Ik wil dit doortrekken. *opa vertelt*: Toen ik nog een jong bloempje was ging ik bijna iedere avond 'iets doen' en was/waren er meestal maar één of hooguit twee avonden per week dat er thuis op de bank werd gehangen en dan was dat bijna altijd nog met visite. Nu ben ik al lang blij dat ik de werkweek overleefd heb en niet hoef te dealen met dingen, laat staan ook nog eens die hindernisbaan nemen.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:07 schreef b2py het volgende:
De lol van in het weekend reizen gaat er gauw af als je vijf keer per week woon/werk verkeer maakt..
Misschien zijn ze uit gegaan van reizigers tussen Den Haag Centraal en Holland Spoor? In laatstgenoemde is de 1100 ook een minuut eerder:quote:Op zondag 19 februari 2017 13:33 schreef greavy het volgende:
[..]
Euh. En de reizigers verder dan het Haagse? Die hebben toch een minuut extra reistijd?
1 2 3 4 5 6 7 8 | 50xx 11xx 51xx 50xx 11xx 51xx GV .14 .20 .29 .44 .50 .59 GVMW .16 | .31 .46 | .01 RSW .19 | .34 .49 | .04 DT .24 .28 .39 .54 .58 .09 DTZ | | .41 | | .11 SDM .33 | .48 .03 | .18 RTD .38/.41 .40/.41 .53/.56 .08/.11 .10/.11 .23/.26 |
Is geen eis van ILT, maar komt uit de TSI PRM.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:31 schreef MTL het volgende:
Welkom bij de laatste zichtbaarheidseisen van ILenT. Het oorspronkelijke ontwerp was, net als DDZ en ICR met van die pijlen op de deuren. Maar dat mocht blijkbaar niet
Hij staat nu op de Watergraafsmeer in elk geval. Of heb je er net wat op zitten spuiten?quote:Op zondag 19 februari 2017 22:04 schreef Zelfscanner het volgende:
Is het ergens te zien of de 8636 morgen in de dienst zit?
Als je de verbouwde bedoelt? Die zal morgen wel weer van en naar Enkhuizen pendelenquote:Op zondag 19 februari 2017 22:04 schreef Zelfscanner het volgende:
Is het ergens te zien of de 8636 morgen in de dienst zit?
Oeps. 8637 natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2017 22:06 schreef James1988 het volgende:
Waarom specifiek de 8636? Die is nog niet verbouwd.
Even voor de eigen fotocolletiequote:Op zondag 19 februari 2017 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je de verbouwde bedoelt? Die zal morgen wel weer van en naar Enkhuizen pendelen
praat is normaalquote:Op zondag 19 februari 2017 20:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is geen eis van ILT, maar komt uit de TSI PRM.
Die doet niet anders, tenzij hij defect is Maar de 9404 komt ook binnen afzienbare tijd op de baan. Misschien morgen al? Who knows.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je de verbouwde bedoelt? Die zal morgen wel weer van en naar Enkhuizen pendelen
neuh. Die gaat als ie gereed is vermoedelijk eerst nog even langs Onnen/Leidschendam/Maastricht*quote:Op zondag 19 februari 2017 22:42 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Die doet niet anders, tenzij hij defect is Maar de 9404 komt ook binnen afzienbare tijd op de baan. Misschien morgen al? Who knows.
Ah, dus daar staat in dat ICR bij de hernieuwde toelating die pijltjes mag hebben en VIRM bij hernieuwde toelating niet?quote:Op zondag 19 februari 2017 20:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is geen eis van ILT, maar komt uit de TSI PRM.
Weet ik niet, ik lees geen TSI's voor mijn plezier.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:58 schreef MTL het volgende:
[..]
Ah, dus daar staat in dat ICR bij de hernieuwde toelating die pijltjes mag hebben en VIRM bij hernieuwde toelating niet?
Allemaal natuurlijk. IJzerschuiven ftwquote:Op zondag 19 februari 2017 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh. Die gaat als ie gereed is vermoedelijk eerst nog even langs Onnen/Leidschendam/Maastricht*
doorhalen wat niet van toepassing is
En natuurlijk 'Kijk deze nieuwe trein eens 'quote:Op zondag 19 februari 2017 23:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Allemaal natuurlijk. IJzerschuiven ftw
Is met ICM bijvoorbeeld ook gebeurd. Een soort van nacontrole en regulier onderhoud voordat de boel weer de baan op gaat.quote:Op zondag 19 februari 2017 23:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Allemaal natuurlijk. IJzerschuiven ftw
Zal wel Onnen zijn dan!quote:Op zondag 19 februari 2017 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh. Die gaat als ie gereed is vermoedelijk eerst nog even langs Onnen/Leidschendam/Maastricht*
doorhalen wat niet van toepassing is
De 9411 en 9404 staan op de Zaanstraat, de 8637 op de Watergraafsmeer.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh. Die gaat als ie gereed is vermoedelijk eerst nog even langs Onnen/Leidschendam/Maastricht*
doorhalen wat niet van toepassing is
Bedankt, leuke infoquote:Op zondag 19 februari 2017 23:36 schreef dennistd het volgende:
Dat zal een ICR-stam geweest zijn voor de Benelux. Alle ICR-rijtuigen krijgen volwielen (ipv wielen met wielbanden) en dat gebeurt in Onnen.
zo kom je nooit bij het spoorquote:Op zondag 19 februari 2017 22:24 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Oeps. 8637 natuurlijk
[..]
Even voor de eigen fotocolletie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |