abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 maart 2017 @ 23:58:13 #251
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_169736728
Linkerhand in brace (behalve 's nachts)

Stemmingswisselingen maar niet te extreem.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 maart 2017 @ 15:15:17 #252
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_169745842
de zon schijnt op mijn bol

ik voel me hierdoor zo fijn en ontspannen O+
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 24 maart 2017 @ 16:37:15 #253
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_169747126
Hmmm.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:38:23 #254
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_169747148
Heerlijk ontspannen met uitzicht op een fijn weekend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_169753925
Toch iets teveel gedaan vandaag.
Even instortmomentje... Lekker slapen. Zin in morgen.
O+
pi_169753992
Letterlijk gebroken, zowel fysiek én mentaal.. When does the hurting ever stop? :( :'(
  zaterdag 25 maart 2017 @ 12:58:38 #257
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_169764689
Doodmoe.
Ik hoor er gewoon niet bij, of ik nou probeer of niet.
Als ik meepraat lijkt het niet goed, als ik niet meepraat ook niet.
Als ik rustig ergens op reageer lijkt het niet goed, als ik ff boos word ook niet.
Als ik ergens mee naar toe ga lijkt het niet voldoende, als ik kies om m'n eigen ding te doen ook niet.
Als ik werk heb/zoek lijkt het niet goed, als ik na een burnout er nog steeds niet aan toe ben ook niet.
Als ik denk lief te hebben/te houden van iemand lijkt het niet goed, als ik probeer alleen verder te gaan ook niet.
Als ik een foute keuze maak is het niet goed, als ik (wsl) de juiste maak ook niet.
Als ik mensen (zowel vrienden als professioneel) zoek om mee te praten lijkt het niet goed, doe ik dat niet ook niet.
Usernaam hierboven somt het dus wel aardig op.
Hoe hou ik in vredesnaam het vertrouwen in mezelf als iedereen je constant overal op lijkt te veroordelen.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_169764791
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 12:58 schreef Dqod het volgende:
Doodmoe.
Ik hoor er gewoon niet bij, of ik nou probeer of niet.
Als ik meepraat lijkt het niet goed, als ik niet meepraat ook niet.
Als ik rustig ergens op reageer lijkt het niet goed, als ik ff boos word ook niet.
Als ik ergens mee naar toe ga lijkt het niet voldoende, als ik kies om m'n eigen ding te doen ook niet.
Als ik werk heb/zoek lijkt het niet goed, als ik na een burnout er nog steeds niet aan toe ben ook niet.
Als ik denk lief te hebben/te houden van iemand lijkt het niet goed, als ik probeer alleen verder te gaan ook niet.
Als ik een foute keuze maak is het niet goed, als ik (wsl) de juiste maak ook niet.
Als ik mensen (zowel vrienden als professioneel) zoek om mee te praten lijkt het niet goed, doe ik dat niet ook niet.
Usernaam hierboven somt het dus wel aardig op.
Hoe hou ik in vredesnaam het vertrouwen in mezelf als iedereen je constant overal op lijkt te veroordelen.
Meer schijt hebben? Is moeilijk hoor, geef ik gelijk toe. Maar je niet te veel aantrekken van wat anderen van je denken helpt enorm kan ik zeggen. Doe dingen omdat jij ze zo wil, niet omdat een ander het goed- of afkeurt.
pi_169764803
Moe :O En ben dit weekend aan het werk... :z Wat het niet veel beter maakt :')
Ja doei.
pi_169764851
Skeer
pi_169765039
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 12:58 schreef Dqod het volgende:
Doodmoe.
Ik hoor er gewoon niet bij, of ik nou probeer of niet.
Als ik meepraat lijkt het niet goed, als ik niet meepraat ook niet.
Als ik rustig ergens op reageer lijkt het niet goed, als ik ff boos word ook niet.
Als ik ergens mee naar toe ga lijkt het niet voldoende, als ik kies om m'n eigen ding te doen ook niet.
Als ik werk heb/zoek lijkt het niet goed, als ik na een burnout er nog steeds niet aan toe ben ook niet.
Als ik denk lief te hebben/te houden van iemand lijkt het niet goed, als ik probeer alleen verder te gaan ook niet.
Als ik een foute keuze maak is het niet goed, als ik (wsl) de juiste maak ook niet.
Als ik mensen (zowel vrienden als professioneel) zoek om mee te praten lijkt het niet goed, doe ik dat niet ook niet.
Usernaam hierboven somt het dus wel aardig op.
Hoe hou ik in vredesnaam het vertrouwen in mezelf als iedereen je constant overal op lijkt te veroordelen.
Vraag je niet af wat een ander van jou vindt, maar vraag je af wat jij van een ander vindt ^O^
pi_169769560
En hopsakee weg ermee dat eerste hoofdstuk. Vriendin gaat er nog een keer op schieten en dan gaat het morgen maar eens de deur uit. Ben er nu wel klaar mee.
pi_169783977
ik wil niet meer in dit lichaam leven. wou dat ik een robot kon zijn. ik wil niet meer eten. elke dag t zelfde gezeik.
  zondag 26 maart 2017 @ 05:31:29 #264
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169784010
compleet radeloos.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 26 maart 2017 @ 05:34:09 #265
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169784012
Mijn piemel wil niet meer overeind komen :')
pi_169785379
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 12:58 schreef Dqod het volgende:
Doodmoe.
Ik hoor er gewoon niet bij, of ik nou probeer of niet.
Als ik meepraat lijkt het niet goed, als ik niet meepraat ook niet.
Als ik rustig ergens op reageer lijkt het niet goed, als ik ff boos word ook niet.
Als ik ergens mee naar toe ga lijkt het niet voldoende, als ik kies om m'n eigen ding te doen ook niet.
Als ik werk heb/zoek lijkt het niet goed, als ik na een burnout er nog steeds niet aan toe ben ook niet.
Als ik denk lief te hebben/te houden van iemand lijkt het niet goed, als ik probeer alleen verder te gaan ook niet.
Als ik een foute keuze maak is het niet goed, als ik (wsl) de juiste maak ook niet.
Als ik mensen (zowel vrienden als professioneel) zoek om mee te praten lijkt het niet goed, doe ik dat niet ook niet.
Usernaam hierboven somt het dus wel aardig op.
Hoe hou ik in vredesnaam het vertrouwen in mezelf als iedereen je constant overal op lijkt te veroordelen.
;(
Knuf en sterkte voor jou meiske. :*
  zondag 26 maart 2017 @ 15:35:40 #267
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169791666
Ik voel me een ander mens in vergelijking met drie maanden geleden. Eindelijk de juiste medicatie en ik voel me met de week opknappen. Alsof ik uit een heel smerig aquarium langzaam in schoon water terechtkom. Overleven maakt plaats voor leven. Wat is dat lang geleden, dat is 1993 geweest.
Ik krijg langzaam zin om te sporten, wat zin in de lente, zin om nieuwe dingen te doen. Het is bijna bizar.
pi_169791780
quote:
14s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik voel me een ander mens in vergelijking met drie maanden geleden. Eindelijk de juiste medicatie en ik voel me met de week opknappen. Alsof ik uit een heel smerig aquarium langzaam in schoon water terechtkom. Overleven maakt plaats voor leven. Wat is dat lang geleden, dat is 1993 geweest.
Ik krijg langzaam zin om te sporten, wat zin in de lente, zin om nieuwe dingen te doen. Het is bijna bizar.
Mooi om te lezen :)
Gefelicteerd met je "nieuwe leven"
Hell To The Liars
pi_169791792
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 12:58 schreef Dqod het volgende:
Doodmoe.
Ik hoor er gewoon niet bij, of ik nou probeer of niet.
Als ik meepraat lijkt het niet goed, als ik niet meepraat ook niet.
Als ik rustig ergens op reageer lijkt het niet goed, als ik ff boos word ook niet.
Als ik ergens mee naar toe ga lijkt het niet voldoende, als ik kies om m'n eigen ding te doen ook niet.
Als ik werk heb/zoek lijkt het niet goed, als ik na een burnout er nog steeds niet aan toe ben ook niet.
Als ik denk lief te hebben/te houden van iemand lijkt het niet goed, als ik probeer alleen verder te gaan ook niet.
Als ik een foute keuze maak is het niet goed, als ik (wsl) de juiste maak ook niet.
Als ik mensen (zowel vrienden als professioneel) zoek om mee te praten lijkt het niet goed, doe ik dat niet ook niet.
Usernaam hierboven somt het dus wel aardig op.
Hoe hou ik in vredesnaam het vertrouwen in mezelf als iedereen je constant overal op lijkt te veroordelen.
En jij niet opgeven he.
Succes :)
Hell To The Liars
  zondag 26 maart 2017 @ 15:46:28 #270
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169791860
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:41 schreef Droopie het volgende:

[..]

Mooi om te lezen :)
Gefelicteerd met je "nieuwe leven"
Ja, dank je wel, inderdaad, ergens een nieuw leven wel ja. Maar nog heel moeilijk om aan te wennen, omdat ik niet beter weet dan dat het erg moeilijk gaat.
  zondag 26 maart 2017 @ 17:28:29 #271
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_169793945
Kut en alleen.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_169794138
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:28 schreef KaBuf het volgende:
Kut en alleen.
:*
Ja doei.
pi_169797021
Goed. Rust int koppie O+ hopelijk blijft dat zo :@
  zondag 26 maart 2017 @ 23:21:26 #274
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_169804301
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Goed. Rust int koppie O+ hopelijk blijft dat zo :@
Altijd fijn O+

OT: Thnx all :*
Vandaag wel een aardig dagje. Beetje sloom, maar goed
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  maandag 27 maart 2017 @ 16:35:21 #275
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169815861
Mijn nachtrust heeft nog steeds een bebloed kontje door die zomertijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')