abonnement Unibet Coolblue
pi_168936515
Bah. Puur omdat mensen die invalide zijn een gunfactor hebben een rechtzaak aanspannen om zo je gelijk te halen :r
Terwijl naar mijn mening de persoon voordat hij invalide raakte al verstandelijk beperkt was. Wat een idioot verhaal zeg, verschrikkelijk.
U MAD?
  donderdag 16 februari 2017 @ 18:41:53 #27
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_168943132
Om de hoeveel meter moet dan een bord staan niet duiken? En hoever uit de kant moet het staan? In of buiten het water?

Ik ken een heel recreatiegebied waar je niet kan duiken. Moet men dan elke paar meter een bordje plaatsen? Dan heb je daar ook geen lol meer. Of je kan nergens meer op land spelen of je kan nergens meer zwemmen/varen met je opblaasbootje.
pi_168943190
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:21 schreef SpecialK het volgende:
Beetje jammer dat we richting een maatschappij moeten waarin letterlijk overal bordjes hekken en andere onzin geplaatst moet worden om de malloten maar zo veel mogelijk kans te gunnen hun genen door te kunnen laten geven.
Precies, je kan overal wel borden voor plaatsen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_168943203
Laten we elke 5 meter op het strand dan ook bordjes neerzetten dat je kan verdrinken als je niet kan zwemmen
pi_168943238
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:20 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dan kan je dus niet spreken van ''onder invloed''.
Maar leuke poging tot stemmingsmakerij ^O^
1 biertje ben je dus gewoon wel onder invloed , je bent misschien niet dronken , maar zeker wel onder invloed
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_168952389
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 18:47 schreef Thezappa het volgende:

[..]

1 biertje ben je dus gewoon wel onder invloed , je bent misschien niet dronken , maar zeker wel onder invloed
Nee. Je drinkt 1 biertje. Dat heeft 1 uur nodig om daadwerkelijk in je systeem te komen. Op het moment van drinken, totdat het daadwerkelijk in je systeem is, ben je dus niet onder invloed. Hij heeft direct na 1 biertje de duik genomen. Dus was op dat moment niet onder invloed. Wel bezig om onder invloed te komen. Maar de nuance is er dus wel degelijk.
pi_168954177
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 23:16 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Nee. Je drinkt 1 biertje. Dat heeft 1 uur nodig om daadwerkelijk in je systeem te komen. Op het moment van drinken, totdat het daadwerkelijk in je systeem is, ben je dus niet onder invloed. Hij heeft direct na 1 biertje de duik genomen. Dus was op dat moment niet onder invloed. Wel bezig om onder invloed te komen. Maar de nuance is er dus wel degelijk.
Het duurt 1 uur voordat het in je systeem zit maar gemiddeld is een glas alcohol ook weer afgebroken na 1/1.5 uur. Wat klopt er niet?
pi_168954337
Water is nat.
Kat niet in magnetron.
Toename geboortes zorgt voor toename sterfgevallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2017 02:05:08 ]
pi_168954355
Legaliseer wiet, verbied drank.
pi_168954377
Ik durf niet eens te duiken en ga altijd via het trapje.

#Angsthaas
5 Ferrari's op videoband!
pi_168954419
De rechtbank stelt ZELF:
quote:
Het is een feit van algemene bekendheid dat het duiken in ondiep water zeer ernstig letsel tot gevolg kan hebben
Als je ZO bezopen bent - eigen verantwoordelijkheid - dat je zulke domme dingen gaat doen, hoor je daar volledig zelf voor verantwoordelijk te zijn. Bizar dat de rechter de rekening bij het Meerschap neerlegt. Ze lijken soms wel compleet wereldvreemd, die rechters.
pi_168954632
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 23:16 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Nee. Je drinkt 1 biertje. Dat heeft 1 uur nodig om daadwerkelijk in je systeem te komen.
wel nee man
Misschien tegen de tijd dat je zwaar verslaafd bent, maar bij normale gebruikers vrijwel gelijk
pi_168988738
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 23:16 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Nee. Je drinkt 1 biertje. Dat heeft 1 uur nodig om daadwerkelijk in je systeem te komen. Op het moment van drinken, totdat het daadwerkelijk in je systeem is, ben je dus niet onder invloed. Hij heeft direct na 1 biertje de duik genomen. Dus was op dat moment niet onder invloed. Wel bezig om onder invloed te komen. Maar de nuance is er dus wel degelijk.
kutverhaal dit
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:56:35 #39
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_168990474
Laten we overal in de natuur om de 10 meter aangeven dat er een risico tot iets is :'). PAS OP BLADEREN KUNNEN ZORGEN VOOR GLADHEID. PAS OP EEN AFGROND.

Kansloos Amerikaanse toestanden. Aanklagen zonder de hand in eigen boezem te steken. En dan nog in het gelijk gesteld worden ook :r

Tegenwoordig is het iedereen behalve de persoon zelf schuld als er wordt gefaald in het leven. Een trieste ontwikkeling. Logisch nadenken is er niet meer bij
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')