abonnement Unibet Coolblue
pi_168963625
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 13:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Lekker fris geluid. Ofzo.
Maar voer voor de comedy en talkshows dit. Ik zie deze man gewoon als daily comedy, het is net een slechte film, smullen (zolang het maar een ver van mn bed show is)..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_168963631
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:32 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Nee maar even serieus. Hoe kan het dat wij Nederlanders enkel en alleen negatieve berichtgeving meekrijgen over Trump? Hoe kan het dat wij twee totaal verschillende opvattingen hebben, terwijl we vermoedelijk wel tot dezelfde sociaal-economische klasse behoren. Mijn stelling is als volgt:

1. Mensen hebben niet veel tijd of zin om op eigen onderzoek uit te gaan.
2. De media geniet autoriteit; mensen zijn bereid berichtgeving van de media aan te nemen.
3. De media is echter partijdig, want ze zijn opgekocht door gevestigde belangen.
4. Mensen nemen echter nooit iets van iemand anders aan, tenzij die persoon autoriteit geniet.

Dus: stel je voor ik zou je willen overtuigen dat een genuanceerd beeld op Trump mogelijk is, dan is dit onmogelijk.

1. Jij zal niks van me aannemen, want in jou ogen heb ik geen autoriteit.
2. Alle partijen die wél autoriteit hebben, zijn eigenlijk partijdig tegen Trump.
3. Je hebt geen zin of tijd om op eigen onderzoek uit te gaan.
4. Dus alles wat de media je verteld word voor waar aangenomen.

De enige manier om uit deze cyclus te komen is door op eigen onderzoek uit te gaan. Maar daar hebben mensen niet de tijd of zin voor.

Als Trump écht totaal incompetent was, dan hadden geen 62 miljoen mensen op hem gestemd. Maar het is onmogelijk voor de gemiddelde Nederlander om tot een genuanceerd beeld te komen omdat alle media kanalen in Nederland al in het bezig zijn van de anti-Trump partijen.
Noem eens iets positiefs dat de media uit Trump's persco van gisteren hadden moeten schrijven?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168963644
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:32 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Volgens mij is het toch echt wel een feit hoor dat protectionisme slecht is voor de economie. Nationalisme is maar net de vraag hoever je dat gaat doorvoeren. Amerikanen waren (in elk geval tot Trump) toch altijd vrij trots op hun land dus nationalisme is daar altijd al geweest. Vandaar ook dat ze jaren die Amerikaanse auto's kochten die niet met hun tijd meegingen en waardoor er uiteindelijk miljarden aan steun naar die bedrijven moest om ze van de ondergang te redden.
Het probleem hier is dat nationalisme eigenlijk onlosmakelijk verbonden is met ethniciteit. Het is heel moeilijk om nationale eendracht te hebben wanneer drie totaal verschillende ethniciteiten langs elkaar heen leven (Hispanics, Blacks, Whites).

Kijk maar naar landen die meerdere cultuurgroepen huisvesten, het leidt altijd tot segregatie en conflict: Canada, België, Zuid Afrika.
pi_168963646
De_M, het was al eerder gevraagd, maar heb je het persgebeuren gezien?
Zoja, zat je naar een stabiel persoon te kijken? Ben gewoon benieuwd.
pi_168963655
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoezo? Robotstofzuigers FTW. En als je een heggenschaar aan een drone vastmaakt hoef je geen tuinman in te huren.
Maar...dan hebben de arme blanken toch nog steeds geen baan? Dat was toch de bedoeling niet? Ze willen toch allemaal weer de mijnen en fabrieken in?
In the beginning there was nothing, which exploded.
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 16:36:13 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168963669
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toch is een robotfruitsorteerder nog steeds vrij prijzig.
Ach, toen de Mexicaanse gastarbeiders in 1962 ook weg moesten leverde dat geen nieuwe banen op. Boeren automatiseerden binnen een jaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168963696
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Noem eens iets positiefs dat de media uit Trump's persco van gisteren hadden moeten schrijven?
Noem eens 12 positieve ideeën, beslissingen of eigenschappen van Trump?

Als je dat niet kan, dan bevestigd dat mijn hypothese van hierboven. Het is onmogelijk voor iemand die miljardair word én President om geen positieve eigenschappen te hebben. Natuurlijk heeft hij ook negatieve: dat heet een genuanceerd beeld.

Mensen hier hebben geen genuanceerd beeld van Trump omdat de media partijdig is en ze niet de tijd of zin hebben om op eigen onderzoek uit te gaan.
pi_168963704
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:34 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Het probleem hier is dat nationalisme eigenlijk onlosmakelijk verbonden is met ethniciteit. Het is heel moeilijk om nationale eendracht te hebben wanneer drie totaal verschillende ethniciteiten langs elkaar heen leven (Hispanics, Blacks, Whites).

Kijk maar naar landen die meerdere cultuurgroepen huisvesten, het leidt altijd tot segregatie en conflict: Canada, België, Zuid Afrika.
Laten we inderdaad allemaal als Noord Korea worden of etnische zuiveringen doorvoeren om het 'Amerikaanse' volk te redden. Grappig wel trouwens dat Amerika groot is geworden dankzij de immigratie stromen uit de hele wereld, wat een mislukking.
pi_168963718
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ach, toen de Mexicaanse gastarbeiders in 1962 ook weg moesten leverde dat geen nieuwe banen op. Boeren automatiseerden binnen een jaar.
Ja leuk, maar dat gaan ze deze keer dus niet doen want er staan miljoenen Amerikanen te springen om het kutwerk dat eerst door Mexicanen gedaan werd zelf te gaan doen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168963740
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:37 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Noem eens 12 positieve ideeën, beslissingen of eigenschappen van Trump?

Als je dat niet kan, dan bevestigd dat mijn hypothese van hierboven. Het is onmogelijk voor iemand die miljardair word én President om geen positieve eigenschappen te hebben. Natuurlijk heeft hij ook negatieve: dat heet een genuanceerd beeld.

Mensen hier hebben geen genuanceerd beeld van Trump omdat de media partijdig is en ze niet de tijd of zin hebben om op eigen onderzoek uit te gaan.
Je kan dus niks positiefs noemen uit de persco van gisteren? _O- _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168963743
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:38 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Laten we inderdaad allemaal als Noord Korea worden of etnische zuiveringen doorvoeren om het 'Amerikaanse' volk te redden. Grappig wel trouwens dat Amerika groot is geworden dankzij de immigratie stromen uit de hele wereld, wat een mislukking.
Dat waren met name immigratiestromen uit Ierland, Duitsland en Italië. En zelfs toen zag je al conflict door cultuur clash. Maar wanneer het ook nog eens een andere ethniciteit is dan krijg je echte conflicten. Er is wel degelijk een verschil tussen de immigratie uit Europa en die uit Mexico.
pi_168963755
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:36 schreef Ulx het volgende:
Ach, toen de Mexicaanse gastarbeiders in 1962 ook weg moesten leverde dat geen nieuwe banen op. Boeren automatiseerden binnen een jaar.
Dat is net als met de bedrijven die eind jaren 60 Marokkaanse en Turkse gastarbeiders gebruikten.
Vaak was dat nog veel handwerk bij bedrijven die nog niet wilden investeren in nieuwe machines en technieken.
Binnen een decennium waren die fabrieken meer gemechaniseerd en geautomatiseerd.
Toen stonden de gastarbeiders weer op straat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:40 schreef De_Maistre het volgende:
Dat waren met name immigratiestromen uit Ierland, Duitsland en Italië. En zelfs toen zag je al conflict door cultuur clash. Maar wanneer het ook nog eens een andere ethniciteit is dan krijg je echte conflicten. Er is wel degelijk een verschil tussen de immigratie uit Europa en die uit Mexico.
En niet te vergeten dat die emigranten binnen kwamen via de legale manier, en niet s`nachts onder het prikkeldraad doorkropen.
pi_168963779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:40 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Dat waren met name immigratiestromen uit Ierland, Duitsland en Italië. En zelfs toen zag je al conflict door cultuur clash. Maar wanneer het ook nog eens een andere ethniciteit is dan krijg je echte conflicten. Er is wel degelijk een verschil tussen de immigratie uit Europa en die uit Mexico.
Onzin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_New_York_City
pi_168963791
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je kan dus niks positiefs noemen uit de persco van gisteren? _O- _O- _O-
Waarom ben je niet in staat empathie te tonen voor de 62 miljoen mensen die op Trump gestemd hebben en je in te voelen in 12 mogelijke redenen waarom zij voor Trump gestemd hebben die rationeel en begrijpbaar zijn?

Zijn die er soms niet? Dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien de grote aantallen.

Kan je ze niet bedenken? Dan lijkt het erop dat mijn hypothese iets meer bevestiging krijgt.

Weet je ze wel maar wil je ze niet zeggen? Dan snap ik niet waarom het een probleem is om een genuanceerd beeld van Trump te schetsen.

Hameren op één of andere persconferentie (oftewel vlijtend voorbeeld #178b uit de media cyclus) heeft niets te maken met de vragen hierboven. Elke week word er weer iets nieuws buiten-proporties geblazen dus daar kijk ik allang niet meer na.
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 16:44:14 #265
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168963809
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:43 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Waarom ben je niet in staat empathie te tonen voor de 62 miljoen mensen die op Trump gestemd hebben en je in te voelen in 12 mogelijke redenen waarom zij voor Trump gestemd hebben die rationeel en begrijpbaar zijn?

Zijn die er soms niet? Dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien de grote aantallen.

Kan je ze niet bedenken? Dan lijkt het erop dat mijn hypothese iets meer bevestiging krijgt.

Weet je ze wel maar wil je ze niet zeggen? Dan snap ik niet waarom het een probleem is om een genuanceerd beeld van Trump te schetsen.

Hameren op één of andere persconferentie (oftewel vlijtend voorbeeld #178b uit de media cyclus) heeft niets te maken met de vragen hierboven. Elke week word er weer iets nieuws buiten-proporties geblazen dus daar kijk ik allang niet meer na.
Waarom ben jij niet in staat een simpele vraag te beantwoorden? Is het onwil of onkunde?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168963844
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:43 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Waarom ben je niet in staat empathie te tonen voor de 62 miljoen mensen die op Trump gestemd hebben en je in te voelen in 12 mogelijke redenen waarom zij voor Trump gestemd hebben die rationeel en begrijpbaar zijn?

Zijn die er soms niet? Dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien de grote aantallen.

Kan je ze niet bedenken? Dan lijkt het erop dat mijn hypothese iets meer bevestiging krijgt.

Weet je ze wel maar wil je ze niet zeggen? Dan snap ik niet waarom het een probleem is om een genuanceerd beeld van Trump te schetsen.

Hameren op één of andere persconferentie (oftewel vlijtend voorbeeld #178b uit de media cyclus) heeft niets te maken met de vragen hierboven. Elke week word er weer iets nieuws buiten-proporties geblazen dus daar kijk ik allang niet meer na.
Net als met religie draai je hier de bewijslast ook weer om en ga je vragen uit de weg. Zie jij een stabiel intelligent persoon in die persconferentie?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168963852
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:43 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Waarom ben je niet in staat empathie te tonen voor de 62 miljoen mensen die op Trump gestemd hebben en je in te voelen in 12 mogelijke redenen waarom zij voor Trump gestemd hebben die rationeel en begrijpbaar zijn?

Zijn die er soms niet? Dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien de grote aantallen.

Kan je ze niet bedenken? Dan lijkt het erop dat mijn hypothese iets meer bevestiging krijgt.

Weet je ze wel maar wil je ze niet zeggen? Dan snap ik niet waarom het een probleem is om een genuanceerd beeld van Trump te schetsen.

Hameren op één of andere persconferentie (oftewel vlijtend voorbeeld #178b uit de media cyclus) heeft niets te maken met de vragen hierboven. Elke week word er weer iets nieuws buiten-proporties geblazen dus daar kijk ik allang niet meer na.
Kijk knul, jij ging tekeer over de media. Ik vroeg je om iets positiefs te noemen dat de media hadden moeten schrijven over Trump's persco (die je gewoon in zijn geheel kan zien zonder dat die duivelse media er ook maar ook een seconde iets over hebben kunnen zeggen). Maar kennelijk lukt je dat niet, aangezien je alleen maar wedervragen als antwoord kan geven. :')__________!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168963854
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:43 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Waarom ben je niet in staat empathie te tonen voor de 62 miljoen mensen die op Trump gestemd hebben en je in te voelen in 12 mogelijke redenen waarom zij voor Trump gestemd hebben die rationeel en begrijpbaar zijn?
Er zijn 1,5 miljard moslims in de wereld. Dus eigenlijk is de islam best een tof geloof?
in a crowd you lose humanity
pi_168963990
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:23 schreef antiderivative het volgende:
Zoals al gepost, de opvolgers van Flynn op de shortlist:

Robert Harward
* CEO for UAE at Lockheed Martin
* Ret. Vice Admiral of the US Navy
* Fmr. Deputy Commander of the United States Central Command
* Fmr. Deputy Commander of the United States Joint Forces Command
* Fmr. Chairman of the National Counterterrorism Center
* Fmr. Director of Strategy and Defense on the National Security Council
* Fmr. Joint Special Operations task force commander
* Fmr. Navy SEAL Officer
* Graduate from Tehran American School, United States Naval Academy, College of Naval Command and Staff, the Naval Staff College, the Armed Forces Staff College, M.A. in International Relations and Strategic Security Affairs, Graduate in Foreign Policy from MIT


Robert Kimmitt
* Senior international counsel at WilmerHale
* Fmr. Deputy Secretary of the Treasury
* Fmr. Member of the Committee on Foreign Investment in the United States
* Fmr. Ambassador to Germany
* Fmr. Under Secretary of State for Political Affairs
* Fmr. Member of the National Defense Panel
* Fmr. Member of the Director of Central Intelligence’s National Security Advisory Panel
* Fmr. General Counsel to the Department of the Treasury
* Fmr. Executive Secretary and General Counsel of the National Security Council
* Fmr. Staff member of the National Security Council
* Fmr. Vice Chairman and President of Commerce One
* Fmr. Executive VP for Global Public Policy at Time Warner
* B.S. from United States Military Academy, J.D. from Georgetown University Law Center

* Keith Kellogg
* David Petraeus

Kellogg is op dit moment tijdelijk de vervanger, en was al hoofd van de National Security Council onder Trump.

Harward is een vertrouweling van Mattis. Flinke erelijst trouwens.

Petraeus is een long shot maar wel de manier om de critici te gaan pesten Trump-style :D _O-

Kimmitt was ook in de running voor 2e man achter Tillerson.
Harward valt dus weg.

2 nieuwe namen toegevoegd:

Keith Alexander
* Ret. 4-star General of the United States Army
* Fmr. Director of the National Security Agency
* Fmr. Chief of the Central Security Service
* Fmr. Commander of the United States Cyber Command
* Fmr. Deputy Chief of Staff (G-2) of the U.S. Army
* Fmr. Commanding General of the U.S. Army Intelligence and Security Command
* Fmr. Director of Intelligence (J-2) at United States Central Command
* Graduate of United States Military Academy at West Point, M.S. in in Business Administration from Boston University, M.S. in Systems Technology from the Naval Postgraduate School, M.S. in Physics from the Naval Postgraduate School, M.S. in National Security Strategy from the National Defense University

James Jones
* Ret. General of the United States Marine Corps
* Fmr. National Security Advisor
* Fmr. Member of the guiding coalition for the Project on National Security Reform
* Fmr. Commander of the United States European Command
* Fmr. Commander of the Supreme Allied Commander Europe
* Fmr. Chairman of the Congressional Independent Commission on the Security Forces of Iraq
* Fmr. Special envoy for Middle East security
* Fmr. Chairman of the Atlantic Council
* Graduate of Georgetown University's Edmund A. Walsh School of Foreign Service
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  vrijdag 17 februari 2017 @ 16:54:22 #270
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168964019
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:43 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Waarom ben je niet in staat empathie te tonen voor de 62 miljoen mensen die op Trump gestemd hebben en je in te voelen in 12 mogelijke redenen waarom zij voor Trump gestemd hebben die rationeel en begrijpbaar zijn?

Zijn die er soms niet? Dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien de grote aantallen.

Kan je ze niet bedenken? Dan lijkt het erop dat mijn hypothese iets meer bevestiging krijgt.

Weet je ze wel maar wil je ze niet zeggen? Dan snap ik niet waarom het een probleem is om een genuanceerd beeld van Trump te schetsen.

Hameren op één of andere persconferentie (oftewel vlijtend voorbeeld #178b uit de media cyclus) heeft niets te maken met de vragen hierboven. Elke week word er weer iets nieuws buiten-proporties geblazen dus daar kijk ik allang niet meer na.
Ik denk dat die mensen allemaal twee banen willen hebben en er qua koopkracht niet op vooruit willen gaan ondanks die tweede baan. Het meeste vreemde van Trump zijn beleid is wel dat de werkloosheid al erg laag is en nauwelijks lager kan:
http://www.tradingeconomics.com/united-states/unemployment-rate
  vrijdag 17 februari 2017 @ 16:58:12 #272
192592 SureD1
------------------------------
pi_168964076
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Kijk knul, jij ging tekeer over de media. Ik vroeg je om iets positiefs te noemen dat de media hadden moeten schrijven over Trump's persco (die je gewoon in zijn geheel kan zien zonder dat die duivelse media er ook maar ook een seconde iets over hebben kunnen zeggen). Maar kennelijk lukt je dat niet, aangezien je alleen maar wedervragen als antwoord kan geven. :')__________!
Gewoon scrollen dus ;)
pi_168964155
Hier een policy brief van de GOP, via Politico, over Obamacare: PDF

Wat we hebben gehoord van Trump in de personferentie gisteren is:

"for statutory and budgetary reasons we have to submit health care sooner than tax reform".

Volgende maand dus. Dat komt overeen met wat Preibus eerder in een interview zei over "budget reconciliation"
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  vrijdag 17 februari 2017 @ 17:04:47 #274
192592 SureD1
------------------------------
pi_168964177
Wat was dat nou met 100.000 man National Guard? Ik moet hier door 5 bladzijden niet relevante discussie over rijkdom=slimheid doorworstelen... :N
  Redactie Games vrijdag 17 februari 2017 @ 17:06:46 #275
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168964206
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:04 schreef SureD1 het volgende:
Wat was dat nou met 100.000 man National Guard? Ik moet hier door 5 bladzijden niet relevante discussie over rijkdom=slimheid doorworstelen... :N
Trump wil de national guard inzetten om immigranten te deporteren. Het gaat hier wel om een draft memo, niet een concreet plan.

Tussen haakjes, in hoeverre is dat juridisch toegestaan?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168964253
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:06 schreef Puddington het volgende:

[..]

Trump wil de national guard inzetten om immigranten te deporteren. Het gaat hier wel om een draft memo, niet een concreet plan.

Tussen haakjes, in hoeverre is dat juridisch toegestaan?
Zou echt een krankzinnig plan zijn, het zou mij ten zeerste verbazen als hij dat zou doen.

Aan de andere kant: :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Games vrijdag 17 februari 2017 @ 17:10:46 #277
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168964270
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zou echt een krankzinnig plan zijn, het zou mij ten zeerste verbazen als hij dat zou doen.

Aan de andere kant: :') .
Het zou mij ten zeerste verbazen

Eeh, we hebben het hier over Trump he? "Ik-wil-de-families-van-ISIS-strijders-bombarderen-hoewel-dat-een-oorlogsmisdaad-is" Trump?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  vrijdag 17 februari 2017 @ 17:11:22 #278
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168964280
Losstaande analyse/verwachting van mij: ik denk dat spanningen tussen VS en Rusland wel weer gaan 'oplopen' de komende tijd, of beter gezegd, ik verwacht niet dat Trump voor een betere samenwerking gaat zorgen dankzij het hele Flynn verhaal en golden shower roddels. Trump is nu al een paar Ruslandadepten kwijt (Manafort, Page, Flynn) en zijn kabinet zal nu niet iets willen doen waardoor het lijkt dat Trump een puppet is.

Trump wil meer militaire kracht uitstralen via investeringen in Defensie en is al bezig om qua Navo en internationale afspraken te respecteren. Europa zal misschien iets beter gaan samenwerking met iets meer focus op Europese militaire kracht. Dat zal Rusland niet leuk vinden. En hoewel Trump zich nog gedraagt als bruikbare idioot, zal zijn onvoorspelbaarheid en diplomatieke onkunde en imagoschade in de wereld niet het type zijn waar Rusland zich aan wil ophangen.

Zoals ik al eerder aangaf geloof ik weinig in chantage beelden, maar is Trump nu nog jaloers op strongman Putin. Zodra de situatie aanleiding geeft waarop Trump zwakte moet tonen zal dat gaan veranderen. Is het een redelijke verwachting van mij om te zeggen dat er weinig gaat verbeteren in de relatie tussen de VS en Rusland?
Géén kloon van tvlxd!
pi_168964287
[semi offtopic]

Nieuwe editie van de "Presidential Historians Survey", de ranking van de Presidents ;)

https://www.c-span.org/presidentsurvey2017/?page=overall

[/semi offtopic]
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  vrijdag 17 februari 2017 @ 17:12:26 #280
192592 SureD1
------------------------------
pi_168964302
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:06 schreef Puddington het volgende:

[..]

Trump wil de national guard inzetten om immigranten te deporteren. Het gaat hier wel om een draft memo, niet een concreet plan.

Tussen haakjes, in hoeverre is dat juridisch toegestaan?
Tsss, geen idee of dat mag, dat zou ik op moeten zoeken... US constitutioneel recht is niet mijn specialiteit :) (als in alles wat ik over de National Guard weet kom uit Designated Survivor :') )
  vrijdag 17 februari 2017 @ 17:14:58 #281
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168964357
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:04 schreef SureD1 het volgende:
Wat was dat nou met 100.000 man National Guard? Ik moet hier door 5 bladzijden niet relevante discussie over rijkdom=slimheid doorworstelen... :N
Wordt niet bevestigd in ieder geval.
PhilipRucker twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 16:42:19 WH's Sean Spicer on AP immigrant roundup report: "That is 100% not true. It is false. It is irresponsible to be saying this.” reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Games vrijdag 17 februari 2017 @ 17:15:35 #282
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168964364
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:11 schreef antiderivative het volgende:
[semi offtopic]

Nieuwe editie van de "Presidential Historians Survey", de ranking van de Presidents ;)

https://www.c-span.org/presidentsurvey2017/?page=overall

[/semi offtopic]
Doet Obama het toch niet zo slecht ondanks dat Donnie beweert dat hij een ramp voor het land was.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168964427
pzf twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 17:16:30 BREAKING NEWS: Trump administration considers mobilizing as many as 100,000 National Guard troops to round up unauthorized immigrants - AP reageer retweet
Gaat-ie nou het leger inzetten om illegalen op te pakken en uit te zetten?
I´m back.
pi_168964432
Kort stukje over het nee van Harward:
http://buff.ly/2l15tbz
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Games vrijdag 17 februari 2017 @ 17:20:06 #285
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168964465
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:18 schreef Ryan3 het volgende:
pzf twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 17:16:30 BREAKING NEWS: Trump administration considers mobilizing as many as 100,000 National Guard troops to round up unauthorized immigrants - AP reageer retweet
Gaat-ie nou het leger inzetten om illegalen op te pakken en uit te zetten?
Het was een draft memo, geen concreet plan. Witte Huis zegt ook dat het vals is.

Maar voordat alle Trump-gekkies gaan roepen dat dit precies het fake news is waar Trump journalisten de hele tijd van beschuldigt: volgens mij gaan de woorden "Considers" en "Weighing in" aan hun neus voorbij.

Nuance, het is een waarde.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168964490
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:20 schreef Puddington het volgende:

[..]

Het was een draft memo, geen concreet plan. Witte Huis zegt ook dat het vals is.

Maar voordat alle Trump-gekkies gaan roepen dat dit precies het fake news is waar Trump journalisten de hele tijd van beschuldigt: volgens mij gaan de woorden "Considers" en "Weighing in" aan hun neus voorbij.

Nuance, het is een waarde.
Neemt niet weg dat-ie het overweegt dus, kennelijk?
I´m back.
  Redactie Games vrijdag 17 februari 2017 @ 17:21:57 #287
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168964498
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat-ie het overweegt dus, kennelijk?
Exactemundo. Die memo heeft AP echt niet uit hun dikke duim gezogen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168964531
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:21 schreef Puddington het volgende:

[..]

Exactemundo. Die memo heeft AP echt niet uit hun dikke duim gezogen.
Krijg je toch wel een beetje het idee van de "Ausweis, bitte".
I´m back.
  Redactie Games vrijdag 17 februari 2017 @ 17:26:36 #289
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168964596
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Krijg je toch wel een beetje het idee van de "Ausweis, bitte".
Daarom vraag ik me ook af of het juridisch wel te verantwoorden is.

quote:
National Guard units can be mobilized for federal active duty to supplement regular armed forces during times of war or national emergency declared by Congress, the President or the Secretary of Defense.
Dan moet er dus sprake zijn van een noodtoestand. Ik betwijfel of dat met illegale migratie het geval is.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168964648
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:26 schreef Puddington het volgende:

[..]

Daarom vraag ik me ook af of het juridisch wel te verantwoorden is.

[..]

Sws zullen veel hogere middenklasse typjes dit niet op prijs stellen, dan kunnen ze die mensen niet meer voor een schijntje inhuren. Ook groot deel van de boeren draait hier op.
I´m back.
pi_168964661
quote:
Ow gut, ik zag de conferentie toevallig op de BBC, maar zo even de "hoogepunten" eruit is wel zo pijnlijk.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168964669
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:26 schreef Puddington het volgende:

[..]

Daarom vraag ik me ook af of het juridisch wel te verantwoorden is.

[..]

Dan moet er dus sprake zijn van een noodtoestand. Ik betwijfel of dat met illegale migratie het geval is.
Nee. De President of de SecDef kan de Garde oproepen naar believen maar wel met toestelmming van de gouverneur van de staat in kwestie.
En dat kan ook voor grensbewakings doeleinden en als er sprake is van een situatie waarin de federale wet niet nageleefd word,
In the beginning there was nothing, which exploded.
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 17:31:21 #293
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168964708
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games vrijdag 17 februari 2017 @ 17:34:41 #294
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168964790
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:29 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Nee. De President of de SecDef kan de Garde oproepen naar believen maar wel met toestelmming van de gouverneur van de staat in kwestie.
En dat kan ook voor grensbewakings doeleinden en als er sprake is van een situatie waarin de federale wet niet nageleefd word,
Dan zou het dus gaan om Texas, Arizona, New Mexico en California. Ik betwijfel of die staten (met uitzondering van New Mexico en California) echt voor dat voorstel gaan liggen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168964818
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:34 schreef Puddington het volgende:

[..]

Dan zou het dus gaan om Texas, Arizona, New Mexico en California. Ik betwijfel of die staten (met uitzondering van New Mexico en California) echt voor dat voorstel gaan liggen.
Nee, het plan behelsde het opzetten van checkpoints in 11 staten die niet aan de grens liggen, gek genoeg. Californie gaat absoluut niet meewerken, de andere drie vermoedelijk wel.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  Redactie Games vrijdag 17 februari 2017 @ 17:37:07 #296
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168964849
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:35 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Nee, het plan behelsde het opzetten van checkpoints in 11 staten die niet aan de grens liggen, gek genoeg. Californie gaat absoluut niet meewerken, de andere drie vermoedelijk wel.
Welke staten zijn dat dan?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  vrijdag 17 februari 2017 @ 17:46:51 #297
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168965010
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:37 schreef Puddington het volgende:

[..]

Welke staten zijn dat dan?
Four states that border on Mexico are included in the proposal — California, Arizona, New Mexico and Texas — but it also encompasses seven states contiguous to those four — Oregon, Nevada, Utah, Colorado, Oklahoma, Arkansas and Louisiana.

Uit: https://apnews.com/550811(...)witter&utm_medium=AP
  vrijdag 17 februari 2017 @ 17:53:07 #298
192592 SureD1
------------------------------
pi_168965122
MSNBC meldt nu dat Flynn tegen de FBI gelogen heeft en daarnee een misdrijf heeft gepleegd...
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 17:57:07 #299
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168965196
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:53 schreef SureD1 het volgende:
MSNBC meldt nu dat Flynn tegen de FBI gelogen heeft en daarnee een misdrijf heeft gepleegd...
Oei. Bigly yuge problem
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168965320
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 04:19 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Snap jij dat echt niet? Dan is het ook niet verwonderlijk dat je van de rest van de persconferentie niks snapte
Net alsof Trump zelf snapt wat hij zegt. Hij bedoelt het niet, maar dat is wel wat hij zegt.

Jij snapt het duidelijk niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')