abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:49:31 #201
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168977953
Ik heb het al 20 jaar niet meer koud gehad.
Ik trek niet eens een jas aan als ik naar buiten ga.
Maar goed, ik ben ook niet veel/ lang buiten natuurlijk, maar toch.
Ben ook een weerzin tegen jassen aan het ontwikkelen.
Jassen zijn stom.
pi_168977969
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bankdekentjes opgevouwd
Dit is trouwens ook bijna elke dag het eerste klusje dat ik 's ochtends in huis doe wanneer ik ben opgestaan. De bankdekens (meervoud dus) netjes opvouwen! :D *boks*
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:51:08 #203
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168977976
Ik haatte fietsen. Vorig jaar een kruising tussen race en mountainbike gekocht en wekelijks een uurtje gefietst (25 tot 30km) en ik vond het heerlijk.
Maar daar moet je wel een beetje lekker weer voor hebben.
pi_168977987
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:51 schreef Maarten het volgende:

Nu alweer terug?
Of moet je nog? >:)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168977995
Goedemorgen dotjes.
pi_168977997
Fietsen, ik hou ervan. Ook heerlijk als ik ijskoud ergens binnenkom en dan langzaam opwarm.
Lopen vind ik eigenlijk alleen leuk als ik mijn camera bij me heb om te fotograferen (ik ben ook een hele ongezellige medewandelaar)
Met de bus naar m'n werk, alleen als het echt niet anders kan (fiets kapot of ijzel/sneeuw), ik hou er zo niet van, natte stinkende jassen, mensen die allemaal boos kijken. Je tussen iedereen moeten uitwerken om uit de bus te komen. Maar lopend naar t werk, 1x gedaan in een berg sneeuw, 1.45 uur, dat is me te gek
We have far more in common than that which devides us..
pi_168977998
Ik vind gevouwen bankdekentjes ook belangrijk en doe dat meestal voor ik naar bed ga.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:54:10 #208
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168978005
Interessante documentaire op RTLZ trouwens over Amerikaanse mannen die naar Oekraïne gaan om een vrouw te vinden.
Aan de ene kant snap ik het wel en aan de andere kant is het nogal kansloos. Het kansloze overheerst wel als je een 48 jarige morbid-obese man ziet met een 23 jarig fotomodel die "echt van hem houdt".
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:54:32 #209
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168978010
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Nu alweer terug?
Of moet je nog? >:)
Eerst even eten, de was doen en opruimen. :').
pi_168978017
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:54 schreef Maarten het volgende:

[..]

Eerst even eten, de was doen en opruimen. :').
Dat wordt maandag! ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978021
Ik vind het er koud uitzien buiten, dus ben nog niet van de bank af gekomen :')
pi_168978024
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:54 schreef Maarten het volgende:
Het kansloze overheerst wel als je een 48 jarige morbid-obese man ziet met een 23 jarig fotomodel die "echt van hem houdt".
Toch kán het, in theorie. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978039
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind gevouwen bankdekentjes ook belangrijk en doe dat meestal voor ik naar bed ga.
Als we op de bank in slaap zijn gevallen en bij nacht en ontij alsnog kermend naar de slaapkamer moeten zien te komen zijn we al blij als we een tandenborstel in onze mond steken in plaats van in ons oog.
Ik ga dan echt niet staan vouwen! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978040
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:53 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen dotjes.
Dotje! :* :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978048
Ik vind lopen wel prima, zolang ik maar een doel heb. Daarom was een uurtje naar school lopen altijd wel lekker. En ook op stedentripjes blijf ik maar lopen, verbaasde me met m'n studiereisje wel over de slanke meisjes die meteen begonnen te piepen.

Ik ben alleen niet iemand die elke keer hetzelfde rondje gaat lopen, om maar te lopen. En natuur doet me ook niet zoveel.
pi_168978056
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:54 schreef Maarten het volgende:
Interessante documentaire op RTLZ trouwens over Amerikaanse mannen die naar Oekraïne gaan om een vrouw te vinden.
Aan de ene kant snap ik het welzijn aan de andere kant is het nogal kansloos. Het kansloze overheerst wel als je een 48 jarige morbid-obese man ziet met een 23 jarig fotomodel die "echt van hem houdt".
Die vrouwen snap ik nog wel. Daarbij is ons concept van romantische relaties gebaseerd op wederzijds gevoel wel heel nieuw/modern natuurlijk. Vroeger werd er constant alleen op grond van bezit, macht en toekomst gehuwd. Die vrouwen doen dat nog steeds en die mannen zitten met hun hoofd in de moderne tijd, dus dan moet je jezelf wel wijs maken dat zo'n vrouw toch ècht wel van je houdt O+ En zij hebben door dat dat zo'n man heel blij maakt, zeggen dat je van hem houdt. Dus dan dat maar doen, dan kom je uit de ellende in je eigen land.

Goedemorgen mini :W

En ik moet weer veel meer gaan wandelen, want na 2 maanden niks doen is mijn conditie echt echt heel ernstig slecht en ik ben altijd in voor wandelen ergens in Nederland met een leuke gesprekspartner O+ (al ken ik er daar al genoeg van en heb ik niet zoveel weekenden vrij dat ik vaak kan wandelen :') maar dat wordt hopelijk na februari anders)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168978062
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Ben jij een éénmokker, ja?
Nee! Ik vul een thermoskan met water en vul daaruit mijn mok. Ik slinger mijn theezakje in de mok.
Spoilers!
pi_168978063
Fietsen zou ik meer gaan doen, zodra ik m'n fiets niet meer uit de portiekkelder hoef te tillen. Daar heb ik zo'n hekel aan. :')
pi_168978068
Zomaar wandelen doe ik ook liever niet nee.. Als andere mensen dat graag willen hobbel ik wel mee, maar uit mezelf wandel ik ook niet om het wandelen. Terwijl ik probleemloos tweeënhalf uur van punt A naar punt B loop als ik @ punt B wezen moet. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978070
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Als we op de bank in slaap zijn gevallen en bij nacht en ontij alsnog kermend naar de slaapkamer moeten zien te komen zijn we al blij als we een tandenborstel in onze mond steken in plaats van in ons oog.
Ik ga dan echt niet staan vouwen! :D
Dan komt toch mijn OCD om de hoek kijken :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168978091
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:59 schreef minilot het volgende:
Zomaar wandelen doe ik ook liever niet nee.. Als andere mensen dat graag willen hobbel ik wel mee maar uit mezelf wandel ik ook niet om het wandelen. Terwijl ik probleemloos tweeënhalf uur van punt A naar punt B ga als ik @ punt B wezen moet. :Y
Wandelen met een doel gaat meestal sneller, maar bij mij kan wandelen met iemand samen al doel genoeg zijn. Je kan gaan zitten kletsen, maar je kan ook wandelend kletsen :7 Daarbij zie ik wel graag mooie natuur en nieuwe plekjes. Maar dat mag ook in een stad zijn, dat maakt me weinig uit.

En fietsen alleen als het lekker weer is met windkracht 0.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168978094
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dan komt toch mijn OCD om de hoek kijken :@
Ja, daar heb ik nul komma nul last van, behalve bij bakken, want dan moet van mij alles op de kwart gram precies kloppen. *) Verder nooit.
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978097
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Dit is trouwens ook bijna elke dag het eerste klusje dat ik 's ochtends in huis doe wanneer ik ben opgestaan. De bankdekens (meervoud dus) netjes opvouwen! :D *boks*
Ieder een eigen dekentje hier. Gisteren had J zijn dekentje opgeofferd omdat de kat over de mijne had gebraakt *;

Bezoek heeft alweer 3 boompjes gekapt. Dat ruimt lekker op voordat vogels er nesten in gaan bouwen.
Spoilers!
pi_168978100
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En fietsen alleen als het lekker weer is met windkracht 0.
Of windkracht 10 de goeie kant op! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978107
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ieder een eigen dekentje hier.
Wel twee dekentjes, maar die wisselen zo'n beetje per avond van gebruiker. En soms ligt er eentje onder twee dekentjes tegelijk en heeft de ander er geen. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978113
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:02 schreef minilot het volgende:

Of windkracht 10 de goeie kant op! :7
Ja, maar het typische aan fietsen is nou net dat je op een dag vaak ook weer terug moet. Anders staat je fiets maar ergens te staan -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168978116
Oh gunst, mijn werk zit er al op voor vandaag!
Ik ga door de mist 4,5 km naar nieuw huisje van mijn broertje lopen en laminaatrandjes plakken. :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978128
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, maar het typische aan fietsen is nou net dat je op een dag vaak ook weer terug moet. Anders staat je fiets maar ergens te staan -O-
Oh, dat heb ik wel vaak. Mijn fiets staat soms dagen achtereen op kantoor, bij de waterbus-kade, bij een willekeurige bushalte of bij het winkelcentrum. :+

Soms wel lastig, want dan dénk ik dat mijn fiets gewoon in de schuur staat en kom ik er pas als ik de schuur in loop achter dat dat niet zo is, en ik weet niet altijd precies waar ik mijn fiets dan heb gelaten. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978144
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:05 schreef minilot het volgende:

Oh, dat heb ik wel vaak. Mijn fiets staat soms dagen achtereen op kantoor, bij de waterbus-kade, bij een willekeurige bushalte of bij het winkelcentrum. :+

Soms wel lastig, want dan dénk ik dat mijn fiets gewoon in de schuur staat en kom ik er pas als ik de schuur in loop achter dat dat niet zo is, en ik weet niet altijd precies waar ik mijn fiets dan heb gelaten. :')
Herkenbaar :') Alleen weet ik dan meestal wel plots waar mijn fiets is (doorgaans station of ouders)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168978146
Soms Vaak ga ik ook boodschappen doen met de fiets en dan vergeet ik als ik een kwartier later de supermarkt weer uit loop dat ik eigenlijk met de fiets was en dan loop ik dus naar huis en snap ik vervolgens later in de week niet meer waar mijn fiets is gebleven. 8)7
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978148
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik nul komma nul last van, behalve bij bakken, want dan moet van mij alles op de kwart gram precies kloppen. *) Verder nooit.
Met bakken heb ik het dan weer niet :D Ik heb me op de een of andere manier van zeer slordig kind en puber ontwikkeld tot een best opgeruimde volwassenen (wel van het type doe-de-kastdeuren-maar-niet-open). Inmiddels word ik onrustig van rommel. Ik vind het ook wel makkelijk, ik hoef nooit meer op te ruimen voor er bezoek komt, in tegenstelling tot de "oh god, mijn ouders komen over een uur en help!"-momenten die ik als student had :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168978172
Wij hebben denk ik wel zes dekentjes liggen (en net weer een paar weggegooid). Twee op de bank/stoel en de rest in de poef.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168978230
Ik ben ook grotendeels wel opgeruimd. Alleen er hoeft vrij weinig in een caravan te gebeuren, wil het een enorme bende lijken. En J is een enorme chaoot. Hij doet heus zijn best hoor maar ziet gewoon dingen niet en raakt steeds afgeleid.

Ik was gisteren laat en afgepeigerd thuisgekomen. Gisterenochtend geen tijd gehad om de boel glad te gooien en af te wassen. Dan is het vanochtend ineens alsof er een bom ontploft is. Maar dat is ook wel weer snel opgelost.
Spoilers!
pi_168978258
Mij interesseert troep vooral als er visite komt :X Maar Ross houdt wel van een opgeruimd huis, dus die doet eigenlijk alles.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168978395
Hier is het over het algemeen redelijk opgeruimd (in mijn ogen dan) maar als ik even iets laat versloffen is het binnen no-time een zooi want dan laat ik opeens alles liggen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_168978424
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:18 schreef Clubsoda het volgende:
En ze heeft zelf ook 1001 verschillende internetdingetjes, dus daar snappen we elkaar ook prima inderdaad.
De mijne doet Pinterest. Dat begrijp ik dan weer niet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168978481
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

De mijne doet Pinterest. Dat begrijp ik dan weer niet.
Heerlijk, plaatjes kijken en ideeën opdoen op printerest
We have far more in common than that which devides us..
pi_168978501
Pinterest begrijp ik ook niet. De halve wereld vindt daar de tofste dingen en bij mij is het altijd na drie plaatjes klaar :? Dat heb ik ook jaren met de H&M gehad.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168978569
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, een volle bus in de vroege ochtend, dat is echt hel op de..
..wait for it..
..fiets!
Ik moet tegenwoordig fietsen naar de bus naar het station (en dan soms nog een bus of metro).
Driewerf hel op de fiets.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168978583
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik doe het ook liever niet maar ja. J is een warhoofd en ik wil dat mijn bezoek zonder dat te zien naar de wc kan.
Ik zou dan toch eerder mijn best doen hem daarin te trainen.
Oude remsporen -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168978606
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:07 schreef Clubsoda het volgende:

(wel van het type doe-de-kastdeuren-maar-niet-open).
Ik heb dat precies andersom. Het kan hier een enorme bende zijn, maar ik zal nooit op het idee komen om troep random in kasten te gooien. Als het achter kastdeuren niet netjes is, word ik nerveus :')

ik vouw bankdekentjes dus inderdaad alleen op voor er bezoek komt.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_168978625
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik zou dan toch eerder mijn best doen hem daarin te trainen.
Oude remsporen -O-
Ja, die kun je echt veel beter metéén met wat heet water en een druppie afwasmiddel uit de theepot spoelen. Na een nachtje opdrogen moet je veel harder schrobben. -O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978629
Oh en lopen :N Gisteren in de lunchpauze een rondje van 500 m gelopen voor een frisse neus, halverwege had ik al spijt. Duurt veel te lang en is saai.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_168978653
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik zou dan toch eerder mijn best doen hem daarin te trainen.
Oude remsporen -O-
Ik train me suf, al 14 jaar. Ik hoef ze ook niet dagelijks weg te halen hoor, slechts sporadisch (lol). En als hij in de buurt is, mag hij het zelf doen natuurlijk.
Spoilers!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:46:20 #245
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168978654
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, die kun je echt veel beter metéén met wat heet water en een druppie afwasmiddel uit de theepot spoelen. Na een nachtje opdrogen moet je veel harder schrobben. -O-
Heet water en een drupje afwasmiddel? Seriously?
pi_168978665
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:43 schreef Lot_1 het volgende:
Oh en lopen :N Gisteren in de lunchpauze een rondje van 500 m gelopen voor een frisse neus, halverwege had ik al spijt. Duurt veel te lang en is saai.
Lopen! O+ Ik had net Bohemian Like You van de Dandy Warhols en dat ging van hink-stap-sprong over de stoep en meebrullen! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978672
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:46 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Heet water en een drupje afwasmiddel? Seriously?
:+ :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_168978674
Ik heb gisteren een kilometer of 7 a 8 gelopen. Gelukkig wel met doelen, anders houdt het voor mij ook snel op.

Ik zou wel eens een rondje bos of heide willen doen met iemand. Misschien blijkt het leuk.
Spoilers!
pi_168978679
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, die kun je echt veel beter metéén met wat heet water en een druppie afwasmiddel uit de theepot spoelen. Na een nachtje opdrogen moet je veel harder schrobben. -O-
_O- _O-

Ik kan geen dekens opvouwen, vindt mijn OCDer. Dus die mag ik lekker op de bank laten liggen, of ik ze zoiets of niet, ze worden toch opnieuw gevouwen. Dan lekker lui laten liggen O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:52:29 #250
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_168978723
Ik heb gisteren Her gekeken. Weet nog dat iemand me hierover vertelde en ik dacht "stomme film". Maar vond hem leuk. In de gids stond dat de regisseur niet goed wist een einde aan het verhaal te breien, maar daar was ik het niet mee eens. Ik vond het helemaal goed qua verhaal en Joaquim zeldzaam amabel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')