abonnement Unibet Coolblue
pi_168963449


quote:
For Honor is een duel/teamgame voor PC/PS/Xone waarbij de nadruk ligt op tactiek en timing. 3 verschillende facties (Knights, Vikings & Samurai) hebben allemaal 4 verschillende 'classes' met elk hun eigen specialiteiten en krachten. Qua gameplay is FH nog het best te vergelijken met andere 'realistische' riddergames zoals mount & blade allicht gemixed met een klein sausje MOBA.

Trailer:

Trailers van alle verschillende classes:

Voor degelijke gameplay kan je het best even kijken op Twitch! Klik hier.

Hoewel je wel je mannetjes/vrouwtjes kan customizen met gear en verschillende bonussen/skills/passives blijft de nadruk liggen op timing en tactiek in melee combat. Dus geen mages of archers die op een afstand rustig aan het schieten zijn. Het is weliswaar fantasy maar niet een waar de magie en de draken je om de oren vliegen. "Easy to learn, hard to master" is een goede kernachtige samenvatting. Er is dan ook een heel groot niveauverschil tussen mensen die net beginnen en de mensen die al sinds de beta bezig zijn.
Nog meer mensen die dit spelen? Ik zuig nog zwaar maar vermaak me tot noch toe heel erg met de game. Ben ook op zoek naar andere mensen die gezellig samen met mij willen onthoofden :)

(Hopelijk) een aankomende lijst met spelers en hun ubisoft nicknames:

quote:
ems. - ems86 - PC
Conscience do cost.
pi_168963903
Ik wacht nog een maand of 18...dan is ie lekker goedkoop!
Teveel spellen die ik voor 60 euro heb gekocht, zie ik rond kerst voor 12,99 op Playstation Store staan.

Het spel lijkt mij wel leuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Servicemonster op 17-02-2017 17:51:09 ]
pi_168963945
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:25 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Nog meer mensen die dit spelen? Ik zuig nog zwaar maar vermaak me tot noch toe heel erg met de game. Ben ook op zoek naar andere mensen die gezellig samen met mij willen onthoofden :)

(Hopelijk) een aankomende lijst met spelers en hun ubisoft nicknames:

[..]

"die gezellig samen met mij willen onthoofden" :P

Ik speel alleen maar singleplayer games (en game überhaupt niet zo veel), maar ziet er zeker wel
leuk uit (vooral die introductie vooraf vind ik wel echt heel tof)...

Hopelijk wordt de lijst aangevuld en ga je er op den duur ook minder hard in zuigen :P ... Have fun!
Tails tell tales
pi_168964026
Ik zag een filmpje op Reddit van een gast die drie man achter elkaar versloeg, die werd helemaal leip en terecht. Zag er fucking spannend uit.

Als dark souls speler is deze game wel een soort liefhebberij, ik wil m graag proberen
-nee-
  vrijdag 17 februari 2017 @ 16:59:35 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_168964102
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:55 schreef Marsenal het volgende:
Ik zag een filmpje op Reddit van een gast die drie man achter elkaar versloeg, die werd helemaal leip en terecht. Zag er fucking spannend uit.

Als dark souls speler is deze game wel een soort liefhebberij, ik wil m graag proberen
Heb je als souls speler Nioh al gekocht??
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_168964411
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:55 schreef Marsenal het volgende:
Ik zag een filmpje op Reddit van een gast die drie man achter elkaar versloeg, die werd helemaal leip en terecht. Zag er fucking spannend uit.

Als dark souls speler is deze game wel een soort liefhebberij, ik wil m graag proberen
Ja, die had ik ook gezien. Ik heb ook al dansjes gedaan omdat ik ondanks alles toch 2 gasten wist te verslaan door 1 in de afgrond te duwen en de ander sluw te ontwijken tot ik de perfecte counter had O+

Gelukkig ben ik niet de enige die (nog) heel slecht is :P
Conscience do cost.
pi_168964760
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:50 schreef Servicemonster het volgende:
Ik wacht nog een maantje of 18...dan is ie lekker goedkoop!
Teveel spellen die ik voor 60 euro heb gekocht, zie ik rond kerst voor 12,99 op Playstation Store staan.

Het spel lijkt mij wel leuk.
Lekker Playstation laten ombouwen jongen, alle spellekes spelen voor eenmalige investering van 150 ekkies.
pindazakje
  vrijdag 17 februari 2017 @ 18:08:49 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_168965393
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Lekker Playstation laten ombouwen jongen, alle spellekes spelen voor eenmalige investering van 150 ekkies.
Ps4 ombouwen :') bestaat niet eens
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_168966140
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ps4 ombouwen :') bestaat niet eens
Niet weten dat dit kan bij een PS4. :')
pindazakje
pi_168970619
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Heb je als souls speler Nioh al gekocht??
Ken ik niet. :o mis ik iets?

Edit. Ai. PlayStation, die heb ik niet. Wel ff YouTuben zo
-nee-
pi_168970742
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, die had ik ook gezien. Ik heb ook al dansjes gedaan omdat ik ondanks alles toch 2 gasten wist te verslaan door 1 in de afgrond te duwen en de ander sluw te ontwijken tot ik de perfecte counter had O+

Gelukkig ben ik niet de enige die (nog) heel slecht is :P
Ervaar je de zwaardvechten als een soort ritmische dans? Of is het een beetje cheesen tot je een opening vind? Eerlijk zijn :P
-nee-
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:34:52 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_168970840
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:55 schreef Marsenal het volgende:
Ik zag een filmpje op Reddit van een gast die drie man achter elkaar versloeg, die werd helemaal leip en terecht. Zag er fucking spannend uit.

Als dark souls speler is deze game wel een soort liefhebberij, ik wil m graag proberen
Dit vergelijken met Dark Souls vind ik niet terecht.

Enige overeenkomsten zijn de gevechten met middeleeuwse wapens en de moeilijkheid.

Ik kan me wel voorstellen dat het veel voldoening geeft als je veel enemies op epische wijze achter elkaar doodt though!
pi_168972858
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:34 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dit vergelijken met Dark Souls vind ik niet terecht.

Enige overeenkomsten zijn de gevechten met middeleeuwse wapens en de moeilijkheid.

Ik kan me wel voorstellen dat het veel voldoening geeft als je veel enemies op epische wijze achter elkaar doodt though!
Er zit een wat plat arcadeachtige vibe aan For Honor ja, dat wel. Maar na veel dark souls multiplayer verlang ik wel naar een melee game die er wat gelikter uitziet. De flow van sommige gevechten zien er soms uit zoals ik dark souls soms ervaar, maar dan mooier. :Y
-nee-
  zaterdag 18 februari 2017 @ 01:06:14 #14
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_168976456
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:55 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Niet weten dat dit kan bij een PS4. :')
Uhuh
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_169007191
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:32 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ervaar je de zwaardvechten als een soort ritmische dans? Of is het een beetje cheesen tot je een opening vind? Eerlijk zijn :P
Absoluut geen cheesen. Waarom zou ik niet eerlijk zijn? :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:34 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dit vergelijken met Dark Souls vind ik niet terecht.

Enige overeenkomsten zijn de gevechten met middeleeuwse wapens en de moeilijkheid.

Ik kan me wel voorstellen dat het veel voldoening geeft als je veel enemies op epische wijze achter elkaar doodt though!
Mwa, ik vind de vergelijking niet helemaal onterecht. Kleine foutjes kunnen je op hoger niveau net als bij Dark Souls ook direct (en letterlijk) je kop kosten. Verschil is dat het met Dark Souls voornamelijk patronen zijn die je uit je hoofd moet leren. In For Honor is dat ook in zekere zin het geval maar dankzij de input van andere players en de mogelijkheid om schijnaanvallen te doen geeft het wat dat betreft wat extra diepgang.

Niet als in dat het beter spel is trouwens. Maar de PVP gevechten in Dark Souls vind ik min of meer wel vergelijkbaar. Minus alle fantasy van DS, dus. En DS vond ik ook altijd ietwat houterig aanvoelen, dat is vind ik totaal niet het geval met FH.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:28 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Er zit een wat plat arcadeachtige vibe aan For Honor ja, dat wel. Maar na veel dark souls multiplayer verlang ik wel naar een melee game die er wat gelikter uitziet. De flow van sommige gevechten zien er soms uit zoals ik dark souls soms ervaar, maar dan mooier. :Y
In dat geval denk ik oprecht dat je bij FH aan het goede adres bent. Maar kijk vooral wat livestreams om zelf die conclusie te trekken :)
Conscience do cost.
pi_169052257
Schopje want ik begin het spel nu langzaam door te krijgen en er des te meer van te genieten. Niet slapen op deze titel jongens, kom :P
Conscience do cost.
pi_169056245
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:35 schreef ems. het volgende:
Schopje want ik begin het spel nu langzaam door te krijgen en er des te meer van te genieten. Niet slapen op deze titel jongens, kom :P
Ik zit effe in een drukke periode thuis en zit ook nog in een NG+ van DS3 die nog best leuk is, dus voorlopig niet. Hoop niet dat als ik over drie maanden aanhaak dat ik te laat ben en compleet geownd word

Kijk wel veel gameplay op YouTube en Reddit, te vet.
-nee-
pi_169182124
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik zit effe in een drukke periode thuis en zit ook nog in een NG+ van DS3 die nog best leuk is, dus voorlopig niet. Hoop niet dat als ik over drie maanden aanhaak dat ik te laat ben en compleet geownd word
De matchmaking is vooralsnog wel redelijk dus dat zal meevallen, vermoed ik :P En keihard in elkaar gehakt worden leert ook een hoop.

Dit is het laatste geforceerde schopje trouwens want blijkbaar speelt deze game niet zo onder de fokkers. Ook prima, ik vermaak me wel en heb ondertussen wat medespelers gevonden!
Conscience do cost.
pi_169183282
Opvallend inderdaad, er is online best een leuke buzz gaande over For Honor, maar hier op Fok loopt het vooralsnog geen storm. :P

Ik ga m in mei sowieso kopen, maar misschien eerder al. :Y
-nee-
  maandag 27 februari 2017 @ 19:22:02 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169183345
Is dit een spel wat lekker met de controller gespeeld kan worden of wordt het dan al snel kansloos?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169183558
quote:
8s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:22 schreef jogy het volgende:
Is dit een spel wat lekker met de controller gespeeld kan worden of wordt het dan al snel kansloos?
Integendeel, controller wordt door een hoop mensen juist geprefereerd. In de eerste instantie is het ook een (prima!) console port. Keyboard + muis werkt juist -ook- heel goed :P
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:19 schreef Marsenal het volgende:
Opvallend inderdaad, er is online best een leuke buzz gaande over For Honor, maar hier op Fok loopt het vooralsnog geen storm. :P

Ik ga m in mei sowieso kopen, maar misschien eerder al. :Y
Tof! Laat tegen die tijd maar weten als je iemand nodig hebt om een beetje te trainen
Conscience do cost.
  maandag 27 februari 2017 @ 19:37:24 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169183854
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:27 schreef ems. het volgende:

[..]

Integendeel, controller wordt door een hoop mensen juist geprefereerd. In de eerste instantie is het ook een (prima!) console port. Keyboard + muis werkt juist -ook- heel goed :P
Ik heb geen console maar wel een xbox controller op mijn PC aangesloten, juist voor dit soort spellen. Maar ik kan me zomaar voorstellen dat de muis/keyboard mensen (veel) snellere reflexen hebben. Net als dat een controller gebruiker in een PC shooter het maar gewoon niet moet doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169183921
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb geen console maar wel een xbox controller op mijn PC aangesloten, juist voor dit soort spellen. Maar ik kan me zomaar voorstellen dat de muis/keyboard mensen (veel) snellere reflexen hebben. Net als dat een controller gebruiker in een PC shooter het maar gewoon niet moet doen.
Dat begrijp ik. Ik kan je verzekeren dat dat hier echter niet het geval is. De grootste FH streamers spelen ook allemaal met controller en voornamelijk op PC. Snelheid en reflex is belangrijk maar ik zou de vergelijking in deze eerder trekken met een fighting game dan met een shooter :)

Met als detail dus wederom dat het juist eerder opmerkelijk/knap is dat muis en toetsenbord ook goed werkt :P
Conscience do cost.
  maandag 27 februari 2017 @ 19:42:22 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169184006
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Ik kan je verzekeren dat dat hier echter niet het geval is. De grootste FH streamers spelen ook allemaal met controller en voornamelijk op PC. Snelheid en reflex is belangrijk maar ik zou de vergelijking in deze eerder trekken met een fighting game dan met een shooter :)

Met als detail dus wederom dat het juist eerder opmerkelijk/knap is dat muis en toetsenbord ook goed werkt :P
Check, helder. Ik ga ff youtubes loeren en verder lezen. Thanks :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169362552
Ik speel sinds open beta. Prima game, al kan ik andere vrienden er niet echt voor porren. Balance is soms nog wel ver te zoeken.

Wat controller vs keyboard/muis betreft, ik heb een controller voor de PC maar ik vind de keymapping erg vervelend en die kan ik niet aanpassen. Het is steeds kiezen tussen de vinger op block of guard break counter en dat is niet fijn.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')