abonnement Unibet Coolblue
pi_169744956
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:23 schreef Klopkoek het volgende:
Na de val van het communisme ging de uitdroging gewoon door

[ afbeelding ]
Ja natuurlijk ging die uitdroging door 8)7
JIj denkt dat dit plotseling veranderd als de politiek veranderd ?
Die vervuiling is dan plotseling uit het water ?

Die irigatiekanalen verdwenen niet plotseling in 1990.
Het oorspronkelijke grote meer was ook opgedeeld in kleinere meren die niet meer gevoed werden door rivieren waardoor de het zoutgehalte steeg en de uitdroging nog harder ging.
Dat zou volgens jou allemaal plotseling moeten veranderen als het politieke systeem valt ?

Kijk eens wat jouw linkse vriendjes nog meer hebben aangericht http://thefederalist.com/(...)-to-the-environment/
quote:
Ah, links ontkent nu dat er zoiets bestaat als Alt-left.
Verdacht :D

[ Bericht 24% gewijzigd door bluemoon23 op 24-03-2017 14:33:46 ]
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:34:26 #252
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169745094
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Rechts media dommig noemen en dan met Joop.nl aankomen :D
Verschil is dat jullie het niet kunnen beargumenteren waarom Joop.nl dom is.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:36:09 #253
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169745128
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:34 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Verschil is dat jullie het niet kunnen beargumenteren waarom Joop.nl dom is.
Ik weet inderdaad niet waar ik moet beginnen :X .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:37:04 #254
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169745143
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:28 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk ging die uitdroging door 8)7
JIj denkt dat dit plotseling veranderd als de politiek veranderd ?
Die vervuiling is dan plotseling uit het water ?

Die irigatiekanalen verdwenen niet plotseling in 1990.
Het oorspronkelijke grote meer was ook opgedeeld in kleinere meren die niet meer gevoed werden door rivieren waardoor de het zoutgehalte steeg en de uitdroging nog harder ging.
Dat zou volgens jou allemaal plotseling moeten veranderen als het politieke systeem valt ?

Kijk eens wat jouw linkse vriendjes nog meer hebben aangericht http://thefederalist.com/(...)-to-the-environment/

[..]

Ah, links ontkent nu dat er zoiets bestaat als Alt-left.
Verdacht :D
Forbes is inderdaad heel links.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169745247
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:37 schreef Klopkoek het volgende:
Forbes is inderdaad heel links.
Waar heb ik het over Forbes gehad ?
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:34 schreef Klopkoek het volgende:
Verschil is dat jullie het niet kunnen beargumenteren waarom Joop.nl dom is.
Echt klopkoek 8)7 , laat die drank staan, dat is niet goed voor je.
pi_169745396
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:42 schreef bluemoon23 het volgende:

Echt klopkoek 8)7 , laat die drank staan, dat is niet goed voor je.
De opmerking "Joop :') " zou zomaar eens in de top 10 meest gebruikte drogredeneringen op FOK! kunnen staan.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169745470
Daar zijn dan ook genoeg redenen voor.
Er is een beleid dat er geen "vage bronnen" gebruikt mogen woorden in POL
Maar joop.nl is wel salonfähig hier, terwijl die artikelen ook vaak nogal bedenkelijk en vooringenomen zijn.
pi_169745648
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:54 schreef bluemoon23 het volgende:
Daar zijn dan ook genoeg redenen voor.
Er is een beleid dat er geen "vage bronnen" gebruikt mogen woorden in POL
Maar joop.nl is wel salonfähig hier, terwijl die artikelen ook vaak nogal bedenkelijk en vooringenomen zijn.
Als jij een artikel van joop bedenkelijk en vooringenomen vindt, dan toon je dat aan met argumenten. Om diezelfde reden is dit topic ooit in leven geroepen. Niet om een beetje makkelijk te brallen over een bron die je niet bevalt.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169745709
Dat hoef je niet met argumenten aan te tonen, dat Joop.nl vooringenomen is dat is hun hele bestaansrecht.
pi_169745811
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:06 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat hoef je niet met argumenten aan te tonen, dat Joop.nl vooringenomen is dat is hun hele bestaansrecht.
En met dit vooringenomen standpunt is de discussie wederom klaar, en bewijs je wederom mijn punt qua drogredeneringen. Gegroet
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:32:51 #261
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169746106
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:03 schreef keste010 het volgende:

[..]

Als jij een artikel van joop bedenkelijk en vooringenomen vindt, dan toon je dat aan met argumenten. Om diezelfde reden is dit topic ooit in leven geroepen. Niet om een beetje makkelijk te brallen over een bron die je niet bevalt.
"alt links" bestaat helemaal niet. Ik verwijs daarvoor naar een artikel van Forbes (niet links...) waar dat kort en bondig wordt uiteen gezet, maar ook daar wordt niet serieus op in gegaan. Het enige dat je krijgt is "links ontkent nu dat alt links bestaat" (op een meewarige toon).
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:38:01 #262
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169746165
alt-links
alt-rechts

en toen stond m'n beeld een kwartslag gedraaid :(
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:39:27 #263
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169746184
Ontopic:

rcbregman twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 12:48:33 Dutch press completely losing it in Dijsselbloem-affair. Volkskrant writes he 'tackled Greek crisis' - even IMF not that ignorant anymore. reageer retweet
rcbregman twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 12:55:09 NRC Handelsblad thinks Dijsselbloem has a 'very good track record'. Uh, apart from mass unemployment and suffering in Greece. reageer retweet
dewaremerijn twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 12:41:27 Stukje over de rel rond Dijsselbloem en de Nederlandse pers die zich weer eens van haar slechtste kant laat zien. https://t.co/w8Mbgoetv0 reageer retweet
Wacht maar totdat het Zwaard van Damocles van 200+ miljard neer valt.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169746290
Toch knap dat ze de staat van de Griekse economie nu bij Dijsselbloem en de Trojka in de schoenen willen schuiven.
Terwijl het toch echt de Grieken zelf waren die er voorafgaand aan die crisis een puinhoop van gemaakt hebben.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:13:45 #265
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_169746699
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

"alt links" bestaat helemaal niet. Ik verwijs daarvoor naar een artikel van Forbes (niet links...) waar dat kort en bondig wordt uiteen gezet, maar ook daar wordt niet serieus op in gegaan. Het enige dat je krijgt is "links ontkent nu dat alt links bestaat" (op een meewarige toon).
Als het zo uitkomt is zelfs de VVD links.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 24 maart 2017 @ 17:15:40 #266
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169747815
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 24 maart 2017 @ 17:55:45 #267
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169748453
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 17:15 schreef Klopkoek het volgende:
Interessante schrijver dit:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thomas_Frank
als jij eens geconfronteerd wil worden en niet meer alleen maar de bevestiging zoekt van je pretconcepties lees dan deze schrijver eens
https://en.m.wikipedia.org/wiki/P._J._O%27Rourke
Vooral dit boek
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Parliament_of_Whores
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 18:29:10 #268
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169748955
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

als jij eens geconfronteerd wil worden en niet meer alleen maar de bevestiging zoekt van je pretconcepties lees dan deze schrijver eens
https://en.m.wikipedia.org/wiki/P._J._O%27Rourke
Vooral dit boek
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Parliament_of_Whores
Het enige dat je doet is sneren uitdelen. Het is niet de eerste keer dat je deze vent naar voren brengt en inmiddels ben ik al tien jaar lang en breed bekend met zijn werk.

Trouwens, het overlapt met Frank in de beschrijving van de Republikeinse partij. hoe zij nog meer dan de Democraten laten zien dat 'big government' niet werkt.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 24 maart 2017 @ 18:37:05 #269
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169749113
Overigens is pj orourke (net als bijna alle libertariers) een halve racist.

Hier nog een review
https://www.google.nl/amp(...)e-on-trumps-election

[ Bericht 63% gewijzigd door Klopkoek op 24-03-2017 18:44:35 ]
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 24 maart 2017 @ 19:00:39 #270
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169749715
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 18:37 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens is pj orourke (net als bijna alle libertariers) een halve racist.

Hier nog een review
https://www.google.nl/amp(...)e-on-trumps-election
PJ een racist? Dat kan je vast wel onderbouwen, en dan bedoel ik niet wat andere mensen over hem zeggen, maar waar hij racistisch is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 17:43:01 #271
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169769670
De achtergronden achter de focus op Islam en identiteit door de NPO

quote:
De boze witte man is terug in Hilversum

De verkiezing van Donald Trump en de rol van de media daarbij leidde bij de Nederlandse Publieke Omroep tot een onbehaaglijk gevoel: was het geluid van de straat wel voldoende vertegenwoordigd in de programma’s? Onder leiding van NPO 2-netmanager Gijs van Beuzekom werd actie ondernomen. Een week na de verkiezingen zijn de eerste kijkcijfers binnen.

‘Publieke Omroep gaat leren van Trump’, zo luidde de kop van een opiniestuk dat Shula Rijxman schreef in de Volkskrant naar aanleiding van de verkiezing van Trump tot president van de Verenigde Staten. ‘Ook hier stellen velen de vraag of de stem van alle groepen voldoende wordt gezien en gehoord. Of de mainstream media het geluid van alle Nederlanders laten horen, of alleen van de hoogopgeleide kosmopolitische Nederlander’, aldus de voorzitter van de raad van bestuur van de NPO.

Rijxman beloofde actie en die kwam er. De enkele jaren geleden ter ziele gegane Werkgroep Actualiteit werd nieuw leven ingeblazen en omgedoopt tot Werkgroep Journalistiek. NPO 2-netmanager Gijs van Beuzekom zit de werkgroep voor. ‘De winst van het stuk van Shula is dat deze werkgroep er weer is. Het is goed dat wij de handschoen oppakken en als journalistieke makers met elkaar aan tafel gaan zitten. Dat je jezelf op gezette tijden een spiegel voorhoudt en zegt: doen we het goed? Waar zitten de gaten en hoe vullen we die op?’

De werkgroep bestaat uit hoofdredacteuren van alle omroepen, onder wie Marcel Gelauff van de NOS, Hans Laroes van KRO-NCRV, Joost Oranje van Nieuwsuur en Bertus Tichelaar van de EO. Van Beuzekom: ‘Ik ben zelf ook druk bezig met diversiteit binnen de publieke omroep en ik schrok best toen ik zag wat een wittemannenclub dit is. Dit verdient niet de schoonheidsprijs, dus we hebben onszelf beloofd dat we dit snel willen veranderen.’

Wat heeft de werkgroep tot nu toe gedaan?
‘We zijn drie keer bij elkaar gekomen en hebben ons geconcentreerd op de Tweede Kamerverkiezingen. Veel programma’s waren al bezig met de voorbereidingen, dus we hebben gekeken: wat gebeurt er nu en waar hebben we behoefte aan? Waar zitten de gaten? Dat heeft in korte tijd tot een groot aantal nieuwe programma’s en programmaonderdelen geleid. Onder andere De Monitor-debatten, Uit Europa, Bolwerk, De Stelling van Nederland, de Lagerhuis-debatten en de Nieuwsuur-reportages Buiten het Binnenhof zijn rechtstreeks uit de werkgroep voortgekomen. Van 26 februari tot en met 15 maart hebben we 342 uitzendingen over de verkiezingen gemaakt, exclusief de journaals en inclusief herhalingen. Dat is in totaal 222 uur televisie. Ter vergelijking: de commerciëlen maakten in die periode drie uitzendingen van in totaal acht uur.’

Was iedereen het eens met de analyse van Rijxman?
‘We zagen het niet zozeer als een groot probleem, maar haar oproep heeft er wel toe geleid dat we zeiden: wat in Amerika is gebeurd, dat je verrast wordt door de verkiezingsuitslag, kan ons ook overkomen. Het is een enorme winst dat we nu bij elkaar zitten – met respect voor elkaars meningen, want we zijn en blijven pluriform.’

Jullie wilden de gaten opvullen, waar zaten die? Bij het bereiken van de boze witte man?
‘Ja, al spreek ik liever over de teleurgestelde burger, dat vind ik een prettiger en ook een betere term. We hebben speciaal naar deze doelgroep onderzoek gedaan. Onder PVV-stemmers heeft 67,8% minstens één van onze uitzendingen gezien en 28,9% vijf of meer uitzendingen. Dat geeft voor mij aan dat we met onze programma’s zeker de interesse hebben gewekt van die doelgroep. Kijk je naar alle Nederlanders, dan zijn de cijfers ook positief: in 2010 gaf 22% aan dat de programma’s van de NPO hadden geholpen bij het maken van hun keuze in het stemhokje, in 2012 was dat 23% en in 2017 29,6%.’

Gaat het bereiken van de ene groep niet ten koste van de andere? Uit een NPO-onderzoek naar diversiteit dat deze week werd gepresenteerd, blijkt dat kijkers uit de zogeheten TMSA-doelgroep [Nederlanders van Turkse, Marokkaanse, Surinaamse en Antilliaanse afkomst, red.] het gevoel hebben dat de publieke omroep hen slecht begrijpt.
‘Dat zou betekenen dat we met oogkleppen op achter de PVV-kiezer zijn aangegaan en dat is niet het geval. Diversiteit is weer een ander probleem waar we trouwens ook de hoogste prioriteit aan geven.’

We hebben best veel PVV-kiezers voorbij zien komen de afgelopen weken. Als je nu naar de uitslag van de verkiezingen kijkt, zou je dan niet kunnen stellen dat de NPO juist te véél aandacht aan die groep heeft gegeven?
‘Nee, dat denk ik niet. Kijk maar naar hoe divers de programma’s waren. Of je het nu hebt over Buiten het Binnenhof, Het Lagerhuis of De Stelling van Nederland, in al die programma’s kwamen alle groepen aan bod. We hebben de handschoen opgepakt en ik vind dat we dat goed hebben gedaan. We mogen onszelf een compliment geven omdat we de verhalen van de straat en de wijk hebben verteld. We hebben de thermometer in de samenleving gestopt en waren er voor iedereen – van welke kleur je ook bent.’

Waren die programma’s er niet altijd al? Vroeger keken we ook naar het Lagerhuis en Rondom 10.
‘Het was te veel debat, terwijl we ook gewoon naar mensen moeten luisteren. We moeten wat meer openstaan voor wat er allemaal in het land gebeurt.’

Buitenlandse media schreven naar aanleiding van de verkiezingsuitslag dat de redelijkheid had overwonnen. Heeft de NPO daaraan bijgedragen?
‘Nee, zo moet je er niet naar kijken. Het is onze taak om alle geluiden te laten horen en de kiezer maakt vervolgens een keuze.’

Toch is de NPO niet van de polarisatie, maar wil het juist groepen bij elkaar brengen.
‘Klopt, maar we willen onze kijkers vooral volledig informeren.’

Hoe nu verder?
‘Ik zie het als mijn opdracht door te gaan op de ingeslagen weg. Het is niet zo dat we rondom de verkiezingen even los zijn gegaan en het over vier jaar weer doen. Die thermometer moet in de samenleving blijven. De Werkgroep Journalistiek blijft gewoon bij elkaar komen, dat is belangrijk. Deze week nog hebben we het gehad over hoe we omgaan met nepnieuws. Daarnaast hebben we van sommige programma’s, zoals De Stelling van Nederland, gezegd dat die ook buiten verkiezingstijd kunnen worden gemaakt. En we moeten doorgaan op de weg die we met pracht programma’s als Schuldig zijn ingeslagen. We zijn nu bezig met een dagelijkse documentaire waarin we laten zien hoe Nederlanders met elkaar samenleven. Die willen we in 2018 op de buis hebben.’

Een soort Utopia?
‘O nee, ik ben erg van de échte televisie waarin niets is gescript. Het idee is een dagelijkse docuserie van 25 minuten op Nederland 2 om half 8. Daarin laten we zien hoe Nederlanders samenleven. Hoe het er in dorpen aan toe gaat, in wijken en steden. Hoe Nederlanders en mensen van niet-Nederlandse afkomst samenleven, hoe religies zich tot elkaar verhouden. Ik kan me ook voorstellen dat het programma door meerdere omroepen wordt gemaakt, dat iedere omroep een bepaalde plek covert. Ik ben er erg enthousiast over en de omroepen gelukkig ook. Wat we de afgelopen maanden hebben geleerd, is dat er iets structureels is ontstaan als het gaat om journalistiek bij de NPO en daar ben ik ontzettend blij mee.’

----------

Praten met programma makers

Waarom komt een programma wel of niet op de buis of op de radio? Welke keuzes liggen daaraan ten grondslag? Daarover kunnen programmamakers vanaf de zomer rechtstreeks praten met de NPO. Het is een initiatief van de NVJ, Gijs van Beuzekom en Laurens Borst, de zendermanager van NPO Radio 1. Van Beuzekom: “Ik merk vaak dat ik van makers hoor: kun je nog eens uitleggen waarom je de dingen doet zoals je ze doet. Daar is duidelijk behoefte aan. Als journalisten vragen hebben, kunnen ze hier langskomen en geven wij uitleg. Zo hopen we de afstand tussen de NPO en de makers te verkleinen.’
https://www.villamedia.nl(...)s-terug-in-hilversum

Wat hier ook naar voren komt is dat de regie dus helemaal niet meer ligt bij 'de VARA' of 'de VPRO'. De regie en machtsbasis ligt bij door de staatssecretaris benoemde bestuurders, veelal van VVD signatuur (Rijxman en Bruno Bruins).
http://www.volkskrant.nl/(...)bij-de-npo~a4222680/

Zou het misschien wel opzettelijk zijn dat ze Van Nieuwkerk 6 ton toeschuiven? "De Linksen" krijgen de wind van voren; identiteitspolitiek op de buis.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 25 maart 2017 @ 18:30:47 #272
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169770644
Kom je nog met wat racistische quotes van PJ of riep je maar gewoon wat?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169808399
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 18:37 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens is pj orourke (net als bijna alle libertariers) een halve racist.

Hier nog een review
https://www.google.nl/amp(...)e-on-trumps-election
Ben je weer lekker aan het framen knulletje :')

en uiteraard bestaat alt-links volgens de volgers van die feitenvrije linkse ideologie niet, net zoals je idiote tegenhanger op rechts kunnen de speciale sneeuwvlokjes niet met kritiek op hun ideologie omgaan.
  maandag 27 maart 2017 @ 14:18:24 #274
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169813180
Oud artikel over voorgaande discussie maar best wel aardig:
http://www.thirdworldtrav(...)ol_Water_VShiva.html
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 27 maart 2017 @ 14:20:14 #275
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169813230
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ben je weer lekker aan het framen knulletje :')
Niet echt.

De bewierookte libertariër P.J. O'Rourke:



Humor hoor.

quote:
National Lampoon magazine, in its prime (the 1970s and very early ’80s), was something that simply could not exist today. With a staff made up of liberal and conservative writers and editors pursuing one simple goal—to be funny—National Lampoon made equal sport of the left and right. Perhaps more important, the Lampoon was politically incorrect to an insane degree (an impossible degree, by today’s standards). These days, when people reflect, nostalgically or angrily, on the Lampoon’s fearlessness regarding things like race and ethnicity, they’re likely to think of P.J. O’Rourke.


[ Bericht 18% gewijzigd door Klopkoek op 27-03-2017 14:25:35 ]
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')