quote:Op maandag 6 maart 2017 18:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuk, sarcasme. Maar leg me eens uit waarom klimaatverandering links is?
Overigens wel weer een goed voorbeeld van de naïviteit van de linkerkant tegenwoordig.
Dat kun je dus niet. Dank je wel.quote:
Ik heb je ondertussen in meerdere topics hier aan het werk gezien en het enige dat je doet is sneren uitdelen en anderen om uitleg vragen terwijl je zelf niets levert. Aan zo'n onoprechte user ga ik zoiets voor de hand liggends niet uitleggen. Je moet wel een enorme plaat voor je kop hebben en die bewust voor blijven houden om niet te willen zien dat klimaatverandering een links thema is.quote:
Nou, dan heb ik maar een plaat voor m'n kop. Leg het eens uit dan.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:55 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik heb je ondertussen in meerdere topics hier aan het werk gezien en het enige dat je doet is sneren uitdelen en anderen om uitleg vragen terwijl je zelf niets levert. Aan zo'n onoprechte user ga ik zoiets voor de hand liggends niet uitleggen. Je moet wel een enorme plaat voor je kop hebben en die bewust voor blijven houden om niet te willen zien dat klimaatverandering een links thema is.
D66 is rechts !!!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 00:11 schreef Hondenbrokken het volgende:
De PVV en VVD staan torenhoog in de peilingen, terwijl de linkse partijen ongeveer gelijk staan. Ik kan me zowel in de standpunten van D66, als PVDA als Groenlinks vinden en ik denk dat voor veel mensen die op deze partijen stemmen hetzelfde geldt. Een coalitie VVD-PVDA-Groenlinks-D66 gaat waarschijnlijk niet lukken, dus laten we met zijn allen proberen op dezelfde partij te stemmen en de PVV buiten de regering te houden.
Poll: Op welke partij wil jij stemmen
• D66
• Groenlinks
• PVDA
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het klimaatprobleem is een probleem dat je alleen kunt aanpakken door solidair te zijn. Daar kan rechts, met hun marktideologie niet mee uit de voeten.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik maar een plaat voor m'n kop. Leg het eens uit dan.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 01:41 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
D66 is rechts !!!
De PVV buiten de regering te houden hoeft niet want bijna alle partijen hebben al verklaart niet met de PVV in zee te gaan dus ja dat hele probleem is al getakeld.
Als je echt links wil stemmen dan moet je bij de SP staan lol en die staat niet in je pol
Wow, gevaarlijk zelfs.....want die 'voorspellingen' kunnen in opstand komen? Geweldadige revolutie? Hmmm?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 00:36 schreef ludovico het volgende:
CPB heb ik zelf verstand van en daar steek ik mijn hand voor in het vuur dat die voorspellingen niks waard zijn, zelfs gevaarlijk zijn.
Het zijn hoofdzakelijk linkse stemmers die de berekeningen van het CPB niet fijn vinden. Logisch, want die laten allemaal negatieve effecten op de samenleving zien. Dan zou ik ook maar beweren dat ze onzin zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 00:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij is het CPB behoorlijk neo liberaal,
Volgens CPB modellen neemt de economische groei en werkgelegenheid toe wanneer je kinderen van school af haalt en de kinderarbeid weer in voert.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het zijn hoofdzakelijk linkse stemmers die de berekeningen van het CPB niet fijn vinden. Logisch, want die laten allemaal negatieve effecten op de samenleving zien. Dan zou ik ook maar beweren dat ze onzin zijn.
Wat is tactisch stemmen beter houdt men zijn stem er buiten door op nietstemmers te stemmen of een groot kruis op het stembiljet!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
Alle mensen die na de gang van zaken in 2012 nog steeds "tactisch" willen gaan stemmen, zijn wat mij betreft rijp voor opname in een inrichting.
Dat lijkt me sterk in een kenniseconomiequote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Volgens CPB modellen neemt de economische groei en werkgelegenheid toe wanneer je kinderen van school af haalt en de kinderarbeid weer in voert.
Heb je daar de cijfers van het CPB bij?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
Volgens CPB modellen neemt de economische groei en werkgelegenheid toe wanneer je kinderen van school af haalt en de kinderarbeid weer in voert.
Roep je begeleider er even bij, het verlagen van de dosis van je medicijnen blijkt een slecht idee.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dát is het eindstation waar we over praten. Het zal zeer geleidelijk gebeuren, maar toch.
De modellen 'belonen' ook het effect van voorschoolse opvang niet (net als 'onderwijs'). Andere landen zijn daar veel verder in dan Nederland, en op de langere termijn kan dit Nederland goed opbreken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk in een kenniseconomie
Dus je zegt eigenlijk dat de modellen van het CPB achterhaald zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De modellen 'belonen' ook het effect van voorschoolse opvang niet (net als 'onderwijs'). Andere landen zijn daar veel verder in dan Nederland, en op de langere termijn kan dit Nederland goed opbreken.
Binnen nu en tienduizend jaar vooruit kan dat zeker gebeuren.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dát is het eindstation waar we over praten. Het zal zeer geleidelijk gebeuren, maar toch.
Nee, de dominante Nederlandse regering van de afgelopen 20 jaar snapt dat totaal niet. Vandaar de obsessie met loonmatiging en afbraak van onderwijs. De cpb modellen reflecteren de elite agenda. Het ontstaan van het precariaat is de eerste stap, kinderarbeid en slavernij het einddoel.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Binnen nu en tienduizend jaar vooruit kan dat zeker gebeuren.
Maar dat is geen relevante toekomstschets. De Nederlandse regering snapt dat wij niet kunnen concurreren met lage lonen, en dat onderwijs de heilzame weg blijft. In combinatie met een degelijke hoeveelheid protectionisme waar ook de Amerikanen nu weer aan beginnen.
Liet dit zojuist aan wat mensen lezen en we hebben gebulderd van het lachen. Dank je wel voor je dagelijkse clown-act.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:45 schreef Klopkoek het volgende:
De cpb modellen reflecteren de elite agenda. Het ontstaan van het precariaat is de eerste stap, kinderarbeid en slavernij het einddoel.
lolwhutquote:Op maandag 6 maart 2017 17:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Complotdenken daarentegen wel lekker links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |