abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  Moderator zaterdag 11 maart 2017 @ 06:42:20 #276
4036 crew  Cynix ®
The Original ®
pi_169427102
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een poëet.
Poëet, proleet, het zit ergens in die hoek.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_169522445
o my.... iemand de Privé?

Peter Jan Rens ten einde raad
PETER JAN RENS heeft zijn Thaise ex-vrouw SULLEEWAN gevraagd of hij met vrouw VIRGINIA en dochtertje DJELISA zijn intrek mag nemen in het huis dat hij voor hem en zijn ex liet bouwen in een Thais dorpje. Het nee van de Thaise viel bepaald niet goed. In een exclusief interview met PRIVÉ vertelt Sulleewan over de gouden bergen die Peter Jan belooft als hij in Thailand kan komen wonen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_169528580
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:39 schreef Ole het volgende:

PETER JAN RENS heeft zijn Thaise ex-vrouw SULLEEWAN gevraagd of hij met vrouw VIRGINIA en dochtertje DJELISA zijn intrek mag nemen in het huis dat hij voor hem en zijn ex liet bouwen in een Thais dorpje. Het nee van de Thaise viel bepaald niet goed. In een exclusief interview met PRIVÉ vertelt Sulleewan over de gouden bergen die Peter Jan belooft als hij in Thailand kan komen wonen.
Haha hij heeft wel een soort van lef. :')
  woensdag 15 maart 2017 @ 08:34:59 #279
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169528601
quote:

Misschien dat hij meer geluk heeft bij Joke
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169528735
quote:

Bwahahaha hahahaha haaahahaha
:')
PJR :')
pi_169528778
Want wat in de privé staat is altijd waar natuurlijk :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 15 maart 2017 @ 08:55:50 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_169528828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 08:52 schreef djkoelkast het volgende:
Volgens blonde Greetje wel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 15 maart 2017 @ 08:57:37 #283
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_169528857
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 08:52 schreef djkoelkast het volgende:
Novice in SHO?
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169542197
Schaamteloos weer van PJR. Zo probeert hij zeker onder z'n schulden uit te komen?
Ik dacht trouwens dat Virgien een bar ging beginnen in Turkije?
Al die projectjes van hun, daar komt ook nooit wat van terecht. En hoe gaat het met Emile Ratelslang? Waar blijven de rechtszaken?
FOK! Because I'm worth it..
  donderdag 16 maart 2017 @ 09:49:38 #285
114366 Molline
En de mol is ....
pi_169564651
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:47 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Komt ie straks ook nog met een biografie, nee toch :{ :X }:| |:( alsof iemand daarop zit te wachten :r
It's time to tell the truth
pi_169564937
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:49 schreef Molline het volgende:

[..]

Komt ie straks ook nog met een biografie, nee toch :{ :X }:| |:( alsof iemand daarop zit te wachten :r
Ja, graag _O_
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_169567890
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Schaamteloos weer van PJR. Zo probeert hij zeker onder z'n schulden uit te komen?
Ik dacht trouwens dat Virgien een bar ging beginnen in Turkije?
Al die projectjes van hun, daar komt ook nooit wat van terecht. En hoe gaat het met Emile Ratelslang? Waar blijven de rechtszaken?
Ik dacht alleen dat hij destijds Thailand verlaten had omdat er daar ook schuldeisers achter hem aanzitten.
pi_169568312
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 12:45 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik dacht alleen dat hij destijds Thailand verlaten had omdat er daar ook schuldeisers achter hem aanzitten.
Misschien denkt hij dat die het vergeten zijn. En je moet maar lef hebben om te vragen of je met vrouw en kind(eren) bij je ex in mag trekken. Maar ja, hij is niet goed wijs dus hij vraagt dat gewoon.
  donderdag 16 maart 2017 @ 16:18:50 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_169571392
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 13:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien denkt hij dat die het vergeten zijn. En je moet maar lef hebben om te vragen of je met vrouw en kind(eren) bij je ex in mag trekken. Maar ja, hij is niet goed wijs dus hij vraagt dat gewoon.
Schaamtelozer vind je ze niet Lavenderr. :D En nog excuses voor het misverstand van een tijdje geleden. ;)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169571512
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Schaamtelozer vind je ze niet Lavenderr. :D En nog excuses voor het misverstand van een tijdje geleden. ;)

;)
  donderdag 16 maart 2017 @ 16:43:50 #291
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169571759
Niemand leest de panaroma :?

'Gewoon een egoïst en een narcist': het verval van Peter Jan Rens

t een bankroete Peter Jan Rens geld aannam van RTL voor het verfilmen van zijn verval is tot daaraan toe. Dat hij die gelegenheid niet aangreep om publiekelijk excuses te maken aan zijn slachtoffers is schokkend. Deze man verdient niet één, maar een heel leger Virginia’s. _O- _O-

Een GRATIS voorstukje van het artikel uit de nieuwe Panorama.

BIO_PeterJanRens-page-001-thumb.jpg

De gedupeerden van Peter Jan Rens kunnen opgelucht ademhalen: het is voorbij, de reallifesoap van Rens. Zes afleveringen waren het slechts, maar wel zes te veel. Het moet onverteerbaar zijn om de man die je tienduizenden euro’s lichter heeft gemaakt met een zelfgenoegzaam smoelwerk wekelijks op televisie te zien in een poging ‘grappig’ te doen en te pretenderen dat er geen vuiltje aan de lucht is.

De enige troost van Rens’ slachtoffers is dat de gehate meneer Kaktus een kind heeft verwekt bij een Brabantse Ma Flodder op steroïden :D die hem dagelijks scheldend en tierend door het huis jaagt: Virginia de Verschrikkelijke en tevens: de engel der wrake waar gedupeerden slechts van konden dromen.

Iemand die gelijk doorzapte als hij het porum van Rens zag verschijnen, is ondernemer Jaap van Roemburg. Hij ergerde zich groen en geel aan de soap van Rens, zei hij in het Algemeen Dagblad. Zes jaar geleden presenteerde de grote kindervriend een ambitieus project aan Van Roemburg die centrummanager was van het Ondernemingsfonds in Alkmaar.

Rens wilde van Alkmaar hét Sinterklaascentrum van Nederland maken. Een grote tent, voorstellingen van Meneer Kaktus en meer van die andere dingen en daarna geheel verdween – en een schuld van 78.000 euro aan onbetaalde rekeningen als resultaat. Dit is Rens’ manier van ‘zaken doen’. Hij komt met een schitterend plan. Lult iedereen z’n straatje in en verdwijnt met de centen van investeerders.

Lenen doet hij ook graag. Terugbetalen niet. De schuld die Peter Jan Rens privé en zakelijk heeft, loopt in de tonnen. Er zijn inmiddels aangiftes gedaan, claims ingediend en rechtszaken geweest tegen de vele stichtingen en BV’s die hij heeft opgericht, maar de gedupeerden blijven bot vangen. Rens is een meester in het maken van schijnbewegingen en blijft daarbij zelf wonderwel buiten schot.

Hoe door-en-door slecht hij is, bewijst hij als hij Joke Bos, de vrouw met wie hij 23 jaar een relatie had, in 2009 achterlaat met torenhoge schulden waardoor ze jarenlang in de schuldsanering belandt. Het lukt hem telkens weer anderen te laten opdraaien voor zijn wanpraktijken. En als je hem dan zo zorgeloos op televisie tekeer ziet gaan, lijkt hem dat ook volstrekt niet te deren.

Ratelband
“Dat moet je hem nageven,” zegt positiviteitsgoeroe Emile Ratelband bij wie Rens ook in het krijt staat en die hem publiekelijk de oorlog heeft verklaard, “het is knap hoe Peter Jan ogenschijnlijk zorgeloos door het leven blijft stappen met de bak ellende die hem achtervolgt. Het interesseert hem ook oprecht niet dat hij schulden heeft. :D

Toen ik bij hem thuis was, heb ik een stapel rekeningen aangetroffen van wel 70 cm hoog waarvan hij er niet één had opengemaakt. :D :D :D

Het laat hem volslagen koud. Dat is een eigenschap waar ik wel een beetje jaloers op kan zijn, ha, ha.” Ratelband, die Rens een tijd geleden nog 8000 euro leende omdat hij z’n huur niet kon betalen, heeft het nu helemaal gehad met de gevallen presentator en zijn Vagína, :D zoals Ratelband Virginia steevast noemt. _O-

Lees het in Panorama
Benieuwd naar het complete artikel over Peter Jan Rens? Je leest het verhaal van onze redacteur Mylène de la Haye in editie 10 van Panorama, die nu in de winkels ligt. Je kunt het blad ook op onze website bestellen of op Blendle lezen.

http://panorama.nl/blog/g(...)l-van-peter-jan-rens

Buikpijn van het _O- _O- _O- nu :P
pi_169572206
Wist niet dat Panorama nog bestond :+
pi_169572380
Virginia de Verschrikkelijke :o
  donderdag 16 maart 2017 @ 17:49:20 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169572683
Ratelband rekent 33% rente in nog geen jaar?
Die schuld was toch ¤ 6.000,= ??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169575118
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:49 schreef Molline het volgende:

[..]

Je bedoelt zijn boigrafy, met nog meer spelfouten.
pi_169638926
Van de FB van Virginia...

Deel dit massaal!!!

Kijk uit met deze bewindvoerder genaamd Saskia van Veen.

Ze betaald 7 maanden de huur niet en schrijft alle rekeningen over op een ander persoon die in huis woont ze voert allemaal fraudes uit en heeft zo mensen waar ik veel om geef kapot gemaakt.

Deze mensen hadden schulden en gingen hulp zoeken helaas zijn ze de dupe geworden van een vrouw die hun in de avond gewoon een bericht stuurt dat ze fraude gaat plegen en zij aan de macht staat en hun kapot maakt.

Ze worden nu door dit varken uit huis gezet en zo heeft ze in totaal 17.000 euro aan inkomsten in haar eigen zak gestoken. Ik wil dat Nederland dit weet hoe ze bezig is zodat deze vrouw aangepakt kan worden! 31 Maart is de rechtzaak voor dit gezin met 3 kinderen voor een uithuiszetting ze kunnen niks omdat ze nog steeds hun inkomsten ontvangt en in Nederland kom je niet zomaar onder een bewindvoerder uit!

Deze mensen ken ik enorm goed en hebben dit niet verdiend !!

Wie weet hoeveel mensen er nog meer bij haar onder bewind staan..😨

http://www.vanveenbewindvoering.nl/
buenoposmoltbéposadiós
pi_169642304
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:26 schreef Taiga het volgende:
Van de FB van Virginia...

Deel dit massaal!!!

Kijk uit met deze bewindvoerder genaamd Saskia van Veen.

Ze betaald 7 maanden de huur niet en schrijft alle rekeningen over op een ander persoon die in huis woont ze voert allemaal fraudes uit en heeft zo mensen waar ik veel om geef kapot gemaakt.

Deze mensen hadden schulden en gingen hulp zoeken helaas zijn ze de dupe geworden van een vrouw die hun in de avond gewoon een bericht stuurt dat ze fraude gaat plegen en zij aan de macht staat en hun kapot maakt.

Ze worden nu door dit varken uit huis gezet en zo heeft ze in totaal 17.000 euro aan inkomsten in haar eigen zak gestoken. Ik wil dat Nederland dit weet hoe ze bezig is zodat deze vrouw aangepakt kan worden! 31 Maart is de rechtzaak voor dit gezin met 3 kinderen voor een uithuiszetting ze kunnen niks omdat ze nog steeds hun inkomsten ontvangt en in Nederland kom je niet zomaar onder een bewindvoerder uit!

Deze mensen ken ik enorm goed en hebben dit niet verdiend !!

Wie weet hoeveel mensen er nog meer bij haar onder bewind staan..😨

http://www.vanveenbewindvoering.nl/
Ze omschrijft de vrouwelijke PJ?
  zondag 19 maart 2017 @ 23:37:36 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169642506
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:29 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ze omschrijft de vrouwelijke PJ?
Dat idd, en naming and shaming is Kennelijk geen enkel probleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_169643065
quote:
6s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Niemand leest de panaroma :?

'Gewoon een egoïst en een narcist': het verval van Peter Jan Rens

t een bankroete Peter Jan Rens geld aannam van RTL voor het verfilmen van zijn verval is tot daaraan toe. Dat hij die gelegenheid niet aangreep om publiekelijk excuses te maken aan zijn slachtoffers is schokkend. Deze man verdient niet één, maar een heel leger Virginia’s. _O- _O-

Een GRATIS voorstukje van het artikel uit de nieuwe Panorama.

[ afbeelding ]

De gedupeerden van Peter Jan Rens kunnen opgelucht ademhalen: het is voorbij, de reallifesoap van Rens. Zes afleveringen waren het slechts, maar wel zes te veel. Het moet onverteerbaar zijn om de man die je tienduizenden euro’s lichter heeft gemaakt met een zelfgenoegzaam smoelwerk wekelijks op televisie te zien in een poging ‘grappig’ te doen en te pretenderen dat er geen vuiltje aan de lucht is.

De enige troost van Rens’ slachtoffers is dat de gehate meneer Kaktus een kind heeft verwekt bij een Brabantse Ma Flodder op steroïden :D die hem dagelijks scheldend en tierend door het huis jaagt: Virginia de Verschrikkelijke en tevens: de engel der wrake waar gedupeerden slechts van konden dromen.

Iemand die gelijk doorzapte als hij het porum van Rens zag verschijnen, is ondernemer Jaap van Roemburg. Hij ergerde zich groen en geel aan de soap van Rens, zei hij in het Algemeen Dagblad. Zes jaar geleden presenteerde de grote kindervriend een ambitieus project aan Van Roemburg die centrummanager was van het Ondernemingsfonds in Alkmaar.

Rens wilde van Alkmaar hét Sinterklaascentrum van Nederland maken. Een grote tent, voorstellingen van Meneer Kaktus en meer van die andere dingen en daarna geheel verdween – en een schuld van 78.000 euro aan onbetaalde rekeningen als resultaat. Dit is Rens’ manier van ‘zaken doen’. Hij komt met een schitterend plan. Lult iedereen z’n straatje in en verdwijnt met de centen van investeerders.

Lenen doet hij ook graag. Terugbetalen niet. De schuld die Peter Jan Rens privé en zakelijk heeft, loopt in de tonnen. Er zijn inmiddels aangiftes gedaan, claims ingediend en rechtszaken geweest tegen de vele stichtingen en BV’s die hij heeft opgericht, maar de gedupeerden blijven bot vangen. Rens is een meester in het maken van schijnbewegingen en blijft daarbij zelf wonderwel buiten schot.

Hoe door-en-door slecht hij is, bewijst hij als hij Joke Bos, de vrouw met wie hij 23 jaar een relatie had, in 2009 achterlaat met torenhoge schulden waardoor ze jarenlang in de schuldsanering belandt. Het lukt hem telkens weer anderen te laten opdraaien voor zijn wanpraktijken. En als je hem dan zo zorgeloos op televisie tekeer ziet gaan, lijkt hem dat ook volstrekt niet te deren.

Ratelband
“Dat moet je hem nageven,” zegt positiviteitsgoeroe Emile Ratelband bij wie Rens ook in het krijt staat en die hem publiekelijk de oorlog heeft verklaard, “het is knap hoe Peter Jan ogenschijnlijk zorgeloos door het leven blijft stappen met de bak ellende die hem achtervolgt. Het interesseert hem ook oprecht niet dat hij schulden heeft. :D

Toen ik bij hem thuis was, heb ik een stapel rekeningen aangetroffen van wel 70 cm hoog waarvan hij er niet één had opengemaakt. :D :D :D

Het laat hem volslagen koud. Dat is een eigenschap waar ik wel een beetje jaloers op kan zijn, ha, ha.” Ratelband, die Rens een tijd geleden nog 8000 euro leende omdat hij z’n huur niet kon betalen, heeft het nu helemaal gehad met de gevallen presentator en zijn Vagína, :D zoals Ratelband Virginia steevast noemt. _O-

Lees het in Panorama
Benieuwd naar het complete artikel over Peter Jan Rens? Je leest het verhaal van onze redacteur Mylène de la Haye in editie 10 van Panorama, die nu in de winkels ligt. Je kunt het blad ook op onze website bestellen of op Blendle lezen.

http://panorama.nl/blog/g(...)l-van-peter-jan-rens

Buikpijn van het _O- _O- _O- nu :P
Ik vind het ook een beetje de schuld van die mensen zelf hoor.
  maandag 20 maart 2017 @ 00:10:20 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169643148
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:04 schreef Status het volgende:

[..]

Ik vind het ook een beetje de schuld van die mensen zelf hoor.
Dat geldt natuurlijk ook voor de mensen die bij die bewindvoerder terechtkomen, maar dat zal Virginia ook niet met je eens zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')