abonnement Unibet Coolblue
pi_168967067
In je slaap heengaan :z
  vrijdag 17 februari 2017 @ 19:42:53 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168967143
Op Twitter:

quote:
@nijntjemuseum Miffy! Your poppa may have passed but you have a support network of about 20 million people.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168967164
respectabele man. RIP
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_168968051
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:17 schreef Loekie1 het volgende:
Weer een beeldbepalend persoon weg. En er komt niet veel voor in de plaats.
Ismael Aigun. Die komt over 60 jaar ook met een ode op TV.
U MAD?
pi_168975596
Die beelden uit Japan op NPO1 nu. _O-
  zaterdag 18 februari 2017 @ 00:22:13 #56
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168975665
Zo iemand zou het Nederland van nu niet meer kunnen voortbrengen.

Man uit een ander tijdperk.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168975748
Heb er nooit een boekje van ingezien, moet ik bekennen.
Ja, ook nooit iets van Annie MG Schmidt gelezen hoor.
Niets, geen lettergreep, nada. Waarom weet ik ook niet eigenlijk.
Ik bedoel ik heb wel veel boeken van Reve, Mulisch en bijna alles van WF Hermans gelezen.
Heb tot ongeveer 12 jaar ook veel stripboeken gelezen over Asterix en Obélix, Suske en Wiske en Buck Danny (een kolonel-vliegenier bij het Amerikaanse leger).
Maar Nijntje, nee, Annie MG Schmidt ook niet.
RIP voor de beste man, overigens, want hij is kennelijk over bijna de hele wereld een begrip. Wel bewondering voor.
Ook Ollie B. Bommel nooit gelezen btw.

Moet ook zeggen dat Delfstblauw ook nooit in ons huis was, en de Nachtwacht was ongecompliceerd wat mij betreft, maar daar stond je ook alleen maar bij omdat het moest. Je stond erbij omdat het de Nachtwacht was, niet omdat je het mooi vond. Zoveel dingen die als mooi of voornaam of grote klasse gezien worden, maar dat ik dan zoiets heb van: huh? :D.

Zelfde als MacDonalds. Maar heeft iemand wel een geproefd hoe smerig zo'n broodje van hun is? Of zelfde als zo'n Willem de Kooning (die trouwens nog 92 werd). Heb toen nog een tentoonstelling gezien in Van Gogh-museum, jaren 80, nou was wel de beau monde die je daar toen zag, wrs zat Holleeder er ook tussen. :D.

Het lijkt er een beetje op dat ik NL'er ben en ZP niet ken.
Overigens ging ik al snel rond 12-jarige leeftijd volwassene boeken lezen in de bieb, niemand lette daar toen op namelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 18-02-2017 01:04:58 ]
I´m back.
pi_168976669
Bruna bijna failliet en plots gaat Dick Bruna dood. Straks natuurlijk een run op Nijntje producten en Bruna uit de problemen. :{
pi_168977118
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 00:18 schreef tralalala het volgende:
Die beelden uit Japan op NPO1 nu. _O-
Nijntje Miffy is dan ook erg populair daar ;)
Er is zelfs een Miffy Café.




When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 09:28:53 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168977689
Bij Miffy in dat bad met onbestemde inhoud krijg ik flashbacks naar een aflevering van Sex voor de Buch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168978294
quote:
Carillon Domtoren speelt Nijntjeliedjes

Als eerbetoon aan de donderdag overleden tekenaar Dick Bruna speelt stadsbeiaardier Malgosia Fiebig van Utrecht zaterdag om 11.00 uur een aantal bekende Nijntje-liedjes op het carillon van de Domtoren.

Over Bruna’s wereldberoemde konijntje zijn veel liedjes gemaakt voor tv, film en musical, onder meer van de hand van Joop Stokkermans en Ivo de Wijs.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_168978778
quote:
Prachtig!
Heb 'm op Facebook van onze boekhandel gezet.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_168979182
Mijn oudste (6 jaar) was onder de indruk van het item op het journaal. Dat was best vertederend om te zien, dat zoiets impact kan maken. Zelf heeft ze nog nooit een sterfgeval meegemaakt maar met overgrootmoeder zal het niet lang meer duren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_168981358
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')