abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168941247
Hoi.
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 16:50:44 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168941260
Moi.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168941265
Hm 2 verspakketten van de AH gescoord.

Indiase Currry Madras
en pompoensoep :+

De curry komt straks op tafel :P Zag ook dat ze een verspakket Thaise groene curry hadden en die zag er zowaar groener uit dan dat Knorr pakje :P
pi_168941280
Een curry is geen slecht plan.

Hoewel ik net aan iets van platbrood met hummus en feta en willekeurige groenten zat te denken.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168941288
Kak, had alleen ff iets van sla mee moeten nemen..
pi_168941291
Mijn komkommer doet het niet meer ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168941299
Ik heb ook geen duidelijk accent. Al gebruik ik zo nu en dan wat oosterse uitdrukkingen (slof, het raam is los, enz). Ik kan ook niet heel goed een duidelijk dialect spreken omdat mijn moeder uit de randstad kwam, mijn vader uit een ander deel van overijssel kwam (en zijn ouders ook weer uit andere steden) en ik dus in een overijssels dorp opgroeide.

Ik gooi er inmiddels zo nu en dan een wat Groningse uitdrukking tussen. Heb ook een tijdje wat meer 'ja' achter een zin gezet. Zo van 'dat is wel mooi ja'. En ik vind 'laiverd' leuk om te zeggen O+

En natuurlijk 'wadapartja!' (geniale naam voor een eettentje: http://wadapartja.nl/)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_168941317
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
Kak, had alleen ff iets van sla mee moeten nemen..
Bij curry?
pi_168941324
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Mijn komkommer doet het niet meer ;(
50 tinten gekeken :')?
pi_168941328
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij curry?
Ik eet overal sla/salade bij :P
pi_168941329
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:44 schreef mjan het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik heb inspiratie nodig :Y)
https://www.jumbo.com/jum(...)dles-450g/172743PAK/



Avonddienst, dus dan maar een opwarm-maaltijd die enigszins te behappen is :P.
pi_168941349
Hmm Accent.. Ik vind niet dat ik echt een Zeeuws accent heb. Gebruik wel sommige woorden. Maar echt plat praten kan ik niet eens, dan krijg ik kortsluiting in m'n hoofd.

kan ook wel een paar woorden rotterdams/gronings :+
pi_168941357
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:54 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

50 tinten gekeken :')?
Neen. :')

Hij lag al een tijdje in de koelkast. RIP ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168941481
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:54 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik eet overal sla/salade bij :P
sla zelf heb je bijna niks aan volgens mij, qua pitamientjes
pi_168941490
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

sla zelf heb je bijna niks aan volgens mij, qua pitamientjes
het is ook meer als smaak afwissel ding..
pi_168941516
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:53 schreef Lot_1 het volgende:
Ik heb ook geen duidelijk accent. Al gebruik ik zo nu en dan wat oosterse uitdrukkingen (slof, het raam is los, enz). Ik kan ook niet heel goed een duidelijk dialect spreken omdat mijn moeder uit de randstad kwam, mijn vader uit een ander deel van overijssel kwam (en zijn ouders ook weer uit andere steden) en ik dus in een overijssels dorp opgroeide.

Ik gooi er inmiddels zo nu en dan een wat Groningse uitdrukking tussen. Heb ook een tijdje wat meer 'ja' achter een zin gezet. Zo van 'dat is wel mooi ja'. En ik vind 'laiverd' leuk om te zeggen O+

En natuurlijk 'wadapartja!' (geniale naam voor een eettentje: http://wadapartja.nl/)
Woon jij in Groningen? :)
pi_168941538
quote:
wadapartja

Wadapartja is’n nij concept in Grunn; mid’n in staad aan’t Gedempte Zuuderdaip, gevestigd in een schier monumentaal pand, verzain van een terras met ook in de winter een zonnetje.

Je kunt bij ons gezellig winkel’n, eet’n en drink’n gedurende de hele dag en avond. Er is ontbijtje, lunch en een lekkere vullende hap bie borrel, zodat je niet van sfeer hoeft te wissel’n door in ‘uit eet’n modus’ te goan of ergens anders heen te moet’n.

Nij in Grunn is dat alles woarst du gebruuk van moakst te koop is: van toavels en laampen tou aan servies, van koffieboon’n en dipstip tot sapjes.

Centraal stoat de hoeslijke gezelligheid. Deze is ook terug te vind’n in de sfeervolle inrichtings, de winkel en op de menukaart.

Moar ook waark’n, afspreken, vergoaderen of allinneg een boek leez’n uit onze collectie in de sfeervolle hoeskamer is mogelijk.

Boetendat wordt de agenda goed vuld met inspireer’nde workshops. Wilst du zelf een workshop of presentatie geven? Of vergoaderen met lunch? Vroag gerust naar de mogelijkheed’n.

Wadapartja hait je van harte welkom!
_O_ _O_ _O_
pi_168941606
Freaks and geeks op Netflix O+ ohai!
Kwak
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 17:12:48 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168941621
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:53 schreef Lot_1 het volgende:
Ik heb ook geen duidelijk accent. Al gebruik ik zo nu en dan wat oosterse uitdrukkingen (slof, het raam is los, enz). Ik kan ook niet heel goed een duidelijk dialect spreken omdat mijn moeder uit de randstad kwam, mijn vader uit een ander deel van overijssel kwam (en zijn ouders ook weer uit andere steden) en ik dus in een overijssels dorp opgroeide.

Ik gooi er inmiddels zo nu en dan een wat Groningse uitdrukking tussen. Heb ook een tijdje wat meer 'ja' achter een zin gezet. Zo van 'dat is wel mooi ja'. En ik vind 'laiverd' leuk om te zeggen O+

En natuurlijk 'wadapartja!' (geniale naam voor een eettentje: http://wadapartja.nl/)
Waddapadja _O_

Chinees Indisch specialiteitenrestaurant "Wat wo'j" is ook wel een leuke naam maar die bestaat niet
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168941711
:W vanuit bakkerij van LHO en Isegrim.

Avondeten: zo Koreaanse hap bij Allegaartje met LHO *O* Wat precies weet ik nog niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 16-02-2017 17:25:22 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_168941795
Verder weinig verschil tussen mij hier en mij IRL, afgezien misschien van het feit dat ik IRL iets opener ben over mij soms wat zieke, meer bizarre gedachtenspinsels :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168941828
Ik woon overigens al mijn hele leven in Alblasserdam en spreek tamelijk ABN met een klein hintje boers/Alblasserwaards :')
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:25:20 #23
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168941837
Lief dagboek,

Groot nieuws!!!! Ben helemaal wow!!!

Ik kwam er net achter dat ik toch buitenspiegelverwarming heb, maar dat de knop een beetje onlogisch zit.

Mijn jaar is alweer gemaakt.

Tot zover.

Groetjes,

Je Krea.
pi_168941843
quote:
11s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:25 schreef Maarten het volgende:
Lief dagboek,

Groot nieuws!!!! Ben helemaal wow!!!

Ik kwam er net achter dat ik toch buitenspiegelverwarming heb, maar dat de knop een beetje onlogisch zit.

Mijn jaar is alweer gemaakt.

Tot zover.

Groetjes,

Je Krea.
Joechei! ^O^ 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168941853
Wat zou een mens zonder buitenspiegelverwarming moeten?
Het leven lijkt mij dan ondraaglijk worden. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')