abonnement Unibet Coolblue
pi_168955183
Jessie; Alles wat we zelf niet kunnen doen ook niet uit besteden.
pi_168955186
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 08:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Alleen de tekst geen plaatje. :)

[ afbeelding ]
ja lukte me niet.. heb windows 10 nu.. zal wel aan mij liggen :@
pi_168955187
Jessie; Billy denkt dat Dave voor een tientje komt.
pi_168955193
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 08:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Billy denkt dat Dave voor een tientje komt.
is jessie weer aangevallen vannacht door die emotievampier ?
pi_168955194
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 08:43 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

ja lukte me niet.. heb windows 10 nu.. zal wel aan mij liggen :@
Alleen de tekst omtrekken en niet het plaatje, dan is het duidelijker. :)
pi_168955199
quote:
De blondine voelt gevaar.

Het nieuws dat Jessie en Boyd een yoga-instructrice willen uitnodigen heeft in recordtijd de loods bereikt. Bas reageert opgetogen en oppert dat de mannen het op het weiland kunnen doen. "Yoga met geiten, dat is helemaal hip", vertelt de dierenvriend. Maar Billy daarentegen is minder enthousiast.

De blondine voelt de bui al hangen en vermoedt dat de heren een knappe lerares willen hebben die zichzelf in allemaal gewaagde posities vouwt. Vervolgens doet Billy zo een pose na en suggereert ze dat Jessie met een paal in zijn broek zal toekijken. Jessie legt echter uit dat het yogaën slechts bedoelt is om aan zijn gezondheid te werken, want de ondernemer lijdt misschien aan het syndroom van Tietze. Maar volgens Billy lijdt Jessie eerder aan het syndroom van tieten en doet hij er alles aan om mooie vrouwen naar binnen te halen. "Ik weet niet hoor, maar je hebt een vriendin", vertelt de jaloerse blondine.

Volgens Boyd is er echter niets waar Billy zich zorgen om hoeft te maken. "Wat denk je nou? Dat wij een yoga-lerares met z'n tweeën gaan neuken? We gaan yoga doen", stelt de tatoeëerder haar gerust.

Edit: Spuit 11.11.11 O-)
pi_168955201
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 08:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Alleen de tekst omtrekken en niet het plaatje, dan is het duidelijker. :)
lukt niet -O-
pi_168955203
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 08:44 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

is jessie weer aangevallen vannacht door die emotievampier ?
Ik heb geen idee, er word teveel uitgegeven, en Moon word het meeste genoemd.
pi_168955205
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 08:44 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

De blondine voelt gevaar.

Het nieuws dat Jessie en Boyd een yoga-instructrice willen uitnodigen heeft in recordtijd de loods bereikt. Bas reageert opgetogen en oppert dat de mannen het op het weiland kunnen doen. "Yoga met geiten, dat is helemaal hip", vertelt de dierenvriend. Maar Billy daarentegen is minder enthousiast.

De blondine voelt de bui al hangen en vermoedt dat de heren een knappe lerares willen hebben die zichzelf in allemaal gewaagde posities vouwt. Vervolgens doet Billy zo een pose na en suggereert ze dat Jessie met een paal in zijn broek zal toekijken. Jessie legt echter uit dat het yogaën slechts bedoelt is om aan zijn gezondheid te werken, want de ondernemer lijdt misschien aan het syndroom van Tietze. Maar volgens Billy lijdt Jessie eerder aan het syndroom van tieten en doet hij er alles aan om mooie vrouwen naar binnen te halen. "Ik weet niet hoor, maar je hebt een vriendin", vertelt de jaloerse blondine.

Volgens Boyd is er echter niets waar Billy zich zorgen om hoeft te maken. "Wat denk je nou? Dat wij een yoga-lerares met z'n tweeën gaan neuken? We gaan yoga doen", stelt de tatoeëerder haar gerust.

Edit: Spuit 11.11.11 O-)
*)
pi_168955206
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 08:44 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

De blondine voelt gevaar.

Het nieuws dat Jessie en Boyd een yoga-instructrice willen uitnodigen heeft in recordtijd de loods bereikt. Bas reageert opgetogen en oppert dat de mannen het op het weiland kunnen doen. "Yoga met geiten, dat is helemaal hip", vertelt de dierenvriend. Maar Billy daarentegen is minder enthousiast.

De blondine voelt de bui al hangen en vermoedt dat de heren een knappe lerares willen hebben die zichzelf in allemaal gewaagde posities vouwt. Vervolgens doet Billy zo een pose na en suggereert ze dat Jessie met een paal in zijn broek zal toekijken. Jessie legt echter uit dat het yogaën slechts bedoelt is om aan zijn gezondheid te werken, want de ondernemer lijdt misschien aan het syndroom van Tietze. Maar volgens Billy lijdt Jessie eerder aan het syndroom van tieten en doet hij er alles aan om mooie vrouwen naar binnen te halen. "Ik weet niet hoor, maar je hebt een vriendin", vertelt de jaloerse blondine.

Volgens Boyd is er echter niets waar Billy zich zorgen om hoeft te maken. "Wat denk je nou? Dat wij een yoga-lerares met z'n tweeën gaan neuken? We gaan yoga doen", stelt de tatoeëerder haar gerust.

Edit: Spuit 11.11.11 O-)
_O- bedankt voor de moeite ^O^
pi_168955209
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 08:44 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

lukt niet -O-
-O-
pi_168955214
britt is niet fit.. blijft liggen, is niet bij de vergadering
pi_168955223
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 08:45 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

_O- bedankt voor de moeite ^O^
Heb me de pestpleuris zitten tikken O-)

Nu tijd voor koffie c_/
pi_168955259
ik zag GJ net bij flitsen over de huishoudbeurs bij een rad van fortuin *O*
pi_168955268
leukk ,heel leuk, ja leuk idee, heel erg leukkk
pi_168955273
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 08:51 schreef Ranah het volgende:
ik zag GJ net bij flitsen over de huishoudbeurs bij een rad van fortuin *O*
:X
pi_168955279
was maar 2 tellen hoor o|O
pi_168955286
bil verkoopt niks meer *O*

ze snapt er niks meer van >:)
pi_168955302
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 08:53 schreef sjampoeh het volgende:
bil verkoopt niks meer *O*

ze snapt er niks meer van >:)
>:) ~O>
pi_168955307
jessie raadt aan om iedereen in mailbestand te mailen en dan met 20% korting als ze binnen 48u bestellen.
Ze verkoopt eigenlijk alleen op de markt
pi_168955314
jessie tipt dat ze de prijs moet verlagen en bezig gaan met de deuren
de truien en shirts lopen slecht die van britt helemaal niet
pi_168955315
de truien zijn ook ingekakt >:)
de bomberjacks gaan als een tierelier :')
pi_168955326
het ligt aan de maand ..mja he
pi_168955333
jessie neu.. de mensen hebben wel geld maar ze maken een andere keus
pi_168955342
jessie: het is dat ik ondernemer ben, geen hond die mij nog aanneemt
Ra heeft het over het leegvreten van de candyshop, die opmerking en jessie vertelt hoe dat gesprekje met jacco verliep
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')