoor, maar dat is nu eenmaal de keiharde werkelijkheid die jullie niet lijken te snappen.
Dit is dus echt grote onzin. Jij moet echt even een cursus staatsrecht gaan volgen. Weet je wat er gebeurt met een minister die de Kamer verkeert inlicht? Die vliegt er direct uit. Het geven van verkeerde voorlichten is een doodzonde in de politiek. En terecht.
  Overall beste user 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 10:35:55 #260
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168978543
Zouden die rechtse privémilities het eigenlijk wel OK vinden als Washington soldaten door de straten laat patrouilleren? Zo happig waren die nooit op bemoeienis uit het Witte Huis.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168978544
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:32 schreef Falco het volgende:
Met personen als Refragmental zien we nog de laatste achtergebleven Trump-fans, die zien dat ie een volslagen idioot is, maar dat nog niet kunnen accepteren.

Anyway, de trend is nu wel duidelijk ingezet. De Approval-ratings voor Trump blijven maar dalen, aangezien elke Amerikaan één voor één realiseert dat ze fucked up zijn met die malloot en zijn kneuzenkermis.
Grappig, ik weet niet hoe vaak ik moet zeggen dat ik geen Trump fan ben. Maar de gebruikelijke POL trekcircel heeft het niet zo op andersdenkenden, je moet Trump achterlijk vinden... en vind je dat niet, dan ben je een Trump fan :D
pi_168978560
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:34 schreef Beatific het volgende:

[..]

Dit is dus echt grote onzin. Jij moet echt even een cursus staatsrecht gaan volgen. Weet je wat er gebeurt met een minister die de Kamer verkeert inlicht? Die vliegt er direct uit. Het geven van verkeerde voorlichten is een doodzonde in de politiek. En terecht.
Je hebt het over een minister die de kamer inlicht.
Niet over een persvoorlichter die de pers voorliegt.
2 totaal verschillende zaken.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:39:25 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168978574
Een persvoorlieger vind jij serieus wel een puickend idee?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168978581
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:39 schreef Copycat het volgende:
Een persvoorlieger vind jij serieus wel een puickend idee?
Het is daarna wel makkelijk huilen dat de media leugens verspreiden. :+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168978584
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je hebt het over een minister die de kamer inlicht.
Niet over een persvoorlichter die de pers voorliegt.
2 totaal verschillende zaken.
Oké prima. Je sprak zelf over 'overheid' maar oké.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:41:01 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168978588
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:40 schreef xpompompomx het volgende:

Het is daarna wel makkelijk huilen dat de media leugens verspreiden. :+
Bizar. Echt bizar dat zo'n democratische ondermijning wordt toegejuicht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168978601
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:39 schreef Copycat het volgende:
Een persvoorlieger vind jij serieus wel een puickend idee?
Mens! Ga jij nou meedoen met woorden in de mond leggen?
Lees nou eens even een paar posts terug wat ik ervan vind als de overheid liegt.
Die vraag heb ik al een aantal maal beantwoord en nu begin jij ook weer.

Echt, bedroevend slecht dit :N
En het dan vreemd vinden dat ik de moeite niet meer neem om vriendelijk te zijn. Wtf.
pi_168978608
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is inderdaad discutabel in veel gevallen.
Daarom is het onderschatten van hem ook zo gevaarlijk, je speelt hem daarmee volledig in de kaart. Zoals al vaker is gebleken.
Volgens mij onderschat niemand het gevaar van Trump, op zijn aanhang na dan.
pi_168978615
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het is daarna wel makkelijk huilen dat de media leugens verspreiden. :+
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bizar. Echt bizar dat zo'n democratische ondermijning wordt toegejuicht.
2 maakt nog geen circel, roep er nog een paar mensen bij zou ik zeggen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:43:21 #270
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168978619
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mens! Ga jij nou meedoen met woorden in de mond leggen?
Lees nou eens even een paar posts terug wat ik ervan vind als de overheid liegt.
Die vraag heb ik al een aantal maal beantwoord en nu begin jij ook weer.

Echt, bedroevend slecht dit :N
En het dan vreemd vinden dat ik de moeite niet meer neem om vriendelijk te zijn. Wtf.
Wat is er met jou aan de hand :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_168978628
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:40 schreef Beatific het volgende:

[..]

Oké prima. Je sprak zelf over 'overheid' maar oké.
Ik sprak over een overheid die berichten naar buiten brengt met een bepaald doel. Niet zelf zaken erbij verzinnen aub.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:43:56 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168978633
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:42 schreef Refragmental het volgende:
Mens! Ga jij nou meedoen met woorden in de mond leggen?
Lees nou eens even een paar posts terug wat ik ervan vind als de overheid liegt.
Die vraag heb ik al een aantal maal beantwoord en nu begin jij ook weer.

Echt, bedroevend slecht dit :N
En het dan vreemd vinden dat ik de moeite niet meer neem om vriendelijk te zijn. Wtf.
quote:
De overheid doet niet aan verslaggeving, de overheid probeert een land draaiende te houden. Daarin hebben zij andere middelen en doelen. Een daarvan kan zijn het naar buiten brengen van berichten, om daarmee een doel te bereiken. Dit bericht hoeft dan niet noodzakelijk correct te zijn, als het het doel maar bereikt in de ogen van de overheid
Oké. Dan zal ik dit wel helemaal verkeerd hebben begrepen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:44:03 #273
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168978634
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mens! Ga jij nou meedoen met woorden in de mond leggen?
Lees nou eens even een paar posts terug wat ik ervan vind als de overheid liegt.
Die vraag heb ik al een aantal maal beantwoord en nu begin jij ook weer.

Echt, bedroevend slecht dit :N
En het dan vreemd vinden dat ik de moeite niet meer neem om vriendelijk te zijn. Wtf.
Moet iemand een arm om je schouder leggen en een luisterend en begripvol oor voor je zijn :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:45:18 #274
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_168978646
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:32 schreef Falco het volgende:
Met personen als Refragmental zien we nog de laatste achtergebleven Trump-fans, die zien dat ie een volslagen idioot is, maar dat nog niet kunnen accepteren.

Anyway, de trend is nu wel duidelijk ingezet. De Approval-ratings voor Trump blijven maar dalen, aangezien elke Amerikaan één voor één realiseert dat ze fucked up zijn met die malloot en zijn kneuzenkermis.
Approval ratings zeggen niets meer. 35% van het land haat hem, nog een 35% gelooft erin dat Trump niets fout kan doen. Iedereen in het midden is het slachtoffer van de oorlog welke gaande is tussen de twee kampen.

Ik snap sowieso niet dat ze nog polls nemen aangezien we weten hoe de peilingen voor de verkiezingen uitgepakt hebben.
*Hosselcopter*
pi_168978651
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Oké. Dan zal ik dit wel helemaal verkeerd hebben begrepen.
Wat vreemd en totaal onverwacht dat je slechts selectief quote... net tot dat punt waarbij ik mijn mening hierover verkondig. 1 zin verder... dan waar jij stopt.

quote:
Jij lijkt dus niet te snappen dat een mediabedrijf en een overheid 2 verschillende doelen hebben.
Mediabedrijven moeten aan verslaglegging doen, het liefste eerlijke en correcte verslaggeving, iets wat nu dus lijkt te ontbreken voor de groot deel.
De overheid doet niet aan verslaggeving, de overheid probeert een land draaiende te houden. Daarin hebben zij andere middelen en doelen. Een daarvan kan zijn het naar buiten brengen van berichten, om daarmee een doel te bereiken. Dit bericht hoeft dan niet noodzakelijk correct te zijn, als het het doel maar bereikt in de ogen van de overheid. De overheid is namelijk niet verplicht om de waarheid te vertellen. Ik ben het er niet mee eens hoor, maar dat is nu eenmaal de keiharde werkelijkheid die jullie niet lijken te snappen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:46:11 #276
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_168978652
Het argument "Trump zet problemen op de kaart zodat de media er wel over moeten schrijven" met "het grootste deel van wat de media schrijft is gelogen of berust op aannames" moet wel de Fok-paradox van het jaar zijn.

Refragmental, echt waar, ik probeer je te snappen, maar je spreekt jezelf zo vaak tegen dat het lastig is. Dat je Trump wel een frisse wind vindt in vergelijking met voorgaande presidenten kan ik nog volgen, maar de manier waarop je jezelf in de raarste bochten wringt om argumenten te vormen is waarom je zoveel shit over je heen krijgt.

Ik zou je vooral aan willen raden net even iets langer over je reacties na te denken voor je ze het internet op gooit. Wellicht kun je dan ook zelf bijdragen aan een wat meer volwassen discussie over de president.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:46:25 #277
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168978656
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:45 schreef Dibble het volgende:

[..]

Approval ratings zeggen niets meer. 35% van het land haat hem, nog een 35% gelooft erin dat Trump niets fout kan doen. Iedereen in het midden is het slachtoffer van de oorlog welke gaande is tussen de twee kampen.

Ik snap sowieso niet dat ze nog polls nemen aangezien we weten hoe de peilingen voor de verkiezingen uitgepakt hebben.
De popular vote-polls zaten wel goed hoor. Een paar staten pakten verkeerd uit.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:47:01 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168978666
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:46 schreef Refragmental het volgende:

Wat vreemd en totaal onverwacht dat je slechts selectief quote... net tot dat punt waarbij ik mijn mening hierover verkondig. 1 zin verder... dan waar jij stopt.

Je bent het er niet mee eens, maar je hebt er wel begrip voor en vindt dat het wel moet kunnen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:47:36 #279
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168978673
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:23 schreef Dibble het volgende:

[..]

Dan hebben ze die tegenstand toch op een erg verkeerde manier geboden want Trump heeft middels door die tegenstand en dan heb ik het over een constante stroom van artikelen, protesten en 'hoogstaande' critici meer stemmen achter zich gekregen.

Blijkbaar ziet gewoon de helft van Amerika helemaal niets in die zogenaamde kern van waarheid. Die mensen hebben helemaal geen zin in dit constante gezeik. Ze hebben hun stem uitgebracht bij de stembus en zijn toen huiswaarts gekeerd.

Intussen heeft links hun stem alleen maar verheven als een kinderachtige persoon die niet krijgt wat ie wil en niet even in de spiegel kijkt om erachter te komen hoe dat nou komt.
nou ja, Trump geeft nogal veel ammo natuurlijk en wordt aangevallen op zijn ondoordachte beleid en samengaande chaos. En het is natuurlijk niet zo dat je 1x in de vier jaar stemt en de rest van de tijd je muil moet houden.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:48:13 #280
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_168978678
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jij lijkt dus niet te snappen dat een mediabedrijf en een overheid 2 verschillende doelen hebben.
Mediabedrijven moeten aan verslaglegging doen, het liefste eerlijke en correcte verslaggeving, iets wat nu dus lijkt te ontbreken voor de groot deel.
De overheid doet niet aan verslaggeving, de overheid probeert een land draaiende te houden. Daarin hebben zij andere middelen en doelen. Een daarvan kan zijn het naar buiten brengen van berichten, om daarmee een doel te bereiken. Dit bericht hoeft dan niet noodzakelijk correct te zijn, als het het doel maar bereikt in de ogen van de overheid. De overheid is namelijk niet verplicht om de waarheid te vertellen. Ik ben het er niet mee eens hoor, maar dat is nu eenmaal de keiharde werkelijkheid die jullie niet lijken te snappen.
De keiharde werkelijkheid _O_ Pareltje deze post.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:48:33 #281
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168978684
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:45 schreef Dibble het volgende:

[..]

Approval ratings zeggen niets meer. 35% van het land haat hem, nog een 35% gelooft erin dat Trump niets fout kan doen. Iedereen in het midden is het slachtoffer van de oorlog welke gaande is tussen de twee kampen.

Ik snap sowieso niet dat ze nog polls nemen aangezien we weten hoe de peilingen voor de verkiezingen uitgepakt hebben.
Maar de landelijke peilingen waren verdomd accuraat?!
pi_168978696
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent het er niet mee eens, maar je hebt er wel begrip voor en vindt dat het wel moet kunnen?
Wat denk je zelf als ik al aangeef het er niet mee eens te zijn?
Echt beschamend slecht dit :D
Niveautje kleuterklas waarbij iedere letter uitgeschreven moet worden omdat men niet zelf kan beredeneren.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:50:44 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168978713
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:49 schreef Refragmental het volgende:

Wat denk je zelf als ik al aangeef het er niet mee eens te zijn?
Echt beschamend slecht dit :D
Niveautje kleuterklas waarbij iedere letter uitgeschreven moet worden omdat men niet zelf kan beredeneren.
Je bent het er niet mee eens, maar je verdedigt het wel als iets wat gewoon moet kunnen, want de president is geen media en heeft het recht zijn eigen waarheid te maken. In LandsBelang.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Overall beste user 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 10:51:11 #284
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168978714
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik sprak over een overheid die berichten naar buiten brengt met een bepaald doel. Niet zelf zaken erbij verzinnen aub.
Ja, en gelukkig heeft "De Overheid" geen monopolie op het nieuws en zullen sommige mensen die voor "De Overheid" werken gewoon zaken gaan lekken als "De Overheid" toch gaat proberen nogal dubieus zijn of zouden kunnen zijn. En dat is prima.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:51:54 #285
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168978717
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat denk je zelf als ik al aangeef het er niet mee eens te zijn?
Echt beschamend slecht dit :D
Niveautje kleuterklas waarbij iedere letter uitgeschreven moet worden omdat men niet zelf kan beredeneren.
Je lijdt aan de kwaal (meer populisten hebben hier last van) dat je alles in een context moet lezen en dat je achteraf kan zeggen 'oh maar ik bedoel het heek anders'. Dit is erg onduidelijk en overtuigt echt niet anderen in een discussie. Doe eens een beetje moeite in je posts, oke?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_168978724
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:46 schreef Belabor het volgende:
Het argument "Trump zet problemen op de kaart zodat de media er wel over moeten schrijven" met "het grootste deel van wat de media schrijft is gelogen of berust op aannames" moet wel de Fok-paradox van het jaar zijn.

Refragmental, echt waar, ik probeer je te snappen, maar je spreekt jezelf zo vaak tegen dat het lastig is. Dat je Trump wel een frisse wind vindt in vergelijking met voorgaande presidenten kan ik nog volgen, maar de manier waarop je jezelf in de raarste bochten wringt om argumenten te vormen is waarom je zoveel shit over je heen krijgt.

Ik zou je vooral aan willen raden net even iets langer over je reacties na te denken voor je ze het internet op gooit. Wellicht kun je dan ook zelf bijdragen aan een wat meer volwassen discussie over de president.
Ik zie de paradox niet.
Trump roept wat halve waarheden/alternative facts, nieuwste voorbeeld is 20% uranium.
Vervolgens struikelt de media over elkaar heen om te rapporteren dat het slechts 20% van de uranium productie betreft, want de media denk dat ze hiermee Trump in de slecht daglicht zetten.
Terwijl nu juist gebeurt wat Trump wil, het vergrootglas gaat richting de Clinton deal.

Dit sluit niet uit dat er daarnaast ook nog fake news naar buiten wordt gebracht.
pi_168978729
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent het er niet mee eens, maar je verdedigt het wel als iets wat gewoon moet kunnen, want de president is geen media en heeft het recht zijn eigen waarheid te maken. In LandsBelang.
Waar verdedig ik het?
pi_168978745
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:48 schreef Ryon het volgende:

[..]

De keiharde werkelijkheid _O_ Pareltje deze post.
Dank. Iemand die het snapt. ^O^
De rest leeft nog in la la land lijkt het.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:55:07 #289
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168978762
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dank. Iemand die het snapt. ^O^
De rest leeft nog in la la land lijkt het.
Je herkent geen sarcasme :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:55:40 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168978769
De pers moet dus zijn mond houden als Trump liegt anders krijgt hij zijn zin... Dat is Idd een manier ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168978776
quote:
Klimaatontkenner wordt hoofd Amerikaans milieuagentschap EPA
Meer bij de bron:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)milieuagentschap-epa

Het korte termijn beleid van Trump gaat weer verder, dit is de president die te vergelijken is met Lodewijk de 14e. Ze maken zich niet druk om de verre toekomst en leven vandaag, later mag alle shit opgelost worden.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:57:06 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168978793
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:55 schreef Re het volgende:
De pers moet dus zijn mond houden als Trump liegt anders krijgt hij zijn zin... Sat us I'd een manier ja
Ja. En hij moet gewoon kunnen liegen, want ondanks dat het eigenlijk niet mag, is hij geen mediumen mag hij het wel. In het landsbelang. Maar ook weer niet hoor. Of zo. Niet dat je denkt dat ik het er mee eens ben. Of oneens. Of zo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168978805
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:51 schreef Falco het volgende:

[..]

Je lijdt aan de kwaal (meer populisten hebben hier last van) dat je alles in een context moet lezen en dat je achteraf kan zeggen 'oh maar ik bedoel het heek anders'. Dit is erg onduidelijk en overtuigt echt niet anderen in een discussie. Doe eens een beetje moeite in je posts, oke?
Juist, want dat is ook zo'n nare kwaal van de trekcircel.
Iedereen die niet tot die trekcircel behoort moet zich constant verantwoorden naar jullie toe. En iedere kleine opening haken jullie op in met one-liners en flames en denigrerende opmerkingen.
Om dat tegen te gaan moet ik haast van iedere post een thesis maken, en zelfs dan.

Dikke vinger, gebruik je eigen hersenen maar en probeer niet constant mensen in een hokje te duwen en hun woorden in de mond te leggen, zoals hier echt om de 2 posts lijkt te gebeuren.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:59:25 #294
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168978831
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Juist, want dat is ook zo'n nare kwaal van de trekcircel.
Iedereen die niet tot die trekcircel behoort moet zich constant verantwoorden naar jullie toe. En iedere kleine opening haken jullie op in met one-liners en flames en denigrerende opmerkingen.
Om dat tegen te gaan moet ik haast van iedere post een thesis maken, en zelfs dan.

Dikke vinger, gebruik je eigen hersenen maar en probeer niet constant mensen in een hokje te duwen en hun woorden in de mond te leggen, zoals hier echt om de 2 posts lijkt te gebeuren.
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:43 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat is er met jou aan de hand :?
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:44 schreef Falco het volgende:

[..]

Moet iemand een arm om je schouder leggen en een luisterend en begripvol oor voor je zijn :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_168978833
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:55 schreef Re het volgende:
De pers moet dus zijn mond houden als Trump liegt anders krijgt hij zijn zin... Dat is Idd een manier ja
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. En hij moet gewoon kunnen liegen, want ondanks dat het eigenlijk niet mag, is hij geen mediumen mag hij het wel. In het landsbelang. Maar ook weer niet hoor. Of zo. Niet dat je denkt dat ik het er mee eens ben. Of oneens. Of zo.
En de trekcircel begint zich weer te vormen. Zelf onjuiste conclusies trekken en daarop verder fantaseren, want dat helpt de discussie toch zo, en maakt dat de tegenpartij zin heeft om door te gaan :)
pi_168978837
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:57 schreef Refragmental het volgende:

Om dat tegen te gaan moet ik haast van iedere post een thesis maken
Godsamme. _O-
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_168978838
"Jullie"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')